Vampiers enzooo

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Vampiers enzooo

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 23:30

Keanan Dawnroad

Hij keek even naar het katje, het was een schattig gezicht. Ze vroeg of hij niet ging slapen, hij schudde zijn hoofd. ‘Ik ga beneden op de bank zitten, tv kijken, liggen. Zulk soort dingen,’ zei hij tegen haar. Het was nogal saai, maar het ging al jaren zo, hij was niet anders gewend. Hij wilde wel bij haar liggen, maar het was beter als ze nog wat meer afstand hielden. ‘Ik kan wel slapen, maar het is nutteloos en meestal kan ik amper in slaap komen,’ zei hij glimlachend. ‘Maar jij hebt je rust wel hard nodig. Ik hou je wakker, je wilde net eigenlijk al gaan slapen…’ zei hij tegen haar. Hij slikte even, hij wilde duidelijk iets gaan doen dat moeilijk voor hem was. Hij stak zijn hand uit, heel voorzichtig legde hij zijn vingers in haar hals. ‘Het spijt mij echt. Ik wilde je geen pijn doen,’ fluisterde hij. Hij streek heel zacht over haar heerlijk warme hals heen, de geur van haar bloed was overweldigend. Het liet hem snakken naar haar, maar hij wist het wel onder controle te houden. Hij boog heel voorzichtig naar haar toe, zijn lippen raakten die van haar, eerst had hij een seconde nodig om aan het gevoel te wennen, maar daarna kon hij haar heel erg voorzichtig zoenen. Hij hield wel na een paar seconde alweer op, het was zo voorbij. Elke vezel in zijn lichaam verlangde naar haar bloed, hij moest niet nog meer risico gaan nemen.
Nikkay

Aantal berichten : 20726
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 23:44

Julietta Belladonna

Hij zei wat hij ging doen en ze knikte weer. Het leek haar saai, zij sliep tenminste, ze maakte er vrij weinig van mee en droomde daarbij ook nog eens. Hij kon wel slapen, maar het duurde lang voordat hij in slaap kwam. Zij had haar rust wel hard nodig volgens hem. Ze zag hem kijken, er was iets aan de hand, er was iets wat hij wilde doen, mar hij blijkbaar moeilijk vond. Ze voelde koude vingers in haar hals en voelde hoe hij heen en weer streek. Hij wilde haar geen pijn doen en daardoor was ze bang dat hij haar ging bijten, toch deed hij het niet en zoende haar alleen maar, haar hartslag steeg, hij kon geweldig zoenen, al was het heel klein en heel erg voorzichtig. Daarna keek ze hem aan en legde ze haar hand heel even op zijn wang. “Ik hoop dat je je vermaakt alleen.” Zei ze met een kleine glimlach. Ze nam afstand van hem en ging op het bed zitten. Dan kon ze eindelijk gaan slapen, daar verlangde ze al de hele tijd naar.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/11/2013, 23:47

Keanan Dawnroad

Hij voelde haar zachte warme vingers op zijn wang, waardoor hij heel even zijn ogen sloot. Het zorgde ervoor dat de dorst nog erger werd, maar het zorgde er ook voor dat hij vreselijk veel andere dingen voelde. Ze deed echt veel met hem, ze brak door zijn kille en ijzige karakter heen, al was hij zo geworden door wat hij was. Ze liet zich op het bed zakken, hij glimlachte. ‘Dat komt wel goed,’ zei hij tegen haar. ‘Slaap lekker en tot morgen,’ zei hij nog , daarna draaide hij zich om en liep hij de kamer uit. Hij sloot de deur achter zich, om daarna de trap af te lopen naar beneden. Hij ruimde haar spullen op en hij schonk voor zichzelf een glas water in, daarna liep hij naar de bank. Hij bleef nog even televisie kijken, maar daarna zou hij gewoon stil gaan liggen. Misschien viel hij ook wel in slaap, en anders zou hij blijven wachten tot de zon weer opkwam.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/11/2013, 23:55

Julietta Belladonna

Hij leek het fijn te vinden dat ze haar hand op zijn wang legde. Hij zei dat het wel goed kwam allemaal. “Tot morgen.” Fluisterde ze tegen hem terug. Wanneer de deur gesloten werd, trok ze haar kleding langzaam allemaal uit en legde ze die netjes op een stoel neer. Daarna kroop ze heerlijk weg onder de warme dekens, alles rook zo heerlijk naar Keanan. Haar katje nestelde zich bij haar en ze viel in slaap. Ze had de vorige nacht zo weinig geslapen, dat nu alles lekker sliep.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 21/11/2013, 07:21

Keanan Dawnroad

Hij lag eigenlijk vooral na te denken, over van alles, maar vooral wat hij nu precies wilde. Hoe hij dingen moest gaan doen, wat belangrijk was om haar te vertellen. Het was vervelend, maar hij wist nu wel dat ze echt veel met hem deed, hij vond haar leuk, dat was wel duidelijk. Hij wilde het ook echt proberen, maar ergens was hij gewoon bang dat ze dit een tijdje vol zouden houden en dat het daarna over was. Uiteindelijk viel hij toch in slaap, al vroeg in de ochtend. Hij werd ook weer wakker toen de zon opkwam, zoals altijd. Hij kwam overeind van de bank en hij besloot alvast de tafel te dekken voor Julietta, zodat ze kon ontbijten als ze beneden kwam.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 21/11/2013, 07:52

Julietta Belladonna

Tegen de ochtend werd ze weer wakker. Ze had fantastisch geslapen, zijn bed lag echt heerlijk. Ze voelde zich verliefd en gelukkig. Dat kwam allemaal door Keanan. Met een grote glimlach rond haar lippen kleedde ze zich weer aan in dezelfde kleren als de vorige dag, ze had namelijk niets anders meegenomen. Ze kamde met haar handen een beetje door haar haren heen en veegde met haar vingers onder haar ogen zodat er niets op haar aan te merken was. Haar katertje die ze inmiddels de naam Khan had gegeven, liep vrolijk met haar mee de trap af. Eenmaal beneden rook het er heerlijk. Hij had haar ontbijt al klaar gezet. “Goedemorgen!” Zei ze vrolijk en stralend tegen hem. Ze kwam dichterbij, eigenlijk gewoon om te zien welke kleur zijn ogen nu waren. Of er al wat veranderd was.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 21/11/2013, 08:11

Keanan Dawnroad

Ze kwam naar beneden, hij kon haar voetstappen horen. Toen ze eenmaal in de keuken was, was ook haar geur weer heel sterk. Ze kwam naar hem toe, haar blik liet hem glimlachen. 'Meestal moet ik na twee dagen weer drinken. Als ik meer bij jou in de buurt ben gaat het sneller...' Legde hij uit. Zijn ogen waren nu wat donkerder rood, niet meer zo fel als gisteren. 'Heb je goed geslapen?' Vroeg hij haar zacht. Hij dacht het wel, als ze echt niet had kunnen slapen had hij vast wel wat gehoord, maar dat was niet zo, dus was ze waarschijnlijk niet echt wakker geworden. Daar was hij eigenlijk alleen maar blij mee. Ze verdiende het dat er nu goed voor haar gezorgd werd. 'Zullen we vandaag iets gaan doen?' Stelde hij voorzichtig voor. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 21/11/2013, 12:06

Julietta Belladonna

Hij legde haar al meteen uit dat hij meestal na twee dagen weer moest drinken, maar in haar buurt ging het sneller, eigenlijk was dat ook wel weer logisch dacht ze. Zij zorgde ervoor dat hij meer ging verlangen naar bloed. Daardoor ging het waarschijnlijk wat sneller. Hij vroeg hoe ze had geslapen. “Heerlijk, je hebt een fijn bed.” Glimlachte ze. Kahn, haar katje gaf aan dat hij honger had, hij dribbelde bij haar heen en weer en mauwde elke keer. Ze gaf hem opnieuw een schaaltje met melk en een klein stukje worst. Daarna kwam ze weer naar Keanan toe. Hij stelde voor om vandaag iets leuks te gaan doen en ze keek hem verrast aan. Hij wilde dus echt een relatie, een relatie met haar. “Ja, lijkt me erg leuk.” Zei ze dan ook enthousiast tegen hem.”Alleen wil ik wel eerst even de telefoontjes afwachten of ik ben aangenomen.” Zei ze daarna nog tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 21/11/2013, 12:12

Keanan Dawnroad

Ze had goed geslapen, dat liet hem meteen weer glimlachen. Het was fijn om te horen. Hij maakte er zelf niet vaak gebruik van, maar nu was het dus toch nuttig. Hij wierp even een blik op haar katje, het was echt een schattig beestje. Ze zei dat ze graag iets met hem wilde gaan doen, ze was erg enthousiast. Dat liet hem opnieuw glimlachen. Het was leuk om te merken. 'Ja, dat snap ik. Dan gaan we daarna wel iets doen...' Zei hij. Hij wist nog niet precies wat, maar daar konden ze waarschijnlijk snel genoeg iets voor verzinnen. Ze konden gewoon naar de stad gaan en kijken wat er was. 'Ik kan alleen niet heel lang bij heel veel mensen blijven. Daarom ben ik ook zo chagrijnig in de metro. Het is druk en de geur van bloed is heel erg...' Legde hij haar uit. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2013, 21:20

Julietta Belladonna

Hij zei dat hij onder de mensen ontzettend chagrijnig was, de geur van bloed was daar te erg en ze knikte. Dit begreep ze eigenlijk wel, na wat hij haar allemaal had duidelijk gemaakt. Ze at heerlijk van het eten dat hij had klaargezet voor haar. Ineens ging haar telefoon af. Ze pakte hem gehaast, maar liet hem daardoor uit haar handen vallen. Met trillende handen pakte ze hem weer op en schoof ze met haar vinger over het scherm om op te nemen. Ze zei haar naam en hoorde meteen dat ze aangenomen was. Haar glimlach werd breder en haar ogen twinkelden. Ze keek op naar Keanan. “Geweldig, dank u wel!” Zei ze door de telefoon en ze stopte het ding weer weg. Zonder erbij na te denken, vloog ze Keanan om zijn hals heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2013, 21:39

Keanan Dawnroad

Haar mobiel ging, hij schrok er eigenlijk een beetje van, maar al snel had hij door dat ze aangenomen was. Ze kwam overeind, voor hij iets kon doen hing ze al om zijn nek heen. Hij hapte naar adem, ze had geen idee wat ze nu deed, dat was duidelijk. ‘Julietta…’ zei hij, zijn stem klonk piepend. Haar geur was bedwelmend en overweldigend, hij wilde haar wegduwen, maar hij kon het niet, hij kon het niet weerstaan. Hij legde zijn handen in haar hals en hij greep haar vast. Zijn blik was donker, zijn ogen waren nu pikzwart. Hij trok haar dicht tegen zich aan, hij merkte aan zichzelf dat hij niet alleen naar haar bloed verlangde, maar ook naar haar lichaam. Het was zo lang geleden dat er iemand zo tegen hem aan had gestaan. Hij boog naar haar toe, hij drukte zijn lippen in haar hals, hij wilde haar zo vreselijk graag bijten, maar met heel veel moeite wist hij zich in te houden, hij duwde haar weg en hij draaide zich meteen om. Hij hijgde en trilde helemaal. ‘Dat… moet je nooit meer doen… nooit meer…’ zei hij, het klonk smekend. Zijn hele lichaam deed pijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2013, 21:48

Julietta Belladonna

Hij zei haar naam op een aparte manier en daardoor begon ze zich bewust te worden van wat ze nu eigenlijk met hem deed. Ze wilde van hem wegstappen, maar hij hield haar al stevig vast, zijn handen lagen in haar hals en haar hart begon sneller te kloppen. Oh, dit was niet wat ze wilde, dit was absoluut niet de bedoeling geweest. Ze huiverde angstig en wachtte met een snelkloppend hart af. Ze voelde zijn lippen in haar hals en zijn harde lichaam tegen haar aan. Ineens duwde hij haar weg en ze liep ook meteen een heel stuk achteruit zodat haar rug de muur raakte. “Het spijt me, het was niet mijn bedoeling, oh shit, sorry. Ik dacht er helemaal niet bij na, ik heb hier ook helemaal geen ervaring mee, ik was alleen heel blij…” Verontschuldigde ze zich meteen tegenover hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2013, 22:03

Keanan Dawnroad

Hij luisterde naar haar, hij kon haar nog niet eens aankijken, zo erg was hij in de war. ‘Ik snap het wel…’ zei hij zacht, zijn stem trilde. ‘Natuurlijk heb je geen ervaring… maar dit kan je niet zomaar doen… ik wilde je echt bijten… ik wilde het zo graag…’ zei hij, zijn stem trilde alleen nog maar meer. Het deed hem veel pijn, zijn hele lichaam stond onder spanning, het voelde verschrikkelijk aan. ‘Sorry,’ mompelde hij wel, want hij had haar niet zo willen laten schrikken. ‘Nu kan ik niet zomaar naar buiten… ik moet eerst drinken… ik kan zo niet eens bij jou in de buurt zijn…’ zei hij zacht, het klonk meer als grommen. Hij haalde een hand door zijn donkere haar heen en hij draaide zich nu wel weer naar haar toe. ‘En ik… ik wilde niet alleen je bloed…’ fluisterde hij, het was heel wat voor hem om dit toe te geven, hij schaamde zich zelfs wat.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2013, 22:24

Julietta Belladonna

Hij snapte haar gelukkig wel. Ze bleef naar hem kijken, vol spanning, ze wist dat ze niet snel genoeg zou zijn als hij op haar afschoot om haar alsnog te doden, maar ze kon altijd een poging wagen. Hij zei dat ze dit niet zomaar kon doen, dat hij haar echt wilde bijten. Ze merkte dat hij ervan in de war was. Ze slikte. “Het spijt me…” Fluisterde ze trillend terug tegen hem. “Je hoeft geen sorry te zeggen, het was voor jou een logische reactie. Ik ben blij dat je me los kon laten.” Mompelde ze tegen hem en ze haalde diep adem. Hij kon nu niet zomaar naar buiten, hij kon zo niet eens bij haar in de buurt zijn. Daarna zei hij lichtelijk beschaamd dat hij niet alleen haar bloed wilde. Onervaren als ze was, keek ze hem nieuwsgierig aan. “Euh… wat dan nog meer?” Vroeg ze zacht aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2013, 22:43

Keanan Dawnroad

Ze begreep hem gelukkig ook, daar was hij blij mee. Hij wilde wel dat ze hem begreep, dat ze niet dacht dat hij overdreef, of dat dit onzin was, of wat dan ook. Ze vroeg nieuwsgierig wat hij bedoelde, hij wist niet zo goed hoe hij dit moest zeggen. ‘Ik… euh… verlangde naar je…’ mompelde hij zacht, heel zacht. Hij schaamde zich dood. Het was dat hij niet rood kon worden, anders was hij dat nu zeker. ‘Ik wil niets hoor… het kan echt niet… maar toen je zo tegen mij aanstond… ik… ik vind je heel erg leuk, geloof ik…’ zei hij zacht tegen haar. Hij wilde wel zo eerlijk mogelijk zijn, hij hoopte dat ze dat zou waarderen, omdat hij van zichzelf juist gesloten was. Hij wilde laten zien hoe veel hij voor haar over had door dat soort dingen te vertellen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2013, 22:54

Julietta Belladonna

Hij verlangde naar haar, daardoor veranderde de blik in haar ogen. Ze werd wat meer gesloten door dit antwoord. Toch zei hij meteen dat hij niets wilde, dat het niet kon. Daardoor werd haar houding weer iets meer ontspannen. Toen hij zei dat hij haar heel erg leuk vond, kreeg ze een glimlach rond haar lippen en kleurden haar wangen rood. Dat was wel een antwoord wat ze graag wilde horen. Ze keek hem blozend aan. “Ik vind jou ook heel erg leuk.” Fluisterde ze heel zacht tegen hem terug. Ze streek haar haren achter haar oor.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2013, 23:03

Keanan Dawnroad

Door haar reactie had hij eigenlijk meteen spijt, misschien moest hij het niet zeggen, want ze leek het niet zo fijn te vinden. Toch bleek dat later mee te vallen, ze glimlachte zelfs. Hij moest dus wel eerlijk zijn. Het was voor hem moeilijk om dat in te schatten, soms begreep hij er echt helemaal niets van, mensen waren best wel raar, wat dat betreft. Ze zei dat ze hem ook heel leuk vond, daarom glimlachte hij een beetje. ‘Waarom ben je zo bang als ik zeg dat ik naar je verlang, Julietta? Ik wil echt niets doen, echt niet… maar het is wel iets wat fijn is… waarom vindt je het zo erg?’ vroeg hij zacht. Misschien kwam het alleen doordat ze onervaren was, maar het kon ook zijn dat er meer achter zat. Hij wilde het wel weten, dan kon hij er beter mee omgaan. Hij kwam voorzichtig naar haar toe, zijn ogen waren echt pikzwart en hij was duidelijk nog wat onrustig, maar toch pakte hij haar hand vast, al was het allemaal echt heel voorzichtig.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 24/11/2013, 11:19

Julietta Belladonna

Hij vroeg haar waarom ze zo bang reageerde toen hij vertelde dat hij naar haar verlangde. Hij wilde echt niets doen, maar het was iets fijns, waarom vond ze het dan toch zo erg. Ze keek hem aan. “Omdat ik bang ben dat je misbruik van me maakt.” Vertelde ze hem heel zacht. “Je bent veel sterker en zou makkelijk misbruik van me kunnen maken… Dat maakt me bang. Als je over verlangen praat, denk ik daar automatisch aan.” Zei ze erachteraan. Hij kwam naar haar toe en pakte haar hand vast. Ze keek in zijn pikzwarte ogen en slikte even wat moeizaam. Ze wist dat ze nu echt heel erg moest oppassen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 24/11/2013, 11:57

Keanan Dawnroad

Ze sprak haar angsten uit, hij schudde langzaam zijn hoofd. ‘Dat zou ik nooit doen, Julietta. Echt nooit. Zo ben ik niet. Ik zou geen misbruik van je maken, ook al ben ik sterker. Ik geef om je, ik vind je leuk. Ik wil je geen pijn doen. Ik zou niets met je kunnen doen, want ik zou je afmaken als je te dichtbij mij bent. Als ik mij ook maar een heel klein beetje laat gaan, zou ik je verwonden. Ik zou niet eens misbruik van je kunnen maken zonder je pijn te doen en dat is juist wat ik niet wil. Hier moet je echt niet bang voor zijn… ‘ legde hij haar uit. ‘Ik heb deze gevoelens gewoon omdat het zo lang geleden is…voor een vampier is het met een mens heel bijzonder. Dan voel ik veel meer, het is veel intenser. Maar omdat het zo gevaarlijk is, heb ik het heel lang niet gedaan. Met een andere vampier stelt het eigenlijk niet zo veel voor. Het is minder intens, het is dan eigenlijk gewoon omdat het moet…’ mompelde hij zacht. Hij hoopte dat hij zo wat dingen kon verduidelijken. ‘Het is zo lang geleden dat ik zo aan iemand gedacht heb, daarom voel ik dit allemaal. Maar ik zal er nooit iets mee doen als jij dat niet wilt en als ik niet het gevoel heb dat het veilig is…’ legde hij haar zacht uit.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/11/2013, 12:18

Julietta Belladonna

Het duizelde haar door alle lieve dingen die hij tegen haar zei. Het gaf haar een goed gevoel dat hij om haar gaf en haar leuk vond. Hij zou niets met haar kunnen doen, want hij wilde haar geen pijn doen. Ze moest er echt niet bang voor zijn en daardoor haalde ze diep en opgelucht adem. Het was met een mens veel meer bijzonder voor een vampier. Hij voelde meer en het was intenser. Ze vroeg zich af hoeveel mensen hij in leven had gehouden, waarschijnlijk niet een. Zo iemand was het wel namelijk. Toch leek hij haar echt bijzonder te vinden. Ze leek het wel een beetje te begrijpen allemaal op deze manier. “Dankjewel.” Zei ze zachtjes tegen hem, hij wilde alle rekening met haar nemen en dat was heel erg fijn om te horen. Daardoor wist ze dat hij echt zijn best wilde doen voor haar. “Heb je ooit wel eens een mens in leven gehouden?” Vroeg ze zacht en met een licht trillende stem aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/11/2013, 12:25

Keanan Dawnroad

Ze leek na te denken over wat hij haar allemaal zei, hij bestudeerde haar gezicht. Ze leek blij te zijn dat hij haar duidelijk maakte dat hij niets zou doen. Hij glimlachte een klein beetje, het was leuk om naar haar te kijken, ze had een prachtig gezicht en haar blik deed veel met hem. Ze leek zich iets af te vragen, ook dat kon hij zien. Al na een paar seconde stelde ze hem de vraag. Dus daar had ze over nagedacht. Haar stem trilde licht, ze was duidelijk bang voor het antwoord dat ze zou krijgen. 'Nee, Julietta. Het spijt mij, ik had je liever een ander antwoord gegeven, maar ik ga zeker niet tegen je liegen... Het is niet voor niets dat ik zo voorzichtig ben...' Legde hij haar voorzichtig en zacht uit. Bij alles waar ze achter kwam was hij bang dat ze niets met hem te maken wilde hebben. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/11/2013, 12:38

Julietta Belladonna

Hij zei inderdaad nee en daardoor sloeg ze haar ogen neer. De kans dat zij in leven zou blijven was dus haast nihil. Wat nu als hij dit alleen maar zei om haar uiteindelijk toch te vermoorden? Dat hij haar eerst een beetje hem liet vertrouwen en dan uiteindelijk zijn tanden maar in haar nek zou zetten en haar leeg zuigen? Ze huiverde bij het beeld wat zich voor haar ogen afspeelde. “Je bent inderdaad heel erg voorzichtig, maar wil dat ook zeggen dat je me echt probeert in leven te houden? Of doe je dit als een spelletje. Ik wil alles graag zeker weten, zodat ik niet in onzekerheid zit alsnog.” Gaf ze aan en ze keek weer naar hem op.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/11/2013, 12:49

Keanan Dawnroad

Hij schudde direct zijn hoofd, wat ze nu bedacht was echt niet zo. 'Nee, Julietta, als ik je echt had willen doden had ik dat al gedaan. Op het moment dat je met mij begon te praten toen we naar huis liepen. Ik zou het echt allang gedaan hebben, maar ik wil dat helemaal niet. Ik wil je in leven houden, echt... Anders zou dit niet eens werken. Dan zou ik je dwingen en je daarna afmaken... Maar door jou voel ik dingen die ik nog nooit eerder gevoeld heb... Ik wil echt dat je bij mij blijft...' Zei hij heel zacht tegen haar. 'Ik weet dat het raar klinkt, maar ik meen het. Door jou lijkt mijn leven wat meer betekenis te hebben. Ik wil dit zo graag volhouden....' Fluisterde hij. Hij streelde even heel zacht met zijn vingers langs haar gezicht. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/11/2013, 15:57

Julietta Belladonna

Gelukkig hoefde hij er ook geen moment over na te denken en schudde hij ook meteen zijn hoofd, dat was al een hele opluchting voor haar. Ze haalde diep adem en luisterde naar de rest. Het klonk zo eng wat hij allemaal vertelde, toch was de aantrekkingskracht tot hem een stuk groter. Groter dan de angst en de angstaanjagende verhalen. Hij voelde door haar dingen die hij bij niemand anders voelde, hij wilde echt dat ze bij hem bleef. Door haar had zijn leven meer betekenis en ze glimlachte daardoor erg breed. Dat vond ze leuk om te horen. Ze sloot haar ogen door zijn strelingen en zuchtte zachtjes. “Het is alleen dat het allemaal zo lastig is, dat jij niet een gewoon mens bent… Jullie leven ook veel langer, toch?”
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/11/2013, 16:04

Keanan Dawnroad

Ze ging niet weg, ze zei niet dat hij een vreselijk monster was, dus het viel mee. Hij was tevreden met haar reactie. Hij glimlachte een beetje, al ging het niet zo natuurlijk, maar daar kon hij ook niet zo veel aan doen. Hij luisterde naar haar en hij knikte. Het was inderdaad lastig dat hij zo anders was. Ze vroeg of ze ook langer leefden. Daardoor grijnsde hij even, dat wist ze natuurlijk ook niet. 'Ik ben onsterfelijk, zolang ik niet vermoord en verbrand word...' Zei hij. 'Ik ben denk ik ook al iets ouder dan je denkt...' Voegde hij er aan toe. Hij was al een aantal jaren vampier, hij stond er helemaal niet bij stil dat het voor Julietta niet zo logisch was als het voor hem wel was. 'Ik had je misschien wat meer moeten vertellen... Ik ben dit alleen echt niet gewend...' Legde hij haar uit, iets voorzichtig.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven