Vampiers enzooo

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 19:59

Julietta Belladonna

Ze zag hoe harder zijn blik werd en ze werd ineens bij haar keel gegrepen. Ze keek hem met angst in haar ogen aan, ze was verstijfd van schrik. Ze trilde lichtelijk, dit had ze nog nooit zo meegemaakt. Dit was hoe hij was, vertelde hij laag en dreigend. Als ze wilde dat iedereen die ze op straat tegenkwam en naar haar keek, vermoord werd, dan moest ze dit vooral doen. Ze was ontzettend leuk zoals ze was, maar als ze met hem samen wilde zijn, moest ze zich aanpassen want dat moest hij ook. Ze werd na een tijdje weer losgelaten en ze wreef beledigd langs haar keel. Hij vertelde hij dat ze beter kon gaan. “Eerst maak je me bang en dan stuur je me ook nog eens weg? Ik wil dan wel een relatie met je, maar het lijkt erop dat jij niet hetzelfde wil.” Zuchtte ze tegen hem. Ze pakte haar tas op en beledigd liep ze weg. Ze graaide haar jas van de kapstok en sloeg de deur met een klap achter haar dicht.

xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 20:02

Keanan Dawnroad

Door wat ze zei, was hij nog meer in de war. Ze sloeg de deur met een klap achter haar dicht, hij bleef onrustig heen en weer lopen. Hij was hier zo vreselijk slecht in. Het was te lang geleden dat hij een relatie gehad had. Met een mens was misschien gewoon onmogelijk en hij snapte niet waarom hij dit allemaal probeerde. Het was alleen maar erg gevaarlijk en frustrerend, wat als hij van haar ging houden en hij haar daarna iets aandeed? Hij ademde diep in en hij liet zich op de bank zakken. Het rook helemaal naar haar. Ze rook zo lekker, hij wilde haar het liefste de hele tijd in zijn buurt hebben, al maakte het hem ook vreselijk dorstig. Hij hoopte dat ze snel weer terug was, hij wilde zijn excuses aanbieden voor zijn gedrag, misschien moest hij haar gewoon wat meer uitleggen. Haar vertellen dat vampiers nou eenmaal andere gevoelens hadden, soms zelfs helemaal geen gevoelens.
Nikkay

Aantal berichten : 20726
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 20:12

Julietta Belladonna

Haar passen waren stevig en behoorlijk woest. Ze wilde niets liever dan eindigen samen met Keanan, ze wilde bij hem zijn, maar als hij zo ging doen… als hij dingen aan haar wilde veranderen… Dat vond ze helemaal niets. Ze moest zichzelf kunnen zijn, ook al was hij zo indrukwekkend als hij was. Ze streek langs haar keel net nadat ze haar jas had aangetrokken. Het had pijn gedaan dat hij haar had beetgegrepen. Ze stapte de metro weer in en reisde de hele stad door. De drie adressen lagen ver bij elkaar uiteen. Aan het einde van de dag was ze helemaal kapot en moe maar voldaan stapte ze de metro in. Ze had haar blouse laten zitten zoals die zat, dit was hoe ze was en Keanan moest dat maar accepteren, anders was het jammer maar helaas. Aan het begin van de avond stapte ze haar huis binnen, meteen dribbelde de kleine kater naar haar toe en gaf haar kopjes. Ze liet zich uitgeput op de bank vallen en trok de kater bij haar op schoot.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 20:16

Keanan Dawnroad

De hele dag had hij zich verschrikkelijk gevoeld. Eigenlijk alleen maar door het voorval met Julietta. Hij snapte niet dat ze nu al zo veel met hem kon doen. Hij voelde opeens dingen die hij jaren lang niet gevoeld had en dat was vreselijk verwarrend. Het was zo erg geworden dat hij naar buiten gegaan was. Hij had wat gewandeld door het bos, toen hij een wandelaar tegen was gekomen, had hij zich niet in kunnen houden. Hij had de man afgemaakt, gewoon omdat hij zo veel dorst had en hij zo in de war was. Daardoor was zijn zelfbeheersing vreselijk slecht. Normaal kon hij zich redelijk inhouden, maar nu ging het gewoon niet, hij snakte na die paar dagen al heel erg naar vers mensenbloed. Hij had zich omgekleed, toen hij een blik in de spiegel wierp zag hij dat zijn ogen weer een heldere rode kleur gekregen hadden. Zo kon hij dus niet over straat. Dan moest hij weer een zonnebril op, of kleurlenzen in doen. Het was irritant. Hij vroeg zich af of Julietta er een opmerking over zou maken, maar hij wilde sowieso naar haar toe. Hij had allang gemerkt dat ze thuis was. Hij liep dus ook naar haar huis toe, deze keer bleef hij voor de deur staan en belde hij aan, hij wilde niet zomaar binnen vallen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 20:24

Julietta Belladonna

Ze was in slaap gevallen door de uitputting en de verwarring. Het katje maakte zachtjes en gelijkmatig geluid. Ineens schrokken ze allebei op, er werd aangebeld. Haar kater siste meteen en verstopte zich onder de bank. Daardoor wist ze al meteen wie het was. Dieren konden heel erg goed aanvoelen als er iets niet helemaal pluis was en de enige die niet pluis was, vond ze Keanan. Langzaam en stijf stond ze op. Ze had er helemaal geen zin in dat hij zich er weer mee ging bemoeien. Ze liep naar de deur en opende die met een gaap. Haar blouse stond nog steeds op dezelfde manier open en ze ging hem ook absoluut niet dichtknopen voor hem. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en leunde tegen de deurpost aan. Ze liet hem niet binnen, ze wilde eerst weten waarom hij hier was en eigenlijk wilde ze hem wegsturen, want ze was er te moe voor. Ze merkte ook dat ze lichtelijk een angstgevoel had voor hem, door wat hij had gedaan. Ze was nog nooit zo behandeld geweest.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 20:27

Keanan Dawnroad

Ze opende de deur, hij keek direct recht in haar blouse, waardoor hij zijn keel schraapte en hij langzaam opkeek. Ze deed echt te veel met hem. Het was zo vreselijk tegenstrijdig. Hij wilde het zo graag, maar hij kon haar niet eens normaal zoenen, dat was al te heftig. Ze leunde tegen de deurpost aan, ze zag er vreselijk aantrekkelijk uit. Zijn rode ogen boorden zich in die van haar, het was duidelijk dat ze moe was. ‘Ik wilde mijn excuses aanbieden,’ zei hij zacht tegen haar. Hij meende het, hij bood nooit zomaar zijn excuses aan, dit betekende wel wat. Hij realiseerde zich dat hij zich misschien wat raar gedroeg voor haar, maar hij wist niet wat normaal was en wat niet. ‘Hoe gingen je gesprekken?’ vroeg hij haar zacht. Hij geur leek alleen maar doordringender te worden, ze rook zo lekker.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 20:37

Julietta Belladonna

Hij keek haar niet eens in haar ogen aan, nee zijn blik ging meteen naar haar blouse, zo zag je maar weer dat alle mannen hetzelfde waren. Ze plantte haar hand in haar zei en trok haar wenkbrauwen wat op. Ze schrok toen ze zijn rode ogen zag. Ze slikte even, hoe kwam dat? De eerste dag waren zijn ogen doordringend zwart geweest, die ochtend waren ze goudgeel en nu rood? Ze keek er wat raar naar. Daarna wilde hij ineens zijn excuses aanbieden. Ze knikte een beetje daardoor. Hij vroeg haar hoe de gesprekken gingen, zijn woorden klonken heel erg zachtjes. “Wel goed, denk ik… morgenochtend hoor ik van alle drie of ze me wel of niet willen aannemen.” Zei ze met een klein knikje en een hele zachte stem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 20:43

Keanan Dawnroad

Hij zag haar wel wat raar kijken, maar ze zei helemaal niets over zijn ogen, gelukkig maar, hij wilde er nu even niet over praten. Hij hoorde dat ze dacht dat het wel goed was gegaan, dat ze morgen ochtend te horen kreeg of ze aangenomen was. ‘Ik hoop het voor je,’ zei hij zacht. ‘Ik dacht… euh…’ begon hij, aarzelend. ‘Je zal wel honger hebben nu… ik… ik heb wat eten in huis gehaald voor je, dus als je wat wilt hebben, kan je bij mij komen… ik had geen idee waar je van hield, maar je moet zelf maar even kijken,’ zei hij tegen haar. Hij keek haar niet echt meer aan, hij was het niet gewend om zorgzaam te doen, het was niet iets wat in zijn aard lag, maar dit was zijn manier om haar te laten zien dat hij het belangrijk vond dat ze zich goed voelde. Meer kon hij nog niet echt. ‘En ik dacht ook… misschien wil je wel wat dingen bespreken… je zal vast wat vragen hebben…’
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 20:49

Julietta Belladonna

Hij aarzelde, zo was hij weer een heel ander figuur dan die ochtend. Nu was hij lief en zorgzaam deze man vond ze heel erg fijn. Deze kant van hem was gewoon fantastisch. Hij had eten in huis gehaald, speciaal voor haar en als ze wilde kon ze bij hem komen eten. Hij keek haar niet aan en wist ook helemaal niet wat ze lekker vond. Ze glimlachte een beetje, haar katertje kwam om de hoek kijken en miauwde zielig. Ze keek achterom naar het diertje en zuchtte zacht even. Hij dacht ook dat ze wel wat dingen met hem wilde bespreken omdat ze vast vragen had. Ze knikte, dat had ze inderdaad. “Ik ben alleen vreselijk moe… ik wil het liefste gewoon naar bed.” Mompelde ze tegen hem en ze gaapte even onbeheerst.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 20:54

Keanan Dawnroad

Ze zei dat ze moe was, dat ze het liefste naar bed ging. ‘Oh, euh…’ zei hij, dit had hij duidelijk niet echt verwacht. ‘Ik heb heel weinig slaap nodig, eigenlijk slaap ik bijna niet. Ik was even vergeten dat jij natuurlijk wel moet slapen,’ zei hij tegen haar. ‘Maar dat is geen probleem. Als je geen honger hebt, tenminste. Je mag ook bij mij eten en daarna meteen slapen, in mijn bed… ik slaap wel op de bank dan… of je komt morgen gewoon naar mij toe… wat je maar wilt…’ zei hij. Hij had hier totaal geen ervaring mee en hij wist gewoon echt niet hoe hij zich normaal moest gedragen. Hij deed echt zijn best, maar het was niet te doen. ‘Ik ben dit niet echt gewend, dat is wel duidelijk. Het is jaren geleden dat ik een relatie had, het is nog veel langer geleden dat het met een mens was… je brengt mij wat in de war…’ zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 21:06

Julietta Belladonna

Hij legde uit dat hij heel erg weinig slaap nodig had en eigenlijk sliep hij bijna niet. Hij was het even vergeten. Hij legde haar een paar ideeën voor en ze glimlachte nu een beetje. “Dat lijkt me wel wat…” Fluisterde ze nu. “Ik kom wel bij je eten en slapen.” Glimlachte ze. “Ik heb alleen nog wat eten nodig voor mijn katje…” Zei ze heel erg zacht en moe tegen hem. Ze vond hem overduidelijk veel te leuk. Hij legde haar uit dat hij dit niet gewend was en dat merkte ze ook heus wel aan hem. Hij gaf aan dat het jaren geleden was dat hij een relatie had en nog veel langer geleden dat het met een mens was. “Stelt het je misschien gerust dat het voor mij ook verwarrend is? Minstens net zo erg.” Mompelde ze. “Ik ben dit ook niet gewend.”
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 21:08

Keanan Dawnroad

Ze zei dat het haar wel wat leek. Ze kwam bij hem eten en slapen. Dat liet hem heel erg glimlachen. ‘Ik… ehm… kan alleen niet bij je liggen… dat is echt veel te gevaarlijk…’ zei hij zacht, zodat ze daar niet vanuit ging. Het zou een teleurstelling zijn en hij voorkwam dat liever door dit maar meteen aan te geven. Ze had alleen wat eten nodig voor het katje, zijn blik ging naar het dier. ‘Je mag hem ook wel meenemen, als je wilt…’ stelde hij voor. Hij had niet zo veel met dieren, maar hij vond het niet erg om in zijn buurt te hebben, meestal waren de beesten juist bang voor hem. Logisch ook, ze merkten heel goed dat ze op moesten passen. Ze vroeg of het hem gerust stelde dat het voor haar ook verwarrend was, hij knikte. ‘Ja, eigenlijk wel. Ik voel mij echt een loser nu…’ zei hij tegen haar. Zo voelde het voor hem ook, alsof hij zich achterlijk gedroeg tegenover haar, terwijl hij juist zo zijn best deed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 21:22

Julietta Belladonna

Hij zei dat hij niet naast haar kon liggen en daardoor schudde ze haar hoofd. “Dat was ook eigenlijk helemaal niet wat ik in mijn gedachten had. Dat wil ik nog niet.” Zei ze wat onzeker tegen hem. Ze was dan wel zo uitdagend en haar kleding liet ook weinig aan de verbeelding over, toch had ze nog nooit met een man geslapen en was ze ook nog nooit verder geweest dan zoenen. Ze mocht haar katje meenemen als ze dat wilde. “Hou je hem dan wel heel?” Vroeg ze nu aan hem. Ze pakte het kleine diertje op en het kroop dicht bij haar weg. Hij voelde zich een loser en daardoor grinnikte ze zachtjes. “Je doet je best.” Zei ze zorgzaam tegen hem. Ze pakte haar jas en samen met de kater kwam ze naar buiten toe. Ze sloot de deur zorgvuldig achter zich en keek Keanan aan. “Zullen we dan maar?” Vroeg ze zacht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 21:28

Keanan Dawnroad

Door wat ze zei, slikte hij even. ‘Dat was ook niet wat ik in gedachten had, Julietta. Dat kan ik helemaal niet. Ik zou je afmaken. Ik weet niet of ik het ooit wel kan…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Ik bedoelde meer dat ik niet eens naast je kan liggen, gewoon als je slaapt.’ Legde hij haar zacht uit. Hij had er verder niets mee bedoeld. ‘Natuurlijk hou ik hem heel. Er zit amper bloed in een kat. Het zou nutteloos zijn,’ mompelde hij, vrij hard, maar dat had hij zelf niet door. Dit was gewoon hoe hij er over dacht. Ze pakte het beestje op en zei dat hij zijn best deed, daardoor glimlachte hij weer wat. Ze zorgde ervoor dat ze konden gaan, bij haar vraag knikte hij. ‘Ja,’ zei hij zacht, hij liep weer terug naar zijn huis. Het was wel makkelijk dat ze zo dichtbij woonden, al kon het ook een groot nadeel zijn. Hij opende de deur en hij stapte naar binnen. ‘Er staat van alles in de koelkast en in de kastjes, je moet maar kijken wat je wilt hebben…’ zei hij tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 21:36

Julietta Belladonna

Het was ook niet wat hij in zijn gedachten had, gelukkig maar. Hij zei dat hij misschien wel nooit zoiets met haar kon doen, hij zou haar afmaken. Ze vond het niet zo heel erg, want ze zat er echt nog lang niet op te wachten. Naast hem liggen leek haar op zich nog wel fijn, maar verder? Nee, daar zat ze niet op te wachten. Nog niet. Hij hield har kat heel omdat er amper bloed in zat. Ze slikte alleen even en verder knikte ze maar een beetje. Ze gingen naar zijn huis en ze stapte achter hem naar binnen. Ze moest maar kijken wat ze wilde eten. Ze dook meteen de koelkast in en zette een klein schaaltje melk op tafel voor haar kleine huisdiertje. Ze aaide hem en daarna begon ze aan haar eigen eten. Ze pakte wat rijst en maakte verder nog kip kerrie. Daarna schepte ze alles op een bord en liep ze richting Keanan, zodat ze wel bij hem in de buurt zou eten. Dat was wel gezelliger.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 21:39

Keanan Dawnroad

Hij liep de woonkamer in en hij ging op de bank zitten, hij staarde maar wat voor zich uit. Zijn huis was opeens gevuld met verschillende geuren, van eten en van bloed. Het bloed was voor hem nogal overheersend, maar hij vond het nu niet zo erg. De dorst was minder doordat hij van die man gedronken had. Na een tijdje kwam Julietta naar hem toe gelopen, ze kwam dus bij hem zitten. ‘Zijn er dingen die je van mij wilt weten, Julietta?’ vroeg hij haar zacht. Hij zou het wel logisch vinden dat ze vragen had, hij wilde daar alleen maar antwoord op geven om dingen te verduidelijken. Misschien begrepen ze elkaar dan wat beter. Heel voorzichtig ging hij iets dichter bij haar zitten, hij wilde steeds meer kijken wat te doen was voor hem.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 21:44

Julietta Belladonna

Ze ging naast hem zitten met het bord op haar schoot. Ze at genietend van het eten en keek af en toe even naar hem. Hij vroeg of er dingen waren die ze van hem wilde weten. Ze knikte. “Wat betekent de kleur van je ogen?” Vroeg ze als eerste aan hem, ze had nog veel meer vragen aan hem, ze zat vol met dingen die ze wilde weten. Hij schoof naar haar toe en daardoor kreeg ze een grote grijns rond haar lippen. Ze vond het heel prettig dat hij zo zijn best deed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 21:48

Keanan Dawnroad

Ze wilde weten wat de kleur van zijn ogen betekende. ‘Als ze zwart zijn, is het niet goed. Dan heb ik veel dorst en ben ik onrustig. Dan kan je beter uit mijn buurt blijven. Die gouden kleur komt door het drinken van dierenbloed. De rode kleur… nou.. ik geloof dat je dat zelf wel in kan vullen…’ zei hij tegen haar, op zachte toon. Hij wist dat ze het waarschijnlijk nogal een raar idee vond. ‘Het was niet echt mijn bedoeling. Ik was heel erg in de war door wat er gebeurd was tussen ons. Ik wil je niet belemmeren in hoe je bent, maar ik kan met dat soort dingen helemaal niet omgaan. Het gaat tegen mijn instinct in… ik wilde gewoon een stukje lopen in het bos, maar ik kwam iemand tegen,’ legde hij haar uit, zodat ze begreep wat er gebeurd was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 22:19

Julietta Belladonna

Hij vertelde het op zachte toon allemaal aan haar en ze knikte bedreigend. “Dus voor mijn veiligheid is het beter als je ogen een gouden gloed hebben?” Vroeg ze aan hem. Ze at nog wat tussendoor en legde daarna haar bord weg toen ze alles op had. Hij gaf aan dat het bloed van een mens niet echt de bedoeling was, maar het was wel gebeurd. Ze slikte even waardoor het kwam, het was haar schuld geweest dat hij een mens had vermoord en waarschijnlijk zal het nog veel vaker haar schuld zijn. Hij wilde alleen maar een stukje wandelen, maar dat was verkeerd afgelopen. “Sorry.” Fluisterde ze alleen maar want het was haar schuld geweest. De kleine kater sprong op haar schoot nadat hij zich tegoed had gedaan aan het schaaltje melk, hij bleef ver uit de buurt van Keanan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 22:23

Keanan Dawnroad

‘Hm, ja, waarschijnlijk. Hoe meer mensenbloed ik drink, hoe scherper mijn zintuigen zijn. Hoe heftiger ik op dingen reageer. Ik zal steeds meer nodig hebben om minder dorst te hebben. Bij dierenbloed is het nadeel dat het smerig is, dat de dorst nooit helemaal weg is. Dat is eigenlijk ook wel gevaarlijk. Maar alles beter dan zwarte ogen,’ zei hij glimlachend tegen haar. Ze bood haar excuses aan nadat hij haar verteld had wat er gebeurd was. Heel erg voorzichtig pakte hij haar hand vast. Zijn vingers lagen amper op die van haar, maar de aanraking was er wel. Hij was alleen zo bang dat hij een keer te veel kracht zou gebruiken, hij zou zo haar hand breken. Dat wilde hij niet. Hij moest op elke beweging letten. ‘Het is niet jouw schuld…’ zei hij zacht. ‘Het komt gewoon door hoe ik ben. Anders was het ook echt wel gebeurd…’ zei hij. Hij glimlachte naar haar, hij haalde zijn hand wel weer weg, het voelde allemaal nogal ongemakkelijk. 'Euhm... heb je nog nooit iets met een man gedaan?' vroeg hij haar zacht, omdat ze zo op hem gereageerd had dat hij die indruk kreeg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 22:44

Julietta Belladonna

Alles was beter dan de zwarte ogen en ze knikte even, die prentte ze wel even goed in haar hoofd, dat wist ze nu wel. Ze zou nooit zomaar weer naar binnen gaan als hij zwarte ogen had. Hij glimlachte naar haar en ze glimlachte terug. Het was haast automatisch. Hij pakte haar hand en ze voelde de kou tot haar vingers doordringen. Hij zei dat het niet haar schuld was, zijn stem was zo aangenaam. Het kwam door hoe hij was, dat hij zo anders was als alle anderen. Hij vroeg haar nu of ze nog nooit iets met een man had gedaan. “Nee.” Zei ze heel erg zacht en wat onzeker tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 22:49

Keanan Dawnroad

Hij zag haar glimlachen, het was zo leuk om te zien. Haar glimlach was gewoon geweldig. Het maakte gevoel in hem los en dat betekende veel. Ze zei dat ze nog nooit iets gedaan had, ze leek zelfs iets beschaamd en onzeker te zijn. ‘Niet zo onzeker…’ zei hij zacht tegen haar. Het was nergens voor nodig. ‘De laatste keer met een mens is voor mij ook alweer heel lang geleden. Ik ben eigenlijk juist blij dat je nog onervaren bent. Dan verwacht je namelijk ook nog niets van mij.’ Zei hij tegen haar. Er zat voor hem een heel groot verschil tussen een andere vampier en een mens. Met een mens was het verschrikkelijk gevaarlijk, het ging eigenlijk bijna altijd fout. Hij had het wel eens gedaan, maar dan had hij diegene gedwongen en daarna vermoord, omdat het toch niet anders kon. Het was veel fijner met een mens, dan voelde het gewoon beter, heftiger. Met een andere vampier was het bijna gevoelloos. Hij zuchtte even, hij baalde er soms echt van dat hij zo was. ‘Je hoeft je niet te schamen tegenover mij, Julietta. Zeker niet hiervoor. Ik kan zelf toch bijna niets doen. We moeten heel erg oppassen en het is niet erg dat je dan wat voorzichtig bent. Dat is juist goed,’ legde hij haar zacht uit.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 23:11

Julietta Belladonna

Ze moest niet zo onzeker doen van hem. Door alles wat hij zei, voelde ze zich goed. Ze begon zich op haar gemak te voelen bij hem. Ze had zin om tegen hem aan te kruipen, maar dat kon gewoon niet. Ze slikte even. Dat vond ze wel heel erg moeilijk. Hij was blij dat ze nog onervaren was, dan verwachtte ze niets van hem. “Is het zo slecht?” Vroeg ze hem plagend. Ze moest namelijk niets van hem verwachten. Ze hoefde zich niet te schamen volgens hem, zeker hier niet voor, hij kon bijna niets doen en ze moesten echt oppassen. “Ik begrijp het.” Fluisterde ze hem toe. Ze gaapte opnieuw even en keek hem aan. “Vind je het heel erg als ik zo ga slapen?” Vroeg ze hem zachtjes. De kleine kater was helemaal in haar nek gekropen en lag al lekker te ronken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 23:15

Keanan Dawnroad

Ze vroeg plagend of het zo slecht was, waardoor er even een grijns doorbrak op zijn gezicht. ‘Nou, nee, dat niet. Vampiers schijnen geweldig te zijn,’ zei hij tegen haar. ‘Het zou alleen wel slecht zijn als je zou verwachten dat we al heel snel meer zouden kunnen doen, terwijl ik niet eens weet of dat sowieso wel kan,’ legde hij daarna uit. Ze fluisterde dat ze het begreep, daardoor glimlachte hij weer. Ze vroeg of hij het erg vond als ze zo ging slapen, hij schudde zijn hoofd. Hij pakte de spullen van haar en zette die op tafel, daarna kwam hij overeind. Hij boog voorzichtig wat naar haar toe en hij pakte heel even haar hand vast. Elke aanraking was heel zacht, heel voorzichtig en heel erg beheerst. ‘Kom maar mee, dan laat ik zien waar je kan slapen,’ zei hij zacht. Hij liet haar hand weer los en hij liep voor haar naar boven toe. Hij opende de deur van zijn slaapkamer, die ontzettend donker was, wat vooral kwam omdat de rolgordijnen dicht waren. Het bed was perfect opgemaakt, dat had hij gisteren nog gedaan en hij had niet geslapen vannacht. ‘Ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Ik zal beneden zijn, als er iets is kan je mij roepen…’
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 23:25

Julietta Belladonna

Hij zei dat vampiers juist geweldig schenen te zijn, het zou alleen slecht zijn als ze het al heel erg snel al zou verwachten terwijl hij niet eens wist of het wel kon. Ze knikte een beetje, dat was ook helemaal niet haar planning. Ze moest eerst weten wie hij precies was. Hij zette al haar spullen op de tafel neer en pakte daarna haar hand vast. Al was zijn hand hard en koud, toch was het een zacht en voorzichtig gebaar. Ze nam hem aan en kwam overeind, jammer genoeg liet hij haar hand ook meteen weer los toen ze stond. Hij zou haar laten zien waar ze kon slapen en ze nam het katje gewoon met haar mee. De slaapkamer was donker, maar alles zag er even perfect uit als Keanan was. Ze zuchtte zacht en keek nog even naar hem. Hij hoopte dat ze kon slapen, hij was beneden. “Dankjewel.” Ze bedankte hem elke keer weer, maar ze had nog nooit iemand gezien die zoveel voor haar overhad. “Jij gaat dus niet slapen?” Vroeg ze nog even voor de zekerheid. Het grijze katje zette ze op de dekens neer, hij zakte er haast helemaal in weg, zo jong was hij nog.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: