Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 22:04

Abbygail Ladell

Fay zorgde in de kamer voor wat sfeer door wat kaarsen aan te steken en Stephen schonk de wijn in. Abbygail ging rustig op de bank zitten en pakte met een glimlach het glas aan. Fay nam tegenover haar plaats en streek even over de rug van haar man heen met een glimlachje en nam daarna een slok van haar wijn. Ze zagen er op de een of andere manier wel gelukkig uit, maar toch wat triest...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 22:07

Diablo Naresh

Hij dronk een paar slokken van zijn wijn en ondertussen bestudeerde hij de twee een beetje. Hoe meer hij wist, hoe beter het was. De twee leken wel gek op elkaar te zijn, maar het was vast en zeker zo dat er zwakke plekken waren. Zeker als ze allebei ook andere relaties gehad hadden. Dat was echt niet voor niet zo. Hij keek even naar Fay en hij glimlachte een beetje naar haar, daarna keek hij opzij naar Abbygail. 'Ik ben wel heel blij dat ik deze kans krijg. Ik ben heel benieuwd naar alles en ik hoop dat ik goede hulp kan geven.' zei hij nu, heel positief. Hij meende het ook wel, op zijn eigen manier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 22:15

Koningin Fay Lahero

Het was misschien wat raar dat Abbygail zo tegen de avond terug kwam naar het kasteel, vooral omdat ze een paar jaar gestopt was met werken hier en ook nog eens een tijdje had rondgereisd en nu ineens kwam ze met iemand aan die ze niet kenden. Toch wilde Fay graag iedereen een kans geven. Diablo vertelde dath ij blij was dath ij de kans kreeg.
"Natuurlijk, de beste hulp komt vaak uit de meest onverwachtte hoeken. Daar zijn we inmiddels wel mee bekend, toch, Stephen?" Zei ze glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 22:18

Koning Stephen Lahero

Hij merkte dat hij best wel moe was. Het was een nogal heftige dag geweest en door al het gedoe rondom Nathan, werd dat nogal versterkt. Toch wilde hij graag nog even wat drinken met de twee mensen, hij dacht dat het alleen maar goed was. Toch was hij best wel stil, al was hij dat meestal wel een beetje. Meer dan Fay in ieder geval. Hij knikte wel even instemmend toen ze hem iets vroeg. 'Ja, zeker. Iedereen verdient een kans om zich te bewijzen.' stemde hij direct in. 'Ik hoor morgen graag meer over de ideeën die je hebt.' zei hij daarna. Diablo knikte meteen, hij leek enthousiast te zijn, dat was goed. Hij dronk zijn wijn op en pakte de hand van Fay weer vast, hij was echt gek op haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 22:23

Koningin Fay Lahero

Stephen leek minder energie te hebben dan haar, op de een of andere manier kon ze haar problemen momenteel wel verbergen bij deze mensen. Misschien kwam het omdat ze merkte dat ze enthousiast en vrolijk waren, dat was voor haar behoorlijk aanstekelijk en onwijs fijn.
"Morgen middag zal het wel worden." Glimlachte ze nu. Abbygail keek naar de twee, ze waren meer aan elkaar gehecht dan vroeger, dat merkte ze duidelijk.
"Stephen, ik vroeg me af... heb je voor mij nog een plek binnen de raad? Ik heb veel geleerd op mijn reis en ben onwijs gemotiveerd om weer aan de slag te gaan eigenlijk." Sprak Abbygail nu glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 22:24

Koning Stephen Lahero

Hij was blij om te merken dat Fay meer energie had dan hij had, want hij had het nogal moeilijk om een beetje wakker te blijven. Fay zei dat het morgen middag zou worden en daardoor glimlachte hij een beetje, dat was misschien verstandiger, dan was hij tenminste ook weer helemaal fit. Abbygail vroeg hem opeens of hij nog een plek had binnen de raad. Ze had veel geleerd op reis en ze was gemotiveerd om weer aan de slag te gaan. 'Daar kunnen we het morgen wel over hebben. Dat moet niet echt een probleem zijn, denk ik.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 22:39

Abbygail Ladell

VOlgens Stephen moest het geen probleem zijn om weer terug te komen. Ze glimlachte hem daardoor liefdevol toe. "Oh, dat lijkt me echt heel fijn." Zei ze hem, oprecht dankbaar.
Fay had al gauw het glas leeg en voelde dat ze de neiging had om er nog een te nemen, de alcohol in haar lichaam voelde heerlijk... toch deed ze het niet.
"Zullen we zo maar gaan slapen, Stephen? Het is een lange dag geweest..." Sprak ze hem zacht toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 22:48

Koning Stephen Lahero

Fay stelde gelukkig heel erg snel voor om maar te gaan slapen, het was een lange dag geweest. Hij knikte langzaam, dat was een heel goed idee. Anders zou hij morgen nog steeds moe zijn. Hij kwam overeind en hij zette de glazen nog even weg. 'Ik kijk uit naar morgen, ik ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal te vertellen hebben. Er zijn lege kamers aan het einde van deze gang, waar jullie zo in kunnen.' zei hij nu. 'Dan zie ik jullie morgen, goede nacht nog.' zei hij vriendelijk. Hij pakte de hand van Fay vast en hij nam haar mee naar hun kamer, hij viel bijna om van vermoeidheid, maar dat betekende dat hij wel goed zou slapen, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 22:53

Abbygail Ladell

"Hartelijk dank, Stephen, tot morgen." Zei ze hem poeslief. Wanneer de twee de kamer uit waren, keek ze naar Diablo. "Makkie." Grijnsde ze hem nu toe met een twinkeling in haar ogen.
"Zullen wij dan ook maar naar bed gaan, of wilde je nog wat drinken?" Vroeg ze vervolgens aan hem en ze keek hem lichtelijk uitdagend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 22:58

Diablo Naresh

Ze waren heel snel de kamer uit en door wat Abbygail zei grijnsde hij een beetje. ' Ze zijn heel goed van vertrouwen.' Zei hij tegen haar. Dat werkte nu alleen maar in hun voordeel, maar ze moesten het wel vast zien te houden. Dat was belangrijk. Geen steekjes laten vallen hier in, ze zouden het vertrouwen hard nodig hebben. Ze vroeg aan hem of ze ook naar bed zouden gaan of nog wat zouden drinken. Ze sprak uitdagend en daardoor keek hij haar strak aan, met een grijnsje op zijn gezicht. 'Wat heb jij in gedachten?' Vroeg hij haar daarom ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 23:01

Abbygail

"Vreselijk goed, altijd al geweest." Ze haalde haar schouders even op. Zo was het altijd gegaan, iedereen die hier aankwam, die kreeg een kans, soms meerdere, wanneer ze hun kansen verpestte.
Hij vroeg met een grijns wat ze in gedachten had. "Ik dacht... dat we vannacht wel een kamer konden delen." Zei ze tegen hem met een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 23:06

Diablo Naresh

Ze zei dat die twee vreselijk goed van vertrouwen waren en hij knikte even. Dat was inderdaad echt zo, maar voor hun was dat nu alleen maar heel erg praktisch. Daardoor konden ze heel snel meedraaien in het kasteel. Daarna zei ze dat ze dacht dat ze vanavond wel een kamer konden denken. Dat idee stond hem wel aan en hij keek haar nu ook uitdagend aan. 'Laten we dan maar een goede kamer opzoeken, daar hebben ze vast ook wijn staan.' zei hij, met een fonkeling in zijn donkere ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 23:09

Abbygail Ladell

Ze wilde Diablo beter leren kennen, ze wilde de situatie redelijk in haar eigen controle houden en daarom wilde ze meer tijd met hem optrekken, dat en het feit dat het een onwijs aantrekkelijke man was waar ze graag eens wat mee wilde proberen.
Ze moesten dan maar een andere kamer op gaan zoeken. Daar hadden ze vast ook wijn. "Natuurlijk." Grijnsde ze. Ze kwam overeind en liep naar de deur, ze keek heel even naar hem achterom en daarna begon ze te lopen naar de slaapkamers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 23:14

Diablo Naresh

Ze kwam overeind en daardoor deed hij dat ook. Ze keek nog even naar hem om bij de deur en liep daarna verder. Hij volgde haar en hij liet zijn blik nu kort over haar heen glijden. Ze zag er zeker goed uit, maar Diablo was niet iemand die zijn hoofd snel op hol liet brengen. Hij had zichzelf goed in de hand en hoewel hij hield van mooie vrouwen en hij bijna altijd iedereen kon krijgen die hij wilde, was hij kieskeurig. Hij dook niet zomaar met iedereen het bed in en hij liet zich al helemaal niet makkelijk gek maken. Vaak vond hij iets leuk voor één keer en was het daarna klaar, dan had hij ook de volledige controle. Hij had keuze genoeg, dus het werkte best prima voor hem zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 23:18

Abbygail Ladell

Eenmaal in de kamer pakte ze een fles wijn en schonk ze twee volle glazen in. Daarna maakte ze haar jurk los en trok deze langzaam uit. "Dat ding knelt al de hele dag." Ze slaakte een zucht van verlichting wanneer hij uit was en daarna keek ze naar Diablo en dronk ze van haar wijn. Zonder ook maar een greintje schaamte stond ze compleet naakt voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 23:22

Diablo Naresh

Ze schonk twee glazen vol met wijn en hij pakte er eentje aan. Daarna had ze het over haar jurk en begon ze die uit te trekken. Al snel stond ze helemaal naakt voor hem en hij nam een slokje van zijn wijn, vrij beheerst en kalm, al had ze zijn interesse voor nu wel gewekt. Ze had een heel goed lichaam en dat liet ze zien zonder schaamte, dat stond hem wel aan. Hij bestudeerde haar met een kalme blik in zijn ogen, alsof hij ridders die aan het trainen waren aan het beoordelen was. Hij zweeg eigenlijk alleen maar en uiteindelijk dronk hij zijn wijn op en zette hij zijn glas langzaam weg. ' Je bent interessant.' was het enige dat hij nu tegen haar zei.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 23:26

Abbygail Ladell

Hij keek haar met een kalme blik aan en bestudeerde haar. Ze keek recht en uitdagend in zijn ogen en dronk ook langzaam haar glas wijn leeg. Uiteindelijk zei hij dat ze interessant was. Dat liet haar lachen. "Wauw, serieus? Is dat alles?" Vroeg ze hem nu sarcastisch. Normaal kreeg ze veel meer respons, werd ze half besprongen wanneer ze zoiets zomaar deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 23:30

Diablo Naresh

Door haar reactie grijnsde hij een beetje, dit vond hij leuk. 'Wat, is dat niet genoeg voor je? Het is meer dan ik tegen de meeste vrouwen zeg.' zei hij tegen haar. Hij stak zijn handen in zijn zakken en hij liep naar haar toe. Hij ging dicht voor haar staan, maar hij raakte haar niet aan. Hij maakte ook nog geen aanstalten. Misschien genoot hij nog wel meer van alles hier om heen. 'Ben je gewend om overladen te worden met complimenten?' Vroeg hij haar nu. Het klonk misschien als een irritatie of een poging om haar uit de tent te lokken, maar eigenlijk was hij oprecht nieuwsgierig naar haar antwoord.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 23:35

Abbygail Ladell

Hij grijnsde en ze merkte meteen dat hij het als een soort spel zag. Hij gaf aan dat het meer was dan wat hij tegen de meeste vrouwen zei. "Hmm... dan zal ik er maar genoegen mee nemen." Zei ze tegen hem en ze keek hem doordringend en nieuwsgierig aan wanneer hij dichterbij kwam. Hij kwam heel dichtbij, maar zijn handen hield hij in zijn zakken en daardoor zette ze haar armen in haar zij.
"Ja, ik ben het gewend dat mannen mij complimentjes geven, dat ze me haast besprongen, maar geen een van hen is een goede minnaar geweest, dus misschien zette ik mijn standaarden ook iets te laag." Sprak ze hem nu fluisterend toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/1/2017, 23:39

Diablo Naresh

Door wat ze nu vertelde grijnsde hij weer. ' Misschien. Ik kan je garanderen dat het bij mij anders zal zijn.' zei hij tegen haar. Hij had genoeg zelfvertrouwen, maar hij wist dan ook dat hij vrouwen helemaal gek kon maken. Zo erg dat de alles voor hem zouden doen. Voor hem zat er alleen nooit meer in. Hij was het heel vaak heel snel zat. Daarom had hij ook nooit een relatie. Zo werkte hij niet. Er was niemand die lang genoeg zijn aandacht vast kon houden. Hij haalde nu zijn handen uit zijn zakken, maar in plaats van haar hele lichaam aan te raken, gleden zijn vingers alleen maar heel langzaam over haar lippen heen, terwijl hij haar strak aan bleef kijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/1/2017, 23:45

Abbygail Ladell

"Waarom denk je anders dat ik het wil proberen?" Vroeg ze hem nu uitdagend toen hij aangaf dat hij kon garanderen dat het bij hem anders zou zijn. Ze keek naar zijn handen die hij uit zijn zakken haalde, hij bracht er één omhoog en liet die over haar lippen glijden. Ze opende haar mond lichtelijk een klein beetje en bleef hem met haar doordringende blik aankijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2017, 08:38

Diablo Naresh

Ze zei dat dat dus ook de reden was dat ze het wilde proberen. Ze opende haar mond een beetje en hij liet zijn vinger iets verder glijden. 'Ben je een beetje goed met je lippen?' Vroeg hij nu plagend aan haar. Hij gaf haar niet echt de tijd om te reageren, hij haalde zijn vingers weg en daarna zoende hij haar al. Dat was enorm intens, maar hij wist ook heel duidelijk wat hij deed. Hij raakte haar verder nog helemaal niet aan, het zou veel lekkerder worden als ze daar wat meer naar ging verlangen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2017, 08:47

Abbygail Ladell

Hij vroeg haar nu of ze een beetje goed met haar lippen was en daardoor grijnsde ze hem eventjes toe. Ze wilde hem een plagend antwoord geven, maar hij zoende haar al. Ze zoende hem intens terug en kwam dichterbij hem staan zodat haar lichaam de zijne bijna aanraakte. Daarna keek ze hem doordringend aan “Waarom zou je denken dat ik ergens niet goed in ben?” Vroeg ze aan hem, net zo plagend en uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/1/2017, 09:02

Diablo Naresh

Ze kwam dichterbij staan en ze ging mee in de zoen. Hij voelde de warmte van haar lichaam, het kwam door zijn kleding heen. Door het antwoord dat ze gaf grijnsde hij. 'Nu heb ik hele hoge verwachtingen.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar uit het niets vast en hij legde haar op het bed. Hij greep haar benen vast en met een krachtig gebaar bracht hij die uit elkaar. Hij keek haar heel kort aan en daarna liet hij zijn vingers over haar onderbuik glijden en drukte hij zijn lippen op de huid langs haar knie.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/1/2017, 09:10

Abbygail Ladell

Hij had nu hele hoge verwachtingen en dat liet haar grijnzen. Ineens werd ze vastgepakt door hem en legde hij haar op het bed. Haar benen werden door hem vastgegrepen en uit elkaar gehaald. Ze sidderde helemaal door zijn aanrakingen. Het was geweldig. “Hoe goed ben jij met je lippen?” Vroeg ze hem nu uitdagend en ze keek naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum