Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 11:22

Koning Stephen Lahero

Hij werd geknuffeld en daarna meegenomen naar de bank. Hij liet zich naast Fay zakken en hij sloeg zijn arm meteen om haar heen. Ze schonk de wijn in en hij pakte zijn glas, hij nam een slokje en hij voelde de vingers van Fay zacht over zijn hoofd glijden, het was een heel erg fijn gevoel. 'Ik ben zo gek op je...' zei hij zacht. Hij voelde zich op dit soort momenten helemaal verliefd. Net zoals hij haar aan het begin leerde kennen, al was dat wel wat anders.

Nathan Gerono

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij hoorde haar zuchten, hij slikte even. Dit was ook niet echt heel handig, hij wilde niet dat Elvira dacht dat het door haar kwam en dat zou wel gebeuren, want hij wilde altijd, hij had er altijd zin in en nu opeens niet. Hij kon moeilijk zeggen dat hij hoofdpijn had. Wat als hij aan iemand anders dacht? Misschien als hij aan Fay dacht of echt fantaseerde over iets anders, dat het dan wel ging. Hij drukte zacht zijn lippen in haar hals, hij hield zijn ogen gesloten en hij liet zijn gedachten wat afdwalen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 11:30

Koningin Fay Lahero

Stephen sloeg zijn arm om haar heen en zei zacht dat hij gek op haar was. Ze glimlachte naar hem. "Ik ook op jou..." Fluisterde ze. "Oh... ik vergeet het helemaal, maar ik wilde graag nog even ergens over praten met je... ik hoop dat ik het niet allemaal weer verpest dan, anders hebben we het er morgen wel over, dat kan ook." Zei ze hem zachtjes en ze keek hem weer eventjes aan.


Elvira Solore

Ze voelde daarna ineens zijn lippen in haar hals. Ze kreunde hierdoor zachtjes en genietend even en liet haar vingers over zijn rug heen glijden. Dit vond ze heerlijk. Ze sloot haar ogen en genoot van zijn aandacht, het voelde ook echt alsof ze het nodig had, een beetje aandacht van Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 11:33

Koning Stephen Lahero

Ze was ook gek op hem en daarna zei ze dat ze het helemaal vergat, maar ze wilde graag ergens over praten met hem, ze hoopte niet dat ze het helemaal zou verpesten, want dan zouden ze het er morgen over hebben. 'nee, vertel maar, ik kan het wel aan,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij voelde zich goed en hij wilde het wel weten, de sfeer zou nu toch niet zo makkelijk meer verpest worden, hij voelde zich veel te gelukkig.

Nathan Gerono

Hij hoorde haar kreunen, dat vond hij leuk. Hij voelde ook haar vingers over zijn rug heen glijden, hij deed zijn best om overal de opwinding bij te voelen, maar het ging nog niet echt van harte. Misschien als Elvira flink haar best deed bij hem dat het wel zou werken, maar dat was niet leuk en dan wist ze sowieso wat er aan de hand was. Hij liet zijn lippen over haar huid glijden en hij streelde over haar lichaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 11:38

Koningin Fay Lahero

Hij zei haar glimlachend dat ze het mocht vertellen, want hij kon het wel aan. "Gelukkig." Zei ze hem zachtjes en ze knikte eventjes. Ze kroop nog iets dichter tegen hem aan. "Ik wilde het kindje van Nathan en Elvira adopteren, ze willen het allebei niet en ik vind het echt heel zielig als het kindje straks geen thuis heeft en zich nergens welkom voelt." Zei ze zacht tegen Stephen. "Wij zijn allebei gek op kinderen." Fluisterde ze en ze bleef hem aankijken.


Elvira Solore

Zijn lippen gleden over haar huid heen en hij streelde haar, ze vond het echt heel lekker. Na een tijdje trok ze zijn onderlichaam wat omhoog, zodat hij wat meer het water uitkwam en begon te zuigen, het was vol passie en verlangen. Ze had er nu echt zin in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 11:41

Koning Stephen Lahero

Ze kroop tegen hem aan en hij hield haar heel dicht bij zich, ze vertelde wat ze van plan was en hij knikte langzaam. Hij dacht er even een tijdje over na, maar het kindje zou het hier goed hebben, Fay was een geweldige moeder en ze had gelijk, ze waren allebei gek op kinderen. Het was voor Elvira en Nathan waarschijnlijk ook beter. 'Ik vind het niet zo'n slecht idee,' zei hij dus ook tegen haar.

Nathan Gerono

Hij voelde wat ze deed, ze begon te zuigen en daardoor hapte hij even naar adem. Hij sloot zijn ogen weer en hij probeerde het gevoel nog wat heftiger te maken door aan dingen te denken. Het ging wel redelijk, al duurde het lang en moest hij zich bijna concentreren om het gevoel vast te houden. Als hij zijn aandacht weg liet zakken, verdween ook meteen al zijn opwinding. Hij vond dit nu al vervelend en frustrerend, maar hij moest dit doen, voor Elvira.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 12:44

Koningin Fay Lahero

Stephen gaf na een tijdje aan dat hij het niet eens zo'n heel erg slecht idee vond. "Echt niet? Dat vind ik heel erg fijn." Glimlachte ze hem toe. Ze drukte een kusje op zijn wang. "Over negen maanden gaat het met jou vast wel weer goed en dan kunnen we ook echt genieten en voor een kindje zorgen." Zei ze heel liefdevol tegen hem.


Elvira Solore

Het duurde lang en het voelde ook allemaal niet zo heel erg goed, het was anders en dat kwam door haar, dat wist ze ook wel. Ze stopte langzaam en slikte eventjes, ze keek Nathan aan. "Het hoeft niet..." Fluisterde ze zacht en ze ging gewoon tegenover hem in het bad zitten, ze staarde naar haar buik en voelde de tranen in haar ogen prikken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 14:38

Koning Stephen Lahero

' Ja, precies, dan gaat het echt wel weer goed en kan ik het wel, ik vind het slim van jou bedacht. Heel erg slim zelfs...' zei hij zacht tegen haar. Hij knuffelde haar even en daarna trok hij haar voorzichtig bij zich op schoot. Het voelde nu zo goed en fijn dat hij steeds ietsje meer durfde te doen, al was het allemaal wel heel erg voorzichtig nog, hij wilde ook weer niets fout doen. Dit was eigenlijk al heel wat voor hem. Hij streek langs haar hals en hij zoende haar zacht.

Nathan Gerono

Ze stopte , ze zei dat het niet hoefde en ze nam een hele hoop afstand van hem. Nu hij haar zo zag slikte hij even. 'Het moet wel... Je moet niet denken dat het aan jou ligt... Je moet niet denken dat je lelijk bent. Je bent een verschrikkelijk mooie vrouw en je doet het zĂł goed, ik ben enorm trots op je....' Fluisterde hij. Hij meende elk woord wat hij zei en normaal was hij niet echt zo, maar ze moest het weten. Het lukte hem gewoon niet, echt niet. Hij wist niet waardoor het kwam, maar hij vond het heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 18:45

Koningin Fay Lahero

Hij vond het slim bedacht van haar en dacht dat hij het ook kon. Ze werd door hem geknuffeld en daarna werd ze zelfs op zijn schoot getrokken. Ze legde haar hoofd heerlijk tegen hem aan en zoende hem liefdevol en zachtjes eventjes terug. "Ik ben stapelgek op je, Stephen... Ik ben ook zo blij dat we het zo vaak met elkaar eens zijn." Glimlachte ze hem toe.


Elvira Solore

Hij begon tegen haar te praten en ze keek naar hem op terwijl de tranen over haar wangen gleden. Hij meende het echt en dat vond ze heel erg lief van hem. "Ik vind het zo moeilijk..." Fluisterde ze hem zacht toe, ze slikte even moeizaam en wreef de tranen zachtjes weg van haar wangen. "Waar ligt het wel aan?" Vroeg ze vervolgens, ze wilde weten waar het wel door kwam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 18:49

Koning Stephen Lahero

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij streek met zijn vingers over haar rug heen. Hij vond het heel fijn dat het nu wel even goed met hem ging. 'Ik ook... het voelt ondanks alles eigenlijk altijd goed, zelfs als ik een chagrijnig wrak ben hou ik van je... dat is toch wel bijzonder,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Hij drukte daarna zacht zijn lippen in haar hals.

Nathan Gerono

'Niet huilen, alsjeblieft... ik wil je niet verdrietig zien,' zei hij zacht, smekend. Hij kon hier helemaal niet tegen. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Dat snap ik wel, maar het ligt niet aan jou. Ik zou dit bij iedereen hebben, het komt echt niet door jou, jij bent nog net zo geweldig en ik hou nog net zo veel van je, maar nu ik weet dat je zwanger bent... nu vind ik het gewoon niet aantrekkelijk meer... het gaat niet meer,' fluisterde hij. 'Ik heb er echt niets mee, ik vind het zelfs smerig...' mompelde hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 18:55

Koningin Fay Lahero

Hij was ook gek op haar en gaf aan dat ondanks alles het eigenlijk altijd goed voelde, zelfs wanneer hij chagrijnig was, hield hij van haar, dat liet haar toch wel even glimlachen. "Ja, je bent dan zelfs lief voor me... ik vind het echt prettig dat ik je altijd kan vertrouwen, dat je me nooit pijn zal doen." Fluisterde ze hem toe. Ze vond dat echt heel bijzonder. Ze sloot haar ogen wanneer hij haar in haar nek zoende en genoot er echt van.


Elvira Solore

Hij pakte haar hand en kneep er eventjes in, hij wilde ook niet dat ze huilde. Hij gaf aan dat het niet aan haar lag, dat hij het bij iedereen zou hebben want zij was nog net zo geweldig en hij hield ook nog even veel van haar. Dat vond ze wel fijn om te horen. Ze kroop weer tegen hem aan.
"Vind je mij daarom ook smerig?" Vroeg ze met een bibberende stem aan hem, ze had er gewoon heel veel moeite mee en zelf wist ze het ook allemaal niet zo goed meer. "Ik vind het ook zo eng, als je het niet meer met mij kan, dan zijn andere vrouwen alleen maar leuker..." Slikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 18:59

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik ook... ik heb daardoor ook meer vertrouwen in onze relatie, want ik weet dat ik je nooit echt pijn zal doen, hoe boos ik ook ben, zelfs als ik helemaal in de war ben,' fluisterde hij. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar zacht. Het was heel langzaam maar intens, nu hij zich wat beter voelde wilde hij daar ook echt gebruik van maken, want het was fijn en hij wist dat hij Fay best wel wat aandacht mocht geven.

Nathan Gerono

Ze kroop weer tegen hem aan en hij sloeg zijn arm om haar heen. 'Ik vind jou zelf niet echt smerig, ik wil gewoon niets met je doen, ik vind de seks smerig,' mompelde hij. Het was nogal ongemakkelijk om hier over te praten, maar hij vertelde wel de waarheid. 'Dat is zo, maar daar ben ik andersom ook bang voor. Als ik niets meer voor jou kan doen, zijn andere mannen ook alleen maar interessanter... zeker als jij er juist wel meer zin in krijgt en ik niet,' fluisterde hij. Hij wist wel dat hij waarschijnlijk veel eerder moeite zou hebben om zich tegenover iemand in te houden, want dat had hij meestal al na een paar dagen niets doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 19:13

Koningin Fay Lahero

"We horen echt bij elkaar." Glimlachte ze hem nu toe. Ze voelde zijn hand in haar hals en hij zoende haar. Het was zo intens en ze kreunde ook even zachtjes. Ze bleef hem zoenen en wanneer ze wel heel erg heftig werd, stopte ze. "Stephen, we moeten het niet te heftig maken hoor, ik krijg echt zin in je." Plaagde ze een klein beetje en ze drukte een klein kusje op zijn wang.


Elvira Solore

Hij vond haar niet smerig, alleen de seks was heel smerig naar zijn mening en ze knikte hierdoor een klein beetje. Ze kon het ergens wel begrijpen, het leek haar ook niet heel fijn, maar ze had er wel echt zin in eigenlijk. "Als jij het al niet met me wilt doen, dan geloof ik niet dat anderen het willen..." Klonk haar stem heel zachtjes. "Ik wil dat ook helemaal niet..." Ze wilde gewoon alleen Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 19:15

Koning Stephen Lahero

'Daar was ik al van overtuigd,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze kreunde zelfs, de zoen werd wel heel erg heftig en ze hield op, ze zei dat ze het niet te heftig moesten maken, want ze kreeg echt zin in hem, daarna voelde hij haar warme lippen op haar wang. 'Ik weet niet of het slim is om het te doen of niet... ik twijfel een beetje. Ik weet dat het heel snel voorbij zal zijn en ik ben heel bang dat ik daardoor gefrustreerd raak,' zei hij zacht tegen haar.

Nathan Gerono

'Ik weet het niet, ik geloof dat ik hierin heel raar ben, er zijn vast anderen die het wel willen, zeker als je het nog niet heel erg goed kan zien,' zei hij zacht. Hij wist het eigenlijk niet, hij had hier nog nooit echt mee te maken gehad, maar hij geloofde wel dat er vast mannen waren die het wel wilden doen. 'Stephen wilt het vast wel, hij vind je nog steeds leuk,' zei hij zacht, na een tijdje. Hij kon het gewoon niet laten. Hij was niet echt jaloers, het viel hem alleen op. 'Hij heeft je geen Ă©Ă©n seconde aangekeken,' zei hij daarna zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 19:25

Koningin Fay Lahero

Hij wist niet of het slim was om te gaan doen en hij twijfelde ook een beetje. "Dan doe ik het liever niet, ik vind het prettig dat je je zo voelt, zo gelukkig en vrolijk. Dat heb ik veel liever dan dat je gefrustreerd raakt. Laten we het maar probleem voor probleem oplossen." Glimlachte ze hem een beetje toe. Ze streelde even zachtjes over zijn wang heen.


Elvira Solore

Er waren vast anderen die het wilden, vooral als ze het nog niet zo heel erg goed konden zien. Ze voelde de tranen weer in haar ogen. "Ik wil het niet." Fluisterde ze heel zacht. Hij zei dat Stephen het vast ook wel wilde en hij vond haar nog steeds leuk. Ze haalde haar schouders een klein beetje op en door wat hij daarna zei, keek ze weer even naar Nathan.
"Ik heb het sowieso helemaal verpest... ik ben weggegaan wanneer hij me nodig had, ik durf hem niet eens meer echt onder ogen te komen." Klonk haar stem heel erg zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 19:29

Koning Stephen Lahero

'Oké, dan laten we het voor nu zitten. Ik neem het risico ook liever niet,' zei hij zacht. Sowieso had hij er waarschijnlijk minder zin in, zelfs al hadden ze de afgelopen tijd niets gedaan, hij verlangde er niet echt heel erg naar, maar dat kon ook komen door alle behandelingen en drukte in zijn hoofd, hij was ook veel aan het werk, hij was nou eenmaal minder bij Fay en dan had hij er al minder zin in. Hij zoende haar nog even kort, het was vooral lief.

Nathan Gerono

'Gelukkig maar, ik heb toch ook liever dat je het niet doet,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Ze keek op naar hem en ze zei dat ze het sowieso helemaal verpest had, ze was weggegaan toen Stephen haar nodig had, ze durfde hem niet eens echt meer onder ogen te komen. 'Misschien moet je het een keertje met hem bespreken,' fluisterde hij nu. Hij wist dat het eng was, maar het was wel nodig om dit op te lossen, anders werkte het niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 19:40

Koningin Fay Lahero

Hij nam zelf ook liever het risico niet en ze glimlachte daardoor. "Dan doe we het niet." Knikte ze hem toe. Ze kreeg nog een kort en lief kusje van hem en ze dronk haar glaasje met wijn leeg. "Zullen we zo maar lekker gaan slapen samen?" Vroeg ze aan hem. Ze vond het zo fijn met hem en dat was echt aan haar te zien.


Elvira Solore

Nathan had ook liever dat ze het niet deed. "Maar ik heb ook liever dat jij het niet doet." Fluisterde ze hem toe en ze keek hem doordringend even aan. Nathan dacht dat ze het misschien met Stephen moest bespreken. "Ik durf het echt niet zo goed..." Ze wreef zachtjes over haar gezicht heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 19:43

Koning Stephen Lahero

Ze zouden het niet doen en ze vroeg of ze zo maar lekker zouden gaan slapen. 'Ja, dat is een goed idee, ik ben best wel moe,' zei hij tegen haar. Hij werkte echt hard en dat merkte hij wel, maar het zou heel fijn zijn om zo met Fay te slapen, dat wist hij nu al. Hij kwam langzaam overeind en hij trok haar voorzichtig tegen zich aan, hij legde zijn handen op haar heupen en hij zoende haar weer langzaam, het was gewoon veel te fijn.

Nathan Gerono

'Dat weet ik... ik doe mijn best,' fluisterde hij. Hij wist niet of het ging lukken, want het was wel heel erg lang. Hij zou zichzelf bijna moeten opsluiten, waarschijnlijk. Hij ging het wel proberen, hij wilde dat Elvira hem kon vertrouwen, al kon ze dat eigenlijk niet echt. 'Dat snap ik wel, maar je moet het echt uitpraten met hem, want zo blijft het ongemakkelijk en hij was toch altijd wel belangrijk voor je?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 19:58

Koningin Fay Lahero

Hij vond het een goed idee om te gaan slapen, hij was ook best wel moe. Ze knikte hierdoor even met een glimlach. Ze werd door hem overeind getrokken tegen zijn lichaam aan. Hij legde zijn handen op haar heupen en zoende haar weer. "Stephen, wat maak je het me moeilijk..." Kreunde ze nu zachtjes en ze drukte haar lichaam tegen hem aan en legde haar handen in zijn nek.


Elvira Solore

Ze haalde diep adem wanneer hij aangaf dat hij zijn best zou doen. Dat maakte haar positiever en vrolijker. "Fijn, dat vind ik al heel erg goed." Knikte ze hem toe. Ze kwam langzaam uit bad. "Kom, het word koud in bad." Glimlachte ze en ze kwam langzaam overeind en pakte zijn hand.
"Ja, hij was wel belangrijk, maar ik was voor hem veel belangrijker dan hij voor mij en dat vind ik heel erg moeilijk." Zei ze hem zacht. "Ik weet het, ik moet het uitpraten..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 20:08

Koning Stephen Lahero

Ze kreunde zacht dat hij het haar heel moeilijk maakte, daardoor glimlachte hij zwakjes. 'Sorry schatje, ik vind het gewoon veel te lekker,' zei hij zacht. Hij hield wel op, het was beter om het haar niet echt veel te moeilijk te maken, want het was echt beter om het niet te doen, al ging hij er zelf ook wel wat meer naar verlangen nu. Het voelde wel heel fijn met haar, maar het risico dat het fout ging was veel te groot.

Nathan Gerono

Ze vond het heel erg goed en daarna kwam hij overeind. Hij gaf haar een handdoek aan en hij droogde zichzelf ook af. 'Dat lijkt mij ook lastig, ik kan mij niet zo goed voorstellen hoe het is. Ik miste Fay best wel erg toen ik haar niet meer zag en ik weet dat het andersom ook zo is, dat we ongeveer op dezelfde lijn zitten. Dat is wel een fijne gedachte. Als jij dat met Stephen niet hebt, dan moet je hem dat eerlijk vertellen. Je kan zeggen dat je er wel voor hem wilt zijn, maar op een wat afstandelijkere manier of niet al te vaak,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 20:12

Koningin Fay Lahero

Hij vond het gewoon veel te lekker, ze grinnikte door zijn woorden, het was ongelooflijk lang geleden dat hij haar zo had genoemd en ze vond het heerlijk om het weer van hem te horen. Ze trok haar jurk uit en ging in het bed liggen, ze gaapte weer even, ze was echt vreselijk moe, dat voelde ze eigenlijk nu pas.


Elvira Solore

Ze kreeg een handdoek van Nathan en begon zichzelf af te drogen, ze luisterde naar hem en knikte een beetje. "Ik heb het al een keer gezegd tegen hem, maar hij vond dat echt niet leuk om te horen, hij werd vreselijk verdrietig daardoor." Legde ze aan Nathan uit. Nadat ze droog was ging ze langzaam in bed liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 20:21

Koning Stephen Lahero

Ze trok haar jurk uit en hij deed zijn kleding ook uit, daarna kroop hij naast haar in bed. Ze gaapte, het was duidelijk dat ze echt moe was en daarom was het ook beter om te gaan slapen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar dicht tegen zich aan, het was echt fijn met haar. Langzaam gleden zijn vingers over haar arm heen.

Nathan Gerono

'Dat kan ik wel begrijpen, maar denk er eens over na. Hij heeft verder niemand, jullie hebben zo veel tijd met elkaar doorgebracht toen hij bijna op sterven lag en je hebt hem beloofd dat je er altijd voor hem zou zijn. Dan heeft hij het een periode heel erg moeilijk en zeg je eigenlijk dat je hem niet meer hoeft te zien. Natuurlijk was hij verdrietig, natuurlijk is hij boos. Dat zou ik in zijn geval waarschijnlijk ook zijn, misschien nog wel erger. Als Fay dat bij mij zou doen zou ik haar afmaken of nooit meer willen zien.' zei hij zacht. 'Praat het uit, vertel hem eerlijk hoe het zit, dan kan hij zich er bij neer leggen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 20:29

Koningin Fay Lahero

Hij kroop bij haar in bed en ze voelde zijn armen om haar heen. Ze drukte een kusje op zijn wang. "Welterusten lieverd, ik hou van je." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Ze kroop lekker weg onder de dekens en viel vervolgens langzaam in slaap dicht tegen hem aan.


Elvira Solore

Hij kon het wel begrijpen, maar ze moest er eens over nadenken. Ze luisterde naar Nathan en haalde even diep adem. "Ik weet het, ik schaam me er ook voor, het was gemeen van me... ik vind het zo erg dat ik dit heb gedaan.." Fluisterde ze heel erg zachtjes. Ze kropte zich op tot een klein bolletje in het bed. "Ik ga morgen wel met hem praten denk ik.. als ik het durf." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 20:33

Koning Stephen Lahero

'Ik hou ook van jou, slaap lekker,' zei hij zacht. Hij bleef een tijdje naar haar kijken, ze zag er zo ontzettend mooi uit. Als het de komende dagen ook zo goed ging, wilde hij wel weer een stapje verder gaan, dat was voor Fay misschien ook wel fijn. Het was al heel wat dat hij weer wat meer tijd met haar doorbracht, maar dat vond hij ook wel heel erg belangrijk om te doen. Hij zakte zelf ook in slaap, hij bleef haar stevig vasthouden.

Nathan Gerono

'Dat is niet nodig, je deed het met een reden, je deed het voor mij. Je ging volledig voor mij en het heeft geholpen, want onze band is duidelijk heel sterk. Als dat niet zo was, was ik nu weggeweest, dan was ik gevlucht. Jij hebt onze relatie sterker gemaakt en daardoor ben ik er nog,' zei hij eerlijk tegen haar. Hij pakte haar vast en hij streek over haar rug heen. 'Dat kan je wel, echt wel...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/2/2016, 20:44

Koningin Fay Lahero

Ze sliep de hele nacht heerlijk en helemaal tegen Stephen aangekropen, dit was weer voor het eerst dat ze zo heerlijk doorsliep. De volgende ochtend werd ze heerlijk wakker van de zon op haar gezicht en ze rekte zich lui eventjes uit.


Elvira Solore

Nathan gaf aan dat ze het voor hem had gedaan en hun band was heel sterk, anders was hij al gevlucht. Zij had hun relatie sterker gemaakt en daardoor was hij er nog, ze glimlachte hierdoor een heel erg klein beetje en kroop dicht tegen hem aan, hij streek over haar rug heen en ze sloot haar ogen eventjes. "Ik hoop dat hij dat begrijpt..." Klonk haar stem heel zacht. Hij dacht ook dat ze het wel kon. Ze vond het heerlijk dat hij zoveel vertrouwen in haar had. "Zullen we maar gaan slapen?" Vroeg ze heel zacht en ze streelde met haar vingers zachtjes langs zijn gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/2/2016, 20:47

Koning Stephen Lahero

Hij was duidelijk ook echt moe geweest, normaal was hij eerder wakker, maar nu werd hij pas wakker toen hij Fay tegen zich aan voelde bewegen. Hij knipperde met zijn ogen en hij had een grijnsje op zijn gezicht, hij voelde zich nog net zo goed en daarom pakte hij haar vast en knuffelde hij haar even, daarna drukte hij zacht zijn lippen in haar nek. 'Ik heb heerlijk geslapen...' fluisterde hij.

Nathan Gerono

'Vast wel, Elvira. Stephen is een slimme man en ik weet zeker dat hij naar je luistert, je moet eerlijk zijn. Je moet hem echt vertellen hoe jij je er onder voelt en wat je wilt, dan weet hij dat en houdt hij er rekening mee, dat kan je wel.' zei hij zacht. Ze vroeg of ze maar zouden gaan slapen en ze streek langs zijn gezicht, waardoor hij haar zacht zoende, daarna keek hij haar weer aan. 'Ja, laten we dat maar doen.' zei hij, daarna nam hij haar mee naar het bed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum