Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 22:17

Killian Fullbright

'Ik vind het niet erg om die gevoelens te krijgen, want het maakt mij positief genoeg om alleen al jou te kunnen zien,' zei hij zacht tegen haar. Dat was wel zo, dat gaf hem zo'n goed gevoel dat hij de rest ook wel kon hebben, al zou hij wel weg gaan als het nodig was. Dat was voor Faith misschien ook wel fijner. Ze vond het verstandig en ze pakte wat te eten, waardoor hij dat zelf ook deed. 'Vind je vader het wel oké? Tussen ons? Hij leek niet zo enthousiast...' zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij weer. 'Oneindig zou ik niet willen zeggen, maar we hebben nooit geprobeerd hoe lang ik het echt volhou,' zei hij plagend tegen haar. Ze liet hem wat meer los en hij ging door met de zoen, hij vond het wel heel erg fijn. 'Ik ben zo ontzettend blij dat jij er altijd voor mij bent. Ik kreeg elke keer niet de kans om dat te zeggen en ik was zo bang dat ik dood zou gaan zonder dat ik je duidelijk kan maken hoe belangrijk je bent...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 22:28

Faith Lahero

Hij vond het niet erg want het maakte hem al positief genoeg om alleen maar bij haar te kunnen zijn. Ze glimlachte even naar hem. Het was heel erg lief. Hij vroeg naar haar vader.
"Hij vind het eng, ik voelde het. Hij is heel erg bang dat het net zo gaat als bij mijn zus, maar dat wil ik zelf niet eens..." Zei ze tegen hem. "Ik wil geen kinderen, voorlopig zeker nog niet en het idee staat me eigenlijk ook niet echt aan." Vertelde ze heel eerlijk tegen hem.


Koningin Fay Lahero

"Maar, dat gaan we vandaag even niet doen, je bent pas net weer een beetje in leven." Plaagde ze hem nu. Hij zei haar dat hij blij was dat ze er altijd voor hem was. hij kreeg de kans niet om te zeggen en hij was zo bang geweest dat hij al dood ging voor hij het aan haar duidelijk had kunnen maken. "Hé, schatje... ik weet toch heel erg goed dat je daar blij mee bent? We hebben geen een keer ruzie gehad samen. We hadden het goed, ook al was je zo ziek..." Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze streelde langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 22:32

Killian Fullbright

Ze vertelde dat ze kon voelen dat haar vader het eng vond, door hoe het met Chayenne was gegaan. Hij knikte langzaam, dat kon hij wel begrijpen. Ze vertelde dat ze geen kinderen wilde, voorlopig zeker nog niet en het idee stond haar niet echt aan. 'Ik snap het wel hoor,' zei hij meteen. 'Ik moet er voorlopig ook echt niet aan denken... echt niet.' zei hij. Ze zouden er nu echt nog niet goed voor kunnen zorgen en ze moesten eerst veel langer samen zijn, ook al vond hij het wel enorm fijn met haar. 'Maar zou je niet.... ben je niet benieuwd... naar hoe het verder zou voelen?' vroeg hij nu zachtjes aan haar.

Koning Stephen Lahero

'Ik ben hartstikke in leven. Morgen dan?' vroeg hij plagend aan haar. Hij kreeg tranen in zijn ogen door wat ze daarna zei, hij vond het fijn dat ze het wel wist, maar het deed hem toch pijn dat ze zo veel had moeten doen voor hem. Dat had hij nooit gewild en hij hoopte dat het nooit meer zo erg zou worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 22:41

Faith Lahero

Killian zei dat hij het snapte en hij moest er voorlopig echt nog niet aan denken. Door wat hij daarna vroeg, grinnikte ze even. "je moet er niet aan denken maar toch denk je er wel aan en ben je benieuwd." Plaagde ze hem zwakjes. Ze at nog een beetje wat en kroop dicht tegen hem aan. "Ik ben er nog niet benieuwd naar nee. Ik zou het nog niet eens kunnen, daarvoor ken ik mijn kracht nog niet goed genoeg." Legde ze aan hem uit.


KOningin Fay Lahero

Hij was hartstikke in leven en vroeg of ze het morgen zouden doen. "Ja, dat is goed." Grijnsde ze hem breed toe. Ze zag de tranen in zijn ogen en daardoor trok ze hem dicht tegen haar aan. "Sst... ik doe het graag voor je, heel erg graag... ik ben zo blij met je en ik kan niet zonder je leven." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 22:45

Killian Fullbright

Hij grijnsde door wat ze zei. 'Zo bedoelde ik het niet, ik wil echt niet denken aan kinderen, dat vind ik nog veel te vroeg. De komende jaren ook nog,' zei hij plagend tegen haar. 'Maar naar de rest ben ik wel benieuwd,' gaf hij toe. Hij kon er niets aan doen, het was gewoon zo. Ze was er zelf nog helemaal niet benieuwd naar en ze kende haar kracht nog niet goed genoeg, daardoor knikte hij, dat was ook wel waar.

Koning Stephen Lahero

Morgen vond ze goed en daarna werd hij tegen haar aan getrokken, hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij ademde diep in. 'Ik was doodsbang.' gaf hij toe. Hij vond het vreselijk, het gevoel dat je dood ging, maar je kon er niets meer aan doen. De aanvallen waren het ergste geweest. Nu kon hij er redelijk over praten, maar het was toch echt vreselijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 22:52

Faith Lahero

Hij zei dat hij het zo niet bedoelde, hij wilde echt niet denken aan kinderen, dat vond hij nog veel te vroeg. "Ja, dat dacht Chayenne ook, maar die hadden het één keer gedaan en toen was ze meteen zwanger." Ze huiverde even bij het idee ervan. Hij knikte, zo te merken vond hij het wel prima allemaal, daar was ze wel blij mee. Ze wreef weer even over haar voorhoofd heen en ging liggen in het bed.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en ze aaide door zijn haren heen. Hij gaf toe dat hij doodsbang was. Daardoor schoten de tranen in haar ogen. "Ik ook... als ik je niet zoveel energie had gegeven, had je het niet eens overleefd dat Faith je hielp..." Klonk haar stem schor en zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 22:59

Killian Fullbright

'Zou dat echt zo snel gaan?' vroeg hij zacht. Hij wist het niet, hij wist dat soort dingen eigenlijk helemaal niet echt goed. Misschien hadden ze het wel veel vaker gedaan, dat kon toch ook? Ze ging liggen en hij pakte haar hand vast, terwijl hij naar haar bleef kijken. Hij had een glimlachje op zijn gezicht staan, hij vond haar echt heel erg leuk.

Koning Stephen Lahero

'Het is vreselijk, maar het is nu niet meer nodig om bang te zijn,' fluisterde hij. Hij was heel erg blij dat het goed was gekomen, dat het nu goed ging met hun, dat het goed ging met hem. Dat was het belangrijkste, nu kon hij Fay weer gelukkig maken en laten zien hoe veel hij van haar hield. 'Kom, we gaan uit bad,' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 23:07

Faith Lahero

"Het kan, daarom wil ik wachten." Zei ze zacht tegen Killian met een kleine glimlach. Hij pakte haar hand vast en ze keek even naar hem. Ze ging weer lekker liggen en kneep in zijn hand. Daarna sloot ze haar ogen even en viel langzaam in slaap.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het vreselijk maar vond het niet meer nodig om bang te zijn. Ze glimlachte even naar hem en streelde langs zijn wang. Hij zei vervolgens dat ze uit bad zouden gaan. Ze knikte eventjes. "Ja, laten we dat maar doen." Glimlachte ze en ze kwam langzaam omhoog. Ze pakte een handdoek en begon haar lichaam weer droog te maken, daarna keek ze naar Stephen en drukte zacht haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 23:10

Killian Fullbright

Ze zei dat het kon en dat ze daarom wilde wachten en hij knikte even. Hij begreep het wel, maar hij was zelf toch wel erg nieuwsgierig. Ze ging liggen en na een tijdje zakte ze in slaap, hij bleef nog even naar haar kijken, maar daarna sliep hij zelf ook. Het was zo heerlijk rustig en fijn met haar, hij kon zijn energie ook wel gebruiken.

Koning Stephen Lahero

Hij stapte ook uit het bad en hij keek even naar haar, daarna droogde hij zich zelf ook af. Hij voelde haar warme lippen op die van hem. 'Ik ben zo gek op jou,' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar een stukje heftiger, hij vond dit echt heel erg lekker. Het was zo fijn dat het weer normaal was, dat het heerlijk was en zonder zorgen. Hij trok haar dichter naar zich toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 23:18

Koningin Fay Lahero

Hij zei dat hij gek was op haar. "Ik ook op jou, schatje." Fluisterde ze hem liefdevol toe. Hij zoende haar vervolgens heftiger terug. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en ze pakte hem stevig vast terwijl ze hem vol passie terug zoende. "Stephen... waarom laat je me nog steeds wachten? Ik heb zin in je." Kreunde ze nu ongeduldig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 23:21

Koning Stephen Lahero

Ze was ook gek op hem en daarna was de zoen vreselijk heftig, dit vond hij echt heerlijk, het was precies goed nu. Door wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Sorry hoor.' plaagde hij haar. Hij pakte haar vast en hij nam haar direct mee de kamer weer in. Hij gooide haar op het bed en hij boog over haar heen, hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en daarna drong hij al bij haar naar binnen, want anders was het echt niet vol te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 23:29

Koningin Fay Lahero

Hij plaagde haar en pakte haar vervolgens vast. Ze werd meteen de kamer ingenomen door hem en op het bed gegooid. Ze grijnsde en kreunde zacht wanneer hij bij haar naar binnen drong. Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze sloot haar ogen genietend. Haar handen gleden zacht over zijn rug heen. Het was zo fijn om dit weer op deze manier te kunnen. ze drukte haar lichaam zo dicht mogelijk tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 23:37

Koning Stephen Lahero

Zoals hij al wel verwacht had was het nogal heftig voor hem, het was wel echt heel erg lekker maar eigenlijk was hij al meteen klaar. Hij ademde diep in en hij zoende haar even zacht, maar daarna ging hij weer door. Hij raakte eigenlijk totaal niet gefrustreerd en het was zo lekker dat hij ook echt gewoon door wilde gaan. Hij wilde niet stoppen, het was heel fijn met haar en het kon eindelijk weer zo. Fay zou het vast ook alleen maar lekker vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 23:41

Koningin Fay Lahero

Na een paar seconden merkte ze al dat hij klaar was. Hij zoende haar en ze zoende hem zacht en liefdevol terug. Net wanneer ze wilde vragen of hij misschien door kon gaan, ging hij al verder. Dat voelde heerlijk en ze kreunde genietend. "Je bent geweldig..." mompelde ze hem zacht toe. Haar nagels gleden zacht over zijn rug heen en ze ging maar al te graag door.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 23:43

Koning Stephen Lahero

Ze kreunde en eigenlijk vond hij het wel fijn om nog eens extra te merken dat ze dit lekker vond. Haar nagels gleden over zijn huid en hij drukte zijn lippen in haar hals. Hij zoog even op haar huid en daarna zag hij de waterdruppels over haar heen lopen. Doordat hij eindelijk weer wat sterker was, was zijn kracht dat ook meteen wat meer. Hij vond het niet zo erg, hij hoopte dat Fay dit ook lekker vond. Hij was aardig heftig nu en hij ademde diep in en uit, nu hield hij het beter vol.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 23:51

Koningin Fay Lahero

Ze werd alleen maar heftiger toen ze hem voelde zuigen en de waterdruppels over haar lichaam gleden. Je zag ze steeds sneller verdampen. Ze wilde heel veel met hem doen, maar ze hield zich in, ze wilde zo lang mogelijk genieten en dat kon alleen als ze hem zo veel mogelijk met rust liet... Gelukkig was hij wel heftig en was alles heel erg lekker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 23:53

Koning Stephen Lahero

Hij merkte nu wel dat zijn energie nog niet op het oude niveau was. het ging wel goed, maar het was wel vermoeiend. Hij bereikte zijn hoogtepunt weer en hij kreunde diep. Hij vond het echt heel lekker, ondanks dat het alsnog wel snel klaar was. Hij ging naast haar liggen en hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals. 'Vond je het fijn?' Vroeg hij heel zacht, toch iets onzeker. Waarschijnlijk zou dat ook echt wel nog even blijven. Als het ooit al weg ging..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 00:00

Koningin Fay Lahero

Het duurde nu wel ietsjes langer, maar ze merkte dat het voor hem genoeg was en voor haar gold dat ook, ze werd ook moe. Hij ging naast haar liggen en ze voelde zijn lippen in haar hals. Hij wilde van haar weten of ze het fijn vond, zijn stem was iets onzeker. Ze knuffelde hem daardoor stevig. "Het was heerlijk... Ik moest me echt inhouden om je niet alle hoeken van de kamer te laten zien." Plaagde ze. "Dat komt morgen wel." Ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 00:04

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij nu weer. 'Dat lijkt mij heerlijk.' zei hij zacht. Hij vond het echt heel fijn dat ze het zo leuk vond. Hij zoende haar even heel zacht en daarna trok hij de dekens wat meer over hun heen en sloeg hij zelf ook zijn armen om haar lichaam heen. ' Je bent geweldig.' Fluisterde hij. Het was zo fijn met haar, alles was echt fijn. Hij zakte na een tijdje weg in slaap, zijn lichaam had nog wel veel rust nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 00:12

Koningin Fay Lahero

Met zijn armen om haar heen viel hij al heel erg gauw in slaap. Ze had het echt heerlijk gevonden met hem, maar ze had haar eigen behoefte nog niet echt kunnen bevredigen... Ze wilde nog steeds meer, al was ze doodmoe en was het een beter idee om te gaan slapen, toch ging en haar vingers zachtjes naar beneden en begon ze zichzelf te strelen. Zacht kreunde ze even en ging ze door, ze vond dit zo lekker en het zat haar nu zo hoog dat het haar niet eens uitmaakte dat ze het zelf deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 08:25

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde wel heel zacht iets, maar het was niet genoeg om hem wakker te maken. Hij kroop wel dichter tegen haar aan en toen voelde hij iets. Het duurde even voor hij het kon plaatsen en door had wat ze nou echt aan het doen was. Hij bleef eerst dood stil liggen, hij vond dit wel interessant allemaal. Fay had hem wel een aantal keer betrapt, maar hij haar nog nooit en dit had wel iets leuks. Na een tijdje begon het vrij moeilijk te worden om zijn opwinding te verbergen en daardoor opende hij zijn ogen, hij zoende haar meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 09:04

Koningin Fay Lahero

Aan haar gekreun was te horen dat ze er echt helemaal in op ging, ze vond dit heerlijk en ze genoot er ook echt van. Ze bleef doorgaan en held haar ogen gesloten. Ineens voelde ze de lippen van Stephen op die van haar, haar ogen schoten open, maar ze zoende hem vol passie terug. Ze hoopte heel erg dat ze hem hiermee niet beledigd had, want hij had echt wel goed zijn best gedaan en ze had het ook heerlijk gevonden. Haar vingers gingen steeds heftiger tekeer en ze beet even op zijn lip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 09:16

Koning Stephen Lahero

Ergens vond hij het wel heel erg jammer dat hij haar niet genoeg had kunnen geven, maar hij wilde er niet al te veel over nadenken en bij stil staan, want dan werd hij alleen maar ongelukkig en onzeker en dat wilde hij ook liever niet meer. Ze ging heel heftig mee in haar zoen en hij ademde diep in. Ze beet zelfs op zijn lip en nu kreunde hij zelf ook zachtjes. Hij vond het wel leuk als ze zo heftig was, maar soms kon hij er echt niet mee omgaan en dan was het niet fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2016, 09:22

Koningin Fay Lahero

Ze kwam dichter tegen hem Aan liggen en na een tijdje pakte ze zijn hand en liet ze die naar beneden glijden bij haar. Ze vond het zoveel lekkerder wanneer hij het deed, daar genoot ze echt verschrikkelijk van. Ze bleef hem heftig zoenen en haar vingers gingen wat wild door zijn haren heen. Ze vond het helemaal niet erg dat hij haar betrapt had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2016, 09:38

Koning Stephen Lahero

Ze pakte zijn hand vast en liet die naar beneden glijden, hij ademde diep in en daarna streelde hij haar. Ze was echt enorm wild, maar hier genoot hij nu wel van. Het was anders dan hij uit zichzelf zou doen, maar het was wel echt heel erg fijn. Hier kon hij nu wel van genieten. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij beet haar zachtjes. Hij wilde haar ook echt wel verwennen zodat ze genoeg zou hebben. Hij genoot hier zelf ook van, al zou hij dit niet echt uit zichzelf doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 3 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum