Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 18:10

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, jouw manier is niet hoe het werkt, normaal gesproken dan. Jij moet blij zijn dat je zo'n geweldige vrouw hebt." Lachte ze hem plagend toe en ze zoende hem zachtjes en vol passie terug. Ze liet hem langzaam in haar glijden en kreunde eventjes genietend daardoor. Ze vond het heerlijk met hem.


Koning Reagan Tridon

Ze vond het goed en gaf aan dat hij het moest overleggen. Hij knikte eventjes en wanneer ze weer bij hem lag, vroeg ze of Thobias echt zo erg was en hij knikte met een grijns. "Ja, echt." Sprak hij en zijn handen gleden zachtjes over haar rug heen en hij drukte zijn lippen in haar hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 18:18

Koning Thobias Hiddon

'Ik heb het idee dat het best wel goed zou werken... Ik weet het eigenlijk wel zeker. Ik wil het je wel eens bewijzen hoor.' zei hij uitdagend tegen haar. Het lukte hem zijn hele leven al, maar hij was ook wel heel erg blij met zo'n geweldige vrouw, daar had ze dan wel weer gelijk in. Daar was hij haar ook wel dankbaar voor. Door wat ze deed kreunde hij diep, hij kon echt niet stil blijven, hij vergat meestal alles om zich heen of hij vond het juist heel uitdagend.

Serena Lomaz

'Ach, waarom zou hij het ook niet doen?' Vroeg ze nu. Als ze het allebei leuk vonden moesten ze het ook vooral doen, dat was het belangrijkste. Ze genoot van wat hij daarna deed en ze ging dicht tegen hem aan liggen. 'Ben jij soms ook iets van plan?' Vroeg ze grijnzend aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 18:27

Koningin Destiney Hiddon

"Doe maar niet, ik vind het prima zoals het nu gaat." Plaagde ze hem terug. "Maar ik weet ook zeker dat mijn manier wel werkt, anders gebeurd er gewoon niets." Lachte ze vrolijk. Hij kreunde diep door wat ze deed en ze trok hem dichter tegen haar lichaam aan. Zelf kreunde ze ook zachtjes, ze vond het heerlijk met hem.



Koning Reagan Tridon

"Dat is waar." Mompelde hij haar toe. Ze vroeg of hij zelf ook wat van plan was. "Ik heb zin in je, als dat mag." Plaagde hij haar. Hij drukte zijn lippen weer in haar hals en wreef met zijn handen over haar rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 18:33

Koning Thobias Hiddon

'Dan zal ik het niet doen, als jij dat ook niet gaat doen. Ik kan er niet zo goed tegen als ik niets krijg.' zei hij grijnzend tegen haar. Dat zou echt geen succes zijn, dat hield hij nog geen dag vol. Het was beter om dat niet te doen. Hij werd dichter tegen haar aan getrokken en hij liet zijn handen over haar heerlijke lichaam heen glijden. Hij zoende haar heftig en hij genoot ook echt van haar.

Serena Lomaz

Ze grijnsde door wat hij zei en ze zoende hem zachtjes. 'Ik vind dat helemaal niet erg.' zei ze daarna plagend tegen hem en ze drukte haar lichaam zachtjes tegen hem aan. Hij was echt heerlijk, het was geen probleem om het met hem te doen. Ze liet haar handen over zijn lichaam heen glijden en ze drukte nu zachtjes en lief haar lippen in zijn hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 18:49

Koningin Destiney Hiddon

"Dat dacht ik al." Lachte ze hem vrolijk en plagend toe. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze kreunde genietend. Ze werd heftig door hem gezoend en ze zoende hem nog heftiger terug. Ze trok hem nu boven op haar lichaam en gleed met haar nagels over zijn rug heen en kreunde genietend.


Koning Reagan Tridon

ze vond het helemaal niet erg en drukte haar lichaam tegen hem aan. Hij kreunde zachtjes en genoot van wat ze deed met hem. Haar lippen drukte ze heel lief in zijn hals en hij trok haar dicht tegen zijn lichaam aan. Hij trok haar bovenop zijn lichaam en gleed met zijn handen over haar lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 19:34

Koning Thobias Hiddon

'Pas op hé, straks ga ik het wel doen, om jou te pesten.' zei hij tegen haar. Hij zou het niet zo snel doen en zeker niet bewust, hij wilde haar eigenlijk echt geen pijn doen, dat wilde hij nooit. Hij gaf veel te veel om haar. Hij werd op haar getrokken en daardoor werd hij een heel stuk wilder. Hij beet zachtjes in haar hals en daarna zoog hij een heel stuk harder terwijl hij flink krachtig door bleef gaan. Hij had dat ook wel nodig als ze elkaar niet echt lang uitgedaagd hadden en dat gebeurde eigenlijk steeds wat minder. Dan werd hij altijd wat wilder om toch het goede gevoel te krijgen.

Serena Lomaz

Ze werd op zijn lichaam getrokken en ze liet hem nu in haar glijden en ze bewoog zachtjes. Hij raakte haar lichaam aan en dat voelde heel erg fijn. Het was sowieso fijn om zijn handen op haar lichaam te voelen. Ze boog naar hem toe en ze zoende hem weer zachtjes. Ze hoopte dat hij het ook fijn vond, maar daar leek het wel op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 19:52

Koningin Destiney Hiddon

"Dat is niet alleen om te pesten." Lachte ze hem toe. Dat wist hij zelf ook donders goed. Hij werd wilder wanneer ze hem bovenop haar trok en beet in haar hals. Ze kreunde genietend en voelde hoe hij zoog. Ze zette haar nagels in zijn rug en trok hem heftig tegen haar lichaam aan. Ze vond het zo heerlijk en kreunde genietend door hem. Hij deed het zo heerlijk vond ze.


Koning Reagan Tridon

Hij gleed in haar en hij kreunde daardoor genietend. ze zoende hem zachtjes en hij zoende haar genietend terug. Hij trok haar wat heftiger tegen zijn lichaam aan en bewoog wat heftiger. Hij gleed met zijn handen krachtig over haar rug heen en hoorde Thobias en Destiney ook. "Ik zei het toch." Plaagde hij nu en hij streek even door haar haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 20:49

Koning Thobias Hiddon

'Oh, waarvoor is het dan?' vroeg hij nu uitdagend aan haar. Ze zette haar nagels in zijn rug en hij werd nog wat wilder, hij kon het echt niet laten. Hij ging zo een flinke tijd door, dat had hij nu ook echt wel nodig. Anders zou het nooit lukken, dan was het niet genoeg voor hem. Hij sloot zijn ogen en hij fantaseerde wat meer over andere dingen en uiteindelijk bereikte hij toch zijn hoogtepunt en zoende hij haar weer.

Serena Lomaz

Ze hoorde hem kreunen en ze keek naar hem toen hij zijn lichaam tegen haar aan drukte, het was echt heerlijk met hem. Door wat hij daarna zei grinnikte ze. 'Jij hebt altijd gelijk, toch?' vroeg ze nu. Het was niet echt iets voor haar dat het allemaal zo te horen was, maar voor nu wilde ze wel een uitzondering maken, omdat Thobias en Destiney het niet zo erg vonden. Ze was sowieso niet echt van dat soort dingen, maar Reagan ook niet, waarschijnlijk. 'Je hoort hier wel alles heel goed hoor...' mompelde ze nu zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 21:04

Koningin Destiney Hiddon

"Het is gewoon gemeen." zei ze hem nu zacht. Hij werd wilder en ze ging er heftig in mee. Haar handen gleden nog even over zijn buik heen en daarna bereikte hij zijn hoogtepunt. Kreunend trok ze hem dicht tegen haar aan en zoende ze hem lief en zachtjes terug. Daarna sloeg ze haar armen om hem heen en knuffelde ze hem.


Koning Reagan Tridon

Ze zei hem grinnikend dat hij altijd wel gelijk had. "Vaak wel, maar ook niet altijd hoor." Lachte hij haar toe. Hij vond het heerlijk met haar en dacht er niet zo heel erg aan dat de rest het zou horen, hij was best wel zachtjes.
Serena mompelde dat je hier alles wel heel erg goed kon horen. "vind je het erg? Anders stoppen we hoor..." Klonk zijn stem zacht. Hij vond het ook niet leuk als ze zich niet op haar gemak voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 21:21

Koning Thobias Hiddon

Hij werd tegen haar aangetrokken en hij ademde diep in, hij werd geknuffeld door haar. 'Waarom is het gemeen?' vroeg hij nu aan haar en hij nam een klein beetje afstand. Hij streek langs haar wang en daarna gleed zijn blik over haar lichaam heen. Het veranderde wel, hij merkte het duidelijk. Hij hoopte dat het niet zo hard ging, dat hij er aan kon wennen en dat ze nog wel heftige dingen konden blijven doen. Dat hoopte hij echt, maar hij wist dat hij het moeilijk zou krijgen.

Serena Lomaz

'Dat zou ook niet goed zijn, denk ik,' zei ze tegen hem, met een grijnsje op haar gezicht. Daarna vroeg hij of ze het erg vond, anders zouden ze stoppen. Zijn stem klonk zacht en ze ademde langzaam in. Ze hoorde verder ook niets meer en daardoor voelde ze zich nu wel aardig ongemakkelijk. 'Sorry,' zei ze zacht en ze kwam van hem af. Ze vond het niet leuk om zo op te moeten houden, ook niet voor hem, maar dit was toch niet echt haar ding.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 21:30

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar waarom het gemeen was. "Als je het met iemand anders gaat doen, als jij het perse op jouw manier wilt omdat je denkt dat die altijd werkt." Sprak ze zachtjes tegen hem en ze keek hem aan. Hij streek langs haar wang en ze glimlachte hem eventjes toe. Hij keek naar haar lichaam, daardoor pakte ze zijn kin zachtjes vast. "Thobias, als je het niet volhoud, mag je het ook met Gwynn doen, als ik er maar bij ben... maar ik wil gewoon dat je jezelf niet verstopt of mij wegduwt omdat mijn lichaam veranderd. We kunnen hier wel mee omgaan." Fluisterde ze hem heel erg zacht toe.


Koning Reagan Tridon

Hij zag het aan haar dat ze het niet leuk vond. Ze bood haar excuses aan en kwam van hem af. Hij begreep haar wel, hij wist dat ze dit soort dingen niet fijn vond. "Het is oké..." Fluisterde hij. Hij had vannacht natuurlijk ook al wat met Gwynn gedaan, daarom vond hij het niet zo heel erg, al zou dat anders net zo zijn. Hij hield graag een beetje rekening met haar. Hij knuffelde haar nu even en gaf haar een kusje op haar wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 21:42

Koning Thobias Hiddon

Het was gemeen als hij het met iemand anders ging doen omdat hij het op zijn manier wilde, omdat hij dacht dat het altijd werkte. 'Hm, dan zal ik het niet doen. Ik wil niet gemeen zijn,' zei hij tegen haar. Opeens werd zijn kin vastgepakt, alsof ze zijn gedachten kon lezen. Als hij het niet volhield mocht hij het ook met Gwynn doen, als ze er maar bij was. Hij mocht zich alleen niet verstoppen of haar wegduwen omdat haar lichaam veranderde, ze konden hier wel mee omgaan. 'Dat hoop ik.' fluisterde hij. 'Ik wil echt niet vreemdgaan, ik wil niets verkeerd doen, ik hou van je. Maar ik weet niet of ik het echt met Gwynn kan als jij er bij bent, ik wil je niet jaloers maken,' fluisterde hij. Waarschijnlijk zou hij het sneller met iemand anders doen als hij uitgedaagd werd, met Sienna bijvoorbeeld.

Serena Lomaz

'Ik vind het gewoon niet leuk dat ik het niet zo fijn vind,' zei ze zacht. 'Maar het maakt niet uit, ik maak het wel een keertje goed met je,' zei ze daarna iets vrolijker tegen hem. Ze pakte haar kleding en ze trok die langzaam aan, waarschijnlijk zouden ze zo wel terug gaan naar het kasteel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 21:50

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat hij het niet zou doen want hij wilde niet gemeen zijn. "Je bent een lieverd." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij gaf aan dat hij hoopte dat het goed zou gaan, want hij wilde niet vreemd gaan, niets verkeerd doen, want hij hield van haar. Ze knikte een beetje door zijn woorden en drukte liefdevol haar lippen op die van hem. "Je bent zo ongelooflijk lief, ik hou heel erg veel van je... we gaan er echt uitkomen. Zeker weten." Ze zoende hem nog een keer.


Koning Reagan Tridon

"Het kan toch gebeuren dat je het niet fijn vind? Ik vind ook wel eens iets niet fijn... dat is geen probleem." Glimlachte hij haar toe. Ze zei daarna wat vrolijker dat ze het goed zou maken met hem. Daardoor grijnsde hij. "Ik kan niet wachten." Sprak hij haar toe. Daarna trok hij zelf ook zijn kleding aan. Hij pakte haar nog even zachtjes vast en drukte zijn lippen op die van haar. Hij merkte wel dat het wat met hem deed omdat ze niet hadden doorgezet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 22:04

Koning Thobias Hiddon

'Af en toe.' fluisterde hij. 'Ik ben niet zo heel vaak lief... hoe veel mannen vinden het minder leuk als hun vrouw zwanger is? Hoe veel willen zulke gekke dingen als ik? Hoe veel mannen blijven constant verlangen naar meer en hebben nooit rust in hun hoofd?' vroeg hij zacht. Zijn humeur sloeg duidelijk heel erg om. 'Je had iemand anders moeten zoeken, je had je niet zo gek laten maken door op mij te focussen.' zei hij daarna. Hij kwam overeind en hij trok gehaast zijn kleding aan, af en toe was hij echt helemaal de weg kwijt.

Serena Lomaz

'Nee, dat is zo, maar toch...' zei ze tegen hem. Het was gewoon niet zo leuk. Hij kon niet wachten tot ze het goed zou maken en daardoor grijnsde ze. Ze werd vastgepakt door hem en ze zoende hem zachtjes. 'Je bent lief, Reagan. Heel lief,' fluisterde ze. Ze streek even langs zijn gezicht en daarna liep ze de slaapkamer uit, ze zag dat Gwynn al wakker was en weer de tafel had gedekt voor iedereen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 22:24

Koningin Destiney Hiddon

Hij was niet zo heel erg vaak lief, want hoeveel mannen waren nu zoals hij. "Thobias... niet doen, doe dit niet, alsjeblieft..." Fluisterde ze hem toe en ze schudde haar hoofd. 'Ik hou van je, deze onzekerheid is nergens voor nodig, want ik ben stapelgek op jou... ik wil niets anders, niemand anders, want jij bent perfect en ik hou echt van je." Sprak ze hem zacht toe. Hij kwam overeind en trok zijn kleding aan. Ze kwam ook overeind en pakte zijn handen vast. 'Ssst... lieverd... alsjeblieft, doe dit niet, vertrouw op ons, op onze liefde." Sprak ze hem lief toe.


Koning Reagan Tridon

Hij haalde zijn schouders een beetje op. Het was niet anders, als ze niet wilde, dan wilde ze niet. Ze zoende hem zachtjes terug en vond hem heel lief. Hij glimlachte haar toe. "Jij ook, meisje." glimlachte hij haar toe. Daarna liep hij met haar mee de slaapkamer uit, waar hij Gwynn meteen aankeek. Hij glimlachte naar haar en zijn ogen twinkelden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 22:30

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij dit niet moest doen, maar hij had er totaal geen invloed op, hij was zo onrustig, hij kon daardoor ook niet positief denken, het lukte hem niet. Hij werd onzeker en juist dan ging hij elke keer de fout in, waardoor hij zich alleen nog maar vervelender ging voelen. Hij liet haar los en hij schoot de kamer uit, hij liep meteen naar buiten toe, hij wilde terug naar het kasteel. Hij voelde zich zo onrustig, dan ging hij liever weer aan het werk.

Gwynn Hiddon

Ze zag Reagan en Serena de kamer uit komen en ze keek even naar de vrouw die naar de tafel liep, daarna knipoogde ze even naar Reagan. Het was leuk om in zijn twinkelende ogen te kijken. Hij was echt heel aantrekkelijk zo. Ze wilde net iets zeggen toen de deur opeens open vloog, Thobias stormde langs hun en daarna was hij al weg, ze keek hem wat verbaasd aan. Had hij ruzie met Destiney?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 22:45

Koningin Destiney Hiddon

Hij schoot de kamer uit en ze zuchtte even zachtjes. Daarna trok ze snel een jurk aan en kwam ze de kamer in waar ze de rest al zag staan. "Zijn minderwaardigheidscomplex speelt weer op." Sprak ze met een klein glimlachje tegen de rest. Ze zag dat Gwynn nogal verbaasd keek. "Ik denk dat hij meteen doorgaat naar het kasteel, zullen wij ook maar gaan?" Vroeg ze nu aan de rest en ze keek ze eventjes aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 22:51

Gwynn Hiddon

Destiney vertelde wat er aan de hand was, ze wist hoe wispelturig Thobias wel niet kon zijn, soms was het hartstikke vermoeiend, maar het viel hem ook niet echt kwalijk te nemen, hij zou wat meer vertrouwen moeten hebben, maar ze wist dat het lastig was voor hem. hij had zijn hele leven nog nergens vertrouwen in kunnen hebben en hij had de meeste dingen altijd alleen gedaan, omdat het niet anders kon. 'Ja, laten we dat maar doen, dat is waarschijnlijk het beste,' zei ze zacht. Ze wilde ook graag David weer zien.

Koning Thobias Hiddon

Hij liep in één keer door naar zijn werkkamer, het sneeuwde best een beetje en hij klopte het van zich af. Hij zag dat Reagan aardig zijn best had gedaan en daar was hij zijn vriend echt dankbaar voor. Reagan betekende veel voor hem. 'Thobias, gaat het wel? Ik maakt mij zorgen...' hoorde hij opeens de vertrouwde stem van Sienna. Daardoor draaide hij zich langzaam om. Hij had eigenlijk door willen lopen naar Remi en David, om zichzelf wat afleiding te geven en het goede te doen, maar nu stond Sienna hier. Hij ademde langzaam in toen ze dichterbij kwam. Zijn ademhaling versnelde door haar uitdagende bewegingen en door haar blik, hier kon hij niet tegen. Hij keek weg naar de deur, nu kon het nog, nu kon hij nog weg, nu had hij nog niks verkeerds gedaan. 'Niemand komt er achter, je weet dat je dit nodig hebt, nu kan het even, nu zal ze het niet merken,' fluisterde Sienna, het volgende moment pakte ze hem vast en werd hij tegen de muur gedrukt. Hij deed niets, hij hapte alleen naar adem. Ze greep zijn polsen vast en ze keek diep in zijn ogen terwijl haar nagels over zijn buik heen gleden. 'Ik weet wat jij wilt, ik weet precies wat jij lekker vindt en wat jij nu nodig hebt. Een beetje afleiding, dat kan jij wel gebruiken, of niet soms? Je gaat mij niet wijsmaken dat je hier niet aan gedacht hebt, dat je niet aan mij denkt...' fluisterde ze, ze drukte haar lippen in zijn nek en nu kreunde hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 23:06

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn zei zacht dat ze inderdaad moesten gaan en daardoor knikte Reagan ook eventjes. Hij kwam overeind en pakte de hand van Serena vast. Destiney liep met ze mee met Gwynn samen en ze maakte zich ergens wel zorgen.
"Hij zei dat ik beter een andere man moest zoeken, want hij was niet lief genoeg... ik ben bang dat hij Sienna tegen komt... die kan zo goed gebruik maken van zo'n situatie." Sprak ze Gwynn zacht en bezorgd toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 23:10

Gwynn Hiddon

Door wat Destiney zei slikte ze even, want ze had wel gelijk. Sienna had dat altijd al gedaan, alles om een beetje aandacht van Thobias te krijgen, om hem helemaal gek te maken. Maar als het er op aan kwam, op de momenten dat Thobias het echt moeilijk had, dan was ze weg. Dan wilde ze niets met hem te maken hebben. Gwynn mocht haar ook echt niet, maar Thobias kon dat niet in zien, Thobias zag haar als een hele goede vriendin. 'Ik weet zeker dat hij zielsveel van jou houdt en jou nooit echt pijn zal doen, maar we moeten proberen om die Sienna weg te krijgen,' zei ze nu tegen Destiney.

Koning Thobias Hiddon

Haar warme lippen gleden over zijn huid heen en hij voelde het verlangen branden, dit had hij al even niet meer gevoeld en hij realiseerde zich weer hoe geweldig het was om uitgedaagd te worden. Het was echt heerlijk geweest met Gwynn en Destiney, maar dat was heel kort en explosief, dat was toch heel erg anders. Dit was ook geweldig. Ze streek langs zijn kaaklijn en daarna werd hij heel heftig gezoend, waar hij direct in mee ging, hij kon niet meer anders nu, hij stond te trillen op zijn benen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 23:16

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn wist zeker dat hij zielsveel van haar hield en haar nooit echt pijn zou doen, ze moesten alleen proberen om Sienna weg te krijgen. "Ja... helemaal weg, ver weg uit het dorp." Mompelde ze, ze mocht de vrouw echt niet. Eenmaal in het kasteel liep ze in de richting van de werkkamer van Thobias, maar door wat ze daar zag, stond ze aan de grond genageld.
Ze staarde met grote ogen naar Sienna en Thobias die aan het zoenen waren.
"Jij vuile gore tering trut!" Vloekte ze, haar stem sloeg helemaal de hoogte in. Ze liep er met grote passen op af en trok aan het haar van Sienna, ze was zo woedend, zo ongelooflijk kwaad doordat de vrouw zo'n misbruik van haar man maakte.
"Hij is verdomme getrouwd, houd je handen thuis!" Ze gaf Sienna een flinke klap in haar gezicht. Ze stond te trillen van woede.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 23:18

Koning Thobias Hiddon

Hij had helemaal niets door, tot hij opeens de hoge stem van Destiney door de kamer hoorde galmen, hij schrok zich helemaal kapot. Wat deed ze hier? Hoe kwam ze hier zo snel? Zijn hartslag schoot flink omhoog en hij haalde trillend adem, maar ze was vooral heel erg boos op Sienna, dat was duidelijk. De vrouw werd weggetrokken en ze kreeg zelfs een klap, de woorden van Destiney drongen langzaam tot hem door en hij stond even verbaasd te staren naar wat er echt gebeurde, daarna zag hij dat Sienna net zo hard begon terug te slaan, waardoor hij nu wel reageerde. Hij pakte Destiney vast en hij sloeg zijn armen om haar heen, hij zag Gwynn al naar Sienna schieten. 'Sorry, sorry...' fluisterde hij direct, want dit was helemaal niet zijn bedoeling.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 23:25

Koningin Destiney Hiddon

Sienna sloeg haar terug en ze begon met de vrouw te vechten, ze had zo'n ongelooflijke hekel aan haar, al haar haat was duidelijk te merken. Ineens werd ze vastgepakt en sloeg Thobias zijn armen om haar heen. Hij fluisterde zijn excuses toe. Tranen schoten in haar ogen en ze begon wild te snikken. Ze duwde hem zachtjes van haar af. Dit soort dingen maakten haar echt kapot. Ze wilde even met niemand praten. Snikkend rende ze door de gangen heen in de richting van de bibliotheek
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 27/4/2016, 23:30

Koning Thobias Hiddon

Hij zag dat ze tranen in haar ogen kreeg en ze begon te snikken, hij wilde haar steviger vastpakken, maar ze schoot al weg. Hij ademde trillend in, dit was dus waarom ze iemand anders had moeten zoeken. Het deed hem heel veel pijn, maar het zou beter zijn als ze uit elkaar gingen, beter voor haar. Ze kon iemand vinden die vol voor haar ging, iemand die geweldig was, want dat verdiende ze. Beter dan dat hij was. Hij keek naar Gwynn, die Sienna heel stevig vasthield. Hij wist dat Gwynn aardig sterk was. 'Thobias, alsjeblieft...' zei Sienna zacht, waardoor hij diep inademde. 'Laat haar los, Gwynn. Het is genoeg zo.' zei hij tegen zijn zusje, die hem strak aankeek. 'Dit kan echt niet, Thobias. Kijk nou wat ze doet. Je hebt het niet eens door, dit is precies wat ze wilt, wat ze al die tijd gedaan heeft, ook bij ons.' fluisterde Gwynn nu, waardoor zijn blik donkerder werd, Gwynn moest haar kop dicht houden over hun. 'Laat haar los, of ik zorg ervoor dat je haar los laat, of je het nu wilt of niet,' gromde hij, waardoor Gwynn de vrouw toch voorzichtig losliet. 'Flik dat niet nog eens.' beet hij zijn zusje nog hard toe, daarna liep hij achter Sienna aan de werkkamer uit, hij liet Gwynn achter. 'Je kan wel even met mij mee, even rust...' fluisterde Sienna en hij knikte langzaam, aardig afwezig door alles nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 27/4/2016, 23:36

Koning Reagan Tridon

Hij zag wat er gebeurde en dat het allemaal echt niet pluis was. Wanneer Sienna en Thobias samen de werkkamer verlieten. Pakte Reagan hem beet.
"Niet doen." Sprak hij zijn vriend toe en hij keek hem doordringend aan. "Je vrouw, je lieve vrouw liep net gebroken en in tranen weg, dit moet je goed maken. Dit kun je niet maken, Thobias, echt niet." Sprak hij hem doordringend toe. "Ze houdt zoveel van je, ze heeft alles voor je over, laat haar zien hoe dankbaar je haar bent, hoe dankbaar dat ze alles voor je over heeft, ondanks dat jij vind dat ze dat niet zou moeten doen." Sprak hij tegen zijn vriend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum