Blackmore Academy

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 10:40

Rogan Bayn

Ze voelde zich levendiger en beter en het voelde als een gemiste kans als ze het niet deed. 'Hm, oké,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij voelde haar hand op zijn wang en haar aanraking was heel zacht, daardoor sloot hij zijn ogen. Hij genoot er even van en daarna trok hij haar dichter naar zich toe en sloeg hij zijn armen om haar lichaam heen. Het voelde gewoon fijn, hij wilde haar even vasthouden.

Scott Selone

Hij merkte aan zichzelf dat hij gewoon echt kwaad was. Hij wilde eigenlijk weg, maar nu wilde hij hier blijven om haar te beschermen, als dat nodig was. Waarschijnlijk was het wel nodig. Hij deed het eigenlijk vaker dan hij zelf doorhad. Hij zuchtte en hij sloot zijn ogen, misschien had hij gewoon wat rust nodig.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 13:24

Sasya Petrova

Ze voelde hoe hij zijn armen om haar heen sloeg en ze hield hem vast en legde haar hoofd tegen zijn borst, het voelde fijn...
"Ik voel me ook echt heel erg veilig bij jou, ik vind het echt fijn." Fluisterde ze hem eerlijk toe. Het was gewoon alsof het zo hoorde, alsof dit alles was wat ze ooit had gewild.

Katharina Forbes

Ze schonk een glaasje wijn voor zichzelf in en trok haar benen op de bank, ze had toch heel erg veel aan Scott merkte ze nu, het was zo stil nu ze niet zoveel met hem op trok. Het was heel anders... het voelde ook raar. Misschien moest ze er wel gewoon aan wennen, hij wilde haar toch niet meer spreken.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 13:55

Rogan Bayn

Ze zei dat ze zich ook echt veilig voelde bij hem, ze vond het fijn. 'Ik vind het ook fijn, het voelt heel vertrouwd,' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar nog even, daarna keek hij haar glimlachend aan. 'Zullen we buiten een rondje lopen? Ik vind het fijn om nog even wat rust om ons heen te hebben.' zei hij zacht. Hij vond het gewoon niets om constant in dezelfde ruimte te zitten.

Scott Selone

Het was verschrikkelijk saai, hij bracht zo veel tijd met haar door en nu was dat in één klap voorbij. Dat voelde gewoon heel akelig, hij dacht alleen dat het voor Katharina helemaal niet zo zou zijn. Die vond dit vast gewoon fijn. Die werd helemaal gek van hem. UIteindelijk zakte hij in slaap, nog steeds wat peinzend en in gedachten.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 14:03

Sasya Petrova

Hij gaf aan dat het heel vertrouwd voelde en hij vond het ook fijn, ze knikte hierdoor even glimlachend. Hij pakte haar kin en ze werd nogmaals door hem gezoend, ze sloot haar ogen en ging erin mee, het was zo fijn. Daarna wilde hij samen met haar een rondje buiten lopen, ze knikte eventjes.
"Ja, prima, ik vind het heerlijk om buiten te zijn." Gaf ze breed glimlachend aan. Ze liep richting de deur en opende die, Katharina stond voor hun neus, ze had een doordringende blik in haar ogen en een wat vuile grijns rond haar lippen.
"Jullie hebben de regels overtreden. Rogan, jij hebt je van iemand gevoed. Aangezien Sasya het aanbood, zal zij degene zijn die onder handen word genomen." Sprak ze streng.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 14:04

Rogan Bayn

Ze vond het zelf ook een goed idee en ze liepen naar buiten, maar zodra ze de kamer uit gingen stond dat takke wijf voor hun neus. Hij keek haar doordringend aan, door wat ze zei werd zijn blik woedend. 'Je blijft met je poten van haar af.' zei hij, hij gromde het meer dan dat hij het gewoon zei. Ze moest het eens proberen. Zo te zien was Scott nergens te bekennen, ze kon hem niets maken. Hij liet Sasya niet door haar aangepakt worden, echt niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 14:12

Katharina Forbes

Rogan zei meteen dat ze van Sasya af moest blijven. "De regels zijn overtreden, Rogan, daarvoor hebben wij straffen." Gaf ze duidelijk aan. "En jij gaat mij niets doen." Ze trok Sasya ineens naar zich toe en hield haar in de houdgreep. Ze pakte het pistool uit haar jasje en zette die tegen de zijkant van haar hoofd.
"Als jij ook maar een beweging in mijn richting maakt, Rogan, gaat ze eraan." Sasya knipperde zelf wat met haar ogen. "Laat maar gewoon, Rogan..." Fluisterde ze zacht.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 14:14

Rogan Bayn

Door wat ze deed schudde hij zijn hoofd. 'Je bent zo ontzettend zielig. Een pistool? Serieus? Hoe zwak...' zei hij. Sasya vond dat hij het gewoon moest laten, maar dat dacht hij niet. Hij kon het ook niet echt. 'Je zal haar niet doden, je vindt haar veel te leuk. Je zal eerder mij uit de weg ruimen, aan haar heb je veel meer. Dat weet je zelf ook wel. Doe dus niet zo achterlijk en richt het pistool op degene die je ook echt iets aan zou willen doen. Misschien moet je eens op Scott richten...' gromde hij, vol woede en haat.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 14:18

Katharina Forbes

Hij bleef tegenstribbelen. "Oh, nee hoor." Zei ze meteen, nog steeds kalm, gevaarlijk en streng. "Ik heb meer van dit DNA liggen, Sasya of niet, ik kan het zo bij iemand anders implanteren." Vertelde ze hem langzaam. Daarna stapte ze langzaam achteruit terwijl ze Rogan in de gaten hield. Sasya stribbelde wel tegen, maar ze had gewoon nog net zoveel kracht als een normaal mens. Op de opmerking over Scott reageerde Katharina niet, dat was het niet waard om kwaad over te worden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 14:24

Rogan Bayn

'Ik weet dat je haar bijzonder vindt. Ik weet niet waardoor het komt, maar er is iets. Je zal haar niet zomaar afmaken, daardoor geniet je hier gewoon te veel van.' gromde hij. Ze nam Sasya mee en hij bleef naar haar kijken. 'Ik krijg je wel. Er komt een moment dat je niet oplet en op dat moment zal ik je afmaken,' zei hij tegen haar. Daarna draaide hij zich om en liep hij weg, hij kon nu niets doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 14:32

Katharina Forbes

"Succes daarmee!" Riep ze Rogan nog na en daarna sleurde ze Sasya hardhandig met zich mee. Ze stopte het meisje in een grote kooi in de kelder.
"Waarom doe je dit? Waarom vind je dit zo leuk?" Vroeg Sasya haar meteen. Ze rammelde aan de tralies.
"Je krijgt ze niet open, zelfs weerwolven kunnen dat niet." Zei Katharina alleen maar tegen haar terwijl ze met haar rug naar Sasya toe stond gekeerd. Ze was kruiden aan het mixen.
"Hmm.. Vampiers kunnen niet tegen ijzerkruid, weerwolven niet tegen monnikskap..." Mompelde ze wat in zichzelf terwijl ze een extract aan het maken was. Zo noemde ze nog meer dingen op en na een tijdje had ze wat klaar.
"Wat is dat?" Vroeg Sasya wat argwanend. "Klein prikje, doet geen pijn..." Grijnsde Katharina. Ze greep Sasya stevig bij haar haren vast en spoot het spul in haar lichaam. Meteen kronkelde ze op de grond van de pijn, ze begon zelfs te schuimbekken.
"Hmm, effectief." Knikte Katharina alleen maar.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 14:34

Rogan Bayn

Hij liep rondjes door de school, maar natuurlijk kreeg hij zichzelf niet meer rustig. HIj maakte zich gewoon zorgen, hij wilde niet dat ze gestraft werd door wat hij deed. Door de onrust werd hij ook nog eens dorstig, het was een vervelend en heel irritant gevoel. Hij wilde gewoon bij Sasya zijn, dan was hij heel erg rustig, verder helemaal niet. Ze moest gewoon met rust gelaten worden, het ergste was nog dat dit zijn schuld was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 14:48

Katharina Forbes

Gefascineerd keek ze toe hoe Sasya op het mengsel reageerde. Ze ging door de grond van de pijn, al haar aderen verkrampte en ze werd helemaal gek. Na een tijdje lag ze roerloos op de grond. Katharina kwam de kooi binnen en zette haar met handboeien staand vast. Langzaam kwam het meisje weer wat bij.
"Goed, het werkt dus, je hebt het mengsel in je lichaam en op dit moment kan iedereen je pijn doen omdat je niet geneest nu. Ik denk dat je pas na een dag weer kunt genezen hiervan. Toch leuk om te weten, niet?" Vroeg ze grijnzend. Ze pakte de kin van Sasya even hardhandig beet. Ze zag er slap uit, totaal ongevaarlijk, ze bungelde maar wat aan de handboeien.
"Hmm, zi is het wel genoeg, ik laat Rogan je wel vinden." Zei Katharina. Ze liep de kooi uit en liet het deurtje open staan. Rogan was waarschijnlijk sterk genoeg om de handboeien open te breken. Ze ging triomfantelijk de kelder uit naar haar kamer toe waar ze weer ging zitten om van de beelden te genieten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 14:53

Rogan Bayn

Na een tijdje had hij er genoeg van, hij ging naar haar toe. Hij liep de gangen door en uiteindelijk zag hij Sasya hangen. Ze zag er niet uit, ze had duidelijk veel moeten doorstaan. Hij liep naar haar toe en hij rammelde wat aan de boeien. 'Ik denk dat ik je wel los kan maken...' zei hij heel zacht. 'Gaat het met je? Wat heeft ze allemaal gedaan?'vroeg hij, het klonk heel bezorgd. Hij wilde niet dat ze pijn had.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 15:01

Sasya Petrova

Ze voelde langzaam het bloed uit haar neus druppelen, haar ogen had ze gesloten en haar mond voelde ontzettend droog. Ze hoorde wat, er werd aan de boeien gerammeld en ze kreunde zacht, dat dreunde helemaal door tot haar armen. Haar ogen probeerde ze langzaam wat verder te openen en ze keek naar Rogan met een vermoeide blik. Ze opende haar mond om te praten, maar er kwam haast niets uit. Ze was echt helemaal kapot, maar morgen zou ze weer beter zijn...
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 15:13

Rogan Bayn

Ze zei helemaal niets, daardoor trok hij in een vrij simpele beweging de boeien los. Hij pakte haar vast, hield haar in zijn armen en zo liep hij naar hun kamer toe. Hij liep snel, maar hij hield haar zo dicht mogelijk en zo rustig mogelijk tegen zijn lichaam aan. HIj legde haar in het bed neer en daarna pakte hij wat spullen om haar een beetje te verzorgen, hij depte het bloed weg.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 15:34

Sasya Petrova

Rogan maakte haar los en tilde haar op. Ze was echt ontzettend slap in zijn armen en ze rilde een beetje van de kou die ze had. Eenmaal in bed trok ze de dekens hoog op en voelde ze hoe hij haar wat hielp en haar verzorgde. Ze glimlachte zwakjes naar hem en schraapte moeizaam haar keel.
"Dankjewel..." Fluisterde ze heel erg zachtjes naar hem en ze legde haar hand kwetsbaar op de zijne.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 20/8/2015, 15:36

Rogan Bayn

'Graag gedaan, het is geen moeite,' fluisterde hij. Hij voelde haar zachte aanraking en daardoor drukte hij kort zijn lippen op haar voorhoofd. 'Ga lekker slapen, jij kunt je rust nu wel gebruiken. Dan herstel je misschien ook sneller...' fluisterde hij. Hij hoopte het echt, bovendien was het ook iets makkelijker voor hem. Hij had al het bloed nu wel weggehaald, maar toch leek het overal rondom hem naar bloed te ruiken.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 20/8/2015, 21:15

Sasya Petrova

Rogan vond het geen moeite en ze voelde zijn lippen even op haar voorhoofd. Het was lief, hij was heel erg lief voor haar en ze waardeerde het heel erg dat hij dit voor haar deed. Hij vond dat ze moest gaan slapen, misschien herstelde ze dan ook sneller.
"Ja, dat is wel slim..." Fluisterde ze hem toe en ze sloot haar ogen daarna even om langzaam in slaap te vallen. Katharina keek nog steeds toe vanuit haar kamer, het was saai, Rogan leek tegen het bloed te kunnen, helaas... Ze drukte op een knop waardoor er een luchtje in de kamer van Rogan werd gespoten, het zou hem laten hunkeren naar bloed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 21/8/2015, 00:36

Rogan Bayn

Hij zag dat ze in slaap zakte en hij bleef naar haar kijken. Ze was echt heel mooi. Het leek hem steeds meer op te vallen. Ze rook ook gewoon ontzettend lekker, hij wist niet precies wat het was, maar het rook geweldig. Het leek hem meer op te vallen en hij leek iets anders te ruiken. Hij voelde het in zijn keel branden en hij haalde trillend adem, daarna liep hij weg. Hij schoot de badkamer in en hij draaide de deur op slot. Hij liet zich tegen de muur aan zakken en hij kneep zijn ogen dicht. Hij wilde het niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 21/8/2015, 22:54

Sasya Petrova

Ze had diep geslapen, gelukkig maar, dan had ze ook niet zo heel erg veel pijn en kon ze er lekker doorheen slapen. Pas tegen de ochtend werd ze langzaam wakker. Ze rekte zich helemaal uit en knipperde met haar ogen, ze voelde zich beter, nog niet heel erg sterk, maar ze was wel een stuk verder genezen en voelde zich goed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 21/8/2015, 23:01

Rogan Bayn

Hij was niet verplaatst, hij zat nog steeds in de badkamer. Zijn lichaam trilde en deed verschrikkelijk veel pijn. Hij wist niet wat hem overkwam, haar geur leek opeens overal te hangen en het brandde enorm. Hij wilde weg hier, maar hij wilde niet langs haar, hij was veel te bang dat het fout zou gaan. Dat hij haar echt pijn deed. Dat hij niet meer op kon houden. Dat zou hij echt vreselijk vinden. Hij probeerde maar zo min mogelijk adem te halen, maar ook dat was niet echt makkelijk.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 21/8/2015, 23:07

Sasya Petrova

Ze ging langzaam recht overeind zitten en keek naar het bed van Rogan, hij was er niet. Waar was hij? Ze besloot als eerste maar even te gaan douchen want ze voelde zich wel vies van al dat zweet. Ze kwam langzaam overeind en stapte uit haar bed. Ze opende de badkamer deur en zag daar Rogan zitten.
"Hé, waarom zit je hier?" Vroeg ze hem zachtjes. "Ben je ziek?" Wilde ze weten
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 21/8/2015, 23:10

Rogan Bayn

Opeens ging de deur open en kwam ze binnen, de ruimte vulde zich nu helemaal met haar geur. 'Je moet uit mijn buurt blijven, ik wil je geen pijn doen,' fluisterde hij. Zijn stem klonk schor, het was duidelijk dat hij veel pijn had. Het voelde echt verschrikkelijk, hij had nog nooit zoiets meegemaakt en hij wist echt niet hoe hij hier mee om moest gaan en wat hij hier aan moest doen. Hij wilde dat het ophield. Hij keek haar geen seconde aan, hij kon het niet, ook al wilde hij graag uitleggen wat hij allemaal voelde.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 22/8/2015, 18:32

Sasya Petrova

"Sst.. rustig maar, je doet me geen pijn, echt niet, komt allemaal goed." Vertelde ze hem zacht en rustig. "Ik voel me weer goed, ik ben weer sterk." Zei ze, ze kwam dichterbij en knielde bij hem neer. Die avond zou het volle maan zijn, maar de problemen daarvan zag Sasya nog niet echt zo in.
Ze legde haar hand op de zijne en streelde er zachtjes overheen zodat hij wat kon kalmeren.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 22/8/2015, 19:17

Rogan Bayn

'Ik doe je wel pijn, je moet weg blijven...' zei hij, zijn stem trilde steeds meer, omdat ze alleen maar dichterbij kwam. 'Ik heb heel veel dorst...' zei hij. Alles deed pijn, maar nog meer dan de vorige keer en hij wist niet wat dat betekende. Hij stond er helemaal niet bij stil. Hij voelde haar hand op die van hem en ondanks dat hij echt verging van de dorst legde hij zijn hoofd tegen haar aan. Hij wilde haar zo graag bijten, maar hij deed helemaal niets.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 9 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven