Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 21:02

Koning Thobias Hiddon

Ze nam afstand en haalde zijn handen van haar lichaam. Hij had het kunnen verwachten, maar hij was toch lichtelijk teleurgesteld. Ze leek er namelijk best wat aan te doen om hem wel uit te dagen. Door wat ze zei glimlachte hij wel weer. 'Ik kon het niet laten, ik ben enorm nieuwsgierig en je doet nogal veel met mij,' zei hij zacht. Ze wilde weten of ze echt op haar leek, daardoor werd zijn blik iets serieuzer. 'Ja, je hebt dezelfde twinkeling in je ogen, je plaagt mij op net zo'n manier. Je bent ook heel anders, maar ik zie wel overeenkomsten,' zei hij eerlijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 21:08

Destiney Allard

"Daar ben ik me bewust van, mijn excuses, ik probeer u niet zo uit te dagen, maar het gaat vanzelf, ik vind het zelf veel te leuk om te doen." Vertelde ze hem eerlijk zodat hij wist dat ze het ook echt leuk vond om te doen. Hij keek haar serieuzer aan toen ze het weer had over zijn overleden vrouw. Ze had dezelfde twinkeling en plaagde hem ook zo. Ze was ook wel anders, maar hij zag wel overeenkomsten.
"Dat had ik niet verwacht, u verwacht eigenlijk geen tegengas van mij, alsof u eraan gewend bent dat geen enkele vrouw haar mening geeft." Legde ze eerlijk uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 21:11

Koning Thobias Hiddon

'Ik vind het ook leuk, maar het wordt leuker als ik er ook echt iets mee mag doen.' zei hij tegen haar. Hij hield er wel van om uitgedaagd te worden, er waren maar weinig vrouwen die dat ook echt durfden te doen als het er op aan kwam, hij vond het juist leuk. Anders was het zo gewoontjes en vrij snel saai. Meestal al na één keer was dan de spanning er vanaf, maar uitdagen hield het leuk. Ze zei daarna dat ze het niet verwacht had, hij verwachtte geen tegengas van haar, alsof hij het niet gewend was. 'Ze is lang geleden overleden, in de tussentijd heb ik van niemand tegengas gehad. Ik kon doen wat ik wilde en ik kan mij de laatste keer dat iemand mij afgewezen of geweigerd heeft niet meer herinneren. Het is nieuw voor mij,' zei hij tegen haar. Hij was gewend dat iedereen luisterde, zeker sinds hij alleen was. Hij had altijd zijn zin gekregen en in zijn vorige huwelijk ook wel een beetje. Destiney ging meer tegen hem in, maar ergens was dat ook wel interessant.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 21:21

Destiney Allard

"Ja, dat kan ik wel begrijpen, maar pas na de bruiloft." Grijnsde ze hem toe. Hij wilde echt graag en ze vond het leuk, ze vond het heerlijk als iemand haar graag wilde, dan wist ze dat hij op elk klein dingetje zou letten en wist ze ook wat hij allemaal leuk vond.
Hij vertelde haar dat de vrouw lang geleden overleden was, in de tussentijd had hij van niemand tegengas gekregen. Hij kon het zich niet eens herinneren dat iemand hem afgewezen of geweigerd had. "Eens moet de eerste keer zijn." Plaagde ze hem nu.
"Ik vind het gewoon belangrijk dat ik mezelf kan zijn." Vertelde ze hem eerlijk.
"Zullen we nog verder lopen?" Vroeg ze vervolgens met een grijns aan hem, aangezien ze nog op dezelfde plek stonden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 21:24

Koning Thobias Hiddon

Ze kon het wel begrijpen, maar pas na de bruiloft. Hij grijnsde even, ze bleef er echt bij, maar hij zou waarschijnlijk blijven proberen, zo was hij gewoon. Daarna plaagde ze hem nog meer en hij schudde zijn hoofd even. 'Ik weet niet of ik het leuk vind of juist niet,' zei hij tegen haar. Ze vond het belangrijk dat ze zichzelf kon zijn en hij knikte langzaam, dat kon hij wel begrijpen. Dat was ook belangrijk. Als ze dat wilde dan zou ze hem dat ook duidelijk moeten maken, want anders zou hij waarschijnlijk echt over haar heenlopen. Ze vroeg of ze nog verder zouden lopen en hij pakte nu uit zichzelf haar hand weer vast en zo liep hij verder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 21:27

Destiney Allard

Hij grijnsde eventjes door wat ze vertelde en hij gaf aan dat hij nog niet wist of hij het leuk vond. Ze haalde daardoor haar schouders op.
"Dat is iets wat je erbij krijgt als je met me trouwt." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem even een knipoog. Hij pakte haar hand vast en liep verder met haar, ze kneep er even zachtjes in en keek omhoog naar de zon met een grote glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 21:32

Koning Thobias Hiddon

'Hm, dat moet dan maar, ik heb nu al getekend, ik kan niet meer terug,' zei hij tegen haar. Ze kneep in zijn hand en hij genoot van het wandelen in het bos, hij voelde zich al iets beter op zijn gemak bij haar, nu hij haar ook echt wat beter leerde kennen. Dat was een goed teken. 'Zullen we zo maar terug gaan om iets te eten? Dan kan ik nog even werken en drinken we daarna samen wat...' stelde hij voor. Hij moest nog wat dingen doen vandaag en de dag was zo om, ze waren nu al een tijdje weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 21:40

Destiney Allard

Hij had nu al getekend en kon niet meer terug, daardoor grijnsde ze even naar hem. "Inderdaad." Zei ze hem nog met een knipoog. Hij liep met haar verder, ze vond het heerlijk. Hij leek ook steeds meer te ontdooien bij haar en dat vond ze zo snel al een goed teken.
Hij vroeg of ze terug zouden gaan om wat te eten, dan kon hij werken daarna en konden ze vervolgens wat drinken.
"Klinkt als een goed idee." Knikte ze hem toe met een glimlach. Ze draaide zich om en liep weer terug, ze ving nu een glimp op van een wachter en grijnsde daardoor eventjes. Ze waren er dus wel echt
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 21:45

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het een goed idee en ze liepen terug, hij zag haar grijnzen en daardoor glimlachte hij zelf ook. 'Ik zei het je toch?' plaagde hij haar nu zelfs even. Ze liepen na een tijdje het kasteel weer in en hij liep met haar naar de eetzaal toe, verschillende mensen zaten wat te eten en keken even kort op naar hun, maar gingen daarna weer verder. Hij ging zitten en hij pakte wat te eten, daarna keek hij weer opzij naar haar. Ze was echt interessant. Ze had een aantrekkelijk gezicht en haar lichaam leek er ook goed uit te zien, al had hij nog lang niet genoeg gezien om dat helemaal in te kunnen schatten. Het kwam wel, hij moest geduld hebben. Best wel veel geduld ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 21:51

Destiney Allard

"Toch leuk om ze zelf te zien." Grijnsde ze hem toe. Ze waren niet veel later terug in de eetzaal en er werd even naar hun gekeken. Ze werden niet eens echt begroet ofzo, dat vond ze toch wel wat jammer. Ze ging bij hem zitten en keek even naar al het eten, nog niet goed wetend wat ze moest pakken, ze keek de koning even recht in zijn ogen aan. "Wat is nu het aller lekkerste?" Vroeg ze aan hem met een grijns rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 21:55

Koning Thobias Hiddon

Ze keek recht in zijn ogen en zijn gedachten dwaalden langzaam steeds iets verder af, opeens vroeg ze wat nu het aller lekkerste was. 'Alles... maar ik vind het heerlijk om jouw vingers en lippen te voelen....'zei hij zacht. Het volgende moment realiseerde hij zich dat hij antwoord gaf op een vraag die ze totaal niet zo bedoeld had en dat het in zijn hoofd toch echt anders had geklonken, waardoor hij haar even aanstaarde. Hij schraapte zijn keel even, hij wist niet hoe hij dit nou weer goed kon praten. 'Maar die vruchten zijn ook erg lekker....'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 22:00

Destiney Allard

Ze haalde diep adem door zijn antwoord, het deed veel met haar, ze voelde het gewoon. Het was ook wel echt een eerlijk en verlangend antwoord. Ze streek langs zijn wang met haar vingers terwijl ze hem even doordringend aankeek. Hij schraapte zijn keel en gaf aan dat de vruchten erg lekker waren. Het liet haar grinniken.
"Nog even wachten tot die ene dag..." Fluisterde ze hem toe.
"Zijn er mensen in het kasteel aanwezig die mij kunnen helpen aan een trouwjurk?" Vroeg ze hem en ze begon wat vruchten op te scheppen op haar bord.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 22:07

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze nog even moesten wachten tot die ene dag en hij ademde diep in door haar vingers op zijn gezicht. Wat deed deze vrouw toch met hem? Het was zo lang geleden dat hij dit gevoeld had. Ze kreeg aardig wat voor elkaar bij hem. Door haar volgende vraag moest hij zich wel echt even concentreren, zijn gedachten dwaalden zo erg af. 'Ja, die zijn er. Ik zal er zo een paar naar je toe sturen, ik ga weer aan het werk. Als er iets is kan je mij vinden in mijn werkkamer,' zei hij zacht tegen haar. Hij kwam overeind en hij drukte even zijn lippen op haar wang, daarna vertrok hij naar zijn werkkamer. Hij stuurde de vrouwen voor de jurk naar Destiney toe en hij ging zelf weer aan het werk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 22:19

Destiney Allard

Hij gaf aan dat hij een paar mensen naar haar toe zou sturen, hij ging weer aan het werk en ze kon hem vinden in zijn werkkamer wanneer er wat was. "Dank u wel." Glimlachte ze hem toe. Ze voelde zijn lippen even op haar wang en daardoor keek ze hem wat dromerig na, ze begon hem steeds leuker te vinden, haar gevoel was goed, dit was echt wel een geschikte man voor haar. Wanneer ze genoeg had gegeten kwamen niet veel later een paar vrouwen binnen. Ze keek glimlachend naar ze en ging met ze mee naar een soort atelier waar veel verschillende soorten stoffen lagen. Ze waren enthousiast en lief. Ze vond het leuk met de vrouwen en had het idee van een prachtige trouwjurk. Uitbundig, maar toch elegant. De jurk moest nog gemaakt worden, maar wanneer ze hard hun best deden, zou hij morgen klaar zijn.
Tevreden liep ze in de richting van de werkkamer van de Koning en klopte aan op de deur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 22:24

Koning Thobias Hiddon

Het kostte hem af en toe wat moeite om zich te concentreren, maar na een tijdje had hij het te pakken en kon hij aan één stuk doorwerken, wat wel fijn was. Hij was eigenlijk net klaar toen er op de deur geklopt werd. 'Kom maar binnen,' riep hij. Hij legde zijn spullen aan de kant en hij dacht na over alles, vooral over Destiney. Ze zouden echt gaan trouwen, het was nog wat raar, hij had het eigenlijk niet meer willen doen, maar hij moest wel en ze was geschikt, dus hij wist dat het goed was zo. Ze zou haar best doen, al gaf ze hem niet zomaar zijn zin. Hij wist niet hoe dat uit ging pakken, het leek nu alsof ze te verschillend zouden zijn en hij wist dat hij dat niet zo makkelijk vol kon houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 22:32

Destiney Allard

Ze mocht binnenkomen van hem en ze liep al gauw naar hem toe met een glimlach.
"Morgen is waarschijnlijk mijn trouwjurk klaar, zullen we over twee dagen trouwen?" Vroeg ze hem nu met een vrolijk blik in haar ogen. Ze kwam dichterbij en drukte zacht haar lippen op die van hem, ze merkte wel dat ze zelf ook wat moest oppassen, maar ze wilde wachten, die twee dagen kon ze ook nog wel uithouden, dat moest wel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 22:39

Koning Thobias Hiddon

Het was Destiney die binnenkwam, morgen was haar jurk klaar, ze wilde over twee dagen trouwen. 'Dat is goed, iedereen is al druk bezig met de voorbereidingen, dus dat moet lukken,' zei hij tegen haar. Ze kwam dichterbij en daarna voelde hij haar zachte lippen op die van hem. Het begon te wennen. Hij legde zijn hand in haar hals en hij trok haar daarna bij zich op schoot, hij wilde haar dicht tegen zich aan voelen en dit zou ze waarschijnlijk nog wel accepteren, al deed het al genoeg met hem. 'Zullen we zo maar naar onze kamer gaan?' vroeg hij zacht. Hij was hier wel klaar, hij had wel zin om even wat te drinken met haar. Ze hadden elkaar waarschijnlijk nog genoeg te vertellen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 22:44

Destiney Allard

Hij gaf aan dat het goed was, iedereen was al druk met voorbereiden. "Fijn..." Grijnsde ze hem toe. "Het word toch wel een hele mooie en grote bruiloft?" Vroeg ze hem met een grijns en twinkelende ogen.
Na de zoen werd ze bij hem op schoot getrokken, ze ging zitten en keek in zijn ogen met een glimlach. "Ja, als je klaar bent met werken ga ik graag met je mee." Knikte ze hem toe en ze keek eventjes naar zijn bureau met de papieren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 22:48

Koning Thobias Hiddon

'Ja, het wordt heel mooi en groot,'zei hij plagend tegen haar. 'Zoals u het wenst,' voegde hij er aan toe. 'We zullen eerst een dienst hebben in de kerk, daarna een ceremonie op het kasteel en daarna een feest,' legde hij haar uit. Als ze klaar was met werken ging ze met hem mee. 'Mooi, ik ben klaar,'zei hij zacht. Hij zoende haar nog eens en daarna tilde hij haar simpel op en zette hij haar op de grond, ze stonden heel dicht tegen elkaar aan en hij moest zichzelf enorm beheersen, maar hij wist heel goed dat ze hem weer zou afwijzen en dat was niet echt de bedoeling. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee naar de slaapkamer, daar schonk hij wijn voor hun in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 22:53

Destiney Allard

Hij vertelde dat het heel mooi en groot werd, zoals zij wilde en ze keek hem vrolijk aan. Hij legde uit waar de bruiloft uit zou bestaan.
"Hmm... dan heb ik dus eigenlijk ook drie jurken nodig.." Sprak ze grijnzend, al kon ze dat die arme vrouwen niet aan doen, ze hadden het waarschijnlijk al druk genoeg met die ene jurk... Hij gaf aan dat hij klaar was en daarna tilde hij haar op. Ze keek hem wat verrast aan, dit voelde echt heel erg goed, nog nooit was ze zo opgetild, het was gewoon echt leuk met hem..
Haar hand werd weer door hem gepakt en ze werd meegenomen naar de slaapkamer. Op zijn zoen had ze wel gereageerd, maar  ze wist wel dat ze een stapje terug moest doen, vooral omdat ze die nacht bij hem zou gaan slapen. Er werd een glaasje wijn ingeschonken. Ze ging op de bank zitten en genoot van de wijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 22:58

Koning Thobias Hiddon

'Oh, je begint al meteen met het uitgeven van mijn geld?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij voelde zich echt steeds meer op zijn gemak bij haar, al kon het nog een stuk beter. Hij was zo alleen bij zijn vrienden en verder nooit, maar vroeger was hij nog een stuk vrolijker geweest dan dat hij nu was. Ze ging op de bank zitten en hij ging bij haar zitten, hij trok haar wat dichter tegen zich aan. Hij nam een paar grote slokken van de wijn en daarna keek hij naar haar, hij zoende haar nog eens zacht en hij liet zijn lippen voorzichtig naar haar hals glijden. 'Ik mag wel iets doen, toch?' vroeg hij zacht aan haar, met zijn lippen tegen haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 23:03

Destiney Allard

"Waarom niet? Ik heb al getekend." Plaagde ze hem vrolijk. Het was echt een hele leuke man waar ze waarschijnlijk echt nog wel heel erg veel plezier mee kon hebben. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en hij zoende haar weer. Zijn lippen gleden naar haar hals en hij vroeg haar of hij wel iets mocht doen.
"Ik weet niet of het slim is..." Fluisterde ze hem toe, haar ogen sloot ze, ze vond het lekker dat hij haar in haar hals zoende.
"Dan wordt de lijn steeds dunner en ik wil het echt niet." Vertelde ze hem zacht.
"Zoenen is genoeg voor nu, het zijn maar twee dagen, dit kan je wel..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 23:10

Koning Thobias Hiddon

'Ja, je hebt gelijk,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei daarna dat ze niet wist of het slim was. 'Dit kan geen kwaad...' fluisterde hij. Ze zei dat de lijn steeds dunner werd, ze wilde het echt niet, zoenen was genoeg voor nu, het waren twee dagen, dat kon hij wel. 'Het is ondertussen al wat langer dan twee dagen...' mompelde hij. Waarschijnlijk had ze geen idee hoe zijn leven er eerst uitzag, misschien maar beter ook. 'Je kan mij toch wel iets geven? Anders is het echt niet vol te houden. Ik beloof je dat we het niet zullen doen, ik respecteer het dat je wilt wachten, maar ik verlang er zo erg naar...' zei hij zacht. Ze konden toch wel iets doen? Anders was het echt niet te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 3/3/2016, 23:23

Destiney Allard

Het kon volgens hem geen kwaad allemaal en het was al wel wat langer dan twee dagen inmiddels. "Drie dan." Gaf ze toe. Hij vroeg of ze hem wel iets kon geven, hij respecteerde haar, maar verlangde er wel heel erg naar. Ze dacht even na, ze had hem natuurlijk ook wel behoorlijk uitgedaagd, dat was waar.
"Wat zou u van mij willen? Ik ben compleet nieuw op dit gebied." Legde ze hem uit. Ze streek over zijn borst heen, ze vond hem echt vreselijk aantrekkelijk...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 3/3/2016, 23:25

Koning Thobias Hiddon

Hij grijnsde door haar reactie, ze gaf tenminste iets toe. Ze leek na te denken over alles en daarna vroeg ze wat hij van haar zou willen, ze was helemaal nieuw. Hij wist dat hij daar wel rekening mee moest houden, ze zou nog een hoop moeten leren, maar dat kwam wel goed. Ze streek over zijn borstkas heen en bijna automatisch spande hij zijn spieren aan omdat het zo fijn voelde, hij wilde meer. 'Je moet het zien als elkaar leren kennen, maar dan elkaars lichaam... Dat kan heel rustig, op jouw tempo, ik vind alles fijn,' fluisterde hij. Hij liet nu als voorbeeld heel rustig zijn vingers over haar kleding glijden, om haar te laten zien wat hij bedoelde. Hij deed verder nog niet zo veel, ze moest het eerst maar eens bij hem proberen om te kijken wat ze er van vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 5 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum