Blackmore Academy

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 21:02

Katharina Forbes

Ze had gezien wat Rogan had gedaan. Één moord was nog wel te doen, maar meerdere, dat kon ze niet laten gebeuren. Ze liep door de gangen heen en pakte de jongen bij zijn arm.
"Jij gaat nergens heen. Adem diep in en uit en concentreer je op het geluid van je eigen ademhaling." Siste ze tegen hem.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 21:06

Rogan Bayn

Opeens verscheen er iemand, hij werd bij zijn arm gegrepen en hij wilde bijna iets doen, maar toch luisterde hij naar wat ze zei. Het hielp. Het lukte hem en hij werd bijzonder snel weer rustig. 'Wat is dit allemaal?' Vroeg hij haar na een tijdje. Er leek nu niets met hem te zijn, ondanks dat hij besmeurd was met bloed. Hij was wel gewoon kalm, maar hij wilde weten wat er allemaal gebeurde met hem en ook waarom dit zo was. Hij snapte het niet en daardoor had hij het gevoel dat hij langzaam gek werd.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 21:17

Katharina Forbes

Hij werd rustiger en ze liet zijn pols los terwijl ze zijn gedrag bestudeerde. Hij wilde weten wat dit allemaal was.
"Normaal leggen we dat morgen pas uit in de les, maar aangezien jij ontsnapt bent uit de kelders, is het misschien beter om dat nu al te vertellen." Zei ze hem nu wat streng.
"Wij hebben jouw DNA een beetje geüpgraded. Je bezit nu tevens over het DNA van een vampier én een weerwolf, iets wat jou een hybride maakt. Waarschijnlijk ga je heel erg snel het gevoel hebben dat je honger hebt, een honger die niet te stillen valt door eten, maar wel door bloed, mensenbloed. Bovendien kan je in een weerwolf veranderen, daar moet je bewust over leren te worden, zodat je weet wat je doet zodra je een weerwolf bent." Legde ze hem uitgebreid uit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 21:22

Rogan Bayn

Door wat ze vertelde staarde hij haar wat ongelovig aan. 'Waarom?' was de enige vraag die in hem op kwam. Waarom was dit gedaan? Waarom zouden ze hem dit aan doen? Hij vond het echt heel erg, maar vooral omdat hij het gewoon niet snapte. Hij begreep hier nog steeds niets van, al wist hij nu wel wat meer. Het bleef gewoon verschrikkelijk raar allemaal. Dit had toch gewoon geen nut?
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 21:28

Katharina Forbes

Ze begon te lachen door zijn vraag waarom dit zo was. "Dat is waar deze school op leeft, jongen. Iedereen hier is gemodificeerd. Iedereen krijgt ander DNA toegediend in zijn lichaam en daar gaan jullie mee leren leven terwijl wij een paar onderzoekjes af en toe uitvoeren op jullie." Legde ze met een grijns aan hem uit.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 21:49

Rogan Bayn

Hij bleef naar haar staren. 'Je bent walgelijk, net als die Scott. Stelletje gekken zijn jullie. Je bent niet goed in je hoofd,' gromde hij daarna. Hij trok zich los en hij liep verder, hij wilde naar buiten, even frisse lucht. Hij moest nadenken over alles wat er gebeurd was en over wat ze verteld had, daarna zou hij opzoek gaan naar de enige aardige persoon in deze gekke bende.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 22:00

Katharina Forbes

"Zo zou je het kunnen noemen, maar ik trek me niet echt veel aan van zo'n snotventje als jij. Je bent en blijft een experiment, je hele leven lang." Grinnikte ze hem toe. Hij trok zichzelf los en liep weg. Ze haalde haar schouders op en liep zelf weer verder, zonder zich ook maar iets aan te trekken van wat er gebeurd was allemaal.

Sasya Petrova

Ze had heerlijk even gedoucht en daarna had ze haar haren ingevlochten. Ze stapte de badkamer uit en ging in haar bed liggen. Ze deed het lichtje uit en ging even lekker liggen voor ze in slaap viel.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 22:04

Scott Selone

Hij had het bloed van ver kunnen ruiken, daarom was hij naar de kamer gegaan. Hij stond in de deuropening toen een stukje verderop Katherina liep, hij keek kort op naar haar. 'Genoten van de show?' vroeg hij, vrij neutraal. Daarna stapte hij de kamer binnen. Het was wel duidelijk wat hier gebeurd was en dit betekende dat hij nog een hele weg te gaan had met Rogan. De jongen was krachtig, maar duidelijk zonder enige controle.

Rogan Bayn

Hij liep weer door de gangen heen, hij keek goed rond en daarna dacht hij de goede kamer gevonden te hebben. Hij opende de deur heel zachtjes, hij zag haar in bed liggen. 'Sasya?' vroeg hij nu zacht. Hij wilde dit met haar bespreken. Hij wilde niet dat iemand anders hun zou horen, maar hij moest het hier gewoon over hebben, dit moest ze weten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 22:14

Katharina Forbes

Natuurlijk liep ze Scott tegen het lijf. Hij vroeg haar op een neutrale toon of ze genoten had van de show. "Helaas, ik was te laat." Vertelde ze hem. "Hij liep hier als een gek rond en ik heb hem wat gekalmeerd. Een moord is wel genoeg." Gaf ze aan. Bovendien vond ze het zonde, zijn kamergenoot was ook een interessante, helaas gingen ze dat zo dus nooit weten.

Sasya Petrova

Ze merkte dat de deur open ging en ze hoorde zachtjes haar naam. Ze gromde even zachtjes. "Ik zei dan wel dat je naar me toe moest komen... maar ik word er echt niet aardiger op als iemand me uit me slaap houdt." Mopperde ze hem toe. Ze kwam langzaam wat overeind en wreef in haar ogen. Ze keek naar Rogan en die blik werd langzaam een blik vol afschuw.
"Wat heb je gedaan..." Fluisterde ze, zijn kleren waren bebloed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 22:16

Scott Selone

Door wat ze zei knikte hij even. 'Ik wil even met je praten,' zei hij daarna. Zijn stem klonk doordringend, hij meende het duidelijk. Hij wilde wat dingen met haar bespreken en dat wilde hij niet zomaar hier op de gang. 'Een moord is meer dan genoeg, ik zal er voor zorgen dat het niet nog eens gebeurd. Ik hou hem wel een beetje in de gaten,'

Rogan Bayn

Door wat ze zei klemde hij zijn kaken op elkaar. 'Niet doen... ik kan er niets aan doen, straks word ik boos op je...' fluisterde hij, het klonk bijna angstig. Ze zag daarna hoe hij er uit zag en ze wilde weten wat hij gedaan had. 'Ik... ik weet niet goed wat er gebeurde... ik begrijp het niet, ik wilde niets doen, ik zweer het je...' zei hij, hij vond het zelf ook echt heel erg. 'Het gebeurde weer, ik weet niet waarom...'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 22:34

Katharina Forbes

ze hief haar hoofd in de lucht toen hij aangaf dat hij met haar wilde praten. Ze wilde zich niet klein opstellen of onzeker. "prima." ZIe ze hem nu. Hij vertelde dat hij ervoor zou zorgen dat het niet nog eens gebeurde, hij wilde Rogan in de gaten houden. "Dank je." Knikte ze hem toe.
"Waar wil je praten?" Vroeg ze nu.

Sasya Petrova

Hij klonk haast angstig toen hij aangaf dat hij misschien boos werd en dat hij er niets aan kon doen. "rustig maar... ik maakte maar een grapje." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij gaf aan dat hij niet goed wist wat er gebeurd was, hij zweerde het zelfs. Hij leek het echt vreselijk te vinden en ondanks hoe hij eruit zag en zij net gedoucht had, sloeg ze haar armen om hem heen en trok hem naast haar op haar bed.
"Rustig maar..." Klonk haar stem zacht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 22:38

Scott Selone

Ze keek hem constant aan en ze zei dat ze het prima vond, daardoor knikte hij even. Hij was er blij mee. Ze bedankte hem en vroeg waar hij wilde praten. 'Mijn kamer is ook wel een keer goed,' zei hij daar op, daarna liep hij voor haar uit naar zijn eigen kamer toe. Eenmaal binnen sloot hij de deur achter haar en bleef hij even staan, zijn blik gleed langzaam over haar heen. 'Ik wil onze vriendschap niet verpesten en ik heb het gevoel dat ik dat langzaamaan wel aan het doen ben,' begon hij, vrij open en eerlijk, vooral voor zijn doen.

Rogan Bayn

Het was maar een grapje, gelukkig maar. Daardoor ontspande hij weer wat, hij werd zelfs vastgepakt en tegen haar aan getrokken. Hij sloot zijn ogen en hij ademde diep in, nu kalmeerde hij opnieuw helemaal, het deed daardoor ook minder pijn. 'Ze vertelde mij wat ze gedaan hebben... ik heb ander DNA gekregen. Van een vampier en een wolf, of zo...' vertelde hij haar zacht. 'Dat is waar deze school voor is, om dat soort dingen te doen,'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 22:45

Katharina Forbes

Hij wilde nu naar zijn kamer toe gaan en ze liep met een knikje met hem mee. Ze bleef staan en sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze hem aankeek en naar hem luisterde.
"Ik houd gewoon niet van die dubbelzinnige opmerkingen van je. Bovendien vind ik dat we wel zakelijk moeten blijven, maar we mogen het ook prima gezellig hebben." Legde ze aan hem uit.

Sasya Petrova

Hij vertelde dat hij uitleg had gekregen, hij had DNA gekregen van een vampier en een wolf. Daar was de school voor. "Wat? Dat is afschuwelijk... waarom zouden ze dat doen? Is dit een school om te experimenteren of zo?" Vroeg ze hem nu. Ze begreep er vrij weinig van.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 22:54

Scott Selone

'Dat weet ik,' zei hij doordringend tegen haar. 'Ik weet het heel erg goed en het spijt mij. Ik weet dat we zakelijk moeten blijven, ik laat mij soms wat te veel mee slepen in wat ik voel en dat is niet goed. Ik had gewoon het idee dat je het zelf eigenlijk ook wel leuk vond,' zei hij tegen haar. Hij was er eigenlijk van overtuigd, maar blijkbaar ging hij nu wat te ver. Hij was niet te beroerd om dat ook toe te geven.

Rogan Bayn

'Ja, ze willen dingen uit proberen, of zoiets,' zei hij mompelend tegen haar. Hij wist het zelf ook niet heel erg goed, maar het klonk allemaal niet geweldig. 'Ze zei dat ik een soort van honger zou krijgen... dat ik mensen bloed zou willen drinken,' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 9/8/2015, 23:09

Sasya Petrova

Volgens Rogan wilden ze dingen uit proberen... "dus we worden allemaal laboratorium ratten? No way... Dat ga ik echt niet laten gebeuren, echt.niet." Zei ze meteen tegen hem. Hij gaf ook aan dat hij waarschijnlijk honger zou krijgen na een tijdje en dan mensenbloed zou willen drinken. Ze trok een vies gezicht. "Bestaat daar je eten tegenwoordig uit?" Vroeg e hem. "Ik kan wel wat smakelijkers bedenken..."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 9/8/2015, 23:11

Rogan Bayn

'Je hebt niet echt keuze, geloof ik. Je komt hier toch niet weg, ze houden alles in de gaten,' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna zei haalde hij zijn schouders op. 'Ik weet het niet echt ,ik begrijp er niets van,' mompelde hij. 'Ik wil niet terug naar die kamer, echt niet... wat moet ik doen? Kan ik niet hier blijven?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/8/2015, 21:27

Sasya Petrova

Volgens Rogan had ze niet echt een keuze want ze kwam hier toch niet weg. "Dat mag wel zo zijn, maar we kunnen er wel tegen vechten." Vertelde ze aan Rogan. Hij wilde niet terug naar zijn eigen kamer en vroeg of hij niet hier kon blijven.
"Ja, dat kan wel. Kom maar, dan kun je naast me slapen." Glimlachte ze hem toe. Er zal niets gebeuren, dat wist ze zeker, dit konden ze wel, dan kon hij lekker gaan slapen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/8/2015, 21:58

Rogan Bayn

'Dat is zo, dat kunnen we zeker...' Zei hij zacht tegen haar. Hij mocht bij haar slapen, hij keek haar even dankbaar aan. ' Je bent lief.' fluisterde hij. Hij vond het echt heel aardig, anders werd hij helemaal gek. 'Zal ik deze kleren maar wel uit doen?' Vroeg hij daarna met een grijnsje op zijn gezicht aan haar. Hij zag er nog steeds echt niet uit. Het was niet echt lekker om zo in bed te gaan liggen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/8/2015, 22:15

Sasya Petrova

"Ssst, zeg dat maar niet tegen iemand anders." Grinnikte ze zacht toen hij aangaf dat ze lief was. Hij had het over zijn kleding en ze knikte even. "Je mag ook best wel even onder de douche hoor." Zei ze hem zacht. Haar kamergenoot sliep nog steeds, gelukkig maar, dat was beter ook, er kon nu beter niets onverwachts gebeuren, dat zou waarschijnlijk slecht aflopen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/8/2015, 22:18

Rogan Bayn

'Waarom? Jij bent de enige die lief tegen mij is...' Zei hij zacht tegen haar. Hij mocht ook even onder de douche, hij knikte. 'Dat zou fijn zijn, dan doe ik dat wel even...' Zei hij. Dan was hij tenminste helemaal schoon, dat was voor haar ook wel fijn. 'Dan zie ik je zo weer' Zei hij. Hij liep de badkamer in en hij trok zijn vieze kleding uit, daarna stapte hij onder de douche. Voor zijn spieren voelde dit ook wel heel erg fijn.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/8/2015, 22:20

Sasya Petrova

"Tegen jou ja, maar ik denk niet dat ik dat tegen iemand anders kan zijn." Vertelde ze hem. het ging van begin af aan goed met Rogan en dat was voor haar heel erg bijzonder. Hij wilde wel even gaan douchen en ze knikte hem met een glimlach toe. Daarna kroop ze weer lekker in haar bedje en dommelde weer een klein beetje weg terwijl ze op hem wachtte.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/8/2015, 22:29

Rogan Bayn

Hij was klaar en hij trok alleen maar zijn ondergoed aan, daarna liep hij de badkamer uit. ze lag al in bed en hij glimlachte even. Hij kwam voorzichtig en zo stil mogelijk bij haar liggen. Hij wilde niemand wakker maken. Hij wilde gewoon hier blijven, want hij ging echt niet terug naar zijn eigen kamer. Als hij nu alleen was dan ging het niet goed, dan werd hij echt helemaal gek.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/8/2015, 22:43

Sasya Petrova

Ze merkte wel dat Rogan weer bij haar kwam liggen, gelukkig deed hij het heel rustig en stil. Ze lagen dicht tegen elkaar aan, dat kon ook niet anders in zo'n klein bedje. Het was ook niet eens heel erg, ze vond het eigenlijk best wel prettig.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 11/8/2015, 22:55

Rogan Bayn

Hij was zich heel goed bewust van haar lichaam zo dicht tegen hem aan, maar het was ook gewoon een heel erg klein bed. 'Lig je goed?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij sloeg zijn arm iets om haar heen, dan lag hij iets beter en lag hij haar waarschijnlijk ook niet zo heel erg in de weg. Hij vond het eigenlijk niet vervelend zo, hij was heel blij dat hij hier mocht blijven. Dit voelde een stuk fijner, nu was hij helemaal rustig.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/8/2015, 23:02

Sasya Petrova

"Sst... ik lig goed genoeg, ik wil nu gewoon slapen." Mompelde ze hem toe. Ze kon heel erg slecht tegen weinig slaap en bovendien wilde ze de volgende dag gewoon nog even goed nadenken over deze kwestie. Bovendien vond ze wel dat ze fris moest blijven, aangezien Rogan nu zou leven op bloed...
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen