Vampiers enzooo

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Vampiers enzooo

Bericht van xAnouk op 25/11/2013, 19:42

Julietta Belladonna

Hij was zelfs onsterfelijk, het duizelde haar nogal. Als hij niet vermoord of verbrand werd, bleef hij in leven. Dus eigenlijk zou zij alleen maar ouder worden en hij helemaal niet, dat was wel een erg rare gedachte… Je zag aan haar dat ze diep nadacht. Ze wilde haast alles weten. Hij was al ouder dan ze dacht, hij bleef dan dus voor altijd op dezelfde leeftijd? Werd hij nooit ouder dan? Ze vond het heel erg moeilijk om te begrijpen. Hij had haar misschien iets meer moeten vertellen. “Dat denk ik ook ja, ik snap er maar bar weinig van.” Gaf ze daarom ook aan. “Hoe moet ik al die dingen toch over je weten? Ik ben niet bekend met vampiers, leven er hier eigenlijk nog meer? Moet ik bang voor jullie zijn? Voor jou dus niet, maar de rest dan? Ruik ik voor iedereen zo lekker zoals voor jou?” Vroeg ze nu snel achter elkaar en ze keek hem met grote ogen aan. Ze snapte er echt niets van.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/11/2013, 21:03

Keanan Dawnroad

'Ik snap wel dat het voor jou allemaal heel anders is, maar voor mij is het normaal...' Zei hij tegen haar, op zachte toon. Hij pakte weer voorzichtig haar hand vast, daarna keek hij haar doordringend aan. 'Je hoort nu bij mij, Julietta, er zijn anderen, maar ze zullen uit je buurt blijven. Waarschijnlijk ruik je niet eens zo lekker voor hun, dat ligt gewoon aan mij... Omdat ik je leuk vind, denk ik...' Zei hij tegen haar. 'Ik heb wel wat vrienden, vampiers... Er zijn er niet zo heel veel, in de stad is er een groepje, maar die komen niet zo onder de mensen....' Legde hij haar uit. 'Maar ik wil echt mijn best voor je doen... Heel graag...' Zei hij zacht, maar heel duidelijk. 
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/11/2013, 21:21

Julietta Belladonna

Haar hand werd door hem vastgepakt en hij vertelde dat ze nu bij hem hoorde. Ze was van hem, het voelde wat onprettig. “Zie je me als jouw eigendom?” Vroeg ze nu nieuwsgierig aan hem. Ze wilde alles over hem weten eigenlijk. Ze wilde alle rare en aparte eigenaardigheden van hem weten. Gelukkig rook ze anders voor de rest, dat was al een hele opluchting voor haar. Stel voor dat ze voor de rest ook zo lekker rook als voor hem, dat zou ze toch behoorlijk angstaanjagend vinden. Hij had wel vrienden die ook vampier waren, maar er waren er in de stad niet zo heel erg veel die ook niet echt onder de mensen kwamen. Hij wilde alleen echt haar best doen voor haar. Daardoor streek ze zachtjes over zijn hand heen. Ze vond het heel erg fijn dat hij dat tegen haar zei. Hoe erg ze ook twijfelde, hij liet haar toch wel zien dat ze hem kon vertrouwen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/11/2013, 22:50

Keanan Dawnroad

Ze vroeg of hij haar als zijn eigendom zag, daardoor keek hij weg. Ze vond het duidelijk niet zo leuk, maar hij had zichzelf voorgenomen om eerlijk te zijn. ‘Niet echt als mijn eigendom, maar je hoort wel bij mij. Voor vampiers is dat eigenlijk best normaal. Doordat je van mij bent, zal de rest je met rust laten. Ze weten dat ik ze afmaak als ze bij je in de buurt komen…’ zei hij, het klonk dreigend. Zijn donkere ogen boorden zich in die van haar. ‘Maar ik zal mijn best doen om je niet zo te behandelen…’ voegde hij er zacht aan toe, omdat hij al wel gemerkt had dat ze dat vervelend vond, ondanks dat het voor hem heel erg normaal was. Bij wat hij verder zei, voelde hij haar zachte warme vingers over zijn hand heen gaan. Hij boog heel voorzichtig naar haar toe, hij zoende haar, nog veel voorzichtiger. Hij behandelde haar elke keer alsof ze zo zou breken in zijn armen, al was dat ook een goede mogelijkheid. Hij stopte snel weer, zijn ogen waren pikzwart en hij had vreselijk veel dorst. ‘Ik moet eerst jagen voor we weg kunnen…’ zei hij zacht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/11/2013, 19:17

Julietta Belladonna

Ze had een geweldige dag gehad met Keanan, ze waren samen naar het strand getrokken waar de wind machtig waaide. Ze had het een prachtig gezicht gevonden en ze had de avond van haar leven gehad. Nu was ze zich aan het klaarmaken om naar haar werk te gaan. Haar eerste nieuwe werkdag… ze vond het fantastisch! Dit keer droeg ze een strakke leren zwarte broek die tot in haar taille zat en daarboven een zeegroene blouse die ze in de broek had gestopt. Ze zag er vreselijk sexy uit op deze manier. Ze bracht weer een beetje make-up aan en vertrok daarna met een bijpassende tas. Vluchtig trok ze nog een dikke jas aan met een heerlijke bontkraag. Zo liep ze gehaast op haar hoge palen over straat. Ze keek even naar het huis tegenover haar waar Keanan woonde. Ze wierp een kushandje naar het huis, waarschijnlijk zag hij het wel. Daarna moest ze toch echt haast maken, wilde ze de metro halen. Net op het nippertje sprong ze naar binnen toe en neuriënd nam ze plaats op een nog lege stoel. Ze had er echt zin in om te gaan werken. Ze was wel een klein beetje zenuwachtig, ze hoopte maar dat ze haar op haar werk normaal zouden behandelen. Ze zag er dan wel niet zo naar uit, maar ze was vreselijk intelligent.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 19:22

Keanan Dawnroad

Hij voelde zich vreselijk goed, wat vooral kwam door Julietta. Hij vond haar geweldig, hij kreeg eigenlijk steeds meer gevoelens voor haar. Eerst was het helemaal niet zo geweest, maar nu dacht hij eigenlijk constant aan haar. Hij vond het wel heel moeilijk, want er kwamen zo veel moeilijke dingen bij kijken, maar hij had er wel vertrouwen in dat ze het vol gingen houden. Hij moest zichzelf alleen heel goed in de hand houden, want anders ging het fout. Hij stond in de woonkamer, hij zag haar het huis uitkomen, door wat ze deed, glimlachte hij. Zijn blik ging over haar heen, ze zag er heel erg sexy uit. Het maakte nogal wat in hem los, maar het maakte hem eigenlijk ook boos. Dit deed ze niet alleen met hem, ook andere mannen zouden zo over haar denken. Misschien niet zo erg als hij deed, maar ze wist dat ze naar haar zouden kijken. Dat idee maakte hem pissig, het wekte echt veel woede op, omdat ze van hem was. Niemand anders mocht zo naar haar kijken, niemand anders mocht op die manier aan haar denken. Hij zuchtte, hij moest het er echt nog eens met haar over hebben, toch gunde hij haar ook haar eigen leven, hoe lastig het voor hem ook was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 19:32

Ik ben eindelijk uit de naam woehoe hahaha.

Aimee McCharty, vampier

Dat stukje wat ik al geschreven had, vanaf daar ga ik verder, maar personage heeft dus andere naam gekregen ;')
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/11/2013, 19:45

Behalve dat het nu ochtend is dan toch? ^^^Razz

Julietta Belladonna

Ze had de hele reis naast een stinkende man moeten zitten. Ze had haar hoofd naar het raampje gewend, maar de stank die bij hem vandaan kwam, was overweldigend. Ze moest zich bedwingen om niet haar neus dicht te knijpen. Tot overmaat van ramp moest zo ook nog eens over hem heen kruipen toen ze bij de juiste halte waren aangekomen. Zij moest er echt uit, maar hij weigerde het om op te staan. Daardoor stapte ze met haar lange benen over zijn schoot heen en tot overmaat van ramp gaf hij haar een tik tegen haar billen aan. Julietta werd rood en ze vluchtte haast de metro uit. Eenmaal weer boven de grond haalde ze diep adem en keek ze even naar de donkergrijze lucht. Het was vandaag koud en vreselijk kloteweer. Op weg naar haar werk trok een afgezet terrein haar aandacht. Er stonden politieauto’s omheen en er leek een serieus onderzoek aan de gang te zijn. Ze staarde er even naar. Meteen dacht ze aan Keanan, maar hij was het vast niet geweest. Dat kon haast niet. Een vrouw die haar nieuwsgierigheid opmerkte vertelde op samenzweerderige toon aan haar dat ze de jongen had horen gillen toen zijn vriendinnetje hem had vermoord. Julietta keek haar vol verbazing aan, de vrouw knikte en maakte een snelle handbeweging langs haar keel.
“Jemig, onvoorstelbaar…” Zei ze met een zachte stem en ze schudde haar hoofd. Als je toch van je vriendje afwilde, dan dumpte je hem toch gewoon? “Is ze opgepakt?” Vroeg ze nog aan de vrouw die dreigde weg te lopen. Die schudde haar hoofd en zei er nog even bij dat ze daarna zichzelf had vermoord. Julietta kon haar oren echt niet geloven. Dat dit gewoon gebeurde hier. Ze bedankte de vrouw voor haar uitleg en bleef zelf nog een tijdje staren naar de agenten die druk bezig waren.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 19:48

Aimee McCharty

Met een voldaan gevoel bewoog ze zich door het bos. Het geschreeuw was gestopt en de hartslagen waren verdwenen, het was dus einde oefening, over. Er stond een kille en koele wind, het liet haar lange bruine lokken zachtjes opwaaien. Aimee bevond zich tegenwoordig echt overal en nergens. Sinds ze vampier was zag ze tenminste iets van de wereld. Al flink wat steden en dorpen had ze de laatste tijd versleten. Iedere keer vertrok ze weer omdat iets haar telkens niet aan stond en ze moest natuurlijk wel enigszins voorzichtig zijn. Als ze maanden op dezelfde plek zou zijn en telkens weer die onverklaarbare slachtoffers, nee dat zou gaan opvallen. Dit stadje beviel haar wel, al kon ze haar vinger er niet opleggen waarom het juist hier haar wel beviel. In een rustig tempo liep ze door het bos. Het was volle maan, wat betekende dat de weerwolven weer actief waren. Maar Aimee wist hier niks van, ze was nog jong en onervaren, niemand heeft haar iets over weerwolven gezegd. Over hun bestaan of waar ze toe in staat zijn. Aimee had zich ondertussen al gevestigd in een huisje hier, het was een gezellig, knus vrijstaand huisje wat de eigenaar met liefde aan haar had afgegeven. Uit het niets doemde er een zwaar grommend geluid op. Aimee draaide zich vliegensvlug om en bekeek het grote monster, de weerwolf. Nu stond ze oog in oog met de weerwolf, die duidelijk niet blij was haar te zien. Dit was niet goed, dat besefte ze zich direct, dit was niet zomaar een wolfje.

xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 19:48

Verdorie, dat is waar hahaha. Ik typ volgende stukje dat het ochtend is geworden, okay? Mits je dat goed vind dan .
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 19:51

Keanan Dawnroad

Hij wilde het niet echt toegeven, maar hij kon er niet tegen dat Julietta nu naar haar werk was. Dan kon hij niet op haar letten. Hij wilde het liefste constant in haar buurt zijn, zodat ze veilig was, zodat iedereen wist dat ze bij hem hoorde. Kon hij haar wel vertrouwen? Hij ademde diep in, hij kon zichzelf vreselijk gek maken, nu gebeurde het weer. Hij besloot maar een stukje te gaan lopen, dan had hij tenminste wat te doen, dan sloegen zijn gedachten niet zo op hol. Hij baalde ervan dat hij hier last van had, maar hij zou het toch niet onder controle kunnen houden, het zat nou eenmaal in hem. Hij liep naar buiten en hij stak zijn handen in zijn zakken. Zijn ogen waren wat goudkleurig, hij had gisteren gekozen om maar een dier af te maken, want hij wilde niet elke keer als hij dorst had een mens moeten doden, dat zou op den duur ook veel te gevaarlijk worden, al vond hij het nu al irritant dat hij constant dorst had. Hij liep op wat hoog tempo over straat, eigenlijk had hij niet echt een doel, hij liep maar gewoon.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/11/2013, 20:06

Haha prima!

Julietta Belladonna

Na een tijdje hoorde ze een grote kerkklok geluid maken. “Verdorie.” Mopperde ze op zichzelf. Daardoor liep ze weer in een sneller tempo door en nét op tijd viel ze het kantoor binnen. Meteen verontschuldigde ze zich haastig, maar het was niet nodig, een vrouw wees haar een plek achter een bureautje en daar zou ze voorlopig zich bezighouden met de administratie. Julietta bedankte haar vriendelijk en ging meteen fanatiek aan het werk. Haar vingers raasden over het toetsenbord, ze vond het administratieve werk leuk om te doen, ze was goed met cijfers en was snel met het toetsenbord. Het was aan haar te zien dat ze er echt plezier in had. Ineens voelde ze een hand op haar schouder. Vol schrik schoof ze haar bureaustoel naar achteren en keek ze naar diegene die haar stoorde.
“Zo, jij zat ver in je werk verdiept.” Zei de man. Het eerste wat haar opviel was zijn afschuwelijke stropdas en zijn irritante overbeet. “Dus?” Vroeg Julietta gestoord aan hem. Ze deed niet echt al te vriendelijk. “Het is pauze, ik hoorde nog iemand het toetsenbord vermoorden, dus ik dacht; ik ga even kijken.” Zei hij tegen haar en hij stopte zijn handen diep weg in zijn broekzakken.
“Was niet nodig geweest.” Zei Julietta tegen hem. Ze pakte haar tasje en liep bij hem vandaan. Hij deed nog een poging om achter haar aan te lopen, maar haar pas was toch sneller. Ze liep zo de kantine in.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 20:10

Keanan Dawnroad

Het hielp niet, het lopen maakte hem alleen nog maar onrustiger. Hier moest hij het ook met haar over hebben. Hij had niet verwacht dat hij het er zo moeilijk mee zou hebben, maar het was nu al zo. Hij gaf nu eigenlijk al te veel om haar, hij was meteen zo vreselijk afhankelijk. Hij was omgedraaid en hij liep richting het bos, misschien was het toch een beter idee om nog wat te jagen. Hij kreeg het beeld van Julietta niet uit zijn hoofd, ze zag er zo vreselijk uitdagend uit. Hij had ook niet gedacht dat het zo veel met hem zou doen. Normaal had hij daar niet zo veel last van, het kwam vast omdat hij haar zo leuk vond. Eenmaal een stuk in het bos begon hij aardig snelheid te maken, zo kon hij tenminste wat energie kwijt, dat zou hem vast goed doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 20:25

Aimee McCharty

De lucht had zijn donkere kleur verruild voor een prachtige blauwe en heldere lucht. Het was ochtend en de zon scheen vrij fel. Gister had ze zich doodsbang gevoeld, een emotie die ze al tijden niet gevoeld had, wat ze dacht aardig uitgeschakeld te hebben. Maar niets was minder waar, de angst had ze toch echt gevoeld. De wolf of hoe het dier ook heette wat ze gezien had was groot geweest en angstaanjagend. Ze wist niet wat het dier kon of dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk voor haar was, maar nee ze ging het niet uitproberen. Ze was weggerend en had het dier gelukkig weten af te schudden. Maar haar nieuwsgierigheid nam langzaamaan wel bezit van haar, ze was echt benieuwd wat dit dier nou precies was, wat het kon en of het ook daadwerkelijk een gevaar voor een vampier was. Opnieuw liep ze door het bos, het maakte haar rustig. Als ze door het stadje liep werd ze gek, gek van alle hartslagen, al het heerlijke menselijke bloed. Het was wel te negeren, maar ze voelde zich aardig opgefokt door wat er afgelopen nacht gebeurd was. Nu had ze gewoon even behoefte aan rust, geen verleidingen. Iemand liep door het bos, er was geen hartslag hoorbaar, het was een soortgenoot.

Laatst aangepast door xWildrose op 26/11/2013, 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 20:31

Keanan Dawnroad

Hij had gedacht dat hij alleen zou zijn, tot hij opeens wat zachte geluiden hoorde. Eigenlijk stond hij vrijwel meteen stil en bleef hij ook goed luisteren. ‘Ik weet dat je er bent, kom maar tevoorschijn,’ zei hij, zijn stem klonk vreselijk laag en het was meer een diep gegrom. Hij kon ruiken en horen dat het een soortgenoot was, maar wel eentje die hij niet kende, deze geur had hij nog niet eerder geroken. Hij was benieuwd. Het moest wel een vrouw zijn, ook dat kon hij nu al merken. Daardoor was hij eigenlijk nog nieuwsgieriger. Een vrouwelijke vampier, hij kende er wel een paar, sommige sprak hij regelmatig, maar een nieuweling had toch iets interessants. Zeker nu hij zo close werd met Julietta, vrouwen hadden opeens wat meer zijn interesse gewekt. Toch was hij wel op zijn hoede, hij zou niet aarzelen om een gevecht aan te gaan. Hij was vreselijk sterk en hij was niet bang om iets of iemand te doden, maar zolang ze hem niets deden, deed hij ook niets.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 20:43

Aimee McCharty

Haar soortgenoot, duidelijk aan man, gromde laag dat hij wist dat ze er was en dat ze tevoorschijn kon komen. Uit het niets stond ze tegenover hem, met een geamuseerde grijns. 'Eigenlijk was ik ook geen verstoppertje aan het spelen hoor.'  Zei ze met een speelse grijns terwijl ze hem kort schuin aan keek. 'Ik had niet gedacht hier een soortgenoot tegen te komen, interessant.'  Dacht ze hardop waarnaar haar blik over zijn lichaam gleed, hij zag er goed uit. 'Dus jij leeft hier, zijn er nog meer?'  De twinkeling was zichtbaar in haar ogen, ze was duidelijk nieuwsgierig en alles behalve bang. Soortgenoten, ze zag het wel als een uitdaging. Ze hield juist van een uitdaging en actie, anders was het leven zo saai. Haar mensenleven was hartstikke saai geweest, haar leven heeft ze echt daadwerkelijk vervloekt en gehaat. En nu, nu als vampier was alles beter, dit leven paste een stuk beter bij haar. Nu was ze niet langer een zwakke soort, want zo zag ze de mensheid, als zwakte en natuurlijk als haar slachtoffers

Laatst aangepast door xWildrose op 26/11/2013, 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 20:46

Keanan Dawnroad

Ze scheen zichzelf heel grappig te vinden, hij vond dat dus niet. Zijn blik stond heel onaardig en vijandig. ‘Ik leef hier inderdaad, er zijn er nog meer, in de stad,’ gaf hij haar een heel kort antwoord. Haar blik ging over zijn lichaam heen, hij deed hetzelfde, om haar daarna weer strak aan te kijken. Hij woonde hier dan pas net, in de stad kwam hij al langer, maar hij had haar nog nooit gezien. Dat betekende vast dat ze hier ook nieuw was. ‘Ik wil dat je uit mijn buurt blijft, laat dat alvast heel duidelijk zijn,’ zei hij, het klonk dreigend, hij meende het ook echt, maar niet echt voor zichzelf, meer voor Juliette. Hij zou elke vampier die te dichtbij kwam afmaken, want hij wilde niet dat haar iets overkwam, daar zou hij alles voor doen, waarschijnlijk meer dan verstandig was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 20:58

Aimee McCharty

Zijn blik, die was niet bepaald vriendelijk. 'Nou nou, doe je altijd zo tegen nieuwelingen? Een beetje vriendelijkheid is niet verkeerd hoor!' Met een grijns keek ze hem aan, maar hij was duidelijk vijandig, wat ze alleen maar leuk vond. 'Een gezellige boel dus, interessant.'  Hij gaf aan dat ze uit zijn buurt moest blijven. 'Is dit nou een dreigement?'  Vroeg ze quasi geschrokken waarnaar de uitdagende blik weer terug duidelijk werd in haar ogen. 'Aah gossie, je bent zeker zo'n vampiertje die voor een mens gevallen is, helemaal in love is, wat schattig.' Nee, ze kon het echt niet geloven hoe je nou op zo'n zwakke soort als de mens kon vallen. Mensen waren niet alleen zwak, maar ook verschrikkelijk achterbaks en doen elkaar graag pijn. Dat had ze helaas genoeg vaak ervaart in haar menselijke periode. Het vampier zijn was voor haar echt een wonder, een droom die uit kwam, om niet meer de zwakke Aimee te hoeven zijn. Met haar hand gleed ze door haar lange bruine lokken.

Laatst aangepast door xWildrose op 26/11/2013, 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 21:01

Keanan Dawnroad

Ze daagde hem uit, ze daagde hem echt vreselijk uit. Door haar woorden over een vampiertje die voor een mens gevallen was, flipte hij helemaal. Hij vloog zonder te aarzelen op haar af en hij trok haar zo mee op de grond. ‘Hou je bek dicht, vieze trut…’ siste hij, daarna gaf hij haar een harde knal in zijn gezicht. ‘Je kent mij niet, je zult mij ook nooit kennen. Je weet niet hoe het is…’ gromde hij, het was vreselijk frustrerend, nu pas merkte hij hoe erg alles met Julietta er voor zorgde dat hij opgefokt was, dit zou hij anders nooit doen. ‘Laat ook maar, jij kan hier ook niets aan doen. Ik ben gewoon opgefokt, ik ben dit allemaal ook niet gewend…’ zei hij, nog steeds klonk het grommend. ‘Je hebt geen idee hoe lastig het is om constant bij een mens in de buurt te zijn…’ voegde hij er aan toe, terwijl hij overeind kwam.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/11/2013, 21:10

Rahl Khan

Hij was er nog maar net. Eigenlijk was hij gewoon verjaagd vanuit zijn oude roedel. Het kon hem allemaal vrij weinig schelen. Dit was een nieuw gebied, nieuwe mogelijkheden en ook nieuwe kansen. Hij kon haast niet wachten, wat raar was, want hij verzette zich tegen iedereen. Misschien dat hij daar juist op kickte. Op vampiers jagen had hij bijna zijn werk gemaakt. Dat was echt fantastisch om te doen, om zo’n monster aan stukken te raggen, dat voelde echt heel erg goed en hij kon niet wachten tot hij er weer eentje tussen zijn kiezen had. De grote wolf liep met charmante passen door het bos in, het struikgewas ritselde en de wind blies in zijn gezicht, daardoor rook hij al gauw vampiers. De wind stond zijn kant op dus het zou zeldzaam zijn als de vampiers hem roken, hij wist dat hun reukvermogen aan elkaar gewaagd was. Daardoor zouden ze hem niet ruiken. Want als hij het goed had, waren het er meer dan een. Hij ging liggen en legde zijn kop op zijn poten. Misschien was dit wel een mooi moment om een dutje te doen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 21:12

Aimee McCharty

Bij het horen van haar laatste woorden vloog hij op haar af, drukte haar op de grond, schold haar uit en kon ze vervolgens een klap in haar gezicht verwachten. Natuurlijk het deed zeer, maar de laatste maanden had ze wel meer pijn gekend. Vliegensvlug stond ze terug rechts, streek ze haar kleding recht en het leek net of ze niet zonet een klap in haar gezicht had ontvangen. 'Nou eigenlijk denk ik je wel te kennen. Jij bent vast een van die vampiertjes die vecht tegen zijn werkelijk doel van bestaan, die zijn werkelijke bestaan negeert en dus geen mensen bloed drinkt. Jij bent er eentje die het verafschuwt en dus inderdaad verliefd word op een mens. '  De grijns was op haar gezicht verdwenen, haar blik was duister. Uit het niets greep ze hem bij zijn keel en drukte hem tegen een willekeurige boomstam aan. 'Maar waag het niet nog eens mij te slaan, ik zweer het je, dat mensje van je zal dan een pijnlijke dood ondergaan, dus denk er de volgende keer beter over na wie je slaat.'  De greep rond zijn hals was stevig en ruw geweest, nu liet ze haar vingers weer van zijn hals glijden en keek hem met een onschuldige engelachtige glimlach aan.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 21:16

Keanan Dawnroad

‘Zo ben ik dus niet. Foute inschatting, trut…’ gromde hij. Opeens werd hij tegen de boom aangezet, hij luisterde naar haar, maar hij pikte geen dreigementen, zeker niet van zo’n verwaande bitch. Hij was niet helemaal achterlijk. Zodra ze hem losliet, ramde hij haar haar nog eens in haar gezicht. ‘Ik laat mij niet bedreigen. Jij blijft uit mijn buurt, of ik maak je helemaal af. Ik heb nog wel wat vrienden en jij hebt helemaal niemand, al helemaal niet hier. Als ik je ergens zie, ga je er aan. Ik heb namelijk niet zo veel last van schuldgevoel, niet bij mensen, maar ook niet bij vampiers,’ siste hij. ‘Je schat mij misschien een beetje verkeerd in, arrogante sloerie…’ zei hij beledigend tegen haar. Het kwam alleen maar omdat ze het constant over Juliette had. Als ze dat niet deed, zou hij niet zo doen. Dit was niets voor hem, maar ze haalde het gewoon in hem naar boven. Hij was ook gewoon gefrustreerd doordat hij geen normale dingen met Julietta kon doen, hij wilde haar zo graag normaal aanraken. 'En lach niet zo naar mij, of probeer je mij soms te verleiden?' vroeg hij aan haar, met een doordringende blik in zijn ogen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/11/2013, 21:21

Julietta Belladonna

Ze had alle mannen met klem moeten negeren, de enige man waar ze aan dacht was Keanan en ze stond te trappelen om weer naar hem toe te gaan, hoe leuk ze het werk ook vond, ze wachtte af tot het eindelijk tijd was en op dat moment dat de klok die minuut naar voren schoof, schoot ze overeind en gooide ze al haar spullen weer in haar tasje. Ze trok haar jas aan en ze rende haast de straat over. Het was dat ze op haar hoge hakken niet zo heel erg snel kon lopen, anders had ze naar huis gesprint. Ze had continu een grote glimlach op haar gezicht. Ze moest staan in de metro en het was er vreselijk druk. Ze werd tegen de muur gedrukt door iedereen, maar niets kon haar glimlach weghalen. Ze wist niet hoe snel ze naar hem toe moest gaan. Ze liep vluchtig naar zijn huis en herhaalde het ritueel van eerst bellen en daarna met de sleutel open te maken. “Keanan!” Riep ze door het huis heen. “Ik ben net klaar met werk, het was fantastisch, maar ik miste je.” Ze had een gigantische glimlach rond haar lippen, ze kreeg alleen geen antwoord en daardoor ging ze teleurgesteld op de bank zitten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 26/11/2013, 21:25

Aimee McCharty

Met haar vingers gleed ze langs haar kaak die alweer en klap van hem had moeten doorstaan. 'Nounou, dreigementen lijken jou specialiteit wel te zijn. Een heerlijk warm welkom, daar houd ik nou van.' Echt dit amuseerde haar juist, hij was vreselijk opgefokt doordat ze gewoon de juiste snaar geraakt had. Hij kon ontkennen wat hij wilde, maar het was duidelijk dat hij wel een zwak had voor een mens, anders reageerde hij niet zo. 'Vreemd dat als ik over je mens begint je begint de te flippen, daar ligt duidelijk wel je zwakte.' Toen ze nog mens was studeerde ze psychologie, dat had er mede mee te maken dat ze ontzettend goed kon observeren en gedrag er dus direct uitpikte. Het menselijk gedrag wist ze dus exact, wat haar vaak goed van pas kwam. Hij schold haar uit en een lach ontsnapte. De volgende opmerking die hij maakte was nog veel leuker. 'Nou, jij hebt het wel hoog in je bol zeg. Mij arrogant noemen maar vervolgens direct denken dat ik je probeer te verleiden. Dus ik weet niet wie hier arrogant is.' Nog steeds voelde ze alle behalve angst voor hem, heel nuchter stond ze tegen over hem een keek hem recht aan.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/11/2013, 21:28

Keanan Dawnroad

Ze maakte het niet veel beter op deze manier. ‘Ja, ik geef om haar, maar het is nogal ingewikkeld!’ schreeuwde hij. ‘Je moet je er gewoon niet mee bemoeien, het is al moeilijk genoeg… jezus, dat ik nog eens zo zou worden…’ gromde hij. Ze zei dat hij degene was die arrogant was, omdat hij nu dacht dat ze hem aan het verleiden was. Hij dacht kort na, ze had misschien wel gelijk. Hij werd gewoon gek van alle gevoelens die hij al jaren niet gevoeld had. Hij had gedacht dat hij dit echt nooit meer mee zou maken, nu voelde hij het allemaal weer. Het was verwarrend, hij kon er duidelijk niet mee omgaan. ‘Laat maar gewoon, oké? Ik heb het al moeilijk genoeg zonder jou gedoe…’ zei hij. Het was niet niks om een relatie met iemand te hebben waarvan je naar het bloed snakte en diegene amper aan kon raken. Hij draaide zich om en hij liep op aardig hoog tempo weg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven