Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 19:50

Koningin Fay Lahero

Uiteindelijk zag ze hem en rende ze op hem af. Ze greep hem s tevig vast en legde haar hoofd tegen hem aan. Hij vroeg haar waarom ze verdrietig was, hij wilde wat lopen omdat hij in de war en onrustig was.
"Alsjeblieft maak me de volgende keer wakker..." Smeekte ze hem nu. Ze pakte zijn gezicht vast in haar handen en keek hem met tranen in haar ogen aan. "Ik was zo bang... Nathan, zo ongelooflijk bang." Snikte ze. "Ik hou zoveel van je, ik dacht dat je jezelf pijn zou doen... Ik kon je ook niet vinden en raakte in paniek." Ze drukte haar lippen liefdevol op die van hem en zoende hem wat wanhopig.



Elvira Solore

Na een tijdje werd ze langzaam wakker, ze knipperde met haar ogen en keek naar de rug van Stephen. "Je moet het niet zo graag willen." Zei ze hem zachtjes, ze kroop dichter naar hem toe en streelde over zijn rug heen. "Probeer het maar... zonder het echt te willen, schaam je niet, alsjeblieft, ik probeer alleen maar te helpen en dit is allemaal heel normaal..." Zei ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/2/2016, 20:06

Nathan Gerono

'Niet bang zijn... Ik zal je voortaan wakker maken, maar ik gunde je jouw slaap en ik wilde het niet. Ik wilde het echt niet...' zei hij zacht tegen haar. Hij gunde haar echt haar slaap. Hij ging mee in de zoen en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik hou ook van jou. Ik ga je niet alleen laten, echt niet... ' Fluisterde hij. Hij zoende haar nog eens, deze keer nog wat heftiger. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij sloeg zijn armen om haar heen.

Koning Stephen Lahero

Hij keek op toen hij haar opeens hoorde, blijkbaar had hij toch beter weg kunnen gaan. Hij voelde zich helemaal rood worden, maar ze zei dat het heel erg gewoon was. Hij moest het niet zo heel erg graag willen, hij moest het proberen. 'Maar het voelt anders... Ik wil het wel heel graag... Mijn lichaam wilt het ook graag.' Fluisterde hij. Hij deed echt zijn best, het werkte wel een beetje, maar dit kon hij nooit als ze meer deden, dan kon hij dat niet denken, het was te lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 20:15

Koningin Fay Lahero

Ze moest niet bang zijn, hij gunde haar haar slaap. Ze hield hem dicht tegen haar lichaam aan. "Ik raakte echt in paniek..." Fluisterde ze, al wel wat rustiger dan daarvoor. Hij hield ook van haar en ging haar echt niet alleen laten. Ze zoende hem heftig terug en keek daarna naar hem.
"Sorry... ik wil gewoon echt niet dat er wat gebeurd, je mag me altijd voor alles wakker maken, ik ben hier voor jou, om jou te helpen en om samen met je te zijn." Fluisterde ze liefdevol tegen hem.


elvira Solore

Hij werd helemaal rood en hij fluisterde haar toe dat het anders voelde, hij wilde het heel graag en zijn lichaam wilde ook heel graag.
"Maar niet dat ik toe kijk en tegen je praat, dat wil je liever niet, of wel?" Vroeg ze aan hem. "Kijk maar naar mij en ga gewoon rustig door, dan praten we, het is wel een beetje raar, maar ik wil graag dingen proberen." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/2/2016, 21:27

Koning Stephen Lahero

Hij slikte even. 'Nee, liever niet, dan is het moeilijk,het is heel ongemakkelijk omdat ik vind dat dit eigenlijk niet hoort...' zei hij zacht. Ze zei dat hij door moest gaan, dan zou hij met haar blijven praten en naar haar blijven kijken. Hij knikte langzaam, hij wilde het best wel proberen. 'Ik vind het wel moeilijk.' zei hij eerlijk. Hij ging nu langzaam door, het voelde raar en hij was gespannen, maar hij bleef wel naar haar kijken.

Nathan Gerono

'Maar je bent al zo lief... Ik wilde je heel erg graag laten slapen om te zien dat ik wel rekening met je hou en om je geef...' Fluisterde hij, vol liefde. Hij bleef dicht tegen haar aan staan. 'Ik zal je voortaan niet meer laten schrikken, echt niet... Ik zal je wakker maken.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Wil je weer slapen? je was wel heel erg lief toen je lag te slapen.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 21:34

Elvira Solore

Het was moeilijk en heel ongemakkelijk omdat hij vond dat het eigenlijk niet hoorde. "Dat maakt niet uit, het mag best moeilijk en ongemakkelijk zijn." Glimlachte ze naar hem. Hij leek het wel te willen proberen.
"Zie je? Je kunt het wel, probeer een beetje te ontspannen, want het is helemaal niet gek." Zei ze heel lief tegen hem en ze streelde langs zijn wang.


Koningin Fay Lahero

"Het is oké, je bedoelde het echt goed en dat vind ik ook wel heel erg fijn, maar ik was echt bang toen je niet meer naast me lag... ik wil alles met je delen hier, Nathan... de goede en de slechte tijden." Glimlachte ze hem lichtelijk toe. Hij zou haar voortaan niet meer zo laten schrikken en vroeg of ze weer verder wilde slapen, ze was heel erg lief. Hierdoor drukte ze haar lippen zachtjes en liefdevol op die van hem.
"Alleen als jij ook nog eventjes kunt slapen, dan lijkt het me een heerlijk idee." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/2/2016, 21:49

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het niet erg was dat het een beetje moeilijk was, dat was ook wel waar. Hij luisterde naar haar en hij probeerde ook wat te ontspannen. Hij voelde haar lippen op zijn wang en hij ademde langzaam in. Hij deed het heel rustig en dit ging goed zo, hij hield het vol, al vond hij het allemaal heel erg spannend en raar. Het was wel te doen, hij hoopte dat het steeds beter ging. Hij bleef naar haar kijken en hij ademde diep in.

Nathan Gerono

'Ik zal je wakker maken als het nog een keertje gebeurt... Dat beloof ik je.' Fluisterde hij. Ze mocht niet meer zo bang zijn, dat wilde hij echt niet hebben. 'Ik weet het niet... Ik voel mij nog een beetje raar, maar ik wil het wel heel erg graag proberen, voor jou...' zei hij zacht tegen haar. Hij zoende haar weer zacht. ' Kom maar dan...' zei hij, hij nam haar mee naar hun kamer en hij knuffelde haar weer, hij hield zich echt vast aan haar, hij had de steun heel hard nodig, normaal was hij veel minder aanhankelijk en afhankelijk van iemand.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 21:59

Elvira Solore

Ze zag hem inademen en het ging ook allemaal heel erg goed, al keek ze expres niet naar wat hij aan het doen was, ze bleef Stephen doordringend maar lief in zijn ogen aankijken.
"Goed zo, het gaat heel erg goed, kom, ik zal je een beetje masseren." Glimlachte ze hem nu toe en ze begon zachtjes zijn schouders los te kneden, ze vond het belangrijk dat hij zou ontspannen want dat had hij duidelijk nodig...


Koningin Fay Lahero

Hij beloofde dat hij haar wakker zou maken wanneer het nogmaals zou gebeuren en ze glimlachte daardoor naar hem. "Fijn, dankjewel, Nathan." Fluisterde ze. Hij voelde zich nog wat raar, maar wilde het wel erg graag proberen voor haar. "Dankjewel, je bent heel erg lief." Ze zoende hem liefdevol terug en ging samen met hem terug naar de slaapkamer, ze werd nog een keertje geknuffeld en met een glimlach ging ze weer in bed liggen. Even gaapte ze.
"Hmm... ik kan echt nog wel een beetje slaap gebruiken en jij vast ook wel." Glimlachte ze naar Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/2/2016, 22:11

Koning Stephen Lahero

Ze bleef in zijn ogen kijken en zo was het ook redelijk goed te doen, als ze er maar niet naar ging kijken. Dat kon hij nu echt niet hebben. Ze begon hem te masseren en hij kreunde zacht, zijn spieren ontspanden nu wel wat meer en het voelde wat beter. Hij kreunde zacht en hij keek weer naar haar. Hij kreeg er nu wel ietsje meer vertrouwen in. 'Wil jij het doen? Misschien gaat het wel... Maar alleen als je het wilt, anders hoeft het niet hoor... Echt niet, je mag het niet vervelend vinden...' zei hij wat ongemakkelijk.


Nathan Gerono

Hij ging bij haar liggen en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik ben niet echt moe, juist nog een beetje onrustig. Maar jij mag wel slapen, ik zal mijn best doen om gewoon te blijven liggen en niet meer weg te lopen. Ga maar slapen, het maakt mij echt niet uit, je moet niet wakker blijven voor mij en ik kom waarschijnlijk echt niet meer in slaap nu, sorry...' Fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 22:16

Elvira Solore

Hij kreunde en ze voelde zijn spieren onder haar handen ontspannen. Langzaam ging het beter en hij keek haar weer aan met de vraag of zij het wilde doen.
"Ik wil het heel erg graag doen, maar alleen maar wanneer jij zo ontspannen blijft als je nu bent, oké? Anders stop ik weer en ga ik je weer masseren. Het maakt ook niet uit als het fout gaat, dan wen je er misschien aan dat je ontspannen moet blijven." Glimlachte ze naar hem en ze gaf hem een kusje in zijn hals.


Koningin Fay Lahero

Nathan vertelde haar dat hij niet echt moe was, alleen nog een beetje onrustig. Hij zou zijn best doen om te blijven liggen, zij mocht wel slapen, ze hoefde niet speciaal voor hem wakker te blijven.
"Ik weet wel wat voor je, want ik merk gewoon dat je nog steeds niet echt uitgerust bent." glimlachte ze. Ze begon haar warmte naar hem toe te stralen om hem te laten ontspannen en genieten. Ze streelde langs zijn wang en maakte hem zo ontspannen mogelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/2/2016, 22:27

Nathan Gerono

Ze wist wel wat voor hem,want ze wist gewoon dat hij nog niet helemaal uitgerust was. Hij voelde haar warmte tot zich doordringen, het was een heel erg fijn gevoel en hij ademde diep in, hij werd helemaal rustig zo. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en zijn arm zachtjes om haar heen. 'Ik hou zo veel van jou...' Fluisterde hij, heel dromerig en lief. ' Je bent geweldig.' voegde hij er nog zachter aan toe en daarna zakte hij weg in slaap, zijn lichaam had het echt nog nodig.

Koning Stephen Lahero

'Oké, dat is goed.' zei hij zacht tegen haar. Hij voelde haar lippen in zijn hals en hij kreunde zacht, hij deed zijn best om er van te genieten en ontspannen te blijven, daarna hield hij zelf op en zoende hij haar zachtjes. Hij was nu nog steeds ontspannen, het voelde heel erg fijn nu, eindelijk was hij redelijk rustig en dat mocht ook wel een keertje, al zou het waarschijnlijk wel veranderen als ze iets zou doen bij hem..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 22:33

Koningin Fay Lahero

Ze zag hem rustiger worden, bij Nathan werkte dit soort dingen zoveel beter dan bij Stephen... misschien omdat Stephens kracht vele malen sterker was.
ZIjn hoofd legde hij tegen haar aan en zijn arm om haar heen, hij hield heel erg veel van haar en vond haar geweldig.
"Ik ben ook gek op jou, rust maar lekker uit.." Glimlachte ze naar hem. Ze keek nog eventjes toe, maar ging daarna zelf ook slapen, ze hield de warmte aan en zakte heerlijk weg, dicht tegen hem aan.


Elvira Solore

Hij hield bij zichzelf op en zoende haar eerst eventjes, ze zoende hem zacht terug en liet haar vingers naar beneden glijden en daarna pakte ze hem zachtjes vast terwijl ze met haar andere hand één van zijn schouders nog masseerde. Ze keek lief in zijn ogen en glimlachte naar hem. Hij deed het wel goed, ze was wel echt trots op hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 22/2/2016, 22:41

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar hand naar beneden glijden en hij ademde diep in. Dit was echt heel erg lekker. Het was maar goed dat ze hem bleef masseren, want daardoor bleef hij ook redelijk ontspannen. Het was echt wel fijn nu, het voelde heel erg goed. Hij vond het wel wat eng allemaal, maar hij bleef wel ontspannen en dat was al een wonder. Hij kreunde even diep en hij liet het gevoel wel los. Hij hield het aardig lang los en uiteindelijk bereikte hij zijn hoogtepunt, maar hij was nog steeds ontspannen en het voelde ook echt heel erg fijn.

Nathan Gerono

Hij sliep nu heel erg goed en hij werd pas wakker toen de zon door de ramen naar binnen scheen. Hij was niet zo in de war als toen hij eerder wakker werd, maar hij merkte wel dat het niet allemaal over was na een keertje slapen met Fay, hij voelde zich nog steeds niet helemaal goed. Hij keek naar haar, ze was vreselijk mooi zo in het zonlicht. Het stond haar goed. Hij streek langzaam langs haar gezicht, hij merkte echt de tintelingen in zijn lichaam en de vlinders in zijn buik, al was het niet zo heel erg gek omdat hij meer tijd met haar doorbracht. Hij sloeg zijn armen weer om haar heen en hij ademde diep in. Ze was gewoon echt leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 22/2/2016, 22:48

Elvira Solore

Ze keek bewonderend naar Stephen, hij deed het echt ongelooflijk goed en hij bereikte echt pas na een tijdje zijn hoogtepunt, daardoor sloeg ze haar armen enthousiast om hem heen en duwde hem terug in het bed.
"Zie je wel! je hebt het gewoon gedaan en dat deed je ook nog eens fantastisch!!" Zei ze hem nu en ze drukte haar lippen enthousiast en trots op die van hem. Ze zoende hem uitgebreid en genietend even. Hij verdiende het en ze merkte dat ze zo steeds meer naar Stephen toe begon te groeien.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde de sterke armen van Nathan om haar lichaam heen en ze kreunde genietend eventjes. "Goedemorgen..." Mompelde ze hem zachtjes toe, ze kroop bovenop hem en sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem bijna plat.
"Wat was je toch lief vannacht, volgens mij heb je heerlijk geslapen." Vroeg ze hem nu glimlachend en liefdevol. Ze drukte haar lippen zacht in zijn hals en begon op zijn huid te zuigen met een ondeugende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/2/2016, 18:49

Nathan Gerono

'Waarom was ik lief? volgens mij was jij degene die heel erg lief voor mij was en dat was super fijn, ik hou van je.' Fluisterde hij. 'Het valt mij steeds meer op hoe leuk je bent...' zei hij zacht tegen haar. Ze kroop bovenop hem en hij kreunde zacht door wat ze deed. Hij liet zijn handen over haar rug geen glijden en hij trok haar dichter tegen zijn lichaam aan. 'Dit is heerlijk...' Fluisterde hij. Hij genoot er van en hij kreunde nog eens.

Koning Stephen Lahero

Hij schrok een beetje door wat ze zei, maar het was heel lief. Hij werd achterover geduwd en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik ben er ook echt blij mee... Het was een goed idee, dit ging goed zo...' Fluisterde hij. Hij werd helemaal warm door haar, ze deed hem echt goed door dit te zeggen,hij straalde zelfs. Hij werd gezoend door haar en hij ging er in mee, al was hij wel overdonderd. ' Jij bent wel heel blij...' zei hij daarna grijnzend tegen haar. Hij zoende haar weer zacht en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Samen ontbijten en dan werken?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/2/2016, 20:25

Koningin Fay Lahero

"Je was lief omdat je zo rustig sliep." Plaagde ze hem nu even met een grijns. Het viel hem steeds wat meer op hoe leuk ze was. "Jij bent ook heel erg leuk, echt heel leuk." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij fluisterde haar toe dat ze heerlijk was en daardoor kreunde ze zelf ook even genietend. "Durf je het aan?" Plaagde ze hem en ze liet haar handen over zijn borst glijden.


Elvira Solore

Hij sloeg zijn armen om haar heen en was er echt blij mee, het was een goed idee van haar, daardoor straalde ze echt ontzettend. Hij zei haar grijnzend dat ze wel heel blij was. "Ik ben blij voor jou, dat het gelukt is en ik ben ook eigenlijk wel heel trots. Dit helpt ook voor mij, Stephen, dat ik iemand kan helpen zonder mezelf daarvoor aan te passen." Legde ze hem zacht uit. Ze zoende hem even lief terug en knikte op zijn vraag. "Klinkt als een fantastisch plan!"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/2/2016, 21:08

Nathan Gerono

Ze zei dat hij lief sliep en daardoor grijnsde hij. Ze vond hem ook echt heel erg leuk. 'Het wordt mij steeds meer duidelijk dat je geweldig bent.' Fluisterde hij. Ze vroeg of hij het aandurfde en daardoor knikte hij meteen. ' Ja, ik durf het zeker aan, dit is een goed begin van de dag toch?' Vroeg hij aan haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij kreunde zacht toen hij haar lichaam dichter tegen zich aan trok. 'Durf jij het nog aan met mij of begin ik je al te vervelen?' Plaagde hij haar.

Koning Stephen Lahero

Ze legde het nu een beetje uit en hij knikte langzaam, nu begreep hij het wel. Dit was ook wel logisch. 'Ik ben heel blij dat het voor jou ook goed is, want dat is het belangrijkste nu. Ik wil je graag laten inzien dat je nog steeds heel aantrekkelijk en leuk bent. Dat kan ik ook doen zonder je aan te raken, maar volgens mij ben je er nu wel een beetje aan toe... Als je het niet wilt moet je het wel eerlijk zeggen.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/2/2016, 21:23

Koningin Fay Lahero

Het werd hem steeds meer duidelijk dat ze geweldig was. "Wist je dat nog niet dan?" Vroeg ze plagend aan hem en ze drukte haar lippen op de van hem. Hij durfde het ook zeker aan met haar en vond het een goed begin van de dag. "Zeker weten."Knikte ze hem toe.
Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze drukte haar lichaam tegen hem aan. "Ik verveel me nog lang niet, geef me meer..." Kreunde ze hem toe en ze liet hem in haar glijden met een kreun.



Elvira Solore

Hij was blij dat het voor haar ook goed was, dat vond hij het belangrijkste. "Hé, niet jezelf wegcijferen, jij bent net zo belangrijk." Glimlachte ze nu naar hem. Door wat hij daarna tegen haar zei kreeg ze een kleur op haar wangen.
"Jawel, ik wil het wel, ik vind het lekker en ik heb er ook echt zin in, elke dag, ik lijk Nathan wel." Grinnikte ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/2/2016, 21:51

Nathan Gerono

'Ik wist het wel, maar elke keer als ik je vaker zie dan voelt het nog beter...' Fluisterde hij. Het was wel echt zo, het was alsof hij elke keer meer voor haar voelde en dat was waarschijnlijk ook echt zo. Ze zei dat hij haar meer moest geven en hij kreunde diep toen hij in haar gleed. Zijn handen gingen direct over haar lichaam heen. 'Dat doe ik maar al te graag, het is heerlijk...' zei hij tegen haar, half kreunend. Het was ook echt super lekker met haar. Eindelijk kon het weer.

Koning Stephen Lahero

Hij ademde diep in, toch wat gespannen voor haar antwoord, maar ze gaf aan dat ze het wel wilde, elke dag. Ze leek Nathan wel. 'Volgens mij wil Nathan het elk uur wel...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar zacht. 'Ik cijfer mezelf niet weg, ik vind jou gewoon ook heel erg belangrijk, dat is iets anders. Ik doe het graag en het is mooi meegenomen als ik er ook iets aan heb, maar jij bent belangrijker.' zei hij. 'Nou, kom, we gaan wat eten.' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/2/2016, 21:59

Koningin Fay Lahero

Hij wist het wel, maar elke keer wanneer hij haar zag, voelde het nog beter. Ze knipoogde daardoor eventjes wat plagend naar hem, ze genoot ook echt van het samen zijn met hem, het was heerlijk. Hij kreunde diep en ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden.
"Het is echt heerlijk.." Bevestigde ze zijn woorden en haar nagels gingen over zijn borst heen en ze bewoog heftiger.


Elvira Solore

"Ja, misschien heb je wel gelijk, Nathan kan niet echt aan iets anders denken." Glimlachte ze een klein beetje naar Stephen. Ze voelde zijn vingers langs haar wang strijken en ze zoende hem eventjes genietend terug. Hij gaf aan dat hij zichzelf niet wegcijferde, hij vond haar echt belangrijk, hij deed het graag en het was mooi meegenomen wanneer hij er ook wat aan had.
"We zijn allebei belangrijk." Grijnsde ze nu naar hem en ze trok hem even dicht tegen haar aan en zoende hem vol passie en heel erg genietend even.
"Nu gaan we eten." Zei ze met twinkelende ogen tegen hem, ze begon zich echt beter te voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/2/2016, 22:32

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei glimlachte hij weer, ze was echt lief en het deed hem zichtbaar goed, het was echt goed voor zijn zelfvertrouwen, dat had hij ook wel een beetje nodig, maar het was fijn dat het ook echt werkte. Hij genoot van de heftige zoen en hij kreunde zacht, daarna zei ze dat ze nu konden gaan eten. Hij grinnikte een beetje en hij kwam overeind. Hij zoende haar zacht en daarna trok hij zijn kleding aan. Hij knoopte zijn overhemd dicht en hij keek weer naar Elvira. 'Mis je Nathan heel erg of kan ik er voor zorgen dat het wel meevalt?' Vroeg hij nu zacht.

Nathan Gerono

Het was echt heerlijk met Fay, maar dat was het altijd met haar. Zodra hij klaar was trok hij haar dicht tegen zich aan. 'Ik ben zo verschrikkelijk verliefd op je...' zei hij zacht en dromerig. Daarna schrok hij een beetje van wat hij zelf zei, hij werd zelfs een beetje rood, dat had hij eigenlijk nooit. Hij slikte even, nu voelde hij zich enorm ongemakkelijk, hij moest dit eigenlijk niet zeggen, straks voelde ze zich er vervelend door en hij voelde zich schuldig door wat hij zei, maar het gebeurde zo spontaan en hij had er niet over nagedacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/2/2016, 22:39

Elvira Solore

Hij kreunde zelfs zachtjes door de zoen en ze keek hem met een grijns eventjes aan. Ze streelde zacht langs zijn gezicht en keek hem aan. Hij begon vervolgens zijn kleding aan te trekken en zelf besloot ze dat ook maar te doen, wanneer ze klaar was vroeg hij of ze Nathan heel erg miste.
"Ik mis hem wel, gewoon hoe hij is... maar ik vind het ook heerlijk bij jou, ik ben gek op je, Stephen." Vertelde ze hem met een brede glimlach. Ze pakte zijn hand vast en nam hem met haar mee. "Met jou hoef ik niet zo geforceerd te zijn, ik kan mezelf weer proberen te vinden." Zei ze zacht.


Koningin Fay Lahero

Wanneer hij klaar was, trok hij haar tegen zich aan en vertelde hij dat hij verschrikkelijk verliefd op haar was, hij werd haast meteen een beetje rood en ze merkte dat hij zich ongemakkelijk voelde.
"Sst... ik ben ook verliefd op jou, Nathan... maar Stephen blijft altijd mijn nummer een, lieverd, altijd... toch ben ik echt wel verliefd op jou." Fluisterde ze en ze drukte zachtjes een kusje op zijn voorhoofd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/2/2016, 22:53

Nathan Gerono

Ze was meteen weer heel erg lief voor hem en hij glimlachte zwakjes naar haar. 'Ik weet het... Het is ook niet erg, ik hou van Elvira en ze is vreselijk belangrijk, maar dat ben jij ook en ik ben heel erg blij dat je hetzelfde voelt als ik... Dat is toch wel fijn.' zei hij zacht tegen haar. Hij was er echt blij mee. Hij knuffelde haar even en daarna keek hij haar weer aan. 'Wat wilde je vandaag allemaal gaan doen? Heb je nog leuke plannen?' Vroeg hij aan haar.

Koning Stephen Lahero

'Dat snap ik wel, dat heb ik zelf ook. Ik vind het fijn met jou en het is goed om aan problemen te kunnen werken, maar ik mis Fay wel.' zei hij tegen haar. Fay was ook echt zijn maatje, al was het wel heel erg fijn met Elvira, dat had hij ook echt wel nodig af en toe, het deed hem zeker goed. Hij liep met haar mee en hij knikte even. 'Dat vind ik heel fijn. Dat kan je bij mij altijd, ik vind het juist goed als je zoveel mogelijk jezelf bent, dat is voor iedereen beter, al is het soms heel lastig en kan je omgeving nogal dwingend zijn. Dat heb ik zelf ook...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/2/2016, 23:01

Koningin Fay Lahero

Hij wist het wel en het was ook niet erg, maar voor hem waren ze allebei belangrijk waren en dat ze beide hetzelfde voelde. "Ja, dat is inderdaad heel erg fijn, maar anders had dit ook nooit echt gewerkt anders denk ik." Vertelde ze hem zachtjes en met een kleine glimlach. Ze werd door hem geknuffeld en hij vroeg wat ze wilde doen vandaag.
"Geen idee, waar wil je allemaal aan gaan werken?" Vroeg ze hem nu, ze ging rechtop zitten en keek hem aan. Ze glimlachte wel naar hem, maar ze was ook wel nieuwsgierig naar waar hij aan wilde werken.


Elvira Solore

Hij had het zelf ook en vond het fijn met haar, maar hij miste Fay wel. Ze knikte een beetje. "Ja, tussen jullie ging het best goed toch?" Vroeg ze nu aan hem en ze streelde met haar vingers even over zijn hand.
"Ik vroeg me af of je een keer een nachtje met me mee wilt? Ik wil weer een keer in het bos slapen, ik denk dat ik daar meer mezelf kan zijn, weer even zoals vroeger." Sprak ze hem toe. "Als je het niet wilt, dan ga ik wel alleen hoor, dat vind ik ook prima." Sprak ze hem zacht toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/2/2016, 23:14

Nathan Gerono

'Dat denk ik ook... Dit zou dan niet echt een succes zijn, maar zo gaat het goed...' zei hij tegen haar. Hij kwam zelf ook wat overeind en hij dacht na over haar vraag, maar dit vond hij toch echt wel heel erg lastig. 'Ik weet het niet zo heel erg goed eigenlijk... Gewoon weer mezelf worden? Hoe kan ik dat doen? volgens mij is er niet echt iets waar ik echt aan kan werken... Misschien gewoon wat leuke dingen doen? Zou dat kunnen helpen?' Vroeg hij haar nu. Hij hoopte het, want anders wist hij het ook niet echt meer.

Koning Stephen Lahero

Hij luisterde naar wat ze zei en hij grijnsde meteen. 'Dat klinkt als een geweldig idee, dat wil ik wel. natuurlijk wel.' Zei hij tegen haar. Hij vond het zelf ook wel fijn. ' Ja, het gaat eigenlijk wel goed tussen ons, zolang de behandelingen van Rick vol te houden zijn. Tussen Fay en mij gaat het altijd wel goed, op wat kleine dingen na. Behalve als ik niet mezelf ben en om alles kwaad word... Dat is ook niet echt leuk van haar. Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk wel goed...' zei hij zacht. Het was alleen lastig dat hij niet echt iets met haar wilde doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/2/2016, 23:23

Koningin Fay Lahero

Hij dacht dat het dan ook niet echt een succes zou zijn en ze knikte daardoor eventjes. Hij wist niet echt heel erg goed, hij wilde gewoon weer zichzelf worden en vroeg aan haar hoe hij dat kon doen.
"Ik denk dat het helpt om te leren afscheid nemen, Nathan, accepteren wat er is gebeurd en verder gaan met je leven." Vertelde ze hem heel erg zacht en ze streelde zachtjes over zijn wang heen.


Elvira Solore

Hij vond het klinken als een geweldig idee, hij wilde het wel, daardoor twinkelden haar ogen even. "Echt waar? Wat leuk!" Ze knuffelde hem eventjes vrolijk. Hij gaf aan dat het echt goed ging tussen hun, altijd eigenlijk wel, alleen wanneer Stephen niet zichzelf was.
"Nee, maar dat begrijp ik ook wel, dat is heel erg lastig, voor jullie allebei." Vertelde ze zachtjes aan Stephen.
"Misschien moet je haar een keertje schrijven? Gewoon om jullie band te onderhouden." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum