Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 11:49

Koningin Destiney Hiddon

Hij keek haar vragend aan en ze glimlachte een klein beetje. "Ik vind het gewoon niet nodig dat je daar over twijfelt, ik weet dat zoveel dingen voor jou onzeker zijn, maar dit mag geen punt van twijfelen zijn." Sprak ze hem zachtjes en lief toe. Hij gaf aan dat hij het wist en dat zij misschien wel de enige was die hij volledig kon vertrouwen. "Daar ben ik ook heel blij mee." Knikte ze. Vervolgens werd ze weer door hem gezoend en na de zoen keek ze hem aan. "Ga maar, voor je niet meer weg komt." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 11:55

Koning Thobias Hiddon

'Je bent vreselijk lief, dankjewel.' zei hij zacht, omdat hij dat ook echt wel nodig had, anders werd hij helemaal gek. Hij had een stabiele factor nodig en dat was Destiney zeker. Hij moest gaan, voor hij niet meer weg kwam. 'Hmm...' mompelde hij, hij liet zijn handen zachtjes over haar lichaam heen glijden, maar ze had wel gelijk, wat afleiding zou voor hem waarschijnlijk ook wel goed zijn. 'Oké, ik ga. Als er iets is moet je direct iemand naar mij toe laten komen, echt,' zei hij daarna duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 11:57

Koningin Destiney Hiddon

"Ik laat niemand mijn gelukkige gezinnetje kapot maken." Fluisterde ze tegen hem terug met een glimlach omdat hij haar vreselijk lief vond. ZIjn handen gleden nog even over haar lichaam heen en daarna gaf hij aan dat hij ging, als er iets was moest ze iemand naar hem toe laten komen. "Ja, dat zal ik doen, geen zorgen, Thobias, jij bent degene die een oplossing moet bedenken." Glimlachte ze lichtelijk naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:02

Koning Thobias Hiddon

'Dat wil ik ook niet,' zei hij zacht, want hij was heel erg blij met was hij nu had, ondanks dat alles er om heen nog niet echt goed ging. Hij voelde zich wel enorm gelukkig en dat was belangrijk. Ze zou het doen, hij moest zich geen zorgen maken, hij was degene die een oplossing moest bedenken. Hij knikte langzaam en hij liet haar met wat moeite los. 'Ik hou van je,' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen zachtjes op haar wang en daarna ging hij weer naar Reagan toe, hij was echt blij dat hij Destiney blind kon vertrouwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:06

Koningin Destiney Hiddon

Ze was zo onwijs blij met deze kleine maar gelukkige momentjes samen met Thobias, het gaf haar een onwijs goed gevoel en ze was stapelgek op hem, ze hield echt van haar man. Hij liet haar met veel moeite los en fluisterde dat hij van haar hield. "Ik ook van jou, knapperd." Glimlachte ze breed. Daarna vertrok hij. Zelf ging ze uitgeput in bed liggen en viel ze al heel erg gauw weer in slaap, ze was vreselijk moe.


Koning Reagan Tridon

Hij keek op toen Thobias weer binnen kwam. "Vond Destiney het niet erg?" Vroeg hij zacht aan zijn vriend met een voorzichtige glimlach. Hij wilde heel erg graag zijn band met Thobias blijven houden en het liever ook nog beter maken, want hij was zijn beste vriend en zonder Thobias was hij op dit moment helemaal nergens.


Waar blijft de heks? Hahah
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:08

Koning Thobias Hiddon

'Nee, ze vond het geen probleem, al kan dat ook komen omdat ze aardig gek wordt van mij, dat weet ik niet,' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen Reagan. Op dit moment viel het nog wel mee, maar het zou de komende dagen wel erger worden, waarschijnlijk. 'Laten we maar gaan,' zei hij daarna, want hij had geen zin om hier in de kamer rond te blijven hangen, dan ging hij liever ergens wat drinken, dat was een stuk gezelliger.

Shit, ik ga even de naam opzoeken dan xd
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:10

Koning Reagan Tridon

"Ze is meer gek op je dan dat ze gek van je wordt geloof ik." Glimlachte Reagan naar zijn vriend terug. HIj wilde gaan en daardoor knikte hij eventjes. Hij liep met zijn vriend mee het kasteel uit, eindelijk begon het weer een klein beetje op te warmen, de sneeuw begon heel erg langzaam te smelten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:13

Koning Thobias Hiddon

'Dat is maar goed ook, anders zou er iets heel erg fout gaan tussen ons,' zei hij tegen Reagan. Hij dacht wel dat zijn vriend gelijk had, hij kon heel goed met Destiney opschieten en het was altijd fijn om samen te zijn, hij dacht niet dat ze hem echt als last zag, ook niet als hij opdringerig werd. Het was buiten eigenlijk goed te doen en hij liep zo met Reagan naar de herberg toe, hij ging aan de bar zitten en hij bestelde wat te drinken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:17

Koning Reagan Tridon

"Jullie passen vreselijk goed bij elkaar." Knikte Reagan nu naar zijn vriend, daar was hij zeker an, hij kende niemand die beter bij elkaar pasten als Thobias en Destiney. Ze liepen naar een herberg toe, gelukkig wel een andere dan waar Serena vroeger gewerkt had, daar wilde hij echt niet naar terug... daar zal ze waarschijnlijk ook wel zijn. Hij ging met zijn vriend aan de bar zitten en ze kregen al gauw hun drinken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:19

Koning Thobias Hiddon

Hij nam een paar slokken van het drinken, het smaakte hem wel goed, hij genoot er ook echt wel van en hij keek weer even naar Reagan. 'Hoe wil je nu verder?' vroeg hij aan zijn vriend, omdat hij wilde weten wat Reagan in gedachten had voor de toekomst, hoe hij alles zag. Hij was benieuwd of hij echt ging wachten tot hij toestemming had of dat hij misschien wel open stond voor een andere vrouw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:26

Koning Reagan Tridon

Thobias wilde weten hoe hij nu verder wilde en hij haalde zijn schouders een beetje op. "Ik had eigenlijk gehoopt dat Serena me kon vergeven, zodat ik wel nog bij haar kon zijn, dat ze er nog wel was, maar nu ben ik alleen en nu weet ik het niet zo goed meer. Ik durf niet eens meer naar huis." Zuchtte hij zachtjes en hij staarde naar zijn drankje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:34

Koning Thobias Hiddon

'Dat was misschien een beetje hopen op het onmogelijke, ik denk niet dat iemand nog bij je wilt blijven in zo'n geval.' fluisterde hij. Dan moest er bijna een wonder gebeuren en dat zat er niet echt in, waarschijnlijk. 'Je hoeft niet naar huis, ik wil je helpen, we kunnen vanuit hier al veel doen en misschien kan ik wel af en toe een dagje met je mee naar Riverwood, maar ik kan Destiney ook niet alleen laten nu,' zei hij tegen zijn vriend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:38

Koning Reagan Tridon

"Ik weet het, het was een egoïstische gedachten." Knikte hij nu eventjes, hij kon dat nooit verwachten van Serena, maar toch had hij het gedaan, hij had de hoop dat ze vrienden konden blijven. thobias wilde hem helpen en daardoor glimlachte hij. "Dat lijkt me heel erg fijn. Je hoeft Destiney ook niet alleen te laten, ik zal dan gewoon hier blijven voor een lange tijd. Je moet niet je relatie met Destiney op het spel zetten vanwege mij, dat is nergens voor nodig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:45

Koning Thobias HIddon

'Ach, jij hoopte er gewoon op, daar kan je ook niets aan doen,' zei hij zacht. 'Misschien komt het nog, als je het even laat rusten nu, als je haar even laat nadenken over alles.' zei hij daarna en hij goot zijn drinken achterover, hij bestelde meteen nieuwe drankjes voor hun. 'Dat zou ik wel doen, als het nodig zou zijn, jij bent mijn vriend Reagan, jij bent mij net zo veel waard en jij bent net zo belangrijk, ik hoop gewoon dat het andersom ook zo is,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:49

Koning Reagan Tridon

Hij glimlachte lichtelijk door de woorden van Thobias. "Ja, misschien wel... ik wil haar alsnog een heel goed leven geven, dat verdient ze." Mompelde hij tegen zijn vriend. Er werd nieuw drinken besteld en Thobias gaf aan dat hij het zou doen voor hem, dat hij zijn vriend was en dat hij net zo veel waard was en net zo belangrijk. Daardoor sloeg Reagan zijn armen om Thobias heen en hield hem een tijdje vast. "Ja, jij bent vreselijk belangrijk voor mij, daarom ben ik ook nog steeds hier, om jou te helpen." Sprak hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 12:50

Koning Thobias Hiddon

'Dat is lief van je, ik denk ook dat ze dat wel verdient, ze is vreselijk aardig, ik weet zeker dat ze jou alsnog wilt helpen, als dat nodig is, al is het alleen maar door bij je te zijn,' zei hij tegen Reagan. 'Ik kan misschien wel met haar praten, zou je dat wat vinden?' vroeg hij daarna. Misschien hielp het wel als hij met Serena zou praten over alles, hij hoopte het in ieder geval. Reagan sloeg zijn armen om hem heen en hij glimlachte daardoor , het was heel fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 12:59

Koning Reagan Tridon

Hij vond Serena ook heel aardig en hij wist zeker dat ze hem alsnog wilde helpen, mocht dat nodig zijn. "Denk je?" Vroeg hij voorzichtig aan zijn vriend. Hij wilde wel met Serena praten. "Graag, dat zou ik heel erg fijn vinden." Knikte hij meteen. Hij liet Thobias weer langzaam op. "Ik ben zo blij dat je er nog zo goed op reageert, dat je niet al te boos bent." Sprak hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 13:02

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ik weet het heel erg zeker,' zei hij tegen zijn vriend. 'Ik krijg het wel voor elkaar, ik zal met haar praten en ik weet gewoon dat ze het wel wilt, ze geeft om je en ik denk dat ze ook belangrijk voor je kan zijn zonder dat jullie echt een relatie hebben,' zei hij tegen hem. 'Natuurlijk, al vind ik het niet leuk. Echt niet... maar ik kan er toch niets aan veranderen en ik wil je laten merken dat ik het wel echt waardeer dat je eerlijk tegen mij bent,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 13:05

Koning Reagan Tridon

Thobias wist het heel erg zeker, hij zal praten en hij dacht ook wel dat Serena belangrijk voor hem kon zijn zonder dat ze een relatie hadden. Reagan glimlachte daardoor en knikte. "Ja, ik hoop dat ze het ziet zitten." Sprak hij zachtjes. Hij vond het absoluut niet leuk toen Reagan over zijn gevoelens over Gwynn begon, maar hij kon er niets aan veranderen en waardeerde zijn eerlijkheid. "Daar ben ik ongelooflijk blij mee, dankjewel, Thobias. We zullen gewoon zien hoe het gaat op den duur, ik wil je echt nergens toe verplichten."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 13:07

Koning Thobias Hiddon

'Waarschijnlijk doet ze het nog graag voor je ook, maar dit doet pijn en dat heeft even tijd nodig, dat is logisch,' zei hij tegen zijn vriend. Het was niet gek dat het nu leek alsof het niet meer goed kwam. 'Ja, dat is zo, we zien wel hoe het loopt, maar voorlopig is het even goed zo. Ik heb echt de tijd nodig om hier over na te denken, ik kan niet zomaar iets toestaan waar ik totaal niet achter sta,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 13:13

Koning Reagan Tridon

"Ja, natuurlijk doet het pijn, ik merkte het aan haar, ze vond het echt moeilijk." Sprak hij zachtjes terug tegen Thobias. Hij wilde ook gewoon wel zien hoe het zou lopen, voorlopig was het zo gied, hij had tijd nodig en kon niet zomaar iets toestaan waar hij niet achter stond.
"Dat begrijp ik. Denk er maar over na, ik sta voor veel dingen open." Legde hij uit aan Thobias.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 13:14

Koning Thobias Hiddon

'Dat zal ik doen, ik zal er ook zeker op terug komen, maar ik kan niet beloven dat dat binnen een paar dagen is. Ik moet ook heel erg wennen aan de hele situatie nu met een baby, maar het komt wel, echt,' zei hij zacht. Hij dronk zijn drinken op en hij liet zijn blik even door de herberg glijden, het was eigenlijk vrij rustig, misschien maar beter ook, de drukte deed hem meestal niet zo veel goeds.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 16:13

Koning Reagan Tridon

Hij zal er zeker ook op terug komen, maar hij kon niet beloven dat het binnen een paar dagen al was. "Dat begrijp ik, als het maar lukt om met Serena te praten, dan is het al heel wat, dat zal wel fijn zijn." Glimlachte hij nu. Reagan dronk weer wat van zijn drankje en keek naar Thobias.
"Ik hoorde dat het kindje in eerste instantie eigenlijk dood was." Sprak hij nu, hij was wel nieuwsgierig naar hoe dat precies zat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 16:19

Koning Thobias Hiddon

'Dat ga ik zeker doen, ik denk dat ik morgen wel even bij haar langs ga,' zei hij tegen Reagan. Dat wilde hij wel doen voor zijn vriend, heel erg graag zelfs. Door wat hij daarna zei knikte Thobias langzaam. 'Dat klopt, ik had gedacht dat het ook dood zou blijven, maar Destiney wilde hem zo graag vasthouden en na een tijdje begon hij toch te huilen,' zei hij tegen hem. Het was een enorme opluchting, want hij was zich kapot geschrokken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 16:25

Koning Reagan Tridon

Thobias zou de volgende morgen even langs gaan. "Fijn, dankjewel." Knikte Reagan hem dankbaar toe. Thobias vertelde dat het kindje inderdaad dood was, maar in de armen van Destiney begon hij toch te huilen.
"Het was vast wel een echte opluchting dat hij toch leefde, ben je niet bang dat er straks ook wat mis is met hem?" Vroeg hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum