Medieval Times

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 30/7/2016, 16:51

Lolita Fullbright

Ze kende Leroy, ze kende hem door en door en ze wist normaal gesproken dondersgoed wanneer er iets met hem aan de hand was, maar nu zo aan het einde van haar zwangerschap, viel het allemaal niet zo heel erg op voor haar... ze sliep veel en wist dan niet of hij bij haar was of weg was. Het was een hele zware zwangerschap en ze had al haar energie nodig.
Vandaag voelde ze zich even net iets beter dan de dagen ervoor en ze liep naar de werkkamer van Leroy toe om hem te verrassen. Ze vond het leuk wanneer ze in zijn ogen zag dat hij blij was wanneer ze hem op kwam zoeken. Die blik had ze sinds het goed ging tussen hun best wel vaak gezien en daar was ze haast verslaafd aan.
Ze klopte aan en wachtte tot ze binnen mocht komen.
xAnouk

Aantal berichten : 20276
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/7/2016, 17:03

Leroy Fullbright

Hij zat wat te werken, hij had het verdeelt met Jay, zodat die ook dagen vrij was. Dat was voor hem zelf ook fijn, soms nam hij zelfs alles over, maar doordat hij veel aan zijn hoofd had, was het lastig. Hij wist nu dat hij vanavond weer naar die mensen toe moest, hij vond het vreselijk en elke avond zag hij er enorm tegenop. Het enige waar hij naar uit keek was dat hij dan kon drinken, want dat had hij wel nodig met al die zorgen. Hij keek op toen er iemand verscheen, het was Lolita. 'Hey schatje, hoe is het?' Vroeg hij zacht. Hij deed zijn best om alles binnen te houden.
Nikkay

Aantal berichten : 20489
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 30/7/2016, 17:09

Lolita Fullbright

Hij begroette haar en vroeg hoe het was. Hoelang had ze hem al niet gezien vroeg ze zich af. Hij zag er slecht uit, dat zag ze meteen.
"Vandaag voel ik me goed." Glimlachte ze naar hem. Ze kwam dichterbij en bestudeerde hem. Haar vingers gleden langs zijn hals en ze kneep haar ogen samen.
"Leroy..." Fluisterde ze zachtjes en ze keek hem doordringend aan.
"Wat is er?" Vroeg ze hem meteen. Voorzichtig met haar dikke buik kwam ze op zijn schoot zitten en ze pakte zachtjes zijn hand. Er was iets heel erg mis met hem, ze zag het aan alles. De blik in zijn ogen verraadde al genoeg, hij zag er verder ook slecht uit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/7/2016, 17:21

Leroy Fullbright

Ze kwam dichterbij en ze streek langs zijn hals, daardoor sloot hij zijn ogen. Het was heel erg fijn voor hem, hij genoot hier van. Ze zei dat ze vandaag een goede dag had en hij was blij om dat van haar te horen. 'Ik hoop dat het niet nog erger wordt, dat het snel voorbij is.' zei hij zacht. Ze kwam op schoot zitten en hij streek heel langzaam over haar rug heen, in gedachten verzonken. Opeens noemde ze zijn naam, ze vroeg wat er was. 'Niets... Beetje moe, ik heb niet zo goed geslapen.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Onder zijn kleding zaten de blauwe plekken, maar het was tenminste niet op zijn gezicht, dus daar hoefde hij niets op te verzinnen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 30/7/2016, 18:27

Lolita Fullbright

Hij zei zachtjes dat hij hoopte dat het niet erger werd en dat het snel voorbij was. "Ik denk het wel... dikker kan ik toch niet worden, of wel?" Vroeg ze lichtelijk plagend. Hij streek over haar rug en ze vond het heerlijk. Hij gaf aan dat er niets aan de hand was, hij had niet goed geslapen.
"Slaap je eigenlijk nog wel bij me? Ik merk het niet meer, maar als ik ga slapen ben je er niet en als ik wakker word ook niet." Klonk haar stem zacht en ze gleed met haar vingers door zijn haren heen en langs zijn gezicht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 30/7/2016, 20:12

Leroy Fullbright

'Ik denk het ook niet, dan ontplof je bijna... Ik kan echt niet wachten.' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht, wel wat zwakjes. Eindelijk zou het over zijn, al wist hij dat niet alles over was. voor hem zou het net zo moeilijk blijven om hier mee om te gaan. Hij was wel enorm benieuwd naar hun kindje. Eindelijk zouden ze samen een kindje krijgen, jaren hadden ze daar naar uit gekeken. Het leek wel een wonder. Door wat ze daarna opeens vroeg kreeg hij het benauwd. Dacht ze dat hij vreemdging? Dat hij bij iemand sliep? ' Ja, natuurlijk wel, waar moet ik anders slapen?' Vroeg hij wat zenuwachtig. 'Ik slaap gewoon slecht, veel aan mijn hoofd. Te veel naast jou liggen werkt nooit zo goed als ik niks mag, daarom ben ik snel weer weg. Verder niets...' zei hij gehaast.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 21:58

Lolita Fullbright

Ze grinnikte door zijn woorden en legde haar hoofd tegen hem aan. "Ik vind het ergens ook wel beangstigend..." Fluisterde ze zachtjes, het was altijd fout gegaan, of het kindje stierf al voor zijn geboorte, of bij de geboorte of wanneer het nog geen jaar oud was...
Hij werd zenuwachtig door haar vragen en daardoor keek ze hem weer aan.
"Als dat gewoon de waarheid is, waarom spreek je dan zo zenuwachtig? Je houdt iets voor me achter... wat is er toch, Leroy?" Vroeg ze bezorgd aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 22:19

Leroy Fullbright

'Ik vind het ook heel erg eng, ik wil het zo graag, deze keer moet het gewoon goed gaan. Daar gaan wij alles aan doen...' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde het ook echt, daarom deed hij dit ook en ging hij daar heel ver in, hij deed alles om haar te beschermen, om het kindje te beschermen. 'Ik ga echt niet vreemd... dat zou ik nooit doen, ik zweer het,' fluisterde hij nu. Hij kon het haar niet vertellen, de leugen was al te groot. Hij wilde haar er geen pijn mee doen. 'Zullen we naar bed gaan?' vroeg hij nu heel zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 22:28

Lolita Fullbright

Dit was voor het eerst dat hij zei dat hij het graag wilde en dat liet haar glimlachen. "Ja, het zal goed gaan, dit keer heb ik jou naast me, dit keer zal je me echt helpen." Sprak ze liefdevol tegen hem en ze streek weer langs zijn gezicht. Hij zei nu dat hij echt niet vreemd ging, dat zou hij nooit doen.
"Dat weet ik ook echt wel, lieverd... maar je drinkt wel weer meer, is het niet? Er is gewoon iets waardoor je zenuwachtig bent. Vertel het me, alsjeblieft... ik wil graag dat je eerlijk tegen me bent, alsjeblieft, Leroy..." Smeekte ze hem haast. Daarna wilde hij naar bed gaan en ze knikte een klein beetje. "Wil je me dragen?" Vroeg e plagend, ze wist dat ze veel te zwaar was momenteel.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 22:38

Leroy Fullbright

Ze zei dat het nu goed zou gaan, dit keer zou hij echt helpen. ' Met heel mijn hart sta ik er achter, ik heb nog nooit zoiets zo graag gewild.' zei hij zacht en heel eerlijk. Door wat ze daarna zei ademde hij diep in, hij stond zo erg op het punt om de waarheid te vertellen. Hij aarzelde enorm. 'Soms wat meer ja...' gaf hij zachtjes toe. Het was veel meer dan anders, maar hij vond het echt moeilijk. 'Ik heb een beetje een probleem... ik wilde je nooit pijn doen, dat zweer ik... maar ik... ik zit nogal in de nesten', zei hij zacht tegen haar. 'Ik zou wel willen, maar ik wil je straks knuffelen, is dat goed?' vroeg hij zachtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 22:43

Lolita Fullbright

Door zijn woorden pakte ze zijn hoofd en zoende hem liefdevol. Dit was zo lief van hem, ze had hiervoor nog nooit dit soort steun van hem gehad, maar nu wel, hij was zo lief.
Hij vertelde haar dat hij soms wel wat meer dronk en daarna gaf hij aan dat hij een probleem had en hij wilde haar nooit pijn doen, hij zat alleen in de nesten. Ze keek hem daardoor bezorgd aan en legde haar hand op zijn wang.
"Wat is er dan? Lieverd... waarom zeg je dat niet tegen me... ik sta altijd voor je klaar, dat weet je toch? Je kunt alles tegen me zeggen, we hebben al zo ongelooflijk veel overwonnen." Sprak ze hem lief en bezorgd toe.
Hij wilde straks met haar knuffelen en daardoor grijnsde ze. "Fijn..." Fluisterde ze lief.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 22:55

Leroy Fullbright

'Ik dacht dat ik leuke vrienden ontmoet had een paar maanden geleden, maar van een avond weet ik niets meer... en... ik weet nog dat een vrouw mij vertelde dat ze er van houdt als alles wat wilder is, dat ze het opwindend vindt als ze vastgebonden werd, als ze geslagen werd... ik merkte dat het heel veel met mij deed en de volgende ochtend werd ik wakker en was het een grote waas. Ze zeggen dat ik het met haar gedaan heb, maar ik weet het niet... ik weet niets meer, maar ik zweer dat ik het niet gedaan heb... ik wilde het niet, ik wilde je geen pijn doen...' fluisterde hij. 'Nu moet ik er al maanden elke nacht naar toe, ik doe alles wat ze willen, ik ben zo bang dat ze jou iets aan doen, dat mag niet... niet nu, niet met het kindje... ik wil zo graag dat het goed gaat,' fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 23:00

Lolita Fullbright

Ze luisterde naar Leroy en ze streek zachtjes door zijn haren heen. Hij vertelde eerlijk wat er gebeurd was.
"Lieverd... speelt dit echt al een paar maanden? Had het me gezegd... ik geloof je toch gewoon... ik geloof je altijd." Fluisterde ze hem toe.
"Waarom moet je naar ze toe? Waarom doe je wat zij willen? Leroy... Je kunt ze af laten maken door het verraad wat ze plegen tegenover het kasteel. Dit moet je niet pikken." Zei ze hem nu.
"Ze doen mij niets, ook ons kindje niet, we zijn hier goed beschermd. Echt waar." Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 23:04

Leroy Fullbright

'Ik wil niet dat ze jou iets aan doen...' fluisterde hij moeizaam. ' Ja, al maanden, bijna elke avond moet ik er heen... ik slaap nooit bij iemand anders, maar daar gebeuren vreselijke dingen,' zei hij met trillende stem tegen haar. 'Wat als ik het wel gedaan heb? Wat als ik het echt met haar gedaan heb? Wat als ze gelijk hebben?' vroeg hij wat in paniek aan haar. 'Ik ben te bang, ik ga niets doen... ik ga er gewoon heen en ik doe wat ze willen... ik betaal wat ze willen, tot het kindje er is... tot ik zeker weet dat het goed is, ik wil echt niet dat het fout gaat,' zei hij heel zacht. Hij wist ergens wel dat ze hier veilig waren, maar hij was zo bang en bezorgd.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 23:09

Lolita Fullbright

"Doen ze niet." Sprak ze doordringend tegen Leroy. Hij gaf aan dat ze het al maanden deden, bijna elke avond, er gebeurden vreselijke dingen.
"Leroy... wat maakt het mij nou uit? Het is vroeger heel vaak mis gegaan. Ik wil het liever niet, natuurlijk niet. Als het is gebeurd, dan is het gebeurd. Laat het dan niet nogmaals gebeuren." Sprak ze tegen hem.
"Ik wil niet dat je erheen gaat. Ik wil dat je bij me bent... wat nu als ik in de nacht ons kindje krijg? Dan ben je er straks niet... ik wil dat jij bij me bent." Klonk haar stem zacht tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 23:15

Leroy Fullbright

'Straks komen ze achter mij aan... dan ben ik er nooit meer voor jou, ik wil er wel zijn, ik wil je niet alleen laten,' fluisterde hij. 'Het zal niet nog eens gebeuren, ik wil je echt geen pijn doen,' mompelde hij. Hij wilde er heel graag bij zijn, natuurlijk wilde hij er bij zijn, maar hij kon ook niet zomaar niet gaan. 'Dan ga ik morgen overdag er wel heen... ik moet er wel heen, ik ben zo bang dat er anders iets gebeurt,' fluisterde hij. Hij staarde naar zijn handen, hij zag er wel elke keer enorm tegenop, want ze deden hem vaak flink pijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 23:20

Lolita Fullbright

"Ik wil ook dat je er bent.. ik heb je nodig." Fluisterde ze zacht en lief tegen hem en ze keek naar hem. Hij gaf aan dat het niet nog eens zou gebeuren, hij wilde haar echt geen pijn doen. Hij zei ook dat hij dan overdag zou gaan, hij moest wel.
"Nee, Leroy, stuur er wachters op af en laat ze hiervoor boeten. Dit pik je toch niet? Dit kunnen ze jou echt niet aandoen. Ik wil dit niet meer. Ik wil geen pijn meer, geen verdriet. Daar ben ik klaar mee, ik wil een gelukkig leven samen met jou."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 23:26

Leroy Fullbright

'Oke, ik stuur ze er wel heen dan,' fluisterde hij nu, met moeite. Hij was echt doodsbang en hij wist dat het moeilijk zou blijven de komende tijd, hij maakte zich zo veel zorgen. Hij dronk daardoor ook weer veel te veel, omdat hij daar begonnen was. Nu wilde hij niet meer stoppen, dat was lastig voor hem en hij vond het moeilijk om dat tegen Lolita te zeggen, uit angst dat het haar pijn deed. Als hij niet meer naar die mensen ging, moest hij ook weer stoppen met de drank. 'Zullen we naar onze kamer?' vroeg hij heel zacht. Hij was ook bang voor zijn gevoel, door de drank verdween het verlangen iets. Het was duidelijk aanwezig doordat hij niets met Lolita kon en hij ging ook steeds meer verlangen naar heftige dingen, dingen die heel fout waren.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 23:38

Lolita Fullbright

Hij zou de wachters erheen sturen en daardoor knikte ze een beetje. "Niet bang zijn..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze keek hem liefdevol en nog steeds wat bezorgd tegen hem. Hij vroeg of ze naar hun kamer zouden gaan.
"Ja, is goed." Klonk haar stem zacht. Ze kwam langzaam en moeizaam overeind en haalde even diep adem. Daarna keek ze hem weer even aan met een klein glimlachje.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 23:41

Leroy Fullbright

' Ben ik wel... ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil dat het goed gaat en ik ben bang voor alles.' zei hij heel zacht. Hij liep met haar mee de kamer in en hij slikte moeizaam. 'Ik verlang er weer naar, Lolita... zo erg... daarom drink ik steeds meer, ik ben er daar mee begonnen, maar ik ben zo bang dat het nog erger wordt als ik weer stop.' fluisterde hij. Hij ging op de rand van het bed zitten, zijn lichaam deed nog pijn van de klappen van gisteren.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/7/2016, 23:49

Lolita Fullbright

"Je kan nooit gelukkig zijn als je bang bent." Sprak ze tegen hem en ze schudde haar hoofd een klein beetje. Hij vertelde haar vervolgens dat hij er weer naar verlangde, daardoor drink hij meer. Hij was bang dat het erger werd wanneer hij stopte.
"Ik snap het... misschien moet je dat ook maar gewoon doen, maar niet teveel, oké? Als het zo beter gaat met je, dan vind ik het niet erg... het kan bijna weer... Je hebt het al zo lang, zo goed gedaan." Legde ze uit en ze kroop bij hem in bed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/7/2016, 23:57

Leroy Fullbright

'Oke, dan stop ik weer als het kindje er is...' zei hij nu zacht. Dat leek hem dan het beste idee, dat wilde hij ook, dat was beter. Hij wist dat stoppen dan lastiger was, maar anders was het echt niet uit te houden, het verlangen viel hem altijd heel zwaar en nu zou hij juist allemaal heftige dingen willen. Het was beter als hij dat gevoel wat minder had. 'Ik wil vooral dat het nu goed blijft gaan,' zei hij zacht. HIj maakte langzaam zijn overhemd los, waardoor nu alle blauwe plekken heel goed zichtbaar waren, sommige nogal intens.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 1/8/2016, 08:30

Devlyn Stratton
Hij was zwaargewond en de zusters in de ziekenzaal hadden hun handen vol aan hem. Zelf was Devlyn nog steeds niet bij bewustzijn. De baby was tot rust gemaand met een flesje en daarna een lekker warm wiegje.
Toen de zusters klaar waren met Devlyn, was het nog steeds niet zeker of Devlyn het zou gaan halen. Hij was goed ingepakt en reageerde eigenlijk nog nergens op. Hij haalde wel adem en zijn hartslag was ook nog goed te voelen, dat was al een hele geruststelling.
Er zouden nu wat mensen ingelicht gaan worden. Familieleden, voor zo ver hij die nog had, en vrienden. De zusters hadden het idee dat hij met een vertrouwde stem wel sneller wakker kon worden. En er zouden natuurlijk ook verhalen ten ronde gaan door het dorp wat er allemaal gebeurd is. Dus dan zou het ook wel fijn zijn te weten van een betrouwbare bron hoe Devlyn en de baby er aan toe zijn.
CassyKiara

Aantal berichten : 953
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 25

Profiel bekijken http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/8/2016, 16:16

Lolita Fullbright

Hij zou stoppen wanneer het kindje er was en daardoor knikte ze een klein beetje, ze zouden nog wel zien hoe het allemaal zou lopen, want momenteel was dit de beste oplossing.
Leroy wilde dat alles goed bleef gaan en ze glimlachte hem toe. "Dat mag zo onderhand ook wel een keertje, toch?" Vroeg ze aan hem. Ze staarde naar zijn lichaam met een verdrietige blik in haar ogen.
"Oh lieve Leroy... waarom heb je me dit niet eerder vertelt?" Vroeg ze fluisterend.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/8/2016, 17:02

Leroy Fullbright

' Ja, dat mag ook wel een keertje... Ik wil zo graag dat het nu een keertje echt allemaal goed gaat... Ik wil dat we een geweldig kindje krijgen.' Fluisterde hij. Hij keek er echt enorm naar uit en dat was eigenlijk al echt een wonder. Ze zag de plekken en hij sloot zijn ogen even. 'Ik durfde niet, ik was bang dat ik jou echt heel erg veel pijn zou doen en jij verdient het beste nu, het allerbeste. Ik was bang dat je zou denken dat ik heel vaak zou vreemdgaan.' Zei hij heel eerlijk tegen haar en hij keek langzaam in haar ogen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven