Medieval Times

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 08:34

Faith Lahero

"Ik vind dat je het heel erg goed doet, Killian." Complimenteerde ze hem, hij werkte er hard voor om beter te worden en dat vond ze heel erg goed en knap van hem. Ze vond het ook leuk, ze waren allebei leergierig en dat vond ze heel erg prettig. Hij stopte zelf ook wat van haar spullen in de tas en wanneer ze klaar waren. Sloeg ze haar armen om hem heen en zoende ze hem heel zacht en lief.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 10:20

Killian Fullbright

Ze vond het goed van hem en daarom was hij toch wel een beetje trots, het maakte hem gelukkig. Ze waren klaar en hij keek naar Faith, hij werd door haar gezoend. Hij pakte haar voorzichtig vast en hij trok haar iets meer tegen zijn lichaam aan, zijn armen sloeg hij om haar heen. Ook al waren het wel maar een paar dagen, hij zou haar wel gaan missen. Ze brachten zo veel tijd door samen, het kon bijna niet anders dan dat hij haar ging missen.
Nikkay

Aantal berichten : 20719
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 15:54

Lolita Fullbright

Ze had best nog wel rustig geslapen, maar ze werd vreselijk misselijk wakker. Ze opende haar ogen en stoof meteen naar de badkamer waar ze over begon te geven, ze voelde zich vreselijk beroerd en misselijk en bleef een tijdje op de koude vloer van de badkamer zitten, Leroy was nog bij selina, ze was nu even alleen, maar ze hoopte wel dat hij snel zou komen. Door haar opgezette keel deed alles nog veel meer pijn dan normaal. Ergens hoopte ze wel dat dit kwam doordat ze zwanger was. Dan zou dit toch nog wel heel erg positief zijn allemaal.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 15:57

Leroy Fullbright

'Dat vind ik heel erg fijn om te horen,' zei hij tegen haar, toen ze aangaf dat ze verder geen problemen had. 'Nou, dan denk ik dat Sean nog wel even bij je wilt zijn, dan ga ik Lolita weer eens opzoeken,' zei hij glimlachend tegen haar. 'Ik vind het fijn om even met je gepraat te hebben en als er iets is kan je mij opzoeken,' zei hij daarna. Hij kwam overeind en hij liep de kamer uit, Sean stond bij de deur te wachten, gewoon voor de zekerheid. Leroy bedankte hem kort en liep daarna naar Lolita toe. Hij ging de kamer binnen en hij sloot de deur achter zich.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 17:31

Selina Foxy

Ze grijnsde eventjes naar haar vader. Hij ging zelf Lolita weer opzoeken en ze knikte daardoor eventjes. "Dat is goed, ik vond het ook fijn om met je te praten." Knikte ze meteen. Wanneer Leroy wegliep zag ze dat Sean voor de deur stond. "Stond je ons een beetje in de gaten te houden?" Vroeg ze met een kleine grijns aan hem.

Lolita Fullbright

Na een tijdje hoorde ze de deur. Ze had haar ogen gesloten en zat wat onderuit gezakt in de badkamer. "Leroy?" Ze hoopte echt dat hij het was, want ze wilde graag dat hij bij haar was nu ze zich zo slecht voelde.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 17:57

Leroy Fullbright

'Lolita?' Vroeg hij zacht toen hij zijn naam hoorde. Hij liep op het geluid af en hij zag haar in de badkamer zitten, meteen pakte hij haar bezorgd vast. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg hij aan haar. Had hij dit gedaan? elke keer als er iets met haar was dan maakte hij zich zo enorm veel zorgen, hij wilde echt niet dat ze zich niet goed voelde of dat er echt iets ergs aan de hand zou zijn. Hij kon niet zonder Lolita, hij wilde het niet meer..
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 19:29

Lolita Fullbright

Ze hoorde aan zijn stem dat het inderdaad Leroy was en daardoor keek ze even naar hem op. Hij pakte haar vast en vroeg wat er aan de hand was. "Laten we hopen dat ik zwanger ben." Ze kon nu wel een beetje naar hem grijnzen, want het idee maakte haar gelukkig. "Maar laten we niet te vroeg juichen... tot nu toe zie ik niets, maar ik voel me wel heel misselijk." Mompelde ze tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 19:54

Leroy Fullbright

Ze zei zacht dat ze hoopte dat ze zwanger was. Daardoor kwam er een fonkeling in zijn ogen te staan. Ze gaf wel aan dat het ook niet zo kon zijn, want ze kon nog niks zien, maar ze was heel misselijk. 'Ik hoop het zo...' zei hij zacht. Hij streek zorgzaam langs haar wang. Hij wist wel de consequenties, ze zouden het nu waarschijnlijk niet meer wild en ruw doen, dat was te gevaarlijk. Maar het maakte hem niet zo heel veel uit als ze echt zwanger was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 20:05

Lolita Fullbright

Hij hoopte het heel erg en ze voelde zijn vingers langs haar wang glijden. Ze glimlacht een klein beetje naar hem en legde haar hoofd tegen zijn borst.
"Ga je wel goed voor me zorgen nu?" Vroeg ze hem met een klein glimlachje en ze keek even naar hem op. Dat zou ze fijn vinden, dat hij nu voor haar klaar stond, wat er maar gebeurde.

Faith Lahero

Na een tijdje was ze toch echt vertrokken en reed ze na een paar uur weer over het erf van White Castle, iedereen was duidelijk blij om haar weer te zien en ze liep eigenlijk meteen naar de werkkamer van haar vader, hij vond het vast hartstikke leuk om har weer te zien en zelf vond ze dat ook, ze was benieuwd hoe het met hem ging en ze klopte even zachtjes aan op de deur.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 20:20

Leroy Fullbright

Ze legde haar hoofd tegen zijn borstkas aan en hij streek door haar haren heen. Ze vroeg of hij nu wel goed voor haar ging zorgen, waardoor hij glimlachte. 'Met alle liefde,' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zijn lippen zorgzaam op haar wang, daarna tilde hij haar voorzichtig op. Hij hield haar dicht tegen zich aan en hij legde haar op het bed neer. Hij pakte een glaasje water voor haar en hij gaf het aan, daarna kwam hij bij haar zitten.

Koning Stephen Lahero

Hij had een redelijk goede dag, al ging het in vlagen een stuk minder goed. Er werd op de deur geklopt en eigenlijk had hij totaal geen zin om iemand te zien, maar hij moest wel. 'Ja?' vroeg hij, zo vriendelijk mogelijk, al mislukte het flink. Hij deed enorm zijn best om de woede een beetje onder controle te houden, maar de uitbarstingen kwamen zelfs voor hem aardig onverwachts.

Sean Mylano

Selina kwam naar buiten en hij grijnsde door wat ze vroeg. 'Ik wilde alleen maar helpen hoor, mijn bedoelingen zijn natuurlijk altijd goed.' zei hij glimlachend tegen haar. 'Hoe ging het? Begin je hem een beetje aardig te vinden?' plaagde hij lichtjes.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 20:36

Lolita Fullbright

Hij glimlachte door haar vraag en zou met alle liefde voor haar zorgen, daardoor glimlachte ze hem toe. Ze werd voorzichtig opgetild en door hem op het bed neergelegd, hij pakte zelfs een glaasje water.
"Jij neemt je nieuwe baan wel heel serieus." Klonk haar stem lichtelijk plagend, ze begon al wat beter te worden nu en ze kroop tegen hem aan wanneer hij bij haar kwam zitten. Ze nam een paar kleine slokjes en glimlachte lichtelijk.

Faith Lahero

Ze hoorde dat ze binnen mocht komen, de stem van haar vader klonk raar, maar ze merkte wel dat hij het goed bedoelde, dat voelde ze gewoon. Ze deed de deur open.
"Hoi papa, heb je me een beetje gemist?" Vroeg ze hem met een vrolijke grijns en ze liep naar hem toe en knuffelde hem meteen even.

Selina Foxy

"Altijd? Dat geloof ik ergens niet helemaal." Plaagde ze hem een klein beetje. Hij vroeg hoe het ging en of ze Leroy al aardig begon te vinden.
"Ja, ik denk het wel, hij is erg bezorgd en vriendelijk, ik mag hem wel." Knikte ze nu. "Ik durf alleen niet zo goed om het uit te testen allemaal." Vertelde ze Sean eerlijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 20:41

Leroy Fullbright

'Ik moet wat, als werkloze,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze kroop tegen hem aan en dronk wat van het water, hij sloeg zijn arm om haar heen en hij genoot van dit moment. Hij vond het heel erg fijn dat ze zo bij hem kon zitten, dat hij de rust in zichzelf redelijk gevonden had. 'Wil je het Duke al vertellen?' vroeg hij nu aan haar. Ze wist hoe belangrijk ze de man vond, dan kon ze meteen met hem praten en hij zei de opmerking eigenlijk als uitnodiging, hij gaf aan dat hij het oké vond als ze naar hem toe ging.

Koning Stephen Lahero

De deur ging open, hij zag dat het Faith was, daardoor werd zijn blik wel een stuk opgewekter. Hij had zijn kleine meisje toch wel gemist, al werd ze een stuk zelfstandiger. Hij werd geknuffeld en hij hield haar stevig vast. 'Ik mis je elke keer, maar het doet mij goed om te zien dat het zo goed gaat met jou,' zei hij tegen haar.

Sean Mylano

'Bijna altijd,' zei hij plagend tegen haar. Ze dacht dat ze hem wel aardig vond, hij was bezorgd en vriendelijk, ze mocht hem wel. Hij knikte tevreden, hij was blij om dat te horen, het was goed als ze een beetje een band zouden krijgen met elkaar. 'Dat snap ik wel, dat is ook eng. Je moet de grenzen van je eigen gevoel opzoeken en dat vind niemand echt leuk...'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 20:48

Lolita Fullbright

Het was zo rustig en relaxt met Leroy dat ze echt wat kalmer werd en de pijn zakte een beetje naar de achtergrond. Ze keek Leroy aan door zijn vraag en ze glimlachte, ze vond het zo fijn dat hij dit allemaal echt wilde proberen.
"Mag dat?" Vroeg ze daarom ook, ze wilde wel dat Leroy er zelf goed over na had gedacht en het ook echt wilde.

Faith Lahero

Ze zag haar vader helemaal opklaren. Hij hield haar stevig vast en zei dat hij haar elke keer miste, maar het deed hem wel g oed om te zien dat het met haar zo goed ging.
"Ja, met mij gaat het fantastisch, maar hoe gaat het met jou?" Vroeg ze aan hem en ze keek haar vader even doordringend aan om te zien hoe hij eruit zag.

Selina Foxy

Hij snapte het gelukkig wel en was het met haar eens dat het eng en niet leuk was. Ze knikte hierdoor een beetje. "Ik kom er wel, uiteindelijk, maar misschien dat het nog heel lang gaat duren." Zei ze zacht tegen hem. Dat vond ze niet leuk, ze was al zo ongeduldig ingesteld.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 20:52

Leroy Fullbright

Ze vroeg of het mocht, waardoor hij glimlachte. 'Ja, het mag,' zei hij zacht. Hij had er over nagedacht, hij wist dat het belangrijk voor haar was en hij wilde echt leren om beter om te gaan met zijn jaloerse gevoelens, dus moest hij het een keertje toestaan. Dit was toch wel iets wat heel belangrijk was, dus wilde hij haar ook de kans geven om dat te doen.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het fantastisch met haar ging, waardoor hij glimlachte, hij was er echt heel blij mee. 'Met jou en Killian ook? Gedraagt hij zich een beetje?' vroeg hij haar. Ze wilde daarna weten hoe het met hem ging, waardoor hij zijn schouder ophaalde. Hij wist het zelf ook niet zo goed. 'Met vlagen gaat het heel slecht. Rick is bezig om alles uit mijn hoofd te halen en dat is best wel zwaar...' zei hij eerlijk tegen haar.

Sean Mylano

Ze zei dat ze er uiteindelijk kwam, maar misschien ging het nog lang duren. 'Dat maakt niet uit, als het maar beter wordt, uiteindelijk. We hebben alle tijd, het heeft geen haast,' zei hij tegen haar. 'Zullen we samen wat gaan drinken in het dorp?' vroeg hij daarna. Faith was weg, Killian was druk bezig om dingen te leren en hij had wel zin om even wat anders te doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 21:13

Lolita Fullbright

Hij zei dat het mocht en daardoor knuffelde ze hem eventjes. "Dat lijkt me heel erg fijn, zullen we zo al gaan? Dan heb je ook een tijd om chagrijnig te worden." Plaagde ze hem nu een beetje en ze drukte een kus op zijn wang. Daarna kwam ze langzaam overeind om zich voorzichtig aan te kleden.

Faith Lahero

"Killian gedraagt zich voorbeeldig, we hebben het allebei druk met dingen leren en dat gaat heel erg goed." Knikte ze nu. Waarschijnlijk vond haar vader het wel leuk dat ze allebei zo hun best deden om dingen te leren. Haar vader legde uit dat het slecht ging af en toe en daardoor keek ze hem bezorgd aan en streek ze over haar vaders rug.
"Maar... jullie zijn er nu al best wel lang mee bezig toch?" Vroeg ze zachtjes, ze vond dat het nu zo onderhand wel klaar moest zijn.

Selina Foxy

Hij vond dat het uiteindelijk beter moest worden en ze knikte. "Ja, uiteindelijk hebben we alle tijd, maar ik ben vreselijk ongeduldig." Legde ze met een kleine grijns aan hem uit. Hij vroeg of ze samen wat gingen drinken en ze knikte eventjes. "Ja, lekker." Glimlachte ze. "Zullen we maar meteen gaan dan?"
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 21:16

Leroy Fullbright

Hij werd geknuffeld, dat vond hij fijn. Hij had het echt nodig dat ze duidelijk aangaf dat ze het fijn vond, dan zag hij er meer de noodzaak van in, want anders had hij het toch liever niet. Ze vroeg of ze zo al zouden gaan, waardoor hij zijn hoofd schudde. 'Je bent heel erg,' plaagde hij haar. Hij kwam zelf ook overeind en hij streek even langs haar wang om haar daarna zacht te zoenen, daarna gaf hij haar wel de ruimte om haar kleding aan te doen.

KOning Stephen Lahero

'Dat vind ik heel fijn om te horen,' zei hij tegen haar. Hij mocht het wel, Killian deed dus hard zijn best en gedroeg zich goed, dat vond hij heel erg belangrijk en dat wist Faith ook. Ze zei dat ze er nu al best wel lang mee bezig waren en hij knikte langzaam. 'Het is allemaal iets moeilijker dan verwacht,' zei hij zacht tegen haar. Het viel hem zelf ook echt zwaar, maar hij moest er doorheen, hij ging nu niet meer opgeven.

Sean Mylano

'Dat weet ik, maar dat past wel bij je,' zei hij tegen haar. Ze vond het een goed idee en ze vroeg of ze meteen zouden gaan, hij knikte langzaam. Hij liep met haar door de gangen heen naar buiten en eenmaal daar keek hij opzij naar haar. 'Heb je wel eens een relatie met iemand gehad?' vroeg hij. Hij was wel benieuwd naar haar, hij wist eigenlijk nog niets.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 21:31

Lolita Fullbright

Leroy vond haar heel erg. "Zo weet je dat het goed met me gaat." Grinnikte ze lichtelijk plagend tegen hem. Hij kwam naar haar toe en zoende haar even zachtjes. Ze zoende hem liefdevol eventjes terug en daarna maakte ze haar jurk dicht en was ze niet zo heel erg veel later aangekleed en klaar om te gaan. Ze pakte de hand van Leroy vast en liep met hem naar buiten toe.

Faith Lahero

Hij vond het wel fijn om te horen, hierdoor glimlachte ze breed, daar had ze ook wel op gehoopt. "Ja, we willen zoveel mogelijk leren!" Grijnsde ze hem toe. Hij vertelde dat hij het allemaal moeilijker vond dan hij had verwacht. Ze knikte een klein beetje. "Maar het komt wel goed, toch? Uiteindelijk?" Vroeg ze hem zachtjes.

Selina Foxy

Het paste wel bij haar. "Helaas wel." Grinnikte ze een klein beetje. Hij liep met haar mee naar buiten toe en samengingen ze door het dorp heen, hij vroeg aan haar of ze wel eens een relatie met iemand had gehad.
"Hoezo wil je dat weten?" Vroeg ze aan hem. Er werden nooit echt dingen aan haar gevraagd in die trant.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 21:42

Leroy Fullbright

'Dat is zo,'zei hij lachend tegen haar. Ze was vrij snel klaar en pakte zijn hand vast, hij kneep er zachtjes in en hij liep met haar mee naar de kamer van Duke en Layka. Op de een of andere manier vond hij het nu minder erg. Het was de ene keer ook erger dan de andere keer, maar nu wist hij er van af, nu had hij de beslissing kunnen nemen en nu wist hij precies wat ze ging doen. Hij klopte aan en Duke deed al snel de deur open.

Koning Stephen lahero

'Uiteindelijk komt het goed,' zei hij zacht tegen haar. 'Alleen de weg er naar toe is een beetje zwaar, maar ik overleef het, dat is het belangrijkste,' zei hij. Dat vond hij ook echt, hoe moeilijk hij het ook had, hij wilde altijd vechten en dat was in dit geval wel een heel erg groot voordeel. 'Ga nou maar snel naar mama toe, die zal je wel flink gemist hebben,' zei hij tegen haar.

Sean Mylano

'Het is juist wel leuk,' zei hij grijnzend. Het maakte haar interessant. Ze vroeg waarom hij het wilde weten, daardoor glimlachte hij een beetje. 'Omdat ik het mij afvraag. Ik ben nieuwsgierig, maar ik wil niet in je hoofd gaan kijken, ik wil je graag wat beter leren kennen,' zei hij tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 21:52

Lolita Fullbright

Hij gaf lachend aan dat ze gelijk had, ze straalde daardoor wel wat meer en vond het leuk om met hem mee te lopen. Duke deed de deur voor hun open en hoewel ze zich net nog echt beroerd voelde, straalde ze wel echt en was ze heel erg vrolijk. Ze kwam naar binnen toe en ging op de bank zitten.

Faith Lahero

Haar vader gaf aan dat het uiteindelijk wel goed kwam en daardoor knikte ze eventjes. Hij zou het wel overleven. "Dat hoop ik maar, want je mag echt nog lang niet dood gaan." FLuisterde ze hem toe. Hij zei dat ze snel naar haar moeder moest gaan want die had haar ook flink gemist. "Dat ga ik doen."
"Natuurlijk is je moeder veel sneller." Klonk nu de stem van Fay, ze opende de deur en Faith vloog op haar af, Fay tilde haar op en draaide haar een rondje. Alleen al haar aanwezigheid maakte alles beter en vrolijker.

Selina Foxy

Hij vond het duidelijk wel leuk allemaal en hij stelde de vraag omdat hij nieuwsgierig was, maar niet in haar hoofd wilde kijken.
"Oké, maar mag ik dan wel toegeven dat ik het een rare vraag vind voor iemand die alleen vrienden wilt blijven." Klonk haar stem lichtelijk plagend tegen hem.
"Maar ik heb heel veel foute vriendjes gehad, maar ik denk niet dat dat telt." Sprak ze zacht en ze haalde haar schouders een beetje op. "Jij?" Vroeg ze vervolgens.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 22:03

Sean Mylano

Door wat ze zei grinnikte hij een beetje. 'Sorry, ik ben nieuwsgierig en ik wil je graag leren kennen, ik ben echt alleen benieuwd,' zei hij tegen haar. Hij meende het ook, hij zocht er verder helemaal niets achter. Ze vertelde dat ze heel veel foute vriendjes had gehad, maar het telde niet echt. Ze wilde het ook van hem weten. 'Nee, eigenlijk niet,' zei hij. 'Ik heb nog nooit echt een relatie met iemand gehad, ik ben vrij saai, geloof ik...'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 22:20

Selina Foxy

Hij legde uit dat hij echt puur nieuwsgierig was en haar gewoon graag wilde leren kennen. Ze grinnikte hierdoor eventjes, want zo zag het er ookk echt uit, het was pure nieuwsgierigheid.Hij had zelf nog nooit echt een relatie gehad en was een vrij saai persoon.
"Saai ben je volgens mij echt niet. Had je geen bruisend leven, daar waar je vandaan komt?" Vroeg ze nu aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 22:22

Sean Mylano

Ze dacht dat hij echt niet saai was en ze vroeg of hij geen bruisend leven had. 'Nou, ik had wel een redelijk bruisend leven,' zei hij lachend tegen haar. 'Ik heb mij prima vermaakt, maar ik heb ook veel rondgereisd, ik had nooit echt de rust voor een vaste relatie, denk ik. Het is er nooit van gekomen, misschien omdat ik het zelf niet wilde of omdat ik de ware niet tegen ben gekomen, ik weet het niet.' zei hij tegen haar, heel eerlijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 22:32

Selina Foxy

Hij had wel een redelijk bruisend leven en vermaakte zich altijd prima en reisde veel. Hij had alleen geen rust voor een vaste relatie. "Dat kan toch? Sommige mensen zoals wij zijn daar gewoon niet altijd klaar voor en hebben daar tijd voor nodig." Grinnikte ze hem toe.
"Maar nu lijk je het wel te willen, of niet?" Vroeg ze, ze maakte dat op uit zijn woorden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 22:34

Sean Mylano

'Ik denk dat ik er heel veel tijd voor nodig had,' zei hij grijnzend tegen haar. Door wat ze daarna vroeg staarde hij haar even aan, was dat zo? Misschien wel, hij vond het moeilijk in te schatten. 'Ik weet het niet... ik ben zo iemand die er wel voor wilt gaan, maar als het allemaal te dichtbij komt raak ik in paniek en ren ik naar een andere vrouw. Het is niet dat ik per definitie ontrouw ben, maar ik ben niet zo'n held met mijn eigen gevoelens en ik hou veel liever voor mijzelf.' zei hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/2/2016, 22:43

Selina Foxy

Hij staarde haar een tijdje aan, duidelijk zelf nog niet daarover nagedacht. Dat liet haar toch wel een beetje grinniken. Hij g aaf aan dat hij er wel voor wilde gaan, maar te dichtbij werd hem te eng.
"Hmm... oké, dus eigenlijk denk je ervoor te willen gaan, maar is het toch te eng voor je." Zei ze met een kleine grijns. "Wel de gevoelens van andere mensen, maar die van jou blijven achter een gesloten deur, dat is wel een beetje apart." Plaagde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen