Griekse Mythologie

Pagina 4 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 13:27

Apollo

Ze wilde iets zeggen, maar ze greep naar haar keel. Ze kon niet praten. Hij kneep zijn ogen dicht. Ze kon niet vertellen wat er echt gebeurd was. Nu wist hij het al helemaal niet meer. Hij twijfelde echt aan alles. 'Ik wil je zo graag helpen, maar ik kan geen goden genezen...' Zei hij zacht. Bij mensen had hij heel veel krachten, maar bij goden niet. Hij legde zijn hand tegen haar gezicht aan en hij keek haar wanhopig aan. 'Ik moet weten wat er gebeurd is... Ik twijfel zo erg aan alles... Toen ik hoorde dat je dood was...' Vertelde hij haar zacht. Hij was nooit zo open, maar nu wel. Hij moest het haar vertellen nu hij de kans nog had. 
Nikkay

Aantal berichten : 20696
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 13:33

Aphrodite

Hij kon haar niet helpen en dat wist ze heus wel. Ze keek naar de grond en voelde niet veel later zijn hand op haar wang. Heel voorzichtig legde ze haar hand er weer op en keek ze naar hem, vol wanhoop en pijn. Pijn door wat Poseidon haar aan had gedaan en wanhoop door wat nog komen ging. Hij moest weten wat er was gebeurd. Hij had het over haar dood en ze schudde haar hoofd. Ze was niet dood, ze leefde nog, ze was alleen gekrenkt en had haar waarde verloren. Ze kon Apollo niet vertellen wat er was gebeurd. Ze kwam wat wankel overeind en sloeg haar armen om Apollo heen, haar hoofd legde ze tegen zijn borst aan en ze hield hem stevig vast. Ze wilde wel bij hem zijn, bij Apollo, hij zou haar geen pijn doen, dat wist ze zeker. Ze wist alleen niet of hij haar nog wilde hebben… Haar ogen stonden vol met tranen.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 13:44

Apollo

Ze kwam overeind, haar blik brak hem echt. Hij wilde iets voor haar doen maar hij kon niets. Opeens voelde hij haar armen om zijn lichaam heen, haar hoofs tegen zijn borstkas. Hij kneep zijn ogen dicht, daarna greep hij met zijn vingers haar gezicht vast. Hij keek haar kort aan, daarna drukte hij zijn lippen op die van haar, hij zoende haar vol hartstocht. Na een paar seconde stopte hij weer en draaide hij zijn hoofd weg. 'Sorry...' Fluisterde hij zacht, zijn stem klonk gebroken. Hij wilde zich niet zo laten gaan, maar het voelde nu als het enige moment waarop hij dit kon doen. Waarschijnlijk zat ze er totaal niet op te wachten. Misschien had ze wel echt iets met Poseidon.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 13:51

Aphrodite

Haar hoofd werd door hem gegrepen en ze wilde een schreeuw geven, maar meer dan haar mond open doen, kwam er niet van. Ze keek hem aan en voelde zijn lippen op die van haar. Ze was verbijsterd over zijn hartstocht, over zijn eerlijkheid die hij in de zoen legde. Hij draaide zijn hoofd van haar weg en fluisterde een zachte sorry. Daardoor pakte ze heel erg voorzichtig zijn kin beet en drukte ze haar lippen heel kort op die van hem. Ze streek even langs zijn wang en keek hem diep in zijn ogen aan. Ze vond het niet erg wat hij had gedaan, alleen de volgende keer zou ze het waarderen als hij iets voorzichtiger was. Ze kreeg het voor elkaar om haar mondhoeken iets op te trekken en zo wat naar hem te glimlachen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 18:02

Apollo

Hij werd niet door haar weggeduwd, dat viel dus nog mee. Ze keek hem aan, hij voelde haar vingers op zijn gezicht en hij werd door haar gezoend. Wat betekende dit? Vond ze het fijn? Hij keek haar vragend aan. 'Heb je iets met Poseidon?' Vroeg hij zacht. Hij moest het gewoon weten. Als dat zo was, was het beter als hij gewoon heel erg veel afstand van haar hield. Hij wilde eigenlijk ook gewoon weten wat ze voor hem voelde, maar dat kon hij niet vragen. Hij wist zelf niet eens wat hij nou voor haar voelde. Hij gaf wel echt vreselijk veel om haar, dat had hij nu wel gemerkt. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 18:15

Aphrodite

Ze schudde hevig haar hoofd wanneer hij haar vroeg of ze iets met Poseidon had. Hoe kwam hij op het idee? Ze wilde helemaal niets van hem. Onbeheerst liep er een traan over haar wang heen. Hij had haar beroofd van haar maagdelijkheid, dat was iets wat ze hem nooit zou kunnen vergeven. Ze keek weer op naar Apollo en schudde nogmaals haar hoofd. Waarom dacht hij dat ze wat met Poseidon had? Vond hij het niet knap van haar dat ze Poseidon had gebruikt om los te komen? Anders zou hij haar moeten gaan bevrijden en dat was helemaal onmogelijk. Dit was gewoon het beste wat kon gebeuren, hij hoorde blij te zijn dat ze er weer was.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 18:39

Apollo

Ze schudde haar hoofd, het was dus niet zo. Ze leek niet te weten waarom hij het vroeg. 'Hij liet mij een beeld zien... Dat jij hem zoende. Hij vertelde mij eerst dat je verliefd was geworden op een mens. Ik dacht... Hij zei...' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik dacht dat je daarom niets met mij te maken wilde hebben... Ik vond het vreselijk... Ik was zo jaloers...' Zei hij zacht. Hij was nooit zo eerlijk, maar na wat er gebeurd was deed hij dat wel. Hij streek zacht met zijn vingers langs haar wang. 'Ik ben blij dat je er nu weer bent... En ik... Ik wilde je zeggen dat ik... Het maakt mij niet uit dat hij het van je afgenomen heeft... Ik vind je nog net zo mooi...' Fluisterde hij. Hij wilde haar zoenen, maar hij wilde eerst zien hoe ze reageerde. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 18:51

Aphrodite

Hij vertelde dat Poseidon een beeld had laten zien van haar hoe ze hem zoende. Ze kreeg een woedende uitdrukking in haar ogen, dat had ze alleen maar gedaan zodat hij haar los zou laten. Ze wreef langs haar polsen en probeerde Apollo duidelijk te maken dat ze dat alleen maar deed omdat ze anders niet los kwam. Hij dacht dat ze niets meer met hem te maken wilde hebben en hij was jaloers. Haar mond viel haast open van verbazing. Ze voelde zijn vingers langs haar wang en ze sloot haar ogen daardoor even. Hij was blij dat ze er weer was en het maakte hem niet uit dat haar maagdelijkheid weg was, hij vond haar nog even mooi… Daardoor keek ze haast stralend naar Apollo op en zoende ze hem vol passie. Ze had haar armen om zijn nek geslagen en bleef heel erg dicht tegen hem aan staan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 19:14

Apollo

Ze wreef over haar polsen, langzaam begon hij het te begrijpen. Ze had het gedaan om los te komen, dat was veel minder erg. Al was hij nog steeds jaloers, maar dat was niet zo heel erg, waarschijnlijk was het een goed teken. Hij werd nu door haar gezoend, haar armen laten om zijn nek heen. Voelde ze dit ook allemaal voor hem? Hij stopte de zoen weer en hij keek haar aan. 'Ben je verliefd op mij?' Vroeg hij zacht, het klonk onzeker. Dit was eigenlijk het enige waar hij onzeker over was, maar dat kwam gewoon omdat hij dit heel erg belangrijk vond. Hij bleef haar vasthouden, zijn handen lagen op haar rug. Hij had een doordringende maar lieve blik in zijn ogen, hij wilde heel graag weten wat ze er van vond. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 20:20

Aphrodite

Hij leek haar te begrijpen, tenminste, de blik op zijn gezicht klaarde wel wat op en daardoor glimlachte ze. Misschien had ze haar stem niet eens nodig, zo kon ze zich ook wel redden, al begon het wel een beetje vervelend te worden. De zoen werd door Apollo gestopt, nog steeds hield ze haar armen om zijn nek heen. Hij vroeg haar op een onzekere toon of ze verliefd op hem was. Daardoor moest ze even nadenken. Ze wist niet hoe het was, wanneer was je eigenlijk echt verliefd? Ze keek hem wat hulpeloos aan en haalde haar schouders op. Ze vond hem wel heel erg bijzonder. Ze wilde hem wel elke keer zoenen en bij hem zijn. Ze aarzelde en streek met haar vingers over zijn borst. Ze maakte een hartje en keek daarna naar hem op. Ze knikte. Het was wel verliefdheid, ze dacht wel echt dat het zo was. Wat kon het anders zijn?
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 20:27

Apollo

Ze reageerde niet meteen, daarna haalde ze haar schouders op en keek ze hem heel erg hopeloos aan. Meteen betrok zijn blik, dit was niet waar hij op gehoopt had. Hij had verwacht dat ze wel hetzelfde zou voelen, of in ieder geval wel iets zou voelen. Blijkbaar was het niet zo. Hij voelde haar vingers over zijn borst heen gaan, hij begreep niet waarom ze dat deed. Opeens tekende ze een hartje en keek ze hem weer aan, ze knikte. Was ze verliefd op hem? Nu was hij degene die haar hopeloos aankeek. ‘Ik wil met je praten…’ zei hij zacht, het klonk nog steeds wat gebroken. Hij was zich echt rot geschrokken, hij dacht serieus dat ze dood was. Het had hem pijn gedaan, vooral de manier waarop het hem verteld werd door Poseidon. Hij was vreselijk woedend op de god, hij zou echt nog wel wraak op hem nemen. Poseidon mocht dan sterk zijn, Apollo kon ook genadeloos zijn als het om dit soort dingen ging. Hij ademde diep in, het was niets voor hem om zich zo te laten gaan. ‘Ik heb mij nooit eerder gerealiseerd dat ik zo veel voor je voelde…’ fluisterde hij.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 16/1/2014, 16:03

Apollo

Hij had Aphrodite maar even alleen gelaten, misschien was het beter als ze even de tijd kreeg om na te denken. Hij zou haar niet te lang alleen laten, want ze kon niet zo veel, nu ze haar stem kwijt was. Daar moest hij iets op verzinnen, maar eigenlijk wilde hij sowieso wel even praten met degene die dit allemaal veroorzaakt had. Poseidon bleek dus echt een achterlijke klootzak te zijn, Apollo kon het bijna niet geloven, het was dat hij het met zijn eigen ogen gezien had. Hij ging nooit uit van het kwade in mensen of goden, maar Poseidon had toch wel laten zien dat hij eigenlijk vreselijk was. Daar kon Apollo niet mee omgaan, als hij hem in zijn handen zou krijgen, zou Poseidon er niet makkelijk vanaf komen. Helaas wisten de meeste goden altijd uit zo’n situatie te komen, als het op een gevecht aan zou komen zou Apollo zelf ook niet ongedeerd blijven, dat realiseerde hij zich echt wel. Maar hij had het er voor over, echt wel. Hij zou wraak nemen op wat hij gedaan had, want Aphrodite had dit echt niet verdient. Het sloeg nergens op, Poseidon was vreselijk egoïstisch, dat bleek nu wel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/10/2014, 20:03

Oké, laten we opnieuw beginnen XD

http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/101/3/3/olympians__aphrodite_by_fedini-d4vt7pr.jpg

Dit keer alleen Aphrodite en gewoon weer helemaal nieuw enzo Razz

Aphrodite

De godin had een heel stuk gewandeld, tussen de mensen wel te verstaan. Ze was onopvallend gebleven en had een sluier omgedaan. Ze zag er gewoon uit als een vrouw met status en ze vond het heerlijk om zo rond te lopen tussen al die mensen, al die geurtjes en aparte figuren die ze tegen kwam, ze vond het heerlijk, werkelijk. Ze deed het redelijk vaak zelfs. Nu was ze weer terug in het grote paleis waar alle goden en godinnen verbleven. Ze streek neer bij de piano en begon langzaam wat te spelen, de sluier viel langzaam van haar haren af, over haar schouders en ze had haar ogen gesloten terwijl haar vingers over de toetsen gleden. Ze vulde het paleis met haar spel, maar er leek niemand te zijn of niemand had zin in een praatje met haar, want ze zat al een tijdje zo. Ze hield van contacten en praatte graag tegen iedereen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 20:56

Apollo

Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en hij liep over straat. Hij was misschien één van de weinige goden die ook echt vrienden had op aarde. Hij ging daarom ook regelmatig op bezoek bij wat mensen. Ze wisten niets over wie hij echt was, maar het was wel altijd verschrikkelijk gezellig en het deed hem elke keer weer goed. Zo kon hij meteen in de gaten houden hoe alles ging en of er problemen waren, net zo makkelijk. Bovendien werd hij er soms niet goed van om constant tussen de goden te zijn, de meesten waren zo anders dan dat hij was. Hij wilde het niet toegeven, maar daardoor voelde hij zich soms verschrikkelijk eenzaam, zolang hij veel onder de mensen was viel dat wel mee. Hij keek rond op straat, veel mensen waren gehaast. Zijn blik gleed over verschillende personen heen, zijn blik was wat onderzoekend, maar altijd vriendelijk. Hij wist dat hij uiteindelijk toch terug moest, dus deed hij dat ook. Hij kon hier niet eeuwig blijven en dat wilde hij ook niet. Eenmaal in het paleis hoorde hij muziek galmen, waardoor hij langzaam op het geluid afliep.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/10/2014, 21:05

Aphrodite

Na een hele tijd verstomde het geluid, ze stopte met het pianospel. Haar vingers voelden wat stijf door het constant krommen en ze strekte ze nu even uit. Met haar ogen knipperde ze even, ze was weer terug, als ze piano speelde, kon ze helemaal van de wereld verdwijnen en in haar eigen wereldje raken. De sluier die was afgezakt, liet ze nu verdwijnen met een vingerknip. Ze haalde haar handen even door haar haren heen. dit keer hingen ze los, ze had prachtige rode lokken die op precies de juiste manier vielen. Haar ogen vielen op een god die binnen kwam, Apollo. Ze knikte hem even toe.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 21:16

Apollo

Ze hield op met spelen en knikte naar hem, waardoor hij naar haar glimlachte. 'Je houdt toch niet op omdat ik binnen kom?' Vroeg hij nu aan haar. Hij dacht het niet, maar je wist het nooit zeker. Waarschijnlijk had ze gewoon al even zitten spelen toen hij het gehoord had en was ze er gewoon klaar mee. Het was rustig hier, heel erg rustig, ze leken alleen te zijn. De rest had vast betere dingen te doen. 'Het klonk prachtig,' zei hij nu complimenterend tegen haar. Zo was hij ook gewoon, hij vind het fijn om iemand met simpele dingen gelukkig te maken en een compliment kon zo veel goed doen, dat gold vast ook zo bij haar. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 21:18

Apollo

Ze hield op met spelen en knikte naar hem, waardoor hij naar haar glimlachte. 'Je houdt toch niet op omdat ik binnen kom?' Vroeg hij nu aan haar. Hij dacht het niet, maar je wist het nooit zeker. Waarschijnlijk had ze gewoon al even zitten spelen toen hij het gehoord had en was ze er gewoon klaar mee. Het was rustig hier, heel erg rustig, ze leken alleen te zijn. De rest had vast betere dingen te doen. 'Het klonk prachtig,' zei hij nu complimenterend tegen haar. Zo was hij ook gewoon, hij vind het fijn om iemand met simpele dingen gelukkig te maken en een compliment kon zo veel goed doen, dat gold vast ook zo bij haar. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/10/2014, 21:19

Aphrodite

Hij vroeg haar of ze stopte omdat hij binnen kwam. Daardoor twinkelden haar ogen even. "Nee, mijn vingers werden wat stijf, ik ben hier al een tijdje." Vertelde ze hem met een glimlach. Ze strekte haar rug even en kwam overeind. Ze liet haar vingers even over de witte gladde vleugel heen gaan en kwam richting Apollo gelopen. Hij vond dat het prachtig klonk.
"Dankjewel, aardig van je." Zei ze tegen hem terug. Ze kende Apollo eigenlijk niet zo heel erg goed, gewoon wat oppervlakkig, maar ze had nog nooit echt een goed gesprek met hem gevoerd, af en toe zag ze hem wel, daar beneden, tussen de mensen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 21:21

Apollo

Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 22:22

Apollo

'Dat kan ik mij voorstellen...' Zei hij tegen haar omdat ze aangaf dat haar vingers stijf begonnen te worden. Hij glimlachte doordat ze zei dat het aardig van hem was, ze kwam dichterbij. 'Ik kan ook best wel aardig zijn...' Zei hij tegen haar. 'Heb je misschien zin om een stukje te gaan lopen? Volgens mij is hier verder niet zo veel te beleven...' Stelde hij voor. Hij haalde een hand door zijn blonde haren heen en hij keek haar nog net zo vriendelijk aan. Hij vond het leuk om met iemand te praten, zeker om iemand wat beter te leren kennen, het was altijd wel interessant en de moeite waard, iedereen had erg goede kanten en hij wilde die graag leren kennen. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/10/2014, 22:34

Aphrodite

Hij kon het zich wel voorstellen en daardoor glimlachte ze weer naar hem, hij gaf aan dat hij ook best aardig kon zijn. Ze grinnikte vrolijk en schudde haar hoofd.
"Ik heb nooit gezegd dat je niet aardig kan zijn." Lachte ze. Hij vroeg haar of ze zin had om een stukje met hem te gaan lopen, hier viel verder weinig te beleven.
"Hmm, klopt, dode boel hier." Ze keek een beetje rond en daarna weer naar Apollo.
"Waar wilde je gaan lopen?" Vroeg ze nu aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 22:58

Apollo

‘Dat is ook zo, maar toch…,’ zei hij grijnzend tegen haar. Ze had het inderdaad niet gezegd, maar je kon er best grapjes over maken. Ze vond het ook een dode boel hier, ze vroeg dus ook waar hij wilde lopen. ‘Geen idee, zeg jij het maar, ik vind je gezelschap al genoeg,’ zei hij tegen haar met een grote glimlach op zijn gezicht. ‘Kom, laten we eerst maar eens naar buiten gaan,’zei hij daarna lachend, hij liep dus ook naar buiten toe en hij keek even opzij naar haar. ‘Vermaak je je wel een beetje met rondlopen en pianospelen?’ vroeg hij nu aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/10/2014, 23:22

Aphrodite

"Je bent hier toch niet om te slijmen hé?" Vroeg ze nu met een diepe zucht aan hem, aangezien het hem ging om haar gezelschap. Ze had een gruwelijke hekel aan slijmballen, ze had er een hekel aan als mannen achter haar aanliepen, helaas was dat wel haar bestemming. Mooi zijn, mannen aan je laten denken en dromen... de uitdaging was voor haar juist om een man te vinden waar zij achteraan kon lopen.
Hij wilde eerst naar buiten gaan en ze knikte. Ze liepen de marmeren trap af naar buiten toe, het was er werkelijk prachtig, maar je raakt gewend aan het beeld en daardoor ga je het minder waarderen... ze liepen over de wolken, tussen de wolken door zag je de aarde met zijn mensen.
"Vergeet mooi zijn niet." Lachte ze nu weer vrolijk omdat hij vroeg of ze zich vermaakte.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 23:29

Apollo

‘Slijmen? Nee, zo ben ik niet. Ik slijm niet, dit is gewoon hoe ik ben, ik probeer aardig te zijn,’ zei hij met een glimlach tegen haar. Het was niet meer dan dat, hij zou nooit bewust iets doen om wat voor elkaar te krijgen, daar was hij veel te eerlijk voor, hij zou het gewoon niet kunnen. Hij liep met haar mee over de wolken en hij staarde even naar beneden, maar hij keek weer opzij naar haar zodra ze begon te spreken. Hij moest het mooi zijn niet vergeten, daardoor schudde hij zijn hoofd. ‘Dat zal ik niet vergeten,’ zei hij dus ook tegen haar. ‘Je bent veel op aarde te vinden, of niet?’ vroeg hij nu aan haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 26/10/2014, 23:32

Aphrodite

Zijn antwoord op het slijmen stelde haar gerust, het was heel prettig dat hij dat zei.
Het mooi zijn zou hij niet vergeten, ze glimlachte weer.
"Het is een dagtaak." Lachte ze nu. "Want stel voor dat ik een keer niet perfect eruit zie." Ze rolde even met haar ogen, soms vond ze het ook maar wat onzinnig. Later vroeg hij of ze veel op aarde was, ze knikte.
"En jij ook, een minnares daar beneden?" Vroeg ze nu plagend.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen