Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

4 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 14/6/2016, 22:27

Rowan Rivers

'Hm, genoeg knappe agentes hier, maar op deze manier weet je er aardig voor te zorgen dat ik alleen aan jou denk, geloof ik.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij liet haar wel afstand van hem nemen, want hij wist ook wel dat dit niet al te verstandig was. Hij had er ontzettend veel zin in, maar dat moest dan nog even tot vanavond wachten. Hij had nu wel genoeg reden om daar heel erg naar uit te kijken, dat was ook wel leuk. Ze gaf hem nog een kusje en toen ze de deur open trok schrok hij zelf ook nogal. Katelynn herstelde zich snel en door wat ze zei knikte hij langzaam en haalde hij diep adem. Ze vertrok en hij staarde even naar de andere agent. 'Ik snap wel dat je een beetje achter loopt, dat is niet zo gek, nu je net weer begint, toch?' Vroeg de jongen aan hem, die duidelijk dacht dat hij echt de volle laag had geregen. 'Ik weet het, maar je weer hoe ze zijn bij het OM. Allemaal hetzelfde.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. De agent knikte bevestigd en vertrok daarna met wat dossiers die hij nodig had, Rowan ging ook weer aan het werk, maar hij kreeg Katelynn niet uit zijn hoofd. Hij kwam overeind en hij klopte aan het einde van de dag aan bij Steven, daarna stapte hij al naar binnen. Hij kon gewoon niet helemaal liegen tegen zijn vriend, daarom had hij maar een ander excuus gezocht. 'Ik rij zo meteen door naar Leighton, om alles nog even te evalueren. Daar hebben we nog geen tijd voor gehad en dat lijkt ze belangrijk te vinden. Ik weet niet hoe laat ik thuis ben, maar wacht maar niet op mij.' Sprak hij tegen Steven. het was niet zo gek om alles nog te evalueren, dus dit zou best kunnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 14/6/2016, 22:39

Steven Smith

Toen de officier van justitie zijn kantoortje had verlaten, was hij weer door gegaan met werken. Toch zat de irritatie nog hoog, hij haatte dat soort gesprekken en vond het niet fijn om commentaar op zijn werk te krijgen. Ze zou zelf eens een dag mee moeten draaien op het bureau. Zij kon lekker makkelijk alles van bovenaf bekijken en bekritiseren.
Aan het eind van de dag kwam Rowan zijn kantoortje binnen en zei dat hij zo meteen door ging naar Leighton, om daar alles nog te evalueren. Hij wist niet hoe laat hij thuis zou zijn. Maar hij hoefde niet op hem te wachten.
"Is goed. Succes met haar, wat is dat een strenge tante zeg. Ik zie je vanavond ergens dan wel verschijnen," sprak hij terug tegen Rowan. Zelf besloot hij nog even door te werken een paar uurtjes. Daarna zou hij wel naar het bureau gaan en een kant en klare maaltijd eten.

Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 14/6/2016, 22:48

Rowan Rivers

Door wat Steven zei bleef hij even stil, dit vond hij lastig, misschien moest hij het Steven voorlopig echt niet vertellen, zijn vriend begreep het misschien wel helemaal niet, dus dat was lastig. Hij moest er een keer over beginnen, maar hij zou een geschikt moment moeten vinden. 'Ik red het vast wel, maar toch bedankt. Ik spreek je wel weer en anders tot morgen ochtend.' zei hij tegen zijn vriend. Daarna liep hij naar zijn auto toe en reed hij weer naar het huis van Katelynn toe. Hij moest misschien eerst Carmen hier uitnodigen en haar vertellen hoe het zat, dan kon hij het samen met haar aan Steven vertellen. Carmen zou hem wel begrijpen en die kon altijd wat rustiger met Steven praten. Hij stapte de auto uit en hij liep naar de deur van Katelynn toe en hij belde weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 14/6/2016, 23:11

Katelynn Camryn Leighton

Ze was echt net op tijd bij haar afspraak en handelde daar al het werk af. Op de terugweg reed ze toch nog even langs kantoor, legde daar wat papierwerk neer en praatte nog even met haar collega's. Toen ze op kantoor klaar was keek ze weer even op haar mobiel hoe laat het was. Vijf over half zes al. Dan zou ze waarschijnlijk precies zes uur thuis zijn. Ze stuurde even gauw een berichtje naar Rowan dat ze onderweg was en liep toen met grote passen richting haar auto. Ietwat haastig stapte ze in en reed ze weg. In automatische piloot reed ze de route die ze altijd reed. Zowel op de heenweg naar kantoor toe, als op de terugweg naar huis. Het eerste stukje was door woonwijken, daarna een stukje bos en daarna de wijk waar zij woonde.
Het stukje door het bos was heel erg rustig. Dat was altijd zo. Het was eigenlijk een afsnijroute en er reden maar zelden andere mensen. Katelynn vond het altijd een fijne weg, ze kwam altijd lekker tot rust en kon lekker doorrijden. Zo ook nu.
Tot haar blik viel op een auto in de verte, die in de berm geparkeerd stond. Martin's auto, ging er direct door haar hoofd. Al schudde ze al gauw haar hoofd en sprak ze haarzelf toe dat er wel meer mensen zulke auto's hadden. Net toen ze daarin geloofde klonk er een oorverdovende knal, wat ze direct herkende als geweersschot. Gevolgd door een felle pijn in haar borstkas. Een perfect rond gaatje zat in haar voorruit. Katelynn slaakte een kreet en verloor de macht over het stuur. Ze trapte vol op de rem, maar reed te hard. Haar auto boog af naar links, reed over de andere weghelft en schoot toen de berm in. Het volgende moment schaafde haar auto langs een boom, waardoor ze over de kop vloog. Ze verstijfde en kon niet eens meer nadenken. Uiteindelijk belandde de auto op zijn kop tegen een andere boom aan, volledig ingedeukt. De voorruit was volledig gebarsten, evenals de andere ramen. Katelynn deed nog een poging om uit de auto te komen, maar zat volledig bekneld en kon amper bewegen. Bloed stroomde in rap tempo uit de schotwond. Het duurde niet lang voordat ze buiten bewustzijn raakte.
Pas zo'n tien minuten later reed er een omstandiger langs die het autowrak zag liggen. De vrouw parkeerde haar auto aan de rand van de weg en haastte zich er naar toe. Ze keek naar binnen en zag Katelynn, haar gezicht vol bloed. Ze kreeg totaal geen reactie van Katelynn en belde gauw het alarmnummer. De vrouw gaf door waar ze waren, dat er een vrouw van de weg was geraakt en tegen een boom was gekomen. Ook gaf ze de situatie van Katelynn door. Dat ze een schotwond had kon ze niet zien. Er zou direct brandweer komen om de auto open te snijden en ook politie en een ambulance.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 14/6/2016, 23:20

Rowan Rivers

Hij stond te wachten, hij belde haar, maar hij kreeg geen gehoor en dat maakte hem enorm ongerust. Ze kon in bespreking zitten, maar dat geloofde hij niet. Ze was te laat, ze zou het hem toch wel laten weten? Hij begreep het echt niet en toen er via zijn portofoon een oproep binnen kwam sloeg zijn hart een slag over. Het ging om haar auto en het was vlakbij. Hij schoot de auto in en al snel vond hij de plek, hij hoorde al sirenes in de buurt. Hij voelde zijn hart heftig kloppen, hoe had dit kunnen gebeuren? toen hij haar zag zitten werd het nog erger. Hij rukte met heel veel moeite de deur verder open zodat hij bij haar kon, maar hij kreeg haar hier nooit uit. Ze zat klem. Hij trok haar kleding open om haar verwondingen te bekijken toen hij opeens een schotwond zag. Dit klopte van geen kanten. Dit had die klootzak gedaan. Dat kon niet anders. Hij drukte zijn hand op de wond en hij ondersteunde Katelynn. 'Volhouden, alsjeblieft... Volhouden....' Smeekte hij nu, helemaal van slag en over zijn toeren. Hij nam afstand toen de brandweer en de ambulance er waren, hij slikte moeizaam en hij wreef langs zijn voorhoofd, de tranen liepen over zijn gezicht. Hij pakte zijn portofoon vast en hij gaf de extra informatie door. Ze moesten weten dat ze beschoten was en dat de kans heel reëel was dat het door haar ex was. Hij liet zich tegen een boom aan in het gras zakken en hij merkte dat hij zijn emoties echt niet onder bedwang kreeg, na alles met Andrea kon hij dit niet meer hebben. Straks durfde hij niet eens meer verder, uit angst om iemand te verliezen. De tranen liepen over zijn bleke gezicht en hij twijfelde of hij Steven moest bellen, maar dan zou hij alles moeten vertellen. Misschien kwam Steven zelf wel zo, hij wist niet of zijn vriend nog op het bureau was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 14/6/2016, 23:37

Steven Smith

Hij ruimde rustig zijn spullen allemaal op en hoorde niet veel later via de portofoon een melding over een ongeval verderop, in het bos. Het ging een beetje langs hem heen, hij sloot zijn laptop af en zijn gezicht vertrok een beetje. De pijn begon weer behoorlijk op te spelen. Steven greep naar het doosje medicijnen en slikte er een aantal door. Daarna ging zijn aandacht weer naar de portofoon, aangezien hij ineens de stem van Rowan hoorde. Die was toch naar de officier van justitie toe? Hij haalde zijn schouders even op en neer. Maar toen hij hoorde dat het om de officier van justitie ging en er waarschijnlijk sprake van een misdrijf was, besloot hij toch er ook maar heen te gaan.
Snel verliet hij het bureau, stapte in zijn auto en reed richting de plaats van het ongeval. Hij zag al slipsporen op de weg en een slipspoor in de berm. Ook stond er al een andere politieauto, een brandweerauto en een ambulance. En Rowans auto stond er.
Steven liep eerst richting de vrouw die gebeld had. Hij bedankte haar hartelijk en vroeg haar of ze misschien meer wist. Dat bleek helaas niet zo te zijn, ze reed pas langs toen het al gebeurd was. Toch gaf Steven zijn visitekaartje aan haar af, voor als haar toch nog iets te binnen schoot. Al was het een tegenligger die heel hard weg reed of iets in die richting. Want misschien had ze de schutter wel gezien.
Daarna liep hij richting de andere agenten en sprak even met hen over de situatie. De technische recherche was ook al aangekomen nu en wachtte tot de brandweer de vrouw uit de auto hadden gehaald. Toen Katelynn op de brancard naar de ambulance werd gereden gingen die mannen aan de slag met hun werk. Steven keek nu om zich heen en zocht naar Rowan. Eerst kon hij hem nergens vinden, maar uiteindelijk zag hij hem staan. Met zijn handen in zijn zakken liep hij op hem af.
"Heb je het zien gebeuren?" vroeg hij hem toen. Misschien had Rowan wel achter haar gereden, gezien zijn afspraak met haar.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 14/6/2016, 23:41

Rowan Rivers

Hij had zijn ogen gesloten en hij dwong zichzelf om niet helemaal in paniek te raken, hij moest er niet vanuit gaan dat dit meteen het einde was. Katelynn was sterk, ze kon wel wat hebben, hoopte hij. Anders zag hij het zelf echt niet meer zitten. Toen hij opeens een bekende stem hoorde keek hij heel langzaam op, het was Steven. Hij veegde zo onopvallend mogelijk zijn tranen weg, maar toen Steven vroeg of hij het had zien gebeuren slikte hij moeizaam, de tranen kwamen weer terug. 'Het was haar ex, Martin. Hij heeft op haar geschoten. Ze heeft een schotwond... hij bedreigd haar al een tijd, hij heeft mij in elkaar geslagen. Er zijn een stukje verderop sporen van een auto in de berm, hij heeft gezegd dat hij haar dood wilde hebben en hij heeft geprobeerd haar te verkrachten, we hebben van de week aangifte gedaan,' zei hij zacht. Steven moest het weten, hij kon helpen, hij kon dit niet langer allemaal achter houden. 'Maar nee, ik heb niets gezien. Ik stond bij haar huis te wachten,' mompelde hij daarna en hij sloot zijn ogen weer. Hij voelde zich afschuwelijk, in één klap was al het ongelukkige gevoel weer terug, waar deed hij het allemaal nog voor? Dit deed hem alleen maar pijn. Zijn hele relatie met Katelynn zou hem vast alleen nog maar meer pijn gaan doen. Waarom bleef hij nog van de drank af als het toch allemaal geen nut had? Als hij niet echt een toekomst had?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 14/6/2016, 23:49

Steven Smith

Rowan leek er erg veel moeite mee te hebben, wat hem lichtelijk verbaasde. Tot Rowan ineens begon te praten en de hele situatie uitlegde. Een golf van informatie. Steven staarde Rowan eerst wat verbaasd en verbluft aan, maar legde toen zijn hand op Rowans schouders.
"Waarom heb je dat niet eerder gezegd?" klonk zijn stem zachtjes. Hij had niet het idee dat hij Katelynn echt mocht, maar Rowan leek toch wel 'iets' met haar te hebben dus. En om haar te geven.
Uiteindelijk sprak Rowan ook dat hij niets gezien had. Hij had staan wachten bij haar huis. Steven haalde zijn hand even door zijn haren en keek opzij. De ambulance reed langzaam de berm uit en vloog toen met zwaailichten en sirene weg.
"Kom," zei Steven nu. Hij sloeg zijn arm om Rowan heen. "We gaan naar het ziekenhuis. Ze komt er heus weer bovenop." Hij nam Rowan mee naar zijn auto, regelde een agent die Rowans auto naar het ziekenhuis zou brengen en stapte in.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 14/6/2016, 23:52

Rowan Rivers

Steven legde zijn hand op zijn schouder neer en Rowan voelde zich nu toch wel wat opgelucht, zijn vriend vond het duidelijk niet heel erg, anders zou hij dit niet doen. Hij vroeg wel waarom hij het niet eerder gezegd had. 'Ik... ik wilde zeker weten dat het iets tussen ons was, voor ik iets zou vertellen wat geen inhoud had. Toen het eenmaal echt iets was wilde ik het niet omdat ik weet wat de rest van haar vindt, wat alle agenten van haar vinden. Ze blijft officier van justitie... ik wilde jou wel de waarheid vertellen, maar ik wilde het goede moment afwachten en ik wil niet jou de waarheid vertellen en tegen de rest moeten liegen, maar die zullen het niet begrijpen,' zei hij nu zacht. De ambulance reed weg en hij haalde diep adem, op dit moment had hij het echt moeilijk. Steven sloeg zijn arm om hem heen en nam hem mee, hij zei dat ze naar het ziekenhuis gingen, ze kwam er heus bovenop. Op dit soort momenten was hij Steven echt eeuwig dankbaar, nu merkte hij weer hoe belangrijk hij wel niet voor hem was. Hij ging bij zijn vriend in de auto zitten en hij sloot zijn ogen weer, maar op deze manier wist hij redelijk kalm te blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Nikkay is een kalkoenewoen

Bericht van Celiine_Famke 15/6/2016, 02:45

Steven Smith

Terwijl hij de auto startte en toen weg reed richting het ziekenhuis, luisterde hij naar de woorden van Rowan. Hij vertelde dat hij eerst zeker had willen weten dat het wat tussen hun was, voor hij iets ging vertellen. Toen hij wist dat het echt was was tussen hun, had hij het niet willen vertellen omdat hij wist wat de agenten van haar vonden. Het bleef toch de officier van justitie. "Al kwam je thuis met de minister, het zal mij een worst wezen. Als jij je er maar goed en gelukkig bij voelt..." sprak Steven zijn vriend toe. "Wat de andere agenten erover denken doet er ook niet toe. Laat ze lekker denken wat ze willen. Ze hadden vast ook een mening over Andrea. En trouwens, de meeste mogen mij ook niet en jij bent ook vrienden met mij, dus wat heb je te verliezen?" hij grijnsde even kort.
Eenmaal aangekomen bij het ziekenhuis parkeerde Steven zijn auto vlak voor de deur en stapte uit. Hij wachtte op Rowan en liep toen samen met hem naar binnen. Ze namen plaats in de wachtruimte omdat Katelynn nog geopereerd werd. Wel kon een arts al vertellen dat het gelukkig niet levensbedreigend was als er geen complicaties op zouden treden en de operatie niet lang zou duren. Dat scheelde toch wel weer een beetje.


Laatst aangepast door Celiine_Famke op 15/6/2016, 02:48; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Fuck the world mahahahaha)
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 05:29

Rowan Rivers

Door wat Steven zei glimlachte hij nu een beetje, hij had het moeten weten, hij was gewoon bang geweest. Bang dat mensen het niet goed zouden vinden, misschien omdat hij het zelf nog lastig vond. Omdat hij zich er zelf nog wat meer bij neer moest leggen. Hij wist het niet goed, maar toch was het heel fijn dat Steven het alleen belangrijk vond dat hij zich goed voelde en gelukkig was. 'Ik vind haar wel heel erg leuk.' Gaf hij nu toe. Het klikte echt goed, wat hij voor haar voelde was bijzonder. Eenmaal in de wachtkamer was er een arts die hun kon vertellen dat het toch mee leek te vallen, daar was hij heel blij mee, al was hij nog net zo kwaad als hij aan Martin dacht. Hij had een kogel door zijn kop moeten jagen toen hij de kans had gehad. Hij zuchtte zacht, zijn hoofd bonkte lichtjes, maar dat ging eigenlijk best wel goed, de pijn viel hem wel mee vandaag. 'Ik had het je moeten vertellen, ik had moeten weten dat je het niet erg zou vinden.' Mompelde hij nu tegen zijn vriend. Hij leunde een heel klein beetje tegen Steven aan, het gaf hem heel veel steun en hij hechte ontzettend veel waarde aan het gezelschap en de mening van Steven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 15/6/2016, 17:27

Katelynn Camryn Leighton

Ze hadden haar geopereerd en daarbij de kogel verwijderd en haar been in het gips gezet omdat die op meerdere plaatsen gebroken was. Verder had ze eigenlijk alleen maar wat schaafwonden op haar hoofd en wat kneuzingen, maar niets levensbedreigends. De operatie was goed en snel verlopen, wel hadden ze haar in de nacht nog even in slaap gehouden zodat haar lichaam rustig kon bijkomen.
Pas vroeg in de ochtend begon ze een beetje te ontwaken. Langzaam opende ze haar ogen. Haar hoofd bonkte en ze voelde zich suf. Door de grote hoeveelheid morfine voelde ze gelukkig geen pijn. Eerst staarde ze wat voor haar uit, haar gezicht bleekjes en met verschillende kneuzingen en hechtingen. Pas na een tijdje begon ze ook echt een beetje na te denken en vroeg ze zich af hoe ze hier kwam en wat er gebeurd was. Maar het laatste wat ze zich herinnerde was dat ze klaar was geweest op haar werk en naar huis toe ging, naar Rowan toe, om te koken voor hun beide.
Zachtjes kreunde ze en tilde ze haar hoofd ietsjes op. Haar been zat in het gips en hing omhoog. Ook zat er behoorlijk wat verband rond haar borstkas.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 17:52

Rowan Rivers

Hij was veel in het ziekenhuis geweest, maar hij had de sleutel van Katelynn kunnen regelen en hij had haar hondjes nog wat eten gegeven, nu liep hij terug. Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en zo liep hij de kamer in waar Katelynn lag. Hij had de halve nacht aan haar bed gezeten, hij was ontzettend ongerust en hij voelde zich ook echt verrot door alles. Toen hij naar Katelynn keek zag hij dat ze wakker was. Hij kwam bij haar zitten en hij pakte voorzichtig haar hand vast, hij wist niet eens wat hij moest zeggen en hij ademde diep in, maar hij kon zijn emoties niet meer bedwingen. Hij wist niet of hij dit nog wel kon. Hij zou elke minuut van de dag bang zijn om haar te verliezen, net zoals bij Andrea. Uiteindelijk was hij haar verloren. Zou het hetzelfde lopen bij Katelynn?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 15/6/2016, 18:09

Katelynn Camryn Leighton

Ze sloot haar ogen weer even en legde haar hoofd weer neer in het witte kussen. Ze voelde zich enorm moe. Toen ze haar ogen weer opende zag ze Rowan naast haar zitten en voelde ze hoe hij haar hand vastpakte. Een kleine, zwakke glimlach vormde op haar gezicht.
"Ik was niet om zes uur thuis, hè?" klonk haar stem zacht en schor, maar toch met een klein beetje een plagende ondertoon. Katelynn was eigenlijk ook gewoon een heel positief ingesteld persoon. Ze was niet gauw negatief ergens over.
Haar gezicht vertrok van de pijn toen ze even ging verliggen. Maar de pijn zakte alweer toen ze weer rustig lag. "Wat is er gebeurd?" vroeg ze daarna zachtjes aan Rowan, aangezien het voor haar echt één groot zwart gat was en ze toch wel erg benieuwd was wat ze had gedaan.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 15/6/2016, 18:14

Rowan Rivers

Door wat ze zei glimlachte hij waterig, door zijn tranen heen. Hij vond dit echt zwaar en deze hele situatie liet hem twijfelen aan alles. Hij gaf nu al veel meer om haar dan hij zou willen, het deed hem pijn, nu al. Hij wist niet of hij dit allemaal nog een keer kon. Hij was bang van niet. Ze ging anders liggen en ze vroeg wat er gebeurd was, waardoor hij een vlaag van woede door zich heen voelde gaan. 'Het was Martin. Je bent neergeschoten en daardoor van de weg geraakt. In je borstkas... er zijn bandensporen gevonden, hij stond je op te wachten. Ik maak hem af... ik maak hem echt af als ik die klootzak nog één keer zie en ik laat je geen seconde meer alleen,' gromde hij, zijn stem verwrongen van woede. Hij kon het echt niet meer inhouden, maar hij bedoelde het goed. Hij wilde haar heel graag beschermen en alles deed hem gewoon enorm veel pijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/6/2016, 19:21

Katelynn Camryn Leighton

De zwakke glimlach trok van haar gezicht toen Rowan vertelde dat het Martin was geweest. Ze was neergeschoten en daardoor van de weg geraakt. Er waren bandensporen gevonden, hij had op haar staan wachten. Katelynn klemde haar kaken even stijf op elkaar. Dat was wel echt een flink nadeel aan dat Martin haar heel routine kende.
"Rustig.." fluisterde ze zachtjes naar Rowan. Hij leek zich enorm op te fokken. Natuurlijk vond ze het wel lief van hem dat hij zo bezorgd was, en ze was zelf ook bang voor herhaling. Of nog erger. Maar blinde woede zou voor beide niet helpen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/6/2016, 19:55

Rowan Rivers

Ze zei heel zacht dat hij rustig moest blijven, waardoor hij diep inademde. Hij wist dat ze gelijk had, maar rustig blijven was nooit zijn sterkste punt geweest. 'ik schrok mij kapot... toen ik je zo zag liggen....' fluisterde hij nu heel eerlijk. Hij pakte haar hand weer voorzichtig vast, hij voelde zich misselijk, alle emoties waren heftig voor hem. 'Ik heb het Steven verteld.' zei hij daarna zacht. Hij streek voorzichtig met zijn vingers over haar hand heen en daarna keek hij weer naar haar. 'Zou je... zou je misschien de komende tijd bij ons willen blijven? Ik weet niet of Steven het oké vindt, maar ik vind het veiliger...' zei hij zacht. Hij zou haar anders echt geen seconde meer alleen durven laten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 16/6/2016, 21:28

Katelynn Camryn Leighton

Een kleine glimlach ontstond weer op haar gezicht toen Rowan zei dat hij zich kapot geschrokken was toen hij haar daar had zien liggen. Daarna pakte hij haar hand vast.
"Ik kan mij er niets van herinneren.." mompelde Katelynn nu gedempt. "Maar de artsen zeggen dat het misschien nog wel terugkomt. Al hoef ik het ook eigenlijk niet te herinneren." Ze glimlachte weer flauwtjes.
"Dat is niet erg, hij mag het toch wel weten?" reageerde ze nu op de volgende woorden van Rowan. Steven was immers zijn beste vriend en Katelynn kon wel begrijpen dat Rowan het hem wel had willen vertellen.
Na de vraag of zij de komende tijd bij Rowan en Steven wilde blijven, twijfelde ze even. Ze had niet het idee dat Steven dat echt leuk zou vinden en was bang dat er dan behoorlijk wat spanningen zouden ontstaan. En ze verliet niet graag haar vertrouwde huis. Misschien omdat ze hield van de grootte en de luxe.. Ze zuchtte zachtjes.
"Mijn huis is beter beveiligd hoor," probeerde ze met een schaapachtige glimlach.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 16/6/2016, 21:38

Rowan Rivers

'Ik herinner mij het nogal goed,' mompelde hij. Hij had nergens anders aan gedacht de afgelopen paar uur. 'Hij mag het wel weten ja, het is beter als hij het weet, nu er zo veel bij komt kijken. Hij heeft het toch door als ik iets voor hem achterhou,' mompelde hij daarna. Door wat ze daarna zei glimlachte hij toch zwakjes. 'En jij vindt Steven koppig,' zei hij nu zacht. 'Echt, Katelynn, ik sta er op... we kunnen ook samen een andere kamer pakken, maar ik wil niet dat je terug gaat. Echt niet... het spijt mij, maar zolang die gek nog losloopt, loop je veel te veel gevaar. Het is duidelijk wat hij wilde bereiken, ik laat het niet gebeuren.' zei hij nu doordringend en dwingend, al was dit ook goed bedoeld. 'Is het zo erg om bij mij te zijn?' vroeg hij daarna lichtelijk plagend. Doordat Katelynn zo positief was, kon hij het ook wat minder negatief zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 17/6/2016, 01:22

Katelynn Camryn Leighton

Helaas had ze wel een aantal dagen in het ziekenhuis moeten blijven, omdat ze haar nog in de gaten wilden houden, want ze had natuurlijk een behoorlijke klap gemaakt. Ook waren er wat agenten langs geweest om wat informatie te halen en zaken door te nemen.
Na drie dagen kreeg Katelynn eindelijk te horen dat ze ontslagen werd uit het ziekenhuis. Ze had krukken gekregen en was nu hinkend haar spullen aan het inpakken. Al was het niet bepaald veel, alleen wat kleding. Ook had ze Rowan een berichtje gestuurd dat ze laatste controles had gehad en weg mocht.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 17/6/2016, 01:26

Rowan Rivers

Hij sliep slecht, het deed hem niet goed dat dit gebeurd was en opeens was het weer een hele opgave om niets te drinken, om zich niet over te geven aan het gevoel. Gelukkig had hij veel aan Steven en hij was blij dat hij zijn vriend nu de waarheid verteld had, want dat deed hem toch wel goed. Bovendien bracht hij alsnog veel tijd bij Katelynn door, dat hielp ook. Zodra hij haar berichtje had gehad was hij weggereden bij het bureau en nu liep hij de kamer in, hij glimlachte zodra hij haar zag. Hij voelde zich meteen wat beter als hij bij haar was. 'Hey.' begroette hij haar met een zwakke glimlach op zijn gezicht, daarna hielp hij haar met haar spullen en ondersteunde hij haar een beetje. 'Ik ben blij dat je hier weg mag... Dan kan ik tenminste wat meer voor je zorgen.' Plaagde hij haar nu een beetje. Hij deed echt keihard zijn best om wat positiever te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 17/6/2016, 01:31

Katelynn Camryn Leighton

Het duurde niet lang voor Rowan arriveerde. Katelynn keek op en glimlachte naar hem toen hij haar groette.
"Heey," groette ze terug. Samen pakten ze nog de laatste spullen, die ze in een tas propte, waarna ze haar krukken goed vastpakte en weer naar Rowan keek.
"Ja, eindelijk.. Ik denk dat de ontbijtjes die jij komende tijd voor mij gaat maken, beter smaken dan dat ontbijt hier," zei ze nu grijnzend. Ze knipoogde even naar hem en drukte de tas in zijn handen. Zij kon dat lastig meenemen zo.
"Laten we gaan," zei ze nu, nog steeds grijnzend. Al voelde ze ergens diep van binnen ook wat spanning. Wat als Martin nu weer ergens aan de kant van de weg zat en zou gaan schieten?
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 17/6/2016, 01:35

Rowan Rivers

'Sinds wanneer ben ik degene die ontbijt moet maken voor ons?' Vroeg hij nu grijnzend aan haar. Hij streek even langs haar gezicht en ze drukte de tas in zijn armen, waardoor hij grijnsde. Hij vond haar echt heel erg leuk. Ze wilde gaan en hij knikte even, daarna nam hij haar rustig mee naar zijn auto. 'Ohja... Omdat ik niet wil dat je nu naar je eigen huis gaat, heb ik de hondjes de afgelopen dagen aan Mack laten wennen en ze zijn heel leuk met zijn allen, dus ze zitten al bij ons. Als je gewoon niet met Steven praat is er geen probleem, hij is toch niet veel thuis en we houden werk en privé gewoon goed gescheiden, maar je gaat met mij mee. Ik accepteer niets anders en je zult mijn hulp nodig hebben, dus leg je er maar vast bij neer.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar terwijl hij haar zijn auto in hielp.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 17/6/2016, 01:41

Katelynn Camryn Leighton

"Nou.." begon ze lachend. "Ik ga echt geen ontbijt maken met deze handicap. Straks val ik nog terwijl ik aan het koken ben. Levensgevaarlijk." Ze grijnsde breed en liep rustig en voorzichtig met de krukken achter Rowan aan naar zijn auto.
"Ah! Jij bent echt erg!" riep ze nu uit, toen Rowan zei dat hij haar hondjes al aan Mack had laten wennen en dat die nu bij hem thuis zaten. En dat ze gewoon maar niet met Steven moest praten, al hielden ze werk en privé goed gescheiden. "Het is dat mijn hondjes er al zijn, anders ging ik echt niet met je mee," plaagde ze hem nu, waarna ze haar tong naar hem uitstak.
Ze trok de deur open van de auto en gooide de krukken op de achterbank, waarna ze zelf met enige moeite en hulp van Rowan neerplofte op de stoel.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 17/6/2016, 01:45

Rowan Rivers

Hij grijnsde door haar reactie, maar hij had dit al wel verwacht, daarom had hij het ook op deze manier aangepakt. Steven wist waarschijnlijk wel dat dit belangrijk voor hem was en waarschijnlijk was dit tijdelijk, hopelijk zou het gewoon goed gaan. Ook tussen Katelynn en Rowan. Hij deed in ieder geval echt zijn best voor haar. Hij ging ook in de auto zitten en hij legde zijn hand in haar hals, hij zoende haar daarna intens. Dat had hij flink gemist de afgelopen dagen. Na de zoen reed hij richting het hotel, hij merkte dat hij aardig alert was op zijn omgeving, maar ze kwamen veilig bij het hotel aan en hij hielp haar uit de auto, naar hun kamer toe. Hij opende de deur en hij sloot die weer achter hun, deze keer had hij wel opgeruimd. Iemand moest het doen, het zag er wel beter uit zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 19 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum