Medieval Times

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 31/1/2016, 23:02

Lolita Fullbright

Hij bevestigde het nogmaals en hij vond hun gesprek ook fijn, daar was ze blij om, Kenzo kon ze tegenwoordig wel aardig waarderen, hij was een stuk normaler geworden.
"Tot ziens, jongen." Zei ze nu met een glimlach en daarna ging ze weer weg, eenmaal buiten besefte ze pas hoe moe ze eigenlijk was. Ze liep vermoeid terug naar het kasteel en opende zachtjes de slaapkamer deur van haar en Leroy en ze begon meteen haar jurk uit te trekken.

xAnouk

Aantal berichten : 19979
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/1/2016, 23:08

Leroy Fullbright

Hij was wakker geworden en hij had al vrij snel ontdekt dat Lolita weg was. Hij had de neiging om haar op te gaan zoeken, maar hij durfde niet, bang voor wat hij zou ontdekken. Hij ademde diep in en hij probeerde weer te slapen en er niks achter te zoeken, misschien was ze wel een rondje lopen en was het niets bijzonders. Hij hoorde ergens vaag de deur open gaan en hij kwam langzaam overeind, het was Lolita. Meteen schoot hij overeind en greep hij haar vast, hij kon er niets aan doen. Hij klemde zijn hand rond haar keel en hij drukte haar tegen de muur. 'Ben je bij Duke geweest? Was het lekker?' gromde hij. Zijn blauwe ogen stonden donker en dreigend.

Nikkay

Aantal berichten : 20191
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/1/2016, 23:13

Lolita Fullbright

Uit het niets werd ze tegen de muur gedrukt en voelde ze zijn hand rond haar keel, ze gilde en voelde haar hart razen en haar ademhaling versnellen, met grote ogen keek ze Leroy aan. Hij vroeg of ze bij Duke was geweest. Ze probeerde te slikken, maar dat ging niet omdat hij haar keel dicht klemde, ze keek ook geen woord uit te kunnen spreken, ze was helemaal verstijfd en echt doodsbang, de angst was goed in haar ogen te zien. Na een paar seconden opende ze haar mond en daar kwam alleen een raspend geluid uit.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 31/1/2016, 23:25

Leroy Fullbright

Ze reageerde niet en hij kreeg enorm de neiging om hard naar haar uit te halen en haar te straffen voor wat ze gedaan had, maar hij wist niet wat ze gedaan had. Hij zag de angst in haar ogen en met moeite liet hij haar los en draaide hij zich om, hij gaf een harde trap tegen de kast aan, hij was zo enorm kwaad op haar. 'Waar ben je geweest, Lolita? Als je iemand anders wilt, kan je dat beter meteen zeggen...' zei hij, nog net zo kwaad.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 31/1/2016, 23:38

Lolita Fullbright

Ze was echt doodsbang, het was allemaal veel enger nu Leroy niet echt meer zo was, niet meer zo gewelddadig en als hij dan.ineens knapte, was ze echt bang. Hij liet op een gegeven moment op en ze liet zich hoestend op de grond vallen. Haar handen wreven over haar keel heen en de tranen gleden over haar wangen.
"Waarom denk je dat? Waarom ben je zo boos?" Haar stem klonk schor en ze vond dit echt heel erg pijnlijk dat hij haar niet vertrouwde.
"Er ligt een briefje op je nachtkastje... Ik be naar Kenzo gegaan, ik was bang dat hij Jay en Esmeralda uit elkaar wilde drijven, ik kon er niet van slapen en ik heb een heel fijn gesprek met hem gehad." Legde ze zacht en schor aan hem uit.
"Waarom vertrouw je me niet gewoon... is dat echt zo moeilijk? Waarom doe je me pijn... je wilde me zelfs slaan." Ze snikte nu en hield haar handen voor haar gezicht. "Je mag me straffen als ik vreemd was gegaan, Leroy, maar je vertrouwt me gewoon niet en nu wil je me straffen alleen maar omdat je slecht over me denkt, gaat dit vaker gebeuren? Het maakt me bang." Ze huilde nu en haar woorden waren amper te verstaan.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 00:03

Leroy Fullbright

'Ik heb het helemaal niet gezien..' mompelde hij nu. Hij was zo kwaad geweest, hij had het echt niet gezien. Hij had niet eens goed gekeken. 'Ik heb je niet geslagen, ik wilde het niet echt, echt niet Lolita...' zei hij zacht. Hij pakte haar vast en hij sloeg nu wel zorgzaam en vrij lief zijn armen om haar heen, het speet hem echt. 'Ik wist het niet, je was weg, ik raakte in paniek... ik dacht dat ik iets fout had gedaan.' fluisterde hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 08:47

Lolita Fullbright

Gelukkig kalmeerde hij meteen door haar woorden, hij had het briefje niet gezien. Hij zei ook dat hij haar niet geslagen had en ze wel hem.met verdrietige ogen aan. Hij wilde het namelijk wel en dat vond ze bijna net zo erg dan wanneer hij het ook echt deed. Ze werd door hem vastgepakt en ze kroop trillend tegen hem aan.
"Je kon het ook gewoon vragen... Ik doe dat soort dingen niet." Fluisterde ze. Haar keel deed echt behoorlijk pijn en ze streelde erlangs met haar vingers en masseerde haar huid een beetje.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 09:49

Leroy Fullbright

'Het spijt mij echt... Het maakte mij zo kwaad dat ik er niet over na kon denken, ik wilde je eigenlijk gaan zoeken, maar dat kon ik uiteindelijk wel inhouden. Het spijt mij echt enorm.' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde het ook niet, maar hij was zo jaloers en hij had alleen maar kunnen bedenken dat ze naar iemand anders was. Hij streek langs haar wang, hij geloofde haar nu wel weer, maar nog steeds was hij onrustig en hij haalde heel erg van zichzelf.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 09:55

Lolita Fullbright

"Waarom denk je zo slecht over mij, Leroy? Ik begrijp het niet... Waarom kun je me niet gewoon vertrouwen?" Vroeg ze nu aan hem en ze keek hem doordringend aan. "Je deed me pijn..." Fluisterde ze nu heel erg zacht. Hij had haar gezegd dat hij haar nooit meer pijn wilde doen. Ze leunde tegen hem aan en was nog steeds vreselijk verdrietig.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 10:03

Leroy Fullbright

'Het komt niet door jou, het komt door mij. Omdat ik denk dat ik zelf niet te vertrouwen ben, ga ik er automatisch vanuit dat ik jou ook niet kan vertrouwen, maar dat is niet eerlijk,' fluisterde hij. 'Ik weet het, het spijt mij echt,' zei hij zacht. Hij bleef haar stevig vasthouden en hij streek over haar rug heen, nu werd hij zelf ook verdrietig. Hij moest dit echt afleren, hij moest minder jaloers worden, maar hij wist niet hoe hij dat moest gaan doen.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 10:07

Lolita Fullbright

Ze bleef zachtjes huilen en schudde haar hoofd een beetje. "Ik dacht dat we het konden, Leroy... Dat we gelukkig konden zijn samen, maar zo lukt het niet, je moet me echt gaan vertrouwen, echt... als je me vertrouwt, zul je ook minder jaloers zijn. Want je hoeft niet jaloers te zijn." Het speet hem wel echt.
"Zullen we nog even gaan slapen? Ik ben moe..." mompelde ze nu en ze kwam langzaam overeind en begon haar jurk verder uit te trekken,daarna kroop ze in.bed.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 10:16

Leroy Fullbright

Ze dacht dat ze het konden, maar zo lukte het niet, hij moest haar echt gaan vertrouwen, dan zou hij minder jaloers zijn. 'Maar hoe?' vroeg hij zacht. Hoe ging hij haar opeens meer vertrouwen? Dat gebeurde niet zomaar, dat was duidelijk. Het zat gewoon niet echt in hem en hij was altijd zo jaloers. Ze wilde nog even gaan slapen en ze kwam overeind, ze trok haar jurk uit en hij ging bij haar in bed liggen. Hij pakte haar hand vast, maar verder deed hij niets, waarschijnlijk zat ze daar niet op te wachten.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 10:18

Lolita Fullbright

Hij vroeg aan haar hoe hij haar meer kon gaan vertrouwen om minder jaloers te worden en ze haalde haar schouders een beetje op. "Dat weet alleen jij, Leroy... echt waar." Fluisterde ze. Ze voelde hoe hij haar hand pakte en ze sloot haar ogen om langzaam in slaap te vallen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 10:23

Leroy Fullbright

'Ik weet het ook niet,' fluisterde hij. Hij wist het niet. Misschien juist de grenzen opzoeken, zodat hij kon zien dat ze echt te vertrouwen was, maar dat kon ook juist helemaal fout gaan en dat klonk niet zo goed, dat wilde hij niet. Ze sloot haar ogen en hij bleef naar haar prachtige gezicht kijken, heel zachtjes drukte hij zijn lippen op haar voorhoofd. 'Ik hou zo veel van je dat ik gewoon altijd bang ben om je kwijt te raken, ik kan niet zonder jou,' fluisterde hij nu, bijna onhoorbaar. Daarna zakte hij zelf ook in slaap.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 10:37

Lolita Fullbright

Zijn lieve woorden zorgden er wel voor dat ze heel erg rustig in slaap viel. Maar tegen de ochtend schoot ze ineens overeind. Haar ademhaling was versneld en ze greep hijgend naar haar keel. Met grote ogen keek ze om zich heen, langzaam werd ze weer rustig toen ze in de gaten kreeg dat er niemand was om haar pijn te doen, ze hoefde zich geen zorgen te maken... Leroy hield haar keel niet vast. Hij was niet meer boos... Ze slikte moeizaam even, ze had het hier echt moeilijk mee, ze was niet meer zo stoer als vroeger, ze wilde ook het gevecht niet meer aangaan.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 10:48

Leroy Fullbright

Hij werd langzaam wakker toen hij wat beweging voelde, het was Lolita. Hij staarde naar haar en hij ademde diep in. Hij voelde zich nog steeds heel erg schuldig, zo erg dat hij niet eens wist wat hij moest zeggen. Hij kwam overeind en hij trok zijn kleding aan, hij knoopte zijn overhemd dicht en hij ademde diep in. Aan de ene kant wilde hij nu juist bij Lolita blijven, maar hij wilde ook heel erg graag weg.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 10:57

Lolita Fullbright

Ze keek naar Leroy die uit bed kwam en zijn kleding aantrok. "Blijf alsjeblieft... Het gaat alleen maar meer fout als je elke keer wegloopt, ik ben gewoon bang, Leroy... mijn angst Word groter hoe minder ik je zie." Fluisterde ze hem nu toe. Haar stem trilde en ze keek hem met tranen in haar ogen aan. Ze ging langzaam weer liggen en probeerde rustig te worden door diep adem te halen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 10:59

Leroy Fullbright

Ze zei dat hij moest blijven, het ging alleen maar meer fout als hij elke keer wegliep, ze was bang en die angst werd groter als ze hem miinder zag. 'Ik vind het moeilijk omdat ik mij zo schuldig voel.' zei hij zacht tegen haar. Hij liep naar haar toe en hij sloeg zijn armen nu wel om haar heen, hij streek langs haar wang. 'Ik wil niet dat je bang bent en wat ik deed was vreselijk onterecht, het spijt mij zo...'

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 11:14

Lolita Fullbright

"Ik vind het eerlijk gezegd wel terecht dat je je schuldig voelt..." Klonk haar stem heel zacht. Ze was namelijk echt wel bang. Hij kwam weer bij haar zitten.en ze kroop in zijn armen. "Het gaat wel weer een beetje... maar ik wil geen nachtmerries... die maken me bang, die zetten jou in een slecht daglicht." Ze sloot haar ogen en leunde zwaar tegen zijn borst aan.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 11:17

Leroy Fullbright

'Dat is ook zo. Het zou veel erger zijn als ik niets zou voelen en het mij niet uitmaakt, ik moet mij ook echt schuldig voelen, maar het is niet zo leuk.' zei hij zacht. Ze vertelde over de nachtmerrie en hij knikte langzaam. 'Waarschijnlijk is dat ook terecht... Ik hoop dat het snel over gaat en als ik iets kan doen om je te helpen, dan moet je het heel eerlijk zeggen, want ik wil alles voor je doen.' zei hij zacht. Hij wilde het goed maken.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 11:32

Lolita Fullbright

Hij gaf haar wel gelijk en gaf aan dat het niet goed zou zijn wanneer hij niets voelde. Ze knikte hierdoor een beetje. Dat was zeker waar. Ze moest hem zeggen wat hij kon doen om het beter te maken, want hij wilde duidelijk alles doen.
"Leer me te vertrouwen, eerst met Duke en daarna ook met andere dingen."

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 12:00

Leroy Fullbright

'Oké, ik wil het wel oefenen.' Zei hij tegen haar. Hij wilde het wel proberen, maar hij vond het niet echt zo heel erg leuk om te doen. 'Als ik er eerst bij mag blijven dan durf ik jullie daarna wel alleen te laten, denk ik... Als we dat steeds vaker doen dan gaat het denk ik wel...' zei hij zacht. Zeker als hij samen was met Layka, die kalmeerde hem wel, dan maakte hij zichzelf ook niet helemaal gek als ze samen waren, want dat gebeurde anders wel heel snel.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 13:57

Lolita Fullbright

Hij wilde het oefenen en daardoor haalde ze opgelucht adem en glimlachte ze naar hem. Hij stelde voor hoe hij het wilde proberen en ze knikte daardoor eventjes. Van uit daar konden ze het langzaam opbouwen. "Dan proberen we dat net zo lang tot het zonder problemen kan." Sprak ze zachtjes.Ze leunde wat meer tegen hem aan en gaapte wat vermoeid. "Is het goed als ik nog even ga slapen?" Klonk haar stem heel zacht.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 16:53

Leroy Fullbright

'Dat is goed... Ik gun het jou ook enorm en ik weet dat mijn gedrag heel erg onterecht is.' zei hij zacht. Ze vroeg of ze nog even mocht gaan slapen, ze was duidelijk nog moe. 'Dan ga ik wel even naar mijn geweldige dochter toe. Zie ik je daarna weer?' Vroeg hij haar zacht. Hij hoopte dat het vanmiddag met Duke goed zou gaan en dat het hem niet kwaad zou maken, maar hij wilde het heel graag oefenen.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 19:23

Lolita Fullbright

Hij gunde het haar ook enorm en wist dat zijn gedrag onterecht was. Ze glimlachte hierdoor een klein beetje. Hij ging naar zijn dochter toe en vroeg of hij haar daarna weer zag. "Ja, als je gewoon weer hierheen komt." Glimlachte ze hem toe en ze drukte een kusje op zijn wang en daarna kroop ze weer onder de lakens en sloot ze haar ogen om te gaan slapen.

Selina Foxy

Ze was die ochtend al vroeg opgestaan om een rondje te gaan hardlopen, het hielp haar redelijk, als ze haar energie gewoon al grotendeels kwijt was. Dan kon ze tenminste normaal functioneren, al was het nu nog niet voorgekomen dat ze boos was geworden.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen