Medieval Times

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 16:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij keek in haar ogen en vond haar heel erg lief. Ze glimlachte liefdevol naar hem en zoende hem zachtjes terug. Hij vroeg haar vervolgens of hij haar zou helpen en ze knikte glimlachend. "Graag..." Fluisterde ze hem toe. Ze gaf hem het mes aan en legde zelf alles netjes op vier borden neer, Layka en Duke lusten vast ook wel wat te eten.

Elvira Solore

Hij wist niet wat hij wilde eten, ze grijnsde door de blik in zijn ogen, hij was echt met hele andere dingen bezig dan met eten.
"We gaan wel op zoek naar wat fruit, kom, houd wel een beetje je hoofd erbij, straks kun je me niet eens beschermen tegen een wilde beer." Plaagde ze hem grijnzend en ze drukte een kus op zijn wang.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 16:22

KOning Jay Fullbright

Hij pakte het mesje van haar over en hij begon de vruchten te schillen, na een tijdje was hij klaar en gaf hij het aan, daarna drukte hij zijn lippen kort op haar wang. 'Ik ben echt gek op je, ik vind het heerlijk om dit soort simpele dingen samen te doen.' fluisterde hij. Hij had het niet verwacht, maar dit was juist heel erg fijn, even weg van alles in het kasteel, dit deed hem goed. Hij was ontspannen en vrolijk.

Koning Stephen Lahero

'Ik ben niet echt goed in het vechten tegen beren, dus daar zou ik ook niet echt te veel van uitgaan. Zelfs niet als ik mijn aandacht er volledig bij heb,' zei hij lachend tegen haar. Hij vond de kus op zijn wang niet voldoende, dus pakte hij haar kin vast en zoende hij haar een stuk heftiger, hij kon het niet laten. Hij trok haar tegen zich aan en hij ademde diep in, het was echt lekker.
Nikkay

Aantal berichten : 21867
Leeftijd : 24

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 16:27

Wanneer hij klaar was met het schillen kreeg ze een kusje op haar wang van hem, hij zei dat hij echt gek op haar was, hij vond het heerlijk om dit soort simpele dingen samen te doen. Ze knikte daardoor glimlachend.
"Ik vind het ook leuk, het geeft ons weer een echte band." Zei ze hem. Ze zette de bordjes op de eettafel neer en ook wat te drinken. Layka kwam als eerste binnen en keek met een vrolijke glimlach naar de twee.
"Dat ziet er echt heerlijk uit, hebben jullie fijn geslapen?" Vroeg ze vriendelijk.

Elvira Solore

"Pff, dus ik moet sowieso alles zelf opknappen?" Vroeg ze aan Stephen en ze schudde haar hoofd een beetje daardoor. Haar kin werd door hem vastgepakt en hijj zoende haar een stuk heftiger. Ze kreunde even genietend daardoor en keek hem even doordringend aan.
"Jij wilde eerst eten." Plaagde ze hem nu, ze liep weer verder met een grijns.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 16:37

Koning Stephen Lahero

'Niet alles, maar wel het grootste deel, ben ik bang... Je bent sterk genoeg, toch?' Plaagde hij haar nu. Hij grijnsde door wat ze daarna zei en hij schudde zijn hoofd even. 'Eigenlijk wil ik dat helemaal niet, maar het was het verstandigste en ik ben nou eenmaal heel erg verstandig, daar kan ik niks aan doen. Ik kan er ook niks aan doen dat ik heel erg veel zin in jou heb en dat je mij nu al uitgedaagd hebt.' zei hij plagend tegen haar. Hij liep daarna wel met haar mee om eten te zoeken.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 16:47

Koning Jay Fullbright

'Ja, precies, soms is dat wel eens goed voor ons,' zei hij zacht tegen haar. Zeker omdat de kinderen ook ouder werden, Ivan deed heel veel zijn eigen dingen en Killian was nu toch weer bij Faith. Dan was het wel fijn als het tussen Esmeralda en hem goed ging. Hij keek even op naar Layka toen ze binnen kwam. 'Ja, ik heb heel goed geslapen. Jullie gingen wel een beetje laat slapen, volgens mij...' zei hij tegen haar, het was vrolijk en met een grijnsje op zijn gezicht, daarna keek hij naar Duke die ook binnen kwam.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 19:59

Koningin Fay Lahero

Ze waren maanden weggeweest en pas een paar weken geleden had ze echt wat kunnen bereiken met Nathan, nu waren ze weer op weg terug naar huis, het werd nog spannend of ze het zouden redden voordat Elvira zou bevallen. Ze reed met haar paard door het bos heen en keek even opzij naar Nathan.
"Nathan... straks moeten we weer terug naar vroeger, gaat dat lukken denk je?" Vroeg ze hem zacht, ze had het echt ongelooflijk fijn met Nathan gehad en ze was echt aan hem gehecht geraakt, het was raar om straks weer met Stephen te zijn, al zou ze wel ongelooflijk blij zijn om hem weer te zien, ze keek er echt weer naar uit, ontzettend.

Jay was af en toe bij haar en weer in het kasteel, het ging wel steeds beter met haar. Vandaag was de dag dat ze wel naar huis durfde. Het ging goed genoeg en ze had er ook echt vertrouwen in, ze zag er al zoveel beter uit, al was ze nog steeds een beetje te dun, maar dat kwam er wel weer aan.
Ze had Jay niet vertelt dat ze terug kwam, ze wilde hem heel erg graag verrassen. In het dorp had ze een prachtige jurk aan laten meten en ze liep het stukje naar het kasteel toe. In een zaaltje stak ze kaarsen aan en liet ze wat muziek spelen door een bandje. Ze had een wachter gevraagd om Jay naar het zaaltje te brengen. In haar haren stond een tiara en haar gezicht was prachtig opgemaakt. De jurk was strak en lichtblauw van kleur. Ze wachtte rustig af tot Jay kwam, al was ze wel heel erg nieuwsgierig wat hij van haar vond.
Over de vloer bezaaid lagen witte rozenblaadjes en er stond een klein tafeltje gedekt waarop een fles dure wijn stond en twee glazen.

xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 20:07

Nathan Gerono

Hij was wat in gedachten verzonken toen Fay tegen hem sprak en hij keek haar aan. 'Ik weet het niet. Het zal wel even wennen zijn, denk ik...' zei hij zacht. Hij had zo veel tijd met Fay doorgebracht, het was net alsof hij echt met haar samen was. Zeker omdat het zo lang geduurd had. Hij voelde steeds meer voor haar en hij wist dat hij ook echt stapelverliefd was, maar hij wist ook dat hij van Elvira hield en hij wilde haar heel graag zien, maar het zou wel lastig worden. 'Jij?' vroeg hij zacht aan haar. Misschien ging het voor Fay wel makkelijker.

Koning Jay Fullbright

Hij was blij dat het beter ging met Esmeralda, het gaf hem een hele hoop positieve energie en dat had hij ook wel nodig, want hij werkte keihard en hij deed er alles aan om het rijk te laten groeien, waar nogal wat tijd in ging zitten, maar het lukte wel. Hij was heel gemotiveerd om uit te breiden en doordat hij elke keer zag dat het lukte, wilde hij alleen nog maar meer. Nu kwam een wachter hem halen, hij had geen idee waarom precies, maar hij liep wel mee. Hij stond voor de deur en hij opende die langzaam, de deur viel achter hem dicht en hij staarde naar Esmeralda. Hij had haar helemaal niet verwacht en hij had zeker niet verwacht dat ze zo veel moeite had gedaan, maar ze zag er echt geweldig uit. Het was ongelofelijk en hij voelde het kriebelen in zijn buik, zo gek was hij op haar. 'Dit is nog eens een leuke verassing...' fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 20:19

Koningin Fay Lahero

Hij wist het niet zo goed, het zou even wennen zijn, dacht hij. Ze knikte even met een glimlachje en keek weer naar hem, ze pakte zachtjes zijn hand vast. Hij vroeg naar haar en ze kneep even in zijn hand.
"Ik denk dat ik het nu ook wel moeilijk ga vinden... maar Stephen geeft elke keer aan dat het echt goed met hem gaat en ik denk dat ik wel nog steeds echt verliefd op hem ben en dat ik hem zo gemist heb, dat het gewoon goed gaat." Legde ze zacht aan hem uit.

Jay kwam de kamer binnen en ze keek hem met twinkelende ogen aan. Hij vond het een leuke verrassing en daardoor kwam ze dichterbij. Ze legde haar hand op zijn schouder en glimlachte breed. "Wil je met me dansen?" Vroeg ze hem met een grijns rond haar lippen. Ze vond het echt leuk om hem zo te verrassen, hij had haar continu gesteund, wanneer het goed met haar ging en wanneer het wat slechter ging, daarom verraste ze hem heel erg graag.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 20:36

Nathan Gerono

Ze kneep in zijn hand en hij ademde diep in, hij vond het wel moeilijk. Hij had het zo fijn gehad met Fay dat hij het idee kreeg dat ze best voor altijd samen zouden kunnen zijn, maar als hij weer met Elvira was en het goed zou gaan, dan had hij dat ook weer met haar. Het was lastig. 'Ik wil jullie allebei,' mompelde hij nu heel zacht. Fay dacht ook dat ze het moeilijk zou gaan vinden, maar ze dacht dat ze ook nog verliefd was op Stephen. 'Ik ook wel op Elvira, maar het is nogal ingewikkeld allemaal. Het komt vast weer goed,' zei hij.

Koning Jay Fullbright

Esmeralda kwam dichterbij en hij bleef naar haar staren, ze legde haar hand op zijn schouder en ze vroeg aan hem of hij met haar wilde dansen. Hij knikte langzaam en wat dromerig, ze was weer zo mooi en nu zag ze er helemaal geweldig uit, hij was zo verrast, maar dit vond hij geweldig. Hij pakte haar vast, hij legde zijn handen op haar lichaam neer en hij hield haar dicht tegen zich aan, daarna bewoog hij mee op het ritme van de muziek, het was alsof hij aan het dromen was.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 20:44

Koningin Fay Lahero

Hij mompelde zachtjes dat hij hun allebei wilde, daardoor schudde ze een beetje haar hoofd. "We gaan nu eerst weer streng voor onze partners, oké? Dan zien we het daarna wel, wanneer het lastig word." Zei ze hem nu zachtjes en ze spoorde haar paard wat meer aan.
"Ja, het komt goed." Knikte ze met een grijns. Niet veel later was het kasteel al in zicht. "We zijn er bijna..." Fluisterde ze.

Jay knikte alleen maar en hij keek echt heel dromerig uit zijn ogen. Het liet haar wel glimlachen, hij pakte haar vast en ze voelde zijn handen op haar lichaam. Haar lichaam schuurde zacht tegen dat van hem aan terwijl ze dansten op de muziek.
"Het is lang geleden dat je zo naar me gekeken hebt, ben ik weer de vrouw waar je verliefd op bent geworden?" Vroeg ze hem met een zachte stem en ze drukte heel zachtjes een kusje op zijn wang.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 20:53

Nathan Gerono

Ze wilde eerst alleen maar voor hun partners gaan, dan zagen ze het daarna wel, als het moeilijker werd. Hij knikte langzaam, maar hij was er nog niet echt van overtuigd, hij moest eerst maar eens zien hoe het zou gaan. Hij was nu nog meer gehecht aan Fay dan hij vroeger al was en dat was wel lastig. 'Ja, bijna. Stephen zal wel blij zijn jou te zien,' zei hij grijnzend tegen haar. Eenmaal bij het kasteel sprong hij van zijn paard af, hij gaf het dier meteen af aan een stalhulp.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze vroeg glimlachte hij nu ook. 'Dat ben je zeker. Je ziet er geweldig uit, ik ben ontzettend verliefd op je, ik word warm als ik naar je kijk. Volgens mij is dat goed.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar zachtjes, hij had haar zo gemist. Dit was de Esmeralda waar hij zo stapelgek op was en hij merkte heel goed wat ze in hem losmaakte, het maakte hem bijna emotioneel. Hij pakte haar weer vast en hij ademde diep in, nu knuffelde hij haar gewoon.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 21:21

Koningin Fay Lahero

Hij zei haar grijnzend dat Stephen wel blij zou zijn om haar te zien. "Elvira ook om jou te zien, Nathan." Grijnsde ze hem toe en ze gaf hem even een knipoog. Eenmaal op het kasteel kregen ze te horen dat Elvira al bevallen was van een zoontje en dat ze het allebei goed maakten. Het jongetje was met Stephen meegegaan en Elvira lag nog op de ziekenzaal.
"Nou, ga maar lekker naar haar toe, ik ga naar Stephen." Glimlachte ze naar Nathan en ze gaf hem een kusje op zijn wang.

Ze was het zeker weer, hij vond dat ze er geweldig uitzag en dat hij ontzettend verliefd op haar was, ze keek hem met een vrolijke en liefdevolle blik aan. "Dat is heel erg goed! Ik ben ook super verliefd op jou." Grijnsde ze hem vrolijk toe. Ze voelde hoe hij haar kin pakte en ze zoende hem liefdevol terug. Ze werd daarna weer vastgepakt en geknuffeld. Ze sloeg haar armen om hem heen en hield hem stevig vast.
"Ik hou zoveel van je... nu ben ik weer lekker thuis en zijn we weer samen..." Zei ze liefdevol tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 21:39

Nathan Gerono

'Dat hoop ik dan maar,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij keek er toch wel naar uit. Ze kregen te horen dat ze al bevallen was van een zoontje, hij was bij Stephen en Elvira lag nog in de ziekenzaal. Hij was eigenlijk wel blij dat ze al bevallen was, want daar hield hij al helemaal niet van, nu was het tenminste allemaal voorbij. Hij kreeg een kusje op zijn wang en daarom pakte hij haar vast. 'Dit is voorlopig de laatste keer,' fluisterde hij, daarna zoende hij haar heftig. Hij legde er al zijn gevoel in, alle liefde die hij voor haar voelde. Het was misschien niet verstandig, maar hij wilde het haar laten voelen. 'Veel plezier bij Stephen,' zei hij daarna zacht. Hij ging naar de ziekenzaal toe en hij liep naar Elvira toe.

Koning Stephen Lahero

'Dat hoor ik graag,' zei hij tegen haar. Ze hield hem heel stevig vast en door wat ze zei straalde hij. 'Ja, dat vind ik heel erg fijn,' fluisterde hij. Hij nam haar mee, er stond dure wijn klaar en hij keek haar weer aan. 'Je hebt het goed voorbereid,' zei hij glimlachend. Hij ging zitten en hij schonk de wijn voor hun in, hij vond het echt heel erg fijn met haar, dit was geweldig. 'Ik ben echt heel erg trots op je... je hebt het zo goed gedaan.'
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 21:58

Koningin Fay Lahero

Ze bleef een beetje verbaasd achter na de heftige zoen van Nathan. Het was zo vol liefde en vol passie, meer nog zelfs dan hij ooit had gedaan. Na een tijdje begon ze weer verder te lopen en liep ze naar Stephen toe.
"Hé, schatje!" Riep ze uit naar hem toen ze hem zag en ze rende op hem af. Ze omhelsde hem genietend even, ze had hem wel echt heel erg gemist, echt gigantisch.

Elvira Solore

Ze had het kindje niet in haar armen willen nemen, echt niet. Veel te bang dat ze het pijn deed of wat dan ook, misschien later, maar ze had het nu echt niet gewild. Ineens zag ze Nathan en ze zou bijna uit bed springen, maar dat deed ze toch maar niet.
"Wat is het lang geleden dat ik jou heb gezien... hé lieverd..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem.

Hij hoorde het graag en hij straalde zelf ook behoorlijk. Hij vond het echt heel erg fijn en ze gaf hem een knipoog. Ze werd door hem meegenomen naar het tafeltje en schonk de wijn in voor haar. Ze nam een grote slok en sloot genietend haar ogen even. "Hmm..." Mompelde ze zachtjes. "Natuurlijk heb ik het goed voorbereid." Grijnsde ze hem toe. Ze wist echt wel wat hij lekker vond. Hij zei haar dat hij echt trots op haar was, ze had het goed gedaan en hij was trots.
"Dankjewel, je bent heel erg lief... ik ben stapelgek op je." Ze gaf hem een knipoog.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 22:08

Koning Stephen Lahero

Opeens was Fay er, hij staarde haar wat verbaasd aan en daarna hield hij haar in zijn armen, dicht tegen zich aan. 'Ik heb jou ook echt vreselijk gemist,' fluisterde hij. Hij slikte even, nu hij haar weer zag merkte hij pas hoe lang ze eigenlijk weggeweest was, hij had haar echt heel erg gemist, meer dan hij zich gerealiseerd had. Zolang hij met Elvira samen was ging het wel, maar nu hij Fay weer vasthad, voelde het heel erg goed.

Nathan Gerono

Het was toch een beetje raar om zo naar Elvira toe te lopen, maar hij voelde wel heel erg goed dat hij haar gemist had en dat hij nog steeds net zo veel van haar hield, gelukkig maar. Hij pakte haar voorzichtig vast. 'Hoe gaat het met je?' vroeg hij zacht, lichtelijk bezorgd. Dat was al heel wat. Hij wilde weten of ze veel pijn had. Hij streek langs haar wang, het was zorgzaam, hij keek haar diep in haar ogen aan.

Koning Jay Fullbright

'Ik ook op jou, ik hoop gewoon dat ik het goed blijf doen, dat jij je goed blijft voelen,' zei hij tegen haar. Hij pakte haar hand stevig vast en hij dronk van de wijn, het smaakte hem heel erg goed. 'We moeten de komende tijd maar wat meer tijd voor elkaar vrij maken om echt leuke dingen te doen, dat verdienen we allebei en zal ons ook alleen maar goed doen, denk ik,' zei hij tegen haar. Nu wist hij weer hoe belangrijk het was om tijd in elkaar te investeren, anders ging het fout.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 22:15

Koningin Fay Lahero

Ze werd dicht tegen Stephen aangehouden en ze sloot haar ogen even en bleef hem vasthouden. Hij had haar ook vreselijk gemist. Ze knuffelde hem eventjes. "Ongelooflijk... het is ook zo lang geleden dat we elkaar gezien hebben. Hoe gaat het met je? En met Elvira en het kindje?" Vroeg ze hem meteen, ze pakte zijn gezicht even vast en keek hem met een liefdevolle blik aan.

Elvira Solore

Nathan kwam naar haar toe en pakte haar vast, ze legde haar hoofd zachtjes tegen haar aan en hij vroeg hoe het met haar ging. "Ik voel me een beetje raar..." Mompelde ze zachtjes tegen hem. "De pijn valt wel mee eigenlijk, misschien komt dat nog wel, maar het gaat wel goed." Knikte ze een beetje. "Hoe gaat het met jou?" Vroeg ze hem en ze drukte haar lippen zachtjes op die van hem.

"Jij bent fantastisch, Jay. We gaan het samen goed doen, niet teveel werken." Ze gaf hem daardoor even een knipoog. Haar hand werd door hem vastgepakt en hij gaf aan dat ze meer tijd voor elkaar vrij moesten maken en leuke dingen gaan doen. "Niet alleen de komende tijd, gewoon altijd, dan blijven we ook voor altijd verliefd." Sprak ze hem heel liefdevol en teder toe. Ze streek even zachtjes langs zijn kaak.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 22:24

Koning Stephen Lahero

'Het gaat met mij eigenlijk ontzettend goed, maar nog beter nu jij weer terug bent, natuurlijk,' zei hij tegen haar. Ze wilde ook weten hoe het met Elvira en het kindje was, daarom liet hij haar los. Hij pakte het kindje voorzichtig op, hij lag net zo lief te slapen. Hij hield hem tegen zijn borstkas aan en hij liep naar Fay toe. 'Met hem gaat het in ieder geval goed. Ik denk dat Elvira nog even bij moet komen van alles...' zei hij zacht tegen haar.

Nathan Gerono

Ze voelde zich raar, maar dat was ook niet zo heel erg gek natuurlijk. De pijn viel wel mee en ze wilde weten hoe het met hem ging, maar voordat hij kon antwoorden voelde hij haar lippen op die van hem. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar langzaam, dit was zo lang geleden en het voelde heel erg fijn. Na de zoen keek hij haar weer aan. 'Met mij gaat het ook wel goed, al vind ik het een beetje verwarrend, allemaal...' zei hij eerlijk.

Koning Jay Fullbright

'Niet té veel, maar wel veel...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het ook veel te leuk, daarom sloeg hij er soms een klein beetje in door, dat was ook niet goed. Het was goed dat Esmeralda er weer was om hem soms wat tegengas te geven. 'Ja, dat is een goed idee, dat doen we...' fluisterde hij daarna. Ze streek langs zijn kaak en hij zoende haar daardoor. Hij keek haar na de zoen weer verliefd aan. Hij dronk zijn glas leeg en hij vulde ze meteen weer bij, hij voelde zich echt heel erg goed.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 22:32

Koningin Fay Lahero

Het ging met hem ontzettend goed en daardoor twinkelden haar ogen even. Ze vond het heel erg leuk om te horen van hem en daardoor gaf ze hem een dikke kus op zijn wang. Ze werd losgelaten en hij pakte vervolgens het kindje in zijn armen. Ze glimlachte hierdoor en bekeek het mooie jongetje eventjes. "Hoe gaat hij heten?" Vroeg ze aan Stephen. Het zou vanaf nu hun kindje zijn, al zou ze ergens wel begrijpen als Stephens band sterker met hem zou zijn. Hij is de hele zwangerschap bij Elvira geweest.

Elvira Solore

Nathan legde zijn hand in haar hals en zoende haar langzaam terug. Genietend hield ze hem vast en daarna zei hij dat het goed ging, al was het een beetje verwarrend allemaal. "Dat begrijp ik wel." Knikte ze hem toe. "Het is ook wel verwarrend." Glimlachte ze een beetje.

Ze grinnikte door zijn woorden. "Je vind werken bijna leuker dan mij." Plaagde ze hem vrolijk. Hij vond haar idee wel goed en zoende haar weer. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen en ging voorzichtig op zijn schoot zitten, ze pakte haar glas wijn weer vast en keek liefdevol naar hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 22:38

Koning Stephen Lahero

Hij was blij dat ze het zo fijn vond om te horen dat het goed ging, ze bekeek het kindje even en wilde weten hoe hij ging heten. 'Ik weet het nog niet precies, maar ik zat te denken aan Tobias...' zei hij tegen haar. 'Wat vind jij daar van?' vroeg hij meteen. Hij wilde wel dat ze het een leuke naam zou vinden, dat vond hij belangrijk. Het was niet alleen maar zijn beslissing. Het jongetje sliep nog steeds tegen hem aan en Stephen hield hem teder vast. Het voelde echt bijna als zijn eigen kind, iets te veel misschien.

Nathan Gerono

'Hoe ging het tussen jou en Stephen? Was het goed vol te houden?' vroeg hij zacht. Hij hoopte heel erg dat Stephen haar goed had kunnen helpen en steunen, omdat hij dat zelf niet kon. Hij wist dat het voor Elvira wel heel erg belangrijk was, daarom hoopte hij het echt. 'Dat is het zeker, maar het komt wel weer goed...' zei hij tegen haar. Hij moest wat meer afstand houden van Fay, dan zouden de gevoelens die ze voor elkaar hadden vast weer wat minder worden.

Koning Jay Fullbright

'Bijna, net niet helemaal.' zei hij plagend tegen haar. Esmeralda stond op de eerste plek, maar het werken volgde snel. Ze sloeg haar armen om hem heen en kwam bij hem op schoot zitten, hij streek daardoor langs haar gezicht. De wijn smaakte echt heel erg goed. 'Heb je daar nog een fles van?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 22:49

Elvira Solore

Nathan wilde weten hoe het ging tussen haar en Stephen. "Het was heel fijn..." Fluisterde ze, heel erg eerlijk tegen hem. "Ik heb er echt van genoten, maar dat wil ik ook met jou nu.." Glimlachte ze een beetje en ze pakte zijn hand vast, ze drukte zachtjes haar lippen op de rug van zijn hand en keek hem aan met een glimlach. Ze wilde ook echt hetzelfde met Nathan meemaken.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 22:53

Nathan Gerono

Ze zei dat het heel erg fijn was, ze had er van genoten, maar dat wilde ze nu met hem. Ze pakte zijn hand vast en hij voelde haar warme lippen op zijn hand. 'Ik wil het ook met jou,' fluisterde hij. Hij hoopte zo dat het weer allemaal goed zou gaan nu, dat ze weer een sterke band kregen en dat het goed zou voelen in hun relatie. Zo goed dat hij nooit meer iets anders wilde. Hij knuffelde haar zachtjes en daarna keek hij haar weer aan. 'Zal ik je meenemen naar onze kamer?' vroeg hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 23:04

Elvira Solore

Hij wilde het ook met haar en dat liet haar eventjes glimlachen, het voelde prettig dat hij het wel wilde met haar. Ze werd eventjes door hem geknuffeld, heel zacht eigenlijk. "Je bent wel echt heel lief en zachtjes." Complimenteerde ze hem liefdevol. Hij vroeg of hij haar zou meenemen naar hun kamer.
"Dat lijkt me heel erg fijn, wil je me optillen? Daar heb ik toch wel heel erg lang van gedroomd." Plaagde ze lichtelijk naar hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 23:06

Nathan Gerono

'Ik doe heel erg mijn best,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik wil je laten zien dat ik van je hou, heel erg veel.' fluisterde hij. Hij meende het ook echt, hij wilde heel graag werken aan hun relatie om verder te komen, om het wat normaler te laten zijn, niet zo heftig als eerder bij hun was. 'Ja, natuurlijk wil ik dat,' zei hij daarna. Hij tilde haar heel voorzichtig op, hij hield haar dicht tegen zich aan en zo nam hij haar mee naar hun kamer toe, daar legde hij haar op het bed neer. Hij boog wat over haar heen en hij zoende haar weer, hij kon het niet laten, hij had haar enorm gemist.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van xAnouk op 29/2/2016, 23:29

Elvira Solore

"Ik vind het heerlijk dat je zo je best doet, echt heerlijk." Knikte ze hem toe met een vrolijke glimlach. Hij wilde laten zien dat hij van haar hield, heel erg veel. "Ik ook van jou, ik ben stapelgek op je en ik heb je ook echt wel gemist." Glimlachte ze hem toe. Hij wilde haar wel tillen naar de slaapkamer. en ze kroop heerlijk in zijn armen, het was zo prettig bij hem, ze vond het super fijn eigenlijk, ze was ook super verliefd op hem. Hij legde haar op het bed neer en ze werd door hem gezoend, ze zoende hem zacht en lief terug en streelde door zijn haar.
xAnouk

Profiel bekijken

Bericht van Nikkay op 29/2/2016, 23:39

Nathan Gerono

'Om heel eerlijk te zijn was ik bang dat het niet meer zo zou voelen... Dat het niet meer terug kwam, omdat ik zo lang met Fay was... Maar dat is niet zo, het voelt weer geweldig met jou en ik weet weer dat ik echt gek op je ben...' zei hij zacht. Hij wilde haar graag wat meer van zijn gevoel mee geven, zodat ze wist hoe hij over dingen dacht en waar ze aan toe was, dat had hij ook wel een beetje van Fay geleerd. Het zou nooit echt zijn ding zijn, maar hij deed zijn best. De zoen was heerlijk en hij liet zachtjes zijn handen over haar lichaam glijden, nu voelde het weer vertrouwd en heerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven