Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 16:33

Elvira Solore

Hij vond het een goed idee van haar en vond dat ze het moesten overleggen zodra ze de kans hadden en Elvira knikte daardoor eventjes. "Ja, dat gaan we doen." Glimlachte ze hem toe. Hij begon dat hij het opwindend vond dat ze boos op hem was en zijn hoofd naar achteren trok. Haar ogen twinkelden daardoor.
"Ik ook..." Ze grijnsde en trok zijn hoofd weer naar achteren, haar lippen gleden over zijn hals heen en ze likte aan zijn oor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 16:38

Layka Samira

Ze had het weer heel erg fijn in het kasteel. Ze hield nog steeds ongelooflijk veel van Duke en Jay en Esmeralda hadden een speciaal plekje in haar hart gekregen sinds ze zo intensief met ze gewerkt had. Ze was nu samen met Esmeralda in de gang aan het kletsen toen ze gehaald werd door een wachter. Leroy zat in de tuin en wilde haar spreken. Ze nam afscheid van Esmeralda en liep naar buiten toe. Ze zag Leroy al gauw zitten en liep naar hem toe.
“Hé.” Zei ze met een glimlach tegen hem, ze zag zijn onrustige houding en besloot om maar te blijven staan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 16:48

Nathan Gerono

Hij zag de twinkeling in haar ogen toen ze zei dat ze het ook opwindend vond en hij kreunde zacht. Ze trok zijn hoofd weer naar achteren en dat maakte het nog erger, hij voelde haar lippen in zijn hals en daarna bij zijn oor. Dit was geweldig, zijn hele lichaam tintelde en ze leek precies te weten wat ze moest doen, Elvira kon dit zo goed. 'Laat mij maar eens zien hoe boos je eigenlijk op mij bent...' fluisterde hij. Misschien zorgde dit er wel voor dat hij meer voldoening voelde.

Leroy Fullbright

Hij keek langzaam op toen Layka verscheen, nog steeds wist hij niet zeker of hij hier wel met haar over wilde praten ,het was toch wat raar, maar ze was de enige die hij in vertrouwen durfde te nemen. 'Kom maar zitten,' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs zijn kaaklijn en hij ademde diep in. 'Ik zit wat in de knoop met mijn eigen gevoel en ik wil er heel graag met jou over praten, maar het zal heel ongemakkelijk voor mij worden en ik wil niet dat jij het vervelend vindt of er bang van wordt, dat wil ik echt niet. Als dat wel zo is moet je het meteen zeggen, dan houden we op... oké?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 17:02

Elvira Solore

Hij vroeg haar om te laten zien hoe boos ze eigenlijk op hem was, daardoor gaf ze hem een duw zodat hij op de bank belandde en ze scheurde de kleren van zijn lichaam af. Ze beet hem in zijn hals en haar vingers gingen ruw en hard over zijn lichaam heen.
"Ik zal je laten zien dat ik goed genoeg voor je ben." Gromde ze nu zelfs. Ze greep na een tijdje zijn kin vast en drukte haar lippen dwingend op die van hem.


Layka Samira

Hij zei haar dat ze maar moest komen zitten, als hij zelf vond dat hij alles aankon en dat ze zich blijkbaar op haar gemak kon voelen bij hem, besloot ze het te doen. Ze nam naast hem plaats en keek doordringend naar hem. Hij begon te vertellen dath ij wat in de knoop zat en het zal heel ongemakkelijk worden voor hem, maar hij wilde er met haar over praten, maar niet dat het haar bang maakte of dat ze het vervelend zou vinden.
"Komt goed, zolang het alleen bij praten blijft zal het hoogstens voor mij ook ongemakkelijk zijn, maar dat is alles." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 17:22

Leroy Fullbright

Hij knikte langzaam. 'Ik was niet van plan om iets anders te gaan doen dan praten.' zei hij zacht tegen haar. Hij staarde even voor zich uit, hij vond dit wel echt heel erg moeilijk. 'Het gaat eigenlijk allemaal heel erg goed, maar nu Lolita zwanger is moet ik natuurlijk wel voorzichtig doen, maar ik verlang naar meer dan dat... Het wordt steeds moeilijker om het in te houden en dat moet ik wel, dat wil ik ook heel graag. Ik vind het alleen heel lastig om met Lolita te overleggen, al weet ze het waarschijnlijk wel. Altijd dat rustige is gewoon niet genoeg voor mij.' zei hij. Het was lang geleden dat hij echt doorgedraaid was, dus dat was al heel goed. Hij wilde alleen niet dat het ooit nog eens gebeurde.

Nathan Gerono

Hij kreunde diep toen ze hem achterover duwde. ' Ja, alsjeblieft...' Mompelde hij. Hij keek haar vol verlangen aan, dit was zo geweldig. Hij had het misschien eerder moeten zeggen dat hij het heel erg leuk vond als ze de macht nam. Ze trok de kleding van zijn lichaam, het verlangen werd alleen maar sterker, hij voelde zijn huid tintelen, hij kon amper nog stil blijven zitten door haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 18:19

Layka Samira

Leroy was niet van plan om iets anders te doen dan praten. "Dat is mooi." Zei ze met een glimlach tegen hem en ze knikte eventjes daardoor. Hij gaf aan dat het eigenlijk best wel heel erg goed ging, maar hij moest nu wel voorzichtiger doen omdat Lolita zwanger was. Hij verlangde nu wel naar meer dan dat. Het werd moeilijker en hij moest zich inhouden. Hij vond het lastig om met Lolita te overleggen.
Ze keek hem hierdoor even bedenkelijk aan. "Ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen, Leroy..." Zei ze zachtjes tegen hem. "Lolita kan vrij weinig nu, je zou denk ik gewoon eventjes moeten wachten, daarna kan het weer, het is niet dat het voor eeuwig niet meer kan." Sprak ze zachtjes tegen hem.


Elvira Solore

Hij wilde het echt heel erg graag en dat liet haar wat duister grijnzen. Ze trok alleen haar broek uit en liet hem bij haar naar binnen glijden. Ze was ruw, heftig en haar nagels gingen heftig over zijn borst heen en lieten strepen achter. Ze beet in zijn nek en ze leek haast wel echt boos, zo ging ze tekeer, maar ze vond het heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 18:50

Leroy Fullbright

Hij luisterde naar haar en hij knikte langzaam. 'Dat weet ik wel, maar ik ben bang dat het fout gaat. Dat ik te lang moet wachten en dan alleen nog maar meer naar het heftige ga verlangen, dat het weer wat meer wordt zoals vroeger. Het gaat juist zo goed, ik wil het niet en ik wil eigenlijk ook het risico niet nemen...' zei hij heel erg zacht en eerlijk tegen haar. Hij wilde zo blijven, dat hij af en toe wel wat meer heftigere dingen wilde, maar niet meer die heftige verslaving en die aanvallen zoals hij vroeger had. Dat wilde hij echt niet meer, dan kon hij beter dood zijn. 'Ik weet niet wat ik kan doen zodat ik het makkelijker volhou...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 19:12

Layka Samira

Hij gaf aan wat hem nog meer dwars zat en ze knikte bedenkelijk eventjes door wat hij haar vertelde aan haar. Hij was zo eerlijk tegen haar en ze vond het best wel prettig om met hem te praten, Leroy was slim en had soms echt interessante dingen te vertellen. Ze hielp hem ook best vaak en dat vond ze ook leuk, steeds leuker eigenlijk.
"Je moet niet bang worden voor jezelf, Leroy, wanneer je in paniek raakt, gaat het veel sneller mis. Praat er juist over, ook met Lolita, ze zal je begrijpen." Knikte ze nu met een klein glimlachje. "Zorg ervoor dat jullie allebei niet bang worden, beloof jezelf dat je kan wachten, je kan het namelijk echt wel, je bent veel sterker dan je denkt."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 19:40

Leroy Fullbright

'Ik wil haar juist niet bang maken en dat is waarom ik het niet wil bespreken. Als ik dat wel doe zal ze elke keer bang zijn dat ik haar pijn ga doen en dan word ik zelf ook bang, dat wil ik niet... Ik ben er ook echt bang voor en ik heb het gevoel dat er niet veel voor nodig is voor ik in paniek raak en het echt fout gaat.' zei hij zacht. Hij kon steeds minder hebben, uitdagingen hadden steeds meer invloed op hem en het gebeurde af en toe toch dat hij door iets uitgedaagd werd. 'Waarom zou het nu goed gaan? Ik heb nog nooit zo lang niets gedaan...' zei hij zacht. ' Hoe deden jij en Duke dat toen je zwanger was of als de ander geen zin heeft? Of ligt dit echt aan mij?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 19:46

Layka Samira

Ze sloeg haar arm om hem heen en keek naar hem. "Je maakt haar bang doordat je je anders gedraagt dan normaal, dan gaat ze zich dingen bedenken en dat is het ergste wat er bestaat. Je dingen inbeelden." Vertelde ze aan Leroy. "Je moet niet in paniek raken, ik weet honderd procent zeker dat je het vol kan houden, echt waar." Knikte ze hem met een glimlach toe.
Hij vroeg aan haar hoe zij en Duke het deden en ze glimlachte hierdoor.
"Wij doen het alleen als we er allebei zin in hebben, als één van de twee het niet wilt, dan doen we het ook niet." Vertelde ze aan hem. "Bovendien denk ik dat het wel goed zal gaan omdat je veranderd bent, je hebt meer in je mars dan je zelf beseft."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 19:53

Leroy Fullbright

'Dat is wel zo, ik zal straks met haar praten om het eerlijk te vertellen, misschien is dat inderdaad wel beter.' Stemde hij in. Hij vond wel dat ze gelijk had. Ze deden het alleen als ze allebei zin hadden, anders niet. 'Maar stel dat Duke het heel erg graag wilt en jij wil het echt niet, een paar dagen lang... Of het kan niet... Wat doet hij dan om daar mee om te gaan? Ik kan het niet zo goed volhouden, ik word onrustig en ga bij alles nog veel meer verlangen.' zei hij eerlijk tegen haar. Hij schaamde zich best wel erg, maar hij wilde er wel graag over praten, hij had geleerd dat het hem hielp.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 20:03

Layka Samira

Hij zal straks praten met Lolita en daardoor knikte ze eventjes. "Goed zo." Glimlachte ze hem toe. "Het is zeker weten beter, geloof me maar." Ze grijnsde eventjes naar hem. Ze vond het echt wel leuk om hem te helpen. Hij gaf aan dat straks Duke het heel graag wilde en zij echt niet, een paar dagen lang.
"Leroy, ik durfde het maanden lang niet meer... Duke heeft me altijd gesteund, door dik en dun en natuurlijk had hij het wel eens zwaar en hadden we wel eens ruzie, maar hij hield me in mijn waarde en deed zo hard zijn best om mijn vertrouwen te winnen." Sprak ze hem heel erg zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 22:33

Leroy Fullbright

Ze had het maanden niet gedurfd, Duke had haar altijd gesteund, door dik en dun. Hij had haar altijd vertrouwen gegeven. 'Door mij durfde je niet... Ik ben zo blij dat Duke heel erg lief voor je was... Dat verdien je, niet zoals ik je behandelde.' Fluisterde hij. Hij zocht heel voorzichtig haar hand en hij pakte die heel zachtjes vast. Hij had het hier echt wel moeilijk mee. 'Ik wil net zo als Duke zijn, heel graag... Maar ik hou het niet eens een paar dagen vol...' zei hij zacht. Hij ademde diep in en hij staarde voor zich uit. Hij was echt bang dat het weer zoals vroeger zou worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 22:36

Layka Samira

Hij gaf aan dat ze het door hem niet meer durfde en hij was blij dat Duke heel lief voor haar was, dat verdiende ze. Ze keek daardoor naar de grond en voelde hoe hij haar hand vastpakte. Hij wilde net zoals Duke zijn, heel erg graag, want hij hield het niet eens een paar dagen vol.
"Misschien moet je dan met hem praten, Leroy... misschien dat hij je wel kan helpen om ook zo te zijn, want hij kan het heel goed." Glimlachte ze lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 22:43

Leroy Fullbright

'Ik kan het wel aan hem vragen, misschien wil hij vanavond wel wat met mij drinken...' Zei hij. Hij deed echt zijn best om oplossingen te vinden, hij wilde het zo graag en misschien werkte dat er ook wel aan mee dat het nog steeds zo goed ging. 'Ik snap het niet,verlangt hij er dan niet naar? Dat kan ik mij niet voorstellen... Hoe kan hij nou maanden niets doen? Dan word je toch helemaal gek? Hij zou dat nooit kunnen uithouden. Duke was Layka ook trouw, Leroy had nooit het idee gehad dat hij interesse had in iemand anders, al had hij het toen wel met Lolita gedaan. 'Hij wil ook alleen maar jou, of niet soms?' Vroeg hij zacht. Hij merkte aan zichzelf dat hij na een tijdje toch echt gevoeliger werd voor uitdagingen van andere vrouwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 22:59

Layka Samira

Ze knikte met een glimlach. "Dat wilt hij vast wel." Zei e tegen Leroy toen hij aangaf dat hij wat zou gaan drinken met duke. Hij leek het ook echt niet te begrijpen en dat liet haar toch wel grijnzen. "Ik denk dat duke het verdringt. Dat hij alleen maar denkt aan liefde en niet aan zijn verlangens, dat hij probeert om naar me te kijken als zijn geliefde die bang is... Hij wilde ook altijd rekening met me houden, hij is heel sympathiek." Zo kon ze nog wel even doorgaan over Duke, het was wel duidelijk dat ze echt stapelgek op haar man was.
"Ja, hij wilt denk ik alleen maar mij. Al heb ik daf nooit echt aan hem gevraagd." Vertelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 23:07

Leroy Fullbright

Duke wilde het vast wel en ze zei dat ze dacht dat Duke het verdrong, dat hij alleen maar dacht aan liefde en niet aan het verlangen. 'Dat probeer ik ook, maar het lukt gewoon niet, ik kan het niet volhouden. Over het algemeen wel, maar soms heb ik het zo moeilijk en dan ben ik bang dat het fout ga, dat ik weer word zoals vroeger,' zei hij zacht. Dat was zijn grootste angst, dat wilde hij echt niet. 'Ik vind het schattig dat je zo over hem praat, ik hoop dat Lolita dat ook kan over mij...' zei hij daarna met een glimlachje op zijn gezicht. 'Ik denk het ook wel, hij lijkt totaal geen interesse te hebben in iemand anders, dat vind ik best knap. Jullie passen wel echt goed bij elkaar, ik ben blij dat jullie gelukkig zijn, ondanks wat ik gedaan heb...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/3/2016, 23:16

Layka Samira

"Je kunt het echt wel, je bent alleen bang en dat is nergens voor nodig, je bent namelijk veranderd..." Fluisterde ze tegen hem. Ze grijnsde wat verlegen toen Leroy aangaf dat hij het schattig vond hoe ze over hem sprak. "Natuurlijk praat ze ook zo over jou, jij toch ook over haar?"Vroeg ze aan Leroy. "Ik wilde Duke graag op een bijzondere manier bedanken... Ik weer alleen nog niet goed hoe." Zei ze nu tegen Leroy.
"Duke heeft ook een hele andere levensstijl, Leroy, eentje die jij gewoon niet gewend bent, daarom vind jij het ook zo moeilijk,je bent gewend om elke vrouw te krijgen die je wilt. Zo nodig met geweld. Ok vind het al knap dat je het zo goed doet, dat je nog niemand pijn hebt gedaan." Zei ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/3/2016, 23:25

Leroy Fullbright

'Ik vertrouw mezelf nog niet zo als jullie dat wel doen,' zei hij zacht. Dat was waarschijnlijk het grote verschil, hij was zo bang dat het weer terug kwam dat hij er echt nog niet op durfde te vertrouwen en dat maakte het alleen maar moeilijker voor hem. 'Ja, dat is zo, maar Lolita is ook echt geweldig, dat is ze altijd al geweest. Ik niet, ik ben pas kort zo. Ik zou het niet gek vinden als ze niet zo over mij zou praten,' zei hij zacht. 'Ik weet het ook niet... je kan hem een keertje meenemen, een paar daagjes weg, samen...' stelde hij voor. 'Maar jij kent hem beter dan ik, jij weet wat hij leuk vindt,' zei hij daarna. 'Dat is zo, ik heb natuurlijk altijd heel anders geleefd dan hij... zeker toen ik zelf nog koning was,' stemde hij in. Het was ook wel een groot verschil, hun karakter was ook wel heel erg anders. 'Ik zou het ook echt niet meer willen. Vroeger wilde ik het, ik verlangde er echt naar om iemand pijn te doen, zo veel als mogelijk was. Dat heb ik totaal niet meer, gelukkig. Daarom wil ik ook zo graag dat het goed gaat, ik ben bang dat het anders terug komt...' fluisterde hij. Hij was eigenlijk heel erg open tegen Layka, maar ze had hem dan ook gezien op de momenten dat hij totaal doorgedraaid was, hij hoefde voor haar niet zo veel meer te verbergen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2016, 11:25

Layka Samira

Hij vertrouwde zichzelf nog niet zo erg als zij dat deden, hierdoor glimlachte ze eventjes naar hem. "Dan wordt het toch tijd dat je dat wel gaat doen, Leroy, je bent het echt waard." Zei ze hem zachtjes. Hij gaf aan dat Lolita altijd al geweldig was geweest, maar hij niet, pas sinds kort. "Des te meer reden voor haar om te zeggen hoe leuk je bent geworden." Glimlachte ze.
Hij gaf aan dat ze Duke wel een paar daagjes mee weg kon nemen. "Wil jij misschien vanavond een beetje uithoren wat hij echt leuk vind? Ik wil hem echt compleet verrassen met iets wat hij totaal niet verwacht." Zei ze tegen Leroy.
Ze had wel gelijk, Vroeger verlangde hij er ook echt naar om iemand pijn te doen, nu was hij veranderd. "Je moet niet te hard je best gaan doen, dan ga je jezelf straffen voor dingen die best oké zijn, maar niet zo perfect als je had gehoopt." Zei ze met een kleine glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2016, 11:30

Leroy Fullbright

Het werd tijd dat hij het wel ging doen, hij was het echt waard. 'Dat kan ik wel proberen, dat moet wel lukken.' zei hij daarna. Hij wilde haar graag helpen om te kijken wat Duke leuk vond, waar ze hem blij mee kon maken. Dat was voor haar heel erg leuk en hij vond het leuk om mee te kunnen helpen, om iets voor Layka terug te kunnen doen. 'Ik vind het niet best oké... ik wil juist dat het wel echt perfect is, want elk klein foutje is verkeerd,' zei hij zacht. 'Als ik het gevoel heb vind ik het al verkeerd, ik wil het niet, ik vind dat ik het niet mag voelen.' zei hij zacht. Hij had er echt moeite mee, hij was heel erg streng voor zichzelf en daarom werd hij ook zo snel ongelukkig door zijn gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2016, 11:41

Layka Samira

Hij dacht dat het wel moest lukken en daardoor knikte ze eventjes, dat was goed. Hij vond het allemaal ook niet oké, hij wilde het wel perfect hebben. "Dat kan je gewoon niet van jezelf verwachten, niet zo hard zijn voor jezelf hoor, Leroy, dat is zonde. Straks maak je jezelf kapot omdat je te streng bent geweest. Het gevoel is niet erg en het heeft tijd nodig voor dat verminderd. Je kunt dit allemaal niet meteen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2016, 11:43

Leroy Fullbright

'Ik weet het wel, maar ik wil het zo graag en ik word bang als ik weer een beetje van dat oude gevoel heb, omdat ik weet hoe verschrikkelijk het voelt als het erger wordt... dat wil ik echt niet meer. Als het ooit nog zo ver komt zal ik mezelf afmaken, dat is dan het beste. Ik wil niet meer terug naar hoe het vroeger was en ik ben bang dat er iets gebeurt waardoor het fout gaat. Dat ik iemand tegenkom van vroeger, dat ik niet meer weet hoe ik er mee om moet gaan, dat ik de verleiding ene keer niet kan weerstaan... er kan zo veel gebeuren waardoor ik het verpest,' fluisterde hij. 'Ik kan mezelf gewoon niet inhouden en dat is frustrerend, ik word er onrustig door...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2016, 11:50

Koningin Fay Lahero

Ze was zich uitgebreid aan het klaarmaken voor het diner wat ze straks zouden hebben, ze moest er wel het beste uitzien van iedereen, ze was tenslotte de koningin. Eventjes keek ze naar Tobias die tevreden in zijn wiegje lag, het was een vreselijk lief jongetje, maar het was nog steeds wel zo dat Stephen veel meer met hem had.
Ze trok een prachtige gele jurk aan en deed al haar sieraden om. Een van de dienstmeisjes hielp haar, maar ze was wat zenuwachtig. Fay vroeg haar wat er aan de hand was en ze begon stotterend te vertellen over wat ze had gehoord over Stephen en Elvira.
“Dat is niet waar, die man heeft dat allemaal verzonnen.” Sprak Fay kalm tegen haar. Ze schudde haar hoofd een beetje en het meisje stuurde ze even later weg. Hopelijk kwam Stephen zo nog om zich om te kleden, dan kon ze er even met hem over spreken. Ze was niet boos, waarschijnlijk was het namelijk allemaal wel waar, maar het was wel onverstandig van ze geweest, ze moesten er nu voor zorgen dat de jager zou bekennen dat hij het mis had gezien en dat het andere mensen waren, dan zouden de mensen hun wel weer geloven.


Layka Samira

Ze pakte de arm van Leroy vast. "Nee, jezelf van kant maken is de slechtste oplossing die je kan bedenken, het is niet eens een oplossing! Je kunt dit. Heb vertrouwen." Zei ze hem nu doordringend. "Niet bang zijn, je kan het nog zo erg voelen, maar zolang je er niets mee doet, is er ook niets aan de hand." Zei ze hem zachtjes.
"Je verpest het niet, het kan altijd fout gaan, maar iedereen weet dat je zo goed mogelijk je best doet, Leroy, dat ziet iedereen. Onze meningen over jou zijn ook veranderd en echt iedereen is bereid om je te ondersteunen en te helpen waar je dat nodig hebt. Je kunt je wel inhouden, wanneer je denkt aan Lolita, aan de beloftes die je haar hebt gedaan."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2016, 12:05

Koning Stephen Lahero

Hij liep door de gangen heen en hij ging naar Fay toe, maar hij zag er wel een beetje tegenop. Hij vond het heel erg vervelend dat hij dit met Fay moest gaan bespreken, maar hij had nog niet echt details gehoord. De raadsman had hem maar heel kort verteld dat er een verhaal de rondte ging, meer wist hij ook nog niet. Hij klopte op de deur aan en daarna ging hij al naar binnen. Hij zag dat Fay al bijna klaar was en daardoor glimlachte hij. 'Je ziet er beeldschoon uit,' zei hij tegen haar. Hij maakte zijn overhemd los en daarna haalde hij een net pak uit de kast dat hij aan kon doen.

Leroy Fullbright

'Ik vind het heel erg lastig om er op te vertrouwen, want voor jullie is het zeker wel een oplossing als ik weg ben, ik snap niet dat jij mij niet dood wilt hebben na wat ik je aangedaan heb,' fluisterde hij. Hij begreep het echt niet. 'Dat weet ik dus niet zeker... wat als het verlangen mij echt te veel wordt? Ik heb nu al het gevoel dat ik mij niet in kan houden. Als ik iemand tegen kom die ook maar iets moeite doet om mij te verleiden zal ik mij nooit in kunnen houden en als het eenmaal één keer fout gaat, zal het steeds vaker fout gaan...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum