Medieval Times

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 9/12/2015, 23:35

Layka Samira

Hij bleef herhalen dat hij haat geen pijn wilde doen, waarom deed dan alles zo achterlijk veel pijn? Hij pakte haar hand en ze zag ook zijn tranen. "Ik heb geen keuze." Fluisterde ze. "Als je het niet doet, Zal je me vroeg of laat toch tot iets dwingen, ik zie het steeds vaker in je ogen. Je wilt heel veel dingen die ik je niet kan geven. Lolita wel, Lolita kan je alles geven wat je maar wilt." Zei ze verdrietig. "Doe het maar met haar, dat hen ik liever dan dat je je vroeg of laat als een beest zal gaan gedragen." Ze trok haar hand los. "Ik slaap vannacht alleen." Ze was zo verdrietig en teleurgesteld door alles, ze kon niet naast hem blijven liggen. Ze legde haar hand op de klink van de deur

xAnouk

Aantal berichten : 19701
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2015, 23:38

Duke Samira

Door wat ze zei staarde hij haar aan, zag ze dit echt zo? Hij kon het niet geloven en hij had zo veel spijt van alles. Ze had liever dat hij het met haar deed, ze sliep vannacht alleen. Ze trok zich los en hij ademde langzaam in, hij staarde haar nog even aan, daarna draaide hij zich om. De tranen bleven over zijn gezicht heen lopen en hij wist niet eens wat hij nu moest doen. Het voelde alsof het klaar was tussen hun. De band was kapot, het voelde niet goed en hij was echt heel erg overstuur. Uiteindelijk liep hij naar de kamer van Leroy en Lolita toe, hij moest met iemand praten, dit voelde vreselijk. Hij klopte aan en hij ademde trillend in, hij kreeg zichzelf niet eens meer rustig.

Nikkay

Aantal berichten : 19915
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2015, 23:46

Layka Samira

Compleet overstuur liep ze een kamer binnen en ging ze op het bed liggen, ze huilde van de pijn, niet alleen door Duke, maar ook door de pijn in haar lichaam. Het werd alleen maar erger doordat ze hier zo heftig op reageerde. Vroeger masseerde Duke haar om haar te laten ontspannen, nu ging dat niet... verkrampt lag ze op het bed, wachtend op het moment dat haar medicijnen zouden gaan inwerken.

Lolita Fullbright

Ze sliep bijna tot ze geklop op de deur hoorde, mompelend kroop ze weer uit bed en sloeg ze een badjas om haar lichaam heen, langzaam opende ze de deur. Duke stond daar, hij was helemaal overstuur. "He.. wat is er?" Vroeg ze zachtjes aan hem en ze pakte hem voorzichtig vast en streelde over zijn rug heen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2015, 23:48

Duke Samira

De deur ging na een tijdje open en hij zag Lolita staan, ze pakte hem vast en vroeg wat er was. 'Ik denk dat het over is...' fluisterde hij, hij haalde trillend adem en hij merkte dat hij zo overstuur was dat hij misselijk werd. Het was een vreselijk gevoel, juist omdat hij zo van Layka hield. 'Ze zei dat ze niet weet waarom ik voor haar gekozen heb, dat ik meer voor jou voel, meer van jou hou en dat dit altijd zal blijven, dat ik haar vroeg of laat tot iets ga dwingen...' fluisterde hij, hij raakte alleen nog maar meer overstuur als hij dacht aan wat ze allemaal gezegd had. 'Ze wil niet meer bij mij slapen,' voegde hij er aan toe.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/12/2015, 23:55

Lolita Fullbright

Ze keek even achterom naar Leroy. "Ik neem hem heel even mee, geen zorgen." Zei ze haar man zacht, ze kon niet zien of hij wakker was of sliep, maar dan wist hij dat tenminste. Ze nam Duke rustig met zich mee naar een woonkamer en schonk een glaasje drank in voor hem. Ze hield hem weer voorzichtig vast.
"Het kan niet zomaar over zijn.." Fluisterde ze zacht. "Heeft ze gelijk met haar woorden?" Vroeg ze vervolgens, ze dacht zelf niet dat Duke het in zich had om Layka te dwingen. Hij voegde er later aan toe dat ze niet eens meer bij hem wilde slapen. "Ach lieverd toch..." mompelde ze zacht.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/12/2015, 23:58

Duke Samira

Hij werd door Lolita meegenomen, maar hij was zich er niet een bewust van, hij deed wat ze wilde. Ze hield hem vast en hij bleef huilen, hij voelde zich echt afschuwelijk. 'Als ze zo over mij denkt is het beter als het over is, dan wil ik niet meer...' fluisterde hij, zijn stem trilde enorm. Als Layka echt dacht dat het zo was, dan was het maar beter als ze niet meer bij elkaar waren. Ze wilde weten of Layka gelijk had en daardoor keek hij haar kort aan. 'Ik hou niet meer van jou... ik heb misschien wel meer van jou gehouden, maar ik hou nu van haar... ik denk niet dat ik ooit in staat zou zijn om haar te dwingen.' fluisterde hij. Hij zou eerder vreemdgaan dan dat, maar dat wilde hij allebei niet. Hij wilde niets meer nu.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 00:03

Lolita Fullbright

"He... misschien bedenkt ze zich morgen wel weer... in een ruzie reageer je altijd heftiger dan de bedoeling is. Je weet dat heel goed, vroeger bliezen we de kleinste dingetjes onwijs op..." vertelde Lolita hem zachtjes. Hij legde uit dat hij niet meer van haar hield, hij hield van Layka, hij zou ook niet in staat zijn om haar te dwingen.
"Heb je dat ook gezegd tegen haar?" Vroeg Lolita nu zachtjes aan hem. "Geef de moed alsjeblieft niet op... vecht voor haar. Ik weet dat je stapelgek op haar bent. Je kunt het wel, zeker weten." Sprak ze hem zacht toe.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 00:05

Duke Samira

'Ik weet het niet... ze heeft wel gelijk, dit zal altijd een probleem blijven en als we hier nu tegenaan lopen, zal dat altijd blijven,' zei hij zacht tegen haar. 'Ja, maar ik kreeg niet echt de kans, ze wilde alleen maar weg van mij,' fluisterde hij. 'Ik denk het niet, ik kan het niet.' mompelde hij zacht. Hij staarde naar de grond, het huilen was wel opgehouden, maar nu voelde hij zich leeg. Nu was Lolita zo gelukkig met Leroy en had hij straks niets meer. Hij had echt gedacht dat zijn relatie beter zou worden, maar het ging steeds slechter.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 00:20

Lolita Fullbright

"Het blijft alleen een probleem als jullie er allebei niet aan werken ... wanneer de situatie verbetert, Zal het geen probleem meer zijn, dan kunnen jullie er langzaam wel uitkomen." Sprak ze zachtjes tegen hem en ze streek zacht over zijn rug heen. Hij had de kans niet gekregen om het uit te leggen. "Probeer het dan morgen nogmaals." Zei ze tegen hem. Hij vertelde ook dat hij het niet kon. "Duke, jij bent altijd de sterkste van ons twee geweest. Wat is er veranderd? Waarom denk je dat je het niet kan... Je wilt haar toch niet verliezen?" Vroeg ze nu zacht.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 00:23

Duke Samira

Hij moest het allemaal nog eens bespreken, dan kwam het wel goed. Ze zei daarna dat hij altijd de sterkste geweest was, ze wilde weten wat er gebeurd was. 'Het doet echt pijn... Ze is er verschrikkelijk aan toe, ik maak het alleen maar erger... Nu wordt ze ook bang van mij en zal het nooit goed komen. Ze denkt dat ik haar ga dwingen...' Fluisterde hij. Door dat alles ging hij ook nog eens enorm aan zichzelf twijfelen. Hij was er niet zo zeker van dat dit goed ging komen.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 09:05

Lolita Fullbright

Hij vertelde dat het echt pijn deed, dat Layka er verschrikkelijk aan toe was en hij maakte het alleen maar erger. "Duke... Ze wilt eindelijk wat aan zichzelf gaan doen, ze wilt eraan werken en beter worden. Dit is de tijd dat jij haar moet ondersteunen, haar aanmoedigen... wees niet zo onzeker. Als je zelf weet dat je haar niet zult dwingen, kan je dat in volle vertrouwen zeggen tegen haar." Vertelde ze hem zacht.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 10:32

Duke Samira

'Maar ik begin nu zo erg te twijfelen aan alles, als Layka mij niet vertrouwd kan ik mezelf ook niet echt vertrouwen. Ik vind het heel lastig...' Fluisterde hij. Hij veegde zijn tranen weg. 'Ik ben nu gewoon een beetje in de war... Misschien hebben we allebei wel een beetje ruimte nodig nu... Als ze ook al niet bij mij in bed wil liggen werkt het allemaal niet meer... Dan wil ze vast niks meer en dat snap ik wel... Ik ben ook niet te vertrouwen.' Fluisterde hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 10:45

Lolita Fullbright

"Ze vertrouwt je wel, ze gaat alleen twijfelen omdat jij jezelf niet meer vertrouwt. Dan is het heel erg lastig om iemand te blijven vertrouwen." Legde ze zachtjes aan hem uit. "Layka heeft niemand zonder jou Duke... Als jij ervoor zorgt dat je te vertrouwen bent , Zal het allemaal wel goed komen denk ik. Ik denk dat ze wel bij je wilt liggen, maar dat ze vannacht even afstand en tijd nodig heeft. Het is voor haar ook heel erg moeilijk." Gaf Lolita zachtjes aan. "Je bent wel te vertrouwen, als je er zelf maar in gelooft."

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 10:55

Duke Samira

'Ik voel mij niet echt zeker nu... Maar ik heb nooit iemand pijn gedaan of gedwongen, het is niets voor mij. Maar ik zou het nu niet meer weten, ik heb dit ook nog niet gevoeld en ik weet het zelf allemaal niet meer...' zei hij zacht tegen haar. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij ademde diep in. ' Je hebt gelijk... Maar ik ben bang dat ik haar niet goed begrijp en Layka mij ook niet... Dat gaat niet...' Fluisterde hij. 'Ze wil nu vast ook niet meer dat ik bij jou ben.' Zei hij zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 12:01

Lolita Fullbright

"Duke, als het niets voor jou is, denk ik ook niet dat het zal gebeuren. Echt niet." Vertelde ze hem vol vertrouwen. Ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en vond wel dat ze gelijk had, maar hij was bang dat hij Layka niet goed begreep en zij hem ook niet. "Daarom moeten jullie ook goed met elkaar praten, ik weet zeker dat jullie er wel uitkomen." Zei ze zacht. "Ik geloof niet dat Layka onze vriendschap zou willen afpakken, maar misschien dat ze mij niet helemaal vertrouwd, vooral in het begin." Klonk haar stem zacht.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 12:37

Duke Samira

'Wat moet ik dan nu? Ik weet niet wat ik moet als jij niets mag... Maar ik wil ook niet dat ze mij gaat wantrouwen... Dat vind ik heel erg, dat was niet mijn bedoeling, maar ik heb het wel nodig... Als ik het niet met jou mag doe ik het vroeg of laat met iemand anders... Ik was zelfs in staat om maar naar een vrouw in het dorp te gaan.' Mompelde hij zacht tegen haar, wel heel eerlijk. 'Ik weet gewoon niet eens wat ik met haar moet bespreken, ik vind het zo moeilijk.'

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 12:53

Lolita Fullbright

"Misschien moeten we het nu gewoon doen.. dan kan je daarna vol vertrouwen terug naar Layka en komt alles weer goed." Fluisterde ze. "Dan ziet ze in dat het helemaal niet zo erg was en dat je daarna weer jezelf bent. Weer dezelfde lieve man." Gaf ze heel erg zacht aan. Ze streelde even over zijn rug heen. "Van Leroy mag het " glimlachte ze hem toe. "Je gaat niet naar een vrouw in het dorp hoor, kom dan maar naar mij." Zei ze hem nu doordringend.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 13:27

Duke Samira

'Ik kan het niet als ze er niet achter staat... Dan moet ik het maar zo lang mogelijk volhouden... Ik kan er ook niet over liegen nu...' Fluisterde hij. Hij vond dit zo moeilijk. 'Ik wil haar juist geen pijn doen, maar dit gaat niet meer. Denk je dat ze het begrijpt? Ik wil gewoon dat ze het snapt... Dat ze weet dat ik van haar hou en dat ik dit doe om haar te helpen. Niet om haar pijn te doen... Dat is juist wat ik niet wil.' zei hij heel erg eerlijk tegen haar.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 14:47

Lolita Fullbright

Ze begreep het wel dat Duke het niet kon als Layka er niet achter stond. "Je kunt het er met haar over hebben dat het jou helpt, dat je dan weer degene bent die haar met alles kan helpen en dat je dan weer volledig achter haar staat, maar dat het nu te erg voor je is." Fluisterde ze zacht tegen hem terug. "Zeg dan dat het niet aan haar ligt, dat het helemaal niet haar schuld is." Ze hield hem weer dicht tegen haar aan en streek zachtjes over zijn rug heen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 14:51

Duke Samira

Hij bleef stil, hij wist dat hij het moest doen, hij moest dit bespreken, maar hij was er echt enorm klaar mee. Hij wilde dit gezeik niet de hele tijd, dit was waarom hij weg was gegaan bij Lolita en nu was het nog erger dan toen. Hij bleef even zo zitten en daarna kwam hij wat overeind..'Ik ga wel met haar praten, ze is vast nog wel wakker.' zei hij. Hij zag er enorm tegen op, maar misschien hielp het als hij het Layka gewoon heel eerlijk uitlegde. Hij liep weg, in gedachten verzonken en hij hoorde van een wachter waar ze was, daarom klopte hij daar aan.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 16:17

Layka Samira

Zacht kreunend van de pijn lag ze in de kamer, E lag in een rare houding, maar ze was zo erg verkrampt dat zelfs haar medicijnen niet meer werkten. Ze hoorde een klopje op haar deur. "Duke?" Vroeg ze, haar stem heel klein en vol pijn, dit was echt niet vol te houden, ze had geprobeerd om haar eigen lichaam te masseren, maar dat werkte niet... Ze had hulp nodig, maar alleen Duke mocht haar aanraken, zonder hem was ze sowieso niets... Dan had ze gewoon geen leven.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 16:25

Duke Samira

Hij hoorde zijn naam en hij ging naar binnen, toen hij haar zag liggen kreeg hij weer tranen in zijn ogen en meteen ging hij naar haar toe. 'Rustig maar, ik help je...' Fluisterde hij, vol liefde en gevoel. Hij was echt gek op Layka. Hij begon heel zachtjes en rustig haar lichaam te masseren, alles was kalm en ook vol gevoel. 'Ik hou van je, Layka... Heel veel, alleen van jou. Zo veel dat ik je nooit zal dwingen, hoe moeilijk je het ook hebt. Ik zal misschien andere fouten maken, maar ik zou mij vreselijk voelen omdat ik gek ben op jou...' Zei hij zacht.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 16:35

Layka Samira

Hij was heel lief tegen haar en hij kwam naar haar toe. Hij masseerde haar lichaam en ze haalde eindelijk weer een beetje adem, ze leunde tegen hem aan terwijl ze zachtjes huilde van de pijn. Hij begon lief en zacht tegen haar te praten, dat hij haar nooit zou dwingen, hij hield echt heel erg veel van haar. Alleen van haar. Hij zou haar nooit dwingen, misschien andere fouten, maar hij was wel echt gek op haar.
"Je bent lief... Ik hou ook heel erg veel van jou, maar dat gesprek met Leroy en daarna begon je zo over Lolita... dat was echt teveel voor me..." Fluisterde ze eerlijk. Langzaam kwam haar lichaam weer meer tot rust.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 10/12/2015, 16:37

Duke Samira

Ze huilde wel, maar het was duidelijk van de pijn, want daarna gaf ze ook aan dat hij lief was en dat ze heel veel van hem hield, het was gewoon veel. 'Dat snap ik. Ik had beter even kunnen wachten en het op een later moment bespreken, maar het was te heftig voor mij, ik wilde heel eerlijk tegen jou zijn en dat was misschien niet de beste optie voor nu.' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte zijn lippen kort op haar wang en hij bleef nog even doorgaan, het was duidelijk dat het haar wel goed deed. 'Ik weet niet zo goed hoe wij nu verder moeten..' fluisterde hij.

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/12/2015, 17:31

Layka Samira

"Ik begrijp dat het heftig voor je was... Ik heb ook nagedacht en ik denk dat je het met Lolita moet doen, dat we daardoor allebei verder komen, anders blijf je tegen dit gevoel aanhikken en dat lijkt me heel vervelend, ook voor jou." Vertelde ze zacht aan hem. "Dan denk ik dat we er wel uitkomen." Zei ze zacht. Ze glimlachte een beetje naar hem. "Mag ik wel weer bij jou in bed slapen..." Fluisterde ze, ze had echt heel erg veel pijn en ze wilde graag bij hem liggen.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 13:43

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen