Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 00:09

Layka Samira

Hij aarzelde door wat ze van hem vroeg, ze werd zachtjes door hem vastgepakt en ze voelde zich zenuwachtig worden, ze sloot haar ogen en vermande zich. Dit kon ze wel. Ze was ervan overtuigd. Zijn zachte lippen drukte hij in haar hals, langzaam ontspande ze. Het was helemaal niet zo erg als ze de slechte herinneringen kon wegdrukken en gewoon van het moment kon genieten.
"Het is fijn, ga door..." Fluisterde ze zachtjes en ze legde haar handen zacht op zijn rug.


Lolita Fullbright

"Het is niet erg.." Fluisterde ze hem toe toen hij haar vertelde dat Layka teveel wist. Hij trilde weer en ze hield hem stevig vast. Hij vertelde haar dat het enige wat hij wilde, was de perfecte man voor haar zijn. "Leroy... Ik ben bang dat je jezelf dan nooit goed genoeg gaat vinden en als dat is wat je wilt, zul je je altijd een blok aan mijn been voelen. Want je doet alles voor mij, dan ben je altijd afhankelijk van mij. Probeer onafhankelijk te zijn en te groeien tot de man die jij wilt zijn. Ik hou onvoorwaardelijk van je en zal je altijd vertrouwen." Zei ze lief tegen hem. Ze drukte haar lippen zachtjes in zijn haren en streelde over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 00:15

Duke Samira

Ze zei echt dat het helemaal niet zo erg was en dat hij door kon gaan. Dat deed hij dus ook, hij vond dit zo fijn, dan ging hij echt heel erg graag door. Langzaam kreeg hij er meer zin in en hij liet voorzichtig zijn handen wat over haar lichaam heen glijden. Het ging gewoon niet als hij dit mocht doen, dan kon hij zich verder ook niet echt zo heel erg goed inhouden. Dit was veel te leuk voor hem. Hij hield het rustig, maar dat hij verder niet zo rustig was, dat was wel duidelijk.

Leroy Fullbright

'Het is wel erg... Het is al vreselijk genoeg dat jij weet wat er gebeurd was.' zei hij trillend tegen haar. Misschien was alles van vandaag wel echt veel te heftig voor hem geweest, maar hij had er wel veel van geleerd. Hij kreeg een kus in zijn haren van haar en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik ben zo bang dat ik mij nooit meer zo goed ga voelen en dat wij elkaar nooit meer zo aan kunnen en raken.' Fluisterde hij. Hij kon haar amper een knuffel geven. 'Maar ik wil niets anders zijn. Het enige dat ik wil is dit, echt waar...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 08:38

Lolita Fullbright

"Waarom vind je dat zo vreselijk? Alleen mensen die het weten kunnen je begrijpen en helpen, lieverd. Alleen dan kun je vooruitgang boeken." Leroy keek haar aan en ze streelde heel zachtjes langs zijn gezicht. "Ik ben daar niet bang voor." Glimlachte ze hem vol vertrouwen toe. "Misschien moeten we hetzelfde als Jay en Esmeralda doen... onze eigen bezigheden vinden.. dan kunnen we allebei ook veel beter de progressie zien die jij maakt...en dan kan ik zelf ook vooruitgang boeken, want nu blijf ik erin hangen en ik voel gewoon dat mijn angst groter word... Ik moet tegen.mensen kunnen praten." Legde ze zacht en voorzichtig aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 08:56

Leroy Fullbright

Door wat ze zei keek hij haar doordringend aan, zijn blik werd harder en vol paniek. 'Wil je niet meer bij mij zijn? Je zou mij nooit meer alleen laten... Heb jij nu al genoeg van mij? Dat kan je niet maken... Ik zei toch dat ik een blok aan je been ben... Ga dan maar weg. Ga maar lekker je eigen ding doen als je zo klaar met mij bent...' zei hij nu. Het klonk vol met woede, maar hij was doodsbang dat ze hem echt alleen zou laten. Dat ze haar eigen dingen wilde doen. Hij was zo onaantrekkelijk nu, dan kwam ze vast iemand tegen die leuker was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 09:06

Lolita Fullbright

Ze sloeg haar ogen neer door wat hij tegen haar zei. Ze vond het verschrikkelijk dat hij zichzelf zo minderwaardig voelde. "Ik ben helemaal niet klaar met je, lieverd... echt niet. Ik wil voor altijd bij je blijven, maar ik mis iedereen zo erg... Ik vind het verschrikkelijk om opgesloten te zitten in een kamer en ik merk dat het niet goed is voor me." Legde ze hem zachtjes uit. "Ik zal je altijd blijven helpen, ik kom altijd bij je terug... je bent nooit alleen." Fluisterde ze tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 09:13

Leroy Fullbright

Hij had al zijn zelfbeheersing nodig om rustig te blijven en dat voelde niet goed. Hij merkte nu dat hij blijkbaar wel aardig gefrustreerd was, want hij kon zich echt niet inhouden. 'Ga maar dan... Ga maar naar ze toe. Ik snap heel goed dat er voor jou niets aan is bij mij. Toen we daar vastzaten zei je nog dat je zelfs altijd met mij in een kamer zou willen zitten, samen... Blijkbaar valt het toch tegen om samen met mij te zijn,' zei hij. Hij kwam overeind en hij keek haar vol pijn aan, daarna ging hij de badkamer in. Hij liet zich tegen de muur aan zakken en hij haalde trillend adem. Hij hoefde Lolita niet meer te zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 09:29

Lolita Fullbright

Ze deed hem duidelijk echt pijn. Hij was diep geraakt door haar. Ze haalde diep adem en keek naar hem. "Ik meende alles wat ik zei, echt waar. Ik wil altijd bij je in de kamer zitten, maar ik zeg je gewoon dat ik steeds banger Word, dat ik steeds meer nachtmerries krijg..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Hij liep de badkamer in en ze slikte moeizaam even. Langzaam opende ze de deur en keek ze naar hem.
"Ik bedoelde het niet zo lullig, maar ik voel me steeds slechter worden en daar wil ik wat aan gaan doen." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 09:53

Leroy Fullbright

Ze kwam naar hem toe en hij keek langzaam op. 'Ga maar. Je moet je vooral niet tegen laten houden door mij. Ik wil dat jij beter en gelukkiger bent. Het maakt niet uit...' Mompelde hij. 'Negeer mij maar gewoon, ik ben een egoïstische klootzak en jij moet je niets aantrekken van wat ik zeg. Denk aan jezelf, dat is het belangrijkste. Ik overleef het wel. Laat het maar zitten.' zei hij zacht. Nu wilde hij ook liever alleen zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 16:59

Lolita Fullbright

"Nee, liefje... Nu voel ik me echt heel erg egoïstisch.." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze ging naast hem zitten en sloeg haar armen om hem heen. "Het spijt me... Ik wil je helemaal geen pijn doen, echt niet. Ik wil je graag bij me hebben. Ik zou graag samen met jou alles doen.. als je het durfde had ik je overal mee naar toe genomen." Fluisterde ze hem lief en zacht toe. "Ik wil niet egoïstisch zijn... echt niet."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 17:30

Leroy Fullbright

'Ik ben altijd egoïstisch geweest, jij niet,' zei hij zacht. Hij leunde tegen haar aan en hij sloot zijn ogen heel even, hij vond dit wel moeilijk. 'Ik kan niet mee... ga jij maar alleen, ik wacht hier wel op je. Zodra ik meer durf zal ik met je mee gaan, maar ik kan het echt nog niet, dan ben ik hier veel liever alleen.' fluisterde hij. Hij durfde alleen nog maar Layka en Esmeralda onder ogen te komen, dat was het. Waarschijnlijk zou hij echt gek worden als hij iemand anders zag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 18:08

Elvira Solore

Ze haalde diep adem toen hij klaar was en ze trok de pruik van haar hoofd af die toch al wel een beetje scheefgezakt zat. Ze gooide haar haren los en legde haar hoofd vervolgens tegen Nathan aan. Hij vond haar echt geweldig. “Hmm… ik hou echt heel erg veel van je en ik ben ongelooflijk blij dat het werkt.” Sprak ze zacht en lief tegen hem. Ze streelde met haar vingers over zijn wang heen en keek naar hem.
“Ik denk alleen wel dat we een soort code of een gebaar moeten afspreken als ik je zo verkleed opzoek… straks daagt iemand anders je ook uit en dan denk jij dat ik het ben.” Zei ze nu en ze keek hem doordringend aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg of ze het wilde uitproberen of wilde wachten. “Ik denk dat ik het een paar dagen aan wilt kijken zo. Ik wil weten hoe het blijft voelen als ik weer heel even hier ben. Goed?” Vroeg ze nu met een glimlach. “Ik weet het gauw genoeg, maar voor nu wil ik wachten.” Sprak ze duidelijk en eerlijk tegen hem.
“Maar ik moet weer even aan de slag, zullen we samen gaan eten straks?” Ze streek even over zijn arm heen en keek hem met een lieve glimlach aan.


Layka Samira

Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze kreunde zachtjes. Ze vond het heerlijk wat hij met haar deed. Hij bleef wel rustig, maar ze merkte gewoon dat hij meer wilde. Ze liet hem even stoppen en keek hem met twinkelende ogen aan. “Ik vertrouw je echt volledig…” Fluisterde ze hem nu liefdevol toe. Ze ging nu langzaam op haar knieën zitten en deed zijn broek zachtjes open. Ze trok hem naar beneden en liet haar lippen er zachtjes overheen glijden. Het voelde niet eens meer erg. Totaal niet eigenlijk. Ze merkte dat het echt goed zat met haar eigen gevoel en dat ze dit wilde. Ze deed haar best om dit zo goed mogelijk te doen, maar eigenlijk interesseerde dat haar niet eens meer. Ze wilde dit doen, maar gewoon op haar manier.


Lolita Fullbright

Hij vertelde haar zachtjes dat hij altijd egoïstisch was geweest en zij niet. Hij leunde gelukkig wel tegen haar aan en ze hield hem stevig tegen haar aan. Hij vertelde dat hij niet mee kon. Dat ze alleen moest gaan, hij zou op haar wachten en zodra hij meer durfde, ging hij mee, hij kon het alleen echt niet, hij was liever alleen.
"Mag het echt?" Vroeg ze nu zacht aan hem. "Vind je het echt niet erg? Ik wil gewoon niet dat jij je hier gek zit te maken en bang word alleen... zal ik anders vragen of Esmeralda bij je wilt blijven?" Vroeg ze hem nu zacht en ze keek hem even doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 19:39

Nathan Gerono

'Ik weet het niet... haalt dat de spanning er niet uit? Als ik vanaf het begin af aan weet dat jij het bent, dan is het toch eigenlijk zoals normaal?' vroeg hij nu zacht. Hij had het nu echt niet doorgehad en daardoor was het juist zo vreselijk lekker, maar hij wist wel dat ze ergens gelijk had, hij was gewoon bang dat het niet meer zou werken als hij het wist.

Koning Jay Fullbright

'Ik vind het prima om te wachten, echt... ik hoop dat het goed blijft voelen en dat het tussen ons ook alleen maar beter wordt, maar dat vertrouwen heb ik volledig,' zei hij tegen haar. Hij streek kort langs haar wang en daarna glimlachte hij weer. 'Ik ben nu al heel blij dat dit allemaal zo goed gaat, het is heerlijk,' zei hij zachtjes. Hij vond het echt heel erg fijn. 'Ja, natuurlijk, dan zie ik je straks, ik ga zelf ook nog even aan het werk.' zei hij.

Duke Samira

Ze zei dat ze hem volledig vertrouwde en daardoor grijnsde hij, dit deed hem goed, het was heerlijk dat ze zo ontzettend veel vertrouwen had nu, dat vond hij geweldig. Hij zag dat ze opeens voor hem kwam zitten, waardoor hij haar wat verbaasd aankeek. Wat was ze van plan? Ze maakte zijn broek open en hij voelde heel goed wat het met hem deed. Hij kon bijna niet geloven dat dit echt ging gebeuren. Hij voelde dat ze het echt deed en direct kreunde hij diep. Hij sloot zijn ogen en hij genoot er zichtbaar van, dit vond hij nog altijd het aller leukste.

Leroy Fullbright

'Ja, het mag. Natuurlijk vind ik het erg, maar ik zie ook de noodzaak. Jij kan mij beter helpen als het beter gaat met jou zelf, zo simpel is het wel.' fluisterde hij. Door wat ze daarna vroeg dacht hij even na een uiteindelijk knikte hij. 'Dat is misschien wel zo verstandig. Ik denk niet dat het heel slim is als ik echt helemaal alleen ben,' stemde hij in. Dat kon nooit echt goed gaan, hij was veel te bang dat hij door alles helemaal door zou draaien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 20:00

Elvira Solore

Nathan vroeg haar of dat niet juist de spanning weghaalde, als hij het van het begin af aan al wist, dan was het gewoon normaal. "Daar heb je ook wel weer gelijk in. We kunnen het gewoon een beetje proberen, dan vinden we vanzelf wel wat het beste werkt. Ik ben gewoon heel erg bang dat een andere vrouw je probeert uit te dagen." Vertelde ze hem zacht en ze streelde langs zijn wang, ze vond het namelijk echt niet leuk als hij het met een ander deed.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij had er wel volledig vertrouwen in en hij vond het prima om te wachten op haar. Dat vond ze heel erg fijn, ze voelde zijn vingers langs haar wang, de aanraking was wat vreemd, maar ook wel weer fijn. Hij was er nu al heel erg blij mee. "Ik vind het ook echt heel erg prettig." Knikte ze hem nu toe met een grote glimlach. Hij zou haar straks zien en dan ging hij zelf ook nog even aan het werk.
"Mooi, ik kom je wel ophalen." Glimlachte ze en ze gaf hem nog even zachtjes een kus op zijn lippen. Daarna liep ze bij hem vandaan en klopte ze niet veel later bij haar moeder en Leroy aan.


Layka Samira

Hij kreunde diep door wat ze deed. Dat vond ze vreselijk leuk, met twinkelende ogen keek ze even naar hem op. Ze wist dat ze hem hier een heel groot plezier mee deed. Langzaam begon ze het ook steeds leuker te vinden en ze probeerde wat dingetjes uit waar ze zich gewoon goed bij voelde. Ze werd steeds enthousiaster in wat ze deed en haar handen gleden zachtjes over zijn lichaam heen.


Lolita Fullbright

Hij vond het erg, maar hij zag de noodzaak er wel in, zij kon hem beter helpen als het met haar ook beter ging. "Dankjewel, dat is heel erg lief..." Fluisterde ze liefdevol tegen hem en ze knuffelde hem nu eventjes met een grote glimlach. Hij vond het wel verstandig als Esmeralda bij hem was, het was niet heel slim om helemaal alleen te zijn. Ze hoorde een klopje op de deur.
"Daar is ze waarschijnlijk al, fijn." Glimlachte ze. ze kwam langzaam overeind en opende de deur voor haar dochter, ze omhelsde het meisje met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 20:32

Leroy Fullbright

Er werd al op de deur geklopt, Esmeralda kwam binnen en hij kwam daardoor omhoog. Hij keek even naar Esmeralda en daarna ging hij op de bank zitten. Hij glimlachte zwakjes naar Lolita. 'Ga maar... Ik red het wel met Esmeralda, geloof ik... En anders laat ik je ophalen.' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij had het echt moeilijk, maar hij moest haar laten gaan. Dat zou beter zijn voor hun allemaal, daarom accepteerde hij het ook, al was het met wat moeite.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 20:37

Lolita Fullbright

Leroy nam plaats op de bank en ze glimlachte naar hem. Hij zei haar dat ze mocht gaan en dat hij het wel redde, anders liet hij haar wel ophalen. "Fijn, dankjewel..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Esmeralda glimlachte even naar Leroy, Lolita zag aan haar dat het beter met haar leek te gaan. Het meisje nam plaats, nog wel aan de andere kant van de kamer. "Hoe gaat het?" Vroeg ze aan Leroy. Daarna ging Lolita weg. Ze liep over de gangen heen en haalde diep adem. Ze wilde heel erg graag eventjes bij Jay kijken om te zien hoe het ging met de jongen. Langzaam klopte ze aan op de deur van de werkkamer, ze keek wel lichtelijk achterdochtig om zich heen, gewoon omdat ze nog niet echt heel erg veel vertrouwen in de omgeving had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 20:53

Koning Jay Fullbright

Hij zat geconcentreerd te werken, het ging vreselijk goed. Hij vermaakte zich enorm, het werk ging hem makkelijk af en hij werd steeds fanatieker. Als hij zich ergens op stortte ging het daarna geweldig. Hij hield even op toen hij een klop op de deur hoorde. ' Kom maar binnen hoor...' zei hij tegen degene achter de deur. Hij ging nog even door, waarschijnlijk kwam iemand wel binnen als ze iets van hem zouden willen of wilden praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 21:00

Lolita Fullbright

Ze mocht binnenkomen van Jay, ze deed langzaam de deur open en keek naar hem met een klein glimlachje, ze sloot de deur weer achter zich en keek naar Jay. "Hé jongen." Sprak ze zacht. Ze had hem echt al lang al niet meer gezien. Ze kwam langzaam dichterbij en ze merkte toch dat ze zich bang had gemaakt en dat ze zich niet echt heel erg goed voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 21:26

Koning Jay Fullbright

Het was Lolita die binnen kwam en hij keek haar glimlachend aan. 'Wat leuk om jou te zien...' zei hij tegen haar. Hij kon zien dat ze bang was en daardoor bleef hij rustig zitten. 'Weet je nog dat je vroeger zo bang was? Dat we zo goed met elkaar konden praten? Dat is nog steeds zo, Lolita... Ik geef om je en ik wil heel graag met je praten, maar alleen als jij het wilt. Ik vind het al heel erg leuk dat je hier bent.' zei hij heel lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 21:30

Lolita Fullbright

Jay vond het leuk om haar te zien en daardoor glimlachte ze naar hem. Hij bleef rustig zitten en begon tegen haar te praten. Ze knikte een beetje en glimlachte. "Dat weet ik heel erg goed..." Fluisterde ze. "Daarom kom ik ook als eerste hierheen." Glimlachte ze hem nu toe. ze kwam dichterbij en keek hem aan. "Stoor ik je heel erg? Ik wil heel erg graag naar buiten, een wandeling maken met iemand." Vertelde ze hem nu zachtjes. Ze wist nog niet of ze iets kon vertellen, maar ze vond het gewoon fijn om weer buiten te zijn, ze was gek op de buitenlucht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 21:41

Koning Jay Fullbright

'Dat vind ik heel fijn. Je kan altijd naar mij toe komen en je zal mij nooit echt storen.' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna zei glimlachte hij en kwam hij overeind. 'Dat vind ik een heel erg goed idee. Ik kan wel wat frisse lucht gebruiken. De hele dag in deze muffe kamer zitten kan nooit echt goed zijn, geloof ik...' zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij liep naar de deur en hij opende die. 'Is mijn vader alleen nu?' Vroeg hij daarna aan haar, ietwat bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 21:49

Lolita Fullbright

Hij vond het fijn en zei dat ze altijd naar hem toe mocht komen, ze zou hem nooit storen. "Dat vind ik heel erg prettig om te weten. Dankjewel." Knikte ze nu met een glimlach. Hij vond het een goed idee om te gaan wandelen, hij kon wel wat frisse lucht gebruiken. "Gelukkig." Knikte ze en ze stapte weer naar buiten toe, eenmaal op de gang stak ze haar arm door die van Jay heen. Gewoon omdat ze zich dan wat veiliger voelde voor de wereld om haar heen. Hij vroeg bezorgd of zijn vader alleen was.
"Nee, ik durfde hem niet alleen te laten, Esmeralda is nu bij hem." Vertelde ze hem zacht. "Ik vind het echt zo moeilijk, Jay... echt verschrikkelijk... ik vind het steeds moeilijker om met hem om te gaan." Zei ze nu heel eerlijk. Ze moest het gewoon aan iemand kwijt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 21:57

Koning Jay Fullbright

Hij voelde dat ze hem vast pakte. Hij glimlachte daardoor even en hij keek haar trots aan. Hij waardeerde het enorm dat ze hem wel leek te vertrouwen. Gelukkig vertelde ze hem dat zijn vader niet alleen was, Esmeralda was bij hem. daar was hij wel blij mee. Ze vertelde hem ook dat ze het lastig vond. 'Hoe komt dat? Weet je waar dat gevoel vandaan komt?' Vroeg hij. Als ze dat wist, dan was er misschien ook wel iets aan te doen. Hij had alleen echt geen idee wat er nou eigenlijk gebeurd was en wat er aan de hand was. Zijn vader was heel erg bang, dus hij kon zich wel voorstellen dat het lastig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 22:13

Lolita Fullbright

Hij was trots op haar, ze zag het in zijn blik. "Ik vertrouw jou wel, je bent eigenlijk altijd wel lief voor me geweest." Zei ze hem nu zachtjes. Hij vroeg aan haar hoe het kwam dat ze er zoveel moeite met Leroy had. "Hij voelt zich een blok aan mijn been en vind zichzelf helemaal niets waard zonder mij. Het enige wat hij wilt is de perfecte man voor mij zijn en het enige wat ik wil is dat hij zichzelf is... dat hij zich prettig voelt en zelf dingen doet. " Zuchtte ze nu zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 19/12/2015, 22:27

Koning Jay Fullbright

Ze vertelde over zijn vader en hij knikte langzaam. 'Ik begrijp het wel, geloof ik... Ik begrijp dat het heel lastig is zo. Is dit niet iets dat uiteindelijk wel weer goed komt? Wordt het niet beter als hij zich over een tijdje wat beter voelt? Het is niet goed, hij zou niet zo afhankelijk moeten zijn, dat was bij Esmeralda en mij ook een beetje het probleem... Nu gaat het goed tussen ons.' vertelde hij haar. 'Maar hij is nu bang, dus nu is het ergens ook wel een beetje lastig en logisch.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 19/12/2015, 22:38

Lolita Fullbright

Hij begreep het wel, vooral dat het lastig was. Hij vroeg zich alleen af of het niet uiteindelijk goed komt. "Hij is bang dat hij me nooit meer aan kan raken, het zit echt heel erg diep." Zei ze hem zachtjes terwijl ze langzaam door de tuinen liep met hem. Hij zei dat het niet goed was en dat zijn vader niet zo afhankelijk moest zijn, dat was bij hem en Esmeralda ook het probleem.
"Dat probeerde ik hem ook te vertellen, maar hij werd boos en raakte denk ik in paniek toen ik dat zei..." Fluisterde ze. Jay haalde aan dat Leroy nu bang was en dat het wel lastig en logisch was. "Ik weet het... ik moet ook meer geduld hebben, maar ik vind het verschrikkelijk om hem elke dag zo bang en zo verdrietig te zien." Ze voelde de tranen in haar ogen branden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 23 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum