Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackmore Academy

2 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 20:42

Katharina Forbes

De jongen ging helemaal door het lint en Scott greep hem meteen vast. Toch altijd wel fijn dat ze haar persoonlijke 'waakhond' had. Anders was ze al tientallen keren vermoord geweest waarschijnlijk als het aan deze studenten lag.
"Het DNA zit al in haar lichaam, ik geef je de kans om naar haar toe te gaan, dat is alles Rogan. En wil je dit onder controle hebben, moet je het bloed drinken." Legde ze kalmpjes aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 20:49

Scott Selone

'Rogan, je krijgt deze kans en daar mag je dankbaar voor zijn.' Zei hij tegen de jongen. 'Ik drink die troep niet, ik heb het niet nodig.' Zei de jongen, een stuk rustiger. Scott liet hem los en Rogan ademde diep in. 'Ik kan zo ook naar haar toe, geen probleem...' Zei Rogan. Scott knikte even, hij vond het prima. Hij keek wel even naar Katharina, maar die vond het vast ook prima. Rogan liep meteen langs hun naar de kelder toe en Scott keek kort met een glimlachje naar Katharina. 'Wat dacht je er van om met een lekker glaasje wijn te kijken wat er gaat gebeuren?' Vroeg hij aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 20:58

Katharina Forbes

"Oké, prima, we hebben je gewaarschuwd." Zei Katharina nu terwijl ze haar schouders even ophaalde. Ze keek de jongen na en glimlachte terug naar Scott. "Een eigenwijs ventje." Mompelde ze hem hoofdschuddend toe.
"Ja, lekker, laten we dat maar doen." Knikte ze. Ze liep met Scott weer naar haar kamer toe en zette alle schermen op scherp. "Oh, ze is wakker." Zei ze meteen toen ze zag hoe Sasya verward in het rond keek.



Sasya Petrova

Het deed pijn... Ze kreunde zachtjes even en kwam overeind, ze voelde langs haar hoofd, geen litteken... zelfs geen haar dat weggehaald was... Toch voelde ze zich wel anders, heel anders. Ze ging rechtop staan en knipperde met haar ogen. Alles leek zoveel duidelijker, ze zag veel meer, veel helderder ook. Ze hoorde zelfs meer. Wat hadden ze met haar gedaan? Ze sloot haar ogen even en schrok, terwijl ze dacht aan de operatie, zag ze dat zelfs voor zich! Ze zag wat ze met haar hadden gedaan en ze hoorde de mannen fluisteren. Even slikte ze en opende haar ogen weer, het was echt beangstigend...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 21:30

Scott Selone

Hij liep met haar mee en hij pakte de wijn. Hij schonk een glas voor haar in en daarna kwam hij bij haar zitten en keek hij naar het scherm. 'Hm, mooi, dan wordt het tenminste leuk...' Zei hij grijnzend. Hij dronk wat van zijn wijn en hij bleef kijken, Rogan kwam binnen. Scott hoopte stiekem dat hij zich niet in kon houden, hij wilde weten wat er dan zou gebeuren. 'De wijn smaakt weer goed.' Zei hij even tegen Katharina, hij had een glimlachje op zijn gezicht staan.

Rogan Bayn

Hij beukte de deur vrij simpel in en hij keek naar Sasya. 'Hoe gaat het? Wat hebben ze met je gedaan?' Vroeg hij meteen aan haar, duidelijk bezorgd. Hij wist hoe afschuwelijk dit moest voelen voor haar en hij had het zo erg gevonden dat hij niet wist wat er met hem aan de hand was. Hij keek naar haar, alles was heel raar. Hij kon eigenlijk alleen maar aan haar geur denken en het brandde in zijn keel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 21:43

Katharina Forbes

Volgens Scott zou het leuk worden en ze knikte meteen. Ze pakte haar glas aan van hem en dronk er eerst een paar slokken uit.
"Dat komt omdat ik alleen maar goede wijn heb." Plaagde ze hem. Ze sloeg haar ene been over de andere heen en maakte het zich gemakkelijk op de bank. Rogan kwam binnen in de kamer, hij was wat onrustig.


Sasya Petrova

Rogan kwam ineens binnen en ze schrok van hem. "Ook hallo." Grinnikte ze hem nu toe. "Ik voel me prima, maar met jou gaat het duidelijk minder goed." Zei ze hem en ze fronste haar wenkbrauwen even. Ze legde haar hand tegen zijn wang aan en ze voelde wat er in hem omging. Ze schrok, ze greep even naar haar keel, het brandde en ze rook bloed. Even slikte ze en keek Rogan bezorgd aan.
Daarna pakte ze zijn hand, sloot haar ogen en zorgde dat dat gevoel bij hem wegging, voor nu dan. Hoe ze dit allemaal kon, wist ze ook niet. Maar het ging gewoon, ze deed het automatisch.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 22:03

Scott Selone

'Volgens mij is dat ook waarom ik elke dag hier zit.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij dronk van de wijn en daarna keek hij weer naar het scherm. 'Dat is raar...' Mompelde hij tegen haar. 'Hij is gewoon rustig, dat is jammer...' Zei hij tegen haar, duidelijk teleur gesteld. Hij baalde er wel echt van, hij had heel veel zin in wat actie, daar hield hij gewoon van. Hij wilde dat zelf graag, hij wilde iets te doen hebben.

Rogan Bayn

' Je bent geweldig... Het doet anders echt pijn en ik wil niet die troep van hun drinken...' Zei hij zacht tegen haar. 'Zullen we een stukje gaan lopen? Het ruikt hier best wel sterk allemaal...' Vroeg hij aan haar. de dorst was dan wel weg, maar nog steeds rook hij alles. De pijn was gelukkig wel weg
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 22:11

Katharina Forbes

"Je klinkt als een alcoholist." Grijnsde ze Scott nu toe. Hij mompelde dat het raar was en zij knikte alleen even. "Ja, ze deed iets met hem... ik denk dat ze te vergelijken is met een soort heks of zo." Mompelde Katharina. "Ze lijkt het eerst te voelen en daarna te genezen." Haar stem klonk bedenkelijk.



Sasya Petrova

"Is het weg? Ik weet niet precies wat ik deed." Gaf ze zacht aan. Hij wilde een stukje gaan lopen en ze knikte even. Ze voelde zich rustig, kalm en veel minder gefrustreerd en geïrriteerd zoals vroeger.
"Kom, we gaan naar buiten." Ze begon te lopen, als je goed keek, zag je dat haar voeten de grond niet eens raakten, maar dat merkte ze zelf niet eens. Ze merkte nu ook dat ze niet eens meer de behoefte had aan een sigaret.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 22:30

Scott Selone

'Echt balen... Ik had mij echt voorbereid op wat actie...' Zei hij grijnzend tegen haar. 'Nee, geen alcoholist, ik vind het gewoon gezellig hier, of mag ik dat niet meer zeggen?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij wist dat ze de opmerkingen niet zo goed kon hebben, maar ze moest er maar aan wennen, hij geloofde echt dat ze het stiekem wel leuk vond. Dat kon bijna niet anders. 'Nou, de show is voorbij...' Zei hij daarna.

Rogan Bayn

'Ja, het is weg... Helemaal... Het doet niet eens pijn meer.' Zei hij zacht tegen haar. 'Misschien hoef ik het dan wel helemaal niet te drinken, dat hoop ik echt...' Zei hij. Dat zou heel erg fijn zijn, hij wilde die troep niet. Hij zag haar lopen en hij keek haar even wat raar aan, daarna glimlachte hij en liep hij maar gewoon met haar mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 22:46

Katharina Forbes

"Ze kan die honger wel elke keer bij hem weghalen, het zal erger worden. Hij moet zich gewoon voeden." Vertelde ze aan Scott. Hij was geen alcoholist, hij vond het gewoon gezellig en daarna voegde hij zich er nog wat plagend aan toe. Ze keek hem hierdoor wat waarschuwend aan.
Volgens Scott was de show voorbij en ze knikte eventjes. "Ik denk het ook, maar misschien gebeurd er nog wat." Mompelde ze zacht.


Sasya Petrova

Het was helemaal weg, het deed geen pijn meer. "Klinkt goed." Glimlachte ze. Ze keek hem bezorgd aan toen hij aangaf dat hij misschien helemaal niet hoefde te drinken. "Ik denk dat je dan dood gaat, Rogan..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Buiten regende het, ze stapte er doorheen en de regen stopte boven haar hoofd. Ze werd niet nat, ze draaide zich om naar Rogan.
"Mijn god, wat is dit?" Vroeg ze nu aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 22:54

Scott Selone

Door haar blik grijnsde hij even.' Je kan mij wel zo streng aankijken, ik geloof gewoon niet dat jij het niet ergens een beetje leuk vindt. Je bent mij ook constant aan het plagen.' Zei hij nu op plagende toon tegen haar. 'Ik weet dat jij mij gewoon weg wilt houden. Ik mag niet te dichtbij komen. Maar als het er op aan komt hebben wij ook alleen maar elkaar. We hebben allebei niemand anders die ons begrijpt. Dan kunnen we toch ook wel een beetje leuk met elkaar omgaan?' Vroeg hij nu aan haar.

Rogan Bayn

'Ik wil het gewoon niet... Die zakken van hun ruiken vies, ik wil het niet drinken, echt niet...' Zei hij zacht. Door wat er daarna gebeurde keek hij haar raar aan. 'Hoe komt dat nou weer? Het ziet er wel echt super gaaf uit...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het wel leuk om te zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 23:03

Katharina Forbes

"Ik wil er niet over nadenken, Scott... Laat me gewoon." Zei ze hem nu wat hard, maar aan haar blik was te zien dat ze het echt niet wilde, dat het pijn deed. "Ik vind het gezellig, dat wel, maar ik ben te bang dat het te ver gaat." Mompelde ze er veel zachter achteraan en ze keek naar de grond.


Sasya Petrova

"Het is natuurlijk niet vers, dat snap ik ook wel." Zei ze hem nu met een glimlachje. "Ik ruik natuurlijk veel en veel lekkerder..." Ze draaide even een rondje in de regen die haar niet kon raken. "Ik weet het niet, maar het is wel echt vet." Grijnsde ze naar hem terug.
Vanuit het niets viel ze kreunend op de grond. Ze sloot haar ogen en beet op haar lip die zelfs lichtjes begon te bloeden. Haar rug deed pijn... wat er gebeurde wist ze niet, maar het voelde afschuwelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 13/8/2015, 23:08

Scott Selone

Door haar reactie ademde hij langzaam in..'Ik bedoel het helemaal niet verkeerd... Ik bedoelde gewoon... Ik weet het niet. Ik wil dit niet verpesten en het hoeft toch niet te ver te gaan? we zijn er toch nog altijd zelf bij? Het hoeft toch gewoon niet te gebeuren...' Zei hij. Hij dacht dat ze dat zelf wel tegen konden gaan. 'Volgens mij kunnen wij prima wat lol hebben samen...' Zei hij grijnzend. Hij wilde niet dat het constant een zwaar gesprek was.

Rogan Bayn

'Jij ruikt echt veel lekkerder...' Zei hij zacht. Het was ook echt niet eens met elkaar te vergelijken, ze rook heerlijk. Opeens zakte ze in elkaar en hij schoot naar haar toe. Hij pakte haar vast en hij nam haar meteen mee naar binnen. Hij wist verder eigenlijk niet wat hij moest doen. Hij aarzelde even, maar daarna nam hij haar mee naar zijn kamer en legde hij haar in zijn bed neer. Misschien moest ze gewoon bij komen.'Rustig maar, je doet jezelf pijn zo....' fluistrde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 13/8/2015, 23:26

Sasya Petrova

Rogan hielp haar, hij pakte haar meteen op en nam haar mee, ze werd naar zijn kamer gebracht en neergelegd op een bed. Ze deed zichzelf pijn zo.. Ze veegde even met een trillende hand langs haar lip, het wondje was alweer genezen, alleen het bloed zat er nog. De pijn was ook ineens weer weg. Wat verward keek ze Rogan aan, net had ze echt onwijs veel pijn..n Hoe kon dat dan ineens weg zijn?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 14/8/2015, 00:01

Rogan Bayn

'Misschien moet je een beetje voorzichtig doen met jezelf en veilig in mijn bed blijven liggen.' Zei hij glimlachend tegen haar. Hij streek kort langs haar wang en daarna haalde hij trillend adem door het bloed dat er op haar vinger zat. 'Je ruikt echt te lekker...' Zei hij, zijn stem trilde ook heel erg. Hij draaide zich weg en hij sloot zijn ogen heel even, dan ging het wat beter, dan kon hij zich hier beter van af sluiten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 15/8/2015, 18:49

Sasya Petrova

"Nee, dat is het niet, ik weet het niet precies... maar het voelt raar." Gaf ze aan. Ze keek naar haar vinger waar het bloed op zat en daarna naar Rogan, ze veegde het bloed snel weg zodat het minder was voor hem. Ze voelde aan haar rug.
"Rogan.. er zit iets..." Mompelde ze zachtjes tegen hem. Er zaten twee bulten op haar schouderbladen. Ze fronste haar wenkbrauwen, dit was heel raar...


Katharina Forbes

"Ik begrijp dat je het niet verkeerd bedoelt, Scott... maar die angst zit bij mij gewoon heel erg hoog en dat zorgt ervoor dat ik zo doe. Ik kan er niets aan doen... echt niet, ik heb gewoon angst." Vertelde ze duidelijk aan hem zodat hij het misschien ook echt zou begrijpen waarom ze zo reageerde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 15/8/2015, 19:22

Rogan Bayn

Gelukkig haalde ze het bloed weg, daardoor werd hij weer iets rustiger. De geur hing nog steeds in de kamer, maar hij dacht dat hij dit wel vol kon houden. Hij hoopte het tenminste, want hij wist de regels nog heel goed en hij wilde haar ook echt niets aan doen, dat zou vreselijk zijn. Dan deed hij het wel bij iemand anders. Toen ze zei dat er iets op haar rug zat bekeek hij haar even. 'Het lijkt wel of er iets groeit....' Zei hij zacht en wat verbaasd tegen haar.

Scott Selone

Ze legde het nu uit en hij keek haar daardoor even dankbaar aan. Hij waardeerde het dat ze zo veel moeite deed om het hem te vertellen. 'Ik weet dat je bang bent en ik begrijp dat je daarom zo reageert. Ik zal het je ook niet kwalijk nemen. Ik hoop gewoon dat je zal zien dat het niet nodig is en dat het na een tijdje minder wordt, dat is alles.' Zei hij tegen haar. Hij kneep kort in haar hand en daarna liet hij haar los en dronk hij wat van de wijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 15/8/2015, 19:34

Sasya Petrova

Hij bekeek haar rug en gaf zacht aan dat het leek alsof er wat groeide. "Wat raar... ik snap het echt niet, wat ben ik?" Vroeg ze mompelend aan Rogan. Ze vond het echt lastig dat ze het niet wist, dat ze iets was geworden waarvan ze geen verstand had. Ineens voelde ze het veranderen, het werd groter of zoiets... Het deed niet eens heel erg veel pijn. Er klapte iets uit, het was groot. Ze keek even in de spiegel en haar mond viel open. Gigantische zilveren vleugels hingen netjes langs haar lichaam en raakten bijna de grond.


Katharina Forbes

Scott was haar duidelijk dankbaar en hij wist dat ze bang was en begreep het ook. Hij wilde gewoon dat ze inzag dat het niet nodig was om bang te zijn. "We zullen zien hoe het gaat na een tijdje." glimlachte ze nu naar hem. Hij kneep even in haar hand en ze knikte hem toe.
"Wauw, kijk dat eens!" Ze wees naar de camera die gericht stond op de kamer van Rogan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 15/8/2015, 19:43

Scott Selone

Ze glimlachte naar hem en ze zei dat ze zouden zien hoe het ging na een tijdje. 'Precies.' Zei hij grijnzend. 'Als ik te ver ga hoor ik het vast en zeker van je.' Zei hij daarna met een lach op zijn gezicht. Daarna wees ze hem op het scherm en zijn blik ging er direct heen. 'Wow, dit is echt gaaf...' Zei hij vol bewondering. Dit had hij nog nooit gezien, waarschijnlijk had niemand dit ooit nog gezien. ' Je hebt het voor elkaar...'

Rogan Bayn

Hij bleef naar haar staren, ze zag er geweldig uit zo, alsof dit gewoon hoorde het paste zo goed bij haar. ' Je bent zo nog mooier, het staat je geweldig....' Zei hij plagend tegen haar. Het was ook echt waar, het stond haar mooi. 'Doet het pijn? Voelt het raar?' Vroeg hij nu aan haar. Hij was heel erg benieuwd naar alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 15/8/2015, 19:50

Katharina Forbes

"Dat sowieso, maar begin er alsjeblieft niet elke keer zo'n moeilijk gesprek over, want dat is echt niet nodig.." Glimlachte ze hem toe. Het was gewoon zo. Als ze hem aankeek zoals ze net ook deed, dan wist hij al genoeg waarschijnlijk.
Hij vond Sasya echt heel gaaf en zelf knikte ze ook even. "Ja, echt perfect dit." Mompelde ze zachtjes. "Het gevaarlijke is alleen... wat kan ze nog meer?" Vroeg ze zich nu af.



Sasya Petrova

"Oh, dank je." Zei ze zacht toen Rogan aangaf dat ze nog mooier was nu, het stond haar geweldig. Ze grinnikte zachtjes en ze voelde er zacht even aan, het voelde heel erg zacht, de veertjes waren echt mooi. "Het voelt onwijs raar, maar pijn voel ik niet." Glimlachte ze. Ze probeerde ze te bewegen en ze paste zelfs bijna niet in de kamer als ze ze uitspreidde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 15/8/2015, 19:55

Rogan Bayn

'Misschien moet je buiten eens kijken wat je nog meer kan doen...' Zei hij grijnzend. Het was heel erg duidelijk dat de kamer nu eigenlijk te klein voor haar was. Ze zei gelukkig wel dat ze geen pijn voelde, dat was waarschijnlijk wel een goed teken. Hij kwam wat dichterbij en hij bekeek de vleugels even, ze waren echt heel erg mooi. Het leek ook sterk te zijn, misschien kon ze nu wel heel makkelijk vliegen. Hij wist het niet precies.

Scott Selone

'Dat zal ik niet doen, één keer was voldoende.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij hield er zelf ook niet van om constant moeilijke gesprekken te hebben, maar dit wilde hij wel even duidelijk hebben. Daarna had ze het weer over het grietje en hij knikte langzaam. 'Ik zou het niet weten, maar ik ben enorm benieuwd. Ze kan vast en zeker nog veel meer...' Zei hij. 'Gewoon afwachten, dan zien we het. Waarschijnlijk laat ze alles vanzelf zien...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 15/8/2015, 20:11

Sasya Petrova

"Ja, ik denk zomaar eens dat dat een heel goed idee is." Grinnikte ze naar hem terug. Rogan bekeek de vleugels ook eventjes en ze liet ze weer langzaam langs haar lichaam hangen. "Kom." Zei ze meteen, ze pakte zijn hand en nam hem mee naar buiten, eenmaal buiten spreidde ze de vleugels weer wijd uit en bewoog ze heen en weer. Ze merkte hoe ze langzaam steeds verder van de grond afkwam. "Oh mijn god, dit is geweldig!" Riep ze uit. Maar zodra ze haar concentratie verloor, viel ze weer neer op de grond. Haar ogen twinkelden vrolijk en ze kwam algauw weer overeind.


Katharina Forbes

"Dat vond ik ook." Zei ze meteen tegen Scott terug. Hij had geen idee wat ze nog meer kon, maar hij was wel heel erg benieuwd. "Ja, ik denk ook wel dat ze meer kan, we wachten inderdaad maar af, we zullen het zien." Knikte ze. "Moeten we al bedenken wat voor experimenten we op ze gaan uitvoeren?" Vroeg ze aan Scott en ze keek hem eventjes aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 15/8/2015, 20:19

Scott Selone

'Hm, ik weet het niet. Misschien moeten we ze nog even de tijd geven en kijken hoe het gaat en aan de hand daarvan gaan verzinnen wat we met ze gaan doen. Wat vind je daar van?' Stelde hij voor. Natuurlijk wilde hij niet wachten, maar dit leek hem zelf voor nu het slimste. Dan konden ze kijken hoe ze zouden reageren op dingen en hadden ze daar nog even de tijd voor, voordat ze zouden beginnen. 'Zal ik een nieuwe fles pakken? Volgens mij gaat dit leuk worden...' Zei hij. Ze gingen naar buiten, dus dat kon niet anders.

Rogan Bayn

Ze ging zelfs echt omhoog, maar daarna lag ze weer op de grond en grinnikte hij een beetje. 'Zorg maar dat je veel oefent en niet gewond raakt, want dat ruikt veel te lekker. Dat kan niet.' Zei hij nog steeds met een grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij vond het echt wel gaaf dat ze dit kon, dit was veel leuker dan wat hij was, dat vond hij namelijk echt helemaal niets.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 15/8/2015, 20:33

Katharina Forbes

"Ja, daar zat ik zelf ook aan te denken, ik denk dat ik sowieso wil wachten tot Rogan zijn geduld een keertje verliest en zich op haar gaat voeden of iemand anders." Vertelde ze aan Scott. Haar blik verplaatste zich naar het volgende scherm. "Ja, pak maar een nieuwe, lekker." Zei ze tegen Scott.
"Volgens mij kunnen we hier nog wel eventjes naar kijken." Grijnsde ze.


Sasya Petrova

"Maar als ik gewond ben, genees ik ook heel snel weer, dus dat is geen probleem." Vertelde ze aan Rogan. "Maar ik denk dat ik sterk genoeg ben om je van me af te houden hoor, zodat je gewoon een klein beetje kan drinken... misschien heb ik wel super bloed." grijnsde ze hem nu toe. Ze probeerde het nog een keertje omdat ze het ontzettend leuk vond. Ze kwam weer van de grond af, haar vleugels maakte krachtige slagen, dit was echt geweldig..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Nikkay 15/8/2015, 20:48

Rogan Bayn

'Ik weet niet of dat nou wel zo'n geweldig idee is, ik wil je geen pijn doen en ook niet het risico nemen dat er wel iets fout gaat.... Al zou ik het eigenlijk wel graag willen proeven, natuurlijk.' Zei hij lachend tegen haar. Ze rook super lekker, dus het smaakte vast ook heel erg goed, dat kon bijna niet anders. Ze probeerde het nog een keer en hij bleef staan kijken, het zag er zo gaaf uit. Het lukte haar nu ook echt super goed.

Scott Selone

Ze had eigenlijk al hetzelfde bedacht, daardoor knikte hij. Meestal waren ze het wel aardig eens met elkaar. Hij vond het ook een goed idee om te wachten, maar hij baalde er wel van dat die twee zo met elkaar omgingen. Dat zorgde ervoor dat ze iets minder invloed hadden en dat ze elkaar hielpen. Hij wist niet of dat goed was. Hij kwam overeind en pakte een nieuwe fles wijn, hij schonk de glazen weer bij en daarna ging hij weer naast haar zitten. 'Ik denk het ook,dit is leuk om te zien.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van xAnouk 15/8/2015, 20:57

Sasya Petrova

"Nee, je doet me geen pijn, ik ben zo genezen van een wond, echt waar." Zei ze meteen tegen hem. Hij wilde het wel heel erg graag proeven. Ze kwam weer naar de grond toe en ging tegenover hem staan terwijl ze hem doordringend aankeek. Ze zette haar nagel in haar huid en trok deze er doorheen en ze hield haar pols nu voor zijn neus. "Toe maar... het is niet erg." Zei ze zachtjes tegen hem.


Katharina Forbes

Ze keek toe hoe hij omhoog kwam en naar haar wijnrek liep om een nieuwe fles wijn te pakken voor hun. Ze hield haar glas bij de fles zodat hij die bij kon vullen voor haar.
'Beter dan tv." Grijnsde ze hem toe. Ze ging wat verder naar voren zitten toen ze zag dat Sasya Rogan haar bloed wilde geven aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackmore Academy - Pagina 6 Empty Re: Blackmore Academy

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum