Medieval Times

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 09:14

Koningin Fay Lahero

Hij vond dat hij haar beïnvloed had op een slechte manier, hierdoor tilde ze zachtjes zijn kin op en keek hem doordringend aan. "Ik had het nodig, Stephen... Ik was roekeloos en jong, zonder jou kon ik nooit een goede koningin worden en dat wilde ik wel. Ik wilde dat je trots op me kon zijn en daarom ben ik veranderd. Dat is iets Wat ik zelf wilde. Jij bent gewoon heel lief en dat koude hoort bij je kracht. Daar is niets mis mee." Zei ze hem lief en doordringend. Ze voelde zijn vingers onder de dekens over haar lichaam glijden, ze vond het heerlijk, maar na een tijdje pakte.Ze zijn hand en drukte daar zachtjes haar lippen op.
"Je moet nu slapen, we proberen het morgen wel." Fluisterde ze zacht.
xAnouk

Aantal berichten : 20276
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 09:19

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei glimlachte hij een beetje, hij was wel blij dat ze er op deze manier mee omging en niet anders, want dat kon hij eigenlijk niet goed hebben, dit stelde hem gerust. Hij was blij dat hij niet alleen maar slechte invloed had gehad. Daarna pakte ze zijn hand en zei ze dat ze het morgen wel zouden proberen. Hij haalde langzaam adem en hij keek weg. 'Als we dat doen ben ik bang dat het in mijn slaap gebeurt of dat je niet eens meer mijn kleding los kan maken.' zei hij nu heel eerlijk tegen haar, al was het erg gênant.
Nikkay

Aantal berichten : 20489
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 09:27

Koningin Fay Lahero

Hij keek van haar weg door wat ze zei en ze streelde zacht over zijn wang heen met haar vingers. Als ze dat zouden doen dan zou het niet goed gaan en kwam hij misschien in zijn slaap al. "Je hoeft je er niet voor te schamen, liefje, we kunnen het wel proberen nu, als je.niet al te moe bent.." Fluisterde ze. Ze legde.zijn.hand weer op haar lichaam neer en drukte haar lippen in zijn hals.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 09:33

Koning Stephen Lahero

'Maar het is enorm gênant.' zei hij heel zacht tegen haar. Ze pakte zijn hand en legde die weer op haar lichaam neer, ze zei dat het wel kon als hij niet al te moe was. Zachtjes gleed zijn hand af naar beneden en streelde hij haar, maar hij voelde gewoon dat hij binnen een paar seconde klaar zou zijn en dat was echt heel vervelend. Hij liet het nu allemaal weer toe, hij had niets met zichzelf gedaan en meteen ging het weer fout.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 09:40

Koningin Fay Lahero

"Ik vind het echt niet erg... Ik weet hoe het gaat en ik weet ook hoe vaak je wel niet achter elkaar kunt. Dat is gewoon knap." Fluisterde ze, hij streelde haar verder en ze kreunde zachtjes even. Haar vingers gleden kietelend langs zijn zij en ze keek hem met licht ondeugende ogen even aan. Het was ook wel weer heel leuk om hem een beetje te plagen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 09:45

Koning Stephen Lahero

Ze leek het echt niet erg te vinden en ze wist hoe vaak hij het kon, dat was gewoon knap. Hij ademde diep in toen hij haar zachte aanraking voelde, het liet hem kreunen, ook al was het nog niets. De spanning op zijn lichaam was enorm. Hij ging verder bij haar en hij ademde nog eens langzaam in om zichzelf te beheersen, maar er was niets meer aan te doen. Hij drukte zachtjes zijn lichaam tegen haar aan en toen gebeurde het al. Hij kon het echt niet tegengaan en het was duidelijk dat ze nog wel wat hadden om aan te werken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 19:56

Koningin Fay Lahero

Hij kreunde zachtjes en drukte zijn lichaam tegen haar aan. Daarna gebeurde het eigenlijk al en ze drukte hierdoor haar lippen heftig op die van hem. "Je zorgt er gewoon voor dat ik eigenlijk alleen maar meer wilt.." Fluisterde ze hees met haar lippen op die van hem. Ze beet even in zijn onderlip en trok hem tegen haar aan. "Zolang we er allebei maar van kunnen genieten, dan vind ik het allemaal prima eigenlijk." Vertelde ze hem zacht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 20:54

Koning Stephen Lahero

Ze leek het echt helemaal niet erg te vinden dat het zo snel gebeurde, maar het bleef voor hem wel ongemakkelijk. Altijd, ook al was dit nu al een hele flinke tijd zo en hij wist ook dat de kans klein was dat het nu nog zou veranderen. 'Dat is ook het belangrijkste.' Fluisterde hij. Het was alleen jammer dat het zo snel voorbij was, want dan genoot hij er ook niet echt van. 'Ik vind het wel fijn, het uitdagen blijft echt heerlijk en geweldig voor mij, jammer dat het dan zo snel eindigt, want ik vind dat wel het leukste.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 21:14

Koningin Fay Lahero

Hij vond het ook het belangrijkste en ze gaf hem even een knipoog. `Ik vind het heerlijk met jou zo samen, elk klein momentje waardeer ik enorm." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. "Maar misschien is het verstandig om nu toch echt te gaan slapen." Ze streek langs zijn wang en keek hem doordringend aan.
"Het is goed dat we zo snel eindigen, want jij moet echt even slapen." Plaagde ze. Ze kroop lekker tegen hem aan en sloeg haar armen om hem heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 21:18

Lolita Fullbright

Het maakte hem niet uit, hij moest er wel weer een beetje aan wennen. "Dat is waar." Glimlachte ze. Ze voelde zijn vingers over haar hand en arm strelen en hierdoor sloot ze haar ogen en ging ze wat meer onderuit gezakt zitten, ze genoot van zijn zachte aanraking. Ze keek hem weer even aan toen hij begon te praten en grijnsde door zijn woorden ."Nee, het is helemaal niet eng zo, zo hoort het..." Fluisterde ze met een grijns.

Elvira Solore

Ze streek een beetje door de haren van Nathan heen. Ze begon er weer een beetje meer vertrouwen in te krijgen allemaal. "Weet je nog de eerste keer dat we op pad gingen om die huurmoordenaars te pakken te krijgen? Dat was echt geweldig, we waren een heel erg goed team samen." Ze had twinkelende ogen, ze wilde hem dolgraag aan andere dingen laten denken, zodat hij niet gek zou worden, daarom haalde ze dit ook weer naar boven.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 21:24

Koning Stephen Lahero

' Ja, misschien is dat wel verstandig, ik heb liever niet dat het al te vaak gaat gebeuren dat ik zo in elkaar stort, dat zou niet zo heel erg fijn zijn.' zei hij tegen haar. Hij zoende haar nog even heel zachtjes en hij streek langs haar wang. 'Ik hou van je... Je geeft mij nu zo veel vertrouwen. Ik schaam mij niet eens heel erg meer en dat is een wonder.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij hield super veel van haar. Hij sloot zijn ogen wel, hij was helemaal kapot.

Nathan Gerono

Hij genoot van haar zachte aanraking en hij ademde diep in. Dit was wel fijn, jammer van alle vervelende gedachtes. Hij luisterde naar wat ze vertelde en hij knikte even. 'Dat weet ik inderdaad, het was heel gaaf... Ik vond het heerlijk. Misschien moeten we vaker dat soort dingen doen... Als ik weer vrij ben dan... En het weer goed gaat.' zei hij zachtjes tegen haar. Dat moest wel eerst helemaal goed gaan, anders kon hij het niet en dan mocht het ook niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 21:32

Koningin Fay Lahero

Hij vond het wel verstandig, hij stortte niet graag zo in elkaar. "Nee, dat is echt niet fijn, absoluut niet." Zei ze meteen. Ze werd weer door hem gezoend en daarna zei hij dat ze hem heel veel vertrouwen gaf en dat hij zich niet eens meer heel erg schaamde. "Echt niet?" Vreog ze verrast aan hem. Ze knuffelde hem eventjes. "Daar ben ik echt heel erg blij om, ik hou van je, ik hou zoveel van je." Fluisterde ze liefdevol tegen hem.

Elvira Solore

Hij was het met haar eens. Hij vond het ook echt heel erg gaaf en ze moesten dat vaker doen als hij weer vrij was en het weer goed ging.
"Ik wil je dingen laten herinneren, Nathan, zodat je aan leuke dingen kan denken. Denk nog eens met me mee, wat hebben we nog meer voor leuke dingen gedaan? We moeten denk ik echt meer leuke dingen gaan doen, ik weet niet eens zo heel erg veel te bedenken." Ze begon een beetje te ratelen eigenlijk, ze was moe en ze kon niet meer zo helder nadenken over alles. Ze wreef even over haar hoofd heen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 21:39

Nathan Gerono

Door wat ze zei glimlachte hij een beetje, het was super lief van haar. 'Ik weet het ook niet echt zo... We moeten dat vaker doen...' Stemde hij in. Hij probeerde aan mooie momenten met Elvira te denken. Die waren er ook echt wel, maar hij dacht wel meteen aan hoe het elke keer eindigde tussen hun. Dat was ook vaak hetzelfde. Hij zag dat ze moe was en hij streek langzaam langs haar arm. ' Je kan hier ook blijven slapen...' zei hij nu heel zacht tegen haar.

Koning Stephen Lahero

' Ja, echt... Ik schaam mij nog steeds een beetje hoor, maar het is wel een stuk minder.' zei hij zachtjes. 'Ik vind het wel jammer dat het juist erger wordt door het uitdagen, want dat vind ik juist leuk.' zei hij zacht. Ze kroop tegen hem aan en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Slaap lekker...' zei hij zachtjes. Hij zakte al meteen weg, hij was echt helemaal kapot en dat merkte hij toch wel goed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 21:46

Elvira Solore

Hij wist het ook niet zo en vond ook dat ze het vaker moesten doen, hierdoor glimlachte ze een beetje naar hem. Ze huiverde even toen hij langs haar arm streek, ze had het niet echt verwacht, maar daarna glimlachte ze weer. Hij stelde voor dat ze ook hier mocht slapen. "Weet je het zeker? Ga je dan niets doen?" Vroeg ze hem nu voor de zekerheid, ze wilde namelijk echt niet dat hij wat zou doen bij haar.

Koningin Fay Lahero

"Hmm... ik ga door tot je je helemaal niet meer schaamt." Fluisterde ze liefdevol. "Ach, we gaan er gewoon lekker mee door en dan zien we het wel." grijnsde ze nu. Hij wenste haar welterusten en ze keek even toe hoe hij in slaap viel, daarna nestelde ze zich tegen hem aan en sloot ze ook haar ogen. Ze was nu wel voldoende gerust gesteld dat ze gewoon kon slapen, als dat niet zo was geweest, had ze de hele nacht wakker gelegen, bezorgd over hem. Ze streelde nog even over zijn arm heen en daarna viel ze ook heerlijk in slaap.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 21:49

Nathan Gerono

Ze wilde weten of hij het zeker wist en of hij dan niks ging doen. Hij keek haar heel even aan en hij glimlachte zwakjes naar haar. 'Ik denk het niet. Maar als het zo is zou ik ophouden als jij het zegt...' zei hij zacht. 'Ik vind het ook gewoon fijn om even een nachtje normaal bij je te slapen... Waarschijnlijk zal ik de komende dagen toch wel veel alleen zijn.' zei hij zacht tegen haar. Hij zou heel erg zijn best doen om verder echt van haar af te blijven.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 21:52

Elvira Solore

Ze knikte na een tijdje even door zijn woorden. "Is goed, ik vind het wel fijn om bij je te slapen denk ik." Glimlachte ze een beetje. Ze kwam overeind en trok langzaam haar kleding aan, ze droeg wel wat nachtkleding zodat Nathan sowieso niet zomaar iets kon proberen, daar was ze eigenlijk ergens wel een beetje bang voor. De deur deed ze op slot en daarna ging ze in het bed liggen. Even glimlachte ze naar Nathan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 21:56

Nathan Gerono

Door wat Elvira deed besloot hij zelf ook maar wat kleding aan te houden, dat was misschien ook wel het verstandigste. Ze deed de deur nog op slot en hij glimlachte zwakjes naar haar. Het was wel echt heel erg fijn dat ze bij hem wilde blijven, want dan voelde hij zich een stuk beter. Hij dacht ook niet dat het echt een probleem zou zijn, maar anders zou hij wel inzien dat hij er echt aan moest werken, want nu dacht hij er misschien nog wat te luchtig over. Hij ging in bed liggen en hij keek naar haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 21:59

Kayton Erogate

Nadat hij Carmen had verteld wat zijn uiteindelijke idee was, was hij naar White Castle gereden. Hij had daar bijna de hele middag met Faith gepraat, ook omdat hij het even fijn vond om met het intelligente meisje te spreken. Ze was zo slim en pienter, het deed hem heel erg goed om met haar te praten. Ze was er zelf ook zo zeker van dat ze het kon en met licht gekleurde wangen gaf ze aan dat ze zelf Killian ook heel erg miste. Hij herinnerde zich dat de twee inderdaad erg goed met elkaar op konden schieten.
Midden in de nacht, bij volle maan wekte ze Killian weer tot leven. Kayton mocht er niet bij zijn, hij bleef voor de deur wachten. Faith keek met grote ogen op toen ze Killian weer levend voor haar zag staan, ze was nu dan wel heel erg zwak, maar ze sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem. "Het is gelukt... je bent terug..." Klonk haar stem vol bewondering.

Elvira Solore

Wanneer Nathan bij haar kwam liggen, pakte ze zijn hand vast en legde die tegen haar wang aan met een glimlachje rond haar lippen. "Welterusten, Nathan..." Fluisterde ze hem toe. Daarna sloot ze haar ogen en viel ze bij hem in slaap. Ze was gewoon zo moe dat het eigenlijk vanzelf ging.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 22:05

Nathan Gerono

Ze pakte zijn hand en hij keek haar nu toch wel vol liefde aan. Hij voelde het echt nog wel, maar hij voelde zo veel meer en dat was super verwarrend voor hem en dat maakte het heel erg lastig. Ze zakte in slaap en hij keek naar haar. Haar gezicht was al heel erg mooi en al snel bedacht hij zich hoe mooi de rest eigenlijk was. Hij verlangde er wel echt enorm naar, maar dat kwam vast doordat hij het met Fay niet afgemaakt had vandaag. Hij slikte even. Hij deed niets, maar zijn gedachten waren niet echt beheerst. Hij lag een paar uur wakker, maar daarna hield hij het niet meer. Hij slikte even, hij kon het echt niet maken om iets bij haar te doen. Niemand had er last van als hij iets bij zichzelf deed en nu kon het wel, want door vandaag had hij dit gevoel. Het was echt niet zo erg. Daarom deed hij het ook. Hij bleef naar Elvira kijken, zijn gedachten werden steeds heftiger en hij kreunde op een zo stil mogelijke manier. Hij had dit echt even nodig.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 22:08

Elvira Solore

Ze sliep gewoon heel rustig door, ze merkte helemaal niets van wat Nathan deed. Midden in de nacht kroop ze wat dichter tegen hem aan en sloeg ze haar armen om hem heen, ze sliep heerlijk en ze droomde over hem, in haar dromen had ze hem namelijk allang al vergeven voor alles wat hij had gedaan.

Jij was Killian toch? Haha
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 22:12

Killian Fullbright

Hij staarde Faith aan, in zijn blik waren allemaal verwarrende dingen te zien, want hij begreep hier echt helemaal niets van. Faith omhelsde hem en hij hield haar vast, maar hij had geen idee wat hij moest zeggen en wat hij moest denken. Hij snapte er echt helemaal niets van. Na een tijdje liet hij haar los en keek hij haar aan. 'Ik begrijp er niets van... Echt niet... Wat doe ik hier? Wat is er gebeurd?' Vroeg hij heel erg zacht aan haar. Hij snapte het echt niet en hij was enorm in de war.

Nathan Gerono

Ze kroop tegen hem aan en hij slikte moeizaam. Dit was te veel, dit kon hij niet hebben. Hij trok de dekens aan de kant en daarna trok hij heel voorzichtig haar kleding aan de kant. Hier zou ze echt geen last van hebben. Dit vond ze ook echt niet erg. Ze begreep het vast wel. Zijn vingers gleden zachtjes over haar huid heen, over haar rondingen. Hij kreunde diep terwijl hij met zichzelf door ging, hij had al zijn zelfbeheersing nodig om niet bij haar verder te gaan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 22:20

Faith Lahero

Killian leek er echt niets te begrijpen van wat er gebeurde. Hij hield haar wel vast en ze glimlachte. "Ik heb je weer tot leven gebracht..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. "Iedereen miste je zo erg en je was zo onterecht om het leven gekomen... je verdient een tweede kans." Klonk haar stem zachtjes tegen hem.

Elvira Solore

Ineens schoot ze overeind en keek ze Nathan aan. "Wat heb ik je nou net nog gevraagd? Je zou niets doen!" Riep ze hem wat ontzet toe en ze trok al haar kleding recht en ging een eind bij hem vandaan liggen terwijl ze hem nog steeds wat geschrokken en vooral vol onbegrip aankeek.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 22:25

Killian Fullbright

Faith legde het een beetje uit en hij staarde haar nog steeds een beetje verbaasd aan. Hij snapte dit echt niet zo goed. 'Dat is heel erg lief van je...' Fluisterde hij. Hij ging langzaam zitten en hij staarde voor zich uit. Het was echt heel moeilijk te begrijpen allemaal. 'Ik heb jullie ook gemist... Het is nogal eenzaam om dood te zijn...' zei hij zacht en eerlijk tegen haar. Hij glimlachte wel even naar haar. 'En nu?' Vroeg hij heel zacht. Hij had niet het idee dat hij zomaar de kamer uit kon lopen. Hij bleef liever bij Faith, dat was vertrouwd.

Nathan Gerono

Ze werd wakker en ze leek het niet echt te kunnen waarderen, ze kroop meteen helemaal weg van hem. 'Alsjeblieft... Ik doe niets bij jou, echt niet...' zei hij zacht, hij smeekte haar bijna. ' Je kan toch wel een handje helpen? Anders niet en dan kijk ik alleen naar je... Ik heb dit echt even nodig... Heel hard...' Fluisterde hij. Hij trilde zelfs een beetje en hij ging gewoon door, hij moest dit doen, anders werd hij helemaal gek. Het was al heel wat dat hij het niet met Elvira deed.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/12/2015, 22:33

Faith Lahero

Haar ogen twinkelden toen hij fluisterde dat hij het lief van haar vond. Ze ging tegenover hem zitten met een glimlach. Hij vertelde dat hij hun ook gemist had en dat het nogal eenzaam was om dood te zijn. "Kon je ons zien?" Vroeg ze hem nu zacht en nieuwsgierig. Hij wilde weten wat er nu zou gebeuren. "Nu ga je fijn samen met opa terug naar je ouders." Vertelde ze hem zacht.

Elvira Solore

"Nee, je mag het niet doen, Nathan, ook niet bij jezelf, anders leer je het nooit af. Ik meen het. Ik wil niet dat je het doet. Je moet leren om het helemaal niet te doen. Eerst helemaal afbouwen en daarna kan je langzaam alles weer opbouwen." Vertelde ze hem doordringend. "Juist omdat je denkt dat je het nodig hebt, mag het niet."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/12/2015, 22:37

Killian Fullbright

'Een beetje, soms... Maar ik wilde het niet zien. Het deed pijn...' zei hij zacht. 'Ik begreep ook heel erg veel dingen niet.' Gaf hij toe. Het was echt heel erg verwarrend en hij vond het ook wel moeilijk dat hij er nu opeens weer was. Dat was nogal moeilijk te begrijpen, vooral omdat iedereen natuurlijk gewoon door was gegaan en hij niet. Door wat ze zei ademde hij diep in. ' Ga jij wel mee?' Vroeg hij nu zacht aan haar. Hij vond het best wel eng eigenlijk. .

Nathan Gerono

Ze gaf best wel duidelijk aan dat hij het niet mocht doen. Ze wilde het echt niet. Hij kon niet eens echt stoppen, hij haalde trillend adem, de onrust en verwarring waren in zijn ogen te zien. 'Elvira, alsjeblieft... Nog één keertje, ik zal het niet meer doen... Echt niet... Ik kan het nu niet, het gaat niet... Ik wil niet stoppen, niet nu... Hierna is het echt klaar, ik beloof het je...' zei hij, zijn stem trilde echt enorm. Hij wilde niet iets doen dat ze echt niet wilde, het voelde niet goed, maar hij moest het wel. Hij kon niet anders.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven