Griekse Mythologie

Pagina 2 van 33 Vorige  1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 11:53

Apollo

‘Ja, ik weet het,’ zei hij zacht, zijn ogen waren constant op haar gericht. ‘Maar Poseidon is wel een heel erg mooi voorbeeld,’ zei hij daarna grijnzend. Hij mocht Poseidon wel, maar hierin was hij gewoon echt een goed voorbeeld. Eigenlijk had hij met helemaal niemand problemen, zolang ze niet heel erg iets verkeerd deden, vond Apollo het allemaal wel goed. Hij voelde de zachte aanraking op zijn gezicht, waardoor hij zijn ogen sloot. Ze zei dat het fijn was om te horen, daardoor grijnsde hij weer. Hij mocht niet overdrijven, hij wilde net zeggen dat hij dat niet deed, toen ze opeen bepaalde manier in zijn ogen keken. Daardoor bleef hij stil staan, hij deed niets meer, hij was degene die haar onderzoekend aankeek, langzaam liet hij haar los. ‘Je was mij aan het inschatten, of niet?’ vroeg hij zacht. Langzaam begonnen er wat dingen op hun plek te vallen. ‘Je wilt dit eigenlijk helemaal niet… ik zou je nog een paar keer zoenen, laten merken dat ik wel meer wil, precies op dat moment zou jij zeggen dat ik op moest rotten en zou je verdwijnen.’ Zei hij tegen haar. Hij zette een stap naar achteren. ‘Ik ben de uitzondering, weet je nog? Ik kan mij wel inhouden. ik ga niet aangeven dat ik meer wil. Ik wil liever een vriendschap opbouwen dan dat je mij keihard laat vallen straks,’ gaf hij aan. ‘En nee, ik ben echt geen homo, maak je daar maar geen zorgen over…’ voegde hij er grijnzend aan toe, omdat het wel weer erg nichterig klonk. Alsof ze niets met hem deed. Dat was echt niet zo.
Nikkay

Aantal berichten : 20617
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/11/2013, 12:02

Aphrodite

Hij was stil en liet haar langzaam los. Hij vroeg haar of ze hem aan het inschatten was. Hij zei dat ze dit helemaal niet wilde, hij zou haar nog een paar keer zoenen, laten merken dat hij meer wilde en dan zou zij verdwingen. Ze zuchtte zacht en keek wat verdrietig naar de grond. Hij zei dat hij de uitzondering was. Hij kon zich inhouden. Hij wilde liever een vriendschap dan dat zij hem keihard liet vallen. “Je begrijpt het verkeerd, Apollo…” Fluisterde ze. “Het is niet allemaal een spel. Ik ben alleen maar op zoek naar iets echts. Iemand die echt van me houdt en die voor de rest van zijn leven bij me wil blijven.” Fluisterde ze verder. “Ik zie in jouw ogen dat het niet zo is en daarom is het dan bij mij heel erg snel afgelopen. Ik wil iemand die echt van me houdt.” Ze hief haar hoofd weer naar hem op en ze keek hem wat gekweld aan. “Sorry.” Mompelde ze. Daarna liep ze gewoon weg. Ze verdween niet, ze liep triest over de straten heen.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 12:10

Apollo

Ze legde uit wat het was. Dit had hij niet helemaal verwacht. Ze had in zijn ogen gezien at het geen echte liefde was, dan wilde ze niet meer. Hoe kon het op deze manier nou echte liefde zijn? Hij kende haar eigenlijk amper. Ze zei sorry, meteen daarna verdween ze en liet ze hem verward achter. Hij zag haar wel weglopen, daarom bleef hij heel even staan, maar hij schoot vrij snel achter haar aan. Hij was zo bij haar, hij sloeg zijn arm om haar middel heen en hij liep gewoon met haar mee alsof er niets was. ‘Niet weglopen, dat is juist wat ik niet wil,’ zei hij zacht tegen haar. ‘Ik had niet verwacht dat jij echt opzoek was naar liefde. Helemaal niet zelfs. Ik denk niet dat iemand dat door had. Het spijt mij, maar ik kan echt niet zo snel liefde voor iemand voelen…’ zei hij tegen haar. Hij was ooit één keer verliefd geweest, maar dat was op een sterveling en het bleek gewoon geen succes te zijn. Daarom kon je maar beter niets met stervelingen doen, het kon toch nooit serieus worden en als je gevoelens kreeg had je een probleem, zoals hij dus. ‘Je kan toch gewoon normaal met mij omgaan? Ik hoef niets van je, Aphrodite. Ja, je brengt mijn hoofd op hol door je spelletjes, maar ik vind het gewoon leuk om met je om te gaan…’zei hij glimlachend.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/11/2013, 12:24

Aphrodite

In een snel tempo liep hij weer naast haar en voelde ze zijn arm om haar middel heen. Hij wilde niet dat ze wegliep. Zelf wilde ze dat wel en daarom liep ze nog een stapje harder. Hij had het niet verwacht. Hij dacht niet dat iemand het doorhad. “Ik wil ook niet dat iemand het weet. Ik kan het zien, Apollo, ik zie wanneer er een kans bestaat dat iemand verliefd op me word, ik heb het nu al zo vaak geprobeerd… Ze zien alleen hoe mooi ik ben, ze kijken niet verder. “ Haar stem klonk behoorlijk wanhopig. Hij vroeg haar of ze normaal met hem om kon gaan. Hij hoefde niets van haar, alleen bracht ze wel zijn hoofd op hol door haar spelletjes. Hij vond het gewoon leuk om met haar om te gaan. Nu stond ze stil en keek ze hem ongelukkig aan. “Ik kan niet normaal met mannen omgaan. Ze willen allemaal hetzelfde en dat krijgen ze niet. Of je nu zegt dat je anders bent of niet, zoveel mannen zeiden dat ze anders zijn, maar het draaide altijd op hetzelfde uit.” Gaf ze nu aan.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 12:28

Apollo

Ze liep nog sneller, maar hij was niet van plan toe te geven. Al moest hij met haar mee rennen. Ze begon tegen hem te praten, ze zei dat ze het kon zien. ‘Is er een kans dat ik verliefd op je word?’ vroeg hij haar, heel direct. Hij was wel benieuwd. ‘Is er sowieso een kans dat ik ooit nog op iemand verliefd word?’ vroeg hij daarna. Ergens was het misschien beter van niet. Het zou hem alleen maar pijn doen. Ze stond stil en keek ongelukkig naar hem. ‘Hé, ik lieg niet. Ik meen het echt. Ik wil normaal met je omgaan. Ik vind je gewoon leuk zoals je bent, echt niet alleen omdat je mooi bent. Anders zou ik deze moeite niet eens doen. Anders was ik niet eens meegegaan in je spelletje. Geef mij de kans om te bewijzen dan niet elke man zo is….’ Zei hij tegen haar. ‘Je zei zelf dat ik de uitzondering was. Misschien is dat hierbij ook wel zo. En wat kan het nou voor kwaad? Als blijkt dat ik alleen maar met je omga omdat ik iets van je wil, kan je mij altijd nog laten vallen…’ zei hij, met een klein grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/11/2013, 13:40

Aphrodite

Hij vroeg haar ineens of er een kans bestond dat hij verliefd op haar werd, of hij überhaupt verliefd zou worden op iemand. Ze was wat verbijsterd door zijn vraag, maar ze wist het antwoord wel. “Ooit zul jij nog verliefd worden, je zult het gevoel alleen geen kans willen geven omdat je bang bent voor de pijn.” Fluisterde ze heel erg zacht tegen hem. Ze kon het echt in zijn ogen zien. Hij zei dat hij niet loog en daardoor speelde er een klein glimlachje rond haar lippen. Hij wilde normaal met haar omgaan, hij vond haar leuk zoals ze was, niet alleen omdat ze mooi was. Terwijl Aphrodite wist dat dit wel de voornaamste reden was. Het was altijd de reden dat mannen met haar begonnen te praten. Ze moest hem een kans geven zodat hij zichzelf kon bewijzen. Ze vond het moeilijk, echt heel erg moeilijk. Apollo gaf aan dat het geen kwaad kon, ze kon hem altijd nog laten vallen. “Het kan wel kwaad… wat nu als ik verliefd op jou wordt? Wat nu als jij daar misbruik van maakt en ik kwijtraak wat ik wil bewaren voor de ware?” Vroeg ze nu zacht aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 13:44

Apollo

Haar antwoord liet hem nadenken. Het maakte hem wat verdrietig, vooral omdat hij wist dat het waar was. Ze had gelijk, zo zou het gaan. Hij zou zelf niet eens willen zien dat hij die gevoelens kreeg. Aphrodite leek hem geen kans te willen geven. Hij vond het jammer, hij had het gevoel dat ze anders echt goede vrienden konden worden. Toen ze zei dat het wel kwaad kon, dat ze verliefd op hem kon worden en dat hij daar misbruik van kon maken, pakte hij haar gezicht vast. Hij dwong haar om hem strak aan te kijken. Zijn lichtblauwe ogen staarden in haar ogen. ‘Ik zou nooit, maar dan ook écht nooit, misbruik van jou maken,’ zei hij op doordringende toon. ‘Zo ben ik niet. Echt niet. Ik zal altijd overal eerlijk over zijn. Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.’ Fluisterde hij. Hij zou het echt niet doen, hoe vreselijk mooi ze ook was, hij zou haar niet misbruiken, echt niet. ‘Ik weet nu hoe belangrijk jij dit vindt. Ik had het niet verwacht, maar juist daarom laat het mij zien dat het iets is waar jij waarde aan hecht. Ik vind het belangrijk dat niemand daar misbruik van maakt, ik al helemaal niet. Ik zou het echt niet doen…’ zei hij, overtuigend. Als er iemand was waar ze op kon vertrouwen, dan was hij het wel.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/11/2013, 13:50

Aphrodite

Haar gezicht werd vastgepakt door Apollo en ze keek met trieste zilveren ogen naar hem terug. Ze slikte even door zijn woorden. Hij zou nooit misbruik van haar maken, zo was hij niet. Misschien was hij inderdaad anders, misschien kon ze hem inderdaad vertrouwen. Hij zou altijd eerlijk zijn en ze haalde diep adem. Haar woorden lieten hem inzien dat ze wel echt ergens waarde aan hechtte en hij vond het belangrijk dat niemand daar misbruik van zou maken. Ze glimlachte nu een beetje naar hem. “Je woorden zijn heel erg lief, Apollo.” Zei ze zachtjes tegen hem. Ze sloeg haar armen nu om hem heen en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. Ze sloot haar ogen even en zuchtte zacht. “Misschien heb ik het wel gewoon nodig.” Een vriend zou wel goed voor haar zijn verwachtte ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 13:55

Apollo

Door wat hij allemaal zei kwam er een glimlach op het gezicht van Aphrodite te staan, waardoor hij ook wat glimlachte. Ze sloeg haar armen om zijn lichaam heen, hij deed hetzelfde bij haar en hij hield haar dicht tegen zich aan. Hij voelde haar hoofd op zijn brede borstkas en hij sloot zijn ogen even. ‘Soms ben ik ook best wel lief…’ zei hij plagend. Ze zei dat ze het misschien wel nodig had. ‘Iedereen heeft een vriend nodig, Aphrodite. Ik ook.’ Zei hij zacht. Hij streek met zijn hand over haar rug heen, hij was blij dat hij haar duidelijk had kunnen maken dat hij echt geen misbruik van haar zou maken. Hij zou het niet eens kunnen, het ging heel erg tegen zijn principes in. Hij wilde nooit iets doen wat iemand anders niet wilde. Hij wilde niemand pijn doen, behalve als het nodig was. Hij kon best hard zijn, hij kon uit het niets heel heftig reageren, maar alleen als het terecht was. ‘Ik ben blij dat je mij geloofd, echt… ik zou het jammer vinden als je eenzaam bent, alleen maar omdat je opzoek bent naar liefde en iemand anders er misschien misbruik van zou maken.’ Zei hij zacht. Het was geen reden om altijd maar alleen te zijn en die spelletjes te spelen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/11/2013, 14:15

Aphrodite

Ze voelde zijn armen om haar heen en merkte dat hij haar dicht tegen zich aanhield, het voelde wel fijn. Hij zei dat iedereen een vriend nodig heeft, ook hij. Het voelde aangenaam dat hij met zijn hand over haar rug streelde. Het eenzame gevoel leek langzaam te verdwijnen. Ze zuchtte zachtjes en bleef zwijgend tegen hem aan staan. Hij was blij dat ze hem geloofde, hij zou het jammer vinden als ze eenzaam was, alleen maar omdat ze op zoek was naar liefde en dat er misschien iemand anders was die misbruik van haar maakte. Ze knikte een beetje. “Je moet het tegen me zeggen als ik moet stoppen, Apollo, ik ben eraan gewend om spelletjes met iedereen te spelen, doordat je nu al dichter bij me staat dan de rest, vind ik dat moeilijk. Je weet nu al veel meer over me, maar ik kan geen spelletjes meer met jou spelen, dat zou oneerlijk zijn.” Vertelde ze hem zachtjes. Ze glimlachte een klein beetje en keek hem aan. “Zullen we maar weer teruggaan? Voor de rest waanbeelden gaat krijgen. Ik durf te wedden dat Poseidon nu al jaloers is.” Lachte ze vriendelijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 14:20

Apollo

Ze vertelde hem dat hij het moest zeggen als ze moest stoppen. Ze was het gewend om spelletjes te spelen en het zou moeilijk zijn om het bij hem niet te doen, maar het zou oneerlijk zijn. ‘Ik zal het aangeven…’ zei hij zacht. Waarschijnlijk zou hij het snel genoeg merken als ze dingen met hem deed die hem gek maakten. Het was beter om het dan gewoon te zeggen, zodat ze ophield, het was niet de bedoeling. Een beetje plagen was niet erg, maar ook hij kon niet eindeloos alles volhouden, hij zou niet alles van haar kunnen hebben. Ze vroeg of ze teruggingen, voor de rest andere ideeën kreeg. Het leek hem een goed idee, hij hoefde geen rare verhalen. Ze zei dat Poseidon nu al jaloers was, daardoor glimlachte hij. ‘En terecht,’ zei hij grijnzend. ‘Misschien leert hij er van. Zijn ego is groot genoeg om een deukje op te kunnen lopen,’ zei hij plagend. ‘Kom,’ zei hij daarna, hij pakte haar hand vast, ze stonden zo weer op de wolk. Hij zuchtte zacht, hij voelde zich hier wel thuis, maar toch ook weer niet. Hier hield iedereen elkaar constant in de gaten, dat was erg vervelend. Je kon niets doen zonder dat de rest het wist.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/11/2013, 22:17

Aphrodite

Apollo zou het aangeven wanneer ze te ver ging en ze knikte een beetje daardoor. Wanneer ze zei dat Poseidon anders jaloers werd, zag ze hem grijnzen en zeggen dat het terecht zou zijn. Misschien zou Poseidon er iets van leren, zijn ego was groot genoeg om een deukje op te kunnen lopen. Aphrodite haalde haar schouders op, daar had hij inderdaad gelijk in. Poseidon kon wel tegen een stootje. Haar hand werd vastgepakt en binnen mum van tijd waren ze weer thuis. Ze zuchtte zacht even en liet meteen de hand van Apollo weer los. Poseidon keek als eerste op. “Kijk, kijk, kijk, de tortelduifjes.” Sprak hij met een rare grijns op zijn gezicht. Aphrodite kreeg een harde trek rond haar mond. “Poseidon, doe normaal.” Siste ze hem toe.

xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 12/11/2013, 22:21

Apollo

De eerste opmerkingen werden natuurlijk al gemaakt, door niemand minder dan Poseidon. Aphrodite reageerde fel, waardoor hij lichtjes glimlachte. Hij was niet zo. ‘Geen reden om jaloers te zijn, Poseidon. We hebben gewoon gepraat. Ik geloof dat ik net zo veel kans maak bij haar als jij. Niets dus,’ zei hij plagend tegen hem, hij draaide zich om en hij knipoogde naar Aphrodite. ‘Wat heb jij vandaag allemaal nog voor nuttigs gedaan? Visjes gevangen? Achter zeemeerminnen aangezwommen?’ vroeg hij plagend, maar met een duidelijke grijns op zijn gezicht aan Poseidon. Hij ging naast hem zitten, hoewel hij straks nog wel wat nuttige dingen wilde gaan doen, kon hij nu wel nog even praten. Er waren geen belangrijke zaken die nu zijn aandacht nodig hadden, hij zorgde er altijd wel voor dat hij zijn zaken op orde had, dus kon hij redelijk inschatten wanneer hij tijd vrij kon maken om gezellig wat te praten met de andere goden.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/11/2013, 19:50

Poseidon

Aphrodite leek behoorlijk beledigd door hem. Ze liep al heel gauw weg, na nog even geglimlacht te hebben naar Apollo. Poseidon had door dat ze een onderonsje hadden. Er was iets tussen die twee en hij keek de mooie Aphrodite nog even na om vervolgens weer zijn hoofd richting Apollo te keren. “Zeemeerminnen zijn anders hele mooie verschijnsels.” Sprak hij Apollo toe. Hij schudde zijn hoofd even, het was dat hij het zo grijnzend zei, anders was hij door het lint gegaan. “Nee, ik had een bespreking met Zeus en Hades.” Zei hij zuchtend over zijn twee broers. Hij legde de drietand voor zich op de grond en ging zitten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/11/2013, 20:27

Apollo

Hij zag Poseidon nog naar Aphrodite kijken, daarna kreeg hij een opmerking terug. 'Dat zal best ja...' Zei hij tegen hem. Hij kon zich voorstellen dat zeemeerminnen erg mooi waren. Maar hij dacht ook wel dat Poseidon heel veel vrouwen wel mooi vond. Hij gaf aan dat hij een bespreking gehad had. 'En, was het een beetje nuttig? Het klinkt niet alsof het gezellig was....' Zei hij tegen Poseidon. Hij vond besprekingen eigenlijk niets, hoewel hij het wel allemaal heel serieus nam. Hij nam de meeste dingen wel serieus, al had hij ook zeker wel een goed gevoel voor humor. Hij vroeg zich af wat Poseidon dacht van hem en Aphrodite, hij hoopte eigenlijk niet dat hij dacht dat er echt iets gebeurd was. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/11/2013, 22:04

Poseidon

Er werd aan hem gevraagd of de bespreking nuttig was, Poseidon kreeg een wat donkere en bedenkelijke blik in zijn ogen. “Nee, het was niet gezellig.” Gaf hij als eerste aan en hij sloeg zijn benen over elkaar heen. Zijn hand zette hij onder zijn kin. “Er zijn wat geruchten rond gegaan. Iemand schijnt grote plannen te hebben, iemand van de goden of halfgoden. We weten alleen niet wie en we weten ook niet waar die roddel vandaan komt.” Vertelde hij de jongen gewoon. Het was beter als iedereen het wist, dan ontstond er nog een kans dat de schuldige spijt kreeg.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 13/11/2013, 22:12

Apollo

Meteen was te merken dat de bespreking niet voor niets geweest was, hij kon het gewoon aan Poseidon voelen. Al heel snel begon hij ook te vertellen. Hij wist dat er heel veel goden waren die hun problemen aan hem vertelden, omdat hij betrouwbaar was. Hij kon goed objectief advies geven en hij zou nooit zomaar iets doorvertellen. Het nieuws van Poseidon liet hem nadenken. Er gingen dus geruchten rond. ‘Ik zal het je laten weten als ik iets hoor, van iemand… of wat dan ook,’ zei hij tegen hem. Hij vond het prima zoals het nu was, hij had geen zin in groot gezeur. Maar bij de goden was er altijd gezeur. Er waren altijd goden die niet tevreden waren met hun macht, of positie. Er was altijd ruzie, altijd oorlog. ‘Is er iets wat ik voor jullie kan doen?’ vroeg hij, behulpzaam als hij was.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 17/11/2013, 14:16

Poseidon

Hij zag hoe Apollo nadacht, Poseidon sloeg zijn armen over elkaar heen en bekeek de man nauwkeurig. Hij zal het laten weten als hij iets hoorde en Poseidon zuchtte wanneer er iets was wat hij kon doen voor hun. “Altijd die behulpzaamheid…” Mompelde Poseidon, de meeste goden waren niet zo behulpzaam. Het was vaak ieder voor zich, maar Apollo moest weer de rationele good guy zijn. “Win Aphrodite maar voor je, er word op jullie gewed.” Lachte Poseidon nu. Een paar goden, waaronder hij hadden een wedje gelegd op de relatie tussen Apollo en Aphrodite die zich zou ontwikkelen. Poseidon wist zeker dat het iets tussen de twee zou gaan worden. Dat kon haast niet anders. Het lag er veel te dik bovenop, ze waren veel te goede vrienden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 17/11/2013, 14:40

Apollo

'Ik ben gewoon zo,' zei hij tegen Poseidon. Hij was gewoon behulpzaam, hij snapte niet dat Poseidon daar niet juist blij mee was. Toen er daarna een opmerking over Aphrodite kwam, werd de blik van Apollo harder, wat niet vaak gebeurde. Dit was alleen heel vervelend. 'Dat wil ik helemaal niet, Poseidon. Ik ben liever bevriend met haar....' Zei hij tegen hem. 'Niet iedereen wil maar één ding van haar. Ze is intelligent en een goede vriendin. Ik ga liever op die manier met haar om...' Zei hij tegen Poseidon. Hij wilde het hier eigenlijk niet over hebben. Hij vond het niet leuk dat dit uitgebreid besproken werd, dat was iets wat hem irriteerde. Hij haalde een hand door zijn blonde haren heen en hij zuchtte zacht. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 17/11/2013, 14:47

Poseidon

“Ja, natuurlijk vriend.” Lachte Poseidon nu door het gedrag van de jongen. Hij was liever bevriend met Aphrodite, niemand was liever bevriend met haar. Ze was een lustobject voor elke man. Het scheen dat Aphrodite intelligent was en een goede vriendin van Apollo. Hij ging liever zo met haar om en daarom stond Poseidon maar op met een scheve glimlach op zijn gezicht. “We zullen het wel allemaal zien…” Sprak hij en vervolgens liep hij weg om meteen weer de zee in te duiken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 17/11/2013, 14:57

Apollo

Hij klemde zijn kaken op elkaar om geen rotopmerking te maken, maar het was te zien dat hij dit echt niet leuk vond. Poseidon haalde voor het eerst echt woede in hem naar boven, al zou het zo wel weer weg zijn. Dit was gewoon vermoeiend. Poseidon verdween, daardoor stond Apollo op. Met een wat woest gebaar trapte hij de stoel aan de kant, om daarna weg te lopen. Misschien moest hij zich dit niet zo aantrekken. Wat maakte het ook uit wat de rest dacht? Hij wist zelf dat het anders was, dus moest het er niet toe doen. Het was gewoon zoals het was, de mening van de rest deed er dan niet toe. Het was alleen moeilijk om het zo te blijven zien, als dit iets was wat iedereen besprak. Dan kon hij er amper omheen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 17/11/2013, 15:16

Aphrodite

Ze was heel even alleen geweest om overal goed over na te denken. Ze wilde wel graag vrienden zijn met Apollo, het was een vreselijke aardige man die ze graag mocht. Ze liep weer in de richting waar ze Apollo had achtergelaten. Sierlijk ontweek ze een stoel die net voor haar voeten werd omgegooid. Ze zette hem weer overeind en keek met nieuwsgierige zilveren ogen naar de rug van Apollo, hij liep weg. Ze liep achter hem aan en legde haar hand op zijn schouder. “Is er wat gebeurd?” Vroeg ze liefjes aan hem.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 17/11/2013, 15:20

Apollo

Toen hij een hand op zijn schouder voelde draaide hij zich om, het was Aphrodite en ze vroeg of er iets gebeurd was, waardoor hij zuchtte. ‘Nou, niet echt.’ Was zijn reactie. ‘Het was Poseidon. Natuurlijk. Hij is er van overtuigd dat er iets is tussen ons. Hij vertelde mij dat er zelfs om gewed is, ze hebben het er natuurlijk uitgebreid over gehad. Dat maakte mij nogal pissig,’ legde hij haar uit. ‘Maar het is nu wel weer goed. Ik begrijp het ergens ook wel, maar ik vind het gewoon niet leuk. Ik vind het jammer dat het meteen weer zo neergezet wordt, terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is…’ voegde hij er aan toe. Hij hoopte dat ze het een beetje begreep, dat ze niet vond dat hij belachelijk reageerde. Waarschijnlijk niet, Aphrodite werd er zelf vast net zo goed gek van.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/12/2013, 20:48

Aphrodite

Ze rukte aan de boeien, maar ze kreeg ze absoluut niet los. Haar haren dwarrelden door het water heen en ze zag twee haaien die haar bewaakten. Ze gromde en trok haastig aan de boeien. Ze wilde om hulp roepen, maar het enige wat te horen was waren vage geluidjes die bubbels achterlieten. Poseidon had haar alleen gelaten onderwater en hij had alle goden vertelt dat ze in een tragisch ongeluk was gestorven. Ze had een poging gedaan zichzelf mens te maken, maar die poging was mislukt. Waarschijnlijk geloofde iedereen hem, ze had net het contact met Apollo verbroken omdat ze hem te dichtbij vond komen. Ze had niet meer over zichzelf prijs willen geven en daarom had ze Apollo gezegd dat ze hem een tijdje niet meer wilde zien en nu zag je wat ervan kwam. Nu zat ze gevangen in de wereld van Poseidon, een wereld waarin niemand haar kon zien of horen. Ze liet haar hoofd hangen en sloot haar ogen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 2/12/2013, 20:52

Apollo

Hij probeerde zich te concentreren, maar het ging niet. Hij kon zijn hoofd nergens bijhouden en hij begreep niet waarom hij zich zo mee liet slepen in alles. Zodra het nieuws hem bereikt had dat Aphrodite overleden was, had hij niemand meer gesproken, terwijl hij zo graag wilde weten wat er precies gebeurd was. Maar daarvoor moest hij naar Poseidon gaan en dat was eigenlijk precies waar hij geen zin in had. Uiteindelijk besloot hij zich over zijn stomme gevoel heen te zitten om met hem te gaan praten. ‘Poseidon, waar ben je? Ik wil met je praten…’ zei hij, zijn stem klonk harder dan normaal. Normaal was hij vriendelijk, maar bij Poseidon lag het allemaal iets anders. Hij wist dat de god hem heel goed kon horen, hij wist eigenlijk ook wel dat hij er op zou reageren, het was een kwestie van tijd voor hij zou verschijnen.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 33 Vorige  1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven