Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 10:43

Koning Stephen Lahero

Hij genoot er van om dit te zien, het was leuk om te merken dat hij dit voor elkaar kreeg. 'Hm, het gaat beter dan ik verwacht had... Ik vind het ook echt lekker, het is lang geleden dat ik er zo van genoten heb... Heel erg lang geleden.' Fluisterde hij. Hij zoende haar langzaam en daarna kwam hij overeind. ' Zullen we nu even naar buiten? Ik vind het leuk om in bed te liggen, maar we kunnen ook gewoon buiten liggen toch?' Vroeg hij grijnzend aan haar. Hij drukte zacht zijn lippen in haar hals en daarna kwam hij toch echt overeind.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 12:08

Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat het beter ging dan hij had verwacht, hij vond het lekker en het was lang geleden. "Dat zeker, het was echt heel lang geleden, maar het was heerlijk en ik wil dit echt graag vaker proberen zo." Fluisterde ze hem toe en ze werd daarna weer door hem gezoend. Ze zoende hem liefdevol terug. Daarna wilde hij naar buiten toe met haar, ze konden ook gewoon buiten liggen natuurlijk.
"Dat is waar, ik geniet nu al van dit dagje, ik vind het heerlijk." Fluisterde ze zacht. Ze voelde zijn lippen even in haar hals en ze kreunde even zachtjes. Daarna kwam hij al overeind. Ze kwam met hem mee en keek in de kast. "Wat vind je hiervan?" Vroeg ze Stephen lichtelijk uitdagend. Het was een spierwit half doorzichtige jurk, maar hij was wel echt perfect voor het warme weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 12:53

Koning Stephen Lahero

Ze was echt heel vrolijk en ze stak hem enorm aan. Dat vond hij heel erg leuk. Ze liep naar de kast en hij trok zijn kleding aan, daarna vroeg ze naar zijn mening. 'Heerlijk...' Mompelde hij zacht. Hij kwam dichterbij en hij pakte haar vast, hij zoende haar heftig. 'Wil je dat ik mezelf niet meer in hou?' Vroeg hij plagend aan haar. Zijn handen gleden over haar lichaam en hij voelde zich ook echt beter. 'Wil je het buiten ook?' Plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 13:30

Koningin Fay Lahero

Hij mompelde daat hij de jurk heerlijk vond, ze grijnsde breed en werd daarna heftig door hem gezoend, ze vond het heerlijk en hij vroeg daarna plagend of ze wilde dat hij zichzelf niet meer inhield. "Misschien..."Plaagde ze hem terug en ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. Hij vroeg plagend of ze het buiten ook wilde.
"Van mij part doen we het overal, maar ik wil niet te snel gaan hoor Stephen, je moet je er wel goed bij voelen." Zei ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 16:58

Koning Stephen Lahero

Hij drukte haar zacht tegen de muur en hij keek haar grijnzend aan. 'Ik laat het je echt wel merken als ik niet wil... Ik ga het niet forceren. Ik wil het proberen als het goed voelt en als ik bang ben niet.' zei hij zacht tegen haar. ' Die jurk ziet er gewoon enorm goed uit, daardoor wil ik het opeens meer... Daar kan ik niks aan doen.' zei hij grijnzend tegen haar, daarna zoende hij haar weer zachtjes. Hij liet haar los en hij keek haar glimlachend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 17:52

Koningin Fay Lahero

Ze werd zachtjes tegen de muur gedrukt door hem, hij keek haar met een grijns aan en ze glimlachte breed, ze was blij dat hij haar vertelde dat hij het zou laten merken als hij niet wilde, hij zou het niet gaan forceren, hij wilde het proberen als het goed voelde.
"Hmm... dat vind ik fijn." Mompelde ze zacht tegen hem. Hij gaf aan dat de jurk er goed uitzag en hij daarom opeens meer wilde. Ze zoende hem zachtjes terug en streelde langs zijn wang. "Ik vind het leuk dat je zo bent." Fluisterde ze zacht. Ze werd vervolgens losgelaten en ze trok de jurk aan. Hij was wit en bedekt op de plaatsen waarvan ze liever niet wilde dat andere mannen het zouden zien, maar haar buik en de rest van haar lichaam was gehuld in de doorzichtige stof. Ze was gek op de jurken uit dit gebied, het was jammer dat het voor thuis te koud was om te dragen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 19:01

Koning Stephen Lahero

'Als ik gewoon samen met jou ben vind ik het ook leuk als ik zo ben.' zei hij tegen haar. Anders wat minder, het was zeker niet handig als hij zich op andere zaken moest concentreren. Ze trok de jurk aan en hij liet zijn blik goedkeurend over haar heen glijden. 'Ik zou willen dat ik het kasteel van Lucius over kon nemen... Dat we in het zuiden kunnen blijven. Dan kan Chayenne gewoon thuis blijven regeren. Ze kan beter met Jay opschieten dan ik, het zou beter zijn.' zei hij tegen haar. Zijn handen gleden heel langzaam over haar lichaam heen en daarna pakte hij haar vast om haar mee te nemen naar buiten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 19:05

Koningin Fay Lahero

Ze kreeg een goedkeurende blik van Stephen en ze glimlachte hem liefdevol toe. "En dat bedenk je je alleen maar door naar mijn jurk te kijken?" Vroeg ze plagend aan hem en ze grinnikte even zachtjes. "Het lijkt me wel fijn, ik vind het wel een heel erg prettig klimaat hier. Als Lucius dood is, heeft hij er toch niets meer over te zeggen, dan kunnen we doen wat we willen." Ze gaf Stephen een knipoog en ze voelde nog even zijn handen over haar lichaam glijden. Vervolgens werd ze vastgepakt en mee naar buiten genomen. Eenmaal buiten keek ze met een zachte grinnik naar de kleding die bij de ingang lag. "Nathan en Elvira nemen het er ook van blijkbaar." Lachte ze. Verder waren de twee nergens te bekennen, dat vond ze wel fijn, dan was Stephen beter op zijn gemak.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 19:23

Koning Stephen Lahero

'Dat is zo... Misschien doe ik het wel gewoon... Misschien neem ik de boel wel over hier. Als het met mijn gezondheid goed blijft gaan dan...' zei hij. Als hij weer last van zijn hoofd zou krijgen ging het niet, maar dat zagen ze dan wel weer. Ze wees hem op de kleding van Elvira en Nathan en hij schudde zijn hoofd. ' Ach, het is voor hun ook vakantie. Ik ben alleen maar blij dat ze het naar hun zin hebben.' zei hij, hij meende het ook echt. Hij was er blij mee omdat hij zag dat het voor Elvira en Nathan ook goed was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 19:33

Koningin Fay Lahero

Ze keek hem wat bezorgd aan toen hij het over zijn gezondheid had en ze drukte zachtjes een kusje op zijn wang, ze was nog steeds blij dat ze hem gered had toen hij bijna dood ging door de pijn in zijn hoofd. "Ik hoop dat het goed blijft gaan met je gezondheid." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij schudde zijn hoofd toen ze hem op de kleding wees en ze grinnikte even zachtjes.
"Ja, zeker, dat is ook heel erg fijn. Ik ben gewoon zo blij dat we eindelijk vakantie hebben. Het is echt veel te lang geleden dat we dit soort dingen hebben gedaan." Zei ze hem, ze sloeg haar arm om zijn middel heen en legde haar hoofd tegen hem aan terwijl ze verder liepen door de prachtige tuin.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 19:44

Koning Stephen Lahero

'Zolang ik een beetje rust hou en er op let gaat het goed. Ik heb helemaal niets te klagen.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij had het aan Fay te danken en hij hoopte dat het niet snel nog eens zo ver zou komen, al merkte hij heel af en toe dat het bonkende gevoel terug kwam, maar dat kon hij heel lang zonder problemen volhouden. De misselijkheid en duizeligheid was nog wel te doen. 'Ik ben er ook echt blij mee... We hebben dit wel verdiend na alles.' Stemde hij in, met een glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 19:51

Koningin Fay Lahero

"Gelukkig maar.." Glimlachte ze oprecht naar hem toen hij zei dat het goed ging en hij niets te klagen had. Hij was ook duidelijk blij met de vakantie, ze hadden dit wel verdiend.
"Pff... zeg dat wel, er is een hele hoop gebeurd, in de afgelopen jaren eigenlijk. Na de geboorte van Faith ben ik het allemaal een beetje kwijt geraakt... daarvoor hadden we het echt heel erg goed en werkten we veel minder hard dan tegenwoordig... Ik vraag me wel eens af hoe dat komt." Sprak ze hardop tegen Stephen. Op een mooie plek in de schaduw ging ze zitten. Hier was het heerlijk aangenaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 20:26

Koning Stephen Lahero

'Soms loopt het gewoon anders. Tijden zijn veranderd, we hebben in die periode geluk gehad dat het zo rustig was. De laatste jaren moest ik ook enorm veel weg, maar dat hoort er een beetje bij. Ik hoop dat het de komende tijd een beetje rustig blijft, maar we zullen het zien,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik zal de komende tijd wat meer vrije tijd inplannen, dat is voor ons ook beter,' zei hij, terwijl hij naast haar ging zitten. Hij liet zich languit neerzakken en hij sloot zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 20:45

Koningin Fay Lahero

Ze knikte door wat hij vertelde aan haar. "Ja, dat je weg moest, vond ik wel heel erg jammer." Zei ze hem nu zacht, ze meende het echt, dat was het ergste van allemaal, dat hij zo lang weg was. Hij hoopte ook dat het rustig bleef, maar ze zouden het wel zien. Ze knikte hierdoor even.
"Ik vind het wel heel erg fijn als je tijd vrij maakt voor ons, ook voor de kinderen is het wel een keertje leuk." Glimlachte ze. Hij zakte languit naast haar neer en hij sloot zijn ogen. Ze keek even naar hem en begon hem daarna plagend te kietelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 21:05

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik ook belangrijk, het is belangrijk voor hun toekomst en ik heb al zo veel gemist,' zei hij zacht. Daar had hij het moeilijk mee als hij weg was. Hij miste niet alleen Fay, maar ook nog eens zijn kinderen. Dat viel hem zwaar, vooral omdat hij zo gehecht was aan dat contact. Hij schrok een beetje toen hij opeens gekieteld werd en hij greep haar al snel vast. Hij trok haar bovenop zijn lichaam en hij kietelde haar terug, daarna sloeg hij zijn armen om haar heen en hield hij haar heel stevig vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 21:07

Koningin Fay Lahero

"Gelukkig weten ze hoe gek je op ze bent." Glimlachte ze Stephen liefdevol toe en ze keek hem eventjes aan. Wanneer ze hem begon te kietelen, leek hij eerst te schrikken, maar daarna werd ze bovenop hem getrokken en kietelde hij haar terug, ze spartelde en lachte vrolijk, net toen ze het op wilde geven, sloeg hij zijn armen om haar heen en hield hij haar vast. Ze legde haar hoofd op zijn borst neer en hield hem vast. "Ik hou van je..." Fluisterde ze heel zacht en liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 21:11

Koning Stephen Lahero

'Dat hoop ik dan maar,' fluisterde hij. Het was gewoon lastig voor hem, hij was er liever zo veel mogelijk bij, maar dat ging nou eenmaal niet. Hij had zo veel verantwoordelijkheden dat het niet te doen was, hij zou zichzelf bijna op moeten splitsen. Na het kietelen legde ze haar hoofd op zijn borstkas en hij glimlachte. 'Ik ook van jou,' fluisterde hij. Hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam glijden en hij genoot van het samenzijn met haar. 'We kunnen vanavond ook wel iets gaan eten in het drop... misschien willen Elvira en Nathan ook wel mee...' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 21:16

Koningin Fay Lahero

Ze haalde rustig adem terwijl ze daar zo lag. Hij hield ook van haar en ze glimlachte hierdoor even. Ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden. Dit was gewoon perfect, hier was ze gek op. Alles was goed nu en ze hield zielsveel van hem, dit was een onwijs fijn moment. Stephen stelde voor om iets in het dorp te gaan eten en misschien wilden Elvira en Nathan ook wel mee.
"Ja, dat lijkt me heel erg gezellig." Zei ze tegen hem. Ze tilde haar hoofd nu even op en streelde met haar vingers liefdevol langs zijn wang. Ze merkte de vlinders weer op, het verliefde gevoel wat ze de laatste paar dagen bij Nathan had gevoeld, maar nu voelde ze het voor Stephen... misschien was dit alles wel wat ze nodig had, dat ze het fijn had met Stephen... de laatste tijd had ze het vaker fijn met Nathan en daar kwam misschien wel dat verliefde gevoel vandaan, maar nu merkte ze dat ze amper aan Nathan dacht eigenlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 21:26

Koning Stephen Lahero

Het leek haar gezellig en ze keek hem aan, ze streelde langs zijn wang en hij zoende haar langzaam. Het was heel erg fijn. Hij draaide haar om en hij boog over haar heen, hij liet zijn vingers over haar benen glijden en hij trok haar jurk ietsjes omhoog, maar daarna hield hij op. Hij had er wel zin in, maar het voelde toch niet zo heel erg goed. Het was fijn, maar hij merkte heel duidelijk op dat hij gespannen was en misschien was het voor nu wel te veel. Hij moest het niet nu willen, niet buiten, dat kon hij gewoon niet aan. Hij ademde langzaam op en hij liet zijn handen van haar lichaam glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 21:32

Koningin Fay Lahero

Ze werd langzaam door hem gezoend en na een tijdje draaide hij haar om en boog hij zich over haar heen. Ze voelde zijn vingers over haar benen glijden en hij trok haar jurk omhoog, maar toen stopte hij. Zijn handen gleden van haar lichaam af, ze kroop weer dicht tegen hem aan en sloeg haar armen om hem heen. Ze was gewoon stapelgek op hem en wilde hem knuffelen, dat voelde prettig. Het hoefde van haar nu niet eens perse. Het was gewoon fijn en gezellig momenteel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 21:35

Koning Stephen Lahero

Ze leek het gelukkig niet zo erg te vinden, hij werd geknuffeld en hij hield haar zo even vast. 'Ik wil het wel, maar misschien wil ik nu wel te veel in één keer,' fluisterde hij, zodat ze wist waarom hij ineens ophield. 'Die jurk zorgt dus toch voor dat ik over mijn eigen grenzen heen ga,' zei hij daarna plagend. Hij ademde langzaam in, hij merkte wel meteen dat hij eigenlijk al het lichamelijk contact minder leuk vind. Dat was altijd als hij dit voelde, dan kreeg hij het moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 21:37

Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat hij het wel wilde, maar hij dacht dat het teveel was in één keer.
"Dat zei ik toch." Plaagde ze hem nu vrolijk en ze keek hem met een grijns aan. Hij plaagde haar dat de jurk ervoor zorgde dat hij over zijn eigen grenzen heen ging.
"Geef de jurk maar weer de schuld, houd je ogen voortaan maar dicht dan." Zei ze terug tegen hem met een plagende grijns en ze legde haar hand voor zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 21:39

Koning Stephen Lahero

'Soms ken je mij beter dan ik mezelf ken,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Dat is een beetje lastig, maar ik zal mijn best doen om minder te kijken,' zei hij lachend, ze legde haar hand voor zijn ogen en daardoor grinnikte hij even. 'Hm, dit is ook wel spannend natuurlijk,' plaagde hij haar daarna. Het was fijn dat hij wel gewoon ontspannen bleef nu, daar was hij enorm blij mee. Hij wit dat hij dat gevoel vast moest zien te houden, maar dat was nog aardig lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/11/2015, 21:43

Koningin Fay Lahero

"Jij kent jezelf helemaal niet zo goed als je denkt, anders zou je arrogant geweest zijn want je bent de perfecte man. " Zei ze plagend en met twinkelende ogen. Hij zou zijn best doen om minder te kijken en vond het ook wel spannend nu ze haar hand voor zijn ogen hield. Ze grinnikte zachtjes en drukte een kus op zijn lippen, daarna haalde ze haar hand weg en ging ze op haar knieën bij hem zitten.
"Wat zullen we nu gaan doen? Ik durf te wedden dat hier nog wel een paar super mooie plekjes zijn die ik nog niet gezien heb." Zei ze enthousiast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/11/2015, 21:46

Koning Stephen Lahero

'Ja, ja, hou maar op nu...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het helemaal niet nodig dat ze dat zo zei, hij vond zichzelf totaal niet perfect. Hij kreeg een kusje en daarna haalde ze haar hand weg. Ze ging op haar knieën bij hem zitten en hij keek haar even aan. Ze wilde weten wat ze nu gingen doen en hij glimlachte een beetje, daarna kwam hij overeind. 'Een stuk verderop is er een waterval... ik vind het er geweldig. Jij waarschijnlijk iets minder, maar ik wil het je wel graag laten zien...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 6 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum