Medieval Times

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 22:45

Faith Lahero

Hij wilde het niet zien, het deed pijn. "Hield je mij ook een beetje in de gaten?" Vroeg ze met een kleine glimlach aan hem. Hij gaf aan dat hij heel erg veel dingen niet begreep. "Ik denk dat je ouders dat wel willen uitleggen aan je." Glimlachte ze een klein beetje. Vervolgens vroeg hij of ze met hem mee ging.
"Als je dat wilt wel, mijn ouders vinden het goed." Knikte ze nu. Ze had het voor de zekerheid wel even gevraagd. Niet veel later kwam Kayton binnen, hij staarde even naar Killian, al stond er wel een liefdevolle glimlach rond zijn lippen. Hij knuffelde Faith even en deed haar ketting weer om, waardoor haar gevoelens niet meer zo sterk waren. Ze leunde tegen Kayton aan, zo te zien was ze doodop.

Elvira Solore

Hij smeekte of het nog één keertje kon, hij trilde en ze zag de onrust in zijn ogen. Hij zou het niet meer doen, hij kon het niet, hij wilde niet stoppen, hierna was het klaar. Hij wilde nu echt nog niet stoppen. Ze slikte hierdoor even en keek hem doordringend aan. Ze wist het niet zo goed, moest ze het gewoon accepteren? Als het echt de laatste keer zou zijn, kon ze hem daar beter aan houden.
"Oké, maar ik wil nu echt niet." Fluisterde ze heel zachtjes tegen hem.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 22:51

Nathan Gerono

Hij haalde trillend adem, hij had niet verwacht dat dit hem zo zwaar zou vallen. Hij vond het niet leuk, hij baalde er ook echt van, maar er was nu even niets aan te doen. Ze vond het niet erg, maar ze wilde nu echt niets. Dat begreep hij ook wel. 'Maakt niet uit...' zei hij zachtjes. Hij vond het niet erg en hij snapte het wel, maar hij moest dit zelf echt even doen. 'Wil je dat ik naar de badkamer ga of mag ik wel naar je kijken?' Vroeg hij zachtjes.

Killian Fullbright

Kayton kwam binnen en hij staarde hem even aan, dit was zo vreselijk raar. Hij keek wel weer naar Faith en hij glimlachte naar haar. 'Ja, natuurlijk. Dat is het leukste om te bekijken.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij keek weer even naar Kayton, hij was heel erg blij dat Faith wel mee ging, dat stelde hem gerust, het was allemaal echt heel erg eng en raar. Hij wilde wel graag naar zijn ouders toe, heel erg graag. Hij wist heel goed hoe erg ze hem gemist hadden.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 22:57

Elvira Solore

Het maakte hem niet uit en hij vroeg of hij naar de badkamer moest gaan of dat hij wel naar haar mocht kijken.
"Ga maar naar de badkamer." Fluisterde ze hem toe. Ze wilde dat niet leuk voor hem was, zodat hij er ook niet echt meer blij van werd. Anders zou hij het zo leuk vinden dat hij er gewoon lekker mee door ging.

Faith Lahero

Hij vertelde dat zij het leukste was om te bekijken, daardoor werden haar wangen weer helemaal rood.
Kayton keek met een grijns naar de twee, gelukkig waren ze geen familie van elkaar, anders kon het nog wel eens heel naar worden voor beide, want dan mocht het nooit wat worden.
"Kom, we gaan, je pony staat op ons te wachten, Killian." Vertelde Kayton met een grijns. Hij tilde Faith op omdat hij zag dat ze echt heel moe was en samen met de twee liep hij naar buiten toe, naar de kleine koets met de vrolijke pony ervoor.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 23:12

Nathan Gerono

Hij moest naar de badkamer gaan. Natuurlijk was hij teleurgesteld, maar hij snapte het wel en ondanks dat hij zo veel naar haar verlangde, wilde hij echt wel rekening met haar houden. Het was bijna constante tweestrijd en dat was enorm verwarrend. Hij kwam overeind, heel zachtjes trok hij de dekens normaal over haar heen en drukte hij een kusje op haar wang. Hij trilde enorm, maar hij wilde laten zien dat hij van haar hield. Daarna schoot hij wel meteen de badkamer in, anders zou hij echt doordraaien, hij moest het wel afmaken nu.

Killian Fullbright

Hij zag Faith rood worden en daardoor gebeurde bij hem wel hetzelfde, maar hij keek haar toch glimlachend aan. Hij vond het wel heel leuk en hij was blij dat hij er weer was, hij had alles echt vreselijk gemist. Meer dan hij ooit gedacht had. Dood zijn was heel erg vervelend. Hij liep met Kayton mee en eenmaal bij de koets ging hij meteen naar de pony toe. Alles wat vertrouwd was, was heel erg fijn en hij knuffelde het dier dus ook uitgebreid.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 23:21

Elvira Solore

Hij dekte haar wel toe en gaf haar een klein kusje. Het was heel erg lief bedoeld eigenlijk en ze glimlachte lichtelijk. Daarna schoot hij de badkamer in. Ze kroop een beetje in elkaar en voelde de tranen over haar wangen lopen, ze vond het zo naar... Hij was echt verslaafd en het deed haar pijn om dat echt te beseffen. Ze viel uiteindelijk in slaap, de tranen op haar wangen droogden langzaam op.

Kayton Erogate

Hij zette Faith op de bok van de koets en hij ging naast haar zitten. Met een glimlach keek hij hoe Killian zijn pony knuffelde.
"Kom op, gauw naar huis, die pony loopt niet weg." Plaagde hij de jongen met een grijns.
"Bovendien heeft Faith hier een beetje ondersteuning nodig." Zei hij wat zachter. Het meisje was in slaap gevallen en leunde tegen hem aan. Hij kon alleen geen koets besturen en ook nog eens op haar letten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 23:25

Nathan Gerono

Hij wist dat dit hem niet echt de voldoening zou geven die hij eigenlijk wilde, maar dat deed niets echt meer. Hij wilde elke keer meer, nog meer, het was nooit meer echt genoeg en dat was niet goed. Toen hij klaar was bleef hij in de badkamer tegen de muur aan zitten, hij voelde zich echt afschuwelijk. Hij kon niet eens meer bij Elvira gaan liggen. Hij probeerde het een uurtje, maar daarna ging hij weer terug de badkamer in en deed hij nog eens hetzelfde, omdat alleen al naast haar liggen zo veel met hem deed. Nu kon het nog, nu had niemand hem door en hij hoopte dat het zo bleef, dat hij af en toe toch wat kon doen. Het was een afschuwelijk gevoel om dit echt te moeten en het gebeurde nog een paar keer, voor hij uiteindelijk in de badkamer tegen de muur aan in slaap zakte.

Killian Fullbright

Hij moest gauw naar huis, zijn pony liep niet weg en Faith had ondersteuning nodig. Meteen klom hij bij Faith en hij sloeg zijn armen zorgzaam om haar heen, zo hield hij haar dicht tegen zich aan. Hij was haar enorm dankbaar en hij vond het niet zo erg om haar vast te houden, op dit moment was Faith heel belangrijk voor hem en leek hij haar enorm te vertrouwen, dat had hij ook wel nodig in een wereld waar alles verwarrend voor hem was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 23:30

Kayton Erogate

"Goed zo jongen..." Fluisterde hij toen Killian naast Faith kwam zitten en haar vasthield.
"Aangezien dit heel erg heftig voor haar was, moet ze ook heel veel rusten en misschien word ze zelfs een beetje ziek, maar ik weet zeker dat Jij haar overal bij kan helpen, toch?" Glimlachte Kayton hem toe. Daarna stuurde hij de pony op weg naar black castle. "Heb je er een beetje zin in?" Vroeg hij vervolgens.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 23:32

Killian Fullbright

Kayton zei dat hij het goed deed, daardoor glimlachte hij dankbaar. Hij vond het fijn om te horen dat hij het goed deed, zeker omdat het zo verwarrend was allemaal. Hij zei dat het heel heftig was, ze moest veel rusten en ze werd misschien zelfs ziek. 'Ja, natuurlijk kan ik haar helpen, graag zelfs.' zei hij meteen. Daarna wilde hij weten of Killian er een beetje zin in had. 'Jawel, maar ik vind het wel heel erg raar allemaal...' zei hij zachtjes. het was ook echt raar, maar hij wilde zijn ouders heel graag zien.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 23:44

Kayton Erogate

Hij hielp Faith graag. "Dat herinnerde ik het meeste aan je, hoe je voor iedereen klaar stond en wilde helpen..." Fluisterde Kayton.nu vol emotie. Hij vond het wel raar. "Ik weet het, ik heb hetzelfde meegemaakt. Het beste is om gewoon rustig af te wachten en vragen te stellen over de dingen die je niet weet. Ik Jan je wel alvast wat dingen vertellen." Kayton nam even een korte pauze en.keek de jongen we er aan.
"Je ouders hadden het heel erg zwaar met het verliezen van jou... Het ging heel erg slecht met ze en op een van hun goede dagen, verloor je moeder een been. Gelukkig heeft ze een prachtig kunstbeen en kan ze best wel veel. Het enige wat je vader de kracht gaf om door te zetten, was dat ik hem beloofd had jou terug te brengen. Hij heeft zijn leven ook echt verbeterd.
Wat er gebeurd is met je opa en oma is ook nog een apart verhaal, dat weten we nog steeds niet echt, maar je opa durft niemand meer te zien en ze zitten opgesloten op hun slaapkamer. Ik heb hem gevraagd Wat Hij ervan vond als ik jou terugbracht, maar daar kreeg ik nog geen antwoord op helaas. Maar hij is vast blij, dat kan niet anders, je bent zo lief." Kayton vertelde alles uitgebreid, ze hadden de tijd... Het duurde altijd wel een tijdje voor ze op het kasteel waren.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 23:46

Killian Fullbright

Kayton had hetzelfde meegemaakt en door zijn lieve woorden keek Killian hem glimlachend aan. Zijn blauwe ogen stonden rustig, hij was ook echt ontspannen en hij hield Faith heel dicht tegen zich aan. Hij luisterde aandachtig naar wat Kayton hem allemaal vertelde, af en toe betrok zijn gezicht wel een beetje, er was dus echt heel erg veel gebeurd. 'Ik hoop dat ze blij zijn, maar ik wil eerst toch vooral mijn ouders zien. Ik denk dat ik nog een beetje moet wennen aan de rest,' zei hij zacht. Hij vond dit allemaal al heel wat en hij wist dat het wel even zou duren voor het weer echt normaal zou voelen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 23:55

Kayton Erogate

"Dat begrijp ik en waarschijnlijk willen je ouders je nu ook met niemand delen... oh... Dat herinnert me aan je nieuwe broertje Ivan.Het was een weeskind en je ouders hebben hem opgevangen." Vertelde Kayton nog. Daarna kwam de grote poort al in zicht. Esmeralda stond Saar al te wachten, ze was ongeduld en liep nerveus heen en weer. Ze hoopte zo erg dat het gelukt was... Ze vond het ook echt spannend.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 23:57

Killian Fullbright

'Dat vind ik helemaal niet erg,' zei hij glimlachend. Daarna vertelde Kayton hem nog iets, over een broertje. Het was een weeskind en zijn ouders hadden hem opgevangen. Hij knikte langzaam, maar dit was wel een hoop informatie in één keer. Hij dacht er even over na, maar hij zou allemaal wel zien hoe het was. Wennen werd het toch wel. Hij zag dat ze al bij het kasteel waren en hij ademde diep in. Hij bleef Faith vasthouden, maar toen ze er eenmaal waren en hij zijn moeder zag kreeg hij tranen in zijn ogen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 00:06

Koningin Esmeralda Fullbright

Wanneer ze haar zoon op de koets zag zitten, schoten de tranen in haar ogen en hield ze haar hand voor haar mond, ze stond stil en keek naar hem, hij was het echt, haar lieve knappe zoon...
"Killian!" Riep ze uit en vervolgens liep ze in de richting van de koets.
"Ga maar, ik zorg verder voor Faith." Zei Kayton zacht tegen Killian en hij gaf de jongen een knipoog.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/12/2015, 00:09

Killian Fullbright

Hij mocht gaan, Kayton zou voor Faith zorgen. Hij wilde haar eigenlijk niet loslaten, maar hij deed het toch maar, dat was wel zo handig. Hij sprong van de koets af en hij omhelsde zijn moeder meteen, tranen liepen over zijn gezicht heen en hij hield haar heel erg stevig vast. 'Ik heb je zo enorm gemist...' fluisterde hij. Hij keek op en hij zag zijn vader ook langzaam dichterbij komen, het was allemaal echt verwarrend, maar hij vond het heel erg fijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 00:17

"Ik jou ook, liefje... Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien..." Fluisterde ze hem toe. Ze drukte haar lippen in zijn haren en knuffelde hem stevig. "Wat is het fijn dat ik je eindelijk weer vast kan houden!" Ze zag Jay dichter bij komen en ze betrok hem in de knuffel. Kayton liet de pony verzorgen en tilde Faith weer op. Hij nam het meisje mee naar binnen toe en legde haar voorzichtig in een bed neer. Hij had de kamer van Killian gekozen, wanneer ze wakker werd, wilde ze waarschijnlijk graag nog even met hem.praten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/12/2015, 00:19

Killian Fullbright

Zijn vader werd ook bij hun getrokken en hij grijnsde een beetje, hij kon heel duidelijk zien dat ze allebei echt heel erg blij waren en dat was hij zelf ook. 'De volgende keer zal ik iets meer oppassen als ik weg ga,' zei hij nu, lichtelijk plagend. Hij ademde langzaam in en na een tijdje liet hij zijn ouders los, hij keek op naar het kasteel. Het was allemaal zo raar. Hij begreep heel veel niet, het verwarrende gevoel was zelfs raar, maar hij was vooral heel blij. 'Zullen we naar binnen gaan?' vroeg hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 00:25

Koningin Fay Lahero

"De volgende keer gaat er sowieso een wachter met je mee, wees blij dat ik geen heel leger meestuurt." Plaagde ze haar zoon even. Hij wilde graag naar binnen toe. "Ja, het is koud buiten... wil je je nieuwe broertje ontmoeten?" Vroeg ze zacht aan hem. "Of heb je misschien honger? Of dorst?" Ze was meteen onwijs bezorgd en beschermend tegenover hem. Ze zou hem altijd en'overal beschermen. Ze pakte de hand van Jay stevig vast en zo liepen ze met hun zoon naar binnen toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/12/2015, 00:27

Killian Fullbright

'Echt niet, nu weet ik precies wat ik moet doen om niet meer dood te gaan,' zei hij plagend tegen zijn moeder. Ze vond het koud buiten en daarna vroeg ze allemaal dingen door elkaar, hij grinnikte een beetje en hij liep gewoon mee. 'Ik wil straks wel wat eten en wat drinken, nu wil ik mijn broertje wel eens zien,' zei hij tegen haar. Zijn vader was vrij stil, maar dat was hij wel gewend, het was goed genoeg dat hij duidelijk kon zien dat hij wel blij was, heel blij zelfs. 'Ik moet zo wel een beetje op Faith letten,' zei hij nog.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 09:52

"Ik meen het... Ik zal voorlopig heel erg voorzichtig met je zijn en ik denk je vader ook." Ze keek op naar Jay met een glimlachje. Killian wilde graag zijn broertje wel zien, de rest kwam later allemaal wel, Esmeralda knikte even en liep met hem naar het kamertje van Ivan. Het jongetje was al vrolijk aan het spelen en keek meteen op. Zijn handjes hield hij uitgestoken naar zijn vader,hij wilde opgetild worden en momenteel was hij te zwaar voor Esmeralda met haar been.
"Je kan zo wel wat eten bij Faith." Glimlachte Esmeralda hem toe. "Dit is dan toch Ivan, je kleine broertje."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/12/2015, 10:37

Killian Fullbright

'Dat snap ik wel, maar het was een stom ongeluk, het had iedereen kunnen overkomen en ik wil echt niet de hele dag binnen zitten. Ik wil juist zien wat ik allemaal gemist heb.' zei hij zacht. Natuurlijk zou hij wel voorzichtig doen. Hij keek even naar Ivan, hij werd opgepakt door zijn vader en hij liep er glimlachend naar toe. Hij was al snel wat aan het spelen met het kereltje en hij vond het heel leuk. Hij keek weer op naar zijn ouders, zijn moeder zei dat hij wel bij Faith kon eten en hij knikte even, dat was een goed idee.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 10:42

"In het begin gaat er echt iemand mee... een stom ongeluk kan zomaar nog eens gebeuren." Fluisterde ze zachtjes. Toen Killian eenmaal aan het spelen was, sloeg ze haar arm om Jay heen en leunde tegen hem aan. Ze drukte een kus op zijn wang en keek glimlachend naar hun twee lieve zoontjes. Zo voelde ze zich echt zielsgelukkig.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/12/2015, 10:47

Killian Fullbright

'Dat zullen we dan wel weer zien.' zei hij. Hij wilde echt alleen gaan, maar hij begreep de angst wel en hij wilde niet dat zijn ouders ongerust werden omdat hij koppig zijn eigen ding ging doen. Dat was ook de bedoeling niet. Hij keek even naar zijn vader en moeder, ze waren leuk samen en hij zag aan niets dat ze het zo moeilijk gehad hadden. Hij stopte na een tijdje met het spelen, hij wilde nu liever even naar Faith toe, om te kijken hoe het met haar ging.

Koning Stephen Lahero

Hij werd heel erg langzaam wakker, hij knipperde wazig zijn ogen en hij dronk een paar slokken water. Hij had een doffe hoofdpijn, maar het was gelukkig een stuk minder erg dan gisteren. Hij trok schone kleding aan en hij zorgde ervoor dat hij er fatsoenlijk uitzag, daarna ging hij glimlachend bij Fay zitten. Hij was benieuwd hoe het met Nathan en Elvira ging en eigenlijk wilde hij daar zo even langs gaan. Hij pakte de hand van Fay en hij streek langzaam over haar arm heen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 10:53

Ze besloot er verder maar over op te houden, ze wilde geen ruzie met hem, vooral vandaag niet. Wanneer hij stopte met spelen keek ze hem glimlachend aan. "Ga maar naar Faith... Ze verdient jouw goede zorg." Zei ze lief tegen haar zoon. Ze liet Jay weer even los en drukte een kus op zijn voorhoofd. "Ik hou van je..."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/12/2015, 10:56

Killian Fullbright

Hij grijnsde toen hij zijn vader zijn moeder een knuffel zag geven, het was heel lief om te zien. 'Tot straks.' zei hij nog, daarna liep hij zijn eigen kamer in. Hij zag dat Faith hier naar toe gebracht was en hij kwam dichterbij. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij pakte zorgzaam haar hand vast. Hij was haar heel erg dankbaar voor wat ze gedaan had en blijkbaar had het er voor gezorgd dat zijn vertrouwen in haar nu enorm was, want het voelde echt heel erg fijn om bij haar te zijn en dat was ook wel een beetje raar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/12/2015, 11:02

Wanneer Killian wegliep, keek ze Jay aan, ze stond in zijn armen en ze streelde zachtjes langs zijn gezicht. "Wat ben je stil..." Fluisterde ze zacht tegen hem. "Was het niet wat je verwacht had? Of was ik te overheersend?" Vroeg ze Jay heel voorzichtig en ze keek hem doordringend maar liefdevol aan.

Faith Lahero

Ze knipperde met haar ogen en ze werd langzaam wakker. Killian was bij haar en ze voelde zijn hand op de hare. "En? Waren je ouders weer blij om je te zien?" Vroeg ze zachtjes en een beetje slaperig aan hem. Ze ging langzaam overeind zitten en wreef even in haar vermoeide ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen