Police Life

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Police Life

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 01:14

Rowan Rivers

Steven wilde weten wat hij bedoelde, maar dat wist hij zelf ook niet zo heel erg goed. 'Ik mis een bepaald gevoel als je naar elkaar kijkt, elkaar aanraakt. Ik mis de uitdaging die er ooit was, het verlangen. Ik merk gewoon dat Andrea altijd wat terughoudend is en dat snap ik heel erg goed, maar ik vind het toch jammer.' zei hij heel zacht. Daarom hield hij ook maar een beetje afstand, hij wilde het niet als ze het niet fijn vond, maar daardoor gebeurde er dus eigenlijk niets. Steven zei dat hij niet moest vergeten dat ze allebei veel meegemaakt hadden, maar ze zouden er alleen maar sterker uit komen. ' Ja, waarschijnlijk heb je wel gelijk, misschien is dit wel even een periode en veranderd het wel weer. Het komt vast goed.' zei hij zacht. Het was niet dat hij er niet mee kon leven, het was gewoon jammer.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 01:19

Steven Smith

Hij luisterde geduldig naar de woorden van Rowan terwijl hij zijn auto tussen het verkeer door manoeuvreerde. Rowan vertelde dat hij gewoon een bepaald gevoel miste, als ze naar elkaar keken of elkaar aanraakte. Andrea was wat terughoudend. Hij snapte het, maar vond het jammer. Uiteindelijk zei Rowan wel dat Steven waarschijnlijk wel gelijk had, dat dit gewoon een periode was en het wel weer goed kwam.
"Ik probeer je geen valse hoop te geven of zo hoor," sprak Steven nu. "Maar meestal komt het wel weer goed, volgens mij. Tenzij jullie echt uit elkaar groeien. Maar dat idee heb ik niet."
Hij parkeerde zijn auto bij het bureau en stapte uit. Mack sprong ook de auto uit en Steven pakte zijn laptop nog even en hing die tas over zijn schouder.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 01:23

Rowan Rivers

'Nee, dat weer ik wel. Volgens mij groeien we niet uit elkaar, ik hou nog net zo veel van haar, dus dat zal het wel niet zijn. Ik denk ook wel dat het weer goed komt, ik zit nu ook met Leroy in mijn hoofd, misschien dat het daardoor nog wat erger wordt omdat ik constant aan het nadenken ben, ik weet het niet. Ik hoop gewoon dat het snel weer heel goed voelt.' zei hij. Hij hoopte het ook voor Andrea. Hij stapte zelf ook uit de auto en hij liep het bureau in, hij pakte wat koffie, dat kon hij wel gebruiken, hij had echt weinig geslapen. Hij keek even naar Steven, hij wist niet of hij ook echt samen aan het werk wilde gaan of liever apart van elkaar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 01:36

Steven Smith

"Ik hoop het ook voor jullie," knikte Steven. Hij vond het rot voor beide. Ze leken altijd zo gelukkig samen.
Rowan liep richting het koffieapparaat. Steven volgde hem en pakte ook nog wat koffie. Hij dronk soms echt veel koffie op een dag. "Heb je het Andrea ook verteld? Hoe je je voelt?" vroeg Steven nu. Hij wist niet of het handig was als Rowan dat deed. Natuurlijk was eerlijkheid het best, maar Andrea was zo gevoelig en snel van streek.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 01:44

Rowan Rivers

'Ja, ik heb het besproken, ze zou anders waarschijnlijk toch wel merken dat er iets aan de hand was en ik wil niet dat ze zelf iets gaat verzinnen, dan heb ik liever dat ze de waarheid weet... Ik heb wel gezegd dat ik heel veel van haar hou, dat het net zo goed aan mij kan liggen als aan haar, maar ik weer dat ze het zichzelf kwalijk zal nemen.' zei hij nu zacht. Dat wist hij heel goed, maar hij kon het ook echt niet achter houden voor haar, dat lukte hem niet en hij hield echt van haar, dat was het belangrijkste, ze kwamen er samen wel uit zolang ze van elkaar hielden, dacht hij. Toch maakte hij zich zorgen, om Leroy, om Andrea. Hij werd er onrustig door en hij wist niet of het wel een slimme keuze was om te gaan werken, had hij niet in het ziekenhuis moeten blijven?
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 01:51

Steven Smith

Hij keek Rowan aan, die nu vertelde dat hij het inderdaad besproken had met Andrea. Ze zou anders waarschijnlijk toch wel merken dat er iets aan de hand was. Hij had wel gezegd dat hij veel van haar hield en dat het net zo goed aan hem kon liggen als aan haar. Toch wist hij ook dat ze het zichzelf kwalijk zal gaan nemen.
"Ach, het komt vast goed.. De laatste tijd zit ze wel vrij goed in haar vel toch?" vroeg Steven nu. Hij vond het bij Andrea altijd lastig te peilen, maar de afgelopen tijd had ze niet echt een depressieve indruk gemaakt. Al wist hij ook goed dat dat zomaar om kon slaan, gezien ze vaker uit het niets ineens flink suïcidaal was geworden of gewoon enorm depressief.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 01:55

Rowan Rivers

Steven zei dat het vast goed kwam, gelukkig maar. daarna vroeg hij of Andrea de laatste tijd wel goed in haar vel zat, Rowan haalde zijn schouders op. Hij dacht dat het wel goed ging, al liep het tussen hun dan wel wat minder, verder leek het goed te gaan. Hij zag haar wel wat minder doordat hij veel bezig was, maar dat was wel eens vaker zo. het kwam vast goed, hij maakte zich vast helemaal druk om niets en hij was al gespannen genoeg, als hij zich nog meer zorgen ging maken werd hij helemaal gek. Uiteindelijk merkte hij dat het hem toch heel erg veel deed, hij maakte zich hartstikke druk om alles en hij pakte zijn mobiel, hij stuurde Andrea een kort berichtje dat hij van haar hield, hij wilde wel dat het duidelijk was. Daarna gingen zijn gedachten weer naar Leroy, hij hoopte zo dat hij snel wakker werd.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 02:02

Steven Smith

Rowan haalde zijn schouders op en Steven liet het onderwerp verder maar rusten. Het zou vast goed komen.
Steven pakte zijn mobiel en keek of hij al wat van Lincoln had gehoord, wat nog steeds niet het geval was. Hij beet even op zijn lip en overwoog wat hij moest doen. Misschien had Lincoln gewoon even geen zin in contact. Het was toch een puber.. Met een zucht stopte hij zijn mobiel weer weg en nam toen zijn koffie en Mack mee naar zijn kantoortje.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 02:04

Rowan Rivers

Hij probeerde echt wel wat te werken, maar het ging niet zo goed als hij zou willen, al was het fijn om even weg te zijn uit de sfeer van het ziekenhuis, hij kreeg niet echt iets voor elkaar en hij merkte heel goed dat hij te veel aan zijn hoofd had om echt helder na te kunnen denken. Hij kon zich gewoon niet goed concentreren. Hij kreeg geen berichtje terug van Andrea, maar misschien was ze bezig, misschien had ze het niet gezien. Hij zuchtte en hij kwam overeind, misschien moest hij even een stukje lopen en zou hij dan meer rust krijgen, want dit hielp hem niet echt.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 02:12

Steven Smith

Hij probeerde zich echt goed te concentreren op zijn werk, maar het schoot niet echt op. Toch zette hij door, sommige zaken moesten echt afgerond worden.
Op een gegeven moment liep hij even een rondje over de afdeling om even te peilen hoe het bij de rest ging. Ook keek hij even toe hoe een aantal agenten met een verhoring bezig waren. Uiteindelijk belandde hij op de schietbaan, waar net weer tests afgenomen waren, wat net afgelopen was. Steven besloot even van de situatie gebruik te maken en te gaan schieten.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 02:16

Rowan Rivers

Hij merkte dat de vermoeidheid toch wel begon toe te slaan, hij werd weer wat misselijk en hij liep uiteindelijk naar buiten toe, daar ging hij op het bankje voor het bureau zitten, frisse lucht hielp hem misschien wat meer dan binnen zitten. Hij sloot zijn ogen en hij probeerde zijn hoofd leeg te maken, na een tijdje pakte hij zijn mobiel weer, nog steeds niets. Niets over Leroy, niets van Andrea. Het maakte hem verdrietig, meer dan hij zou willen en daarom wilde hij eigenlijk naar huis, maar dat wilde hij Steven niet aandoen, bovendien had hij thuis ook niks te doen en wilde hij Steven laten zien dat hij zijn best deed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 19:38

Steven Smith

Aan het eind van de dag was hij eigenlijk best tevreden over de hoeveelheid werk hij vandaag verricht had. Ook leek de rest best prima te zijn verlopen op het bureau. Geen problemen of iets dergelijke.
Rustig klapte Steven alle dossiers dicht en zette die in de kast op zijn kantoortje. Daarna sloot hij zijn laptop af en klapte die dicht. Mack stond al meteen op en draaide kwispelend rondjes bij de deur, die had altijd direct door als er iets ging gebeuren.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 20:02

Rowan Rivers

Hij had helemaal niet zo veel kunnen doen als hij wilde, hij had zijn aandacht er gewoon niet bij en dat frustreerde hem eigenlijk echt enorm. Hij wilde zo graag dat het goed ging. Hij hoorde maar niets van Andrea, hij hoorde niets over Leroy en hij was zo ongerust. Hij leunde wat op het bureau en hij ademde langzaam in, daarna kwam hij overeind, hij zou wel aan Steven vragen of ze naar huis konden gaan, dat was beter dan hier dit gevoel hebben, waarschijnlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 22:48

Steven Smith

Hij pakte de riem van Mack en lijnde de grote hond aan. Daarna pakte hij zijn laptop en hing de laptoptas over zijn schouder. Rustig verdween hij uit zijn kantoortje, Mack hobbelde in een drafje achter hem aan.
In de grote ruimte zag hij dat Rowan ook al opstaan. Steven liep naar hem toe en legde zijn hand op zijns schouders.
"Zullen we gaan?" vroeg hij nu.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 22:51

Rowan Rivers

Hij schrok zich helemaal kapot toen hij opeens vastgepakt werd, al zakte het direct helemaal weg omdat hij Steven zag, daar hoefde hij totaal niet bang voor te zijn. 'Ja, laten we dat doen, alsjeblieft,' zei hij zacht. Hij wilde heel graag weg, hij wist niet precies wat hij thuis dan wilde gaan doen, maar hij zou wel weer doorrijden naar het ziekenhuis, dan kon hij even bij Leroy zijn, kijken hoe het ging met zijn zoon. Hij hoopte dat het toch beter ging, ondanks dat ze het hem dan waarschijnlijk wel zouden laten horen. Hij liep met Steven naar de parkeerplaats, hij was wel blij dat hij even weg was geweest, maar nu wilde hij juist weer terug naar zijn zoon.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 23:49

Steven Smith

Rowan leek er ook wel weer aan toe te zijn om weer naar huis te gaan. Of om naar het ziekenhuis te gaan, naar Leroy. Steven verwachtte eigenlijk wel dat hij daarheen zou gaan.
Samen met Rowan liep hij richting de uitgang van het bureau en toen naar buiten. Eenmaal buiten liepen ze naar Stevens auto en stapte in. Steven liet Mack ook op de achterbank springen. Daarna reed hij weg, richting het hotel.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 23:53

Rowan Rivers

Hij ging zitten en hij staarde weer naar buiten, alles leek een beetje in een waas aan hem voorbij te gaan, hij merkte dat hij best wel moe was, misschien moest hij toch niet langs het ziekenhuis gaan, want daar zou hij geen oog dicht doen. Of hij ging maar even langs om te kijken en daarna naar huis, zodat hij een nachtje goed kon slapen, dat kon ook. Bij het hotel stapte hij uit de auto, hij moest toch nog naar binnen om zijn eigen spullen te pakken als hij naar het ziekenhuis wilde, hij hoefde toch niet te eten, dan kon hij daarna meteen door.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 30/5/2016, 23:57

Steven Smith

Eenmaal bij het hotel stapte hij uit de auto. Hij liet Mack eruit en wachtte tot Rowan ook uitgestapt was. Daarna vergrendelde hij de auto en liep richting de ingang van het hotel. Rowan en hij zwegen. Dat deden ze wel vaker in stressvolle periodes. En sowieso was Steven nooit zo'n flapuit. Hij was vaker stil dan dat hij uit zichzelf ineens ergens over begon te praten.
In hun hotelkamer liet hij Mack los en hing zijn jas en de riem van Mack op de kapstok. Daarna liep hij naar de woonkamer en plofte op de bank neer. Hij deed nog een poging om Lincoln te bellen.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/5/2016, 23:59

Rowan Rivers

Hij zag dat Steven iemand belde, maar hij liet het maar, hij had niet zo veel zin om daar heel veel mee bezig te zijn, Steven had ook zijn eigen leven, voor zo ver dat kon terwijl ze samen woonden hier. Hij bleef voor de deur van de slaapkamer stil staan, hij wilde eigenlijk wel bij Andrea zijn, maar hij vond het ook lastig, hij wilde haar niet verdrietig maken doordat hij zelf niet goed in zijn vel zat. Hij merkte dat hij echt wel vermoeid was, uiteindelijk zuchtte hij en besloot hij maar niet naar het ziekenhuis te gaan, als hij nu nog moest rijden en straks ook nog terug moest, zou dat niet zo goed gaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 31/5/2016, 00:34

Steven Smith

Opnieuw nam Lincoln niet op. Nu begon Steven toch wel echt ongerust te worden. Hij sprak opnieuw de voicemail in en stuurde daar achteraan ook nog een berichtje. Peinzend beet hij even op zijn lip en stond toen op om even heen en weer te ijsberen en toen richting de keuken te lopen om een glas water in te schenken. Dat gooide hij achterover, om vervolgens weer op de bank neer te ploffen. Wat als Lincoln samen met Leroy was geweest? Nee, dat zou toch niet? Lincoln deed sowieso niet aan drugs.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/5/2016, 00:40

Rowan Rivers

Steven leek ergens mee te zitten, zelfs Rowan die veel aan zijn hoofd had begon het nu te merken en hij staarde zijn vriend even aan. ' Je maakt mij zenuwachtig zo...' zei hij zacht. ' Je bent constant met je mobiel bezig, je probeert Linc te bereiken, of niet? Je kan morgen ook even langs bij hem, misschien heeft hij zijn mobiel laten vallen, weet jij veel....' zei hij nu tegen zijn vriend, want hij wilde er net zo goed voor Steven zijn. 'Ik ga toch maar naar bed, ik ben helemaal kapot. Ik ga morgen eerst wel langs het ziekenhuis, dan kom ik daarna naar het bureau.' zei hij tegen zijn vriend. Daarna liep hij de slaapkamer in, hij hoopte dat Andrea nog wakker was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 31/5/2016, 01:03

Steven Smith

Hij was diep in gedachten verzonken. Toen Rowan ineens begon te praten keek hij op, het duurde even voor de woorden tot hem doordrongen.
"Ja, hij neemt maar niet op en reageert niet op berichtjes. Normaal reageert hij heel snel. Maar het zal wel niets zijn.. Hij is vaak druk met studeren en wie weet heeft hij wel een nieuwe telefoon.." sprak Steven, al was aan zijn stem te horen dat hij het niet helemaal fijn vond.
Rowan zei nu dat hij maar naar bed ging. Hij was kapot. Morgen zou hij naar het ziekenhuis gaan en daarna naar het bureau. Steven knikte even als teken dat hij het gehoord had. Daarna keek hij Rowan na, die de slaapkamer in verdween.
Hij bleef zitten op de bank. Mack kwam naast hem liggen. Op een gegeven moment drukte hij de televisie aan en zapte wat, maar er was niets leuks of nuttigs. Dus deed hij de televisie maar weer uit.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/5/2016, 01:06

Rowan Rivers

Van praten of iets anders met Andrea was niets meer gekomen en dat vond hij toch jammer. Hij werd heel erg vroeg wakker en hij staarde naar haar gezicht, hij hoopte dat ze wist dat hij wel van haar hield. Hij drukte zachtjes zijn lippen op haar voorhoofd, hij wilde haar niet echt wakker maken. Hij kwam uit het bed en hij trok wat schone kleding aan, daarna pakte hij zijn spullen en zonder wat te eten vertrok hij al naar het ziekenhuis, hij was ongerust en hij wilde echt nog wel even bij Leroy zijn, voor hij aan het werk ging. Hij was er al snel en hij ging weer bij het bed zitten, er was niets veranderd, Leroy was nog steeds net zo ver weg,hij lag er bij alsof hij al dood was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 31/5/2016, 01:43

Andrea Penoyer

Die nacht had ze amper een oog dicht gedaan. Ze voelde zich zo enorm slecht. Elke nieuwe dag voelde als een zware beproeving. Ze was gewoon zo moe.. Zo kapot.. Haar drang om te leven was totaal weggezakt.
Ze had Rowan horen vertrekken. Niet veel later had ze Steven ook horen vertrekken. Daarna was ze ook uit bed gekropen. In haar pyjama had ze op de bank nog even met Mack geknuffeld. Tranen waren over haar wangen gelopen. Ze ze had lieve woordjes naar de hond gefluisterd.
Op een gegeven moment was ze mentaal helemaal doorgedraaid. Iets in haar hoofd was geknapt. Ze kon het positieve van het leven niet meer inzien. Het zou nooit meer goed worden. Haar lichaam zat vol littekens, maar haar geest ook. In haar hoofd zaten zelfs nog oude wonden. Wonden die niet wilden genezen. Het maakte haar elke dag meer kapot vanbinnen. Een doodnormale dag voelde voor haar als een enorm zware uitdaging.
Tranen stroomden over haar wangen. Haar lichaam begon te trillen. Mack piepte zachtjes, niet wetend wat er gaande was. Andrea begroef haar gezicht in zijn warme vacht. Fluisterde dat het niet zijn schuld was.
Hevig trillend stond ze op. Ze scheurde een stuk papier uit een notitieblok van Steven die nog op tafel lag en pakte een pen. Nog altijd huilend en bevend van innig verdriet begon ze te schrijven.
Sorry. Sorry dat ik dit niet gewoon kon vertellen. Sorry dat het op deze manier moet. Sorry.
De dagen zijn te zwaar. Ik kan het niet meer. Ik ben zo moe, zo kapot. Ik ben niet meer de persoon die ik ooit was. Ik ben slechts het omhulsel. De echte Andrea is een hele tijd terug al gestorven.
Er is geen moment dat ik leef zonder angst. Zonder zorgen. Zonder pijn. Ik kan het gewoon niet meer. Sorry dat ik niet goed ben. Sorry dat ik te zwak ben. Sorry dat ik veranderd ben.
Lieve Rowan, dit is niet jouw schuld. Jij bent en blijft de liefde van mijn leven. Ik zou jou nooit vergeten. Alsjeblieft, Rowan, vergeef het mij. En ga door. Ga door met je leven. Treur niet. Ik was slechts een omhulsel van iets wat ooit Andrea was.
Lieve Rowan, ik hoop dat je ooit een lieve, nieuwe vriendin krijgt. Je verdient het. Je verdient beter.
Ik zou zo graag samen gelukkig willen zijn. Maar dat kan ik niet. Niet meer. En dat zou ook nooit meer komen. Jij verdient meer.
Het spijt mij zo erg. Maar ik zie geen andere uitweg meer. Zorg goed voor jezelf. Zorg goed voor Leroy. Zorg goed voor Steven, voor Lincoln, voor Carmen, voor Mack, voor de collega's. Beloof mij dat je verder gaat.
Ik zal zorgen voor Michelle, voor ons ongeboren kindje, voor Felicia en de rest die wij al deze jaren zijn verloren..
Dag, lieve, lieve Rowan. Het gaat je goed.
Kusjes Andrea

Tranen vielen op het papier en vervaagde de letters ietwat. Haar handschrift was slordiger dan normaal, duidelijk te zien dat ze enorm trilde. Andrea snikte luid, legde de pen neer naast het papier en balde haar vuisten. Ze sloot haar ogen terwijl de tranen over haar wangen gleden. Zo bleef ze nog even zitten, tot ze vastberaden was. Er was geen terugweg meer. Niet voor haar.
Langzaam en trillend stond ze op. Ze vouwde het briefje op en nam die mee in haar gesloten handpalm. Terug naar de slaapkamer. De plek waar ze elke keer een dag afsloot en elke keer een nieuwe dag begon. Nu zou ze ook haar dag daar afsluiten. Alleen zou er nooit meer een nieuw begin komen. Ergens gaf die gedachten haar een gerust gevoel. Geen pijn meer, geen twijfels, geen onzekerheid, geen angst. Ze haalde diep adem en legde het briefje nog altijd opgevouwen op de rand van het bed. Daarna ging ze zelf op het bed zitten en pakte het reserve wapen wat ze altijd in hun nachtkastje hadden liggen. Ze laadde het wapen soepeltjes, alsof ze gewoon haar werk deed. Daarna zette ze het wapen tegen haar hoofd. Ze legde haar vinger op de trekker en sloot haar ogen. Toch stopte ze en legde ze het wapen nog even opzij. Ze pakte haar mobiel en typte nog een berichtje naar Rowan. "Liefste Rowan, ik hou zielsveel van jou," stuurde ze naar hem. Daarna gooide ze haar mobiel opzij en pakte het wapen weer stevig vast.
Zonder enige twijfeling plaatste ze de loop van het wapen tegen haar slaap. Ze sloot haar ogen. Legde haar vinger op de trekker. Haalde diep adem. En schoot.

Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/5/2016, 01:55

Rowan Rivers

Hij zat een hele tijd naar Leroy te staren, maar omdat er niets veranderde, besloot hij maar richting het bureau te rijden. Het was beter als hij aan het werk ging, een heel stuk beter. Hij was onderweg toen hij een berichtje kreeg, hij pakte zijn mobiel en hij las het berichtje, het was van Andrea. Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht en daardoor besloot hij zijn plannen te wijzigen, hij ging eerst wel langs het hotel, dan zou hij daarna aan het werk gaan. Hij parkeerde zijn auto en hij liep de trap op naar boven, wat verbaasd stond hij te kijken toen er twee agenten bij de deur stonden. Wat deden die nou hier? Hij herkende de mannen en hij vroeg wat er aan de hand was, blijkbaar had iemand gezegd dat ze een schot hadden gehoord, of iets wat daar op leek. Hij stelde de twee agenten gerust dat er niets aan de hand was, daarna opende hij de deur en stapte hij naar binnen. Hij legde zijn tas aan de kant en daarna keek hij rond, Andrea was er niet, dat was gek. Was ze even boodschappen doen? Dat zou natuurlijk kunnen. Hij liep terug en hij opende de deur van hun slaapkamer, hij had hier nog wat dossiers liggen die mee moesten zo. Eerst zag hij eigenlijk niets, maar opeens drong er een bepaalde geur tot hem door. Zijn hartslag schoot al meteen omhoog en toen hij haar zag liggen, had hij het gevoel dat zijn hart er mee ophield. Hij kreeg geen lucht meer, hij hapte naar adem en meteen knielde hij bij haar neer, maar hij wist dat er niets was wat hij kon doen. Hij kon duidelijk zien dat hij niets meer voor haar kon betekenen. Ze was er niet meer. Andrea was er niet meer, ze zou er nooit meer zijn. Het leek totaal niet tot hem door te dringen en hij pakte haar vast, hij hield haar in zijn armen en dicht tegen zijn lichaam aan, alsof ze nog leefde en hij haar een knuffel gaf. Hij hield zo veel van deze vrouw, hij kon niet meer loslaten, hij kon helemaal niets meer, hij kon niet eens meer bewegen. Zijn overhemd was besmeurd met bloed en hij had zijn ogen dichtgeknepen om niet te hoeven zien wat er aan de hand was, zodat hij ook echt kon geloven dat ze er nog was, dat hij haar vast had. Hij wilde haar nooit meer loslaten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven