Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 13:21

Koningin Destiney Hiddon

Hij voelde zich inderdaad wel weer wat beter en ze glimlachte naar hem. Daarna luisterde ze verder. Ze werd na de dienst door hem vastgepakt en hij streelde over haar rug, het was een lief en aangenaam gevoel voor haar. Ze werd meegenomen de kerk uit en hij vroeg plagend of ze blij was zo.
"Ik ben blij dat jij je weer beter voelt, dat maakt mij echt weer blij." Glimlachte ze liefdevol naar hem. "Maar ik vond het ook heel fijn dat je met me mee wilde." Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 13:39

Koning Thobias Hiddon

'Natuurlijk, ik ga graag met je mee. Ik ging zelf ook wel, maar niet echt elke keer. Het zou beter zijn voor mijn imago om wat vaker te gaan.' zei hij tegen haar. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar tegen zich aan. 'Volgens mij zijn jouw ouders daar, of niet?' Vroeg hij zacht. Ze hadden hun zo te zien ook al zien staan, dat vond ze waarschijnlijk niet echt heel erg leuk, maar hij zou haar wel beschermen. Tegen alles, ook tegen haar vader.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 21:06

Koningin Destiney Hiddon

Hij ging graag met haar mee, hij ging zelf ook weleens, maar het was beter voor zijn imago om wat vaker te gaan. "Dat weet ik, ik zat altijd vlakbij je in de buurt, ik baalde er vaak flink van als je er niet was." Sprak ze met twinkelende ogen tegen hem. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze drukte een klein kusje op zijn lippen. Daarna sprak hij over haar ouders. Ze zuchtte diep en keek die kant op, ze kwamen er al aan, vrolijk, alsof er helemaal niets meer aan de hand was en ze onwijs veel om hun dochter gaven, ze vond het verschrikkelijk, zo ongelooflijk nep... Haar moeder en haar vader begroetten haar, al was het werkelijk koud en kil, maar het zag er warm uit. Ook gaven ze vrolijk Thobias een hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 21:13

Koning Thobias Hiddon

'Jij was echt erg... achtervolgde je mij ook of was het niet zo erg?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij kreeg een kus van haar en daarna keek ze naar haar ouders. Hij wist dat ze dit vervelend vond. Hij legde zijn hand op haar rug en hij bleef dicht bij haar staan, hij gaf haar ouders heel netjes een hand. Hij zou ze gewoon goed behandelen, als ze dat ook bij Destiney deden. Zodra hij doorhad dat ze iets verkeerd zouden doen, zou hij dat ook duidelijk laten merken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 21:20

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, ik leefde wel mijn eigen leven, ik wilde geen spion zijn, geen dingen zien die ik ook niet hoor te zien, je bent en blijft de koning." Vertelde ze hem nu met een grijns. Haar ouders praatten over koetjes en kalfjes en haar vader probeerde een wit voetje te halen bij Thobias, ze ergerde zich dood aan zijn geslijm en ze hield Thobias stevig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 21:23

Koning Thobias Hiddon

Ze leefde wel haar eigen leven, ze wilde geen spion zijn en geen dingen zien die ze ook niet hoorde te zien. 'Maar goed ook, anders had je geen interesse meer gehad in mij, waarschijnlijk,' zei hij tegen haar. Als ze hem echt zou volgen, zou ze genoeg dingen zien die af zouden schrikken. Hij sprak heel netjes en beleefd met haar vader, in dit soort dingen had hij echt engelen geduld, dat moest hij ook wel. Hij had zo veel mensen die constant met hem wilden praten, hij was het wel gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 21:37

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht dat ze anders geen interesse meer in hem had gehad. "Ik heb nu toch nog steeds interesse in jou?" Vroeg ze hem glimlachend en ze streelde eventjes langs zijn wang. "Ik hou van je, Thobias..." Klonk haar stem vervolgens heel zacht en teder. Hij sprak heel rustig met haar vader, het ging allemaal prima. Zelf vond ze het alleen verschrikkelijk. Kontenlikker. Ze zou hem het liefste uit willen schelden en vertellen dat hij niet zo achterlijk moest doen, maar ze hield zich stil, ze hield wel Thobias steeds steviger vast, al was dat onbewust.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 21:39

Koning Thobias Hiddon

Ze was echt heel erg lief voor hem, hij was blij dat ze hem constant die bevestiging gaf, want dat had hij eigenlijk ook wel nodig. Anders ging hij aan alles twijfelen en wilde hij het niet meer, dan was hij bang dat hij haar veel te veel pijn deed, dat wilde hij namelijk echt niet. Hij merkte heel goed dat ze hem steeds steviger vastpakte, ze vond het echt niet fijn om hier met haar ouders te staan. 'Nou, wij gaan maar weer eens naar huis, tot de volgende keer,' zei hij vriendelijk, daarna nam hij Destiney met haar mee. 'Wat is er? Deed ik het niet goed?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 21:43

Koningin Destiney Hiddon

Hij nam gelukkig zelf al afscheid en zei dat hij haar ouders de volgende keer wel zou zien. Ze knikten hem vriendelijk toe en gingen daarna zelf ook hun eigen weg. Thobias vroeg aan haar wat er was, of hij iets niet goed deed, daardoor omhelsde ze hem stevig. "Je bent geweldig, echt geweldig... je hebt nog helemaal niets verkeerds gedaan, je doet alles zo ongelooflijk voorbeeldig." Vertelde ze hem zachtjes in zijn oor.
"Ik vind het alleen verschrikkelijk dat ze zo nep zijn, dat ze helemaal niets met mij te maken wilden hebben en nu ineens doen ze zo poeslief." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 21:45

Koning Thobias Hiddon

Hij werd door haar omhelsd, deed hij het dan toch wel goed? Hij begreep het echt niet, hij vond dit heel lastig. Ze zei dat hij geweldig was, echt geweldig, hij had niets verkeerd gedaan en hij deed het zelfs voorbeeldig. Ze kon er niet tegen dat ze zo nep waren, dat ze eerst niets met haar te maken wilden hebben en nu doen ze poeslief. 'Ze hebben ook niet zo veel keuze, ik zou het niet accepteren als ze anders zouden doen, maar ik begrijp je wel.' zei hij zacht tegen haar. Het was wel logisch dat het zo voelde, maar hij was blij dat hij niets verkeerd deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 21:53

Koningin Destiney Hiddon

Ze grijnsde eventjes naar Thobias. "Nee, ze hebben zeker niet heel erg veel keus, maar ze menen helemaal niets van alles wat ze doen." Fluisterde ze zacht tegen hem. "Maar, gelukkig ben jij er." Haar ogen twinkelden terwijl ze hem aankeek. Wanneer ze ergens alleen stonden, pakte ze zijn gezicht en zoende hem liefdevol en vol passie. Ze hield echt heel erg veel van hem en dat wilde ze ook gewoon heel erg graag laten zien dat ze echt gek op hem was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 21:55

Koning Thobias Hiddon

'Ik vind het vervelend. Ik zou liever hebben dat ze oprecht om jou geven, maar ik geloof niet dat ik in staat ben om ze daartoe te dwingen, helaas.' mompelde hij. Hij zou alles voor haar willen doen, maar dit soort dingen kon hij niet voor elkaar krijgen. Hij kon veel, maar dat niet. Ze pakte zijn gezicht vast en hij werd liefdevol en vol passie gezoend. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij trok haar tegen zich aan. 'Ik hou van je,' mompelde hij na de zoen. Hij hield heel veel van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 21:59

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, doe maar niet, zolang jij en de rest op het kasteel oprecht om mij geven, vind ik het al heel erg fijn, dat zijn de mensen die ertoe doen, de mensen waar ik mij thuis voel." Vertelde hem zachtjes. Ze voelde zijn handen op haar heupen en daarna mompelde hij dat hij van haar hield, ze keek hem met een gelukkige blik in haar ogen aan en ze knuffelde hem stevig. "Ik ook van jou, ik dacht dat het heel erg zwaar zou worden, maar tot nu toe valt het me alles mee en ben ik heel erg blij dat jij ook zoveel van mij houdt." Fluisterde ze hem liefdevol toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 22:00

Koning Thobias Hiddon

'Volgens mij is dat ook zo, ik geef hartstikke veel om je en de rest ook, echt...' zei hij zacht. Hij was daar ook heel erg blij mee, het was fijn dat ze zich echt thuis voelde bij hem en bij zijn mensen. Hij werd stevig geknuffeld en door wat ze zei glimlachte hij weer. 'Ik ook... ik vind het ook wel zwaar, maar ik ben blij dat mijn gevoelens voor jou nu zo duidelijk zijn, anders zou ik echt helemaal gek worden,' zei hij zacht. Hij hield echt heel veel van haar en daarom hield hij het allemaal ook vol, ondanks alle problemen die er waren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 22:11

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf hartstikke veel om haar en de rest ook. "Dat vind ik prettig." Glimlachte ze breed. Hij glimlachte en vond het zelf ook fijn. Het was wel z waar, maar hij was blij dat zijn gevoelens zo duidelijk waren voor haar, anders werd hij gek. "Je bent wel een beetje gek." Plaagde ze hem nu een beetje. Ze sloeg haar arm om hem heen en liep met hem in de richting van het kasteel.
"Heb je er zin in om met Reagan weg te gaan?" Vroeg ze hem nu glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 22:13

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het prettig en daarna zei ze dat hij wel een beetje gek was. 'Best wel erg gek,' zei hij grijnzend tegen haar. Het was wel meer dan een beetje, hij was eigenlijk echt heel erg, maar hij bedoelde het nooit verkeerd. Eigenlijk deed hij alles wel met de beste intenties, maar soms was hij bepaalde situaties niet echt de baas. Ze liepen terug naar het kasteel, het was heerlijk weer, al stond er een frisse wind. 'Het zal binnenkort wel flink kouder worden en gaan sneeuwen...' zei hij. Zo voelde het wel. Dat betekende altijd wel wat meer werk, maar hij was het wel gewend. Ze vroeg of hij zin had om met Reagan weg te gaan en hij knikte meteen enthousiast. 'Heel erg veel zin zelfs, het is altijd gezellig met hem, vroeger deden we het heel vaak. Ik weet zeker dat het hem goed zal doen en ik wil hem graag een beetje helpen. Ik hoop dat ik hem kan koppelen aan een leuke vrouw,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 22:31

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat het binnenkort wel kouder zou worden en het zou gaan sneeuwen. "Dat vind ik wel heel mooi altijd, en romantisch... ik wil dan een keer een ritje met je maken in een koets door de stad." Vertelde ze hem glimlachend. Hij was meteen enthousiast wanneer ze vroeg of hij zin had om met Reagan weg te gaan. "Wat leuk... ik vind het fijn om je zo enthousiast te zien. Echt heel fijn." Glimlachte ze. Ze liep met hem naar binnen toe. "Het zou fijn voor hem zijn wanneer je hem kan koppelen, dan heeft hij ook wat te doen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 22:34

Koning Thobias Hiddon

'Dat kan geregeld worden hoor,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het leuk, hij vond het sowieso heel erg leuk om tijd met haar door te brengen, het was fijn om samen te zijn. Ze vond het fijn om hem enthousiast te zien en daardoor grijnsde hij een beetje, het gaf hem een goed gevoel. Alles wat ze zei deed hem goed. 'Ik heb liever dat het klikt met haar dan dat hij constant rond Gwynn hangt. Dat kan ik nu nog niet goed hebben, misschien later...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 22:37

Koningin Destiney Hiddon

"Fijn, misschien dat je dan wel een beetje romantisch wordt." Plaagde ze hem nu vrolijk en ze gaf hem een knipoog. Hij gaf aan waarom hij hoopte dat het klikte tussen de vrouw en Reagan. Ze glimlachte even. "Bovendien kan Gwynn het er ook echt niet bij hebben om hem te helpen met zijn problemen, ze heeft al genoeg aan haar hoofd, dat komt allemaal wel, als alles verder op rolletjes loopt." Sprak ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 22:40

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben ontzettend romantisch,' zei hij lachend en hij gaf haar een duwtje om haar even te plagen. 'Nee, dat is zo, het is al heel zwaar voor haar en ik maak het niet heel veel makkelijker,' fluisterde hij. 'Het is altijd nog mijn keuze om afstand te houden, Gwynn moet er maar mee leven en dan ook nog met David... het zal wel lastig zijn voor haar,' fluisterde hij. Hij voelde zich wel een beetje schuldig. 'Ik ga zo wel even met haar praten, om te kijken hoe het gaat...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 22:46

Koningin Destiney Hiddon

"Oh ja? Verras me dan maar eens een keer met iets heel romantisch." Plaagde ze hem met twinkelende ogen, dat leek haar ook gewoon echt geweldig en ze wilde maar al te graag zo'n dagje met hem doorbrengen. Het was zijn keuze en hij vertelde waar hij allemaal mee zat. "Ja, maar het is voor iedereen lastig..." Knikte ze nu naar hem. Hij zou nu wel met Gwynn gaan praten om te zien hoe het ging. "Gaat het nu wel?" Vroeg ze hem zachtjes en ze streelde langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 22:49

Koning Thobias Hiddon

'Hm, ik zal mijn best doen om iets te verzinnen, als ik er dan geweldige seks voor terug krijg,' plaagde hij haar nu. Dat was altijd wel goede motivatie voor hem. Ze vroeg zacht of het nu wel ging en hij haalde zijn schouders op. 'Ik weet het niet, maar ik vind dat ik wel met haar moet praten. Ik moet dit toch leren, anders wordt het nooit beter,' fluisterde hij. Hij vond het heel erg lastig, maar hij moest leren normaal met Gwynn om te kunnen gaan. 'Vind je het erg?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 22:54

Koningin Destiney Hiddon

Hij zou zijn best doen om iets te verzinnen, maar hij wilde er wel wat voor terug. "Natuurlijk krijg je dat ervoor terug, de hele nacht." Plaagde ze hem terug met twinkelende ogen en ze drukte haar lippen weer even zachtjes op die van hem. Hij gaf aan dat hij het niet wist en dat hij wel met haar moest praten. Hij moest het ook leren en vroeg of ze het erg vond.
"Nee, ik vind het niet erg, ik vind ook dat je het moet doen, maar ik hoop dat ik je kan vertrouwen. Ik vind het wel eng, ik ben bang om gekwetst te raken." Fluisterde ze hem heel erg zachtjes toe, maar wel onwijs eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/3/2016, 22:56

Koning Thobias Hiddon

'Dan wil ik het wel proberen,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik vind het zelf ook heel erg eng, juist omdat ik je geen pijn wilt doen. Ik vind het lastig om samen met haar te zijn, want dan voelt het zoals vroeger en dan wil ik haar bijna automatisch zoenen... ik kan het zo moeilijk omschakelen, ik vind het echt lastig,' fluisterde hij. Hij wilde wel dat ze wist dat hij haar echt geen pijn wilde doen, echt niet. Daarom vond hij het ook zo moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/3/2016, 23:05

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het zelf ook eng, hij wilde haar ook echt geen pijn doen, ze vond het wel heel prettig dat hij dit zei tegen haar. "Als je het niet probeert, komt het nooit goed, ga maar, Thobias. Daarna praten we er even over. Probeer het ook Gwynn duidelijk te maken.." klonk haar stem zacht tegen hem. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en keek hem even doordringend maar liefdevol aan. Ze hoopte uit de grond van haar hart dat het goed ging..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 2 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum