Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

4 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 09:25

Carmen Roberts

De arts had de wonden even schoongemaakt en daarna dichtgeplakt, ze had een pijnstiller gekregen en nu zat ze op de gang wat bij te komen van het duizelige gevoel. De arts had ook nog gezegd dat het niet verstandig was om te rijden, in ieder geval een paar dagen. Ze wist niet of ze zich daar aan ging houden, maar nu zou ze niet zomaar in de auto stappen. Dat was niet slim. Ze kon naar huis lopen, maar dat was een flink stukje en haar hoofd deed echt veel pijn, het zag er ook niet uit, ze was helemaal blauw. Dit was nooit haar bedoeling geweest, ze gunde Rowan natuurlijk het beste en heel veel geluk, ze wilde hem alleen waarschuwen, Katelynn en hij pasten totaal niet bij elkaar. Ze wilde ze helemaal geen pijn doen, maar Rowan was totaal door het lint gegaan en dat maakte haar verdrietig. Ze kende hem al zo lang, ze waren al zo lang bevriend en nu deed hij dit. Wat had hij gedaan als Katelynn hem niet gestopt had? Waarschijnlijk was hij door gegaan. Ze pakte haar mobiel en aarzelde even, maar daarna stuurde ze toch Steven een berichtje of hij haar op wilde halen uit het ziekenhuis. Ze moest hem hoe dan ook toch vertellen wat er gebeurd was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 5/7/2016, 16:54

Steven Smith

Het was chaos op het werk, het was enorm druk en de werkdruk lag belachelijk hoog. Steven was niet te genieten, hij was snel geïrriteerd en zeikte iedereen af.
Op een gegeven moment ontving hij een berichtje van Carmen, of hij haar op wilde halen uit het ziekenhuis. Hij zuchtte even en keek om zich heen naar alle agenten die druk aan het werk waren. Eigenlijk kon hij niet weg. Hij typte een berichtje met erin dat hij niet weg kon nu. Maar hij verwijderde die tekst al gauw en typte dat hij eraan kwam. Misschien deed het hem wel eventjes goed, even er tussenuit.
Voordat hij vertrok, gaf hij een aantal mensen nog wat opdrachten en zeikte hij er nog een paar volledig af, daarna liep hij naar zijn auto en vertrok hij richting het ziekenhuis. Eenmaal daar liep hij naar binnen en zocht de omgeving af, op zoek naar Carmen. Wat deed ze eigenlijk in het ziekenhuis? Waarschijnlijk was ze even bij Rowan op bezoek geweest of iets, die bij Katelynn was. Het zal wel.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 5/7/2016, 17:34

Carmen Roberts

Gelukkig kreeg ze een berichtje terug van Steven dat hij er aan kwam, want anders had ze toch een taxi moeten bellen en dat was ook niet fijn zo, haar hoofd bonkte echt heel erg en ze zag er ook echt niet uit nu. Het deed flink pijn. Ze zat te wachten in de gang toen ze hem zag lopen en daardoor kwam ze langzaam overeind. Als ze te snel opstond zou ze zo weer omvallen, waarschijnlijk. Ze wist nog niet precies hoe ze dit Steven ging vertellen, maar ze zou zeker wel eerlijk tegen hem zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 00:48

Steven Smith

Verderop zag hij Carmen opstaan, hij liep naar haar toe en al gauw drong het tot hem door dat ze eruit zag alsof ze een flink gevecht had gehad. Daardoor trok hij zijn wenkbrauwen wat omhoog en pakte haar voorzichtig maar snel vast.
"Wat is er gebeurd?" vroeg hij haar bezorgd. "Wie heeft dit gedaan?" Zijn ogen spuwden nog net geen vuur toen hij de laatste vraag stelde. De afgelopen tijd had hij het wat moeilijk met zichzelf. En het leek met de dag erger te worden. Hij reageerde overal enorm heftig op en had zichzelf niet echt meer in de hand. Twee weken geleden had hij voor zijn werk een jong meisje doodgeschoten en op een of andere manier bleef het hem constant achtervolgen. Alsof het de druppel was geweest voor hem, mentaal. Maar hij schaamde zich ervoor en was te koppig om hulp te vragen. En eigenlijk zag hij zelf ook nog niet zo erg in hoe ernstig het was.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 00:55

Carmen Roberts

Gelukkig pakte hij haar al snel vast, want ze stond aardig wankel en ze was echt best wel misselijk. Door zijn doordringende woorden sloot ze haar ogen een beetje, hij was duidelijk echt kwaad en dat zou nu niet veel beter worden. 'Ik had ruzie met Katelynn en Rowan werd nogal boos op mij. Hij heeft het gedaan, maar het was niet echt zijn schuld, ik heb hier zelf aardig aan meegewerkt, dus alsjeblieft niet boos worden op hem, Steven...' zei ze zacht tegen hem. Ze bleef wat tegen hem aan staan, al twijfelde ze of ze niet beter nog even kon gaan zitten. Het was redelijk te doen als ze maar niet helemaal op eigen benen moest staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 01:03

Steven Smith

Hij kneep zijn ogen ietwat samen toen Carmen zei dat ze ruzie had gehad met Katelynn en Rowan nogal boos op haar was geworden, hij had het gedaan. De volgende woorden drongen niet eens meer goed tot hem door, hij klemde zijn kaken uit pure woede stijf op elkaar en snoof even. Kon Rowan nou werkelijk nooit zijn handjes thuis houden? Steven haalde even diep adem en ondersteunde Carmen nu richting de auto, zwijgend. Eenmaal in de auto pakte hij zijn mobiel en stuurde een kort berichtje naar Rowan, dat hij hem over een kwartier in het hotel wilde zien omdat hij wat uit te leggen had. Daarna begon hij te rijden naar het hotel. Zijn spieren stonden gespannen, eigenlijk was zijn hele houding gespannen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 01:09

Carmen Roberts

Ze zag duidelijk dat hij toch wel heel erg boos werd en daardoor twijfelde ze een beetje of ze nog iets tegen hem moest zeggen of niet, maar ze had totaal geen zin in ruzie met hem en ze voelde zich al niet goed door de hoofdpijn en het gedoe van net, daarom besloot ze het maar niet te doen, dat was beter voor nu. Ze wilde echt geen ruzie met Steven. Hij stuurde iemand een berichtje en daarna sloot ze haar ogen, ze was heel erg blij dat ze bij het hotel waren en met hulp van Steven was ze zo boven. 'Bedankt dat je mij wilde halen, dat vind ik erg lief van je.' Zei ze zachtjes tegen hem. Daarna keek ze op en zag ze Rowan naar hun toe komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 01:14

Steven Smith

Hij keek nog even opzij naar Carmen toen ze hem bedankte en knikte kort naar haar, maar daarna viel zijn blik op Rowan die aan kwam lopen. Steven voelde de woede versterken, hij wist niet eens waar al die woede ineens vandaan kwam. Het was niets voor hem om zo opgefokt te raken en zo ondoordacht te reageren. Echter drong dat niet tot hem door.
Met grote passen liep hij op Rowan af, zijn lichaam één brok spanning. Met een simpele en sterke beweging greep hij Rowan vast bij zijn shirt en duwde hem ruw tegen de muur aan.
"Wat the fuck is er mis met jou?" gromde hij kwaad. "Wat dacht je? Laat ik Carmen eens verrot slaan?" Terwijl hij met zijn ene hand Rowan vast bleef houden, balde hij de ander.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 01:21

Rowan Rivers

Steven kwam al naar hem toe lopen en zodra Rowan zijn blik zag, wist hij al dat er iets goed mis was. voor hij iets kon zeggen of doen werd hij al vastgegrepen en nogal hardhandig tegen de muur gedrukt, waardoor hij flink naar adem hapte, dit had hij even niet verwacht. Hij staarde zijn vriend aan en door wat hij zei schudde hij zijn hoofd. 'Het spijt mij, dat was helemaal niet mijn bedoeling,ik wilde net mijn excuses gaan aanbieden. Ik kon er niet tegen dat ze zo onaardig tegen Katelynn deed, maar ik had het niet moeten doen...' Sprak hij heel gehaast en lichtelijk nerveus. ' Je hoeft er niet zo boos om te zijn....' Mompelde hij daarna. Hij snapte er niks van.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 01:27

Steven Smith

Zijn blik stond raar, anders. Het leek niet eens op Steven. Hij staarde Rowan aan, die zei dat hij spijt had en het niet zijn bedoeling was geweest. Hij wilde ook net zijn excuses aanbieden, hij had het niet moeten doen.
"Nee, en had je dat niet eerder kunnen bedenken?" siste Steven. Hij schudde zijn hoofd langzaam en liet Rowan nu los. "Raak haar nog met één vinger aan en ik breek je beide benen.." klonk zijn stem nog grauw. Daarna draaide hij zich weg van Rowan en staarde doelloos in de verte en haalde diep adem, in een poging zichzelf te kalmeren. Voor eventjes sloot hij zijn ogen, maar hij schoot meteen weer volledig in de stress toen hij het meisje voor zich zag die hij doodgeschoten had. Met een ruk draaide hij zich weer om en beende hun hotelkamer in, waarna hij direct door liep naar zijn slaapkamer en de deur met een doffe dreun achter zich dichtsmeet.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 01:32

Rowan Rivers

Hij werd nog even heel flink bedreigd door zijn vriend en daarna was hij weg. Rowan stond te trillen op zijn benen. Na het gevecht met Martin was hij nog steeds flink geschrokken en nu bleek dat wel weer. Steven had hem echt nogal laten schrikken. Hij aarzelde even, maar daarna ging hij achter hem aan. Hij stapte de hotelkamer binnen en hij sloot de deur, daarna stapte hij de kamer van zijn vriend in. 'Steven, wat is er aan de hand? Waarom ben je zo kwaad op mij?' Vroeg hij zacht. Er was iets, dat kon niet anders. Hij wilde eigenlijk naar Katelynn toe, maar dit ging nu even voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 01:51

Steven Smith

In zijn slaapkamer bleef hij staan met zijn rug naar de deur. Hij plaatste zijn handen in zijn nek en staarde wat voor zich uit. De woede wilde zijn lichaam maar niet verlaten, alsof hij eigenlijk gewoon kwaad was op zichzelf, en daardoor kwaad was op alles. Lichtelijk verward en uit pure onmacht schopte hij een schoen die op de grond lag keihard tegen de muur. Daarna hoorde hij de deur achter zich open gaan en na even diep adem gehaald te hebben, draaide hij zich om en keek naar Rowan die in de deuropening verschenen was.
Zijn blik was enorm apart, aan de ene kant vol met woede, maar ook met wanhoop, met onmacht en verdriet. Zijn lichaam leek geen plek meer te hebben voor alle opgehoopte gevoelens die hij nooit uitte, het leek er allemaal tegelijk uit te komen en het maakte hem onwijs van slag.
Altijd was hij diegene die voor iedereen klaar stond, alles maar toe liet en altijd maar nuchter was en doordacht. Hij zette zijn emoties altijd aan de kant om andere te helpen en te steunen, om er voor zijn dierbare te zijn en om zijn werk goed te kunnen doen. Hij dacht dat hij alle gebeurtenissen in zijn leven wel een plekje had gegeven. Hoewel, het gedoe met zijn vader was altijd in zijn hoofd blijven hangen, maar dat was altijd het enige geweest en had hij mee kunnen leven. Nu leek ineens alles van de afgelopen jaren terug te komen en confronteerde hij zichzelf met zijn eigen fouten. De pijn van mensen die hij verloren was leek hij nu pas te voelen. Hij was volledig verward, hij wilde alle emoties wegdrukken, maar dat lukte niet langer meer. Hij was te lang sterk geweest, hij had zichzelf te vaak opgeofferd voor andere. Hij had zichzelf te vaak op de tweede plaats gezet.
De vraag van Rowan liet zijn bloed haast koken. Zo raar was het toch niet, dat hij boos was? Rowan had immers Carmen gewoon in elkaar geslagen.. Steven merkte wel dat hij buitensporig kwaad was, maar toch drong het niet helemaal tot hem door. Hij wilde het gewoon niet toegeven. Hij kon het niet. En hij leek het gewoonweg niet te begrijpen. Hij was te erg in de war. En hij had niet in de gaten dat het elke dag alleen maar erger werd, en hij zonder hulp echt door zou gaan draaien mentaal.
"Dat je dat durft te vragen!" schreeuwde hij hard. "Je heb Carmen in elkaar geslagen, en dan ben je verrast dat ik boos ben? Je bent niet goed in je hoofd!" siste hij. Een ruzie met Rowan zou hij er absoluut niet bij kunnen hebben, maar er was geen moment dat hij daar aan dacht. Hij reageerde onwijs impulsief en heftig.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 01:57

Rowan Rivers

Hij bleef naar Steven kijken, alert, alsof hij verwachtte dat hij elk moment Rowan iets aan zou willen doen. 'Dat weet ik... Maar dan nog is dit niet normaal, niet voor jou. Wat is er met je aan de hand, Steven? ' Vroeg hij zo zacht mogelijk. Hij wilde geen ruzie, hij wilde helpen, hij wilde weten wat er mis was, maar doordat Steven elke keer zo heftig op hem reageerde, had hij geen idee wat hij moest doen. Hij had geen eindeloos geduld en hier was hij veel te slecht in. 'Ik wil je helpen, je kan met mij praten....' zei hij zacht, al verwachtte hij dat het zijn vriend alleen maar bozer zou maken. 'Ik maak mij zorgen, Steven. Je bent jezelf niet....' zei hij nu. Hij maakte zich ook echt zorgen, want de afgelopen dagen was de spanning al aardig opgelopen, maar nu werd het wel heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 02:05

Steven Smith

"Oh ja, natuurlijk, want ik ben degene die altijd maar als enige normaal moet doen en moet toekijken hoe alles alleen maar misloopt," gromde Steven, nog altijd enorm opgefokt, toen Rowan zei dat het niet normaal was voor Steven om zo te reageren. Hij had echt de neiging Rowan aan te vliegen, maar wist zichzelf nog tegen te houden. Al moest hij er wel enorm veel moeite voor doen.
Toen Rowan zei dat hij hem wilde helpen, dat hij met hem kon praten, hij zich zorgen maakte en Steven zichzelf niet was, leek er voor een heel kort moment iets te veranderen in Stevens blik. Even leek de woede weg en was alleen de onmacht en pijn te zien in zijn ogen. Hij keek weg en keek onrustig wat heen en weer. Het gevoel dat hij had kon hij niet eens beschrijven. Misschien was 'leeg' nog wel de beste beschrijving. Al kwam de woede al gauw weer op om de leegte op te vullen. De onmacht sterkte de woede alleen maar aan.
"Go. To. Hell," gromde Steven richting Rowan, terwijl hij hem strak aankeek. Daarna liep hij terug de woonkamer in, riep Mack en liep samen met de hond naar buiten om een rondje te gaan hardlopen, misschien zou dat hem goed doen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 02:12

Rowan Rivers

Even had hij het idee dat hij wel tot Steven door kon dringen en dat ze konden praten, maar dat was meteen weg door wat er gezegd werd. Hij ademde diep in, het was duidelijk dat praten er voorlopig even niet in zat. Hij maakte zich wel zorgen en dit deed hem echt pijn, het deed pijn dat Steven zo extreem op hem reageerde , vooral omdat hij het niet snapte. Hij reed even later in gedachten verzonken naar het ziekenhuis, daar liep hij meteen naar Katelynn toe, maar hij merkte heel goed hoe verdrietig en geschrokken hij was door hoe Steven reageerde. Daarom keek hij Katelynn niet eens echt aan toen hij aan haar bed kwam zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 7/7/2016, 02:19

Katelynn Camryn Leighton

Ze had net te horen gekregen dat ze de volgende dag het ziekenhuis mocht verlaten. Dat had haar enorm opgewekt gemaakt. Ze vond het niets om hier in het ziekenhuis te liggen. Ook had ze gebeld met haar baas en met haar advocaat en was het eigenlijk al duidelijk dat ze niet schuldig werd bevonden van de verwondingen van Martin, dus ze gewoon aan het werk mocht wanneer ze daar weer klaar voor zou zijn. Ze zou dus de komende tijd vooral alleen telefoneren voor haar werk en pas later weer echt op pad gaan en rechtzaken bijwonen.
Toen Rowan haar kamer binnen liep stond er een brede glimlach op haar gezicht, maar die trok al gauw weg toen ze merkte dat hij niet echt vrolijk leek te zijn.
"Wat is er aan de hand?" vroeg ze zachtjes. Misschien voelde hij zich rot tegenover Carmen, dat kon natuurlijk.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 7/7/2016, 02:22

Rowan Rivers

Hij keek nu wel langzaam op naar Katelynn, ze vroeg wat er aan de hand was en hij ademde diep in. Hij wist niet zo goed of hij haar hier over moest vertellen, maar hij moest het toch kwijt en hij wilde zeker niets voor haar achter houden, daarvoor was ze veel te belangrijk. Hij kon eerlijk zijn en hij moest daar op vertrouwen. 'Ik kreeg de volle laag van Steven. Ik werd vastgegrepen, hij dreigde mijn benen te breken en hij was echt absurd boos... Niet normaal meer, ik heb het idee dat er iets met hem aan de hand is, maar hij gaat niets loslaten. Zodra ik aangaf dat ik mij zorgen om hem maakte, werd het alleen maar erger.' Vertelde hij haar eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 8/7/2016, 15:31

Katelynn Camryn Leighton

Het was alweer een tijdje later en Katelynn was alweer volop aan het werk. Haar wond was goed genezen, haar been was sinds een paar dagen uit het gips. Lopen ging nog niet heel soepel, maar ze was allang blij dat ze niet meer in een rolstoel of met krukken hoefde te lopen.
Na een lange dag werken kwam ze weer terug bij haar huis. Ze parkeerde haar nieuw gekochte auto voor de deur en liep rustig naar binnen. Daar plofte ze met een glaasje wijn op de bank neer.
Op haar werk hadden ze ook gesprekken gehad over Steven. Zij was natuurlijk direct leidinggevende over hem en had de verantwoordelijkheid over zijn daden. Ze kreeg meerdere meldingen van agenten dat Steven zich niet normaal gedroeg en heel snel aangebrand was en kwaad. Het verhaal wat Rowan verteld had over zijn beste vriend klonk ook niet bepaald positief en ze twijfelde er serieus aan om Steven op verlof te sturen. Op deze manier kon hij geen leiding geven aan alle agenten op het bureau en kon hij niet het veld in. Katelynn vond het te risicovol. Maar misschien zou ze hem eerst nog een schiettest en een psychologische test kunnen laten ondergaan, dan kon ze daarna tenminste onderbouwen waarom hij verplicht verlof zou krijgen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 8/7/2016, 15:35

Rowan Rivers

Steven was niet te genieten, Leroy maakte hem het leven zuur en op zijn werk leek ook alles tegen te zitten, vooral omdat hij moeite had met de houding van zijn vriend. Waarom nam Steven hem niet gewoon in vertrouwen? Rowan begreep het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant deed het ook pijn, want hij wilde er net zo goed voor Steven zijn als het nodig was, maar dat lukte nu helemaal niet. Hij probeerde hem nu maar te ontlopen of toch aan te geven dat Steven hem kon vertrouwen, maar het zorgde voor constante druk en spanning, waardoor hij zich zelf ook niet goed voelde. Nu was hij onderweg naar Katelynn, de enige plek waar hij een klein beetje tot rust kon komen. Hij had zelfs een bosje bloemen gekocht onderweg om haar te verassen, hij hoopte dat ze het leuk vond dat hij even langs kwam en hij had echt even afleiding nodig, anders zou hij vanavond nog naar de kroeg gaan. Hij stapte uit zijn auto, hij had de bloemen in zijn hand en hij belde aan bij haar, nog wat in gedachten verzonken over alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 8/7/2016, 16:07

Katelynn Camryn Leighton

Ze had haar mobiel erbij gepakt en terwijl ze af en toe wat nipte van haar wijntje, stuurde ze wat mailtjes voor haar werk en keek ze wat rond op internet.
Toen de bel ging zette ze haar wijnglas op het kleine tafeltje die voor de bank stond en stopte ze haar mobiel weg. Rustig stond ze op en liep ze richting de deur. Sinds het gedoe met Martin had ze die altijd op slot zitten, normaal had ze dat nooit gehad. Ze ontgrendelde de deur en opende hem, waarna ze meteen Rowan zag staan met een bos bloemen in zijn hand.
"Hey," glimlachte ze vrolijk naar hem, terwijl ze opzij stapte om hem binnen te laten.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 8/7/2016, 16:11

Rowan Rivers

Hij voelde zich al een stuk vrolijker toen hij haar zag, alsof het een soort van opluchting was, ze maakte hem ook echt gelukkig. 'Ik hoop dat ik je niet stoor,' zei hij nu grijnzend tegen haar. Hij legde de bloemen aan de kant en daarna pakte hij haar vast en zoende hij haar intens. Hij had het echt even nodig. Na de zoen keek hij haar grijnzend aan. 'Ik hoop dat ik vanavond bij jou mag zijn, want anders word ik helemaal gek...' zei hij nu tegen haar, wel op plagende toon, al was het wel de waarheid. Hij moest even weg thuis, hij wilde ook heel graag bij haar zijn, de afgelopen tijd hadden ze door alles nog niet eens een normaal moment samen gehad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 8/7/2016, 23:15

Katelynn Camryn Leighton

Rowan grijnsde en zei dat hij niet hoopte dat hij haar stoorde. "Nee hoor, ik ben net thuis van het werk, ben er klaar mee voor vandaag en ben niet van plan deze avond iets anders te doen dan chillen," grinnikte Katelynn. Rowan legde de bloemen aan de kant en pakte haar toen vast, om haar daarna intens te zoenen. Katelynn ging er in mee en sloot na de zoen de deur, om rustig terug naar de woonkamer te lopen. Rowan zei dat hij hoopte dat hij vanavond bij haar mocht zijn, want anders zou hij helemaal gek worden.
"Hoezo?" vroeg ze hem nu, redelijk serieus. Zijn vraag had wat plagend geklonken, maar er had ook zeker een wat serieuzere ondertoon in gezeten. "Vanwege Steven?" vroeg ze nu zonder er omheen te draaien. Katelynn was niet iemand die om dingen heen draaide, ze vroeg gewoon naar wat ze wilde weten.
"Hij valt op. Niet alleen bij zijn naaste collega's en bij jou," sprak ze nu gedempt. "Ik krijg enorm veel meldingen."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 8/7/2016, 23:20

Rowan Rivers

Ze was net thuis en er klaar mee voor vandaag, daardoor grijnsde hij even, wel blij met dat antwoord, want het voelde echt als een soort opluchting om hier te zijn en hij hoopte dat Katelynn hem een beetje afleiding kon geven, want hij kon niet goed tegen deze spanning, dat deed hem echt geen goed. Ze ging mee in de zoen maar daarna vroeg ze waarom hij anders gek zou worden ze vroeg of het door Steven kwam. Hij bleef daardoor even stil en ze zei daarna zelf dat het opviel, niet alleen bij hem en zijn collega's, ze kreeg veel meldingen. Hij vond dit lastig, het was moeilijk om alles gescheiden te houden als het zo door elkaar liep, hij wilde Steven niet verraden, maar hij wilde ook echt niets verzwijgen, hij moest ook ergens zijn verhaal kwijt. Hij kon dat op dit moment alleen maar bij Katelynn. 'Steven is een groot onderdeel van de spanning, op dit moment. Niet echt gezellig gezelschap. Dan heb ik ook nog eens een verschrikkelijke zoon die alleen maar mijn leven zuur wil maken, ik kan er echt niet meer tegen, ik hoopte eigenlijk dat ik hier een nachtje mocht blijven slapen om weer wat tot rust te komen, dan kan ik ook beter met het gedrag van Steven om gaan,' gaf hij eerlijk toe. 'Ik probeer elke keer met hem te praten, maar elke keer krijg ik opnieuw de volle laag. Thuis, op het werk, overal. Ik word er gek van, het is enorm frustrerend,' zei hij zacht tegen haar, daarna pakte hij haar vast. 'Maar ik kwam niet hier om daar over te praten, ik ben hier voor jou,' fluisterde hij, daarna zoende hij haar meteen weer, want dit was meer zijn soort afleiding. Dat had hij altijd al gehad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 8/7/2016, 23:26

Katelynn Camryn Leighton

Rowan vertelde dat Steven nu inderdaad niet zulk gezellig gezelschap was. Hij probeerde iedere keer met hem te praten, maar hij kreeg iedere keer de volle laag. Daarna probeerde Rowan het onderwerp weg te wuiven en begon hij haar weer te zoenen, maar Katelynn kapte het al gauw af en keek hem serieus aan.
"We kunnen zijn gedrag niet zomaar negeren," sprak ze nu. "Hij heeft een functie waar veel bij komt kijken. Veel verantwoordelijkheden. We twijfelen serieus of hij zijn werk nog wel aan kan op deze manier. Niet alleen jij krijgt de volle laag, ook je collega's. Een politieman moet er zijn voor burgers, niet hun leven nog beroerder maken. We moeten ingrijpen voor het mis gaat." Katelynn haalde haar hand door haar lange, bruine haren en zuchtte even zachtjes.
"Hij weet het nog niet, maar morgen gaan we met hem praten. En er komt een psycholoog bij zitten."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 8/7/2016, 23:31

Rowan Rivers

Het was alweer heel snel voorbij en hij keek in de serieuze ogen van Katelynn, ze was er duidelijk nog niet klaar mee en hij slikte even, hij was niet voor niets weg gegaan, hij wilde even rust in zijn hoofd, zich niet constant zorgen maken om zijn vriend, want dat deed hij al enorm. Hij had echt gehoopt dat Katelynn hem afleiding kon geven, maar het tegenovergestelde gebeurde nu. Door wat ze vertelde knikte hij langzaam en hij deed zijn best om hier neutraal in te staan, maar dit ging over zijn beste vriend, het deed gewoon pijn. Door wat ze daarna zei keek hij haar verbaasd aan. ' Waarom? Wil je hem met verlof sturen?' vroeg hij nu. 'Dat zal hem helemaal breken... echt, ik kan het weten... dan kan ik net zo goed niet meer naar huis, dat wordt verschrikkelijk,' zei hij nu, hij kon het niet inhouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 23 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum