Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/1/2016, 21:16

Faith Lahero

Killian was duidelijk wat gerust gesteld, het was een ongeluk, ze waren lief tegen elkaar. Hij kwam bij haar in bed liggen en pakte haar hand vast. Ze kroop tegen hem aan en glimlachte liefdevol naar Killian. "Ik vind het ook fijn om bij je te zijn, maar ik moet binnenkort echt weer naar huis." Sprak ze hem zachtjes toe en ze drukte een kusje op zijn wang.


Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat het voorlopig wel ging met hem. "Gelukkig maar." Glimlachte ze hem toe. Ze werd bij hem op schoot getrokken en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. Hij hield van haar en het speet hem van alles.
"Sst... je hebt straks nog tijd genoeg om alles goed te maken wanneer je weer beter bent." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. "Ik hou ook heel erg veel van jou."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/1/2016, 21:22

Killian Fullbright

Ze vond het ook fijn met hem, maar ze moest binnenkort wel weer naar huis. 'Ik weet het.' zei hij zacht. Hij wist het wel, maar hij was nu zo gewend om samen met haar te zijn dat het best nog wel eens heel erg lastig kon gaan worden. 'Ik wil eigenlijk mee, maar ik moet hier ook dingen doen en ik moet nog leren, ik kan denk ik niet zomaar weer een tijdje wegblijven.' zei hij zacht. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij knuffelde haar even. Hij wilde het eigenlijk wel, hij wilde liever met haar mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/1/2016, 21:32

Faith Lahero

Hij wist dat ze naar huis moest. Ze glimlachte lichtelijk en lief naar hem toen hij aangaf dat hij eigenlijk met haar mee wilde. "Blijf maar lekker hier, we moeten allebei veel leren en dingen doen, we hebben het onwijs druk, maar we redden het wel, zeker weten, we schrijven elkaar en tussendoor kunnen we bij elkaar op zoek." Grijnsde ze nu naar hem. Ze knuffelde hem stevig even terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/1/2016, 23:34

Killian Fullbright

' Jij redt het misschien wel, maar ik hecht heel veel waarde aan jouw gezelschap en ik vind het fijn dat er iemand voor mij is... Bovendien heeft Sean hier ook nog wel wat werk te doen, hoorde ik...' zei hij zacht. 'Kan je niet twee dagen terug gaan en dan weer hier naar toe komen? Dan kan ik ook wel met jou mee...' zei hij zacht. Hij wilde het echt heel graag. Hij voelde zich goed bij haar en dat gevoel wilde hij heel erg graag vasthouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/1/2016, 23:40

Faith Lahero

"Lieve Killian, jij red het ook. Het zal even wennen zijn, maar dat kunnen we to h wel aan?" Sprak ze zacht tegen hem en ze streelde even langs zijn wang. Sean had hier nog werk te doen, ze knikte even, dat wist ze, maar ze vond het wel prettig om eventjes een soort vakantie te hebben.
"Ik denk dat mijn ouders daar echt niet blij van worden... Ik ga een week naar huis en jij blijft lekker hier om ook een beetje op je moeder te letten, oké?" Sprak ze zacht tegen hem.
"Ik ben iemand die ook wel eens wat lucht nodig heeft, Killian, ik vind het fijn om even.mijn eigen ding te doen." Vertelde ze hem heel eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/1/2016, 23:47

Killian Fullbright

Hij begreep wel dat ze het echt wilde, maar hij vond het lastig. Hij was bang dat hij zich minder goed en minder vrolijk voelde zonder Faith en dat wilde hij niet. Hij wilde zich altijd zo voelen. Hij bleef stil, hij wilde er nu ook niet echt meer over praten, want het voelde gewoon rot. Faith begreep hem niet, ze begreep niet hoe belangrijk ze was voor zijn gevoel, hoe veel invloed ze had. Dan wilde hij er ook niet meer over praten. Dan voelde dat ook al niet meer goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/1/2016, 23:52

Faith Lahero

Killian bleef heel erg stil, ze had geen woord meer van hem gehoord,daardoor ging ze nu wat meer overeind zitten en bestudeerde wat bezorgd zijn gezicht, ze voelde dat hij ergens mee zat, maar wat het was, wist ze niet. "Heb ik soms iets verkeerds gezegd?" Vroeg ze hem heel zacht en ze legde haar hand op zijn wang en liet hem haar aankijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/1/2016, 23:55

Killian Fullbright

Hij staarde naar boven en hij keek weer naar Faith toen ze iets aan hem vroeg. 'Nee, je zegt nooit iets verkeerd... Het is gewoon... Ik voel mij minder goed als ik niet bij jou ben. Niet omdat ik je mis, ik weet niet goed wat het is, maar het is dat rare gevoel.... Dat heb ik minder als jij in mijn buurt bent.' zei hij zacht tegen haar. Hij dacht dat ze dit ook wel niet zou begrijpen. Hij pakte haar zachtjes vast en hij hield haar dicht tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/1/2016, 00:00

Faith Lahero

Ze ademde meteen opgelucht uit, het lag niet aan haar, ze had het niet fout gedaan. Hij begon weer over het gevoel waar zijn niets van begreep en ze dacht er een tijdje over na.
"Het is wel goed denk ik dat je dat alleen voelt als je bij mij bent, dan vind je mij echt de leukste." Zei ze glimlachend tegen hem en ze ging dicht tegen hem aan liggen. "Dus het is alleen dat gevoel? Je mist me niet eens?" Plaagde ze nu een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/1/2016, 00:05

Killian Fullbright

' Je bent ook gewoon de leukste... Jawel, ik mis je wel. Ik vind het heel fijn dat er iemand is om mee te praten aan het einde van de dag of als er iets gebeurt en ik vind het niet leuk dat ik straks alles moet missen. Dat ik je niet meer zo vast kan houden en kan knuffelen... Dat ga ik heel erg missen.' zei hij zacht en eerlijk tegen haar. Hij zou willen dat ze kon blijven, maar hij snapte wel dat het niet zo makkelijk ging, ze moesten allebei zo veel dingen doen..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/1/2016, 08:06

Faith Lahero

Ze grijnsde breed toen hij aangaf dat hij haar ook daadwerkelijk de leukste vond. Hij miste haar ook wel, hij vond het fijn dat er iemand voor hem was. Ze streelde even zachtjes over zijn arm heen. "Dat begrijp ik,dat vind ik ook fijn en dat ga ik het meeste missen. Maar het is niet voor eeuwig, ik kom straks gewoon weer terug en we blijven voor altijd bij elkaar, toch?" Vroeg ze lief en vrolijk aan hem. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en keek hem glimlachend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/1/2016, 10:15

Killian Fullbright

Ze streek over zijn arm heen en daardoor ging hij iets dichter tegen haar aan liggen. ' Ja, we blijven voor altijd samen.' zei hij zacht. Hij vond haar echt heel erg leuk en hij zou niets anders willen. Hij streek nu zelf langzaam over haar arm en daarna zoende hij haar zachtjes. Het voelde heel erg fijn, dit vond hij echt lekker. Hij vond het echt heel erg jammer dat ze naar huis ging, maar hij begreep het ook wel weer. Hij bleef haar heel zacht zoenen en na een tijdje merkte hij het rare gevoel in zijn lichaam weer. Hij hield op en hij ademde langzaam in, hij voelde wat er gebeurde in zijn lichaam en daardoor werd hij zelfs een beetje rood. Hij vond dit wel nogal gênant, hij lag ook zo dicht tegen haar aan. Hij wist zelf niet eens wat het allemaal inhield, hij had geen idee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/1/2016, 21:47

Faith Lahero

Hij zei dat ze inderdaad altijd samen zouden blijven, ze keek hem liefdevol aan en ze zoende hem vol liefde terug. Het was wel heel erg lekker en opeens hield Killian op en werd hij helemaal rood.
"Wat is er? Heb je dat gevoel weer?" Vroeg ze aan hem, ze wilde het echt graag begrijpen. "Misschien is het echt wel goed als we morgenochtend nog even naar Sean gaan om het te bespreken." sprak ze hem liefdevol toe en ze streek eventjes langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 00:01

Killian Fullbright

Hij slikte even, het voelde allemaal heel erg raar. Vooral omdat Faith het waarschijnlijk echt niet begreep. ' Misschien is het wel goed ja, maar ik vind het wel een beetje ongemakkelijk allemaal... Ik ben dit helemaal niet gewend.' Fluisterde hij. Hij hoopte wel dat het een goed teken was dat hij dit allemaal voelde, dat het niks slechts was. 'Mijn lichaam doet ook raar...' zei hij zachtjes. Hij reageerde best wel heftig op haar en dat vond hij lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 00:10

Faith Lahero

Hij vond het allemaal een beetje ongemakkelijk en was het niet gewend, ze schudde hierdoor haar hoofd een beetje. "Ik ook niet... Het is ook allemaal een beetje gek." Sprak ze zachtjes tegen hem. Hij zei dat ook zijn lichaam raar deed, hierdoor keek ze hem vragend aan. "Is er iets mis?" Ze vond het moeilijk dat ze er geen verstand van had en er niets van begreep.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 00:13

Killian Fullbright

'Sorry, ik wil niet dat het vervelend voor je voelt, ik zou willen dat ik het niet had...' Zei hij zacht tegen haar. Hij vond het ook echt ongemakkelijk. Ze vroeg of er iets mis was, daardoor slikte hij even. 'Dat denk ik niet... Ik weet het niet... Ik reageer op alles en ik kan er niets aan doen, geloof ik...' zei hij zacht. 'Het gebeurt gewoon zonder dat ik iets doe...' Fluisterde hij. Het was best wel vervelend, hij wist echt niet goed wat hem overkwam..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 08:59

Faith Lahero

"Het is in orde, Killian, maak je niet zo druk over mij, volgens mij is het voor jou het vervelendste." Zei ze hem zachtjes en ze streek weer eventjes langs zijn gezicht. Hij dacht gelukkig dat er niets mis was en dat hij gewoon op alles reageerde. "Oh.. oké... lukt het om te gaan slapen? Dan gaan er echt morgen naar Sean. dan is het meteen duidelijk voor ons allebei wat er gebeurd." Klonk haar stem zachtjes en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 10:25

Killian Fullbright

Hij wist echt niet goed wat hem allemaal overkwam, hij voelde zich ook wat onrustig door het gevoel. Ze zouden morgen echt naar Sean gaan om het te bespreken en ze vroeg of hij wel kon slapen nu. Hij knikte langzaam, dat moest wel lukken. Hij was wel een beetje bang dat Faith het zou merken als ze dicht tegen hem aan kwam liggen, maar daar kon hij niet zo veel aan veranderen. Hij streek zachtjes langs haar wang. ' Je bent heel lief...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 11:12

Faith Lahero

Hij knikte dat hij wel zou kunnen slapen en daarna streek hij eventjes langs haar wang. Hij vond haar lief en daardoor glimlachte ze hem toe. "Jij ook, ga maar lekker slapen." Ze gaf hem een kusje en ging daarna liggen in bed. Ze keek hem nog eventjes aan en sloot daarna haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 11:20

Killian Fullbright

Ze kwam in bed liggen en hij pakte zachtjes haar hand vast. 'Slaap lekker, ik hou van je,' fluisterde hij. Hij hield nog wel een klein beetje afstand van haar, hij was nog steeds wat rood door alles, maar gelukkig vond Faith het niet erg en wilde ze er alleen maar over praten, want ondanks dat het ongemakkelijk was, vond hij dat niet zo heel erg om te doen, het was fijn met haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 16:18

Lolita Fullbright

Slapen lukte haar niet, ze lag nu al een tijdje wakker in bed en staarde naar het plafond, na een tijdje kwam ze overeind en keek ze heel eventjes naar Leroy, ze trok haar kleding aan, ze was gewoon onrustig en daar moest ze iets aan doen. Ze moest en zou Kenzo erop aan spreken wat hij allemaal aanricht in hun familie. Ze legde een klein briefje neer voor Leroy dat hij zich geen zorgen moest maken en dat ze die ochtend terug zou zijn. Daarna liep ze naar het dorp toe en klopte ze midden in de nacht aan op de deur van Kenzo, waarschijnlijk was hij toch nog ergens aan het drinken of wat dan ook.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 16:27

Kenzo

Hij had net iedereen naar buiten gelaten toen er opeens op de deur aangeklopt werd, waardoor hij daar naar toe liep. Vast iemand die wat vergeten was of hier wilde blijven slapen. Hij trok de deur open en hij keek wat verbaasd naar degene die daar stond, die had hij niet verwacht. 'Dat is nog eens bijzonder nachtelijk bezoek,' zei hij tegen haar. Hij hield de deur verder open. 'Kom binnen,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 16:31

Lolita Fullbright

De deur werd voor haar open gedaan en ze werd bijzonder bezoek genoemd. "Ik kon niet slapen." Vertelde ze aan de jongen en ze liep naar binnen toe wanneer ze daar toestemming voor kreeg.
"Wat ben je van plan, Kenzo?" Vroeg ze hem meteen heel erg direct. Ze keek hem hierbij doordringend aan, ze wilde weten hoe hij zich gedroeg onder deze vraag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/1/2016, 16:36

Kenzo

'Daar hebben meer mensen last van,' zei hij tegen haar. Ze stond nog niet fatsoenlijk binnen of ze vroeg wat hij van plan was. 'Niets,' was zijn simpele antwoord. Hij sloot de deur achter hun en hij schonk twee glazen met wijn in, hij gaf haar er ééntje aan. 'Wat ben jij van plan? Waarom kom je mij opzoeken als je niet kunt slapen? Dat lijkt mij een stuk interessanter om te weten...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/1/2016, 16:41

Lolita Fullbright

Hij zei meteen dat hij niets van plan was, natuurlijk zei hij dat, de vorige keer had hij ook niet gezegd wat zijn plannen waren en kwamen ze daar pas achter toen ze zelf dood was. Ze kreeg een glas wijn en nam er een slokje van.
"Ik wil je duidelijk maken dat dit niet de manier is om met Jay om te gaan. Hij wordt koning, Kenzo, het is belangrijk dat hij stabiel blijft. Natuurlijk mag hij ook plezier hebben, maar je moet het niet zo overdrijven met hem." Legde ze aan Kenzo uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 2 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum