Skyrim RPG

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 16:25

Koningin Destiney Hiddon

Het was te regelen dat ze nu hem wilde. Ze werd door hem op het bed gedrukt en hij boog zich over haar heen. ze zoende hem heftig en genietend terug en trok hem dicht tegen haar lichaam aan. Haar handen gleden wild door zijn haren heen.
xAnouk

Aantal berichten : 20276
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 16:29

Koning Thobias Hiddon

Hij werd tegen haar aangetrokken en haar handen gleden door zijn haren heen. Hij drong bij haar naar binnen en hij bleef haar zoenen, het was echt een geweldig gevoel. Het was eigenlijk elke keer wel heel erg lekker met haar, dat was een goed teken. Ze verveelde hem echt niet, vooral niet omdat ze zoveel dingen wilde proberen en voor hem wilde doen. Dat vond hij een heel fijne gedachte. Hij was aardig heftig, maar hij hield het nu wel liefdevol, hij deed zijn best voor haar.
Nikkay

Aantal berichten : 20489
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 16:32

Koningin Destiney Hiddon

Kreunend genoot ze toen hij bij haar binnen drong. Ze sloot haar ogen en krulde haar rug een beetje om vervolgens weer wat meer te ontspannen. Hij was heftig, maar ergens merkte ze ook dat hij het vol liefde deed. Genietend zoende ze hem en bewoog ze ritmisch met hem mee in zijn tempo. Ze beet plagend even op zijn lip en gleed daarna met haar lippen af naar zijn hals. Ze wilde hetzelfde proberen als hij bij haar had gedaan en ze schraapte met haar tanden voorzichtig over zijn hals heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 16:36

Koning Thobias Hiddon

Het was echt heel erg lekker, hij genoot duidelijk en hij vond het heel leuk om te merken dat Destiney er ook zo van genoot. Dat was een goed teken. Ze beet op zijn lip en daarna voelde hij haar lippen in zijn hals. Hij voelde ook al vrij snel haar tanden en daardoor kreunde hij zacht, dit was echt heerlijk. Hij werd wel een stuk heftiger nu, maar dat vond ze waarschijnlijk niet zo heel erg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 16:44

Koningin Destiney Hiddon

Hij leek het zelf ook heerlijk te vinden en ze hoorde hem zachtjes kreunen door wat ze deed, ze grijnsde even en deed het daarna nog een keer, nu iets minder voorzichtig, hij werd ook heftiger en dat vond ze heerlijk. Mompelend kreunde ze zijn naam, half gesmoord doordat haar lippen in zijn hals gedrukt waren.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 16:48

Koning Thobias Hiddon

Ze mompelde zijn naam en hij kreunde diep, het was echt heel erg lekker zo en hij bereikte zijn hoogtepunt. Hij ademde langzaam in en hij genoot van alles, hij liet zich naast haar neer zakken en hij pakte haar stevig vast. 'Dat was weer eens heel erg lekker,' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen nu op haar schouder en hij streek langs haar gezicht. 'Ik ga mij zo wel omkleden om met Reagan weg te gaan,' fluisterde hij. Hij hoopte dat ze het niet heel erg vond. 'Misschien kan jij naar Gwynn?' vroeg hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 16:54

Koningin Destiney Hiddon

Hij bereikte alweer best wel snel zijn hoogtepunt en kwam naast haar liggen. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en voelde zijn lippen op haar schouder en daarna zijn vingers langs haar gezicht, ze sloot haar ogen eventjes. "Ja, ik vond het ook heel erg lekker." Fluisterde ze terug tegen hem. Hij ging zich zo wel omkleden om met Reagan weg te gaan en vroeg of zij misschien naar Gwynn kon gaan. "Ja, gezellig." Knikte ze meteen. "Het is goed dat je wat leuks met hem gaat doen, jullie verdienen het allebei." Glimlachte ze breed naar hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 17:58

Koning Thobias Hiddon

Hij glimlachte zwakjes en hij kuste haar nog een keer, daarna kwam hij overeind. 'Ik vind het echt leuk dat jullie elkaar aardig vinden. Dat is echt iets waar ik alleen maar op had kunnen hopen.' zei hij zacht. Hij zocht wat leuke kleding bij elkaar en hij trok het aan. 'Dankje, je bent echt heel erg lief. Ik hou van je... Ik hoop dat ik hem echt de goede weg op kan helpen, maar het zal heel erg gezellig zijn, dat weet ik zeker.' zei hij. Hij knoopte zijn overhemd dicht en hij keek weer naar haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 20:37

Koningin Destiney Hiddon

Thobias kuste haar nogmaals en kwam daarna overeind met de woorden dat hij het echt leuk vond dat zij en Gwynn elkaar aardig vonden. "Ze is leuk en lief." Glimlachte Destiney breed naar hem en ze knikte eventjes. Hij trok zijn kleding aan en ze glimlachte. "Wat zie je er leuk uit." Fluisterde ze, ze kwam overeind en keek naar hem en streek even over zijn borst heen. Hij vond haar heel erg lief en hield van haar. "Ik ook van jou, liefje, heel erg veel..." Sprak ze zachtjes. "Goed zo, ga het maar lekker gezellig hebben." Knikte ze. Daarna trok ze ook een jurk aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 21:10

Koning Thobias Hiddon

Ze vond Gwynn leuk en lief, gelukkig maar. Hij kon het echt niet hebben als ze elkaar niet zouden mogen, dat zou vreselijk zijn. Ze kwam overeind en ze zei dat hij er leuk uitzag, ze kwam dichterbij en ze streek over zijn borstkas heen, hij staarde naar haar naakte lichaam. Ze zag er zo geweldig uit. 'Als je zo doorgaat wil ik je nog een keer,' fluisterde hij. Ze hield ook van hem en ze zei dat hij het maar lekker gezellig moest gaan hebben, hij glimlachte daardoor weer naar haar. 'Dat komt goed. Als ik terug kom heb ik al mijn aandacht weer voor jou, jij bent heerlijk,' mompelde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 21:16

Koningin Destiney Hiddon

Hij staarde naar haar en zei dat wanneer ze zo doorging, hij nog een keer wilde. "Hmm... als je weer terug komt." Plaagde ze hem nu met een grijns. Hij zei dat het goed kwam, dat hij al zijn aandacht weer voor haar had dan, want zij was heerlijk. Haar ogen twinkelden hierdoor vrolijk. "Goed om te horen." Grijnsde ze hem toe. Ze knoopte haar jurk dicht en drukte nog heel even haar lippen op die van hem.
"Tot vanavond." Glimlachte ze en daarna liep ze de deur uit en klopte ze aan op de deur van Gwynn en wachtte ze eventjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 21:42

Koning Thobias Hiddon

Hij kreeg nog een kusje en ze zei dat ze elkaar vanavond weer zouden zien, hij knikte even. Ze vertrok en hij liep zelf naar de kamer van Reagan toe, daar klopte hij aan. 'Reagan, ik ben het. Zullen we gaan?' vroeg hij. Hij was nog steeds hartstikke vrolijk en ook aardig trots op zichzelf, hij had het allemaal volgehouden, hij was er blij mee.

Gwynn Hiddon

David was aan het spelen, ze probeerde vandaag veel te praten met hem en hij was goed in zijn doen, hij begon te wennen hier en dat deed hem goed. Ze keek op toen er op de deur geklopt werd en David kroop iets naar hem toe, ze merkte wel dat hij geschrokken was van Thobias, maar dat was niet zo gek. 'Kom maar binnen,' zei ze zacht. Ze was bang dat het Destiney was, dat Thobias haar verteld had wat ze gedaan hadden en dat ze boos was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 21:50

Koning Reagan Tridon

Hij had net zijn kleding aangetrokken en zag er netjes uit. Hij zag er beter uit dan gisteren en voelde zich ook beter, opgewekt dat hij een mooie vrouw ging ontmoeten die misschien wel bij hem zou passen. Na een tijdje hoorde hij een klopje op de deur.
"Ja, laten we gaan." Grijnsde hij. Hij trok de deur open en keek naar zijn vrolijke vriend. "Zo te zien heb jij er net zoveel zin in."Plaagde hij.

Koningin Destiney Hiddon

Ze mocht binnenkomen van Gwynn en daardoor opende ze met een glimlach de deur.
"Hé, ik vroeg me af of jullie samen gezellig met me mee wilden naar het dorp om wat leuks te gaan doen?" Vroeg ze aan Gwynn en David met een glimlach rond haar lippen. Haar ogen twinkelden vrolijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 21:54

Koning Thobias Hiddon

Reagan wilde ook gaan en hij was heel enthousiast, dat deed Thobias goed. 'Ja, ik heb er verschrikkelijk veel zin in,' zei hij tegen hem. 'Kom, laten we maar meteen gaan. We gaan gewoon lopen, toch?'vroeg hij. Het was niet ver en hij hield er van om een stukje te lopen, dat vond hij fijn. Hij had er echt zin in, hij was zo ongeduldig dat hij bijna niet kon wachten.

Gwynn Hiddon

Het was inderdaad Destiney en daardoor keek Gwynn naar de grond, bang dat ze heel boos werd. Het was dus helemaal niet zo, ze wilde naar het dorp om wat leuks te doen. David kwam meteen overeind, die wilde blijkbaar wel, al was het meestal aardig spannend voor hem. 'Ben je niet boos?' vroeg ze zacht. Ze begreep het echt niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 22:01

Koning Reagan Tridon

Hij had er verschrikkelijk veel zin in en wilde meteen gaan. Hij vroeg of ze gingen lopen. "Lijkt me verstandig." Knikte hij glimlachend. Hij kwam zijn kamer uit en liep samen met zijn vriend mee. "Ik vind het fijn om te zien dat het zo goed met je gaat." Sprak hij vrolijk tegen Thobias, de man verdiende geluk.

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte dat er wat aan de hand was met Gwynn, ze keek naar de grond en leek bang te zijn. Ze vroeg daarna meteen of ze niet boos was. "Nee, zoiets kan gebeuren... jullie zijn op tijd gestopt, daar ben ik blij mee en trots op." Glimlachte ze Gwynn toe. "Bovendien zou ik echt nooit boos worden met deze kleine jongen in de buurt." Grijnsde ze en ze aaide door de haren van David heen.
"Zal ik je mijn oude huis laten zien? De tuin is heel erg mooi en ik heb een fijne schommelstoel." Klonk haar stem vrolijk tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 22:07

Koning Thobias Hiddon

'Oh, omdat we straks te dronken zijn om terug te rijden?' vroeg hij grijnzend aan zijn vriend. 'Ik vind het zelf ook fijn, maar ik had een goede dag en ik ben blij dat ik nu even tijd met jou heb, dat ik je ga koppelen aan een geweldige vrouw. Dat is toch een mooi vooruitzicht,' zei hij nu lachend. Hij was echt heel erg vrolijk, het praten met Gwynn en Destiney had hem echt goed gedaan.

Gwynn Hiddon

'Gelukkig... maar ik wil jou geen pijn doen, echt niet. Daarom vind ik het zo erg... Het voelt zo dubbel.' zei ze zacht tegen haar. 'Ik wilde het echt niet, maar het gebeurde.' fluisterde ze. Ze schaamde zich er best wel voor en was ook een beetje rood nu. 'Nee, dat is ook goed... maar ik wil niet dat je ooit boos wordt, dat is niet mijn bedoeling.' zei ze zacht. David knikte nu zelfs en daardoor glimlachte Gwynn en kwam ze ook overeind.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 22:18

Koning Reagan Tridon

"Precies." Hij gaf zijn vriend even een knipoog omdat ze elkaar zo goed begrepen. Thobias had een goede dag gehad en hij was blij dat ze nu samen waren, dat hij hem ging koppelen. "Ja, daar houd jij wel van. Mensen koppelen." Hij schudde zijn hoofd eventjes en daarna liep hij samen met zijn vriend door het dorp heen, er heerste sowieso wel een ijne stemming. Het zonnetje scheen en dat maakte de koude dag behoorlijk aangenaam.

Koningin Destiney Hiddon

"Jullie proberen heel hard om mij geen pijn te doen, dat waardeer ik heel erg en daarom vergeef ik dit ook, want jullie zijn zo ontzettend lief en zijn dit zo gewend, dat heeft tijd nodig om te veranderen." Sprak ze naar Gwynn. Ze legde haar hand op de schouder van Gwynn.
"Zolang jullie eerlijk blijven en uitleg geven, is er niet echt een reden om boos te worden." Vertelde ze aan haar met een glimlach. David leek wel met haar mee te willen.
"Gezellig." Glimlachte ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 22:36

Koning Thobias Hiddon

'Dat is verstandig,'zei hij grijnzend, omdat Reagan dat duidelijk bedoelde. 'Ja, zeker als het bij jou is, dan vind ik het geweldig om te doen.' plaagde hij daarna. Het was echt heerlijk om hier even te lopen en hij ging met Reagan de herberg binnen. Hij bestelde voor hun allebei iets te drinken en daarna ging hij aan de bar zitten. Hij zou straks wel naar haar vragen, misschien kwam ze zo zelf wel. Dat zou helemaal leuk zijn.

Gwynn Hiddon

'Dankje, je bent echt heel lief,' fluisterde ze, zelfs wat ontroerd. Dit had ze echt nooit verwacht.Het had inderdaad tijd nodig,heel veel tijd. Anders zouden ze het nooit leren, dat moest wel, maar het was moeilijk. 'Kom je, David?' vroeg ze aan de jongen. Hij pakte haar hand vast en ze glimlachte even. 'Laten we maar gaan,' zei ze daarna. Ze ging de kamer uit, David vond het nog steeds spannend.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 22:41

Koning Reagan Tridon

Volgens Thobias was het ook verstandig. "Dat bedoel ik dus." Plaagde hij. Thobias vond het geweldig om te koppelen, vooral hij en daardoor grinnikte hij eventjes. Hij ging naast zijn vriend aan de bar zitten. Hij keek even nieuwsgierig naar de barman en dronk van zijn drankje met een glimlach.

Koningin Destiney Hiddon

"Jij ook." Glimlachte ze Gwynn toe toen ze haar heel erg lief vond. Gwynn vroeg aan haar zoon of hij ook meekwam en hij pakte haar hand. "Wil je anders tussen ons in lopen? Dan kan niemand je wat doen." Klonk haar stem vrolijk en ze liep met Gwynn en David mee naar buiten toe met een glimlach. Ze neuriede zachtjes en vrolijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 22:48

Koning Thobias Hiddon

Hij nam een paar slokken en daarna boog hij over de bar heen. Hij sprak kort met de man, die vertrok met een grijnsje op zijn gezicht en daarna zag hij haar, ze kwam naar hun toe, duidelijk iets aarzelend. 'Serena, wat leuk... kom je even bij ons zitten?' vroeg hij. Het was aardig gezellig in de herberg, er zaten veel mensen te praten, de sfeer was goed. Serena aarzelde nog eens, maar ging daarna in op zijn voorstel en ze kwam ook aan de bar zitten. Ze was echt vreselijk mooi om te zien, dus dat moest geen probleem zijn. 'Serena Lomaz,' stelde ze zichzelf nu voor aan Reagan.

Gwynn Hiddon

David keek op door het voorstel van Destiney en daarna ging hij tussen hun in lopen, waardoor ze even glimlachte. Ze vond het fijn dat hij overal over nadacht en het ook deed. Ze liepen naar buiten, het was echt heel erg mooi weer, ook al was het wat koud. David was gespannen en bleef strak tussen hun in lopen, maar hij durfde tenminste mee te gaan, dat was al heel wat.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 22:57

Koning Reagan Tridon

Hij grijnsde eventjes door Thobias die over de bar heen boog en wat vroeg aan de man. Niet zo heel erg veel later kwam er een jonge vrouw hun richting uit. Ze was wat aarzelend, maar ze was wel onwijs mooi... hij bekeek haar eventjes met een klein glimlachje. Ze kwam bij hun zitten en stelde zich voor. Aarzelend en wat angstig pakte hij haar hand. "Reagan." Sprak hij wat schor en onwennig. Hij slikte eventjes en voelde zich wat ongemakkelijk. "Wil je wat te drinken, Serena?" Vroeg hij haar vervolgens.

Koningin Destiney Hiddon

Hij kwam tussen hun inlopen en ze pakte glimlachend zijn hand eventjes vast. Ze liepen door het dorp heen. en Destiney keek eventjes glimlachend naar Gwynn.
Ze begon te vertellen hoe haar tuin eruit zag om te zien of ze David wat kon afleiden en enthousiast kon maken. Haar huis was ook echt prachtig en waarschijnlijk werd het alleen maar beter doordat iemand van het kasteel het nu bijhield.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 23:25

Koning Thobias Hiddon

Reagan bekeek haar en hij kon zien dat zijn vriend haar ook wel mooi vond, dat was goed, al had hij niet anders verwacht. Het was een beeldschone vrouw. Elke man probeerde het bij haar, maar ze leek het nooit echt te willen. Misschien kon ze wel wat voor Reagan betekenen, misschien vond ze hem leuk. Hij hoopte het enorm. Reagan vroeg of ze wat wilde drinken en daardoor keek ze even om.'Ik ben eigenlijk aan het werk.' zei ze zacht. 'Geen probleem, ik regel het wel met je baas. Drink gezellig wat met ons,' zei hij meteen. Daardoor knikte ze nu wel, nu leek ze het wel te willen.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 23:30

Koning Reagan Tridon

Ze zei zacht dat ze aan het werk was, hij wilde wat terug zeggen tegen haar, maar Thobias zei al dat hij het zou regelen. Reagan glimlachte hierdoor. "Dus, wat wil je?" Vroeg hij nogmaals met een kleine glimlach. Hij voelde zich zo vreselijk ongemakkelijk en opgelaten, het was verschrikkelijk, alsof hij nog een jochie was. Die tijd was hij echter allang voorbij, maar het voelde alsnog heel kneuterig.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 19/3/2016, 23:38

Serena Lomaz

Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk bij de twee mannen. Met Thobias had ze wel vaker wat gedronken en die kende ze ook al langer, maar toch. Dit soort dingen deed ze niet vaker. 'Euh, doe maar een wijntje dan...' zei ze zacht, toen Reagan vroeg wat ze wilde drinken. Ze keek even naar Thobias, die hartelijk naar haar glimlachte. Het stelde haar een beetje gerust, maar toch voelde het ongemakkelijk. 'Komen jullie hier vaker wat drinken?' vroeg ze nu. Ze werkte meestal in de kamers, niet in de herberg zelf, dus ze wist het niet goed. Vroeger bleef Thobias wel eens slapen, maar nu ook niet meer.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 19/3/2016, 23:42

Koning Reagan Tridon

Ze gaf aan wat ze wilde en glimlachend bestelde hij een glaasje dure en verfijnde wijn voor haar. Hij zette het glas voor haar neer. Hij dronk van zijn eigen drankje en keek even voor zich uit, wanneer ze begon te praten, draaide hij zich naar haar toe. "Ik ben hier eigenlijk al erg lang niet meer geweest, het ziet er wel weer netjes uit. Misschien moet ik vaker met Thobias mee komen." Glimlachte hij breed. "Al sprak hij eigenlijk alleen maar over jouw schoonheid." Plaagde hij lichtelijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen