Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 16:16

Koning Thobias hiddon

Ze zoog nog harder en door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Jij bent echt heel erg. Nu moet ik samen met jou in een kamer blijven tot het weg is, zo kan ik toch niet aan het werk?' vroeg hij nu aan haar. Ze was wel echt heel erg, maar hij vond het wel leuk, als ze het niet te vaak deed. 'Nou... Komop, heel even...' zei hij daarna, omdat ze het niet wilde bij hem, hij moest het eerst bij haar doen.

Serena Lomaz

'Ik heb nog niemand gezien die net zo knap is als jij,' plaagde ze hem nu. Het was wel waar, ze had het echt nog niet meegemaakt, hij was gewoon super leuk. Ze vroeg zich af of hij echt wel jaloers was of dat het wel meeviel, waarschijnlijk was het wel moeilijk voor hem, door hoe zijn vorige vriendin was. Ze hoopte dat ze kon laten zien dat het niet nodig was. Hij durfde het ook echt te doen en ze kreunde achtjes door hem, het was wel fijn dat hij zo rustig was. 'Je doet het zo goed...' zei ze zacht, half kreunend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/4/2016, 16:22

Koningin Destiney Hiddon

"Dat is ook de bedoeling..." Plaagde ze hem vrolijk. Ze wilde dat hij bij haar bleef voor een tijdje en nog niet aan het werk ging. "We liggen zo ver achter, Thobias, we moeten nog zoveel inhalen." Lachte ze vrolijk naar hem. Hij zei dat ze het heel even moest doen.
"Ik dacht het niet, jij staat al met één keer voor. Eerst ik." Plaagde ze uitdagend en ze plofte naast hem op het bed neer en spreidde uitdagend haar benen.


Koning Reagan Tridon

"Je bent verblind." Plaagde hij haar nu met een grijns rond zijn lippen omdat ze nog nooit iemand was tegengekomen die net zo knap was als hij. Ze kreunde zelfs en hi jbestudeerde haar terwijl hij zag dat ze genoot. Ze zei dat hij het ontzettend goed deed. Hij glimlachte een klein beetje en ontspande na een paar minuten eindelijk. Hij bleef heel zachtjes doorgaan en nu drukte hij voorzichtig zijn lippen op die van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 16:25

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het ook de bedoeling was, ze lagen zo ver achter en ze moesten nog enorm veel inhalen. 'Hm, dat is ook wel zo, maar ik lig ook nogal achter met het werk,' zei hij tegen haar. Daarna zei ze dat ze het niet dacht, hij stond al één keer voor, ze wilde eerst. Ze ging er ook al voor liggen en hij ademde diep in. 'Nou, vooruit dan maar,' zei hij. Hij drukte zijn lippen op haar buik en hij liet zijn hand tussen haar beneden glijden.

Serena Lomaz

'Misschien, door jouw schoonheid,' plaagde ze hem nu weer een beetje. Ze vond het alleen maar leuk, hij was echt heel knap en geweldig. Hij ontspande na een tijdje en hij bleef doorgaan, nu voelde ze zelfs zijn lippen op die van haar en ze zoende hem heel erg zacht en lief, ze was echt stapelgek op hem aan het worden, hij deed het echt heel erg goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/4/2016, 16:37

Koningin Destiney Hiddon

"Dat houden je raadsmannen wel bij, maar er is niemand die mij bijhoudt..." Klonk haar stem vrolijk en plagend tegen hem. Hij ademde diep in en deed het daarna toch, ze grijnsde vrolijk en vol genoegen. "Eindelijk." Plaagde ze hem. Hij drukte zijn lippen op haar buik en ze voelde zijn vingers waardoor ze genietend kreunde.


Koning Reagan Tridon

"Hou op hoor, gekkerd." Plaagde hij haar terug. Ze zoende hem heel zacht en lief terug, hij begon te kreunen. "Je bent heerlijk..." Fluisterde hij schor en hij drukte voorzichtig zijn lippen in haar hals en hij ging langzaam door. Het was wel heel erg heftig voor hem, maar hij vond het wel echt fijn. Na een tijdje kwam hij zacht kreunend tot zijn hoogtepunt en ging hij langzaam en opgelucht naast haar liggen. Hij knuffelde haar stevig en glimlachte breed en stralend naar haar. Door haar durfde hij dit soort dingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 16:41

Koning Thobias Hiddon

'Gelukkig niet, want ik zou hun kop er af hakken,' gromde hij. Hij meende het ook echt. Ze was duidelijk blij dat hij het wilde en hij schudde zijn hoofd even, ze was echt heel erg. Hij streelde haar zachtjes en daarna ging hij ook met zijn mond verder, hij deed echt wel zijn best voor haar, al was dit eigenlijk niet zo zijn ding. Hij probeerde het wel zo goed mogelijk te doen.

Serena Lomaz

Hij zei dat ze op moest houden en daarna zei hij ook nog dat ze heerlijk was. Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze kreunde weer zachtjes, hij deed het echt heel erg goed. Hij bereikte zijn hoogtepunt en ze keek hem stralend aan. 'Je bent echt geweldig, ik ben zo trots op je,' zei ze enthousiast tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/4/2016, 16:44

Koningin Destiney Hiddon

"Daarom moet jij aan mij wat extra aandacht geven." Plaagde ze hem toe. Ze negeerde dat hij zo gromde, dat maakte haar niets uit, hij zou haar tenminste beschermen. Hij ging later ook met zijn mond bij haar verder, genietend kreunde ze en ze zette haar nagels in het dekbed. "Oh, Thobias...." Kreunde ze genietend.


KOning Reagan Tridon

Hij knuffelde haar stevig. "Nee, jij bent geweldig, jij doet dit soort dingen met me, je laat me echt genieten en inzien dat het allemaal niet uitmaakt. Ik ben je zo vreselijk dankbaar voor alles, Serena... je bent zo lief en leuk, ik hou echt van je." Fluisterde hij zachtjes en liefdevol in haar oor en hij drukte zijn lippen in haar hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 16:48

Serena Lomaz

'Je bent echt vreselijk lief,' fluisterde ze, ze was nu zelfs een beetje rood door zijn enorm lieve woorden. Ze was echt helemaal verliefd op hem. Ze voelde zijn lippen in haar hals en daardoor ademde ze diep in. 'Wil je zo nog een keer?' vroeg ze daarna met een vrolijke grijns op haar gezicht aan hem. Hij was echt zo goed bezig en ze vond het ook allemaal echt heerlijk.

Koning Thobias Hiddon

Ze kreunde zijn naam en dat vond hij wel heel erg leuk, hij werd er iets fanatieker door. Hij deed aardig zijn best, maar ook in de hoop dat ze het dan bij hem wilde doen, want hij vond het ook heel erg lekker. Hij had het het liefste zo vaak mogelijk, als hij mocht kiezen kon ze het elk uur wel voor hem doen, dat vond hij echt niet erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/4/2016, 16:54

Koning Reagan Tridon

Ze werd een beetje rood en daardoor streelde hij langs haar gekleurde wang. "Jij ook..." Fluisterde hij tegen haar terug toen ze hem vreselijk lief vond. Ze vroeg vrolijk of hij zo nog een keertje wilde. Hoofdschuddend keek hij haar aan. "Morgen weer." Grinnikte hij haar toe. Hij trok haar zacht in zijn armen en staarde voor zich uit, uit het raam.


Koningin Destiney Hiddon

Wanneer hij fanatieker werd, hield ze het niet meer en kwam ze kreunend tot haar hoogtepunt. Ze hijgde zelfs, hij deed dit zo lekker... Ze pakte hem vast en drukte haar lippen verlangend op die van hem. "Je was weer fantastisch." Sprak ze genietend tegen hem. Daarna duwde ze hem in het bed en begon ze vol passie te zuigen. Dat was wat hij zo graag wilde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 17:03

Serena Lomaz

Hij zei dat hij morgen weer wilde en daardoor grijnsde ze. 'Oh, wie zegt dat ik het morgen wil?' plaagde ze hem nu een beetje. Waarschijnlijk zou ze hem toch niet kunnen weerstaan als hij er zin in had, want hij was veel te leuk om te weigeren en ze vond het heel erg leuk dat dit nu ook lukte, het was echt fijn. 'Zullen we zo samen iets gaan eten?' vroeg ze nu aan hem.

Koning Thobias Hiddon

Hij werd vastgepakt toen ze klaar was en ze zei dat hij fantastisch was, daardoor glimlachte hij naar haar, hij vond het heel erg leuk om te horen. Hij werd in het bed geduwd en door wat ze deed hapte hij zelfs even naar adem, hij had dit niet echt zo snel verwacht, maar het was heerlijk, hij genoot hier enorm van en hij kreunde zachtjes omdat het zo ongelofelijk lekker was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/4/2016, 17:54

Koning Reagan Tridon

"Net was ik nog zo aantrekkelijk dat ik onweerstaanbaar was, jij wilt wel." Plaagde hij haar terug en hij gaf haar een knipoog. Daarna stelde ze voor om wat te gaan eten. "Is goed, zullen we dat gewoon in de kamer doen?" Hij vond het wel gezellig om samen met haar te eten.


Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte helemaal aan hem dat hij het niet had verwacht. Hij hapte naar adem en kreunde door wat ze deed. Ze wisselde het af, af en toe vol passie en vurig en daarna weer heel zacht en rustig. Dit vond ze zo ontzettend leuk om te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 22:11

Koning Thobias Hiddon

Hij vond dit echt heerlijk. 'Kan je dit niet wat vaker doen... Dit is zo vreselijk lekker.' kreunde hij. Hij vond het echt geweldig, dat was ook duidelijk te horen. Hij keek naar haar en daarna sloot hij zijn ogen weer en genoot hij van wat ze deed. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt en kreunde hij diep. 'Je bent zo leuk... Je bent echt geweldig...' bracht hij zacht uit. ' Zullen we vandaag wat doen samen?' Vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 5/4/2016, 22:15

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg of ze dit niet vaker kon doen. Hij vond het vreselijk lekker. "Hmm... wanneer jij mij verwent, zal ik jou verwennen." Vertelde ze hem met een knipoog. Hij leek het echt heerlijk te vinden en hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt. Ze kwam langzaam overeind en glimlachte liefdevol naar hem door zijn zachte woorden. "Ik hou van je, lieve Thobias..." Fluisterde ze hem teder doen.
"Ja, het wordt tijd dat we eens een keer leuke dingen doen." Glimlachte ze naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 5/4/2016, 22:28

Koning Thobias Hiddon

'Elke keer? Ook al is dat een paar keer per dag?' Vroeg hij nu aan haar. Dan moest hij het maar wat vaker gaan doen, want dit was wel echt heel erg lekker. Ze wilde wel even wat leuks gaan doen en daarom kwam hij overeind en trok hij zijn kleding aan. Hij gooide haar een jurk toe en daarna pakte hij haar al weer vast en zoende hij haar heftig. Hij kon er echt geen genoeg van krijgen nu. Zijn handen gleden over haar lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/4/2016, 09:40

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek hem met een ondeugende blik aan toen hij haar vroeg of ze het elke keer wilde, zelfs al was dat een paar keer per dag. "Ja, natuurlijk." Grijnsde ze hem toe. Hij kwam al overeind om zijn kleding aan te trekken en gooide haar een jurk toe.
"Hmm... niet eens wat bijzonders, valt me tegen van je." Plaagde ze hem vrolijk, daarna werd ze door hem vastgepakt en gezoend. Ze kreunde genietend en klemde haar benen om zijn middel heen en zoende hem vol passie terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/4/2016, 09:44

Koning Thobias Hiddon

'Dan moet ik te lang zoeken.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij wilde echt graag even de kamer uit, maar nu Destiney hem weer vastpakte en haar benen om hem heen klemde werd het wel heel moeilijk. Hij kreunde zacht en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden. ' Nu wil ik je weer...' zei hij zacht en zuchtend tegen haar. Hij wilde het alweer heel snel, maar eigenlijk wilde hij ook weg om iets leuks te gaan doen, om even samen naar buiten te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/4/2016, 09:52

Koningin Destiney Hiddon

"Maar zo zie je niet hoe mooi ik ben." Sprak ze hem toe, wel met een grijns rond haar lippen. Hij kreunde door wat ze deed en zei dat hij haar weer wilde. "Hmm... weet je wat? Zullen we elkaar weer uitdagen vandaag? Tot een van ons het niet meer volhoudt?" Vroeg ze hem met twinkelende ogen. Ze drukte haar lippen zacht op die van hem en liet hem daarna los, ze trok de jurk aan en kamde haar haren even zodat ze er weer netjes uit zag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/4/2016, 09:55

Koning Thobias Hiddon

'Ik zie altijd hoe mooi je bent.' zei hij tegen haar. Daarna zei ze dat ze elkaar vandaag weer zouden uitdagen, tot één van hun het niet meer volhield. 'Hm, dat verzin je nu? nadat je mij al uitgedaagd hebt?' Vroeg hij grijnzend. Ze trok de jurk aan en hij ging op de rand van het bed zitten, hij staarde naar wat ze allemaal deed, iets in gedachten verzonken. Het ging beter met hem, maar hij moest nog steeds op blijven letten. Nu ging het wel, maar de momenten dat hij zich minder goed voelde waren wel gevaarlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/4/2016, 12:48

Koningin Destiney Hiddon

Hij zag altijd hoe mooi ze was, daardoor glimlachte ze breed naar hem. Ze vond het heel erg leuk om te horen. "Ja, dat verzin ik nu, want de vorige keer heb jij gewonnen, nu wil ik winnen." Plaagde ze vrolijk. Hij keek naar haar en begon en beetje te staren, daardoor trok ze hem overeind tegen haar aan en keek ze doordringend in zijn ogen. "Wat had je voor leuks bedacht, Thobias?" Vroeg ze aan hem met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/4/2016, 12:50

Koning Thobias Hiddon

'Dat is gewoon gemeen,' zei hij lachend tegen haar, hij was wel heel erg vrolijk. Het was fijn om te merken dat het beter ging, met hun allebei. Hij vond het heel erg om te zien dat Destiney pijn had en hij was blij dat het nu niet meer zo was. Hij werd overeind getrokken, dicht tegen haar lichaam aan en hij ademde diep in. Door haar vraag werd het gevoel alleen nog maar erger en hij legde zijn handen op haar heupen neer, hij trok haar dichter naar zich toe en hij zoende haar heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/4/2016, 12:55

Koningin Destiney Hiddon

"Ik ben heel erg gemeen, dat weet je nu toch zo onderhand wel?" Plaagde ze hem met een knipoog. Ze vond het heerlijk met hem, ze was stapelgek op hem en was zo trots en blij dat alles goed leek te gaan momenteel.
Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en heftig door hem gezoend. Na de zoen keek ze hem ondeugend aan. "Ik heb zo'n gevoel dat ik dit keer ga winnen." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/4/2016, 13:30

Koning Thobias Hiddon

Hij ging helemaal op in de zoen en hij kreunde zacht toen ze weer ophield. Ze zei dat ze het gevoel had dat ze deze keer zou gaan winnen en daardoor grinnikte hij een beetje. 'Dat komt omdat jij heel erg vals speelt.' zei hij plagend tegen haar en daarna zoende hij haar weer. 'Oké, nu is het tijd om te gaan. Zullen we een stukje door de sneeuw wandelen en daarna samen wat drinken en eten in de herberg?' Stelde hij voor. Daar had hij wel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/4/2016, 13:49

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde wanneer ze weer ophield met de zoen en hij vond ook dat ze heel erg vals speelde en daarom misschien wel zou gaan winnen. "Ik speel vals met veel liefde." Plaagde ze hem en ze gaf hem een knipoog. Ze werd weer door hem gezoend en door zijn voorstel knikte ze enthousiast. "Dat lijkt me heerlijk samen met jou." Sprak ze met twinkelende ogen. Ze pakte zachtjes zijn hand en nam hem met haar mee.


Koning Reagan Tridon

Na het eten met haar kwam hij overeind. "Het is tijd dat ik weer eens aan het werk ga... wil jij misschien een kijkje nemen in mijn oude slaapkamer? Om te kijken wat je kunt doen?" Vroeg hij haar zacht en wat voorzichtig. Hij pakte zachtjes de hand van Serena. "Niet schrikken door wat je aantreft... als het teveel is, kom dan naar me toe..." Fluisterde hij. Hij wist maar al te goed hoe afschuwelijk de kamer eruit zag. Zijn nagels waren bijna overal in de muur gekrast, bloedvlekken op plekken waar ze er niet makkelijk vanaf gingen en verschillende meubels waren stukgeslagen. Hij had iedereen verboden er naar binnen te gaan, zelfs de dienstmeiden waren er niet geweest. Hij wilde zo graag verbergen dat iemand hem pijn deed, nu liet hij Serena toe, maar hij vond het wel heel eng en hij wilde er niet bij zijn.... hopelijk was het minder erg dan in zijn gedachten, maar hij vreesde dat het eigenlijk veel erger was. Hij wist sommige dingen ook gewoon niet meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/4/2016, 15:51

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze vals speelde met liefde. 'Het is anders niet alleen de liefde die mij helemaal gek maakt nu,' zei hij grijnzend tegen haar. Het leek haar heel erg leuk en hij werd al meegenomen, dat was ook wel goed, anders zou hij zeker doorgaan, want hij had er nu alweer heel veel zin in. Het was echt heerlijk buiten, wel heel koud, maar het zonnetje scheen. 'Ik vind het altijd een soort rust geven dat er sneeuw ligt.' zei hij tegen haar.

Serena Lomaz

Reagan zei dat het tijd werd dat hij weer aan het werk ging, hij vroeg of ze een kijkje wilde nemen in zijn oude slaapkamer. 'Dat zal ik doen, maak je geen zorgen, Reagan. Ik wil jou helpen, daar hoort dit ook bij. Ik ga er een mooie kamer van maken, zonder nare herinneringen, een kamer waar wij nieuwe goede herinneringen kunnen maken, dat beloof ik je,' zei ze zacht tegen hem. Ze streek langs zijn wang en ze drukte liefjes haar lippen daarna op dezelfde plek. 'Ga maar lekker werken, dan zie ik je straks weer,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/4/2016, 15:56

Koningin Destiney Hiddon

Hij plaagde haar weer en ze grinnikte zachtjes door hem. "Niet alleen, maar wel deels." Lachte ze vrolijk naar hem terug. Ze liep naast hem door de sneeuw heen met een dikke mantel om haar schouders geslagen, ze hield Thobias stevig koud. Hij vertelde haar dat het hem rust gaf. "Ik vind het alleen maar heel erg koud." Mopperde ze een beetje en ze bibberde even.



Koning Reagan Tridon

Hij moest zich geen zorgen maken, ze wilde hem helpen, dit hoorde daarbij en ze ging er wat moois van maken zodat ze straks een kamer hadden met goede herinneringen. Hij glimlachte daardoor naar haar, ze was heel erg lief voor hem.
"Ik hou van je, Serena..." Fluisterde hij vol gevoel en liefde. Hij keek haar eventjes aan met een liefdevolle blik in zijn ogen. Daarna liet hij haar los. "Tot straks." Knikte hij haar toe en hij liep de kamer uit om in zijn werkkamer te beginnen met zijn achterstand weg te werken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/4/2016, 16:04

Koning Thobias Hiddon

'Misschien moet je dan iets gaan doen waardoor je het warm krijgt. Iets bij mij graag...' zei hij lachend tegen haar. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij hield haar stevig vast. 'In de herberg is het wel warm, gewoon een hele hoop wijn drinken en dan heb je het binnen de kortste keren weer helemaal warm,' zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht.

Serena Lomaz

'Ik hou ook van jou,' fluisterde ze zacht. Ze werd losgelaten en hij liep naar zijn werkkamer, daarna liep ze zelf naar de oude slaapkamer toe. Ze opende de deur heel langzaam, het was duidelijk dat hier al heel lang niemand geweest was. Ze had wel een beeld van hoe het moest zijn. Hij had aardig wat lelijke littekens, dus ze kon wel inschatten hoe hij behandeld was. Ze besloot maar meteen keihard aan de slag te gaan en ze deed zo veel mogelijk zelf, na een tijdje waren alle oude meubels uit elkaar en weggegooid, het zweet stond op haar voorhoofd, maar ze wilde zo veel mogelijk af krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 4 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum