Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/2/2017, 18:03

Nathan Gerono

Ze knuffelde hem en daarna hoorde hij Fay zeggen dat ze niet zonder hem kon. Ze wilde het proberen, alleen zoenen en bij elkaar zijn, ze hoopte dat het kon. Hij ademde langzaam in, hij vond het heel moeilijk, maar ze konden het proberen. 'Zullen we een stukje lopen samen, met Storm?' vroeg hij nu aan Fay. Hij keek wel even naar Elvira om te zien of ze het goed vond. Hij kon niet stil zitten, dan deed hij liever een rondje door het bos en Storm kreeg toch al te weinig aandacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/2/2017, 19:34

Koningin Fay Lahero

Hij vroeg aan haar of ze een stukje zouden lopen met Storm samen en ze keek daardoor eventjes naar de hond, daarna ging haar blik weer naar Nathen en ze knikte. Ze was blij dat hij dat wel wilde, dat er verbetering in zat en dat hij haar wel wilde spreken, dat had wel lang geduurd...
Elvira kneep even zachtjes in zijn hand. Ze vond het goed als hij dit zou doen, het zou hem gelukkiger maken als hij met Fay weer vrienden was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/2/2017, 21:10

Nathan Gerono

Hij vond dit wel echt enorm lastig. Het deed hem nog zo veel pijn en de tranen stonden constant in zijn ogen. Hij gaf Elvira een kusje en daarna wenkte hij Storm en liep hij met Fay naar buiten. Hij bleef zwijgen, het voelde ongemakkelijk en hij wist niet wat hij moest zeggen, hij was zo ontzettend in de war door wat er allemaal gebeurd was. Hij had er echt moeite mee met wat er allemaal gebeurd was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 10/2/2017, 19:05

Koningin Fay Lahero

Ze zag hoe hij tranen in zijn ogen had, daardoor keek ze hem maar weinig aan, het deed haar pijn, ze vond het afschuwelijk. Zwijgend liep ze met hem het dorp uit. "Het spijt me allemaal zo erg, ik voel me zo klote door wat ik je aandoe... het maakt me echt ziek en ik... ik was vandaag in het dorp om naar je te kijken, om te zien hoe het met je ging, of het je lukte en dan zou ik het niet meer proberen, maar toen ik zag dat het net zo erg met jou ging, besloot ik het toch te proberen." Klonk haar stem heel zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 10/2/2017, 21:35

Nathan Gerono

Eenmaal buiten het dorp zei ze dat het haar speet. Ze voelde zich klote door wat ze hem aandeed, het maakte haar ziek. Ze was vandaag naar hem aan het kijken, om te zien hoe het ging. Ze had duidelijk gezien dat het niet goed met hem ging. Hij wist nog steeds niet echt hoe hij op haar moest reageren. 'Ik mis je heel erg.' fluisterde hij uiteindelijk alleen maar, zijn stem klonk schor en hij ademde trillend in. Het deed hem veel meer pijn dan hij kon vertellen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 09:50

Koningin Fay Lahero

Hij zei niets tegen haar en ineens zei hij dat hij haar heel erg miste. Ze bleef daardoor stilstaan en sloeg haar armen om hem heen. Ze hield hem stevig vast. "Ik mis jou ook... echt heel erg..." fluisterde ze heel zachtjes . Ze bleef hem vasthouden en voelde de tranen over haar wangen lopen. Ze wist dat het gewoon niet ging, ze hadden het geprobeerd, maar zonder nathan was ze echt ongelukkig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 12:20

Nathan Gerono

Ze bleef stil staan en hij voelde haar armen om hem heen. Ze voelde hetzelfde en dat had hij niet echt verwacht, hij had gedacht dat het voor haar makkelijker was, omdat Fay deze keuze gemaakt had en hij niet echt. Hij voelde dat ze huilde en hij streek nu zachtjes langs haar wang. 'Het spijt mij heel erg... ik zou willen dat ik hier mee om kon gaan. Dat jij gewoon de keuzes kan maken die je wilt maken, zonder druk van mij.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 12:37

Koningin Fay Lahero

Hij streek langs haar wang en ze kroop dicht tegen hem aan. Het speet hem heel erg, hij zou willen dat hij ermee om kon gaan, dat ze de keuzes kon maken die ze wilde. "Nathan... het hoeft je niet te spijten, echt niet.. ik had het je eerder moeten vertellen allemaal... Daar heb ik gewoon niet goed over nagedacht. Maar ik wil dit proberen, als jij het ook wilt?" KLonk haar stem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 14:22

Nathan Gerono

Ze kroop dicht tegen hem aan en hij ademde langzaam in. Het voelde goed, maar aan de andere kant deed het hem juist pijn. Dit was waarschijnlijk waar hij het voor altijd mee moest doen en dat besef was lastig. Ze zei dat het hem niet hoefde te spijten, ze had het hem eerder moeten vertellen. 'Het maakt niet meer uit...' zei hij zachtjes. Ze wilde dit proberen, als hij het ook wilde. Hij keek naar de grond, het bleef moeilijk voor hem. 'Het zal wel moeten... ik kan je toch niet helemaal missen.' fluisterde hij. Hij zou hier genoegen mee moeten nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 14:38

Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat het niet meer uitmaakte. Hij zei ook tegen haar dat het wel zou moeten, hij kon haar niet helemaal missen en ze knikte langzaam. "Weet je het zeker? Ik wil echt rekening met je houden, Nathan... we moeten hier samen uitkomen." Fluisterde ze liefdevol tegen hem en ze gaf hem een kus op zijn wang en keek hem aan met een bezorgde en doordringende blik.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 14:56

Nathan Gerono

Ze vroeg of hij het zeker wist, ze wilde echt rekening met hem houden, ze moesten hier samen uit komen. Dat wist hij ook, maar dat was wel lastig voor hem. 'Ik zou het heel fijn vinden als we elkaar regelmatig kunnen blijven zien, ik kan echt niet zonder je... maar ik hoop dat jij je wel realiseert dat ik ergens altijd meer zal willen. Ik respecteer het dat jij niet wilt, maar het is voor mij lastig om dat ook helemaal zo te zien. Dat bedoel ik niet verkeerd.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 15:08

Koningin Fay Lahero

Hij zou het heel fijn vinden om haar regelmatig te kunnen blijven zien, hij hoopte alleen dat zij zich wel realiseerde dat hij altijd meer zou willen. Hij respecteerde haar keuzes, maar het was voor hem lastig om het zo te zien, hij bedoelde het niet verkeerd. Ze knikte daardoor eventjes. "Ik begrijp het. Maar ik zal wel streng tegen je blijven, want het is van mijn kant niet de bedoeling om te ver te gaan en ik hoop dat jij je dat ook beseft." Fluisterde ze tegen hem en ze raakte zijn gezicht weer even zachtjes aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 15:12

Nathan Gerono

Ze knikte en zei dat ze het begreep, maar ze zou wel streng tegen hem blijven. Het was van haar kant niet de bedoeling om te ver te gaan en ze hoopte dat hij zich dat ook besefte. 'weet ik.' zei hij alleen maar zacht. Elke afwijzing zou hem waarschijnlijk pijn doen, maar hij begreep het wel en hij hoopte dat het minder zou worden als hij er aan zou wennen. Ze raakte zijn gezicht aan en hij drukte nu heel zachtjes zijn lippen op die van haar, maar meer dan dat was het niet. Hij durfde het ook niet zo goed meer. Hij hield haar gewoon stevig vast en hij sloot zijn ogen even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 15:27

Koningin Fay Lahero

Hij zei haar zachtjes dat hij het wist en ze keek hem daardoor eventjes doordringend aan. "Dat bedoel ik niet om je af te wijzen of pijn te doen, Nathan, echt niet... ik houd van je, maar ik wil proberen om zo te kunnen leven met jou en met Stephen." KLonk haar stem zachtjes. Ze kreeg een klein kusje van hem en daarna hield hij haar stevig vast. Ze trok hem in haar armen en knuffelde hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 15:41

Nathan Gerono

Ze bedoelde het niet om hem af te wijzen of pijn te doen, echt niet. Ze hield van hem en ze wilde proberen om zo te kunnen leven met hem en Stephen. Hij knikte langzaam. Hij wist wel dat ze dat wilde, maar hij vond dat zelf gewoon nog heel erg moeilijk. Hij werd in haar armen getrokken en hij bleef dicht bij haar staan. Hij vond het moeilijk dat hij zo veel van haar hield, dat hij zo veel voor haar voelde. 'Je moet zo maar terug gaan naar het kasteel....' mompelde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 16:50

Koningin Fay Lahero

Hij knikte langzaam door haar woorden en bleef dicht tegen haar aan staan. Na een tijdje zei hij dat ze zo maar weer terug moest gaan naar het kasteel. "Gaat het dan wel weer een beetje met je?" Vroeg ze aan hem en ze keek hem even doordringend aan. Ze wilde wel dat hij er echt zeker van was, want anders vond ze het heel erg sneu voor hem...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 16:52

Nathan Gerono

Ze vroeg of het dan wel weer een beetje met hem ging en hij knikte langzaam. 'Het gaat wel, ik heb gewoon tijd nodig om aan deze situatie te wennen. Ik had dit allemaal echt nooit verwacht, ik vind het lastig, maar het wordt vast beter.' zei hij heel zacht. Hij was duidelijk nog niet zichzelf, hij wist totaal niet hoe hij nu met haar om moest gaan, hij kon het niet zomaar allemaal vergeten en vrolijk doen. Zo werkte het niet. 'Ga maar lekker naar Stephen, zullen we morgen samen wat drinken?' vroeg hij nu zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 17:01

Koningin Fay Lahero

Hij zei dat het wel ging, hij had tijd nodig want dit was niet wat hij had verwacht. Hij vond het lastig, maar dacht wel dat het beter werd. Ze glimlachte daardoor een klein beetje en ze gaf hem een kusje. "Ja, het wordt beter... bedankt dat je met me wilde praten, Nathan, ik ben er heel blij mee." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. Ze moest lekker terug gaan naar Stephen en hij vroeg of ze morgen wat samen gingen drinken. "Lijkt me fijn. Zal ik naar de smederij komen morgenmiddag?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 17:16

Nathan gerono

Hij kreeg een kusje van haar en hij merkte dat hij steeds iets meer ontspande. Misschien had het allemaal echt gewoon wat tijd nodig. Ze zei dat het beter werd, ze bedankte hem dat hij met haar wilde praten. Ze was er heel blij mee. Het leek haar fijn en ze vroeg of ze naar de smederij moest komen. 'Ja, dat is goed. Dan zie ik je morgen middag wel.' zei hij. 'Doe Stephen de groeten.' zei hij daarna zacht. Hij pakte haar hand even stevig vast, het voelde ergens wel als een opluchting dat ze het besproken hadden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2017, 18:07

Koningin Fay Lahero

Hij vond het goed als ze naar de smederij kwam. Hij zou haar morgen middag wel zien en daardoor knikte ze even. "Ja, tot dan, ik zal Stephen de groeten doen. Bedank Elvira maar dat ik met je mocht praten." Zei ze glimlachend. Ze kneep even zachtjes in zijn hand toen hij haar hand pakte en ze gaf hem een knipoog. Daarna liep ze langzaam weer weg en ging ze terug naar het kasteel toe. Ze liep regelrecht door naar de werkkamer van Stephen en ze klopte zachtjes aan op de deur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 18:31

Koning Stephen Lahero

Hij was wel een beetje bijgekomen van alles, maar hij merkte wel dat dit hem heel erg veel energie had gekost en dat was hij niet meer gewend, helemaal niet meer zelfs. Nu werd er op de deur geklopt en hij riep zachtjes dat ze naar binnen mocht komen, hij kwam ook even overeind en hij haalde een hand door zijn haren heen. Hij was blij dat hij Abbygail had kunnen helpen, maar hij merkte dat het miscshien goed was als hij wat vaker iets deed met zijn krachten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 11/2/2017, 19:59

Kenna Merchant

Ze was de tijd kwijtgeraakt toen ze ergens anders was blijven hangen. Toen ze dan eindelijk wel bij de smederij uit kwam, zag ze de man die ze eerder gesproken had met een vrouw die wel wat weg had van de koningin. Ze moest namelijk gezichten en namen onthouden van alle belangrijke mensen, maar ze twijfelde of ze het wel goed zag dat ze koningin hier in het dorp was.
Ze kwam voorzichtig dichterbij. Ze hoefde niet veel te zien of te merken om te weten dat het er op leek dat er geen fijn gesprek was geweest. 'Sorry dat ik stoor, alweer.' begon ze tegen de man. 'Komt het niet goed uit dat ik er nu pas weer ben?' vroeg ze daarna. Ze was laat tegenover wat ze zelf afgesproken had met de man. Dus ze zou het ook volledig begrijpen als ze weer weggestuurd zou worden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2017, 22:40

Nathan Gerono

Hij vond het heel fijn om haar te kunnen zien, om met haar te kunnen praten, maar nog steeds bleef het moeilijk. Het voelde heel anders dan eerst, maar waarschijnlijk kwam dat oude fijne gevoel vanzelf wel weer terug. hij had wat tijd nodig om zich bij deze situatie neer te leggen en diep van binnen was hij bang dat het een keertje fout zou gaan. Dat ze daarna hem de schuld zou geven en hem toch niet meer wilde zien. Hij was in gedachten toen hij opeens aangesproken werd en hij keek langzaam op naar de vrouw. ' Oh, nee dat is geen probleem. U kunt gewoon binnen komen en rondkijken, ik ben er nu toch.' zei hij vriendelijk tegen haar en hij hield de deur voor haar open.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 11/2/2017, 22:52

Kenna Merchant

Het was geen probleem. Ze kon binnenkomen en rondkijken. De deur werd zelfs voor haar open gehouden. 'Wat fijn! Heel erg bedankt!' bedankte ze de man vrolijk tijdens het naar binnen lopen. (als Elvira in dezelfde ruime is, begroet Kenna haar ook). Gelijk liep Kenna de tafels en kisten langs die er stonden. Alles wat ze kon bekijken, bekeek ze ook. Het een net wat zorgvuldiger dan het ander. Tot slot eindigde ze bij de wat kleinere wapens, wat gemakkelijk te verstoppen waren onder kleding bijvoorbeeld. Ze vond het wel jammer dat ze met iets kleins de smederij moest verlaten zo meteen. Maar ze wist dat ze het anders sowieso direct kwijt zou zijn als ze er mee terug naar haar familie ging.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2017, 20:27

Elvira Solore

Ze wilde heel graag aan Nathan vragen hoe het was gegaan, maar voor ze daartoe ook maar de kans voor kreeg, kwam de vrouw van de vorige keer binnen. Ze wilde even alles bekijken. Elvira begroette haar vriendelijk eventjes en daarna stopte ze zo ongemerkt mogelijk wat spullen weg die ze mee wilde nemen naar de groep. Het was niet de bedoeling dat daar vragen over kwamen.


Koningin Fay Lahero

Stephen riep haar zachtjes en daardoor kwam ze langzaam de werkkamer binnen. Hij zag er vermoeid uit en daardoor liep ze meteen naar hem toe.
"Is er iets gebeurd?" Vroeg ze meteen bezorgd aan hem en ze streelde langs zijn wang en legde vervolgens haar hand zacht op zijn schouder neer waar ze rustig overheen wreef.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum