Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 22:07

Sasya Petrova

Ze merkte dat hij schrok van haar aanraking. Hij gromde ook naar haar en ze keek in zijn ogen. Zachtjes beet ze even op haar lip en keek hem doordringend aan, ergens, daarachter zag ze nog steeds Rogan, ze herkende hem wel.
"Rustig maar... wees niet bang voor jezelf, Rogan... je doet me geen pijn, ik vertrouw je, je wilt mij geen pijn doen, dat weet ik." Zei ze hem zacht en geruststellend. "Ik ben hier om je te helpen, alles komt goed en je bent heerlijk zacht." Ze liet een klein glimlachje zien en streek voorzichtig weer een beetje door zijn haren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 22:11

Rogan Bayn

Ze sprak rustig tegen hem, waardoor hij zelf ook iets kalmer werd. Ze vertrouwde hem wel. Hij begreep het niet goed, maar hij vond het wel lief van haar. Hij voelde dat ze hem opnieuw aanraakte, weer gromde hij zacht, dit keer iets minder dreigend. Hij vond het nu iets minder erg, maar nog steeds moest ze wel voorzichtig blijven. Hij stapte zelfs ietsje naar haar toe, hij wilde voelen hoe alles nu was, het was echt heel erg raar om opeens een ander lichaam te hebben, maar toch voelde het wel wat natuurlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 22:18

Sasya Petrova

Hij gromde weer toen ze hem aanraakte, maar het was wel een stuk zachter dan daarvoor, ze glimlachte breed hierdoor naar hem. Hij kwam ook naar haar toe, een heel klein beetje.
"Goed zo, zie je wel, je kunt het wel." Zei ze complimenterend tegen hem. "En je verstaat me ook, of niet soms?" Glimlachte ze breed. Hij was echt mooi zo, als wolf. Ze vond het heerlijk om zo met hem om te kunnen gaan en ze wist zeker dat het hem ook goed deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 22:46

Rogan Bayn

Ze wilde weten of hij haar ook kon verstaan en hij gromde nog eens zacht. Hij verstond gewoon alles wat ze zei, hij kon alleen niet echt reageren. Hij legde nu zijn grote kop wat tegen haar aan en hij liet zich door zijn poten zakken. Misschien hielp het als hij gewoon rustig lag, dan kon hij wat beter kalm blijven. Hij wilde ook laten zien dat hij zich nu wel goed voelde, hij begon te wennen aan het gevoel. Hij wist alleen ook dat hij niet zomaar terug kon veranderen, hij had echt geen enkel idee hoe lang dit nog ging duren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 30/8/2015, 23:05

Sasya Petrova

Ze hoorde weer het zachte gegrom. Een soort antwoord op haar vraag of hij haar kon verstaan. "Gelukkig maar, dan weet je dat ik alleen maar probeer te helpen." Fluisterde ze zacht. Ze voelde hoe hij zijn kop tegen haar aan legde en bij haar kwam liggen. Ze sloeg haar armen en vleugels weer om hem heen en sloot haar ogen, haar gezicht begroef ze in zijn vacht.
"Hmm... van mij mag je elke nacht wel in een wolf veranderen, je bent een heerlijk kussentje." Plaagde ze een beetje. Ze vroeg zich wel af of er nog meer waren zoals Rogan die wel kwaad in de zin zouden hebben...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 30/8/2015, 23:47

Rogan Bayn

Door wat ze zei werd hij iets vrolijker, ze kreeg het vrij makkelijk voor elkaar bij hem en dat vond hij ook echt leuk. Hij lag zo eigenlijk best een lange tijd bij haar, tot hij opeens onrustig begon te worden. Hij kwam overeind en hij keek wat zoekend in het rond, maar al binnen een seconde sprong er iets op hun af. Hij sprong er direct naar toe, waardoor hij samen met de andere wolf op de grond klapte. Even werd de lucht uit zijn longen geperst, maar al snel kwam hij overeind en stonden ze recht tegenover elkaar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 12 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum