Skyrim RPG

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 20:07

Koningin Destiney Hiddon

Hij knikte langzaam dat het wel ging en dat hij zich een beetje verslikte, maar nu was het wel weer oké. "Gelukkig maar, ik wil niet dat je ziek wordt." Zei ze hem nu liefdevol en ze legde haar hand even zachtjes op die van hem. Ze zag hoe hij zijn broek dichtknoopte en vervolgens naar haar knipoogde. Ze voelde zich warm worden van binnen en niet veel later was de vergadering klaar en vertrok iederen weer. Ze werd door hem vastgegrepen en ze keek hem met twinkelende ogen aan. "Dan deed ik het niet voor niets." Plaagde ze hem toe en ze kwam voor hem op de tafel zitten, haar benen ietsjes uit elkaar.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 20:25

Koning Thobias Hiddon

'Je deed het zeker niet voor niets.' zei hij grijnzend. Het was echt geweldig, dit mocht ze wel vaker doen, als het maar niet zou opvallen was er niks aan de hand en vond hij het ook echt heerlijk. Dit was genieten voor hem. Ze kwam voor hem zitten en zijn blik gleed naar beneden. ' Je bent zo leuk.' Mompelde hij zacht. Zijn handen gleden over haar benen heen en daarna drukte hij haar achterover. Hij plaatste zijn lippen zacht op haar bovenbeen om haar daarna weer te verwennen.
Nikkay

Aantal berichten : 20719
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 20:32

Koningin Destiney Hiddon

Hij vertelde haar dat ze het zeker niet voor niets deed. Hij keek naar haar en mompelde dat ze leuk was. "Jij ook..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem terug. Ze voelde zijn handen over haar benen glijden en daarna werd ze door hem achterover gedrukt. Ze voelde wat hij deed met zijn lippen en ze kreunde zacht en genietend.
"Wat stout, zo op tafel." Klonk haar stem heel erg uitdagend en ondeugend.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 21:30

Koning Thobias Hiddon

' Oh, ik ben ook heel erg stout...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij bleef even doorgaan, maar daarna hield hij het niet meer vol. Hij maakte zijn broek weer los en daarna drong hij al bij haar naar binnen. Hij had echt constant zin in haar. Dat was misschien maar goed ook, want anders zou het verschrikkelijk voor hem zijn. Het was maar goed dat ze het zo vaak wilde, anders ging het fout. Hij was best wel heftig, maar zijn handen gleden knedend en vol passie of haar lichaam heen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 21:33

Koningin Destiney Hiddon

"Maar goed ook, ik hou daar wel van." Zei ze en ze gaf hem een knipoog. Hij deed het echt heerlijk en ze kreunde genietend door hem. Niet veel later deed hij zijn broek los en voelde ze hem bij haar binnen dringen. Ze greep hem bij zijn kleding vast en bewoog vol passie. Ze keek hem vurig in zijn ogen aan en kreunde zijn naam. Met haar tanden beet ze nu op zijn lip en trok die zo een stukje naar haar toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 21:42

Koning Thobias Hiddon

Hij kreunde nog eens diep, dit was zo vreselijk lekker, hij kon dit echt wel de hele dag doen, dat was geen probleem voor hem. Hij trok haar heupen dicht tegen zich aan toen ze op zijn lip beet. Daarna pakte hij haar kin vast en zoog hij weer in haar hals, de plek zat er nog van gisteren. Hij vond het alleen maar leuk. Hij keek haar daarna weer uitdagend aan, ze was echt heerlijk. 'Ik ben zo blij met jou...' Fluisterde hij. Hij beet zacht in haar hals en hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:05

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte dat hij het wel leuk vond dat ze op zijn lip beet, ze werd aan haar heupen dichter tegen hem aangetrokken en ze kreunde genietend. Hij pakte haar kin, heel even keek ze hem aan maar daarna voelde ze zijn lippen in haar hals, hij zoog weer en ze genoot er zo ongelooflijk erg van. Ze kreunde en drukte haar lichaam heftig tegen dat van hem aan. Zijn uitdagende blik deed veel met haar, haar ogen twinkelden ondeugend. Hij fluisterde haar toe dat hij blij met haar was, daardoor werd haar blik alleen maar gelukkiger. Hij beet vervolgens in zijn hals en daardoor klemde ze haar benen om zijn lichaam heen en bereikte met hem haar hoogtepunt. Ze klemde zich echt helemaal vast, maar wanneer het voorbij was, ontspande ze langzaam weer. Ze pakte zijn kin vast en drukte haar lippen zacht op die van hem.
"Ik ben echt smoorverliefd..." Fluisterde ze heel zacht tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 22:08

Koning Thobias Hiddon

Ze pakte zijn kin vast en hij zoende haar heel zacht en kleintjes, hij leerde het wel. Hoe meer hij begon te voelen, hoe beter het eigenlijk ging, dat was heel erg fijn. Hij keek haar weer aan toen ze wat zei en hij staarde haar aan, daarna werd hij zelfs een heel klein beetje rood. 'Ik ook,' fluisterde hij. Hij vond het wel een fijn gevoel, al was het wat verwarrend allemaal. 'Ik vind het zo leuk dat je dit allemaal wilt proberen. Daar maak je mij enorm gelukkig mee,' zei hij eerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:19

Koningin Destiney Hiddon

Hij staarde naar haar en werd zelfs wat rood, hij maakte haar gelukkig door zijn fluisterende woorden en ze keek hem met een liefdevolle blik aan. "Gelukkig..." Fluisterde ze terug tegen hem, want ze vond het wel heel erg belangrijk dat hij hetzelfde voelde. Daarna gaf hij toe dat hij het leuk vond dat ze dit allemaal wilde proberen, ze maakte hem daar gelukkig mee, ze grijnsde hierdoor vrolijk naar hem.
"Ik vind het zelf ook vreselijk leuk, ik kan echt geen genoeg van je krijgen, ik vind het zo heerlijk samen met jou." Sprak ze enthousiast tegen hem. "Het is leuk om al die dingen uit te proberen."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 22:22

Koning Thobias Hiddon

Ze was duidelijk blij dat hij hetzelfde voelde. 'Daar hoef je helemaal niet over te twijfelen,' fluisterde hij. 'Ik ben wel wat in de war door alles, maar als ik niet zo veel voor je zou voelen, zou ik dit allemaal niet kunnen. Echt niet...' mompelde hij. Als hij niet zo gek was op Destiney, zou hij elke keer weer terug gaan naar Gwynn. Dan zou het vroeg of laat fout gaan omdat het uitkwam of omdat ze voor de zoveelste keer zwanger zou raken, dat kon niet meer. Destiney hielp hem de goede kant op en dat hadden ze heel hard nodig, ook al was het pijnlijk. 'Daar ben ik heel erg blij mee,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik ben blij dat jij het zo leuk vindt, echt..' zei hij zacht. 'Kom, we gaan samen in bad. Misschien kunnen we daarna wel iets gaan drinken met Gwynn en Reagan, dat vinden ze vast leuk,' zei hij. Misschien maakte het hem ook wat minder jaloers als ze gewoon wat meer tijd doorbrachten met elkaar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:27

Koningin Destiney Hiddon

Ze hoefde er niet over te twijfelen volgens hem. "Je maakt me echt warm van binnen als je dit soort dingen zegt tegen me..." Fluisterde ze tegen hem terug en ze streelde zachtjes langs zijn wang. "Ik vind het alleen moeilijk om te geloven... ik heb me behoorlijk aan je opgedrongen en het is haast onbegrijpelijk dat jij hetzelfde voelt." Sprak ze hem heel erg zachtjes toe en ze drukte haar lippen heel zacht en lief op die van hem. Daarna zei hij dat hij echt blij was dat ze het zo leuk vond en ze grijnsde hierdoor breed. Hij wilde weer samen in bad en daarna iets drinken met Gwynn en Reagan, dat zouden ze vast wel leuk vinden. "Dat vind ik ook leuk." Sprak ze vrolijk tegen hem. Ze sprong van de tafel af en fatsoeneerde zichzelf weer een beetje, daarna pakte ze zijn hand glimlachend.
"Je kunt wel goed toneel spelen." Klonk haar stem nu vrolijk en ze begon te lachen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 22:30

Koning Thobias Hiddon

'Waarom is het moeilijk om te geloven? Je bent een geweldige vrouw, je bent hartstikke leuk en ook nog eens bijzonder aantrekkelijk. Ik gaf je de kans om je aan mij op te dringen omdat je iets bijzonders had, iets wat mij de eerste keer dat ik je zag al aantrok, dat is nog steeds zo.' zei hij tegen haar. Hij voelde haar zachte lippen weer op die van hem en hij streek langs haar wang. Ze fatsoeneerde haar kleding en ze zei dat ze het zelf ook leuk vond om nog wat te drinken, daardoor glimlachte hij een beetje. Door wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Veel oefenen...' zei hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:35

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg waarom het zo moeilijk was om te geloven, ze was een geweldige vrouw, hartstikke leuk en ook nog bijzonder aantrekkelijk, ze smolt echt door zijn woorden en staarde een tijdje naar hem. Daarna leek ze zich langzaam te beseffen dat ze hem nog zou moeten vertellen waarom het zo moeilijk was voor haar om het te geloven. Ze haalde even diep adem.
"Er heeft nog nooit iemand van mij gehouden, alleen mijn kleine broertje." Fluisterde ze, ze staarde even naar de grond en had wat tijd nodig om zichzelf sterk te houden hierin. Na een paar seconden keek ze Thobias weer aan en grijnsde door zijn woorden over het toneelspelen. Ze nam hem weer mee naar hun slaapkamer toe. Eens kijken of ze nu wel samen een tijdje in bad konden zitten zonder gestoord te worden, al vond ze het niet eens zo heel erg om gestoord te worden door David.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 22:37

Koning Thobias hiddon

Door wat ze zei werd hij zelf ook even stil, dit vond hij best wel moeilijk. Hij was niet zo heel erg goed in het steunen van mensen, dat gevoel had hij tenminste. Hij werd er vaak zelf wat onzeker van. 'Je weet toch dat het nu anders is? Ik ben stapelgek op je, David vind je duidelijk geweldig en ik weet dat Gwynn en Reagan ook al heel veel om jou geven,' fluisterde hij. 'Ik kan je echt niet meer missen...' zei hij, nog iets zachter. Hij liep met haar mee en in de kamer zoende hij haar heel zacht en vol liefde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:43

Koningin Destiney Hiddon

Hij werd zelf ook even stil, dat liet haar waterig glimlachen. Hij begon te vertellen dat het anders was en ze knikte eventjes door de mensen die hij opnoemde. "Ja, jullie zijn allemaal stuk voor stuk echt geweldige mensen." Sprak ze lovend over iedereen, ze vond het ook echt fijn hier. Hij kon haar ook echt niet meer missen en daarna werd ze zachtjes en liefdevol door hem gezoend. Ze streelde door zijn haren heen, heel zacht en lief, daarna keek ze hem aan. "Ik wil hier ook nooit meer weg... jij bent ook zo onwijs leuk..." Daarna sloeg ze haar armen om hem heen en knuffelde ze hem. Hopelijk begreep hij zo ook beter dat ze zoveel waarde hechtte aan vertrouwen, ze had nog nooit iemand echt vol vertrouwd. Ze glimlachte naar hem en liet hem daarna weer los.
"Tijd om in bad te gaan." Sprak ze zacht, nog wel een klein beetje uit haar doen. Ze liep vervolgens naar de badkamer en zette de kraan aan. Ze deed er een lekker geurtje in en begon zich daarna uit te kleden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 22:46

Koning Thobias Hiddon

Hij was heel blij dat ze het hier zo fijn vond, dat de mensen haar ook goed lagen. Dat was heel belangrijk voor hem, want ze waren enorm belangrijk. Reagan en Gwynn waren altijd de belangrijkste mensen in zijn leven geweest en nu was Destiney dat ook, hij zou het niet kunnen als ze elkaar echt niet mochten en hij was heel blij dat ze het ook goed met Gwynn kon vinden, ondanks alles. Dat had hij nooit verwacht, daarom had hij het eigenlijk ook geheim willen houden. Ze zei dat het tijd was om in bad te gaan en daarna maakte ze het bad klaar. Ze trok haar kleding uit en hij ging op de rand van het bad zitten, hij staarde echt naar haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:51

Koningin Destiney Hiddon

Wanneer ze al haar kleding uit had getrokken, keek ze recht in de ogen van Thobias, hij staarde naar haar, zijn kleding had hij nog aan. Ze kwam dichterbij en tilde zachtjes zijn kin op.
"Je staart me aan alsof je me nog nooit naakt hebt gezien." Klonk haar stem nu weer lichtelijk plagend, herstelt van het breekbare moment van net.
Ze streelde met haar vingers zachtjes langs zijn kin en bleef in zijn ogen kijken met een liefdevolle blik.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 22:53

Koning Thobias Hiddon

Ze keek hem na het uitkleden weer aan en ze pakte zijn kin vast. Door wat ze tegen hem zei grijnsde hij een beetje. 'Het is nog net zo leuk als de eerste keer toen ik je naakt zag... al was dat ook wel heel erg leuk,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze betoverde hem gewoon, ze was echt heel erg mooi. Hij pakte haar nu weer vast en hij trok haar naar zich toe. 'Misschien moet jij mij maar uitkleden, dan kan ik gewoon naar jou blijven kijken,' plaagde hij haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 22:57

Koningin Destiney Hiddon

Hij vertelde haar dat het nog net zo leuk was als de eerste keer. "Ik hoop dat het je nooit gaat vervelen." Sprak ze hem zachtjes toe. Ze werd naar hem toegetrokken en ze sloeg haar armen om hem heen. Hij sprak dat zij hem misschien maar moest uitkleden, dan kon hij nog gewoon blijven kijken. "Nou vooruit dan maar, kom hier." Grijnsde ze en ze begon zijn kleding los te maken, beginnend bij zijn shirt die ze langzaam en liefdevol uittrok, daarna trok ze zijn riem los en liet hem opstaan om zijn broek van zijn lichaam af te laten glijden terwijl ze hem diep in zijn ogen aankeek.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 23:02

Koning Thobias Hiddon

'Waarschijnlijk niet,' mompelde hij. Hij grinnikte door haar reactie, hij vond het echt wel heel erg fijn. Ze maakte hem enorm gelukkig zo. Dan hoefde hij even nergens anders aan te denken, dat was heerlijk. Ze trok zijn shirt uit en daarna maakte ze zijn riem los. Ze liet de broek van zijn lichaam afglijden en hij keek diep in zijn ogen. 'Je bent nu alweer opwindend,' zei hij zacht, zijn stem iets lager. Ze deed echt veel met hem, maar dat was alleen maar positief. Hij zoende haar zacht, maar daarna stapte hij in het bad en nam hij haar mee.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 23:09

Koningin Destiney Hiddon

Waarschijnlijk ging ze hem nooit vervelen. "Fijn." Glimlachte ze hem toe. Wanneer ze klaar was met zijn kleding, keek hij in haar ogen en zei dat ze nu alweer opwindend was voor hem. "Ik hoop toch echt dat ik dat altijd ben." Haar ogen twinkelden vrolijk. Zachtjes werd ze door hem gezoend en ze ging er teder en zacht in mee, daarna ging hij in bad zitten en kwam ze achter hem aan. Ze slaakte een genietende zucht door het warme water, wat was dit heerlijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 23:11

Koning Thobias Hiddon

'Hm, vaak ben je dat wel. Iets te vaak, misschien,' zei hij grijnzend tegen haar. In het bad trok hij haar meteen tegen zijn lichaam aan en hij sloeg zijn arm om haar heen. Zijn vingers gleden zachtjes over haar huid heen en hij sloot zijn ogen. Hij was helemaal ontspannen en hij voelde zich ook echt goed zo, daar was hij blij mee. Hij vond het heel fijn dat ze hem dat gevoel kon geven. Na een tijdje drukte hij zacht zijn lippen in haar hals en zoende hij haar daar uitgebreid.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 23:16

Koningin Destiney Hiddon

"Iets te vaak?" Vroeg ze hem plagend. "Nou ik geloof er niets van, dat kan niet hoor, het is gewoon precies goed." Plaagde ze hem vrolijk terg. Ze werd meteen tegen hem aangetrokken. Zijn arm om haar heen, ze kroop dichtbij hem en sloot ook haar ogen. Het voelde echt heel prettig en daarna zoende hij haar in haar hals, ze streelde met haar vingers over zijn borst heen en kreunde genietend. Alles wat hij deed voelde gewoon zo ongelooflijk lekker.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 15/3/2016, 23:19

Koning Thobias Hiddon

'Wacht maar, er komt vast een moment dat jij helemaal gek van mij wordt,' plaagde hij haar nu. Meestal gebeurde dat wel, maar Destiney leek het echt niet zo erg te vinden. Ze streek over zijn borst heen en hij kreunde zacht. Hij vond het leuk om te merken dat ze dit fijn vond. Hij pakte zachtjes haar hand vast en hij liet die met een grijns naar zijn buik glijden, daarna zoende hij haar langzaam. 'We moeten zo wel uit bad, anders wordt het weer hartstikke laat,' fluisterde hij. Dat was ook niet echt een heel groot probleem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 15/3/2016, 23:24

Koningin Destiney Hiddon

Er kwam een moment dat ze helemaal gek van hem wordt. "Hmm... voorlopig ben ik alleen gek óp jou." Plagde ze hem terug. Ze nestelde zich tegen hem aan en voelde hoe haar hand door hem gepakt werd en naar zijn buik liet glijden, daarna werd ze door hem gezoend, ze streelde hem daar zachtjes tijdens de zoen. Daarna gaf hij aan dat ze er ook wel weer zo uit moesten, anders werd het hartstikke laat.
"Zullen we het anders vanavond afmaken?" Vroeg ze hem met twinkelende ogen en haar hand gleed weer langzaam via zijn buik omhoog naar zijn hals.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen