Griekse Mythologie

Pagina 3 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Griekse Mythologie

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 21:03

Poseidon

Hij werd geroepen door Apollo, natuurlijk door het watje. Dat was niet meer dan logisch. Hij kwam tevoorschijn en keek naar de jongen. “Waar wil je het met me over hebben?” Vroeg hij heel erg kalm aan Apollo, hij ging zitten op een rots en leunde wat achterover. Hij deed normaal, hij was zoals hij altijd was en het zou niemand opvallen wat hij had gedaan. Niemand zou erachter komen. Aphrodite behoorde hem nu toe.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 21:06

Apollo

Poseidon verscheen snel, hij ging zitten, Apollo keek hem doordringend aan. ‘Volgens mij kan je dat zelf ook wel verzinnen…’ zei hij, botter dan hij normaal deed. Hij ademde diep in, hij moest zijn frustraties niet afreageren op Poseidon, dat sloeg nergens op. Hij moest zich beter in de hand houden. ‘Wat is er met haar gebeurd, Poseidon? Ik wil het weten…’ zei hij. Hij wilde weten wat voor ongeluk het was, wie er mee te maken had, hoe het gebeurd was, hij wilde alles weten. Hij wist niet echt of hij wraak wilde nemen, het was niets voor hem, maar Aphrodite was hem ontzettend dierbaar, meer dat hij eigenlijk gedacht had. Pas nu dit gebeurd was, realiseerde hij zich eigenlijk wat ze echt voor hem betekend had. Meer dan hij ooit gedacht had. Hij bleef Poseidon strak aankijken, hij had al die tijd het idee gehad dat hij jaloers geweest was, maar ook dat wist hij helemaal niet zeker.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 21:20

Poseidon

Volgens Apollo kon hij het zelf ook wel verzinnen. Hij grinnikte een beetje en knikte. “Je bent nog steeds gek op haar, of niet?” Vroeg hij nu zacht aan Apollo. Daarna vroeg de jonge god wat er met Aphrodite gebeurt was. “Ik dacht dat jij haar wel in de gaten hield, maar vooruit, ik zal het je vertellen, al heb ik het ook niet allemaal gezien, de meeste dingen die ik weet komen van mensen en je weet hoe mensen roddelen.” Begon hij eerst tegenover hem. “Ze scheen verliefd te zijn op een mens en ze wilde bij hem zijn. Ze kon het niet verkroppen dat hij ouder werd en zij jong bleef. Ze kon het niet. Daardoor had ze besloten om zichzelf te veranderen in een mens. Deze verandering gaat vaak fout, dat weet jij ook, we hebben van veel goden gehoord die zichzelf tot mens wilden maken, maar vaak werd dat hun dood. Zo ook die van Aphrodite, voor ze de man in haar armen kon sluiten, veranderde ze in as en verdween ze van deze wereld.” Vertelde Poseidon en hij keek even naar de grond, hij vond zijn verhaal zo geloofwaardig dat hij er zelf triest van werd. "Het is zo zonde, ze was zo mooi..."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 21:24

Apollo

Hij gaf geen antwoord op de vraag van Poseidon. Was hij gek op haar? Het maakte toch niet uit, ze was dood. Het deed er niet eens toe wat hij van haar vond, het was allemaal te laat. Het verhaal was eigenlijk nog erger dan hij had kunnen bedenken. Ze was verliefd op een mens? Waarom had ze hem niets verteld? Ze had willen wachten op haar ware liefde, ze zou hem toch wel vertellen als ze die gevonden had? Als ze zoiets groots wilde doen? Ze had niets gezegd, helemaal niets. Hij had nog wel gedacht dat ze close waren. Niet dus. Waarom was niemand hier te vertrouwen? Hij had zo alleen maar meer het gevoel dat hij anders was dan de rest hier. Hij slikte, hij vond het echt vreselijk om te horen. Niet alleen omdat ze er niet meer was, maar ook omdat ze hem niets verteld had. Dat stak hem gewoon heel erg. Hij begreep het echt niet. ‘Oké,’ zei hij alleen maar, zijn stem klonk zacht. Hij draaide zich om en hij liep zonder iets te zeggen weg. Hij moest niet twijfelen aan het verhaal van Poseidon, hij snapte niet dat hij eerst wel getwijfeld had. Aphrodite was er niet meer en hij kon niets anders dan zich daar bij neerleggen en doorgaan, maar dat ging nu nog even niet.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 21:43

Poseidon

Het enige wat Apollo te zeggen had was oké en daarna liep hij weer verder. Hij zuchtte en keek Apollo na. Hij leek wat verdrietig hierover. Natuurlijk was hij dat. Gelukkig had Poseidon Aphrodite nu voor zichzelf. Met een grijns verdween hij weer en dook hij het diepe water in. Niet veel later stond haar voor Aphrodite, ze keek hem hels aan en wilde in zijn gezicht spuwen, jammer genoeg had dat totaal geen effect onder water. Poseidon grinnikte en pakte haar kin beet. “Je bent van mij, Aphrodite, ik sprak net je vriendje, hij vindt het verschrikkelijk dat je dood bent, Aphrodite.” Zei hij nu met een grinnik. Ze keek hem haast hulpeloos aan. Wanneer ze probeerde te praten kwam er niets uit haar mond, een kleine handigheid volgens Poseidon, dan kon ze ook niet tegen hem in gaan. Ze leek haast wel verdrietig daardoor. Ze wilde van hem wegkijken, maar hij hield haar stevig beet. Hij drukte zijn lippen op die van haar en merkte hoe erg ze tegenstribbelde.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 21:47

Apollo

Het was voor het eerst dat hij zich zo hopeloos en woedend voelde. Hij vond het vreselijk, hij wilde dit helemaal niet. Hij wilde niet zo verdrietig zijn, hij begreep zichzelf niet, hij begreep Aphrodite niet. Waarom had ze dit gedaan? Hij snapte er helemaal niets van, het leek niets voor haar te zijn. Maar ze had hem zelf gezegd dat ze afstand wilde, waarschijnlijk kwam dat gewoon daardoor. Ze wilde niet dat hij wist dat ze van iemand hield en hij snapte niet waarom. Hij bleef maar lopen, eigenlijk nergens heen. Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en uiteindelijk liet hij zich op de grond zakken. Hij gaf een harde klap tegen een rots aan, die brak door de kracht waarmee hij sloeg. Hij vloekte binnensmonds en daarna leunde hij met zijn hoofd in zijn handen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 21:55

Aphrodite

Poseidon liet haar maar niet in de steek. Hij bleef continu in haar buurt en ze kon niemand om hulp vragen. Ze keerde zich helemaal in zichzelf en merkte dat ze met iemand een band had. Er was iemand die dichter bij haar stond dan wie dan ook. Ze wist alleen niet wie het was. Ze zag het gezicht niet. Het was een god, hij sloeg een rots doormidden. Dit was haar kans. Help me schreef ze in haar gedachten in de rots. Ze had hulp nodig. Er moest iemand zijn daar die haar kon helpen. Poseidon had haar spraak afgenomen, maar ze had nog steeds haar krachten. Ze kon nog wel iets. Poseidon hield haar in de gaten, ze keek naar hem met een felle blik in haar ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 22:04

Apollo

Uit het niets verscheen er een tekst in de rots. Eigenlijk duurde het even voor het tot hem doordrong. Ze was niet dood. Het was niet zo, dit kon maar van één iemand zijn, het was van Aphrodite. Hij wist het gewoon zeker, eigenlijk zonder twijfel. Meteen realiseerde hij zich ook dat het verhaal dat ze dood was van Poseidon kwam. De jaloerse klootzak. Wat had hij gedaan? Woedend kwam hij overeind, hij snoof, dit kon gewoon niet waar zijn. 'Poseidon, jij achterlijke idioot... Waar is ze?' Vroeg hij grommend, zijn stem galmde na. Hij wilde niets liever dan er voor zorgen dat alles goed met haar kwam. Was het hele verhaal dan niet waar? Was ze niet verliefd op een mens? Ergens hoopte hij heel erg dat het niet zo was, dat niks waar was. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 22:18

Poseidon

Hij gromde wanneer hij weer gestoord werd. Zijn blik gleed over de mooie Aphrodite heen en hij verscheen met een zucht voor Apollo. “Jongen, wat moet je nu? Aphrodite is dood.” Klonk zijn stem hard. “Je gelooft het niet he? Je bent in de waan dat ze nog leeft, maar dat is echt niet zo, ze is hartstikke dood. Je verbeeld je dingen jongen.” Siste hij Apollo nu toe. Hij gromde even, wat een achterlijke idioot dat hij dit allemaal wel niet dacht. Hij vroeg zich ook af hoe Apollo hier nu eigenlijk bij kwam. Hoe wist hij meer over Aphrodite, daarna besefte hij dat het echt was, Apollo wist niets, hij gokte maar wat.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 22:26

Apollo

Poseidon kleineerde hem al zo lang hij zich kon herinneren, maar deze keer liet hij zich daar niet door beïnvloeden. Hij siste dat Aphrodite dood was, maar dat geloofde hij nu echt niet meer. ‘Nee, ik geloof je niet. Jij bent al die tijd jaloers geweest op onze vriendschap, Poseidon. Ik vertrouw je niet en ik heb geen enkele reden om je wel te vertrouwen. Volgens mij ben jij een achterbakse leugenaar die keihard in mijn gezicht staat te liegen, net al en nu weer. Ik ben niet gek, echt niet. Je kan mij niet zomaar wijsmaken dat ze dood is, ik weet dat het niet zo is. Wat heb je met haar gedaan?’ vroeg hij, zijn stem trilde van woede. Hij zette een stap op Poseidon af, zijn hele houding was dreigend. Hij mocht er dan jong uitzien, hij kon wel vechten en hij kon meedogenloos zijn als hij echt zo woedend was als nu. Als er iets was wat hij niet kon hebben was het onrecht, precies wat er nu aan de hand was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 08:13

Poseidon

“Jaloers op jullie vriendschap? Ik dacht het niet.” Zei hij proestend tegen Apollo. Op de vriendschap was hij niet jaloers, alles behalve dat. Het was het meisje dat hij moest en zou hebben, hij had er al zo lang over nagedacht, hij wilde Aphrodite en nu had hij haar. Hij was een achterbakse leugenaar en daardoor zuchtte hij. Hij was totaal niet bang voor de jongen, dat niet. “Kijk.” Zei hij met een smerige grijns rond zijn lippen. Hij hief zijn hand in de lucht, daar was Aphrodite te zien. Ze hing triest in de boeien en twee witte haaien bewaakten haar. “Maar je zult haar toch nooit vinden. Ze is nu van mij.” Sprak hij grommend tegen Apollo.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 09:07

Apollo

Poseidon zei dat hij niet jaloers was, maar op dit moment kon hij zo veel zeggen, Apollo geloofde het toch niet. Opeens verscheen er een smerige grijns op het gezicht van Poseidon, het volgende moment liet hij een beeld van Aphrodite zien. Ze leefde nog. Dit kwam allemaal door hem. Apollo keek hem woedend aan. Hij zei dat hij haar toch niet kon helpen, ze was nu van hem. ‘Ze is van helemaal niemand, al helemaal niet van jou…’ gromde Apollo. Hij was nog nooit zo woedend geweest. Door het beeld wat Poseidon hem had laten zien, was het alleen nog maar erger. Daarom greep hij hem bij zijn keel en sloeg hij met een harde klap in zijn gezicht. ‘Hoe kun je dit doen, Poseidon? Ben je dan echt zo ver heen dat je denkt dat dit normaal is? Dat je dit soort vreselijke dingen doet? Hoe kan je haar op deze manier haar vrijheid afnemen? Ze is gebroken, op deze manier is haar schoonheid niet eens zo stralend. Pas als ze vrij is, is ze echt mooi…’ zei hij tegen hem, elk woord klonk vol woede.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 09:58

Poseidon

Apollo werd woedend op hem. Aphrodite was van helemaal niemand, maar dit keer was Poseidon er toch zeker van dat ze van hem was. Ze was in zijn macht, hij had haar stem, hij had haar gevangen. Ze zou nooit meer kunnen praten. Hij werd bij zijn keel gegrepen en hard in zijn gezicht geslagen, het deed hem niets, hij duwde Apollo van zich af met een grof gebaar. “Nee, zo is ze veel mooier, gekleineerd en van mij.” Sprak hij grijnzend tegen Apollo. “Moet je zien hoe klein ze is, hoe breekbaar… zo is ze mooier dan ooit daarvoor.” Fluisterde hij nu met glinsterende ogen. “Bovendien zal ze nooit meer kunnen stralen.” Poseidon had haar twee dingen afgenomen, haar stem en haar dierbaarste bezit, haar maagdelijkheid. Hij grijnsde daardoor breed.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 10:04

Apollo

Hij werd net zo hard weer van Poseidon afgeduwd, maar hij bleef maar doorgaan. Bij het laatste wat hij zei staarde Apollo hem vol ongeloof aan. Had hij dat serieus gedaan? ‘Hoe kún je….’ Vroeg hij spottend. Dit had hij echt niet van hem verwacht. Hij had wel gedacht dat het was wat Poseidon graag wilde, maar op deze manier… het was gewoon laag. Het was heel erg laag en het maakte Apollo nog bozer. ‘Jij vieze klootzak!’ schreeuwde hij, weer sprong hij op Poseidon af en gaf hij hem een klap in zijn gezicht. Hij had zo vreselijk veel medelijden met Aphrodite, hij wilde haar helpen, maar hij had geen idee hoe hij dat moest doen. Hij kon nooit bij haar komen. Hij wilde nog eens uithalen naar Poseidon, maar hij wist zichzelf met heel veel moeite in te houden. ‘Kan ik iets doen om haar vrij te krijgen?’ vroeg hij, zijn stem trilde van ingehouden woede. Hij wilde heel ver gaan om haar daar weg te krijgen, ook al moest hij vreselijke dingen doen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 11:48

Poseidon

Er werd hem gevraagd hoe hij dit kon doen, daardoor haalde hij alleen even zijn schouders op. Het boeide hem totaal niet, hij had genoten, vooral de glinsterende en haast zilveren traan over de wang van Aphrodite had hem een vermakelijk gevoel gegeven. Eigenlijk was hij geen haar beter dan zijn broer Hades, misschien juist wel slechter. Hij werd opnieuw geslagen en weer duwde hij de jongen achteruit. Het deerde hem echt helemaal niets. Hij zocht het ook maar mooi allemaal uit. Ineens werd er gevraagd hoe hij haar vrij kon krijgen. “Dat lukt je niet, ik zal haar nooit meer laten gaan.” Gromde Poseidon nu. “Ze is van mij en ze zal ook mijn kinderen baren.”
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 12:09

Apollo

Hij kon niets doen. Ze zou de kinderen van Poseidon baren. Waarom was hij jaloers? Hij was nooit jaloers, écht nooit, maar nu was hij het wel. Hij begreep echt niet wat er nou met hem aan de hand was. 'Ik had echt verwacht dat je beter was dan dit... Dat je niet zo diep zou zakken...' Zei hij, het klonk nog steeds woedend. Hij zou hem dit echt nooit vergeven. 'Ik laat je hier niet zomaar mee wegkomen, echt niet... Ik vind wel een manier om haar te bevrijden...' Gromde hij. Hij wilde dat hij iets voor haar kon doen, hij was bijna wanhopig om haar te helpen. Hij voelde gewoon de woede door zijn lichaam gaan, hij moest weg hier, anders zou hij iets doen waar hij spijt van kreeg. Daarom draaide hij zich opnieuw om en liep hij weg. 'Het spijt mij zo, Aphrodite... Ik had eerder moeten zeggen dat ik zo veel om je geef... Ik had je moeten beschermen...' Zei hij zacht, na een tijdje lopen had hij zich weer neer laten zakken op de rotsen. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 12:17

Aphrodite

Ze merkte wel dat er wat ruzie gaande was, maar dat het over haar ging, kon ze niet weten. Ze volgde de persoon die voor haar nog zwart was en die ze niet leek te kennen. In haar gedachten volgde ze hem. Tot hij weer bij de rotsen was. Dit was weer een moment voor haar. Hier kon ze weer wat mee. De drietand van Poseidon, de bliksemschicht van Zeus en de tweetand van Hades. Schreef ze in haar gedachten op de rots. Zo kan ik bevrijd worden… Ze vroeg zich af of diegene haar wel wilde bevrijden. Ze had geen waarde meer. Haar maagdelijkheid en haar stem was ze kwijt, ze was van niemand meer tot waarde. Haar gouden lokken waren nu gewoon blond en haar zilver gekleurde ogen leken eerder grijns. Haar lichaam begon oneffenheden te vertonen. Ze was gebroken en daardoor ging het steeds slechter met haar. Ze keek niet eens meer op toen Poseidon terug kwam, natuurlijk altijd trouw met zijn drietand, hoe anders? Het ging de god nooit lukken om haar te bevrijden. Alleen als hij de drie dingen in zijn bezit kreeg, bestond er een kans voor haar, anders zou ze langzaam haar dood tegemoet zien.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 12:28

Apollo

Weer verschenen er woorden in de rots. Hij staarde naar de letters. Hij wist wat dit betekende, maar dit kon hij niet. Het was gewoon onmogelijk en het zou zijn dood worden. Wie zou er dan voor zorgen dat de mensen niet zouden sterven aan vreselijke ziektes? Wie zou er dan voor zorgen dat alles eerlijk bleef gaan? 'Ik kan het niet...' Zei hij zacht. 'Ik wil je zo graag helpen, maar dit gaat gewoon niet... Hier ben ik lang niet sterk genoeg voor...' Zei hij met trillende stem. Hij had zijn handen in zijn hoofd liggen en hij had zijn ogen gesloten. Hij wilde echt alles voor haar doen, maar dit was niet realistisch. 'Is er niets wat ik verder kan doen? Dit lukt gewoon nooit...' Zei hij zacht. Als er niets anders was moest hij het maar proberen. Hij had niet echt veel keuze, want hij wilde laten zien dat hij heel veel voor haar zou doen. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 3/12/2013, 13:36

Aphrodite

ze hoorde zacht gefluister, het klonk heel erg gedempt, maar ze hoorde het wel. Degene waarvan ze hulp nodig had, kon haar niet helpen. Hij was niet sterk genoeg en hij wilde iets anders doen om haar te helpen. Ze schudde langzaam haar hoofd en liet die weer hangen. Wat kon hij verder doen? Niets. Of hij moest Poseidon weten over te halen, maar dat was haast onmogelijk, dat kreeg niemand voor elkaar. Poseidon hield zich vast aan zijn standpunten. Dan is de dood de enige oplossing... Ze snikte zachtjes, als niemand haar kon helpen, dan ging ze nog liever dood dan dat ze in leven bleef. Dood zijn was fijner dan hier onder water zitten bij Poseidon. Haar woorden in de rots leken vlekken te vertonen, het waren haar tranen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 3/12/2013, 14:26

Apollo

Hij hoorde wat ze zei. Hij kon het gewoon horen. 'Nee, dat kan je niet doen... Ik wil dat niet... Alsjeblieft...' Zei hij zacht. Hij wilde niet zonder haar, ze betekende veel te veel voor hem. Meer dan hij ooit gedacht had. 'Je mag niet opgeven, ik krijg je daar wel weg, ik beloof het je, alsjeblieft...' Zei hij zacht. Hij wist nog niet hoe het moest, maar hij zou eerst nog eens met Poseidon praten. Als dat niet hielp zou hij proberen om de drie wapens te stelen, al wist hij zelf eigenlijk ook wel dat het niet zou lukken. Hij was daar gewoon niet geschikt voor. Hij was niet sterk genoeg en niet gemeen genoeg, al haalde Poseidon nu wel het slechte in hem naar boven. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 10:19

Aphrodite

Ze mocht het niet opgeven van hem. Hij wilde het niet en eigenlijk was ze daar verbaasd over. Ze opende haar ogen en rukte weer aan haar boeien. Misschien kon ze zelf het lot in eigen handen nemen… Als zij Poseidon zijn zin gaf, liet hij haar misschien wel los. Ze haalde diep adem en knikte vastberaden. Alhoewel ze voor zichzelf niets meer had om voor te vechten, was er nog wel deze god die veel om haar leek te geven. Ze probeerde veel lawaai te maken en Poseidon kwam een kijkje bij haar nemen. Ze streek voor hoever het ging met haar vingers langs zijn arm en hij zoende haar. Dit keer zoende ze vol passie terug. Hij keek haar stomverbaasd aan, alhoewel ze bijna moest kokhalzen, toch deed ze het. Hij glimlachte nu naar haar. “Dus je accepteert het eindelijk?” Vroeg hij aan haar. Hij wreef in zijn handen. “Fantastisch!” Klonk hij vol vreugde. Hij streek langs haar wang en keek haar diep in haar ogen aan. “We gaan een mooie tijd tegemoet, Aphrodite, wij samen.” Ze wilde praten maar ze knikte alleen maar een beetje. Ze rukte aan de handboeien.
“Kan ik je vertrouwen?” Vroeg Poseidon aan haar. Ze knikte hevig en niet veel later verdwenen haar handboeien. Ze streek langs haar eigen polsen en sloeg daarna haar armen om Poseidon heen. Poseidon wist heus wel dat ze hem lichtelijk in de maling nam, het kon niet waar zijn dat ze dit uit zichzelf deed. Hij zorgde ervoor dat Apollo te zien kreeg hoe ze met hem omging, dat ze Poseidon had gezoend en hem nu omhelsde. De man kreeg een grote grijns rond zijn lippen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 10:46

Apollo

Hij bleef zitten, hij had geen idee hoe lang hij zo zat, helemaal in elkaar gedoken en met een woedende en verdrietige blik in zijn ogen. Hij voelde zich heel raar, hij had nooit verwacht dat dit zo veel met hem zou doen. Dat hij zo veel om haar gaf. Het was toch wel zo en nu deed dat hem alleen maar pijn. Hij wist niet meer wat hij moest geloven. Toen hij opeens een beeld zag van Aphrodite die Poseidon zoende, vol passie, wist hij het al helemaal niet meer. Ze omhelsde hem. Werd hij nou zo erg voor de gek gehouden? Wat deed ze? Hij snapte niets meer. Hij wilde dit niet zien. Was er dan echt helemaal niemand meer te vertrouwen? Hij dacht echt dat ze om hem gaf, maar blijkbaar was daar niets van waar. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 11:28

Aphrodite

Nog voor ze het in de gaten kreeg, was het beeld verdwenen. Ze had niet door wat Poseidon had gedaan. Met een zachte zucht kwam ze van hem af en wees ze naar haar keel. Ze wilde haar stem graag terug, Poseidon schudde zijn hoofd. Die kreeg ze niet meer terug. Hij wilde het zo houden. Het was gewoon erg makkelijk dat ze niet kon praten. Het was een hele zorg minder voor hem en zo kon ze ook niets doorvertellen. Aphrodite had wel door dat de twee haaien haar nog steeds in de gaten hielden, na een tijdje vertelde Poseidon haar dat hij wat te doen had. Hij kuste haar nogmaals en verdween. Nu was ze compleet alleen en nog los ook… Ze pakte een zwaard van Poseidon en vermoordde zo de twee haaien, ze waren doodeng, maar Aphrodite had ze in koele bloede vermoord. Daarna zwom ze naar de oppervlakte en flitste ze zichzelf terug naar de plek van de goden. Uitgeput ging ze op het zachte wolkendek liggen. Ze keek naar haar lichaam, ze was compleet gerimpeld, dat kwam door het water. Langzaam werd haar huid weer wat normaler en kreeg ze weer haar zilveren ogen terug en haar goudkleurige lokken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 4/12/2013, 12:49

Apollo

Toen er opeens verderop iemand verscheen, keek hij langzaam op. Hij herkende haar heel snel, al zag ze er nogal anders nu. 'Aphrodite...' Zei hij zacht, terwijl hij over heen boog. Hij wist niet wat hij moest. Wat was er nou aan de hand? 'Waarom...heb je dit gedaan... Met Poseidon nog wel... Ik...' Zei hij zacht. 'Ik had er voor je moeten zijn... Maar dit doet mij gewoon pijn...' Zei hij zacht. Hij bleef naar haar kijken, langzaam aan ging ze er weer normaal uit zien. Zijn blik was vragend en licht verward. Dit had hem veel meer gedaan dan hij ooit verwacht had. 'Ik snap je gewoon niet...' Zei hij zacht. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 4/12/2013, 13:03

Aphrodite

Ze hoorde een zachte stem en zag hoe er een schaduw over haar heen boog. Ze kwam iets overeind en keek naar Apollo. Ze luisterde in stilte naar hem. Hoe wist hij wat ze had gedaan? Ze keek hem niet begrijpend aan, toch begon haar wel te dagen dat hij diegene was die ze had uitgekozen om haar te helpen, ze wist waarom hij. Ze wist het heel erg goed. Hij betekende heel erg veel voor haar. Ze opende haar mond om te zeggen dat ze blij was om hem terug te zien, maar er kwam niets uit haar keel. Ze pakte haar keel vast en gebaarde naar hem dat ze niet meer kon praten. Ze keek hem wat hulpeloos aan met grote ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 3 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen