Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 09:45

Koningin Fay Lahero

Ze wist wel dat ze misschien iets te wild voor hem was en dat hij dit liever niet had, maar zelf vond ze het heerlijk. Ze genoot er echt van en bereikte al heel snel haar hoogtepunt, vooral omdat hij in haar hals beet, ze kreunde genietend en keek hem met een liefdevolle glimlach aan. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Sorry dat ik je wakker maakte." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 15:01

Koning Stephen Lahero

Ze bereikte al vrij snel haar hoogtepunt en daarna zei ze dat het haar speet dat ze hem wakker had gemaakt. 'Maakt niet uit, ik snap het wel. Jij hebt het ook gewoon nodig.' Fluisterde hij. Natuurlijk vond hij het ergens wel jammer dat ze het zelf deed, maar dat kon hij haar niet kwalijk nemen, want hij deed dat ook af en toe. Hij wilde er al helemaal geen rot gevoel aan over houden, ze mocht dit best doen. 'Is het nu goed?' Vroeg hij plagend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 16:46

Koningin Fay Lahero

Hij snapte het wel en zei dat ze het ook gewoon nodig had. "Meer dan ik had gedacht." Grijnsde ze hem eventjes toe. Ze had het echt niet verwacht dat het zo heftig was geweest. Hij vroeg plagend of het nu goed was. "Ja, het is heerlijk zo, ik ben er blij mee." Knikte ze grijnzend. "Zullen we dan nu maar lekker gaan slapen?" Vroeg ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 16:57

Koning Stephen Lahero

' Ja, weet je het zeker? Ik ga je nu namelijk niet meer helpen, dit was wel genoeg .' Zei hij plagend tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en daarna zoende hij haar heel even, dit vond hij wel fijn, hij was toch wel blij dat hij wakker was geworden. 'Ik hou van je, slaap lekker...' zei hij vol liefde. Hij zakte zelf al in slaap, hij was echt wel flink moe geweest en hij had het ook nog wel nodig om wat meer bij te komen. Extra energie was goed voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 17:26

Koningin Fay Lahero

"Ja, ik weet het heel zeker, dankjewel... jij kan het veel lekkerder dan ik." Lachte ze hem nu toe. Hij zei liefdevol dat hij van haar hield. "Ik ook van jou, schatje... je bent lief..." Hij zakte al meteen in slaap en zij viel dicht tegen hem aan in slaap. Ze hield hem stevig vast en sliep heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 17:41

Koning Stephen Lahero

'Hm, gelukkig maar.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij sloot zijn ogen en hij zakte al meteen in slaap, hij kroop heel dicht ttegen het haar aan. Hij sliep vrij diep, hij bewoog af en toe wel een beetje, maar eigenlijk sliep hij ook niet echt onrustig. Hij had geen vervelende droom, maar hij bewoog wel. Het was lang geleden dat hij normaal had kunnen slapen, meestal was hij half bewusteloos geweest. Hij rustte nu wel heel goed uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 18:05

Koningin Fay Lahero

Ze werd midden in de nacht weer wakker, ze kwam een klein beetje overeind en keek naar Stephen. Hij bewoog in zijn slaap, maar hij leek niet echt ergens last van te hebben. Ze vond het lastig om zo in slaap naast hem te vallen want hij stootte haar elke keer precies aan. Zacht zuchtte ze even en schoof ze wat meer bij hem vandaan. Ze sloot haar ogen weer en probeerde in slaap te komen. Ze was nog echt verschrikkelijk moe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 18:12

Koning Stephen Lahero

Hij werd uiteindelijk een klein beetje rustiger, al merkte hij ergens half wel dat Fay niet meer tegen hem aan lag. Vroeg in de ochtend werd hij wakker, hij besloot Fay nog even te laten slapen en hij trok zijn kleding aan, daarna vertrok hij al naar zijn werkkamer. Hij wilde nu het weer kon zo enorm graag aan het werk. Eindelijk kon hij weer doen wat hem gelukkig maakte en nu ook weer op een normaal niveau. Hij wilde wel nog even met Killian praten en hij wilde ook zeker heel graag wat leuks doen met Fay vandaag, daardoor werkte hij extra hard door.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 18:18

Koningin Fay Lahero

Ze was echt pas na een tijdje uitgeput in slaap gevallen en sliep daarna ook zonder problemen de hele ochtend door. ze was vreselijk moe geweest en merkte niet dat Stephen uit bed was gegaan en aan het werk ging.


Kayton Erogate

Hij was onwijs vrolijk, vooral door wat hij de vorige dag met Carmen had gedaan. Hij hield er echt van. Nu ging hij weer naar de werkkamer om nog wat werk te doen voor Stephen. Hij liep de kamer binnen en zag daar Stephen al zitten, hard aan het werk.
"Stephen... ik weet dat je het werk heel erg belangrijk vind, maar ga eerst andere dingen doen. Samen zijn met je gezin, spaar je energie want het werk is echt geen prioriteit." Glimlachte Kayton en hij kwam dichterbij. "Bovendien ben ik hier echt niet naar toe gekomen om alleen maar een paar daagjes te werken, ik wil alles op orde hebben voor je." Legde hij aan Stephen uit en hij legde zijn hand even op zijn schouder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 19:47

Koning Stephen Lahero

Kayton kwam binnen en hij keek even op naar hem. 'Ik doe het heel erg graag, ik heb nu het gevoel dat ik weer iets kan en dat ik eindelijk weer nuttig ben.' Zei hij grijnzend tegen Kayton..'Ik ga ook echt wel genieten en leuke dingen doen, maar dit vind ik ook leuk en dit doe ik net zo graag...' Zei hij tegen Kayton..Hij wist dat hij echt nog wel rust nodig had, maar voor nu vond hij dit wel heel erg fijn. Dit maakte hem gelukkig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 19:55

Kayton Erogate

"Ja, jij bent de eerste die werken net zo leuk vind als ik." Plaagde hij Stephen eventjes. Hij wilde zich nuttig voelen en dat begreep Kayton ergens ook wel. Hij ging ook genieten en leuke dingen doen, maar dit vond hij ook leuk en deed hij net zo graag. Kayton glimlachte hem toe. "Zal ik je even helpen? Dan kun je iets leuks doen met Fay straks en nog even bij Faith kijken." Zei hij glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 19:59

Koning Stephen Lahero

'Ik vind het echt leuk, als ik er de energie voor heb.' zei hij grijnzend tegen Kayton. Nu vond hij het echt fijn om te doen. Kayton stelde voor om even mee te helpen en hij knikte, dat was prima. ' Ja, ik wil ook nog even naar Killian toe en met hem praten. Ik wil dat zo het liefste als eerste doen.' Zei hij zuchtend. Hij was hier echt niet gerust op, hij wilde de jongen beter leren kennen nu, voor hij hem helemaal ging wantrouwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 20:04

Kayton Erogate

Hij mocht hem wel even helpen, daardoor ging hij zitten en pakte hij een paar papieren van de stapel af. Hij wilde ook nog even met Killian praten. "Het is een hele lieve jongen, Stephen... heel anders dan Leroy of Jay." Sprak Kayton zachtjes tegen hem. "Daarbij denk ik dat Faith hem onder controle kan houden als het wel fout gaat." Hij wilde graag zijn mening hierover geven zodat Stephen wist hoe zijn omgeving over alles dacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 20:23

Koning Stephen Lahero

'Ik weet dat ik mij er niet druk over moet maken, maar dat doe ik toch wel. Ik kan er helemaal niks aan doen.' zei hij zacht. 'Ik geloof wel dat hij anders is, maar toch. Het blijft een jongen en die zijn altijd nieuwsgierig. Ik weet dat hij gek is op Faith, ik kan het zien, maar ik ben gewoon bang dat hij te ver gaat.' zei hij zacht. Hij was er echt bang voor, hij wilde het niet nog een keer, want hij was helemaal niet blij met de zwangerschap van Chayenne.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 22:27

Kayton Erogate

Hij luisterde naar Stephen en glimlachte een beetje. "Ik begrijp het wel, het is goed dat je dan met hem gaat praten. Dan ben je vast een stuk geruster." Knikte Kayton. "Ga anders maar, we zijn toch bijna klaar hier." Hij was ontzettend blij dat hij Stephen weer gezond was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 22:40

Koning Stephen Lahero

Hij begreep het wel, hij moest dan maar met de jongen gaan praten, dan was hij vast een stuk geruster. 'Dat hoop ik dan maar,' zei hij zacht tegen Kayton. Hij kwam overeind en ruimde even wat spullen op. 'Bedankt voor je hulp,' zei hij nog, daarna vertrok hij richting de kamer van Faith, Killian zou hier hoogstwaarschijnlijk ook zijn en hij had hier vast ook geslapen. Hij klopte aan, hij vond dit toch wat lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 22:46

Kayton Erogate

Hij hoopte het en Kayton knikte eventjes. Hij wist het wel zeker. Daarna bedankte hij hem voor zijn hulp. "Geen dank, Stephen, ik doe het graag voor je." Glimlachte hij nu. Hij werkte nog eventjes verder.
Faith sliep nog steeds, ze was zo gesloopt dat ze gewoon doorsliep en ze deed eigenlijk niets met de gevoelens van de mensen om haar heen, ze bleef op die rustige plek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 22:51

Koning Stephen Lahero

De deur werd open gedaan en hij zag dat het Killian was, Faith lag nog te slapen. Hij vroeg de jongen met zich mee te lopen en hij nam plaats in een aparte kamer, zodat ze rustig konden praten. Na een tijdje vond hij het genoeg, Killian vertrok naar Faith en Stephen bleef zelf even zitten. Dit bleef lastig. Hij had het idee dat Fay gelijk had, de jongen viel mee, hij was goed en hij leek echt heel erg veel om Faith te geven, maar nog steeds had Stephen zijn twijfels. Hij zag toch wel heel erg veel van Jay. Jay betekende Leroy en zo iemand hield hij het liefste zo ver weg bij zijn kinderen als mogelijk was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 22:58

Faith Lahero

Na een tijdje werd ze een klein beetje wakker en ze wreef in haar ogen. Ze was nog niet helemaal lekker, ze kroop wat in elkaar en ze wreef zachtjes over haar hoofd heen. Ze haalde even diep adem en sloot haar ogen om proberen zichzelf te genezen, het ging een klein beetje, ze voelde zich wel weer wat beter en ze keek op toen ze Killian weer zag binnenkomen. Even glimlachte ze naar hem.


Koningin Fay Lahero

Ze rekte zich wat lui en langzaam uit en knipperde met haar ogen. Ze keek om zich heen, maar Stephen was nergens te bekennen. Heerlijk bleef ze in het bed even liggen, ze had de rust echt heel erg hard nodig gehad en ze voelde zich nu geweldig. Haar ogen straalden en de wallen onder haar ogen waren ook wat meer verdwenen. Ze zag er echt weer heel erg goed uit vergeleken met de vorige dag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 23:15

Killian Fullbright

Hij stapte de kamer binnen, heel zachtjes, hij wist nog niet of Faith wakker was, maar al snel zag hij dat ze wel wakker was. Hij kwam op het bed zitten en hij glimlachte naar haar. 'Je lag nog zo lief te slapen,' zei hij daarna grijnzend en lichtelijk plagend. Hij vond echt dat het er heel lief uit had gezien. 'Ik heb met je vader gepraat, hij kwam mij ophalen,' zei hij zacht. Hij vond het toch wat raar, hij was niet echt gewend om er over te praten.

Koning Stephen Lahero

Na alles nog eens een paar keer overdacht te hebben ging hij terug naar de slaapkamer, hij zag dat Fay nog in bed lag en hij grijnsde toen hij zag hoe goed ze er uit zag zo. 'Je bent echt heerlijk om naar te kijken,' zei hij lachend. Hij kroop op het bed en hij zoende haar direct, hij was echt heel blij om te zien dat het beter met haar ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 23:24

Faith Lahero

Hij kwam op het bed bij haar zitten en gaf aan dat ze nog heel erg lief lag te slapen, ze glimlachte lief naar hem. Hij had met haar vader gepraat. " Ging dat goed?" Vroeg ze hem zachtjes en nieuwsgierig, ze kroop tegen hem aan.


Koningin Fay Lahero

Hij vond haar heerlijk om naar te kijken, hij kroop op het bed naar haar toe en ze werd door hem gezoend. Ze zoende hem zacht en liefdevol terug en legde haar handen op zijn rug en kroop hem tegen haar aan. "Hmm... Waar ben jij heel de ochtend geweest?" Vroeg ze zacht aan hem en ze streelde door zijn haar heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 23:55

Killian Fullbright

'Ik weet het niet zo goed, ik weet niet precies wat hij van alles vindt,' zei hij zacht. 'Maar ik geloof dat ik vooral van jou af moet blijven,' zei hij daarna. Het was nogal ongemakkelijk geweest, want Stephen was dan toch best wel dwingend en dat was hij niet gewend, zijn ouders waren helemaal niet zo streng tegen hem, maar Stephen was dat wel.

Koning Stephen Lahero

'Ik was werken, daarna nog even met Kayton en daarna heb ik met Killian gepraat,' zei hij tegen haar. 'Je had wel gelijk, het is een aardige jongen, maar ik weet het nog steeds niet. Misschien moet ik het maar even laten.' zei hij zacht tegen haar, daarna zoende hij haar weer langzaam. 'Je ziet er echt heerlijk uit, ongelofelijk,' mompelde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 00:04

Koningin Fay Lahero

Ze glimlachte toen hij aangaf dat hij met Killian had gepraat en het een goede jongen vond. "Dat is hij denk ik ook." Knikte ze. "Laat het inderdaad maar even, we houden ze gewoon goed in de gaten." Zei ze hem nu zacht. Ze werd weer door hem gezoend en weer zei hij dat ze er heerlijk uitzag. "Ik voel me ook goed en jij ziet er ook weer uit om op te eten." Plaagde ze en ze beet even zachtjes in zijn lip. Haar ogen keken vrolijk en ondeugend naar hem op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 00:06

Koning Stephen Lahero

Ze dacht dat het ook zo was en hij moest het even laten, ze moesten het goed in de gaten houden. Hij knikte even, voor nu was dat inderdaad wel genoeg. Ze voelde zich goed en hij zag er uit om op te eten. Ze beet in zijn lip en hij kreunde zacht, daarna keek hij in haar ondeugende ogen. 'Je mag mij best opeten hoor, misschien vind ik het wel lekker,' zei hij zacht. 'Zeker na vannacht heb ik er wel zin in.' plaagde hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 00:12

Koningin Fay Lahero

"En waar zal ik dan beginnen met jou opeten?" Vroeg ze hem met een uitdagende stem, ze liet haar hand over zijn lichaam naar beneden glijden en greep hem daar stevig beet. "Hier?" Vroeg ze plagerig. Hij had zin in haar na vannacht. "Ik heb denk Ik voorlopig een tijdje altijd zin in jou." Plaagde ze hem terug en ze zoende hem verlangend even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 4 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum