Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 00:15

Koning Stephen Lahero

Hij hapte even naar adem door wat ze deed, ze wist hem aardig gek te maken. Hij moest er wel weer even aan wennen, maar voor nu vond hij het helemaal niet zo verkeerd en ze hadden wel wat in te halen, hij snapte ook wel dat Fay er extra veel zin in had nu. 'Dat is niet erg,' mompelde hij, daarna zoende hij haar direct weer. Het was echt heel erg fijn met haar en nu gleden zijn handen ook langzaam over haar lichaam heen, wel wat rustiger dan dat Fay was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 00:22

Koningin Fay Lahero

Ze zag hem naar adem happen en ze grijnsde even breed hierdoor. "Je bent sexy zo..." klonk haar stem hees en wat verlangend. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, wel heel rustig, maar dat vond ze helemaal niet erg. Haar vingers gleden knedend over zijn broek heen en ze zoende hem intens terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 00:24

Koning Stephen Lahero

Ze vond dat hij sexy klonk zo, daardoor grinnikte hij even. Door wat ze met haar hand deed kreunde hij diep, het was heerlijk en hij dacht aan hoe hij haar betrapt had, het deed veel met hem en hij vond het toch wel erg leuk. Door die gedachte bereikte hij eigenlijk al meteen zijn hoogtepunt, maar nu vond hij het niet zo heel erg. Als hij ook maar één seconde dacht aan Fay die met zichzelf bezig was, had hij alweer zin in meer. Hij keek haar aan en hij zoende haar even heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 00:30

Koningin Fay Lahero

Ze hoorde hem kreunen en haast meteen bereikte hij zijn hoogtepunt al. "Ik mag toch hopen dr je wel aan mij denkt..." Lachte ze hem plagend toe.Ze zoende hem heftig terug en liet hem verder wat meer met rust, haar handen streelde over zijn rug heen, een stuk zachter dan ze daarvoor was geweest.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 00:33

Koning Stephen Lahero

'Natuurlijk dacht ik aan jou, aan wie anders? Ik heb al genoeg om over na te denken als jij zo doet, ik hoef echt geen andere dingen te gaan verzinnen.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zoende hem heftig, maar de rest was wel wat rustiger. Hij liet zijn tanden over haar hals glijden en hij maakte zijn overhemd los, hij gooide het ding aan de kant en daarna zoende hij haar direct weer. ' We gaan kijken hoe vaak we dit kunnen, toch?' Plaagde hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 08:53

Koningin Fay Lahero

"Hmm.. Het was duidelijk een gedachte waar je heel erg van genoot." Plaagde ze hem, al ging ze er ook niet echt vanuit dat hij aan iemand anders dacht. Ze voelde zijn tanden over haar huid gaan en ze kreunde even zacht hierdoor. Zijn overhemd ging uit en ze keek hem uitdagend aan, door zijn woorden grijnsde ze. "Ja... Dat gaan we doen." Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en pakte zijn kin vast om hem heftig te zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 10:13

Koning Stephen Lahero


Hij grijnsde breed door haar conclusies. 'Dat was inderdaad zo, misschien moet je mij maar vaker wakker maken zo.' zei hij plagend, omdat dat was waar hij aan had gedacht. Alles wat ze deed was fijn en hij zoende haar weer, doordat ze zo heftig was, stak ze hem daar wel een beetje mee aan. Zijn handen gingen over haar lichaam heen. Hij voelde haar warme lichaam tegen hem aan en ze zei dat dat was wat ze gingen doen. Hij kreunde zachtjes en hij maakte zijn broek los, hij wilde niet wachten als ze zo heftig deed. Toch boog hij eerst over haar heen en drukte hij zijn koude lippen op haar buik, langzaam gleden ze af naar beneden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 11:01

Koningin Fay Lahero

"Dus je vond het helemaal niet erg?" Vroeg ze nu aan hem. Ze had verwacht dat hij het erg zou vinden, maar blijkbaar vond hij het alleen maar uitdagend. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze grijnsde naar hem, ze vond het echt heerlijk met hem zo. Hij maakte zijn broek los, maar eerst gleden zijn lippen over haar buik heen. Ze waren koud en daardoor huiverde ze even, zacht gekreun verliet haar mond, dit was zo ongelooflijk fijn en lekker. Ze genoot echt van hem en kreunde zachtjes terwijl ze haar lichaam tegen hem aandrukte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 11:06

Koning Stephen Lahero

'Niet echt erg, toen ik wakker werd misschien een klein beetje jammer, je had het mij ook kunnen zeggen. Of er voor kunnen zorgen dat ik het niet zou horen. Ergens vind ik nog steeds een klein beetje dat het niet hoort in een relatie.' zei hij tegen haar. Dat nam allemaal niet weg dat hij het uitdagend vond en het zelf ook deed,maar dit was een lastig onderwerp voor hem. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij ademde trillend in, hij bleef doorgaan, maar nu streelde hij zichzelf ook. Het was allemaal zo heftig en hij dacht dat het wel kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 11:13

Koningin Fay Lahero

"Je was moe, ik wilde je er niet mee belasten, je was zo lief aan het slapen." Glimlachte ze hem toe. Hij vond dat het nog steeds niet echt hoorde, toch dacht ze zelf dat dat wel meeviel, hij deed het zelf namelijk ook. "Het was gewoon zo lekker." Kreunde ze hem nu wat uitdagend toe, daarom had hij haar ook gehoord. Hij bleef zacht bij haar doorgaan en ze zag dat hij zichzelf streelde. Hij wilde heel erg veel, het waren gewoon zijn regels die hem duidelijk in de weg zaten. Ze begon hem nu ook te strelen en keek hem met een uitdagende blik aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 12:01

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze hem niet wakker wilde maken, want hij lag zo lief te slapen. Daardoor glimlachte hij een beetje, hij vond het wel lief van haar, want hij was ook aardig moe geweest. Hij voelde wat ze opeens bij hem deed en hij kreunde zacht, dit vond hij toch wel heel erg lekker zo. Hij bleef doorgaan bij haar en na een tijdje haalde hij diep adem en hield hij het eigenlijk gewoon niet meer vol. Hij drong langzaam bij haar naar binnen en hij zoende haar meteen weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 12:09

Koningin Fay Lahero

Alles was zo heerlijk en ze hoorde hem kreunen, waarschijnlijk beviel het hem ook wel. Hij bleef bij haar doorgaan en ze sloot genietend haar ogen, zacht kreunde ze en daarna drong hij al bij haar naar binnen. Ze zette haar nagels in zijn rug en zoende hem heftig terug, dit was heerlijk. Ze had het ook allemaal zo ontzettend gemist met hem, ze genoot er echt van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 12:12

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar nagels in zijn rug en hij kreunde diep, het werd allemaal steeds lekkerder omdat hij zich meer liet gaan. Hij ging vrij heftig tekeer en na een tijdje werd dat al te veel voor hem, hij zoende haar in haar hals en hij bereikte zijn hoogtepunt. Waarschijnlijk ook door wat Fay al met hem gedaan had. Hij bleef even stil en deed niks, hij zoende haar wel en zijn handen gleden over haar lichaam heen, daarna bewoog hij zachtjes. Het was wel nogal intens en daarom kon hij het ook niet zo heftig, maar dit ging wel..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 12:28

Koningin Fay Lahero

Hij liet zichzelf gaan en dat vond ze misschien nog wel het lekkerste van allemaal. Hij was zo heerlijk als hij zich liet gaan. Daar kon ze echt van genieten. Hij bereikte wel al best snel zijn hoogtepunt, maar dat vond ze niet zo heel erg. Hij bleef stil daarna en zoende hij haar. Niet veel later begon hij weer zacht te bewegen. "Hmmm, Stephen, dit is echt heerlijk..." kreunde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 12:52

Koning Stephen Lahero

'Ik ben blij dat je tevreden bent...' zei hij plagend tegen Fay. Hij vond het wel echt heel erg leuk, het deed hem goed om dit zo te horen. Hij zoende haar langzaam en hij bleef zo rustig, want dit vond hij toch ook wel heel erg fijn, zeker nu. Anders werd het wel echt heel erg heftig en dat wilde hij liever niet, hij probeerde al zo veel nieuwe dingen. Hij genoot hier echt van, hij kreunde diep en nu was het ook makkelijker vol te houden..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 12:58

Koningin Fay Lahero

"Tevreden? Ik vind het geweldig! Je bent zo heerlijk." Kreunde ze genietend en ze streek even langs zijn wang heen.Nu was hij heel rustig, het was echt even een omschakeling voor haar. Het ging wel en ze bewoog een stuk rustiger en kalmer. Ze streelde liefdevol door zijn haren heen. "Ik hou zoveel van je, Stephen..." Fluisterde ze liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 13:25

Koning Stephen Lahero

'Hm, dat is nog leuker,'zei hij zacht. Ze streelde door zijn haren heen en door wat ze zei keek hij haar vol liefde aan. 'Ik hou ook verschrikkelijk veel van jou en ik zal de komende tijd heel goed voor je zorgen, zoals jij ook bij mij hebt gedaan, want dat verdien je wel.' zei hij zacht. Hij bleef heel liefdevol en daarna werd hij toch weer wat heftiger, want nu hield hij het goed vol en zijn zelfvertrouwen groeide daardoor enorm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 13:33

Koningin Fay Lahero

Hij hield ook verschrikkelijk veel van haar en zou de komende tijd heel erg goed voor haar zorgen want dat verdiende ze. "Ah, Stephen, je bent echt heel erg lief... Ik wil gewoon heel graag heel erg veel dingen samen met je doen en nu kun je me eindelijk leren paardrijden, want daar hebben we niet eens de tijd voor gehad." Sprak ze hem zachtjes toe. Hij werd na een tijdje iets heftiger en ze beet hierdoor zacht even op zijn lip en trok hem dicht tegen haar lichaam aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 14:36

Koning Stephen Lahero

'Dan zullen we daar mee beginnen, dan kan je het tenminste eindelijk,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze beet op zijn lip en hij werd dicht tegen haar aan getrokken. Hij kreunde zacht, het was allemaal zo heerlijk met haar. Na een tijdje bereikte hij weer zijn hoogtepunt en hij liet zich nu wel naast haar neer zakken. 'Misschien kan het zo nog wel een keertje, maar nu moet ik eerst op adem komen...' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 15:01

Koningin Fay Lahero

"Ja, het lijkt me heerlijk om met jou een rit te maken over het strand, met zonsondergang..." Haar stem klonk dromerig en ze keek hem met een glimlach aan. Hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt alweer en ging naast haar liggen. Ze knuffelde hem stevig.
"Dat is goed hoor, schatje." Plaagde ze een beetje. Haar lippen drukte ze zacht in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 15:06

Koning Stephen Lahero

'Dat lijkt mij ook geweldig, we kunnen straks al wel beginnen met oefenen, ik denk wel dat je het snel onder de knie hebt,' zei hij tegen haar. Ze vond het wel goed en hij werd geknuffeld, dit vond hij echt heel erg fijn. Hij voelde haar warme lippen in zijn hals en hij kreunde zachtjes, dit was echt wel heel erg lekker. Hij streek langs haar gezicht en hij draaide weer iets naar haar toe. 'Ik snap niet wat je doet, ik krijg gewoon zin om allemaal nieuwe dingen te proberen, dat heb ik nooit,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 15:22

Koningin Fay Lahero

"Dat weet ik nog niet zo zeker hoor." Lachte ze Stephen toe. Hij kreunde toen ze haar lippen in zijn nek drukte en daardoor glimlachte ze even. Door wat hij daarna fluisterde, grijnsde ze nog breder naar hem. "Dat vind ik geweldig, ik wil heel graag nieuwe dingen met je proberen. Vertel maar wat je allemaal voor nieuwe dingen wilt." Grijnsde ze en ze streelde langs zijn gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 15:58

Koning Stephen Lahero

'Ik wel, ik heb heel veel vertrouwen in jou,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij vond het echt heel erg leuk. Ze grijnsde dat ze het geweldig vond en ze wilde weten wat voor nieuwe dingen hij wilde proberen. 'Nou, dat weet ik nog niet precies, ik weet niet wat er allemaal mogelijk is om te doen, ik merk gewoon dat ik het niet meer zo erg vind om dingen te doen.' zei hij zacht. 'Weet jij nog iets wat je leuk vindt en eerst misschien niet durfde te doen met mij?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2016, 17:52

Koningin Fay Lahero

Ze glimlachte naar hem terug toen hij aangaf dat hij heel erg veel vertrouwen in haar had. "Daar ben ik heel erg blij mee, Stephen." Fluisterde ze hem liefdevol toe. Hij wist nog niet precies wat hij wilde want hij wist niet wat er allemaal mogelijk was. Hij merkte dat hij het allemaal gewoon niet meer zo erg vond. Daarna wilde hij weten of zij nog dingen wist die ze eerst niet durfde te doen bij hem.
"Ik weet heel veel leuke dingen, ik zou heel erg graag gewoon echt wilde seks met je willen hebben, dat lijkt me heerlijk... gewoon dat je me alle hoeken van de kamer laat zien." Grijnsde ze hem toe. Ze gleed met haar tanden even zacht over zijn hals heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2016, 18:12

Koning Stephen Lahero

Ze wist heel erg veel leuke dingen, maar ze wilde vooral gewoon echt wilde seks met hem hebben. Hij moest haar alle hoeken van de kamer laten zien. 'Hm, het is niet echt wat ik natuurlijk zou doen, maar we kunnen er wel een spelletje van maken. Als jij daar zin in hebt en mij dan een dag vreselijk uitdaagt, ga ik zo naar je verlangen dat ik je alle hoeken van de kamer laat zien, dan moet het wel lukken.' Zei hij. Hij wilde het nu ook wel proberen, maar waarschijnlijk zou hij het dan toch te zacht doen, ze moest hem eerst echt gek maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum