Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 15/8/2015, 21:24

Rogan Bayn

Door wat ze deed staarde hij naar haar. 'Ik weet niet of dit slim is...' Zei hij, zijn stem trilde enorm. 'Ik mag het niet doen... Ik mag geen mensen van school pakken....' Zei hij moeizaam. Hij staarde even naar het bloed en daarna draaide hij zich om en liep hij weg. Hij wilde het zo graag, maar toch ook weet niet. het leek hem veel beter om het nu niet te doen, maar ze rook zo verschrikkelijk lekker dat hij zich amper in kon houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 18:05

Sasya Petrova

"Kom op, Rogan, het kan geen kwaad, echt niet." Zei ze hem meteen. "Ik ben niet zomaar iemand, toe nou, je hebt honger, je moet wat binnen krijgen." Ze gaf echt niet zomaar op, ze vond dit gewoon nodig, dus moest hij het doen, dat was alles. Ze liep meteen achter hem aan en pakte zijn arm vast.
"Toe nou..." Drong ze zachtjes aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 18:18

Rogan Bayn

Door wat ze deed hield hij het gewoon niet meer vol. Hij greep haar arm vast en hij drukte zijn lippen direct op de kras. Zodra hij het bloed proefde leek zijn lichaam helemaal gek te worden. Hij klemde zich vast aan haar arm en hij dronk het bloed alsof zijn leven er vanaf hing. Hij wilde alleen maar meer en het smaakte nog beter dan hij verwacht had, het was heerlijk. Hij had geen idee hoe hij op moest houden, het was gewoon te heerlijk.

Scott Selone

'Ja, het is zeker beter dan tv...' Zei hij. Door wat er daarna gebeurde staarde hij even naar het scherm, dit was echt heel erg apart allemaal. Die Rogan overtrad dus wel nogal erg de regels. Hij keek even opzij naar Katharina, hij was benieuwd wat ze hier van vond en wat ze hier mee wilde doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 19:22

Sasya Petrova

Hij greep opeens haar arm vast en ze voelde hoe zijn tanden doordrongen tot haar huid. Ze voelde dat het bloed werd weggezogen, het was een raar gevoel, vreemd... Alsof leven uit haar werd gezogen. Na een tijdje merkte ze dat het genoeg was.
"Klaar, Rogan, je hebt genoeg gehad nu." Zei ze tegen hem. Ze pakte zijn gezicht vast en keek hem doordringend aan. Met haar nieuwe krachten had ze een veel grotere overredingskracht waardoor hij, wanneer ze hem in zijn ogen aankeek, haast niet anders kon dan loslaten.


Katharina Forbes

Ze grijnsde even. "Onze persoonlijke soapserie." Grijnsde ze eventjes naar hem. Rogan beet Sasya en ze fronste haar wenkbrauwen even en bleef stil, ze wilde zien hoe dit afliep, pas dan was ze klaar om een passende straf te bedenken, eerst wilde ze weten of hij kon stoppen of niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 19:35

Rogan Bayn

Door wat ze zei en deed keek hij op. Het duurde even voor hij rustig werd, maar hij deed niets en uiteindelijk glimlachte hij zelfs naar haar. ' Je smaakt heerlijk.' Zei hij grijnzend tegen haar. Het was ook echt zo, ze was ontzettend lekker. Hij voelde zich nu heel anders, veel krachtiger. Veel vrolijker zelfs. Alsof hij oneindig veel energie had. Misschien was dat nu ook wel even zo. 'Gaat het met je? Ik hoop dat het niet te veel pijn deed...' Zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 19:42

Sasya Petrova

Hij stopte uiteindelijk toch en zei grijnzend dat ze heerlijk smaakte. "Gelukkig maar." Zei ze zachtjes. Ze zag het wondje langzaam weer genezen en haalde even diep adem. Hij had toch behoorlijk wat bloed genomen van haar, ze voelde zich wat slapjes.
"Ja, het gaat wel, het deed niet echt pijn, maar je nam wel veel..." Vertelde ze zacht. "Ik kon je gelukkig wel stoppen." Glimlachte ze nu een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 19:46

Rogan Bayn

'Ik had echt geen idee hoe ik moest stoppen... Het was veel te lekker, ik wilde niet te ver gaan.' Zei hij tegen haar. Hij had het gewoon echt heel erg lekker gevonden en blijkbaar had hij het ook best wel nodig, want hij voelde zich nu een stuk beter. Misschien moest hij er toch wel goed op gaan letten. Dat was beter, voor hij zelf de controle verloor. dat kon gewoon niet goed gaan. 'Bedankt, ik voel mij veel beter nu...' Zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 20:01

Sasya Petrova

"Ik geloof dat ik best wel veel voor elkaar kan krijgen, ik geloof dat ik in heel veel dingen krachtig ben." Gaf ze eerlijk aan. Ze wist nog maar half hoe groot haar kracht was en ze had echt wel door dat er meer in zat bij haar. "Geen dank, ik zei toch dat je het nodig had." Grinnikte ze nu al een stuk vrolijker naar hem. Het ging al heel erg gauw weer beter met haar eigenlijk, ze stond er echt van te kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 20:08

Rogan Bayn

'Dat denk ik ook, ik ben er nu wel heel erg blij mee. Het is fijn dat je mij een beetje kunt helpen soms..' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het ook echt fijn, hij waardeerde het dat ze zo veel voor hem deed. 'Zullen we naar mijn kamer gaan? Ik vind het nog steeds helemaal niets om maar zo rond te hangen. Wie weet wat hier allemaal nog meer rondloopt...' Zei hij tegen haar. Hij vond het gewoon niet zo fijn, hij zat liever op een rustige plek.

Scott Selone

'Het is in ieder geval heel leuk om te zien, al vind ik het nog steeds niets dat ze zo veel met elkaar omgaan. Maar dat komt vast ook wel goed...' Zei hij tegen haar. Hij dacht gewoon dat ze een slechte invloed op elkaar hadden. Hij dronk zijn wijn op en keek haar daarna aan. 'Heb je al een staf verzonnen?' Vroeg hij aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 20:24

Sasya Petrova

Hij was er wel blij mee dat ze hem kon helpen zo af en toe. "Gelukkig maar." Glimlachte ze hem toe. Hij wilde naar zijn kamer gaan want hij hing liever niet zo in het rond. "Ja, je weet het nooit natuurlijk." Zei ze zacht en ze knikte even. Ze keek even in het rond en ze zag nu toch wel wat figuren in donkere hoekjes staan... "Laten we maar snel gaan dan." Zei ze nu meteen en ze liep in een snel tempo naar binnen toe.


Katharina Forbes

"Ach, we drijven ze wel uit elkaar, dat komt allemaal echt wel goed hoor, geen zorgen." Zei ze tegen Scott. Hij wilde weten of ze al een straf had verzonnen voor Rogan. "Hmm, nee, niet echt. Zij bood het aan, misschien dat we juist haar moeten straffen, dan maken we hem daar ook nog eens boos mee." Grijnsde ze Scott toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 20:32

Rogan Bayn

Ze wilde wel naar binnen, gelukkig maar. Hij nam haar nu mee naar zijn kamer en hij ging op de rand van zijn bed zitten. Hij had de kamer nu wel voor zichzelf, dat was ook wel fijn. 'Blijf je deze nacht bij mij slapen?' Vroeg hij grijnzend aan haar, omdat hij ook bij haar had mogen slapen. Het was hem eigenlijk wel goed bevallen, het gaf hem een veilig en rustig gevoel, dat was heel erg fijn.

Scott Selone

'Ja, misschien moeten we dat maar doen. Dat is wel een goed idee...' Stemde hij in. Hij vond het wel handig, dan konden ze meteen zien hoe Rogan daar op zou reageren. Hij glimlachte even naar haar. 'Heb je nog plannen voor vanavond of zal ik nog een glas vol schenken?' Vroeg hij aan haar. Als ze nog iets wilde doen dan was het misschien slimmer om het niet te doen, maar hij vond het wel gezellig hier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 20:38

Sasya Petrova

Ze werd meegenomen naar de slaapkamer van Rogan en ze ging op het andere bed zitten, waar eigenlijk zijn huisgenoot hoorde te slapen. "Ik denk dat dit voortaan mijn slaapplekje wordt, dat is beter dan die vreselijke kamergenoot van me." Zei ze hem laconiek toe. Ze ging op haar rug liggen op het bed en keek met een zachte zucht naar het plafond toe.


Katharina Forbes

"Precies, maar wat zullen we met haar gaan doen?" Vroeg ze nu aan Scott. Ze wilde iets hebben, een manier waarop ze haar konden pakken. "Nee, ik heb geen plannen, schenk maar weer lekker vol." Glimlachte ze Scott toe en ze hield haar glas weer voor hem zodat hij het bij kon schenken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 20:44

Scott Selone

'Ik weet het niet... Wat zal veel effect op haar hebben, maar ook op Rogan?' Vroeg hij aan haar. Hij wist het niet, meestal kon Katharina wel wat leuks verzinnen. Ze had geen plannen en hij mocht het glas vol schenken. 'Dat komt voor elkaar.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij schonk hun glazen weer flink vol en hij nam een paar slokken, daarna ging hij weer naast haar zitten. 'Vermaak je je wel een beetje met mij?' Vroeg hij plagend.

Rogan Bayn

'Dat vind ik ook niet zo erg,' Zei hij tegen haar. Eigenlijk was het wel een heel erg goed idee. Hij kon het beste met haar opschieten en hier was nu ruimte zat. Dan had ze ook geen last meer van. 'Heb je nog spullen in je kamer staan? Dan haal ik die wel even voor je op. Dan kan je ook even douchen, als je dat wilt...' Bood hij haar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 20:54

Katharina Forbes

"Hmm... als ze gewond raakt dan geneest ze zo weer... Ik denk dat we eerst maar eens uit moeten zoeken naar welk kruid ze niet tegen kan, ieder wezen heeft wel een zwakte, zij dus ook. Zodra ze echt gewond is, zal Rogan door het lint gaan denk ik." Vertelde ze bedenkelijk aan Scott. Hij vroeg of ze zich vermaakte met hem.
"Oh, ja hoor, ik vermaak me prima zo." Vertelde ze nu met een knikje.


Sasya Petrova

Hij gaf aan dat hij het niet zo erg vond. "Gelukkig maar en anders had je gewoon pech." Grijnsde ze hem toe. Hij wilde weten of ze nog spullen in haar kamer had. "Ja, wat kleding en mijn laptop en zo." Vertelde ze aan hem.
"ik zou het wel fijn vinden als je het wilde halen." Glimlachte ze nu. Dan kon zij inderdaad even douchen, daar was ze wel aan toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 21:06

Rogan Bayn

Hij grijnsde een beetje door haar reactie. 'Ik haal het wel voor je, geen probleem.' Zei hij. Dan had ze even rust, dat was ook wel fijn. Hij liep de kamer uit en hij liep naar haar kamer toe, daarna pakte hij gewoon de spullen bij elkaar. Hij had alles en dus liep hij even later terug naar zijn kamer. Daar legde hij alle spullen neer en besloot hij zelf ook maar wat andere kleding aan te doen, dan kon hij zo gaan slapen.

Scott Selone

'Dat is wel een goed idee. Wil je dat morgen meteen gaan doen?' Vroeg hij aan haar. Blijkbaar ging dat grietje bij Rogan slapen. 'Zouden ze meer met elkaar hebben?' Vroeg hij nu aan Katharina. Hij had het idee dat ze goede vrienden waren, maar het zou nog vervelender zijn als ze echt een relatie hadden. Dat was niet zo de bedoeling. Hij dronk zijn wijn leeg en daarna schonk hij opnieuw hun glazen bij. Er ging wel aardig wat drank doorheen bij hun. 'Het is toch aankomend weekend volle maan?' Vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 21:22

Sasya Petrova

"Dankjewel." Zei ze tegen Rogan. Daarna zette ze de kraan aan en deed ze de badkamerdeur op slot. Ze begon zichzelf uit te kleden en stapte er daarna onder. Ze sloot haar ogen, de warme stralen op haar huid waren echt heerlijk, ze had het toch wel wat koud gehad eigenlijk en dit voelde heel erg goed. Ze keek even naar de shampoo die Rogan had staan. Ze rook er even aan, het was wel echt een mannenluchtje. Nu hoorde ze dat hij alweer terug was, daardoor stapte ze de douche uit en sloeg ze een grote handdoek rond haar lichaam heen. Ze opende de deur even.
"Heb je ook mijn shampoo meegenomen?" Vroeg ze hem glimlachend.



Katharina Forbes

"Ja, morgenochtend zullen we haar eens eventjes wakker maken, samen met Rogan zodat hij weet waarom we dat met haar doen." Vertelde Katharina grijnzend. Scott wilde weten of ze nog meer met elkaar hadden en ze haalde haar schouders even op.
"Geen idee, dat merken we vanzelf wel." Zei ze hem. Scott dronk snel en veel, haar glas was nog maar half leeg en hij schonk het alweer bij.
"Ja, vrijdag is het volle maan inderdaad." Knikte ze. "Zin in?" Vroeg ze met een lichte grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 21:28

Rogan Bayn

Opeens ging de deur open, hij staarde kort naar haar. Ze wilde weten of hij ook haar shampoo had. 'Ja, dat denk ik wel.' Zei hij tegen haar. Hij zocht in haar spullen en uiteindelijk had hij het gevonden. Hij pakte de shampoo en hij gaf het haar aan. 'Is die van mij niet goed genoeg?' Vroeg hij grijnzend aan haar. Blijkbaar wilde ze toch liever haar eigen spullen hebben, maar dat was ook wel logisch.

Scott Selone

'Dat kan niet anders dan leuk worden...' Zei hij grijnzend tegen haar. Ze zouden het niet verwachten morgen, dat wist hij bijna zeker. daarna zei ze dat het inderdaad vrijdag volle maan was, ze wilde weten of hij er zin in had. 'Hm, jawel. Altijd wel.' Zei hij tegen haar. 'Ik ben benieuwd hoe de rest er op zal reageren, de eerste keer. Jammer dat ik er waarschijnlijk niet al te veel van mee zal krijgen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 21:37

Sasya Petrova

Hij zei dat hij dacht van wel en ze pakte de shampoo van hem aan. "Ah, thanks." Zei ze meteen met een glimlach tegen hem en ze wilde de deur alweer dicht toen tot hij weer wat zei tegen haar.
"Die van jou ruikt een beetje te mannelijk voor mij." Grinnikte ze naar hem terug, ze deed de deur weer dicht en legde de handdoek weer terug. Ze ging terug onder de douche staan en gebruikte haar eigen shampoo om zichzelf te wassen, ze zag nu wel dat ze was vergeten om de deur op slot te doen, ach, Rogan zou niets doen, toch?


Katharina Forbes

"Heel erg leuk..." KNikte ze meteen. Hij gaf aan dat hij zin had in de volle maan, daardoor keek ze even naar hem. "Heb je dat nog steeds niet onder controle?" Vroeg ze aan hem. "Ik dacht dat weerwolven dat wel langzaam onder controle kregen, dat ze bewust werden van het wolf zijn." Vertelde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 21:47

Rogan Bayn

Ze vond die van hem te mannelijk en daarna ging ze naar binnen. Hij zag dat ze de deur niet op het slot deed. Had dat een reden? Hij begreep het niet echt, dus deed hij niets. Hij liet zich op het bed zakken en hij staarde naar boven. Overal hing haar lekkere geur, het rook zo heerlijk. Hij wilde alleen maar meer, maar hij zou zich wel inhouden. Hij wilde niet te veel van haar bloed drinken en hij wilde niet te ver gaan.

Scott Selone

'Ik denk wel dat ik het onder controle kan houden, maar ik heb mezelf altijd al zo strak onder controle, dan is het heerlijk om af en toe gewoon los te gaan. Dan is het makkelijker om mij de rest van de tijd wel te beheersen.' Legde hij haar nu uit. 'Het is makkelijker om het op die manier te doen, dan heb ik altijd een moment waarop ik het wel los kan laten. Dat is een stuk fijner.' Vertelde hij vrij uitgebreid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 21:59

Sasya Petrova

Na een tijdje draaide ze de kraan weer uit en kwam weer uit de douche, ze keek even naar haar rug in de spiegel, naar de kleine puntjes op haar schouderbladen. Het zag er ontzettend raar uit, maar het hoorde nu eenmaal bij haar. Ze droogde zichzelf af en vlocht haar haren in. Ze trok haar lingerie aan, ze was natuurlijk weer vergeten om te vragen aan Rogan of hij ook haar pyjama wilde aangeven. Ze twijfelde heel even maar liep daarna gewoon zo met haar oude kleding voor haar lichaam weer de kamer in. Ze had al gauw haar pyjama gevonden en trok die aan. Eigenlijk was het maar een vodje, maar daar moest ze het maar mee doen.


Katharina Forbes

Ze luisterde geïnteresseerd naar Scott en knikte af en toe eventjes door wat hij allemaal vertelde aan haar. "Ah, ik begrijp het, dat snap ik ook wel, het is natuurlijk ook wel lastig allemaal. Het los laten lijkt me ook wel heerlijk." Glimlachte ze hem toe. Ze nam nog een slok van haar wijn, het smaakte echt heerlijk en ze genoot er ontzettend van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 22:11

Rogan Bayn

Opeens kwam ze de badkamer uit, ze had amper iets aan. Hij staarde haar even aan en daarna glimlachte hij. ' Je bent mooi.' Zei hij zacht. Hij meende het duidelijk. Hij vond haar echt heel erg mooi. Ze trok haar pyjama aan en hij ging weer liggen. 'Heb je lekker kunnen douchen?' Vroeg hij grijnzend. Waarschijnlijk was het wel even fijn, hij vond het zelf ook altijd wel erg lekker. Hij bleef naar haar kijken, hij vond het echt leuk dat ze nu hier lag.

Scott Selone

'Het is ook gewoon heerlijk om even alle controle los te kunnen laten, dat is een geweldig gevoel, altijd.' Zei hij grijnzend tegen haar. ' Je zou het ook eens moeten proberen, het kan op allemaal verschillende manieren.' Zei hij plagend tegen haar. Hij pakte haar hand weer vast en hij kneep er in, het was een vrij zacht en rustig gebaar. Hij bleef naar haar kijken, hij had een glimlachje op zijn gezicht staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 22:23

Sasya Petrova

Ze staarde hem aan toen hij zei dat ze mooi was, een rilling liep over haar rug heen, ze wist niet wat ze hiermee moest doen. Ze stond er maar wat ongemakkelijk bij. Dit hoorde ze vrij weinig namelijk. "Ja, de douche was fijn." Knikte ze nu alleen even. Ze vond het echt onwijs ongemakkelijk dat hij haar zo aankeek. Ze kroop onder de dekens en keek hem met een lichte glimlach aan.


Katharina Forbes

"Echt?" Vroeg ze nu aan hem en ze glimlachte een beetje. Hij vond dat zij het ook eens moest proberen. Het kon op verschillende manieren en daarna pakte hij haar hand en kneep er even in.
"Ik weet het niet.. ik geloof niet dat ik dat kan hoor." Zei ze zachtjes en ze liet zijn hand weer los. Ze wist haast wel zeker dat ze dat niet kon, dat ze daar absoluut niet tegen kon, loslaten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 22:30

Rogan Bayn

Ze leek zich heel erg ongemakkelijk te voelen door zijn opmerking, dat was helemaal niet zijn bedoeling. Hij keek daardoor zelf weg, hij had er meteen spijt van. Hij had zoiets natuurlijk nooit kunnen zeggen. Ze vond de douche wel fijn, maar daar reageerde hij verder niet op. Misschien was het maar beter als hij voorlopig helemaal zijn mond dicht hield, dan zei hij ook geen dingen helemaal fout. Dat was beter voor voorlopig.

Scott Selone

'Ja, ik meen het echt. Ik beloof je dat het super fijn zal zijn, je zal er van genieten. Je moet het misschien even leren, maar dat kan al in hele simpele dingen. Ik kan het je wel leren. Als je op de bank gaat liggen zal ik je rug masseren. Dat is een mooie eerste stap om los te leren laten en ik weet zeker dat je er van zal genieten, want ik ben er toevallig super goed in...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 16/8/2015, 22:34

Sasya Petrova

"Slaap lekker, Rogan." Zei ze nog zachtjes tegen hem. Het was verder echt helemaal stil, hij zei helemaal niets meer, waarschijnlijk had hij ook wel door dat zijn opmerking wat raar was. Ze legde zichzelf lekker neer in het bed en sloot haar ogen. Al heel erg gauw sliep ze, dit was een vreselijk vermoeiende dag geweest.



Katharina Forbes

Hij meende het en beloofde dat het heel fijn was, ze kon het wel leren van hem en ineens had hij het over haar rug masseren.
"Wat? Nee, echt niet." Zei ze misschien wat hard tegen hem en ze keek hem aan alsof hij gek was. "Doe toch niet zo mal, ik hoef geen massage, ik heb zelfs een hekel aan massages." ze glimlachte wel even naar hem omdat ze het helemaal niet zo kwaad bedoelde, maar er gewoon heel erg van schrok.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 16/8/2015, 22:37

Scott Selone

'Nou, nou, het is maar goed dat ik wel wat kan hebben.' Zei hij grijnzend. 'Doe het nou maar, je maakt mij er blij mee en ik beloof je dat je het uiteindelijk heel erg fijn zal vinden en dat je er echt van kunt genieten. Ik weet het gewoon zeker... Als je het niets vindt moet je het gewoon eerlijk zeggen, dan hou ik op. Maar geef het gewoon een kansje.' Zei hij tegen haar. Hij hoopte dat hij het mocht bewijzen, want hij wist gewoon dat ze het fijn zou vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 7 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum