Medieval Times

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 20:06

Leroy Fullbright

Hij was richting de kamer van zijn dochter gelopen, maar ze was er niet. Daarom had hij nog een rondje gelopen en hij kwam Sean tegen hij bleef even met de man praten. Het was echt wel een aardige kerel en Leroy vond het interessant om met hem te praten. Hij hoorde van Sean ook dat Selina aan het hardlopen was, dat vond hij wel verstandig van haar. Waarschijnlijk zou het wel een beetje helpen, maar het echte probleem zou niet verdwijnen, al wist hij soms de oplossing ook niet echt.

Nikkay

Aantal berichten : 20191
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 20:11

Selina Foxy

In de gangen zag ze Sean en Leroy met elkaar praten.
"Goedemorgen!" Klonk haar stem behoorlijk vrolijk. Ze was net klaar en was eventjes in bad geweest. Nu was ze weer fris en voelde ze zich eigenlijk best wel goed.
"Hoe gaat het hier?" Vroeg ze met een grijns.

xAnouk

Aantal berichten : 19979

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 20:37

Leroy Fullbright

Hij keek op toen hij een bekende stem hoorde, het was zijn dochter. Hij glimlachte naar haar, het was goed om haar vrolijk te zien. Hij had vooral geen zin om het over alles met hem en Lolita te hebben, dus deed hij maar net zo vrolijk. 'Met mij is ook alles goed, ik ben blij om je in zo'n goed humeur te zien, dat is altijd fijn.' zei hij tegen haar. ' Zullen we even naar je kamer gaan om wat te praten?' Vroeg hij daarna. Hij keek even naar Sean, maar de man wilde hun duidelijk een moment alleen geven.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 20:45

Selina Foxy

Haar vader zei dat met hem alles goed was en gaf aan dat hij blij was dat ze zo vrolijk was. "Ja, natuurlijk." Glimlachte ze hem toe. Hij vroeg aan haar of ze samen even zouden praten. "Is goed hoor." Knikte ze hem toe en ze liep voor hem haar kamer in. Ze ruimde even wat kleren op en ging daarna op de bank zitten.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 20:50

Leroy Fullbright

Hij liep met haar mee, ze ruimde nog wat spullen op en hij ging zelf ook op de bank zitten. ' Hoe gaat het nu met je?' Vroeg hij aan haar. Zijn blauwe ogen stonden bijzonder rustig en kalm, hij wilde haar helpen met alles, zo ver hij kon. Hij wist dat hij op moest letten dat hij niet te ver ging en dat het ten koste zou gaan van hem zelf, maar het ging nu goed dus wilde hij dat ook graag zo houden, hij wilde haar echt helpen zo ver hij kon.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 20:58

Selina Foxy

Leroy vroeg aan haar hoe het nu met haar ging.
"Er is nog niet voorgekomen dat ik boos ben geworden, Leroy, ik ben rustig en spreek eigenlijk met niet zo heel erg veel mensen, want ik wil het heel erg graag goed doen." Vertelde ze hem zacht. Ze wilde gewoon echt niet dat het fout ging.

Koningin Fay Lahero

Ze had behoorlijk lang geslapen eigenlijk en werd nu wat lui wakker. Ze was de laatste tijd echt moe doordat ze Stephen zo nauwlettend in de gaten hield, nu had ze dus langer geslapen dan normaal. Het was niet haar bedoeling geweest, maar nu kon ze er toch niet veel aan veranderen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 21:03

Leroy Fullbright

Hij was blij om te horen dat het nog niet fout gegaan was, ze deed duidelijk echt haar best en dat vond hij heel erg fijn, dat kon hij waarderen. ' Je moet de confrontatie niet helemaal uit de weg gaan, dat is ook niet goed. Je moet af en toe de grenzen opzoeken om te kunnen leren. Niet te veel, natuurlijk, maar wel genoeg om elke keer een stapje verder te komen.' zei hij zacht tegen haar. Ze moest het niet overdrijven, maar af en toe kijken hoe het ging was wel goed.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 21:06

Selina Foxy

"Dat weet ik, maar ik durf het zelf niet zo goed, als het gebeurd door iemand anders, dan wil ik daar best mee om leren gaan, maar ik wil het niet uitlokken." Legde ze aan hem uit. Ze keek weer eventjes naar hem op en haalde haar schouders een beetje op. Ze vond het gewoon heel erg moeilijk.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 21:10

Leroy Fullbright

'Dat is prima, je moet vooral doen wat voor jou goed voelt. Als je het maar niet volledig uit de weg gaat, dat zou namelijk niet echt zo goed zijn, want vroeg of laat moet het gevoel er toch een keertje uit en dan zo het alleen maar heftiger zijn.' zei hij zacht tegen haar. 'Wil je het nog ergens over hebben? Kan ik je misschien ergens bij helpen?' Vroeg hij aan haar. Hij had het idee dat het allemaal verder wel goed met haar ging, maar misschien wilde ze nog wel meer bespreken of had ze vragen voor hem.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 21:15

Selina Foxy

Hij vond het goed, zolang ze het maar niet volledig uit de weg ging en daardoor knikte ze eventjes. "Het komt vast vanzelf wel weer, meestal wel één keer in de week." Vertelde ze aan hem. Hij vroeg of hij verder nog wat voor haar kon betekenen.
"Nee, eigenlijk niet, verder heb ik nergens problemen mee." Glimlachte ze nu naar hem.

Faith Lahero

Ze zat nu samen met Killian op de bank bij Sean, ze moesten toch een keer gaan praten met Sean over de rare gevoelens van Killian die ze zelf niet had.
"Sean, we wilden wat vragen over gevoelens van Killian, want we weten allebei niet zo goed wat we ermee aanmoeten." Sprak ze zachtjes tegen hem.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 21:26

Sean Mylano

Killian en Faith hadden aangegeven dat ze met hem wilden praten en dat vond hij geen probleem, hij deed het graag en hij was hier eigenlijk ook om ze te helpen met alles. Faith vertelde wat er aan de hand was en hij knikte langzaam. 'Wat voor gevoel heb je dan? Kan je het mij een beetje uitleggen?' Vroeg hij aan Killian, die zich duidelijk ongemakkelijk leek te voelen in deze situatie. 'Ik weet het niet zo goed... Het is een soort onrustig gevoel, maar wel positief, geloof ik...' zei Killian zacht, waardoor Sean even knikte.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 21:28

Faith Lahero

Sean knikte even en vroeg Killian naar het gevoel, of hij het uit kon leggen. Ze zag de ongemakkelijke houding van Killian en ze pakte zijn hand stevig vast en keek hem met een bemoedigende glimlach eventjes aan. Hij kon het wel. Hij vertelde het zacht aan Sean en ze keek afwachtend naar de man.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 21:36

Sean Mylano

'Heb je het alleen bij Faith, Killian?' Vroeg hij aan de jongen. Die knikte meteen. Daardoor glimlachte Sean even, dit was eigenlijk gewoon heel erg schattig allemaal. 'Het is een heel normaal gevoel. Waarschijnlijk ben je al wat verder met alles dan dat Faith is, dat is niet erg. Het is logisch dat je het nog niet snapt, het is natuurlijk nieuw voor je. Maar mannen hebben het meestal op een wat andere manier dan vrouwen.' Legde hij nu rustig uit.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 21:46

Faith Lahero

Sean vond het allemaal niet heel verontrustend, dat was wel duidelijk. Het was normaal, maar wel nieuw voor hun, hij vond het logisch dat Killian het nog niet begreep.
"Dus het is gewoon allemaal heel normaal en ook niet erg dat ik het niet heb?" Vroeg ze nog aan Sean.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 22:46

Sean Mylano

'Iedereen heeft het, de ene wat meer dan de andere en ik vind het niet zo heel verbazingwekkend dat Killian er meer last van heeft, als je kijkt naar zijn familie. Zolang het maar niet te erg wordt en jullie er goed over kunnen praten, is het geen probleem.' zei hij tegen de twee. 'Het is niet erg dat jij het minder hebt, het komt waarschijnlijk vanzelf, je gaaf vanzelf alles leuker vinden en dan krijg je steeds meer hetzelfde gevoel als Killian.' zei hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 22:49

Faith Lahero

Sean vond het duidelijk allemaal totaal niet raar. Vooral niet als je keek naar de familie van Killian, het was geen leuke opmerking vond ze, maar hij had wel gelijk... zij kreeg het gevoel vanzelf wel en het was geen probleem als ze er gewoon over konden praten. "Dat kunnen we wel." Ze kneep even in de hand van Killian en grijnsde naar hem.
"Ik ga trouwens weer terug naar huis, mag ik een paar dagen vrij van onze training?" Vroeg ze aan Sean.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 23:05

Sean Mylano

Hij zag dat Killian duidelijk opgelucht was, ze hadden zich duidelijk heel erg veel zorgen gemaakt en dat was logisch. Waarschijnlijk was het allemaal heel erg nieuw en wist Killian niet echt wat hem overkwam, de zorgen waren dan ook heel erg normaal. 'Ja, dat kunnen jullie wel, jullie kunnen het heel goed samen,' zei hij tegen hun. 'Dat is geen probleem, maar niet meer dan een paar dagen,' zei hij plagend.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 23:10

Faith Lahero

Sean dacht dat ze het heel goed samen konden,dat liet haar breed glimlachen en ze knikte meteen. "Nu weten we dat we ons er geen zorgen over hoeven te maken." Knikte ze meteen en ze knuffelen Killian eventjes. Sean vond het ook geen probleem als ze een paar dagen wegging.
"Natuurlijk niet, want zolang kan ik Killian niet missen." Plaagde ze Sean terug met een grijns en daarna kwam ze overeind.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 23:13

Sean Mylano

Hij vond ze echt zo leuk samen. 'Jullie zijn enorm schattig, ik zou bijna jaloers worden op jullie relatie,' zei hij plagend. Hij meende het wel, ze waren leuk samen en hij merkte nu al dat het voor hun allebei ook goed was. Ze leken enorm goed bij elkaar te passen en elkaar ook echt aan te vullen. 'Gelukkig maar, jullie moeten je concentratie er wel bij houden. 'Doe je ouders maar de groeten, je kan wel even een pauze gebruiken denk ik,' zei hij glimlachend.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 23:25

Faith Lahero

"Ik dacht dat jij niet aan relaties deed." Plaagde ze Sean eventjes met een brede grijns. Ze moest haar ouders de groeten doen en daardoor knikte ze meteen. "Dat zal ik zeker doen." Daarna kwam ze overeind en trok ze Killian mee. "Tot over een paar dagen, Sean!" Klonk haar stem vrolijk en vervolgens liep ze de kamer uit.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 23:29

Killian Fullbright

Hij werd meegetrokken en eenmaal buiten de kamer pakte hij haar vast en draaide hij haar een rondje. Hij pakte haar iets steviger beet en hij hield haar dicht tegen zich aan. 'Gelukkig is het niet heel erg ofzo.' zei hij tegen haar. Het was een enorme opluchting voor hem. Hij streek langs haar wang en hij keek haar vol liefde aan, heel vrolijk. 'Ga je nu al meteen weg?' vroeg hij daarna zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 23:39

Faith Lahero

Ze werd eenmaal buiten een rondje gedraaid door Killian, hierdoor keek ze hem vrolijk en wat bewonderend aan. "Ik wist niet dat jij zo sterk was." Grijnsde ze vrolijk, ook al was ze zelf maar een heel licht en tenger meisje, ze knuffelde hem eventjes. "Ik wist wel dat het niet heel erg was." Hij was er duidelijk echt vreselijk opgelucht door, vervolgens vroeg hij aan haar of ze al meteen wegging.
"Nadat ik mijn spullen heb gepakt wel..." Klonk haar stem nu wat zachter.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 1/2/2016, 23:42

Killian Fullbright

'Natuurlijk wel, ik ben hartstikke sterk,' zei hij lachend tegen haar. Ze zei dat ze wel wist dat het niet zo heel erg was, daardoor glimlachte hij. 'Jij bent slim, ik niet,' zei hij plagend. Ze zou weg gaan als ze haar spullen gepakt had en hij knikte even. 'Mag ik je helpen of ben jij mij nu wel zat ondertussen?' vroeg hij aan haar. Hij vond het heel leuk om nog even samen te zijn met haar.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/2/2016, 23:59

Faith Lahero

"Dat vind ik leuk." Ze vond het echt leuk dat hij zo sterk was, het gaf haar een goed gevoel, Killian zou haar vast altijd beschermen tegen welk kwaad dan ook. Hij zei dat zij slim was en hij niet. "Jij bent vreselijk slim, alleen een beetje onzeker." Glimlachte ze en ze drukte een kus op zijn wang.
"Ik ben je niet zat... Ik ga je ook vreselijk missen, kom, help maar mee." Ze nam hem mee naar zijn slaapkamer en pakte een tas waar ze alles in kon doen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/2/2016, 00:19

Killian Fullbright

'Ik hoop dat ik alleen nog maar sterker word, en ook nog slimmer... Ik leer wel hard.' zei hij grijnzend. Hij deed echt enorm zijn best om zo veel mogelijk te doen en te leren. Hij werkte er aardig hard voor. Hij mocht meehelpen van haar en ze zei dat hij wel heel slim was, maar een beetje onzeker. Ze had er wel gelijk in, maar hij kon er niet zo veel aan veranderen. Hij pakte wat van haar spullen en hij stopte die in ze tas, het was jammer dat ze wegging, maar een paar dagen zouden ze wel overleven.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven