Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 19:46

Koningin Destiney Hiddon

"We moeten wat verzinnen, er is wel een manier, maar het is heel erg omdenken en hem goed in de gaten houden. We moeten voorkomen dat hij Thobias slaat, want vanaf dat moment gaat alles zo ongelooflijk snel, dat we niet meer kunnen ingrijpen. We moeten het voelen, aanvoelen. Want hij voelt het ook, dus dat kunnen wij ook." Legde ze aan Gwynn uit.
"Het blijft zijn zoon, dat zal hij ook voelen, hij heeft een groot gevoel van verantwoordelijkheid. Nu ook, hij trekt het zich onwijs erg aan.


Koning Reagan Tridon

Thobias gaf aan dat het prima met hem ging. "Oké, mooi, met mij namelijk niet echt, mag ik binnen komen? Ik wil gewoon even bij iemand zitten, ik hoef niet eens te praten." Sprak hij tegen de dichte deur en hij wachtte rustig eventjes af.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 19:48

Gwynn Hiddon

Destiney had er heel veel vertrouwen in, duidelijk een stuk meer dan dat Gwynn zelf had. 'Ik hoop dat het ons gaat lukken,' fluisterde ze. 'Hij vond het vanaf het begin af aan al verschrikkelijk, zodra duidelijk werd dat David anders was. Hij wilde er eigenlijk niet zo veel mee te maken hebben, daarom reageert David ook zo anders op hem,' zei ze zacht. 'Ik wil niet dat hij hem niet meer wilt zien, want David is echt gek op hem,' zei ze zacht.

Koning Thobias Hiddon

Reagan vond het mooi, want met hem ging het niet zo goed. Hij wilde bij iemand zitten, hij hoefde niet eens te praten. 'Oké, kom maar dan,' zei hij zacht. Hij had er eigenlijk niet zo veel zin in, maar hij zou Reagan nooit weigeren, het was zijn vriend en hij wilde hem helpen, eigenlijk altijd, hoe slecht hij zich zelf ook voelde. Hij schonk zijn glas weer bij en hij staarde voor zich uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 19:55

Koningin Destiney Hiddon

Ze hoopte dat het ging lukken en daardoor knikte Destiney eventjes. `Jawel, het moet echt lukken. Begeleiding scheelt al een stuk en we kunnen elke keer weer een stukje verder gaan. We kunnen dit." Glimlachte ze haar toe.
"Hij moet gaan leren hoe hij ermee om moet gaan, maar hij heeft met zo ongelooflijk veel dingen moeite, hij moet zijn eigen probleempjes ook een beetje oplossen." Legde ze aan haar uit.


Koning Reagan Tridon

Hij mocht om die reden wel naar binnen komen. Hij opende langzaam de deur en ging bij hem op de bank zitten met een zucht. Hij pakte de fles drank en schonk zwijgend ook een glas voor zichzelf in. Hij dronk een paar slokjes en staarde afwezig voor zich uit, de aanwezigheid van iemand anders, dat voelde best wel fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 19:57

Gwynn Hiddon

'Misschien is het makkelijker als ik weer weg ga... dan kan Thobias makkelijker afstand houden en krijgen jullie samen veel beter een kans,' fluisterde ze. Ze wilde ook nog niet met Reagan mee en ze wist dat de zorg voor David heel erg zwaar was in haar eentje, maar Thobias zou er beter mee om kunnen gaan als ze weg was. Ze zouden elkaar dan veel minder zien en misschien vergat hij haar wel een beetje. Dat was vast fijn voor hun.

Koning Thobias Hiddon

Reagan kwam binnen, hij schonk voor zichzelf een glas in en hij kwam bij hem zitten. Thobias staarde nog steeds wat voor zich uit, hij wilde niet nadenken over alles, maar dat deed hij wel, hij kon er niets aan doen. Hij wist dat er mogelijkheden waren om zich beter te voelen, hij kon ook heel even naar Sienna gaan. Hij hoefde niets met haar te doen, maar gewoon om even die uitdaging te voelen, zodat hij minder last had van alle andere gevoelens.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 20:07

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, niet doen hoor, niet weggaan... het is veel te moeilijk alleen, dat houd je niet vol. Weet je wat? Neem een keer een dagje vrij, ga leuke dingen doen, ga er lekker op uit, dan pas ik een dagje op David. Je hebt het nodig, voel je weer een keer gelukkig." Sprak Destiney haar nu vrolijk en lief toe. "Hij heeft jou nodig en ik vind het ook fijn, zolang het goed gaat." Glimlachte ze lichtelijk.


Koning Reagan Tridon

Hij schraapte na een tijdje zijn keel eventjes en keek naar Thobias. "Hoe zet ik het uit, Thobias? Hoe zorg ik ervoor dat mijn angst weg is? Ik wil niet dat ik zo ben." Klonk zijn stem heel erg zachtjes tegen Thobias en hij bleef een beetje naar hem kijken. Zo te zien was Thobias ook wel wat aan afleiding toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 20:11

Gwynn Hiddon

'Dat kan ik wel doen.' zei ze heel zacht. 'Maar als jij David hebt, dan zal Thobias ook bij hem in de buurt zijn,' fluisterde ze. Dat vond ze niet zo fijn, zeker niet als het op deze manier ging. Dat was echt eng, ze was bang dat Thobias een keer helemaal doorsloeg. 'Ik weet ook niet of ik het nog alleen zou kunnen, maar ik wil echt niet dat het fout gaat en het is wel heel erg lastig als ik samen met hem ben,' zei ze zacht.

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het niet... ik denk dat je langzaam aan het vertrouwen terug moet krijgen. Waarom probeer je het niet gewoon? Eerst rustig aan. Het kan niet anders dan dat je er naar verlangd, probeer op dat gevoel te focussen en zorg ervoor dat jij bepaald wat ze doet. Dat jij alles in de hand hebt. Dan zal je zien dat niemand jou zomaar pijn gaat doen,' zei hij tegen zijn vriend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 20:25

Koningin Destiney Hiddon

Wat Gwynn daarna zei, liet haar langzaam even knikken. "Ja, daar heb je wel gelijk in... Misschien in het begin nog niet heel erg verstandig... maar aan de andere kant, misschien lukt het me wel... ik zou het wel een keertje willen proberen." Sprak ze zacht tegen Gwynn en ze keek haar weer even aan. "Het zal altijd wel lastig blijven allemaal..." Mompelde ze even.


Koning Reagan Tridon

Hij meost langzaam het vertrouwen weer terug krijgen, hij verlangde er vast wel naar en hij moest gewoon ervoor zorgen dat hij bepaalt wat er gedaan werd.
"Ik weet niet of ik dat wel kan... Ik vind het niet echt fijn om alles te bepalen. Bovendien weet ik echt niet met welke vrouw ik het zou moeten doen. Ik wil haar wel kunnen vertrouwen." Klonk zijn stem heel erg zachtjes en hij zuchtte vermoeid even. Hij vond het echt heel erg moeilijk allemaal. Hij wist wel welke vrouw hij kon vertrouwen, maar daar ging hij het niet over hebben. Dat zou Thobias niet accepteren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 20:30

Gwynn Hiddon

'Van mij mag je het proberen... je kan waarschijnlijk zelf net zo goed inschatten wanneer het niet gaat,' fluisterde ze. Ze vertrouwde Destiney wel, ook met David en Thobias samen. Ze zei dat het altijd wel lastig zou blijven en Gwynn knikte langzaam. 'Dat denk ik ook wel. Ik ben wel heel erg blij met jou... ik vind het fijn dat het zo goed gaat, dat hij jou heeft gekozen,' zei ze zacht. Destiney was vreselijk lief, zelfs voor haar.

Koning Thobias Hiddon

Hij slikte moeizaam, hij wist echt wel dat hij het verpeste voor Reagan. 'Het spijt mij,' zei hij zacht. 'Ik zou zo graag willen dat ik het kon accepteren, maar ik vind het heel erg moeilijk. Ik wil dat jij gelukkig bent, maar ik ben zo vreselijk jaloers als ik er alleen al aan denk,' zei hij zacht. 'Misschien moet je het maar gewoon doen. Vertel mij niets, zorg dat ik het niet weet, dan doe ik wel alsof het niet zo is,' zei hij heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 20:39

Koningin Destiney Hiddon

Ze mocht het proberen van Gwynn, ze kon het waarschijnlijk ook goed inschatten en daardoor knikte ze eventjes. Ze zei daarna dat ze blij was dat Thobias voor haar had gekozen en daardoor knuffelde ze Gwynn even stevig. "Dankjewel, wat lief van je.... Hij had nooit kunnen weten dat het zo zou lopen, maar ik vind het eigenlijk best wel goed gaan, ondanks moeilijkheden die sowieso al moeilijk waren." Sprak ze zachtjes.


Koning Reagan Tridon

Het speet hem, hij wilde dat hij het kon accepteren, maar hij vond het heel erg moeilijk. Hij wilde dat hij gelukkig was, maar hij was zo vreselijk jaloers. Hij knikte daardoor een klein beetje. "Nee, ik wil het niet zomaar doen, echt niet. Dat vind ik helemaal niets." SPrak hij meteen tegen zijn vriend. "Ik moet gewoon op zoek naar iemand anders denk ik. Misschien is dat verstandiger, dan kunnen we allemaal vooruit komen. Dan komt dit probleem later wel een keer, of niet, als die vrouw heel erg leuk is. " Glimlachte hij zwakjes. "Je had gezegd dat je misschien nog iemand had, toch?" Vroeg hij vervolgens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 20:44

Gwynn Hiddon

Ze vond het heel fijn dat Destiney er zo blij mee was, na de knuffel keek ze haar glimlachend aan. 'Nee, inderdaad... daarom is het ook zo bijzonder. Ik was eerlijk gezegd ook best wel verbaasd toen ik hoorde dat hij opeens ging trouwen,' zei ze zacht. Ze had het niet verwacht, Thobias had haar niets gezegd, waarschijnlijk heel bewust. 'Ja, het gaat bijzonder goed. Dat had ik ook niet echt verwacht, niet na de vorige keer. Ik dacht dat hij altijd alleen zou blijven en dat is ook niet goed. Hij is af en toe een beetje raar, maar hij is een goede man en hij is ook heel lief,' zei ze glimlachend. 'Ik weet zeker dat het jullie gaat lukken samen.'

Koning Thobias Hiddon

'Ja, dat kan natuurlijk ook,' zei hij tegen Reagan. Misschien was dat voorlopig wel beter. 'Ja, ik ken nog iemand. Ze is verschrikkelijk aantrekkelijk,' zei hij grijnzend tegen zijn vriend. 'Ik vond haar altijd bijzonder mooi, maar ze is anders dan Gwynn. Ze is heel verlegen en wat timide, niet echt iets voor mij dus,' zei hij tegen Reagan. 'Ik kan je morgen wel aan haar voorstellen, ze werkt in het kasteel...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 20:53

Koningin Destiney Hiddon

Het was daarom ook zo bijzonder, ze was zelfs verbaasd toen ze hoorde dat Thobias opeens ging trouwen. "het was ook opeens." Lachte ze. "Er is nog niet eens een week voorbij gegaan, maar ik wilde hem zo graag, Gwynn, ik heb al mijn hele leven naar hem opgekeken, naar hem... ik zag iets in hem, iets bijzonders, iets wat ik in heel veel mensen heb gezocht, maar nooit heb gevonden, daarom heb ik besloten om voor hem te gaan. Ik heb er keihard voor gewerkt, maar ik was dan ook uiteindelijk echt interessant genoeg voor hem en nu voelt het allemaal zo bijzonder." Sprak Destiney heel erg eerlijk over de situatie.
"Ja, hij kan een beetje raar zijn." Lachte ze nu vrolijk.


Koning Reagan Tridon

Hij zei dat hij inderdaad nog wel iemand kende, iemand die verschrikkelijk aantrekkelijk was. "echt?" Vroeg hij met een lichte optimistische glimlach. Hij had haar altijd bijzonder gevonden, maar niet echt wat voor hem.
"Is ze ook betrouwbaar? Heeft ze nog nooit iemand pijn gedaan?" Vroeg hij aan zijn vriend. Daarna zei Thobias dat hij hem wel voor wilde stellen aan haar.
"Werkt ze hier? Ze is toch geen bediende?" Wilde hij verder nog weten. Het stelde hem wel lichtelijk positief, hij wilde hier graag meer over weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 21:02

Koning Thobias Hiddon

'Serena is een geweldige vrouw, Reagan. Hartstikke lief, veel te lief voor mij, maar waarschijnlijk precies goed voor jou. Ze heeft nooit iemand kwaad gedaan, echt niet...' zei hij tegen zijn vriend. 'Jawel, ze werkt hier een paar keer in de week als bediende, verder werkt ze in de herberg, geloof ik. Daar heb ik haar leren kennen. Ze vertelde mij dat ze nog wel wat werk kon gebruiken en toen heb ik haar hier aangenomen. Ze doet haar werk heel goed en het is echt wel een leuke vrouw,' zei hij.

Gwynn Hiddon

'Blijkbaar heb je echt goed genoeg je best gedaan, want je krijgt alles enorm snel voor elkaar bij hem,' zei ze grijnzend. Thobias luisterde ook nog eens echt naar haar, dat was al heel bijzonder voor hem. 'Ach, hij is raar, maar hij bedoelt de meeste dingen wel heel erg goed. Hij heeft het in zijn leven ook echt niet makkelijk gehad. Word je er nog niet gek van dat hij zo vaak zin heeft in seks?' vroeg ze nu plagend aan de vrouw, want ze wist heel goed hoe hij was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 21:16

Koning Reagan Tridon

Hij vertelde dat Serena een geweldige vrouw voor hem was, ze was zelfs veel te lief voor Thobias en waarschijnlijk wel precies goed voor hem. Ze had ook nog nooit iemand kwaad gedaan. "Klinkt wel als een lieve vrouw." Glimlachte hij nu lichtelijk. Ze werkte verder in de herberg, daardoor wist hij al wel dat dit nooit vast zou kunnen zijn. Hij had liever een vrouw met wat meer status, iemand die hem begreep. Maar misschien kon ze hem wel helpen.
"Oké, dan wil ik haar wel leren kennen." Knikte hij vervolgens.


Koningin Destiney Hiddon

"Ja, dat verbaast mij ook, maar ik vind het echt geweldig met hem samen. Hij doet mij echt goed, echt waar." Glimlachte ze breed. Er werd plagend aan haar gevraagd of ze niet gek van zijn zin in seks werd. "Nee, totaal niet, ik vind het zelf ook echt heerlijk. Zolang hij mij ook maar een beetje aandacht geeft." Grijnsde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 21:19

Koning Thobias Hiddon

'Ik zie je wel kijken. Je hoeft niet meteen te trouwen hoor, je kan ook gewoon kijken hoe het voelt en hoe het gaat,' zei hij grijnzend tegen zijn vriend. Hij nam een paar slokken van het drinken en daarna knikte hij tevreden. 'Mooi, dan gaan wij morgen wat drinken in de herberg,' zei hij grijnzend. Hij vond het leuk, hij wilde dat dit ging werken en het zou goed zijn voor Reagan.

Gwynn Hiddon

Destiney vond Thobias duidelijk echt leuk en daar was ze blij mee, ze gunde het haar broer echt enorm. Waarschijnlijk veel meer dan andersom. 'Gelukkig maar, want dat zou nog wel eens een probleem kunnen worden. Ik hoop dat het zo blijft tussen jullie,' zei ze zacht tegen Destiney. Dan zou Thobias waarschijnlijk ook niet echt iets bij haar proberen, want ze wist niet of ze dat wel kon weerstaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 21:40

Koning Reagan Tridon

Door de woorden van Thobias kwam er weer een glimlach op zijn gezicht te staan. Hij hoefde niet meteen te trouwen, eerst kijken hoe het zou voelen. "Je hebt helemaal gelijk. We zien het wel." Knikte hij vervolgens en hij dronk van zijn drankje. Thobias zei dat ze morgen gingen drinken in de herberg. "Klinkt gezellig." Knikte hij meteen. "Het lijkt me wel weer heel erg leuk." Klonk zijn stem wat enthousiaster.


Koningin Destiney Hiddon

Het zou best nog wel eens een probleem kunnen worden. "Ja, misschien, maar voorlopig laat ik het even zo, het komt vanzelf goed als hij zichzelf ook beter gaat voelen." Glimlachte ze Gwynn toe. "Ik heb hem gelukkig redelijk door, dat scheelt." Sprak ze zachtjes. "Ik hoop ook echt dat het zo blijft."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 21:43

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben al blij dat je het een kans wilt geven. Ze is echt heel erg leuk,' zei hij grijnzend tegen Reagan. Dit maakte hem ook een stuk vrolijker, nu kon hij Reagan wat helpen en dat zou hem goed doen, nu hoefde hij ook even niet te denken aan alles wat er aan de hand was. Aan wat hij gedaan had met David. Hij dronk zijn glas weer leeg en hij keek opzij naar Reagan. 'Misschien moeten we zo allebei ons bed maar op gaan zoeken, het wordt al laat...' zei hij.

Gwynn Hiddon

'Ja, dat denk ik ook,' stemde ze in. Het zou allemaal zijn plek wel vinden en wel goed komen, hopelijk. Ze keek even naar David, hij leek gelukkig in slaap te zijn gevallen, daar was ze wel blij mee. Ze hoopte dat hij zich morgen een beetje goed zou voelen, dat hij dit voorval snel van zich af zou zetten. Dat zou heel fijn zijn. 'Nou, ga jij zo maar naar Thobias toe, voor hij domme dingen gaat doen,' zei ze glimlachend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 22:00

Koning Reagan Tridon

Hij was al blij dat hij het een kans wilde geven want ze was echt heel erg leuk, hij glimlachte hierdoor naar hem. "Ik ben heel benieuwd. Ik heb het echt nodig." Zei hij hem knikkend. Het was tijd om naar bed te gaan volgens Thobias.
"Goed idee, laten we dat maar meteen gaan doen." Knikte Reagan. Vervolgens kwam hij overeind en keek hij naar Thobias. "Bedankt." Glimlachte hij nu, daarna liep hij in de richting van zijn slaapkamer.


Koningin Destiney Hiddon

Gwynn dacht het ook en ze moest maar gauw naar Thobias gaan voor hij domme dingen zou gaan doen. "Zal ik doen, tot morgen, Gwynn." Glimlachte ze de vrouw toe en daarna kwam ze overeind. Ze zag nog net Reagan vertrekken uit de werkkamer en ze opende de deur van de werkkamer en keek naar Thobias. "Ga je met me mee naar bed, liefje?" Vroeg ze hem nu met een liefdevolle en vrolijke blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 22:15

Koning Thobias Hiddon

Reagan vertrok en al heel snel kwam Destiney binnen, maar goed ook, anders zou hij waarschijnlijk echt Sienna of iemand anders op gaan zoeken om van het gevoel af te komen. Ze vroeg of hij met haar mee kwam naar bed en hij glimlachte zwakjes. Hij kwam overeind, nu voelde hij wel dat hij ietsje te veel had gedronken. Hij pakte Destiney vast en hij zoende haar direct, iets onstuimig en lomper dan hij normaal zou doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 22:21

Koningin Destiney Hiddon

Hij kwam overeind en ze zag hoe hij duidelijk teveel gedronken had. Hij pakte haar vast en ze werd meteen onstuimig en wat limp door hem gezoend. Ze pakte zijn kin vast en zoende hem terug, zacht en liefdevol.
"Kom, we gaan naar de slaapkamer." Glimlachte ze vervolgens en ze trok hem achter haar aan de werkkamer uit en ging al gauw de slaapkamer met hem binnen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 22:22

Koning Thobias Hiddon

Ze zoende hem terug, al was het heel lief en zacht, het maakt niet uit, hij vond dat ook fijn. Ze wilde naar de slaapkamer en hij knikte even, daarna liep hij achter haar aan. Ze stonden al gauw in de slaapkamer en daar pakte hij haar weer vast en zoende hij haar opnieuw. Hij wilde haar echt heel erg graag nu. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok haar heel dicht tegen zich aan. Hij hoopte dat ze het niet al te erg vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 22:27

Koningin Destiney Hiddon

Dat hij dit deed, betekende dat hij nog niemand anders had opgezocht, dat hij dit met haar wilde doen en dat vond ze heel erg prettig om te weten, daarom gaf ze hem ook maar al te graag wat hij van haar wilde. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en zoende hem genietend en liefdevol terug. Haar handen gleden door zijn haren heen en over zijn rug.
"Ik hoop toch wel dat je niet alleen heb zitten drinken, dat is ook zo ongezellig." Plaagde ze hem nu een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 22:28

Koning Thobias Hiddon

Ze drukte haar lichaam tegen hem aan, ze vond het dus echt niet zo erg. Dat was wel een beetje een opluchting. Hij wilde niet dat ze het vervelend vond. Door wat ze daarna zei grijnsde hij een beetje. 'Ik drink wel vaker alleen hoor,' zei hij plagend. 'Maar Reagan kwam langs. Ik ga morgen met hem naar de herberg,' zei hij tegen haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij zoog zachtjes, daarna begon hij haar jurk los te maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 22:35

KOningin Destiney Hiddon

"Hmm... wat saai." Mompelde ze tegen hem wanneer hij plagend zei dat hij wel vaker alleen dronk. "Samen is zoveel gezelliger." Haar ogen twinkelden vrolijk. Reagan was langsgekomen en hij zou morgen met de man naar de herberg gaan.
"Goed idee, dat is vast gezellig voor jullie." Knikte ze glimlachend. Ze vond het leuk dat hij wat leuks ging doen met Reagan samen. Genietend kreunde ze door zijn lippen in haar hals en hij maakte haar jurk los. Ze liet hem zijn gang gaan en streelde over zijn rug heen, ze vond het heerlijk met hem, elke keer weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/3/2016, 22:49

Koning Thobias Hiddon

'Ach, soms is het goed om even alleen te zijn en je hoofd leeg te maken, zeker voor mij,' zei hij tegen haar. Al moest dat ook weer niet te lang duren, want dan zou hij onverantwoorde dingen gaan doen. Ze vond het een goed idee en daar was hij ook blij mee, het was fijn als ze achter zijn beslissingen stond en hij had er zelf ook wel zin in om met Reagan weg te gaan. Hij liet de stof van haar huid glijden en daarna drukte hij haar op het bed en zoende hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/3/2016, 22:56

Koningin Destiney Hiddon

"Ik kan je ook helpen met je hoofd leegmaken..." Fluisterde ze tegen hem en ze drukte haar lippen tegen zijn slaap met een glimlach. De jurk gleed van haar lichaam af en ze liet zich gewillig op het bed duwen.
Ze trok zijn kleding uit en keek even na te denken, ze bedacht zich wat nu de beste manier voor hem was. Hoe ze hem het beste gevoel kon geven. Haar ogen twinkelden en ze ging op haar knieën zitten, uitdagend keek ze om naar Thobias met een grote grijns rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 39 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum