Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 16:13

Leroy Fullbright

Lolita kwam binnen en ze vroeg of het Kayton was. 'Ja, hij is naar stephen toe, het schijnt niet zo goed met hem te zijn, volgens mij is het vrij ernstig,' zie hij tegen Lolita. Hij wist niet zo goed wat hij er mee moest. Als alles normaal was geweest, dan was hij wel naar Stephen toe gegaan. Dan zou het niet zo'n probleem zijn, maar nu was het dat wel. Nu durfde hij het niet, maar wilde hij eigenlijk wel.

Koning Stephen Lahero

Fay zorgde voor hem, maar hij merkte het niet eens, tot ze tegen hem aan kroop. Voorzichtig sloeg hij zijn arm om haar heen, het ging allemaal steeds moeizamer, hij kreeg het echt niet voor elkaar om het soepel te doen. hij keek naar Fay en hij wilde haar zeggen dat hij van haar hield, maar het ging niet meer. De tranen schoten weer in zijn ogen en hij drukte nu maar heel zacht zijn lippen op haar wang, dat was het enige dat nog een beetje ging.

Carmen Samira

'Nee, dit is niet lang vol te houden. Je ziet aan alles dat Stephen zo hard zijn best doet, maar dat hij het niet meer kan. Fay houdt het ook niet lang vol om zo voor hem te zorgen,'zei ze zacht. Het was echt heel erg akelig om ze zo te zien, juist omdat ze Stephen heel anders kende. 'Ja, dat is goed,' zei ze daarna zacht en ze liep met hem mee naar de oude kamer toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 16:21

Lolita Fullbright

Leroy vertelde aan haar dat Kayton naar Stephen toe was gegaan, het scheen niet zo goed met hem te gaan. "Nee, echt waar? Wat vervelend zeg... Misschien is het maar goed dat Kayton daar dan naartoe gaat om ze een beetje te kunnen helpen." Sprak ze zacht tegen hem. Ze kwam bij hem zitten. "Is Stephen ziek?" Vroeg ze aan hem.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn arm om haar lichaam heen en ze glimlachte een beetje naar hem. Hij kreeg tranen in zijn ogen en ze voelde de zachte aanraking van zijn lippen op haar wang. "Ach... Stephen... het is oké, rust maar uit, misschien kunnen we morgen of overmorgen nog wel iets doen samen." Sprak ze vol goede hoop tegen hem.
"Niet verdrietig zijn... we zijn samen en ik hou onwijs veel van je." Fluisterde ze zacht en ze legde haar hoofd zacht tegen hem aan.



Kayton Erogate

Hij knikte ernstig door de woorden van Carmen. "Hier moet toch iets aan te doen zijn? Ik weet niet goed hoe het allemaal zit... maar ze hebben bijna allemaal krachten, iemand zou hem toch wel beter kunnen maken? Misschien moet Faith maar terugkomen, misschien kan zij wat betekenen. Ze is tenslotte krachtig genoeg om mij weer tot leven te brengen." Begon hij hardop te verzinnen hoe ze dit nu zouden gaan doen. Met een zucht ging hij op de bank zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 16:26

Leroy Fullbright

Ze kwam bij hem zitten en hij pakte haar hand vast. 'Ik weet het allemaal niet echt. Hij is ziek, geloof ik, net zoals eerst. ik weet dat het toen door zijn hoofd kwam, maar ik weet niet precies wat het is,' zei hij tegen haar. Hij had Stephen al zo lang niet meer gesproken, hij had echt geen idee wat er allemaal aan de hand was, alleen maar dat het ernstig was.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei ontspande hij weer een beetje, ze had gelijk, misschien kon het wel als hij wat rustiger bleef. Hij moest volhouden. Misschien waren Elvira en Nathan er wel morgen. Hij moest volhouden tot ze terug waren, dat was heel erg belangrijk. Hij mocht echt niet opgeven. Hij wilde haar zeggen dat hij ook van haar hield, maar hij streek alleen maar met zijn vingers door haar haren, dat was het enige dat hij een beetje kon doen.

Carmen Samira

'Daar zullen ze vast zelf aan gedacht hebben, dat kan niet anders. Misschien hebben ze alle opties bekeken en was er niets te vinden wat zou helpen, ik weet het niet. Ik geloof alleen niet dat ze daar echt niet aan gedacht hebben, dat kan bijna niet. Ze zijn allebei slim genoeg om daar over na te denken,' zei ze tegen hem. Ze ging bij hem zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 16:34

Lolita Fullbright

Leroy pakte haar hand vast en ze legde haar hoofd zachtjes tegen hem aan. Hij vertelde wat hij wist over Stephen en daardoor knikte ze een beetje. "Het lijkt me echt verschrikkelijk... ik hoop dat hij er weer bovenop komt." Sprak ze zachtjes tegen Leroy. "Zullen we zo maar gaan slapen? Het is al best wel laat." Glimlachte ze lichtelijk.


Koningin Fay Lahero

Hij werd gelukkig wel weer wat rustiger en ontspande wat meer. Zijn vingers streelden door haar haren heen en ze sloot haar ogen. "Stephen... ik weet heus wel dat je ontzettend veel van me houd, dat hoef je niet te zeggen als het niet lukt, ik voel het namelijk echt wel." Klonk haar stem zachtjes tegen hem.


Kayton Erogate

Carmen dacht dat ze alle opties vast al wel bekeken hadden en gewoon niets konden vinden wat kon helpen. Ze geloofde namelijk niet dat ze er niet aan gedacht hadden want ze waren slim genoeg. "Je hebt gelijk... ik wil zo graag meer voor ze kunnen betekenen, Stephen weer beter zien." Zuchtte hij zacht. Hij keek Carmen aan en streelde langs haar wang. "Ik ben heel erg blij dat je meewilde." Fluisterde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 16:35

Carmen Samira

'Natuurlijk, ik laat je echt niet alleen nu, ik zou altijd met jou mee gaan, met wat dan ook,' zei ze tegen hem. 'Dat snap ik wel, maar soms is genoeg genoeg en wij weten niet wat ze allemaal bedacht hebben. Misschien gebeurt er een wonder,' zei ze zacht tegen hem. Ze sloeg haar armen om hem heen en hield hem zo vast. 'Ik hou van je, Kayton. Ik zal je met alles zoveel mogelijk helpen.'

ff eten
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 16:40

Kayton Erogate

Haar lieve woorden lieten hem glimlachen en hij streek liefdevol langs haar wang. "Je bent echt een schatje, Carmen...zo lief en ook nog eens zo mooi..." Fluisterde hij haar toe. Ze zei hem zacht dat ze het niet wisten wat er allemaal bedacht was en misschien gebeurde er wel een wonder. "Ja, misschien.." Al was hij niet zo heel erg enthousiast over dit idee van het gebeuren van een wonder. Hij voelde haar armen om hem heen en hij legde zijn handen zacht op haar onderrug en glimlachte.
"Ik hou ook van jou, ik help jou ook met alles, dat weet je toch?" Vroeg hij zacht aan haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 17:54

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze wel wist dat hij van haar hield en daardoor ontspande hij direct, dat was wat hij wilde horen, anders was hij bang dat ze het niet wist en dat ze dacht dat hij dit allemaal heel normaal vond, maar hij hield echt zielsveel van haar. Hij keek naar haar, zijn blik bleef heel wazig, maar hij vond het toch fijn om haar te zien. Zo zakte hij uiteindelijk weg in slaap.

Leroy fullbright

'Ik heb het idee dat het niet het geval was. Ik denk zelfs dat Kayton zo snel weg wilde omdat hij al stervende is,' zei hij zacht tegen Lolita. Hij vond het ook heel erg, Stephen was een goede man en hij verdiende het om te leven, zeker na alles wat er in hun leven al gebeurd was. 'Ja, laten we dat maar doen,' zei hij daarna, omdat slapen zo gek nog niet was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:01

Koningin Fay Lahero

Hij ontspande meteen door wat ze zei. "Hmm... dus dan kan ik toch jouw gedachten lezen." Plaagde ze lichtelijk. Hij keek naar haar en ze streelde heel rustig langs zijn wang en zag hem in slaap vallen. Daarna kroop ze nog wat dichter tegen hem aan en viel zelf ook in slaap.


Lolita Fullbright

"Nee... serieus? Agossie... wat sneu." Zei ze meteen vol medelijden, dat moest ast verschrikkelijk zijn voor ze. Hij vond het slapen wel een goed idee. Ze trok haar kleding langzaam uit en ging in het bed liggen, nog wat nadenkend over Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:07

Leroy Fullbright

'Ik weet niets zeker, maar dat idee kreeg ik er wel bij. We zullen het wel horen, neem ik aan,' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het ook heel erg sneu, juist voor hun. Hij mocht Stephen en Fay graag, het was heel sneu als het echt zo zou zijn. Hij sloeg zijn arm om Lolita heen en hij streek langs haar wang. 'Slaap lekker,' fluisterde hij.

Sean

Ze reden zo lang mogelijk en zo hard mogelijk door, maar ze konden niet meer doen dan de paarden aan konden en het was ook niet de bedoeling dat ze er af zouden vallen van vermoeidheid. 'Waar zijn we ergens? Komen we al in de buurt?' vroeg hij na een tijdje aan faith.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:12

Faith Lahero

Haar hoofd deed steeds meer pijn, het ging echt niet goed met haar vader en het maakte haar ontzettend bang. Sean vroeg op een gegeven moment of ze al in de buurt kwamen, daardoor keek ze even op. "Ja, als we deze weg binnendoor nemen dan zijn we sneller, dit herken ik." Zei ze ineens en ze schoot er vandoor. Doordat ze iets bekends zag, gaf dat haar meteen moed om door te gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:15

Sean

Ze had opeens een ingeving en ze gingen een andere weg in, hij zag Killian ook opeens weer wat tot leven komen. hij spoorde zijn paard flink aan, Faith wist de weg wel en hij hoopte dat ze er zo snel mogelijk waren, vooral voor Faith. Misschien kon ze het wel rekken en anders wilde ze vast heel erg graag bij haar vader zijn nu, dat kon niet anders.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:19

Faith Lahero

Wanneer ze op het binnenplein aankwamen, sprong ze meteen van haar paard af en rende ze het kasteel binnen. Ze wachtte op niemand, ze wilde zo snel mogelijk bij haar vader zijn om te zien hoe het met hem ging. Haar hart bonkte in haar keel en ze kwam meteen de slaapkamer binnen. Hijgend stond ze daar en ze had eventjes nodig om weer op adem te komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:25

Koning Stephen Lahero

Hij was weggezakt, heel dicht tegen Fay aan. Af en toe trilde zijn lichaam heel heftig, hij had verschrikkelijk veel pijn, maar hij moest volhouden. HIj moest blijven vasthouden aan de toekomst, Elvira en Nathan konden elk moment hier zijn en misschien werd hij dan wel gered, hij moest het tot die tijd volhouden. Toch voelde hij wel dat de druk op zijn hoofd bijna onhoudbaar werd en hij kon daardoor niet eens meer nadenken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:29

Koningin Fay Lahero

Ze schrok zich dood wanneer haar dochter binnenkwam. "Faith... rustig aan." Sprak ze zachtjes tegen haar. Ze keek naar Stephen en beet zachtjes op haar lip. Wanneer het meisje dichterbij kwam, begon ze te ratelen tegen haar moeder over haar vader en dat ze zo snel mogelijk was gekomen. "Het is oké... maar ik denk dat het nu allemaal wel heel erg word..." Mompelde ze tegen haar dochter. Daarom stak Faith meteen haar handen uit de mouwen en legde haar handen zachtjes op het hoofd van haar vader neer. Ze sloot haar ogen en concentreerde zich op de warboel in zijn hoofd. Het witte licht was weer in haar ogen te zien wanneer ze die opende en ze begon het warrige uit zijn hoofd te halen, heel geconcentreerd en heel erg voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:33

Koning Stephen Lahero

Hij kreeg helemaal niet mee dat zijn dochter binnen kwam en opeens voelde hij iets. Wazig opende hij zijn ogen, hij zag Faith, maar daarna begon zijn lichaam al ongecontroleerd te schudden, zonder dat hij iets kon zeggen of iets kon doen. Hij was zo ernstig verzwakt, zijn hele lichaam had het moeilijk en blijkbaar was het heel erg intens, al voelde hij zich wel anders nu, alsof er minder druk op zijn hoofd stond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:37

Faith Lahero

Haar vader begon te schudden met zijn lichaam en ze was bang dat ze het verkeerd deed, maar voor ze echt begon te twijfelen, pakte haar moeder haar vaders arm vast en gaf hem haar energie zodat zijn lichaam weer wat meer kon kalmeren en hij het zo beter aankon. Faith bleef heel voorzichtig doorgaan en de stukken waar ze niet zeker van was, liet ze zitten. Daar durfde ze niet aan te komen want dat zou hem waarschijnlijk heel erg veranderen, maar de losse stukken verwijderde ze heel voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:38

Koning Stephen Lahero

Hij voelde dat zijn lichaam rustiger werd, hij voelde zich heel erg raar en ook flink misselijk, maar hij vertrouwde Faith, hij kon voelen wat ze deed, zijn kracht leek sterker te worden door haar en daardoor kreeg hij nog meer doorzettingskracht. Hij kon dit wel hebben, hij moest wel. Hij wilde niet opgeven, nu nog niet. Hij had gewoon nog iets langer de tijd nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:44

Faith Lahero

Ze hoorde haar moeder een tijdje bemoedigende woorden fluisteren, maar op een gegeven moment werd ze stil. Dat was ook het moment dat Faith zelf zo vermoeid was dat ze besloot dat dit voor nu genoeg was, anders kon ze de volgende dag misschien nog wel verder gaan, maar dit was voor iedereen genoeg. Meer kon niemand aan. Vermoeid stopte ze en ze wreef het zweet van haar voorhoofd af. Ze was echt precies op tijd gekomen. Daarna ging haar blik naar haar moeder die doodstil in het bed lag. "Mam?" Klonk haar stem bezorgd en met trillende vingers voelde ze voorzichtig of haar moeder nog in leven was. Ze voelde een hele zwakke hartslag. Even slikte Faith, zo veel energie had haar vader dus nog nodig gehad om dit te overleven. Ze keek naar hem en pakte zijn hand zachtjes vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:49

Koning Stephen Lahero

Hij kwam langzaam wat meer bij, het had elke keer tijd nodig, maar nu leek het sneller te gaan, al was hij helemaal kapot. Hij keek eerst naar Faith, daarna naar Fay. Het leek niet zo goed met haar te gaan en hij kon ook voelen waarom. Hij wilde haar zo graag genoeg energie geven, maar dat kon hij niet, hij was veel te zwak nu en hij had zijn energie heel erg hard nodig, anders zou zijn lichaam het zeker opgeven. Hij had pas laat door dat er iemand binnen kwam. Hij herkende de man niet, maar hij straalde een bepaald soort vertrouwen en rust uit, waardoor Stephen het niet eens raar vond. De man pakte Fay vast en Stephen kon gewoon de hoeveelheid energie voelen die hij aan haar gaf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 18:52

Faith Lahero

Ze knuffelde haar vader stevig toen hij haar weer aankeek en ze voelde de tranen over haar wangen lopen, ze bleef hem vasthouden en hoorde niet veel later de stem van Fay die Sean zacht bedankte. Fay herkende hem vaag ergens van, maar ze wist het niet meer zo zeker. Ze keek naar Stephen en Faith met een liefdevolle glimlach.
"Kleine meid, wat hebben we je gemist!" Zei ze liefdevol tegen haar dochter die helemaal geen kleine meid meer was. Ze leek zoveel meer gegroeid te zijn in de tijd dat ze weg was geweest.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 18:57

Koning Stephen Lahero

Fay kwam weer bij door de man en Stephen staarde hem even aan. Hij pakte Faith vast en hij knuffelde haar uitgebreid, daarna liet hij haar weer even los. Sean stelde zichzelf voor en Stephen knikte even. 'Ik vroeg mij al af wat je hier opeens kwam doen,' zei hij tegen de man, die vriendelijk glimlachte, maar niet zo heel erg veel zei. Dat was ook niet echt nodig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 19:01

Koningin Fay Lahero

De man stelde zich voor als Sean en ze bleef hem een tijdje aankijken. "Ken ik je soms ergens van?" Vroeg ze hem toch maar, aangezien ze veel te nieuwsgierig was. Ze had echt voldoende energie gehad van hem waardoor ze weer helder na kon denken en dat was echt al een hele tijd geleden. Misschien kwam het ook wel omdat Faith positieve energie uitstraalde om iedereen vrolijk en optimistisch te krijgen, dat kostte haar helemaal niet zo heel erg veel moeite namelijk.
"Ik ben zo blij dat ik op tijd was!" Riep het meisje uit tegen haar vader en ze knuffelde hem nog steviger.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 19:09

Sean

Fay vroeg nu of ze hem niet ergens van kende, waardoor hij glimlachte. 'Ik denk dat wij elkaar wel eens ontmoet hebben,' zei hij daarop. Hij zag Stephen nu doordringend naar hem kijken en daardoor besloot hij om maar heel even zijn mond te houden, waarschijnlijk was het voor de man allemaal al heftig genoeg. Hij zag dat Faith haar vader knuffelde. 'Ik ben je enorm dankbaar, ik had het niet nog een dag uitgehouden,' zei de man, waardoor Sean glimlachte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 19:13

Koningin Fay Lahero

Sean dacht dat ze elkaar wel eens ontmoet hadden. "Misschien vroeger..." Knikte ze en ze glimlachte weer naar Stephen en drukte liefdevol een kus op zijn wang, dolblij dat alles weer even normaal leek te gaan. Hij was hun dochter ook enorm dankbaar.
"Dat wist ik, papa... daarom hebben we ook zo hard gereden." Glimlachte Faith. Ineens stak Kayton zijn hoofd om de hoek. "Wat is hier toch allemaal aan de hand?" Hij legde zijn hand zachtjes op de schouder van Killian neer en hij keek naar Stephen die er al zoveel beter uitzag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 19:15

Koning Stephen Lahero

Fay zei dat ze Sean misschien vroeger een keer ontmoet had en daarna kreeg hij een kus op zijn wang, waardoor hij haar glimlachend en vol liefde aankeek. Faith gaf aan dat ze het wist, daarom hadden ze ook zo hard gereden. 'Gelukkig maar,' fluisterde hij. Hij zag Kayton en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik heb een geweldige dochter,' was zijn plagende reactie en hij gaf Faith een duwtje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum