Medieval Times

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 07:51

Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn arm om haar heen en ze keek naar hem op, ze mocht morgen een dagje met hem doorbrengen, dat was ook goed voor Nathan en Elvira. Hierdoor knikte ze. "Fijn." Zei ze zachtjes. Ze kreeg een kusje van hem en hij fluisterde dat hij blij met haar was, haar ogen straalden liefdevol. "Ik hou heel veel van je." Fluisterde ze zacht. "Welterusten, knappe koning." Zei ze lief, daarna sloot ze haar ogen en viel ze al gauw in slaap.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 08:39

Koning Stephen Lahero

Hij keek glimlachend toe hoe ze in slaap viel, ze was echt ongelooflijk mooi. Hij dacht na over wat ze gezegd had en hij ademde diep in. Hij wist het niet zo goed. Ze sliep, ze had niks door, maar hij vond het toch wat raar. Hij besloot het eerst maar met zichzelf te doen. Doordat ze sliep was dat eigenlijk geen enkel probleem, het was juist wel extra spannend omdat ze er bij was. Hij liet zijn hand zachtjes over haar lichaam glijden en hij trok de dekens weg, zodat hij haar helemaal kon zien. Het was nogal intens, hij moest zich wel wat meer inhouden nu.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 09:30

Elvira Solore

Ze grijnsde doordat hij haar plaagde. "Nee, dan kan ik je echt niet meer aan." Grinnikte ze zachtjes. Hij zou het fijn vinden als ze het zou proberen om hem te laten zien hoeveel ze van hem hield, hierdoor glimlachte ze naar hem en knikte ze even. Ze wilde het graag proberen. Ze deed zachtjes zijn shirt uit en streelde met haar vingers heel zacht en teder over zijn huid, haar lippen drukte ze op zijn borst en ze genoot zelf wel heel erg van wat ze deed, dit vond ze fijn.

Koningin Fay Lahero

Na een tijdje kreeg ze het behoorlijk koud, dat Stephen de dekens weg had gehaald, had ze niet gemerkt, ze sliep al. Ze kroop dichter tegen Stephen aan met haar lichaam en probeerde weer wat warm te worden, dit deed ze deels ook door wat te gaan gloeien.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 09:36

Koning Stephen Lahero

Ze kwam dichter bij hem liggen en hij voelde haar warme huid tegen zich aan. Hij kon het toch gewoon proberen? Ze sliep toch, ze had gezegd dat het mocht en misschien zou hij het wel heerlijk vinden. Hij liet zijn hand over haar rug glijden en daarna drong hij heel erg zachtjes bij haar naar binnen. Hij kreunde een beetje en hij trok haar nog meer tegen zich aan. Het was heel erg heftig, maar doordat hij zich niet hoefde te schamen voelde het niet vervelend. Hij bewoog langzaam en hij haalde diep adem. Hij hield het nu al makkelijker vol dan normaal en het was heerlijk. Het was alsof het gewoon zonder druk was. Dit was eigenlijk veel fijner dan wanneer ze wakker was. Hij schrok van die gedachten en daardoor kwam hij meteen van haar af. Hij wilde niet dat het beter voelde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 09:42

Koningin Fay Lahero

Ze werd er toch wakker van, maar ze vond het heerlijk, hij deed het heel langzaam en hield het vol, het was ook veel meer ontspannen, ze hield haar ogen gesloten en liet hem zijn gang gaan, maar ineens stopte hij. Ze opende langzaam haar ogen en streelde over zijn borst heen.
"Lieve Stephen, het maakt niet uit als het niet gaat of juist beter dan normaal. Als dit voor jou werkt, kunnen we langzaam uitwerken naar het moment dat ik wel wakker blijf, dit is juist goed, nu hebben we een start moment en kunnen we dat uitbouwen." Fluisterde ze zachtjes en wat slaperig tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 10:33

Koning Stephen Lahero

Uit het niets voelde hij de hand van Fay op zijn borstkas, hij keek haar geschrokken aan, hij had helemaal niet door gehad dat ze wakker was. daardoor raakte hij alleen nog maar meer in paniek. 'Ik wil het niet... Het is toch walgelijk dat ik het lekkerder vindt als jij niet wakker bent? Dat hoort niet, dat kan echt niet... Ik vind het vreselijk, ik wil er van genieten als je gewoon wakker bent. Niet als ik het puur voor mezelf doe en niet voor jou...' zei hij, zijn stem trilde zelfs heel erg nu.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 10:36

Koningin Fay Lahero

Hij raakte in paniek. "Sst.. rustig maar lieverd." Fluisterde ze zachtjes tegen hem, hij vond het walgelijk, het hoorde niet en hij wilde ervan genieten als ze gewoon wakker was.
"Ik werd ook wel een beetje wakker en ik vond het heerlijk, Stephen, ik vond het echt heerlijk." Zei ze hem nu zacht en ze streelde langs zijn wang. "Dit is iets wat je voor jezelf mag doen, hierin mag je aan jezelf denken, echt waar. Ik wil dat jij er beter van wordt, dat is het belangrijkste." Gaf ze doordringend aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 11:19

Koning Stephen Lahero

Hij deed zijn best om weer wat te kalmeren, maar dat was verdomd lastig nu. 'Wat als het hier bij blijft? Wat als ik hier zo erg van geniet dat ik het niet meer normaal kan? Ik weet niet of dit allemaal wel zo goed is...' sprak hij zijn zorgen uit. Hij was echt bang dat het dan nooit beter zou worden. Hij sloot zijn ogen, maar het onrustige gevoel bleef. Hij was ook zomaar opgehouden, dat was al de tweede keer, hij raakte daardoor ook niet echt spanning kwijt. 'Vind je het echt niet erg?' Vroeg hij heel zacht. 'Ik vind het niet leuk om alleen aan mezelf te denken...'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 11:32

Koningin Fay Lahero

"Lieve Stephen, het gaat vanzelf beter, echt waar, maar het maakt me niet uit of het een jaar duurt of misschien wel langer. Het komt echt wel goed. Niet bang zijn." Fluisterde ze lief tegen hem. "Ik vind het geweldig dat je het gewoon kunt. Ook al slaap ik, je kunt het tenminste, daar ben ik al blij mee." Glimlachte ze hem toe. Hij vroeg of ze het echt niet erg vond en ze keek hem liefdevol aan. "Nee, ik vind het niet erg, echt niet. Je mag best aan jezelf denken, als het hier beter van word heb ik er op de lange termijn profijt van, dat is fantastisch." Zei ze lief.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 12:04

Koning Stephen Lahero

Hij knikte langzaam, hij vond het echt moeilijk. 'Ik weet niet of ik het nu nog kan...' zei hij zacht tegen haar. Hij sloot zijn ogen weer en hij kwam nu wel weer een beetje tot rust, maar nog steeds voelde het vervelend en onrustig. Hij wilde het eigenlijk gewoon met haar doen, maar dat zou hem niet opluchten. Hij vloekte zacht en hij kwam overeind. 'Ik ga wel een stukje lopen.' Mompelde hij. Hij trok gehaast zijn kleding aan en daarna ging hij naar buiten. Hij raakte hier echt enorm gefrustreerd door en dat had hij niet snel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 12:12

Koningin Fay Lahero

"Het hoeft ook niet... als het niet lukt." Zei ze lief tegen hem en ze keek hem met een glimlach aan. Ineens vloekte hij en ze keek verbaasd naar hem op. Hij ging een stukje lopen. "Oh.. oké.." Fluisterde ze, ze slikte even. "Het spijt me..." Zei ze zachtjes. Hij ging de kamer uit en zij sloot even haar ogen om we er verder te slapen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 12:19

Koning Stephen Lahero

Hij stond op de gang en hij kneep zijn ogen dicht, hij kon echt niet ontspannen. Het was zo vreselijk frustrerend. Hij ademde trillend in en hij ging weer naar binnen. 'Ik hou het echt niet vol... Kunnen we het niet gewoon proberen?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij wist niet of ze het wel wilde, maar hij wilde wel. Hij zou waarschijnlijk enorm snel klaar zijn, want het bouwde zich nu wel heel erg op. Hij schaamde zich echt enorm kapot, maar hij werd gek van het gevoel. Hij kwam langzaam dichterbij en hij ging op de rand van het bed zitten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 12:24

Koningin Fay Lahero

Stephen kwam al gauw weer terug en ze draaide zich naar hem toe, ze keek hem aan en hij wilde weten of ze het niet gewoon konden proberen. "Natuurlijk kunnen we dat, geen probleem." Zei ze lief. Ze pakte hem vast toen hij op het bed kwam zitten en ze trok hem naar haar toe. "Je bent lief, maak je geen zorgen, ik hou van je.. Dit veranderd daar niets aan, je hoeft je niet te schamen." Fluisterde ze met een zachte stem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 12:44

Koning Stephen Lahero

Ze draaide zich naar hem toe en ze zei dat ze het natuurlijk konden doen. Daardoor glimlachte hij dankbaar. Ze was enorm lief, maar toch vond hij dit vreselijk moeilijk. Hij was gewoon bang. Hij pakte haar zacht vast en hij zoende haar langzaam, maar toen hij meer wilde doen dacht hij aan Fay en Nathan. Hij schaamde zich gewoon te erg en hij kon het niet van zich af zetten. 'Ik durf niet.' Mompelde hij heel zacht. Het zou gewoon gênant worden. Hij wilde niet dat iedereen beter was dan hij. Hij wilde het niet alleen kunnen als ze sliep.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 13:38

Koningin Fay Lahero

Hij pakte haar zachtjes vast en zoende haar, ze zoende hem zacht en voorzichtig terug. Ineens zei hij dat hij niet durfde. Ze legde haar hand zachtjes op zijn wang. "Lieve schat.. Ik zal je nergens op beoordelen... doe wat je wilt, waar je je goed bij voelt en denk aan al onze fijne momenten samen, we hebben het zo goed." Klonk haar stem lief tegen hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 13:57

Koning Stephen Lahero

Fay was zo lief voor hem, maar hij was zo bang. Hij was nog steeds enorm onzeker, soms leek het alleen maar erger te worden, zoals nu. Dit waren vreselijke momenten. 'Ik kan het gewoon niet...' Fluisterde hij. 'Ga maar weer slapen, het gaat toch niet werken zo... Misschien gaat het over een tijdje beter...' Zei hij zacht. Hij had er ook echt geen zin in als het zo ging. Hij kon het niet met haar, het werkte zo echt niet en hij raakte steeds meer gefrustreerd. Het was een heel vervelend gevoel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 14:24

Koningin Fay Lahero

Ze schudde haar hoofd,toen hij zei dat ze het moest laten. "Ga eens liggen." Ze duwde hem op het bed. "sluit je ogen en denk nergens meer aan. Maak je hoofd helemaal leeg, oké?" Klonk haar stem. Ze legde haar hand op zijn voorhoofd en zorgde ervoor dat er alleen maar fijne dingen zijn hoofd binnen kwamen. De nare dingen en onzekerheden hield ze buiten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 15:48

Koning Stephen Lahero

Door wat ze deed sloot hij zijn ogen, het werkte wel. Hij dacht aan alle mooie dingen en hij hield zichzelf heel erg rustig, maar nog steeds viel de onzekerheid niet helemaal weg. Hij was onrustig, hij had moeite om alles los te laten en hij voelde zich gewoon niet helemaal goed. Hij sloot Fay in zijn armen en hij ademde langzaam in. 'Laten we alsjeblieft gewoon slapen... Ik wil bij je zijn, met je knuffelen, maar dat is het... Het spijt mij... Het werkt niet meer...' Fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 16:05

Koningin Fay Lahero

Het bleek duidelijk dat haar kracht niet sterk genoeg was... Stephen bleef onrustig en onzeker, ze vond het jammer, maar het was niet anders ze kon niet heel veel meer voor hem doen...Hij nam haar in zijn armen en wilde slapen, hij wilde bij haar zijn, knuffelen en dat was alles. "Hé, maakt niet uit, ik wilde het proberen voor jou, omdat het jou anders zo erg frustreert." Zei ze zacht en lief. Ze streek langs zijn wang en kroop daarna in zijn armen
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 16:21

Koning Stephen Lahero

'Het komt ooit wel weer, nu wil ik bij je zijn, die frustratie overleef ik wel.' zei hij zacht. Ze kroop tegen hem aan en hij bleef haar heel stevig vasthouden. Hij was helemaal niet ontspannen, maar zijn lichaam verbruikte flink wat energie doordat hij onrustig was en daarna zakte hij uiteindelijk toch wel weg, maar zelfs in zijn slaap was hij veel onrustiger dan hij normaal was. Hij bewoog best wel heen en weer en hij sprak halve woorden, maar hij bleef wel slapen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 18:23

Koningin Fay Lahero

Hij zei dat het allemaal wel kwam, nu wilde hij bij haar zijn, de frustratie overleefde hij wel. Ze knikte met een glimlach. "Je bent lief...." Hij hield haar heel stevig vast en ze merkte dat hij gespannen bleef, hij bewoog en praatte ook in zijn slaap, ze kon er echt niet van slapen. Ze kwam iets overeind en keek naar hem. Haar handen legde ze zachtjes op zijn wangen en ze begon zachtjes te prevelen. Ze probeerde hem zo rustig mogelijk te maken in zijn hoofd, het kostte haar vreselijk veel moeite, maar anders kon zij ook echt niet slapen en zou hij vermoeid wakker worden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 18:59

Koning Stephen Lahero

Hij wist niet precies wat er voor zorgde dat hij rustiger werd, maar hij werd het wel. Alle negatieve gevoelens verdwenen uit zijn hoofd, hij werd rustig, eindelijk ontspande hij en zijn lichaam werd daardoor een stuk kalmer. Hij pakte Fay automatisch vast en hij trok haar heel dicht tegen zich aan, alsof hij wist dat het Fay was die dit voor hem deed en hij haar wilde bedanken. Hij vond het gewoon super fijn en hij sliep veel beter zo.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 19:02

Nathan Gerono

Hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden, ze trok zijn shirt uit en door wat ze daarna deed sloot hij zijn ogen. Hij ademde langzaam in, het was heerlijk, maar het liet hem zo erg verlangen naar meer. Hij bleef wel rustig liggen, hij genoot er ook echt van, maar eigenlijk was het te veel. Het deed te veel met hem en hij wilde meer, dit was altijd het probleem. Hierdoor zou hij vanzelf ruw en wild worden, omdat hij het niet in kon houden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 23/11/2015, 19:07

Koningin Fay Lahero

Hij werd gelukkig wel rustiger, ze haalde even diep adem en voelde hoe hij haar vastpakte en dicht tegen hem aan, ze glimlachte eventjes en legde haar hoofd op zijn borst. Ze haalde een paar keer diep adem en kwam weer tot rust, het was lastig om dit voor hem te doen en daar had ze gewoon wat meer tijd voor nodig. Maar nu ze zo tegen hem aanlag, viel ze al heel erg snel in slaap. Hopelijk kon Stephen ook doorslapen.

Elvira Solore

Ze deed alles wel redelijk snel eigenlijk, ze nam er de tijd voor maar ging wel door, zodat hij niet al teveel tijd had om na te denken en erger te laten verlangen. Ze trok zijn broek uit en maakte daarna haar eigen kleding los en gooide die op de grond. Zacht liet ze hem in haar glijden en ze pakte stevig zijn handen vast en drukte die naast zijn hoofd op het bed. Ze bewoog sensueel en sexy terwijl ze hem wel heftig zoende, het sprak elkaar verschrikkelijk tegen, maar waarschijnlijk kon Nathan zich niet inhouden als ze niet iets wilds deed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 23/11/2015, 19:12

Koning Stephen Lahero

Hij opende zijn ogen langzaam toen de zon naar binnen viel, hij had wel goed geslapen, al was het begin nogal onrustig geweest. Hij staarde naar Fay en hij streek langzaam over haar rug heen, hij voelde het verlangen in zich branden en na een paar minuten hield hij het gewoon niet meer uit. Hij moest er iets mee doen, hij durfde het alleen niet met Fay, echt niet. Hij was veel te bang dat hij het weer lekkerder zou vinden dan normaal, dat kon hij niet accepteren. Daarom deed hij het maar bij zichzelf, al gaf dat hem ook niet meer echt hetzelfde gevoel. Hij probeerde zijn hoofd weer leeg te maken, hij probeerde te denken aan alle mooie momenten met Fay en langzaam ging het wat beter.

Nathan Gerono

Gelukkig ging ze aardig snel verder, dat zorgde ervoor dat hij niet echt wild werd, omdat ze hem niet liet wachten. Zodra ze hem in haar liet glijden kreunde hij diep, dit was vreselijk lekker. Ze pakte zijn handen en drukte die in het bed, waardoor hij haar verlangend aankeek. Zo kon hij haar niet aanraken, het maakte het een stuk heftiger. De manier waarop ze bewoog maakte hem gek en hij was blij dat ze hem heftig zoende, anders hield hij het niet meer uit.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven