Skyrim RPG

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 12:50

Koning Thobias Hiddon

'Het lijkt mij ook een goed idee, waarschijnlijk beter dan dat ik in mijn eentje een tijd weg ga,' zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Samen was een stuk beter, een stuk gezelliger ook. Daarna zei ze dat ze hem wel kon helpen, maar ze konden niets samen doen, dat deed nog te veel pijn. Hij knikte heel langzaam, dat begreep hij wel. 'Ik zou het fijn vinden als je iets wilt doen,' gaf hij toe. Het ging nogal vervelen om het elke keer zelf te doen.

Serena Lomaz

'Dat komt wel goed, misschien vinden wij het wel samen, maar dat zien wij vanzelf.' zei ze glimlachend tegen hem en heel erg positief. Het kwam wel goed, dat wist ze zeker. Ze liep met hem mee en ze kneep zachtjes in zijn hand, ze vond het echt wel fijn samen. Ze groeiden echt steeds meer naar elkaar toe en dat was wel een goed teken.

Rianna

'Jij vindt alles verdacht, je zoekt er te veel achter. Ik woon diep in het bos, ik ben hier geen mensen gewend, jij bent juist verdacht, met je verhaal over de koning. Hoe weet ik dat jij mij niet komt beroven van mijn mooie spulletjes?' vroeg ze aan hem. Hij bekeek het drinken even en ze schudde haar hoofd. 'Drink nou maar, je vindt het lekker. Ik ga je echt niet vergiftigen, er zijn makkelijkere manieren om jou om te leggen,' mopperde ze weer, nu ging ze zelf ook zitten. Hij vertelde dat het aan de koning was om te kijken wat hij er uiteindelijk mee wilde doen. 'Ik weet wat je zoekt, maar aan mijn naam heb jij niets.' zei ze tegen hem.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 12:59

Koningin Destiney Hiddon

"Dat lijkt me helemaal geen goed plan." Plaagde ze toen hij het erover had dat het beter was om samen te gaan dan dat hij alleen wegging. Hij gaf daarna aan dat hij het wel fijn zou vinden als zij er iets aan wilde doen. Ze knikte met een glimlach. "Natuurlijk wil ik dat." Vertelde ze hem liefdevol. Ze maakte voorzichtig zijn broek open en begon er zacht met haar vingers overheen te strelen.

Koning Reagan Tridon

"Ja, misschien wel." Knikte hij haar glimlachend toe en hij gaf haar een knipoog. Ze kneep in zijn hand en hij keek naar haar met een vrolijke glimlach rond zijn lippen. Daarna liet hij haar ineens los en bukte zich, hij maakte een sneeuwbal en gooide die niet veel later naar Serena, zijn ogen stonden speels en vrolijk, het was zo lang geleden dat hij zich weer een keer lekker liet gaan.

Remi Kaskadar

Hij haalde zijn schouders op en knikte. "Dat begrijp ik ergens ook wel, maar ik zie er niet uit als een dief." Grijnsde hij. Ze gaf aan dat het drinken lekker was en dat er makkelijkere manieren waren om hem om te leggen. "Wat is er makkelijker dan vergif? Snel, effectief en onverwachts." Vertelde hij haar met zijn ogen een beetje samengeknepen. Daarna nam hij een slokje en zij gaf aan dat hij niets had aan zijn naam.
"Waarom nam u mij dan mee naar binnen?" Vroeg hij haar.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 13:21

Koning Thobias Hiddon

Hij grijnsde naar haar en ze zei dat ze dat natuurlijk wilde, daardoor was hij toch wat opgelucht, want het begon enorm vervelend te worden dat hij zo erg verlangde. Hij wist dat dit niet het effect zou hebben wat hij wilde, want normaal vond hij het toch wel fijn om het zeker twee keer per dag te doen, dat zat er voorlopig nog niet echt in. Dit zou in ieder geval een beetje helpen. Hij leunde wat achterover en hij kreunde zacht door wat ze deed.

Serena Lomaz

Ze zag wat hij deed en ze sprong iets aan de kant, maar de sneeuwbal raakte haar toch. 'Oh, wacht maar,' zei ze lachend tegen hem. Ze pakte een berg sneeuw vast en liet dat over zijn hoofd heen vallen. 'Zo zie je er nog leuker uit,' plaagde ze hem daarna.

Rianna

'Niet als een dief, maar ik zou je nou ook niet meteen helemaal vertrouwen,' mompelde ze tegen hem. 'Het is makkelijker om je direct dood neer te laten vallen, makkelijker dan mijn kostbare vergif aan jou te geven,' zei ze tegen hem. 'Omdat je wel interessant bent en ik ben nieuwsgierig naar haar.' zei ze tegen hem. Haar naam was alleen nutteloos voor hem, als het klopte wat hij zei en het was wie ze dacht dat het was, dan droeg het kind haar naam niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 13:28

Koningin Destiney Hiddon

Hij leunde achterover en na een tijdje begon ze voorzichtig met haar lippen, het ging eerst nog wat langzaam omdat ze niet de juiste houding kon vinden zodat haar rug geen pijn deed, maar na een tijdje ging het goed en begon ze hem echt te verwennen. Hopelijk vond hij het heel erg lekker.

Koning Reagan Tridon

Hij raakte haar en ze begon te lachen, daarna kreeg hij een berg sneeuw over zijn hoofd heen. Lachend schudde hij zijn hoofd om de sneeuw weer eruit te halen en daarna bekogelde hij haar weer met sneeuw. Hij vond het heerlijk en zo bleven ze ook nog eens warm. Hij had het totaal niet koud zo en hij genoot echt.

Remi Kaskadar

"Misschien maar goed ook." Grijnsde hij haar toe toen ze aangaf dat ze hem niet helemaal vertrouwde. Remi deed ook wel eens wat meer duistere zaken. Hij keek haar doordringend aan toen ze aangaf dat het makkelijker was om hem dood te laten neervallen. "Dat betekent dus dat ik te maken heb met een heks?" Vroeg hij haar nu doordringend.
Hij was interessant en nieuwsgierig naar haar. "Hmm.. oké." Knikte hij. "Ze heet Serena Lomaz." Sprak hij en hij bleef haar aankijken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 13:33

Koning Thobias Hiddon

Ze ging zelfs verder met haar lippen, eerst was het heel voorzichtig, maar daarna leek het wat beter te gaan en genoot hij er ook echt enorm van. Hij kreunde zachtjes en hij bleef naar haar kijken, hij vond het nogal leuk om te zien en het was echt lekker, hij was er nu best wel weer aan toe. Hij liet zich helemaal achterover op het bed zakken en hij sloot zijn ogen. Ze kon dit echt heel erg goed.

Serena Lomaz

Ze werd al weer heel snel bekogeld en hij vond het duidelijk heel leuk, dat vond ze zelf ook. Het was geweldig om zo met elkaar om te gaan en het was heerlijk, ondanks dat het best wel heel erg koud was. Het was gewoon genieten zo. Ze pakte hem vast en ze legde haar hoofd nu tegen hem aan, ze keek grijnzend naar zijn gezicht en ze haalde wat sneeuw uit zijn haren.

Rianna

'Je moet het noemen zoals jij wilt.' zei ze, terwijl ze haar schouders even ophaalde. Het maakte haar niet uit hoe mensen haar noemden. Hij noemde de naam en ze knikte langzaam. 'Wat wil je met de informatie die ik je geef? Wat probeer je te bereiken?' vroeg ze nu, heel serieus. Hij was hier niet voor niets, de koning had hem blijkbaar opdracht gegeven, maar waarom? Wat kon ze nu nog doen?
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 13:39

Koningin Destiney Hiddon

Ze keek even schuin naar hem op, in zijn ogen en grijnsde hem toe met twinkelende ogen. Ze ging verder en liet hem zoveel mogelijk genieten. Ze hoorde hem ook kreunen en dat liet haar grijnzen. Haar vingers gleden over zijn buik heen en ze bleef echt haar best doen.

Koning Reagan Tridon

Na een tijdje waren ze klaar en werd hij door haar vastgepakt. Hij sloeg zijn armen om haar heen en keek haar met een vrolijke blik en twinkelende ogen aan.
"Je zorgt er echt voor dat ik me goed en fijn voel." Glimlachte hij haar breed toe en hij knuffelde haar.

Remi Kaskadar

Hij had dus gelijk, ze was een heks, maar het kon haar vrij weinig schelen zo te zien. Hij liet het maar zo en daarna vroeg ze wat hij met de informatie wilde bereiken. "Ze wilt gewoon graag weten wie haar ouders waren, ze is er nieuwsgierig naar en heeft het nooit geweten." Vertelde hij aan haar. Hij haalde zijn schouders even op, hij zag er zelf de nut ook niet van in, maar als ze het graag wilde weten, dan zou hij er achteraan gaan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 13:45

Koning Thobias Hiddon

Haar vingers gleden nu over zijn buik en hij kreunde daardoor iets dieper. 'Maak het mij nou niet te moeilijk, ik wil hier natuurlijk zo lang mogelijk van genieten,' plaagde hij haar nu, al was het wel een beetje waar. Hoe langer het zou duren, hoe heftiger zijn hoogtepunt zou zijn en dat gaf hem waarschijnlijk ook iets langer een goed gevoel, dat zou hij heel fijn vinden. Meestal verlangde hij heel snel alweer meer en dat zou voor haar ook vervelend worden.

Serena Lomaz

'Dat is goed, want daarvoor heb jij mij aangenomen, toch?' plaagde ze hem nu, daarna drukte ze zachtjes haar lippen op die van hem. Ze rilde even, er was aardig wat sneeuw op haar huid gekomen en nu ze zo stil stonden begon ze het wel een beetje koud te krijgen. 'Ik vind het zo echt geweldig met je, misschien moeten we dit elke dag even doen.' zei ze plagend.

Rianna

'Het is beter als ze het niet weet, echt. Het kan haar alleen maar negatief in het daglicht zetten en dat is waarom ik haar heb afgestaan. Het was zo'n lief kindje, ze verdiende beter, veel beter. Ze moet er niets mee te maken hebben, niet met mij, niet met haar vader. Dat is het beste,' zei ze zacht tegen de man, maar wel heel erg eerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 13:54

Koningin Destiney Hiddon

Ze moest het niet te moeilijk voor hem maken, hij wilde er zo lang mogelijk van genieten. Ze slikte daardoor eventjes. Dat wilde ze heel erg graag voor hem doen, maar ze hield dit zelf niet echt heel erg veel langer vol... Ze stopte eventjes en keek hem aan. "Het spijt me, ik kan dit niet heel erg veel langer, mijn rug doet echt pijn..." Fluisterde ze tegenn hem en ze keek hem spijtig aan. Ze wilde het echt wel voor hem doen.

Koning Reagan Tridon

"Aangenomen... dat klinkt zo officieel." Grijnsde hij haar nu toe. Ze drukte haar lippen op die van hem, als hij zich zo enthousiast voelde, kon hij heel erg veel hebben. Ze vond het geweldig met hem en wilde dit best elke dag doen.
"Geen enkel probleem, maar nu krijg je het koud en moet je naar binnen." Hij gaf haar een knipoog en sloeg zijn arm stevig om haar heen, daarna liep hij weer met haar terug naar binnen toe.

Remi Kaskadar

"Pardon... jij bent wel haar moeder?" Vroeg hij. Hij viel van de ene verbazing in de andere, hij snapte er echt helemaal niets van.
"Waarom niet? Waarom wil je dit allemaal geheim houden? Wat is er gebeurd?" Wilde hij weten, nieuwsgierig als hij was.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 14:27

Serena Lomaz

'Ach, het is toch ook een beetje officieel?' plaagde ze hem weer. Hij vond het geen enkel probleem, maar nu kreeg ze het koud en moesten ze naar binnen. Ze glimlachte een beetje en knikte, ze liep met hem mee en ze liep naar de kamer toe, ze opende de deur eigenlijk zonder echt na te denken en door wat ze zag werd ze direct helemaal rood, dit was echt niet haar bedoeling, maar ze stoorde Destiney en Thobias duidelijk.

Koning Thobias Hiddon

'Oh, daar dacht ik helemaal niet aan, sorry... ik wil niet dat jij pijn hebt,' fluisterde hij. Hij streek langs haar gezicht en hij ademde diep in. 'Ik zal proberen zo snel mogelijk klaar te zijn, oké?' vroeg hij daarna zacht. Hij keek langzaam opzij toen de deur open ging, dat had hij even niet verwacht, ze hadden ook niet echt iets op slot gedaan of wat dan ook, maar het maakte hem niet eens zo veel uit. Reagan had hem al zo vaak betrapt in zijn leven, alleen Serena was knalrood.

Rianna

'Ja, ik ben haar moeder, als de naam klopt.' fluisterde ze nu. 'Het is voor haar beter als ze gewoon daar blijft zonder ergens over na te denken en zonder te weten wie haar ouders zijn, geloof mij nou maar. Als dochter van een heks heb je meestal geen leuk leven en weinig kansen, van haar vader hoeft ze het ook niet te hebben, dus laat het alsjeblieft zo.' zei ze.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 14:34

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat hij er helemaal niet aan gedacht had en dat hij niet wilde dat ze pijn had. Hij streelde even langs haar wang en gaf aan zo snel mogelijk klaar te zijn. "Ja, ik doe het wel graag voor je, maar zo lang mogelijk rekken, dat houd ik niet vol." fluisterde ze hem liefdevol toe. Ze ging weer verder en hoorde de deur open gaan. Even keek ze op, Serena was knalrood en Reagan was ook wat gekleurd. De man pakte haar hand en nam haar weer mee de kamer uit met een lichte grijns. Hij sloot de deur weer en keek naar Serena. "Volgens mij voelt Thobias zich al wel beter." Plaagde hij haar lichtelijk. Hij nam haar mee naar zijn eigen kamer.
"Zullen we proberen of we samen in bad kunnen gaan?" Vroeg hij haar vervolgens zachtjes. Het leek hem heerlijk.

Remi Kaskadar

Ze was de moeder van Serena. Het was beter voor Serena om te blijven en niet te weten wie haar ouders waren, als dochter van een heks had ze geen leuk leven en weinig kansen en haar vader hoefde ze ook niet te hebben.
"Ik moet sowieso verslag doen bij de koning, of ze het wel of niet te weten komt, dat maakt hij uit. Wil je me meer vertellen? Wie was haar vader?" Vroeg hij.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 14:37

Serena Lomaz

Ze werd door Reagan meegenomen en ze keek hem even aan, hij zei dat Thobias zich wel weer beter voelde. 'Daar lijkt het wel op,' mompelde ze, nog wat geschrokken door wat ze net gezien had. Hij vroeg of ze zouden proberen om samen in bad te gaan en ze knikte langzaam, dat leek haar heel erg fijn, het klonk als een goed idee.

Koning Thobias Hiddon

'Die man weet het altijd voor elkaar te krijgen om op het verkeerde moment te kijken,' zei hij grijnzend tegen Destiney, het maakte hem namelijk echt niet uit. Hij streek langs haar wang en hij keek haar aan. 'Ga maar weer verder, ze zullen ons nu wel even alleen laten,' zei hij grijnzend. Hij sloot zijn ogen weer, hij wilde nu wel zo snel mogelijk klaar zijn, dat was beter voor haar.

Rianna

'Over haar vader kan ik niet al te veel vertellen, helaas. Ik zou willen dat ik het kon,' zei ze tegen hem. 'Ik weet niet of ik je echt verder kan helpen, hij was een elf, ik weet niet of hij uberhaupt nog leeft, ik heb hem al een lange tijd niet meer gezien,' zei ze tegen de man. 'Doe er mee wat jij wilt, maar het is verstandig om haar uit mijn buurt te houden, zodat niemand ons samen ziet. Dat is alleen maar slecht voor haar,' zei ze zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 14:43

Koning Reagan Tridon

Ze mompelde een beetje naar hem en hij glimlachte wat. "Dat gebeurd vaker hoor." Grinnikte hij. Ze knikte, het leek haar duidelijk fijn om samen in bad te gaan, hij had het zelf nog behoorlijk koud doordat ze buiten hadden gelopen. Hij zette de kraan aan in de badkamer en begon zich wat aarzelend uit te kleden. Op zijn huid waren nu alle littekens goed zichtbaar, in het donker zag je ze niet, maar nu in het licht... hij zat onder de littekens.

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte even door Thobias. "Hij heeft ons al wel vaker betrapt." Lachte ze. Ze voelde zijn vingers langs haar wang en hij zei dat ze maar weer gauw verder moest, want nu zouden ze wel alleen gelaten worden. Ze glimlachte en ging bij hem verder, zo lekker als ze het maar kon.

Remi Kaskadar

Haar vader was een elf en daardoor keek hij haar doordringend aan. "Is het gevaarlijk voor haar? Een elf en een heks... ik kan me voorstellen dat het niet een al te goede combinatie is." Wilde hij graag van haar weten. De sporen naar de vader leken behoorlijk uitgewist te zijn, het was niet de moeite om naar de man op zoek te gaan.
"waarom is het slecht? Wil je niet weten hoe het met haar is, hoe ze eruit ziet?"
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 15:41

Serena Lomaz

'Wat? Dat ze dat aan het doen zijn of dat jij het ziet?' vroeg ze nu aan hem, wel met een zwakke grijns op haar gezicht. Ze vond het nog steeds wel erg dat ze zo naar binnen was gelopen, maar de rest blijkbaar niet zo. Hij zette de kraan aan en daarna begon hij zich aarzelend uit te kleden. 'Niet bang zijn, Reagan. Ik vind je vreselijk mooi en ontzettend aantrekkelijk,' zei ze zacht. Ze trok zelf ook haar jurk uit en ze stapte in het warme bad.

Koning Thobias Hiddon

Hij genoot echt van wat ze deed en gelukkig bereikte hij ook niet veel later zijn hoogtepunt, het was een flinke opluchting en hij kreunde diep. Zijn spieren ontspanden weer en hij genoot even van het heerlijke moment, hij hoopte dat ze niet te veel pijn had en dat hij nu even wat rust in zijn lichaam zou hebben.

Rianna

'Ik weet het niet,' gaf ze nu toe. 'Ik weet niet hoe het zich uit bij haar, ik weet niet wanneer ze het zou moeten gaan merken, vanaf welke leeftijd het naar boven zou komen. Ik weet dat ze een goed hart heeft, daarom heb ik haar afgestaan,' zei ze zacht. 'De rest kan ik niets over zeggen, het was te jong om te zien of ze zelf ook krachten beheerst of er gevolgen van ondervindt, de tijd zal dat moeten uitwijzen.' zei ze. 'Ik wil het wel weten, natuurlijk wil ik het weten, maar het is beter van niet. Ik wil haar toekomst niet verpesten,'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 16:27

Koning Reagan Tridon

"Dat ik het zie." Lachte hij haar toe. Hij had Thobias en Destiney wel vaker betrapt en vroeger gebeurde het meerdere malen met andere vrouwen. Ze zag duidelijk dat hij aarzelde en gaf aan dat hij mooi en aantrekkelijk was. "Het ziet er niet uit zo..." Fluisterde hij, daarna werd zijn blik getrokken door haar, ze stapte in het bad, wat was ze toch mooi... het was echt ongelooflijk. Nu trok hij de rest ook maar uit en ging aan de andere kant in het bad zitten, door het schuim kon je toch niets zien en het bad was zo groot dat ze elkaar niet eens hoefden aan te raken.

Koningin Destiney Hiddon

Wanneer hij tot zijn hoogtepunt kwam, hield ze het ook echt niet meer heel erg veel langer vol. Ze kroop tegen hem aan en ging zo liggen dat ze het minste last had van haar rug. Ze kneep in de hand van Thobias om zich toch een beetje ergens aan te kunnen vastklampen. Ze ademde diep in en uit en probeerde te ontspannen.

Remi Kaskadar

De vrouw wist het niet. "Dat kan dus zijn dat ze wel gevaarlijk word. Kun je niet in de toekomst íets zien? Zodat we daar op voorbereid zijn?" Vroeg hij vervolgens aan haar. Serena had een goed hart en daardoor knikte hij, dat was zeker. Het was ook de reden dat ze was afgestaan.
"Ik denk dat ik wel begin te begrijpen dat het haar beste keuze was." Gaf hij met een knikje aan. Ze wilde wel weten hoe het met haar dochter was, maar ze wilde de toekomst niet verpesten.
"Als alles goed loopt, zal ze misschien wel koningin worden, maar dan wil ik wel de zekerheid hebben dat ze ongevaarlijk is en blijft. Is er een manier om dat te kunnen bewijzen?" Vroeg Remi, hij wilde Reagan niet onnodig in gevaar brengen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 16:32

Serena Lomaz

'Nou, ik hoop dat ik het niet vaker zie, dit was wel genoeg,' zei ze tegen hem, met een grijnsje op haar gezicht. Hij ging ook in het bad zitten zen knipoogde naar hem. 'Geloof mij nou maar, je hebt geen reden om je te schamen, je bent bijna onweerstaanbaar zo.' fluisterde ze. Hij was echt vreselijk knap, dus hij hoefde zich nergens onzeker over te voelen, maar ze snapte wel dat hij dat had. Het zou vanzelf minder worden, want ze waren zo goed bezig.

Koning Thobias Hiddon

Ze kroop tegen hem aan en hij hield haar voorzichtig vast, ze kneep in zijn hand en hij wist dat ze echt pijn moest hebben. 'Rustig maar,' fluisterde hij. 'Als je kunt ontspannen, gaat het een stuk beter... dan heb je veel minder pijn, echt...' fluisterde hij, heel zorgzaam en vol liefde. Hij wilde graag dat ze zich heel goed voelde, dat ze niet zo veel pijn had, nu kwam het ook nog eens door hem.

Rianna

'Nee, dat kan ik niet, want dit is heel onduidelijk. Zoiets zou ik nooit kunnen zien,' zei ze tegen de man. Het lukte gewoon niet, ze had het vroeger ook al geprobeerd, maar het werkte echt niet. 'Gelukkig, want ik deed het niet omdat ik het leuk vond. Ik deed het juist omdat ik van haar hield en haar de beste kansen wilde geven,' zei ze oprecht. 'Echt?' vroeg ze daarna verbaasd. Dat had ze niet verwacht, maar het verklaarde wel de interesse van de koning. 'Ik zou het niet weten, dat moeten jullie zelf ondervinden.' zei ze daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 18:25

Koning Reagan Tridon

Hij moest haar geloven, hij had geen reden om zich te schamen want hij was onweerstaanbaar. "Ik begrijp dat niet, ik zie er echt niet uit... al die littekens en wondjes." Mompelde hij tegen haar en hij zuchtte eventjes. Met zijn hand wreef hij over zijn gezicht heen. Het ging best goed, maar hij raakte haar ook nog helemaal niet aan, dit moest eerst even wennen. Hij slikte eventjes wanneer er dingen van de laatste keer dat hij met een vrouw in bad zat door zijn hoofd spookten. Hij staarde naar het water en slikte even.

Koningin Destiney Hiddon

Hij sprak zachtjes tegen haar en na een tijdje ging het ook wel weer wat beter en lag ze gewoon tegen hem aan met gesloten ogen. "Ik hou van je..." Fluisterde ze heel erg zachtjes tegen hem en ze nestelde zich tegen zijn borst aan. Ze was stapelgek op hem en had alles voor hem over.

Remi Kaskadar

Ze kon het niet, het was te onduidelijk. Hij knikte eventjes daardoor. Ze had haar dochter de beste kans willen geven en hij knikte eventjes. "Ja, die heeft ze." Glimlachte hij. Serena had echt de beste kans gehad. Ze wist het ook niet of het gevaarlijk kon zijn, dat moesten ze zelf ondervinden.
"Wat nou als ik je naar haar meeneem? Dat ik zeg dat je een waarzegster bent en misschien dingen kan zien van haar toekomst. Dan kun je je dochter zien zonder dat ze weet wie jij bent, dan zwijgen we daar over. Maar misschien kun je dan wel kijken of ze gevaarlijk of schadelijk is." Stelde hij voor.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 18:36

Serena Lomaz

'Nee, Reagan. Als jij naar jezelf kijkt, zie je alleen die wonden, die littekens. je ziet niets anders. Als ik naar jou kijk zie ik een prachtige man, een heerlijk lichaam, en niets meer dan dat. Ik zie die plekken helemaal niet, Reagan. Ik zie alleen jou en hoe leuk je bent.' Fluisterde ze. Hij moest niet bang zijn, niet onzeker, hij zag er zo leuk uit en zijn lichaam was geweldig. Die plekken maakten hem niet minder mooi.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 18:42

Koning Reagan Tridon

Ze was zo ongelooflijk lief voor hem. Hij keek haar doordringend aan door de lieve en zachte woorden die ze hem toesprak en hij slikte eventjes. Daarna pakte hij haar zachtjes vast en drukte hij zijn lippen op die van haar, heel teder en zacht. Hij bleef haar zoenen en hield haar voorzichtig tegen zijn lichaam aan. Zijn ogen sloot hij om er echt van te genieten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 19:49

Serena Lomaz

Hij leek in te zien dat ze dit echt serieus meende en ze werd door hem gezoend. Ze voelde niet veel later hoe haar lichaam dat van hem raakte, het was echt fijn. Ze kwamen zo ver samen, het lukte hem echt en ze vond het ook nog eens heerlijk. De zoen was heel erg lekker en het was ook fijn om zijn lichaam tegen haar aan te voelen, want ze vond hem echt vreselijk knap en aantrekkelijk, ook al zag hij dat misschien nog niet echt zo.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 19:52

Koning Reagan Tridon

Voorzichtig ging hij nu bij haar zitten en zorgde hij ervoor dat ze met haar rug tegen hem aan zat. Hij keek naar haar en drukte zijn lippen zachtjes in haar hals. Hij hield zijn ogen gesloten en probeerde zijn nare herinneringen te vergeten, zachtjes raakte hij haar aan, het was heel voorzichtig en wat aarzelend. Ze maakte veel in hem los, hij genoot van haar lichaam, ze was zo mooi.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 20:35

Serena Lomaz

Ze voelde zijn zachte aanrakingen, zijn warme lippen in haar hals. Ze sloot haar ogen en genoot van zijn vingers op haar huid. Dit was echt geweldig, hij deed echt heel erg veel met haar. 'Dit is zo fijn... zo zorg je er echt voor dat ik helemaal verliefd op je ga worden...' fluisterde ze. Ze hoopte dat hij het niet echt heel erg vond, maar ze voelde het wel zo, ze merkte hoe veel hij met haar deed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 20:42

Koning Reagan Tridon

Ze vond het echt heel fijn en hij zorgde er zo voor dat ze helemaal verliefd op hem ging worden. "Echt waar? En dat terwijl ik me er zo onzeker en angstig onder voel..." Fluisterde hij zacht tegen haar terug. Hij dacht dat hij zelfverzekerd moest zijn, wilde er iemand verliefd op hem worden, maar volgens Serena deed hij dat nu. Hij keek nu naar haar en gleed heel voorzichtig met zijn vingers over haar buik heen, langzaam omhoog, echt heel erg voorzichtig allemaal.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 20:45

Serena Lomaz

'Ja, echt waar... terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is...' fluisterde ze nu. Ze wilde zichzelf een beetje beschermen en niets voor hem voelen, maar nu werd het echt heel geweldig en nu werd het haar wel heel erg moeilijk gemaakt. 'Je bent zo leuk...' mompelde ze. Ze voelde zijn vingers weer over haar huid glijden en ze zuchtte zacht, het was zo heerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/4/2016, 20:51

Koning Reagan Tridon

Het was niet haar bedoeling om verliefd op hem te worden, daardoor keek hij haar aan, ze mompelde nog dat hij zo leuk was. Zachtjes pakte hij nu haar kin vast.
"Ik denk dat ik al van je houd, Serena, wanneer ik aan de toekomst denk, zie ik jou... Niet Gwynn... ik wil jou... Ik wil mijn leven voor altijd met je delen en verliefd op je worden." Fluisterde hij haar toe en hij drukte weer zachtjes zijn lippen op die van haar.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/4/2016, 20:55

Serena Lomaz

Hij pakte haar kin vast en ze was even heel bang dat hij ging zeggen dat hij het nu niet meer wilde, dat hij niet wilde dat ze verliefd op hem werd. In plaats daar van zei hij dat hij dacht dat hij al van haar hield, als hij aan de toekomst dacht, zag hij haar. Haar ogen werden groot en ze ademde diep in. 'Echt? Dat lijkt mij zo fijn...' fluisterde ze. Ze voelde zijn lippen op die van haar en ze zoende hem langzaam en nu ook met wat meer liefde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven