Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

4 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/6/2016, 15:58

Katelynn Camryn Leighton

Ze merkte aan haar lichaam dat ze echt slaap nodig had, ze was doodmoe. Waarschijnlijk ook door de medicatie. Maar slapen lukte niet. Ze bleef maar malen in haar hoofd. En de beelden bleven constant terug komen. Ze was dit totaal niet gewend. Altijd had ze een rustig leven gehad. Gewoon stabiel. En nu opeens leek alles mis te gaan, leek alles kapot te lopen.
Ze zuchtte even zachtjes en opende haar ogen weer toen ze de deur van de kamer open hoorde gaan. Voorzichtig kwam ze een klein stukje overeind en keek ze richting Rowan die naast het bed kwam staan. Ze keek hem aan, maar wist eigenlijk niet wat ze moest zeggen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 23/6/2016, 16:07

Rowan Rivers

Katelynn bleef stil en hij wist ook niet wat hij moest zeggen. Hij wist niet wat hij voelde, behalve dat hij echt bang was om haar kwijt te raken. Hij wist niet of hij dit allemaal nog een keer kon. Of hij sterk genoeg was. Hij wist ook niet hoe hij het moest bespreken en dat was gevaarlijk, want daardoor deed hij het niet en zocht hij andere manieren om er mee om te gaan. 'Het komt goed. Het is voorbij nu. Hij zal nooit meer iets flikken.' zei hij zacht. Hij had net gehoord dat Martin nog leefde en hij zou de man zo wel even een bezoekje brengen. Hij wist dat het verstandiger was om zich hier buiten te houden, maar hij kon zich niet beheersen. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen op die van haar en hij glimlachte zwak. Hij hoopte dat ze snel weer weg mocht. Dat snel duidelijk zou worden dat ze uit noodweer gehandeld had. Het kon niet anders dan dat dat er uit zou komen, maar het zou gedoe opleveren en ook even duren, maar haar gezondheid was belangrijker. Hij streek langs zijn wat pijnlijke hoofd en daarna keek hij weer naar haar. 'Ik kom straks weer langs. Laat het mij meteen weten als er iets verandert of je weg mag...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 24/6/2016, 00:46

Leroy Rivers

Hij was af en toe nog wel bij Lincoln langs geweest, want dat was zo'n beetje de enige die hij echt mocht. Met Steven kon hij soms ook wel redelijk omgaan, maar hoe langer hij ze allemaal niet zag, hoe meer invloed zijn vrienden kregen en dat was zeker niet positief. De laatste tijd was het elke keer al slechter gegaan, hij had niet echt een vaste plek waar hij sliep, het was overal en nergens. De manier waarop hij aan zijn geld kwam, was ook niet helemaal zuiver en hij gebruikte allemaal troep die al helemaal niet goed voor hem was. De laatste tijd verveelde hij zich, waardoor hij alleen nog maar meer uit ging proberen, hij zocht de grenzen op, in alles. Nu er dus een verhaalde rondte ging dat Rowan echt iets met die officier van justitie had, werd dat zijn nieuwe doelwit om al zijn frustraties op de uiten. Zijn vader mocht hij toch al helemaal niet, maar nu hij met dat verschrikkelijke wijf ging, was het nog eens duizend keer erger geworden. Hij had al genoeg plannetjes bedacht om ze het moeilijk te maken, waarschijnlijk zouden ze dan snel genoeg uit elkaar gaan. Dat moest wel lukken, gezien het verleden van zijn vader. Het kon nooit moeilijk zijn, want hij wist wel dat hij dat wijf nooit alles verteld had en Leroy wist genoeg over zijn vader om haar weg te jagen. Nu zat hij in het hotel op de bank, hij had nog steeds een sleutel, zijn vader had hem nooit echt buiten gegooid. Hij zat op de bank een biertje te drinken, het was wel lekker rustig hier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 19:56

Katelynn Camryn Leighton

De volgende ochtend was ze echt al enorm vroeg wakker. Ze sliep niet bepaald goed, hier in het ziekenhuis. Ze voelde zich niet echt veilig en droomde ook naar. De hele ochtend staarde ze maar wat voor haar uit en keek ze wat naar de televisie die boven haar bed hing. Tot er ontbijt gebracht werd, wat ook altijd al heel erg vroeg gedaan werd. Ze at het rustig op, niet volledig, want ze had niet zo heel veel honger. Daarna staarde ze weer wat verveeld voor haar uit.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 20:04

Carmen Roberts

Ze had gehoord wat er gebeurd was, dat Rowan en Katelynn in het ziekenhuis lagen en ze had nog even contact gehad met Rowan. Om Steven een beetje te ontlasten was ze naar het ziekenhuis gegaan, om even koffie met Rowan te drinken bij een café in het ziekenhuis. Het was vast fijn als hij even met iemand kon praten. Hij leek eerst vooral ontzettend kwaad te zijn, ze zag de woede in zijn felle blauwe ogen. Ze probeerde hem iets te kalmeren en toen hij het over Katelynn had zag ze hoe veel zorgen hij zich maakte. Ze zag de tranen in zijn ogen en uiteindelijk liep hij buiten even een rondje. Ze twijfelde, maar uiteindelijk kon ze zich niet inhouden en liep ze naar de kamer van Katelynn toe. In de deuropening bleef ze staan en keek ze naar de vrouw waar ze een afschuwelijke hekel aan had. 'Binnenkort laat je hem vallen als een baksteen, of niet? Ik zag Rowan net, hij is al zo ontzettend gek op je dat hij overstuur is. Hij was net een beetje stabiel, ik wil niet dat jíj hem helemaal kapot maakt.' Sprak ze doordringend. Ze mocht Katelynn echt niet en hoe wel Rowan daar anders over leek te denken, wist ze dat Katelynn het hem alleen maar moeilijker ging maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 20:14

Katelynn Camryn Leighton

Ze was net weer een beetje weggezakt in slaap toen ze de deur open hoorde gaan en weer op keek. En wel de allerlaatste die ze verwacht had stond in de deuropening. Ietwat moeizaam trok ze haarzelf rechtop in het bed en keek Carmen fel en geïrriteerd aan. Wat dacht die vrouw wel niet?
"Ga jij je lekker over andere dingen druk maken, stom wijf.." siste Katelynn haar toe. Ze was hier echt niet van gediend en was nu ook echt totaal niet in de stemming. "Ga je bijvoorbeeld over je eigen relatie zorgen maken, als je het een relatie kan noemen... Volgens mij zit er niet echt schot in die zaak."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 20:22

Carmen Roberts

Ze schudde langzaam haar hoofd. 'Ik heb het beste met Rowan voor, meer dan jij dat hebt. Net als met Steven, trouwens. Ik heb meer toekomst in mijn relatie dan dat jij dat met hem hebt, want hij zal gebroken zijn. Al na korte tijd, waarschijnlijk. Heb je enig idee hoe hij is? Hoe snel dump je hem als hij het even moeilijk heeft? Als hij juist jouw steun nodig heeft? Hij zal daardoor helemaal kapot gaan, en jij gaat wel weer door naar de volgende, of niet soms? voel je überhaupt iets voor hem of is het omdat hij er goed uit ziet? is dat de enige reden?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 20:32

Katelynn Camryn Leighton

De irritatie en woede steeg tot een flink hoog punt. Kwaad trok ze het infuus los en stond ze op, met enig wat moeite, maar het lukte haar om overeind te blijven, nog wel ietwat leunend aan het bed.
"Oh ja, want jij bent zeker zo perfect hè, Carmen?" gromde ze nu. "Je kent mij niet eens, je weet niet eens wat ik allemaal over gehad heb voor Martin." Ze balde haar vuisten nijdig.
"Ga weg, trut. Als je niks nuttigs te zeggen heb kan je beter oprotten. Volgens mij ben je gewoon jaloers. Walgelijk wijf.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 20:42

Carmen Roberts

'Jaloers? Wat, denk je mij iets aan te kunnen doen door overeind te komen? Ik weet perfect wat jij over hebt gehad voor Martin, blijkbaar was het niet genoeg. Ga je nu hetzelfde doormaken met Rowan? Hij zat beneden te huilen, Katelynn. Hij maakte zich enorm veel zorgen om je, en ik heb het gevoel dat je er niet voor hem zult zijn. Zijn vrouw heeft zelfmoord gepleegd, Katelynn. Hij is hartstikke verdrietig, jij bent er totaal niet voor hem en ik weet gewoon dat je hem enorm snel laat vallen. Het is zeker lekker voor een paar keer en daarna klaar? vertel hem dan op zijn minst hoe je er naar kijkt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 20:54

Katelynn Camryn Leighton

"Jezus, ik wist altijd al dat jij een bitch was, maar dat je zo erg was..." siste ze richting Carmen. "Ik snap wel dat Steven er flink over na moet denken of hij iets met je wilt ja of nee.." Ze haalde even diep adem en schudde haar hoofd langzaam. Haar wangen zagen wat rood door de woede.
"Jij heb totaal geen idee wie je voor je heb, Carmen. Het is natuurlijk heel makkelijk om met je vingertje te wijzen. Maar uiteindelijk zit je er ver naast. Rot gewoon op. Ik hoef je niet meer te zien. Ga weg. Ziek wijf dat je bent." Door de woorden over Martin was ze echt enorm opgefokt en ze had eigenlijk de neiging Carmen een flinke bitchklap te geven. Voor Carmen was het maar goed dat Katelynn nu niet goed te been was.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 21:10

Carmen Roberts

Ze ademde diep in, Katelynn maakte haar zo ontzettend kwaad. Ze werd hier ook echt heel erg verdrietig van, want ze wilde het beste voor Rowan. Ze wilde dat hij heel erg gelukkig was, maar Katelynn kon hem niet gelukkig maken. ' Jij hebt géén idee, Katelynn. Wat Steven en ik hebben is duizend keer beter dan dat tussen jullie. Jij zal hem alleen maar pijn doen, je kan er nooit voor hem zijn en ik wil hem niet helemaal kapot zien gaan. Niet nog eens. Daarvoor is hij mij te veel waard.' zei ze donker tegen Katelynn. ' Wat is hier aan de hand?' Hoorde ze opeens een doordringende stem. Het was Rowan en hij leek nog woedender te zijn dan net.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 21:24

Katelynn Camryn Leighton

"Ach joh, geloof lekker wat je zelf wilt geloven, Carmen. Zoals je altijd al doet en gedaan hebt. Net als op je werk. Ooit kom je jezelf wel tegen. Bemoei je lekker met je eigen leven. Met je oh zo goede relatie. En hou je lekker buiten mijn leven. Ik hoef je niet te zien en niet te spreken. Rot nou maar gewoon op.." siste ze nog richting Carmen. Haar hart bonsde snel en ook haar ademhaling was wat versneld. Pijn in haar borst begon tot haar door te dringen, maar ze bleef stug staan. Niet veel later klonk de stem van Rowan, die vroeg wat hier aan de hand was. Katelynn keek vuil richting Carmen.
"Mevrouw Carmen denkt even dat ze mij weg kan jagen uit jouw leven," gromde ze nu.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 21:31

Rowan Rivers

Hij staarde van Katelynn naar Carmen. Hij begreep het niet. 'Waarom gun je het mij niet? Ik ben hartstikke blij met haar. Eindelijk ben ik echt gelukkig, ondanks dat er allemaal gebeurd.' zei hij zacht. 'Ik gun je alle geluk van de wereld, ik weet alleen niet of Katelynn daar wel geschikt voor is. Ik wil niet dat jouw hart gebroken wordt.' zei ze nu heel voorzichtig, want ze zag hoe boos Rowan was. Ze had blijkbaar beter niets kunnen zeggen, want zijn blik veranderde en hij schoot op haar af. Ze voelde zijn hand rond haar keel en daarna kreeg Carmen een keiharde klap in haar gezicht. Rowan voelde de tranen in zijn ogen branden, het deed pijn, waarom mocht hij niet gelukkig zijn? Door alles wat er gebeurd was, was hij best wel kwaad en Carmen kreeg de volle laag. Ze probeerde hem wel weg te duwen, maar Rowan was veel te sterk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 22:58

Katelynn Camryn Leighton

Ze keek van Carmen naar Rowan en sloot haar ogen even kort, ze voelde zich ietwat duizelig. Echter opende ze haar ogen direct weer toen ze hoorde dat het ging escaleren. Rowan schoot op Carmen af en zette zijn handen rond haar keel en gaf haar een klap in haar gezicht. Katelynns adem stokte even, maar ze probeerde niet te verstijven.
"Stop! Rowan! Stoppen!" riep ze hard. Ze wankelde moeizaam en hinkend naar hem toe en probeerde hem aan zijn schouder naar achteren te draaien, al ging dat behoorlijk lastig omdat ze amper kracht had en met één been in het gips ook niet echt goed haar evenwicht kon bewaren.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 23:03

Rowan Rivers

Hij haalde echt flink uit naar Carmen, hij dacht niet aan de gevolgen, niet aan Steven, al zou zijn vriend dit niet leuk vinden. Het werd hem echt te veel, hij voelde te veel verwarrende emoties en hij wilde gewoon gelukkig zijn na alles, na alle pijn. Na een tijdje voelde hij een aanraking, waardoor hij langzaam opkeek. Hij keek naar Katelynn en hij pakte haar voorzichtig vast, de tranen liepen over zijn gezicht heen. 'Ik wil... Ik vind je echt leuk... Ik wil niet dat het kapot gaat, ik vind je echt heel belangrijk.' zei hij zacht. Carmen leunde moeizaam tegen de deur aan, haar hoofd lag aardig open. Hij had haar flink toegetakeld.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 23:42

Katelynn Camryn Leighton

Gelukkig leek het te werken. Rowan stopte en draaide zich om. Hij pakte haar voorzichtig vast. Zijn zachte woorden zorgden ervoor dat ook zij moeite kreeg om haar tranen in te houden.
"Sst," suste ze zachtjes, terwijl ze een beetje in zijn hand kneep. Daarna keek ze nog automatisch even fel richting Carmen en sneerde nog even kort 'goed gedaan' naar haar. Vervolgens keek ze weer naar Rowan en haalde ze diep adem.
"Het gaat niet kapot.. Waarom zou het kapot gaan? Je moet niet zo twijfelen.." glimlachte ze zwakjes naar Rowan. Ze voelde haarzelf weer flink wat rustiger worden en zuchtte even zachtjes. Daarna draaide ze zich weer richting Carmen en wankelde moeizaam een paar passen naar haar toe.
"Gaat het?" vroeg ze nu voorzichtig. Ze mocht Carmen totaal niet, maar dit had ze ook weer niet verdiend, dit ging te ver.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 25/6/2016, 23:47

Rowan Rivers

Hij trilde over zijn hele lichaam en hij probeerde te geloven in wat ze zei, maar dat was echt heel erg lastig. Het was moeilijk om er op te vertrouwen, hij had ook gedacht altijd samen te zijn met Andrea. Dat was ook niet zo. Hij reageerde verder ook niet, hij kon heel moeilijk zeggen dat hij haar totaal niet vertrouwde. Dat was ook niet waar, maar lastig was het wel voor hem. Katelynn liet hem los en hij ademde diep in, daarna ging ze naar Carmen toe. Hij had haar echt flink geraakt. 'Het gaat.' Mompelde ze zacht en Rowan keek haar licht verontschuldigend aan. Hij had haar nooit echt pijn willen doen. 'Ik loop wel even langs de huisartsenpost beneden.' Mompelde Carmen zacht, die meteen de kamer uit verdween. Hij slikte even en hij keek naar Katelynn. 'Wil ze echt dat wij niet samen zijn? Waarom?' Vroeg hij nu. Hij kon niet voorkomen dat zijn stem heel doordringend klonk, maar hij ondersteunde haar wel voorzichtig en hij legde Katelynn terug in bed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 25/6/2016, 23:59

Katelynn Camryn Leighton

De verwarring en het wantrouwen was in Rowans ogen af te lezen. Katelynn beet daardoor even uit ongemak op haar lip en keek weer even kort naar Carmen die aan gaf dat het wel ging en dat ze even langs de huisartsenpost zou gaan, beneden. Daarop knikte Katelynn weer even kort.
"Ze mag mij gewoon niet.. Ze ziet mij gewoon niet graag samen met jou.." sprak Katelynn nu zachtjes, als antwoord op Rowans vragen. Hij hielp haar terug in het bed en Katelynn zuchtte even zachtjes. De woorden van Carmen hadden haar ergens wel aan het denken gezet en ergens wel laten twijfelen, vooral aan haarzelf. Was ze wel goed genoeg voor Rowan? Zou ze hem inderdaad wel goed genoeg kunnen steunen? Ze sloeg haar blik neer.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 00:05

Rowan Rivers

Dit was precies waarom hij het nog stil had willen houden. Iedereen had altijd overal een oordeel over, zeker over hem en Katelynn. Hij was daar bang voor, omdat het hem hoe dan ook raakte. Nu Carmen, wat zouden zijn collega's zeggen? Misschien werd hij wel uitgelachen. Hij keek weer naar Katelynn en nu kwam hij heel erg voorzichtig bij haar liggen en hij sloeg zijn arm om haar heen. Hij had die steun hard genoeg nodig om rustig te blijven en niet opnieuw zo kwaad te worden. 'Waarom ziet ze ons dan niet graag samen? Waarom zou jij niet goed zijn? Omdat ik niet meer te redden ben?' Vroeg hij zacht. Katelynn twijfelde misschien aan zichzelf, hij deed dat nu ook. Was het al te laat? had alles te veel impact op hem gehad en zou hij hoe dan ook alleen en verslaafd blijven? Zagen mensen hem daarom liever zonder Katelynn? Ze was de officier van justitie en hij een verslaafde agent met te veel trauma's, die twee keer zijn partner was verloren. 'Wil je dit wel met mij?' Vroeg hij nu heel zacht en onzeker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/6/2016, 00:21

Katelynn Camryn Leighton

Rowan kwam bij haar liggen en daarna zwegen ze beide. Katelynn staarde wat voor haar uit. Haar hoofd bonkte en de wond begon weer flink te steken.
"Omdat ze denkt dat ik het alleen maar leuk vind voor een paar keer en er dan klaar mee ben. Maar zij kent mij niet. Niet goed genoeg.." antwoordde ze op Rowans vraag. Ze haalde weer even diep adem en haalde langzaam haar schouders op en neer toen Rowan vroeg of ze dit wel wilde met hem. Liegen was niet haar ding, ze wilde gewoon recht door zee zijn en duidelijkheid hebben. Dat was natuurlijk ook de basis voor een goede relatie.
"Ik wil het. Zeker weten, geen twijfel over mogelijk.." glimlachte ze zwakjes. "Maar of ik het kan.. Ik weet het niet, Rowan.. Ik weet het niet.. Met Martin dacht ik ook dat ik voor altijd samen met hem zou zijn.. Trouwen en kinderen krijgen.. Samen door goede en slechte tijden. Maar dat is ook niet gelukt.. Ik weet het niet.. Ik weet niet hoe ik ga reageren als je ineens weer een keer gebruikt of onwijs veel drinkt.. Ik weet het niet.." Ze schudde langzaam haar hoofd en tranen brandde in haar ogen. Ze wilde zo graag goed zijn voor Rowan en hem in alles steunen, maar ze wist niet of ze het aan zou kunnen als hij een terugval zou hebben. Ze wist echt niet hoe ze dan zou gaan reageren.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 00:28

Rowan Rivers

Ze zei dat Carmen haar niet goed genoeg kende. Hij hoopte dat het zo was, dat hij in kon schatten dat het anders was. Het voelde heel erg goed, hij had niet het idee dat het voor Katelynn na een paar keer klaar zou zijn. Hij hoopte het niet, want voor hem had het veel meer betekenis. Ze zei direct dat ze het wilde, ze wilde dit met hem en hij voelde de opluchting, die meteen werd omgezet in spanning toen ze verder sprak. Ze wist niet of ze het kon, ze noemde op wat ze met Martin had willen doen en hij wist waar dat op uitgelopen was. Ze wist niet hoe ze zou reageren als hij weer een keertje gebruikte of heel veel dronk. Ze wist niet of ze dat kon. Zou het dan meteen klaar zijn? betekende dat dat het dan meteen over was? Het maakte hem nog meer onzeker, hij was al zo bang om het fout te doen. 'Ik... Ik ben niet zoals Martin, Katelynn... En ik... Het is niet zo dat ik meteen doordraai als ik een keertje wat gebruik of drink, echt niet.... Ik...' stamelde hij nu. Misschien merkte ze het niet eens als hij het deed. De eerste keer dat hij haar sprak had hij aardig wat drugs in zijn bloed gehad en daar had hij niets over gehoord. Maar liegen zou het nog erger maken en de waarheid was waarschijnlijk genoeg om het over te laten zijn. Hij kreeg nu tranen in zijn ogen en hij kwam langzaam overeind. In één klap was hij helemaal van slag en onzeker. Als het één keer fout ging was het over. Het ging sowieso nog wel eens fout. Dat kon niet anders. Hij zou nooit áltijd helemaal clean zijn. Vroeg of laat zou dit dus over gaan. Zou hij weer alleen zijn, helemaal alleen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/6/2016, 00:36

Katelynn Camryn Leighton

Ze sloot haar ogen even, de pijn begon nu toch echt de overhand te nemen en leidde haar steeds af. Rustig luisterde ze naar Rowans onzekere woorden en opende daarna haar ogen weer.
"Ik geloof je.." sprak ze hem zachtjes toe. "We kunnen dit, samen.. Van onze fouten kunnen we alleen maar leren, toch?" glimlachte ze zwakjes. Natuurlijk bleef de onzekerheid, maar ze wilde zich eigenlijk niet druk gaan maken om scenario's die misschien wel helemaal niet gingen komen of pas over een hele lange periode. "We zijn allebei niet perfect, maar dat maakt niet uit.. Als we maar ons best doen voor elkaar.. Ja toch?"
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 00:40

Rowan Rivers

Door wat ze zei knikte hij langzaam. Hij maakte zich nog steeds enorm veel zorgen om alles, maar nu kreeg ze het wel voor elkaar om hem iets meer vertrouwen te geven, iets meer rust. Hij kalmeerde een klein beetje en dat was meestal een goed teken. ' Ja, we kunnen dit samen. Iedereen maakt fouten en wij ook, maar we komen er wel uit. Ik wil het heel graag... Ik wil heel graag alles zo goed mogelijk doen, want ik geef om je en ik vind je echt bijzonder. Ik weet wat ik voor je voel en wat de rest vindt is totaal onbelangrijk,jíj bent belangrijk.' Fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar en daarna keek hij haar weer aan. ' Nu moet je echt gaan slapen, ik blijf bij je, dat beloof ik.' Fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 26/6/2016, 00:53

Katelynn Camryn Leighton

De glimlach bleef nu wat op haar gezicht staan omdat Rowan het met haar eens was, ze konden dit samen, iedereen maakte fouten, ze kwamen er wel uit.
"Ik wil het ook heel graag.. En ik geef ook om jou.. We moeten ons gewoon niets aantrekken van de rest.. Op mijn werk zal ik ook wel gezeik krijgen.. Maar dat moeten we gewoon negeren.. Het gaat om ons, niet om de rest.." Ze keek Rowan even doordringend aan en haar ogen twinkelden weer een beetje, al was er duidelijk te zien dat ze moe was en pijn had. Ze glimlachte weer even toen Rowan zei dat hij hier zou blijven en sloot daarna haar ogen. Voordat ze het wist zakte ze al weg in een diepe, maar vrij onrustige slaap.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 00:58

Rowan Rivers

Hij was echt veel meer opgelucht nu. Ze kwamen hier wel uit. Ze konden er voor elkaar zijn en wat iedereen vond en zei maakte niet uit. Wat uitmaakte was dat ze elkaar hadden en elkaar gelukkig konden maken. Hij keek naar haar, naar haar mooie ogen. De fonkeling die er in lag. Ja, hij was echt verliefd op haar. Heel erg zelfs, ze gaf hem een warm gevoel. Ze zakte in een onrustige slaap en hij streek daarom heel voorzichtig en heel lief met zijn vingers over haar gezicht. Hij hoopte dat hij haar zo een heel klein beetje kon kalmeren. Hij had wel spijt dat hij Carmen zo geslagen had, zou Steven heel boos worden? die vond het waarschijnlijk niet echt leuk. Zijn vingers gleden heel rustig over de huid van Katelynn heen en na een tijdje zakte hij ook langzaam in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 22 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum