Vampiers enzooo

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Vampiers enzooo

Bericht van xWildrose op 23/2/2014, 22:09

Aimee McCharty

Aimee rolde van de ene kant naar de andere kant van de pick-up vanwege het slingeren, nog steeds buiten bewust zijn. In plaats van dat de greep verdween werd het alleen maar erger en heftiger, een luid krakend geluid was het gevolg. Een geluid vol pijn verliet zijn mond en vervolgens vloekte hij. Voor even verdween de druk, allerlei geluiden waren het gevolg, opnieuw het krakende geluid van het brekende glas. Hij boog wat meer voorover en zette weer gas bij, zijn eindbestemming kwam steeds dichterbij, al was het de vraag of hij die op deze manier zou halen. Toch werd hij weer vastgegrepen en kermde opnieuw, schreeuwend werd hem opgedragen om het te zeggen. Zijn kaken hield hij stevig op elkaar geklemd, vanwege de pijn. 'Nee.'  Was de enige reactie die hij hem gaf, zo snel gaf hij zich niet gewonnen. Ook al was het een soortgenoot, wist hij van de roedel en hun doelen, toch vertrouwde hij hem voor geen cent. Wat moest hij nou weer met een vampier, het waren monsters, hun vijanden.
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/2/2014, 22:15

Keanan Dawnroad

Hij moest toegeven dat Aiden hem flink in de war gebracht had. Alles was gewoon zo verwarrend, dat hij dat makkelijk voor elkaar kreeg. Julietta begroette hem, al was het niet zo enthousiast. ‘Ik denk niet dat je echt bang voor hem hoeft te zijn…’ zei hij zacht. ‘Hij weet dat het zijn dood is als hij je iets doet…’ voegde hij er aan toe. Hij pakte voorzichtig haar hand vast, hij bleef op afstand, omdat hij dorst had. ‘Ik hou van je, heel veel…’ mompelde hij, nog zachter. ‘Ik weet gewoon niet goed hoe ik met alles om moet gaan… met ons… dat maakt het ingewikkeld… ik wil niet dat je bang bent, maar ik sleur je mee in mijn wereld…’ vertelde hij. ‘Soms heb ik het gevoel dat het beter is als je dit allemaal niet meekrijgt, maar aan de andere kant wil ik echt niet zonder je… als er dingen zijn die je niet kunt hebben, moet je gewoon eerlijk zijn…’
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/2/2014, 22:34

Rahl Khan

Weer was er een negatief antwoord en dat maakte Rahl woest. Hij gromde luid en sloeg met zijn vuist keihard tegen de schouder van de man, toch wilde hij hem niet vermoorden, hij zou hem nodig moeten hebben, want hij kon niet zo snel de man uit de pick-up gooien en zelf het stuur overnemen.
Hij zou er toch op een gegeven moment zijn en dat moment wachtte hij nog maar mooi even af. Toch moest hij zijn woede wel iets beter gaan beheersen. Als het Aimee betrof, kon hij doorschieten.

Pick-up, openbare weg

Julietta Belladonna

Ze luisterde naar Keanan en knikte een beetje door zijn woorden, ze begreep het allemaal wel een beetje. Maar nog steeds was het moeilijk te geloven dat de twee broers waren. Ze legde haar hand in de zijne en glimlachte lichtelijk. “Ik vertrouw hem gewoon niet.” Zuchtte ze tegen hem. Hij hield heel erg veel van haar. “Ik ook van jou, lieverd…” Fluisterde ze terug.
Ze schudde langzaam haar hoofd door zijn woorden. “Nee, Keanan, het is goed zo, ik ben blij met jou. Ik wil dit en ik wen er echt wel aan. Het gaat al steeds beter. Alsjeblieft lieverd, trek het je allemaal net teveel aan… Ik ben nog niet gek geworden.” Ze glimlachte een klein beetje daardoor.

Huis van Keanan
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/2/2014, 22:45

Keanan Dawnroad

Julietta begreep het wel, het kwam allemaal wel goed volgens haar. Daardoor glimlachte hij een beetje, al vond hij het moeilijk om daar zomaar vanuit te gaan. Voor hem voelde het af en toe gewoon niet zo, daardoor begon hij heel erg te twijfelen. Toch stelde Julietta hem altijd wel wat gerust, ze hield van hem en ze had er vertrouwen in. 'Zullen we gaan slapen?' Vroeg hij zacht aan haar. Dat was eigenlijk het volgende waar hij moeite mee had. Hij wilde haar zo graag normaal aan kunnen raken, maar soms kon hij niet eens echt tegen haar aan liggen. Het frustreerde hem heel erg. Hij legde zijn hand heel voorzichtig in haar hals en nog voorzichtiger drukte hij zijn lippen op die van haar. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 23/2/2014, 22:50

Aimee McCharty

Heel zacht maakte Aimee een kreunend geluid, haar vingers bewogen iets, het begon uit te werken. De man wist een pijnlijke kreet met moeite binnen te houden. Wel voelde hij de woede steeds meer opkomen, zijn lichaam begon te trillen, hij had het op dit moment moeilijk om zijn wolf in bedwang te houden. Als Rahl zo door zou gaan dan zou hij zich niet langer in kunnen houden en zou hij zo in een wolf veranderen achter het stuur. En ineens stopte Rahl, net of hij zich bedacht had. De man besloot om door te rijden, naar de plek waar hij Aimee moest brengen, daar was tenminste versterking. En precies zoals hij verwacht had stonden er al twee van zijn roedel voor het krakkemikkige huis. Van buiten zag het er allemaal verrot en oud uit, maar onder de grond liepen perfecte ondergrondse gangen met gevangeniscellen en dergelijk. Dat was juist de tactiek, het zag er uitgeleefd en leeg uit. Natuurlijk merkte ze de andere wolf direct op. Eenmaal bij het huis zette hij de pick-up stil en zette de motor uit. Een van hen was direct op de pick-up gesprongen en maakte een grommend geluid. 'Wat is dit in hemelsnaam? Waar is Carl?'  Klonk zijn stem laag en donker, Carl was de andere wolf geweest. De overige wolf, of tenminste in zijn mensgedaante, had Aimee vastgegrepen en over zijn schouder gegooid. 'Er waren wat complicaties. Deze hier zegt dat het zijn vriendinnetje is.'  Sprak de man die achter het stuur had gezeten lacherig terwijl hij er ook bij kwam staan, hij knikte naar Rahl. 'Carl is onderweg hierheen.'  Voegde hij er aan toe

Ik vergat het nu al.. Pick-up/verzamelplek wolven.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/2/2014, 23:05

Rahl Khan

En opeens waren ze daar. De plek die hij maar al te goed kende… Hij haalde diep adem en wurmde zich uit het raampje. De splinters staken uit zijn huid, maar het deerde hem vrij weinig.
“Wat is dit? Mooie manier om een vriend te begroeten. Hallo, Sebas.” Klonk zijn stem bitter tegen de man die op de pick-up was gesprongen. Aimee werd vastgegrepen en meegenomen.
“Ho eens even, dit dacht ik dus even niet. Waar is Argus?” Vroeg hij nu meteen. Argus was als het goed is nog steeds de leider van dit zooitje ongeregelden. Maar Rahl begon sterk te twijfelen, aangezien hij deze twee wolven niet kenden, die Aimee hadden meegenomen. Het zorgde voor een oplettende houding bij Rahl.

Wolvenplaats

Julietta Belladonna

Hij glimlachte wel naar haar en z e glimlachte naar hem terug. Hij stelde voor om te gaan slapen en ze knikte. “Ja, ik ben moe.” Gaf ze zachtjes aan. Ze kwam omhoog uit de stoel en voelde zijn hand in haar hals en zijn lippen heel zacht en voorzichtig op de hare. Ze genoot ervan, al was het haast niets. Het was toch prettig. Ze streek even met haar hand over zijn borst heen.
“Moet je niet gaan jagen?” Vroeg ze voorzichtig aan hem.

Huis van Keanan
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/2/2014, 23:15

Keanan Dawnroad

Ze kwam overeind met de woorden dat ze moe was. Dat vond hij ook wel logisch, ze maakte elke keer weer nieuwe dingen mee. Hij voelde haar warme hand op zijn borstkas, daardoor hield hij even zijn adem in. Ze vroeg of hij niet moest jagen, langzaam schudde hij zijn hoofd. 'Ik ga morgen wel...' Zei hij zacht tegen haar. Hij had wel dorst, maar hij hield het wel vol en hij had echt geen zin om te jagen. Hij wilde bij haar blijven. Hij wilde morgen eigenlijk ook even opzoek naar Rahl, gewoon om wat dingen te bespreken, maar op de een of andere manier zorgde het gesprek dat hij met Aiden gehad had, ervoor dat hij ervan weerhouden werd. Hoewel hij eerst alles met Rahl had willen bespreken, had hij nu het gevoel dat het niet zo nodig was. 'Kom...' Zei hij tegen Julietta, om haar daarna mee naar boven te nemen. Nog steeds dacht hij aan van alles, aan wat Aiden allemaal gezegd had. 

Dit wordt wennen xd huis van Keanan...
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 23/2/2014, 23:20

Aimee McCharty

Met zijn ogen toegeknepen keek Sebas naar Rahl en snoof. 'Wat is er met jou in vredesnaam gebeurd? Een vampier..' Afkeurend schudde hij zijn hoofd. 'Argus is binnen..' Reageerde hij op hem en knikte goedkeurend naar de andere wolf dat hij haar naar binnen kon brengen. En dat is ook wat hij deed, hij droeg de bewegingloze vampier naar binnen. Hij kon het niet geloven, Rahl met die vreedzame vampier? Al een tijdje volgde ze haar, ze had er geen moeite mee om mensen te doden. Maar het ging hen vooral om de connectie met Aiden, ze moesten eerst meer over zijn plannen te weten komen voordat ze er iets aan konden doen. En zij was daar de perfecte persoon voor, als zijn handlanger. Was Rahl overgestapt? Was dat de reden dat ze hem weinig gezien hadden? Hij wist niet meer wat hij moest denken. Aimee werd naar een cel gebracht. Langzaam kwam ze bij, bewoog iets, maar de wolf wist haar tijdig op te sluiten. Hardhandig werd ze op de ijskoude en harde stenen vloer gegooid en een zachte kreun verliet haar mond. Ze had niets van de situatie meegekregen waar ze nu weer in beland was.

Wolvenplaats.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 24/2/2014, 00:26

Samuel Scarlatti

Hij voelde zich wat ongemakkelijk. De hele tijd eigenlijk al. Hoe moest hij in godsnaam weer uit deze moeilijke situatie komen? Waarom had hij een mens gered? Waarom rende hij nu niet gewoon weg, nu het gevaar geweken was? Het leek alsof iets aan de vrouw hem aantrok. En dat leek niet alleen om haar bloed te gaan.
Samuel grijnsde even heel kort toen de jonge vrouw vroeg of hij bang was voor het ziekenhuis. Tsja, daar kwam het wel op neer, toch? Hij was er als de doods voor dat hij ooit in het ziekenhuis zou belanden en er dan werd ondervonden dat hij niet 'normaal' was. Mensen waren zo ongelooflijk nieuwsgierig. No way dat hij dan weer mocht vertrekken. Dan zouden het allemaal gekke testjes worden... En daar zei hij liever nee tegen.
"Zo kan je het noemen, ja," antwoordde Samuel dus maar op de vraag. Op een andere manier kon hij het moeilijk uitleggen.
De vrouw stelde zich voor als Megana. Toen ze haar naam noemde, knikte Samuel kort. Daarna vroeg ze of het goed was als ze even ging kijken of ze nog wat boodschappen kon redden. Samuel keek haar weer even aan en mompelde zachtjes dat dat natuurlijk goed was. Het was ook zonde die boodschappen te laten liggen, natuurlijk.
Samuel bleef staan en keek de vrouw na, die haar boodschappen zou gaan zoeken. Hij wist niet wat hij wilde. Weg gaan? Aan de ene kant wilde hij dat heel graag. Aan de andere kant ook weer niet. Hij vond het ergens toch wel prettig om gezelschap te hebben.
Toch draaide hij zich om en begon hij te lopen. Steken gingen door zijn wond en het bloedde nogsteeds, wat ervoor zorgde dat zijn dorst steeds verdubbelde. In zijn hoofd was het druk. Zijn gedachten sloegen op hol. Hij leek een soort blackout te krijgen. Door de enorme spanning en de vele gevechten van de laatste tijd. En misschien hadden de klappen van net hem toch iets meer gedaan dan hij dacht. Voordat hij de steeg waar hij in liep uit kon lopen, zakte hij in elkaar en landde hij met een klap op de grond. Een paar seconden was hij echt even van de wereld en lag hij doodstil op de koude tegels. Daarna was hij wel bij kennis, maar bleef hij toch liggen, gezien hij anders toch meteen weer op de grond neer zou vallen. Hij moest even bijkomen.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2295
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Ingee op 24/2/2014, 09:35

Olyvia Middleton

Bij het gegrom van Rahl knikte zowel Olyvia als Kyle. Olyvia's houding veranderde alsof ze ging jagen Kyle veranderde al snel in zijn wolvengedaante. Samen renden ze achter Rahl, beide konden hem handig bijhouden maar toen er een andere wolf in beeld kwam doken ze beide naar de zijkant, het bos in en renden recht langsde truck maar op een afstand. Olyvia hield Rahl in de gaten en Kyle de andere personen. Olyvia schrok toen Rahl in het glas kwam, ze stond op het punt om in te grijpen maar Kyle hield haar tegen als teken dat hij het wel aan kon.
De truck kwam bij een verzamelplek en beide gingen ze wat langzamer. Ze bleven zo dichtbij mogelijk maar echter wel verstopt in de bossen, gehurkt op de grond. Olyvia volgde het gesprek en met het zachtste gefluister vroeg ze aan Kyle wat hun van plan waren. Hij haalde echter zijn schouders op en zuchtte diep waardoor Olyvia haar hoofd schudde. Ze kneep haar ogen wat kleiner en probeerde zich te bedenken wanneer ze het beste kon ingrijpen. Zij als vampier liep echter meer gevaar op maar zelfs Kyle kenden ze niet. Tot hij hun namen hoorden, zijn ogen werdem groot een luid gegrom was hoorbaar. Ook Olyvia's ogen werden groot maar meer door het gegrom van Kyle, ze sloeg hem snel en hard op z'n schouder waardoor het gegrom ophield. "Godver.." siste ze zacht en keek nogsteeds naar voren in de hoop dat ze niet betrapt waren. Ze legde haar hand op Kyle's schouder en hield vast aan zijn vacht. Een beetje angst en nerveusheid was nu zichtbaar.
Ingee

Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-12-13
Leeftijd : 21

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 10:12

Rahl Khan

Sebas was vol afkeuring en Rahl keek hem woedend aan. “Ze is niet zomaar een vampier.” Gromde hij alleen maar. Argus bleek binnen te zijn, was dit dan toch echt een grote misverstand? Hij begreep er helemaal niets meer van. Hij keek om zich heen, maar Aimee was weg, ze hadden haar meegenomen naar beneden waarschijnlijk.
Wanneer hij zich wat bekeken voelde, keek hij spiedend om zich heen, al gauw rook hij het. Kyle en Olyvia. Hij beet even op zijn lip, onverstandig, maar toch was het aardig van ze dat ze wilden helpen. Hij besloot er maar niet op te letten, ze konden weer naar huis gaan, dit kon hij zelf oplossen, waarschijnlijk wist Kyle dat wel, maar de man kon ook verschrikkelijk onverstandig zijn en toch ingrijpen.
Hij klopte op een grote houten deur aan. “Argus.” Sprak hij kortaf. Hij hoorde nu al zo lang bij de roedel, dat hij hier haast thuis was, tot hij Aimee was tegengekomen dan. Al was hij daarvoor ook al met praktijken bezig om vampiers goed te maken, zoals hij bij Keanan had gedaan. Waarschijnlijk werd hem dat ook niet echt van harte afgenomen.

Ik weet dat het lastig is en anders, maar wil iedereen onder zijn bericht neerzetten waar het personage op dat moment is? Dat is makkelijker voor iedereen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 10:51

Aimee McCharty

'Ze zijn allemaal hetzelfde, achterbaks en zijn goed in onschuldige mensen uitmoorden , dat is het enige wat ze kunnen.'  Reageerde Sebas brommend, zijn haat naar vampiers was zeer groot. Voor hem was iedere vampier hetzelfde, hij zag niet in dat sommige helemaal niet zo wilde zijn. Verrast keek Arugs op van zijn woorden, de stem van Rahl herkende hij direct. Wat deed hij hier ineens? Hij stond op en opende de deur. 'Rahl, kom binnen.'  Glimlachte de man vriendelijk en sloot de deur achter hem. 'Wat kom je doen? Waar kan ik je mee helpen?'  Vervolgde hij zijn begroeting. Aimee kwam langzaam bij en knipperde moeizaam met haar ogen. Het was donker in de ruimte. Shit, waar was ze? Met een ruk kwam ze overeind, maar werd direct bestraft door de stekende pijn in haar schouder. Ze gromde en dook vanwege de pijn weer in elkaar. Haar ogen schoten door de kleine ruimte heen. Het waren vier simpele stenen muren, in één van de muren zat een dikke deur met een klein raampje waar tralies voor zaten. Haar benen en armen zaten nog steeds vastgebonden. 'Ik zou het best waarderen als mijn benen en armen losgemaakt zouden worden.' Begon ze, haar stem klonk hees en echode door de kale ruimte heen. 'Ik kan hier niet bepaald weg, dus is het niet een beeetje overdreven?'  De frustratie kon ze niet onderdrukken. Ze probeerde de gebeurtenis terug te halen, maar ze wist echt niet wat er gebeurd was. Het laatste wat ze zich herinnerde was het heerlijke bloed van het mens, de geur van de wolven en vervolgens de pijn in haar schouder, daarna werd alles zwart. Die wolven moesten haar hier ingestopt hebben. Ze focuste zich en rook inderdaad verschillende wolven. Gefrustreerd zuchtte ze, fijn.

Wolvenplaats.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 11:15

Rahl Khan

Hij had niet meer op Sebas gereageerd, daar was toch niets meer mee te beginnen, zijn haat zat veel te diep. Argus wist totaal niet waarvoor Rahl kwam, daardoor haalde hij even diep adem om weer rustig te worden.
“Argus, ik wil het hebben over een vampier die ze gevangen hebben genomen. Ze staat niet op de lijst. Waarom heb je haar nodig?” Vroeg hij kalmpjes aan de man en hij ging zitten op de lederen bank die daarvoor bedoeld was. Hij sloeg een van zijn benen over de andere en keek zijn baas doordringend aan.

Wolvenplaats
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 11:28

Aimee McCharty

Rahl nestelde zich op de bank en kwam eigenlijk direct ter zake. 'Al een tijdje zijn wij bezig met een andere vampier. De laatste tijd is hij erg actief, hij heeft in de laatste maanden al tientallen mensen veranderd. Het lijkt erop dat hij weer bezig is, een tijdje was het rustig, maar de laatste weken zijn er zoveel mensen slachtoffer geweest van zijn daden. Iedere keer is hij ons te slim af. Een van ons ontdekte haar connectie met hem, zij is ons enige aanknopingspunt naar hem toe. We moeten eerst wat meer over zijn plannen te weten te komen.'  Legde hij Rahl in alle eerlijkheid uit, al tijden lang was hij trouw lid van hun roedel en hij beschouwde hem bijna als zijn eigen zoon. Dat hij er de laatste weken niet was had hij vast een goede reden voorgehad. 'Maar wat brengt jou hier?'  De man begreep niet helemaal waarom hij het welzijn van deze vampier belangrijk vond. Aimee was naar de muur gekropen en hees zich via de muur omhoog. Ze probeerde haar polsen los te maken, maar het werkte niet, het touw sneed alleen maar diep in haar huid. Ze vloekte gefrustreerd. 'Hallo? Kom op zeg, haal me gewoon los. Ik kan toch helemaal niets hier.'  Ging ze verder.

Wolvenplaats
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 11:34

Rahl Khan

Argus legde uit wat Aimee met dit hele verhaal te maken had. Hij knikte bedenkelijk even. “Ah, Aiden.” Sprak hij nu. Hij haalde een hand door zijn haren heen. “Ik ben er ook aan bezig, sorry dat ik dat nooit vertelt heb, maar Aimee wordt continu door hem lastig gevallen. Ze is geen handlanger van hem, maar hij manipuleert haar. Zijn kracht is om iemand zo te manipuleren dat ze doen wat hij zegt. Aimee heeft dezelfde gave.” Ging hij verder.
“Waarom hebben jullie haar zo bruut meegenomen? Dat was nergens voor nodig.” Natuurlijk wisten ze van te voren niet hoe Aimee was, eigenlijk wist hij het antwoord op deze vraag wel, ze was gewoon gevaarlijk.
“Argus…” Sprak hij lichtelijk twijfelend. “Aimee is mijn vriendin. Ik weet hoe achterlijk dat klinkt, maar ik houd van haar, ik doe er alles aan om haar veilig te houden en dat brengt mij hier.” Sprak hij. Hij keek even naar zijn arm en plukte wat glassplinters uit zijn huid. Zijn gezicht betrok erbij.

Wolvenplaats.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 11:48

Aimee McCharty

Nog steeds kreeg Aimee geen enkele reactie. Zwaar gefrustreerd liet ze zich via de muur weer op de grond zakken, doordat haar benen nog steeds aan elkaar gebonden zaten kon ze gewoon helemaal niets. 'Eikels.' Gromde ze zacht, haar hoofd hing voorover en haar bruine lokken vielen sluik voor haar gezicht. Rahl wist direct op wie hij doelde en Argus knikte instemmend. Ook Rahl was ermee bezig geweest, want Aimee werd door hem lastig gevallen. Diep ademde hij in en er was een duidelijke nadenkende blik in zijn ogen. 'Dan alsnog, dan kon ze ons alsnog wel antwoorden geven.' Zijn stem klonk wat minder vriendelijk, hij was teleurgesteld dat Rahl op eigen houtje verder was gegaan en dat wat te merken. Ongelovig keek hij op toen hij aangaf dat het niet nodig was om haar zo bruut mee te nemen. 'Hoe hadden we het anders voor elkaar moeten krijgen? Ze is gevaarlijk Rahl.' Klonk zijn stem zwaarder en streng, waarom deed Rahl zo. Nooit had hij moeite gehad met hun manier van werken, waarom nu wel? Het was zijn vriendin, een frons kon hij niet onderdrukken. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, maar klapte terug zijn kaken op elkaar. Hij knarste zijn tanden over elkaar en liep een stukje van Rahl vandaan, dit had hij niet verwacht van Rahl. Hij was juist de gene geweest die hij altijd blindelings vertrouwde.

Wolvenplaats.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van CassyKiara op 24/2/2014, 14:35

Megana Thornwood
Samuel gaf aan dat hij toch een soort van angst had voor ziekenhuizen. Ze vond het altijd zo naar dat mensen zo bang konden zijn voor ziekenhuizen. Maar ergens ook wel terecht misschien, want al die naalden en apparaten wilde je niet dagelijks zien. Tenminste, zij zag ze liever niet dan wel dagelijks. Al had ze geen angst om het ziekenhuis binnen te wandelen.
Samuel leek het goed te vinden dat ze haar boodschappen ging halen. Ze twijfelde even om weg te lopen, want ze liet toch een gewonde man achter dan. Na een paar meter keek ze toch al niet meer om en vond haar boodschappentas nog. Er was wat glas kapot gevallen, maar voor de rest was het nog wel redelijk te redden allemaal. Tevreden over wat ze nog mee naar huis kon nemen liep ze terug naar de plek waar ze Samuel had achter gelaten. Alleen was die plek behoorlijk leeg. Hij had natuurlijk niet aangegeven dat hij op haar zou wachten, of gezegd dat hij wel of niet met haar mee ging om de wonden te laten behandelen. Ergens was ze wel wat teleurgesteld dat hij zo maar weg was gelopen. Ze wilde graag helpen, iets terug doen voor het feit dat hij haar had gered. Waar ze precies van gered was wist ze dan niet, maar als ze alleen was geweest had ze niet willen weten hoe ze er nu aan toe zou zijn.
Ze liep met enige tegenzin verder, toch een beetje zoekend of ze hem nog ergens kon zien. Ze had, naast het aanbieden van hulp, geen dankjewel gezegd. Zo keek ze ook een steeg in en zag wat vaags op de grond liggen. Ze liep wat dichter naar de steeg toe, maar ze liep de steeg niet binnen. Al kon ze nog niet goed zien wat er nou precies op de grond lag. Een kleine rilling ging door haar heen, omdat ze zich nog steeds niet op haar gemak voelde. Net als dat haar hart nog niet helemaal leek te willen stoppen met snel kloppen. Al was het wel wat rustiger dan toen die andere mannen nog leefden.
CassyKiara

Aantal berichten : 998
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 26

Profiel bekijken http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 20:03

Rahl Khan

Argus was verbijsterd toen hij vertelde dat hij wat met Aimee had, dat het zijn vriendin was. Wat beledigd stond hij op en gromde hij zacht even.
“Ze is te vertrouwen, Argus en ze zal je ook echt antwoorden geven, maar ik weet iemand die meer weet, hij is blijkbaar de broer van Aiden. Hem moet je hebben, maar doe dat voorzichtig en met beleid, want Keanan is niet de makkelijkste en heel gevaarlijk als het hem niet zint.” Sprak hij heel duidelijk tegen Argus.
“Kom maar mee naar haar toe, dan laat ik je zien dat ze te vertrouwen is.” Hij bleef gewoon normaal tegen zijn baas doen, want hij had hem waarschijnlijk nog vaak genoeg nodig. Hij liep al het kamertje uit en ging de trappen af naar beneden.
“Aimee…” Sprak hij zachtjes.

Wolvenplaats.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 20:26

Aimee McCharty

Argus was nog steeds niet overtuigd, ook al zei Rahl dat ze te vertrouwen was. Hij had een ander alternatief, iemand die nog veel meer wist over Aiden. Kort was er een verraste blik in Argus zijn ogen, al werd zijn blik snel weer strakker. 'Maar zal hij mee werken? Als het zijn broer is?' Argus besloot toch om met Rahl mee te lopen en liep dan ook achter hem aan, de trappen af naar beneden. Hij bromde wat onverstaanbaars. Aimee zat nog steeds in het hoekje van de vrij kleine ruimte, haar enkels zaten nog steeds aan elkaar gebonden en haar handen op haar rug gebonden. Ze durfden de cel niet in om haar los te maken. Ze waren veelte bang dat ze toe zou slaan op dat moment, juist omdat de verdoving volledig was uitgewerkt nu. Nog steeds probeerde ze haar polsen los te krijgen, maar het touw was zo dik en er zo vaak om heen geslagen dat het met geen mogelijkheid los was te krijgen. Het enige resultaat wat het gaf was de rode substantie rond haar polsen en handen,dit kwam doordat het touw in haar huid sneed. Haar ogen schoten gespannen door de ruimte heen toen ze haar naam hoorde, het was Rahl. Wat deed hij hier nou weer? Hij had hier vast mee te maken. Nog steeds was ze onder invloed van Aiden zijn dwang en wist ze niet goed wat Rahl in werkelijkheid voor haar betekende.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 20:37

Rahl Khan

“Dat weet ik niet, maar ik kan het hem wel vragen, als hij het wil, dan neem ik hem mee hier naartoe. Al zal het denk ik niet van harte gaan.” Sprak Rahl toch met een grijns omdat hij nu wel ongeveer wist hoe Keanan in elkaar zat. Hij keek op naar Aimee, hij herinnerde zich weer hoe ze op hem had gereageerd, net voordat ze gepakt werd. Daardoor keek hij weer om naar Argus. “Ze is onder de invloed van Aiden, ik weet niet of ze op dit moment wel wil praten met me.” Zei hij met een zachte zucht.
Zonder angst opende hij de celdeur en sloot die ook weer zorgvuldig achter zich dicht. “Aimee, zal ik je losmaken? Je doet jezelf pijn op deze manier, lieverd.” Zijn stem klonk lief en zacht.

Wolvenplaats.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 20:48

Aimee McCharty

Opnieuw bromde Argus wat onverstaanbaars, als hij wilde, ja daar had hij niets aan. 'Hoe dan ook, we hebben echt antwoorden nodig, voor het nog meer uit de hand loopt en we te laat zijn.'  Er moest maar voor gezorgd worden dat hij sprak, of hij nou wilde of niet. Gespannen keek Aimee naar celdeur die open ging, Rahl stond in de opening om daarna de deur achter zich te sluiten. Gespannen keek ze hem aan, duidelijk in tweestrijd. Bij het horen van zijn stem kreeg ze opnieuw dat fijne en warme gevoel in haar onderbuik, maar haar gedachten gaven haar zulke andere impulsen. Het was enorm tegenstrijdig met elkaar. Zijn stem klonk zo zacht en lief dat ze niet kon geloven dat ze hem haatte, maar het kon ook heel goed een act zijn. Moeizaam kwam ze via de muur overeind, tenminste tot hoever dat ging met haar enkels aan elkaar gebonden. 'Graag.'  Klonk haar stem hees, zijn blik ontweek ze.

Wolvenplaats.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 20:57

Rahl Khan

“Komt goed, Argus.” Zei hij alleen, wat optimistisch, maar hij geloofde er wel in dat Keanan hem wilde helpen. Hij had nog wat tegoed van de vampier doordat hij vaak en langtijdig bij Julietta was gebleven.
Hij zag aan Aimee dat ze gespannen was en verward. Daardoor bleef hij heel rustig en aardig tegen haar, zodat ze aan hem zag dat hij goede bedoelingen had. Ze wilde graag los worden gemaakt en daardoor liep hij langzaam naar haar toe. Hij haalde een zakmes uit zijn zak en sneed de touwen rond haar enkels los en daarna die rond haar polsen. Hij streek zacht langs haar polsen en keek haar aan.
“Gaat het met je?” Hij gleed met een hand langs haar gezicht, heel teder en zacht.

Wolvenplaats.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 21:07

Aimee McCharty

Vluchtig gleed haar blik naar de deur. Zou die open zijn? Van de buitenkant kon de deur op slot en aangezien hij hier binnen was. Ze deinsde terug, plat tegen de muur bij het zien van het mes en klemde haar kaken gespannen op elkaar, haar blik gleed geen moment van het mes vandaan. Het was dat ze amper iets kon. Zijn bedoelingen waren goed, hij maakte het touw rond haar enkels los, daardoor ontspande ze iets meer en liet het toe dat hij dichterbij kwam en hij het touw rond haar polsen losmaakte. De zachte en teder aanraking langs haar gezicht deed het gevoel in haar onderbuik alleen maar meer oplaaien. Het klopte niet, dit klopte niet, wat was er hier in godsnaam aan de hand? Ze reageerde niet op zijn vraag, keek vanuit haar ooghoeken naar de deur en greep haar kans. Ze schoot naar de deur en zoals ze verwacht had zat hij alleen dicht, niet op slot. Vliegensvlug verdween ze de cel uit.

Wolvenplaats
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/2/2014, 21:16

Rahl Khan

Ze was als de dood voor hem, het deed hem erg veel pijn, maar aan de andere kant voelde hij ontzettend veel woede tegenover Aiden, hij had dit gedaan. Het was allemaal zijn schuld dat zijn vriendin zich zo raar gedroeg. Het ging net zo goed allemaal… dit vond hij echt afschuwelijk.
En ineens was ze dan weg. “Aimee, dit kun je me niet aandoen, dit kun je niet menen…” Hij liet een kreun van ontzetting horen en ging haar daarna achterna, maar twee wolven hadden haar al vastgegrepen. Het was ook ontzettend onverstandig van haar om hier, met al die wolven in de buurt.

Wolvenplaats
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 24/2/2014, 21:22

Aimee McCharty

Ze wilde weg hier, maar vooral zo ver mogelijk uit zijn buurt blijven. Hij maakte alles zoveel meer verwarrend. Wanneer hij zich in haar buurt bevond wist ze niet langer wat ze moest geloven of niet, ze begreep er dan werkelijk helemaal niets meer van. Net op het moment dat ze het op een lopen wilde zetten grijpen twee andere wolven haar hardhandig vast. Een grom liet ze horen en dreigend trok ze haar lip omhoog, kort werden haar scherpe hoektanden zichtbaar. 'Laat me los.'  Siste ze gefrustreerd. Rahl kwam de cel uitgelopen. 'Je vriendinnetje, duidelijk ja.'  Klonk de stem van Sebas, één van de twee die haar vast hield, spottend.

Wolvenplaats
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven