Griekse Mythologie

Pagina 5 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Griekse Mythologie

Bericht van Nikkay op 26/10/2014, 23:37

Apollo

‘Oh, dat geloof ik graag!’ zei hij grijnzend tegen haar, omdat ze aangaf dat ze er een dagtaak aan had. Het zou vast niet zo erg zijn, maar moeite koste het vast en zeker. De manier waarop ze het zei liet hem wel inzien hoe ze er zelf over dacht. Ze knikte, maar zei daarna wel dat hij ook vaak op aarde was, ze vroeg of hij er een minnares had, waardoor hij even zijn hoofd schudde. ‘Oh, meerdere,’ zei hij daarna tegen haar, opnieuw met een grijns op zijn gezicht. ‘Ik ben niet de enige dan, of wel soms?’ vroeg hij daarna. Hij keek haar even aan, daarna keek hij weer voor zich. Hij ademde langzaam in, hij vond het heerlijk om gewoon stukken te lopen.
Nikkay

Aantal berichten : 20696
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 10:58

Aphrodite

Ze vroeg zich af of zijn opmerking sarcastisch was of serieus. Hij gaf aan dat hij meerdere minnaressen had, maar zoveel kende ze niet over Apollo, daarom vroeg ze zich af of hij dit ook serieus zo meende. Daarna zei hij dat hij niet de enige was.
"Als je daarmee suggereert dat ik ook verscheidende minnaren hebt, heb je het mis. Ik ben met die ellende al behoorlijk wat jaren gestopt." Vertelde ze hem nu. Haar blik werd wat harder.
xAnouk

Aantal berichten : 20282

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 11:05

Apollo

Door haar reactie keek hij haar even doordringend aan. 'Ik suggereer helemaal niets. Het enige wat ik zei was dat ik vast niet de enige zou zijn en dat klopt ook. Dat jij niet meteen zo bent zegt niets, er zijn nog genoeg andere goden....' Zei hij tegen haar, met een glimlach op zijn gezicht. 'Bovendien weet ik wel dat je niet zo bent, anders had ik vast een keer gezien dat je met iemand was... Maar dat is niet zo. Dus maak je maar geen zorgen,' zei hij tegen haar. Hij vond dat iedereen maar gewoon moest doen wat hij zelf wilde, dat gold ook voor haar. Ze moest doen waar ze zich goed bij voelde, want daar had je uiteindelijk gewoon het meeste aan. 'Maar hoezo ellende? Het hoeft toch niet altijd ellende te zijn?'
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 12:53

Aphrodite

Natuurlijk moest hij haar weer een perfect antwoord terug geven. Ze knikte alleen en glimlachte weer. Ze hadden allemaal gewoon veel te veel vrije tijd, tijd om na te denken en daardoor werden er vaak van die haast perfecte antwoorden gegeven.
"Nee, niet altijd, maar ik lijk altijd pech te hebben... die mannen zijn al zo gauw bezeten van mijn uiterlijk. Ze volgen me overal en wanneer ze merken dat ze concurrentie hebben, wordt die zo snel mogelijk uitgeschakeld." Ze zuchtte weer even.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 13:07

Apollo

Door wat ze zei grijnsde hij weer. 'Ik kan mij voorstellen dat het niet echt leuk is op die manier...' Zei hij tegen haar. 'Ik heb daar niet zo veel last van, mijn uiterlijk is natuurlijk ook niet zo verbluffend als dat van jou...' Zei hij grijnzend tegen haar. 'Maar aan de andere kant is een beetje actie ook niet verkeerd toch? Of vind je het niet leuk als mannen om je vechten?' Vroeg hij nu met een uitdagende blik in zijn ogen aan haar. Hoewel hij zou zeggen dat ze dat gedoe allemaal niets vond, waren vrouwen meestal wel zo dat ze van enorm veel aandacht hielden. Als mannen dat op een negatieve manier gaven was het niet altijd leuk, maar het was wel nog steeds aandacht. Hij begreep niet waarom je concurrentie uit zou schakelen, hij was totaal niet zo. Als je niets met elkaar had maakte concurrentie niet uit en als je wel een relatie had, zou de ander niet voor de concurrentie gaan, als het goed was tenminste.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 13:24

Aphrodite

"Je bent een god, Apollo, natuurlijk ben je aantrekkelijk bij de vrouwen." Zei ze hem met een glimlach. Hij vroeg of ze het niet leuk vond als mannen om haar vochten, zijn uitdagende blik liet haar lachen.
"Ik ben het een beetje zat... ik zie meer uitdaging in een man die onbereikbaar lijkt te zijn voor mij. Zon man is meer wat voor mij." Gaf ze aan, het was wel duidelijk dat ze heel goed wist wat ze wilde.
"Ik put veel meer uit een leuk gesprek dan mannen die doelloos om mij vechten... dat vind ik zulke onzin..." eigenlijk was ze best wel open tegen Apollo over alles, maar mensen mochten dit dan ook best over haar weten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 13:32

Apollo

Ze begon uit te leggen wat ze zocht en daardoor grinnikte hij even. 'Veel succes met het vinden, volgens mij is het niet heel makkelijk, maar ik zal mijn ogen open houden voor een geschikte man voor jou. Een mens is zeker te min?' Vroeg hij nu wat plagend aan haar. Hij negeerde wat ze zei over zijn uiterlijk, want het deed er ook niet toe. Ze putte veel meer uit een leuk gesprek dan mannen die vochten om haar. 'Ach, ze doen ook maar waarvan ze denken het beste te doen. Maar als ze zo dom zijn, verdien je beter.' Zei hij tegen haar. Dat verdiende ze naar zijn mening ook. 'Ik geloof hopeloos in de liefde van je leven. Volgens mij ben ik niet realistisch genoeg en zal ik daarom nooit iemand vinden,' zei hij grijnzend tegen haar. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 13:45

Aphrodite

Hij plaagde haar wat en ze grijnsde naar hem terug.
"Een mens is inderdaad te min... maar helaas is het aantal goden ook beperkt, dus ik heb geen flauw idee." Vertelde ze hem eerlijk, misschien was vrijgezel blijven wel gewoon het makkelijkste. Ze verdiende beter volgens Apollo. Zelf dacht ze dat ook, maar dat sprak ze nu niet hardop uit.
Hij geloofde zelf in de liefde van zijn leven.
"Ik geloof dat we dan allebei eenzame vrijgezellen blijven." Lachte ze vrolijk naar hem. "Onze ideeën zijn nogal onrealistisch. Bovendien zitten we in een lastig parket doordat we goden zijn... of vind jij een mens wel goed genoeg?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 13:55

Apollo

Een mens was te min, maar het aantal goden was beperkt. Daar had ze gelijk in, dat was een probleem. Zeker omdat ze geen van de goden geschikt leek te vinden op dit moment. Dat had hij zelf ook. Ze zei dat ze inderdaad onrealistisch waren en waarschijnlijk eeuwig vrijgezel zouden blijven, daardoor glimlachte hij. 'Dat is ook niet verschrikkelijk, gelukkig. Het heeft ook zo zijn voordelen...' Zei hij tegen haar. Hij vond het niet heel erg, soms was het jammer, dat was het enige. Ze vroeg aan hem of een mens voor hem niet te min was, waardoor hij weer grijnsde. 'Op zich niet altijd te min, maar het is gewoon te lastig. Het zou voor mij niet werken met een mens, niet voor langere tijd. Je bent dan toch te verschillend en ik zou daar in een relatie toch niet goed mee om kunnen gaan....' Zei hij eerlijk tegen haar. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 14:03

Aphrodite

"Maar het is wel eenzamer... maar inderdaad, het is geen ramp, we overleven het vast wel." Plaagde ze hem terug. Hij vond op zich een mens niet altijd te min, maar het was lastig.
"Hmm... klopt, ik heb op aarde nog wel een prachtige dochter rondlopen. Ze weet alleen niet dat ze een halfgodin is." Zei ze tegen Apollo. Ze had nooit contact gezocht met haar. Haar vader had haar grootgebracht en gezegd dat haar moeder was overleden tijdens de bevalling.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 14:08

Apollo

'Overleven doen we het sowieso wel...' Zei hij lachend. Dat kwam wel goed, of ze moesten echt kapot gaan van eenzaamheid. Maar dan nog waren er altijd wel mensen of goden waar je bij terecht kon, er waren er veel meer alleen. Ze was het wel met hem eens over de mensen en daardoor glimlachte hij. Ze zei opeens dat ze op aarde een prachtige dochter rond had lopen, waardoor hij een uitdagende blik in zijn ogen kreeg. 'Hoe oud is ze? Is ze net zo mooi als jij? Dan wil ik haar wel leren kennen, met een halfgod neem ik ook wel genoegen....' Zei hij plagend tegen haar. Hij wist niet of hij kinderen op aarde had, hij koos er bewust voor om daar niet naar opzoek te gaan. Hij wilde het niet weten, maar het zou wel kunnen. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 14:12

Aphrodite

Apollo was meteen geïnteresseerd. Dat vond ze stiekem ook wel leuk.
"Ze lijkt een beetje op haar moeder, niemand is goed genoeg." Lachte Aphrodite.
"Ze is.nu een jaar of 22, met prachtige goudkleurige krullen en sprekende ogen. Ze is een uitzonderlijk mooie verschijning op aarde. Geen vrouw is zo mooi." Glimlachte ze nu.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 14:18

Apollo

Ze leek op haar moeder, niemand was goed genoeg. Daardoor werd de grijns op zijn gezicht groter. 'Maar ze kan mijn charmes vast niet weerstaan...' Was zijn reactie daarop. Hij meende dat niet serieus, want zo dacht hij niet echt over zichzelf, maar het was wel leuk om haar er mee te plagen. Ze vertelde verder, waardoor zijn blik steeds geïnteresseerder werd. 'Het klinkt allemaal heel goed....' Zei hij tegen haar. 'Ik kan het natuurlijk altijd proberen, wie weet bevalt het mij wel,' zei hij daarna tegen haar. Waarschijnlijk was haar dochter echt verschrikkelijk mooi en dat stond hem wel aan. Maar als ze op aarde woonde en niets van de goden afwist, zou het waarschijnlijk nooit wat worden. Hij zag dat niet echt zitten. 'Dus, wanneer kan ik haar ontmoeten?' Vroeg hij aan haar met een fonkeling in zijn ogen. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 14:25

Aphrodite

Ze vond het eigenlijk best leuk dat Apollo zoveel interesse toonde in haar dochter. Hij leek steeds meer interesse te hebben in haar. Als laatste vroeg hij wanneer hij haar kon ontmoeten.
"Dat is haar." Ze schoof wat wolken opzij en wees naar een fel uitziende vrouw die op de markt druk aan het onderhandelen was met een koopman.
"Doe wel voorzichtig met haar. Ze kent mij ook niet en heeft geen flauw benul van dit alles, ze gelooft ook niet in goden." Legde ze uit.
"Haar naam is Chayenne." Zei ze nog met een glimlach.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 14:30

Apollo

Ze liet haar dochter zien en hij nam de jonge vrouw in zich op. Ze zag er bijzonder goed uit en ze had duidelijk karakter, wat hij heel belangrijk vond. Aphrodite zei tegen hem dat hij wel voorzichtig met haar moest zijn. Ze wist niet wie haar moeder was, ze wist niets van de goden en ze geloofde er zelfs niet in. 'Ach, ze hoeft de waarheid ook niet echt te weten...' Zei hij daarop met een grijnsje op zijn gezicht. Hij keek nog eens naar beneden en hij haalde langzaam adem, daarna stond hij op aarde, op dezelfde markt als Chayenne. Hij stak zijn handen weer in zijn zakken en hij bleef even staan kijken, maar daarna liep hij op haar af. Praten kon nooit kwaad. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 15:06

Chayenne ziet er btw hetzelfde uit als de andere chayennes xd

Chayenne Lahero

Ze had het van de koopman gewonnen. De groente die hij haar aanbood waren gewoon niet super vers en daarom wilde ze er niet de volle pond voor betalen. Dat vond ze onzin. Ze stopte haar winst in een lederen tas en liep verder over de markt, nog wat in gedachte. Halverwege botste ze opeens tegen een man aan, ze keek fel naar hem op, maar ze verstomde helemaal toen ze naar zijn gezicht keek. Haar hart sloeg op hol en ze kon niets meer uitbrengen.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 15:12

Apollo

Ze kwam zijn richting op gelopen en opeens botste ze tegen hem aan, omdat ze er toch wel snel was, maar erg vond hij het niet. Ze keek fel op naar hem, maar daarna veranderde haar blik. Er brak een glimlach door op zijn gezicht. 'Sorry, je was opeens wel heel dichtbij. Ik hoop dat ik je geen pijn gedaan heb...' Zei hij tegen haar, nog steeds met dezelfde glimlach op zijn gezicht. 'Ik sta er op om met je mee te lopen de markt over, zodat je veilig aan de andere kant komt. Ik moet op zijn minst iets doen om het goed te maken en ik kan er voor zorgen dat er niemand anders zo lomp tegen je aanloopt...' Zei hij met een lach op zijn gezicht tegen haar. Ze was echt heel erg mooi, maar dat was niets iets dat er voor zorgde dat hij van slag raakte of wat dan ook, zo veel effect had het nooit op hem. Karakter was minstens net zo belangrijk. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 15:25

Chayenne Lahero

Hij glimlachte naar haar, ze knipperde even met haar ogen en begon zich langzaam weer te herstellen. Ze schraapte haar keel even. Hij bood zijn excuses aan en zei dat ze ineens wel heel erg dichtbij was, hij hoopte dat hij haar geen pijn had gedaan.
"Oh nee, ik kan wel tegen een stootje." Zei ze met een nog mager glimlachje tegen hem terug. Hij stond erop om met haar mee te lopen over de markt zodat ze veilig aan de andere kant kwam, hij moest iets doen om het goed te maken. Een stemmetje in haar hoofd zei dat ze dit niet moest doen, als iemand te mooi was om waar te zijn, was dat meestal ook zo. Dat zei haar vader althans altijd tegen haar.
Ze keek hem nog even aan. "Ik red me prima." Zei ze tegen hem. "Tot ziens." Daarna liep ze weer van hem weg, ze had spijt als de haren op haar hoofd dat ze dit deed, maar iets aan hem zorgde ervoor dat ze het gevoel had dat ze uit zijn buurt moest blijven.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 15:31

Apollo

Ze kon wel tegen een stootje, zei ze tegen hem. Dat geloofde hij ook wel. Bij zijn voorstel leek ze wel even te twijfelen, maar uiteindelijk besloot ze toch om zelf verder te lopen, waardoor hij ietwat verbaasd achterbleef. Aan de ene kant had hij dit wel verwacht, maar aan de andere kant had ze er uitgezien alsof ze wel onder de indruk was. Misschien was de dat ook wel, maar zorgde het er juist voor dat ze nu wegliep. Hij twijfelde even, hij kon er achterna gaan, hij wist bijna wel zeker dat hij er voor kon zorgen dat ze hem zijn zin gaf, maar dan zou het eenmalig zijn en dat wilde hij niet, niet met de dochter van Aphrodite. Hij keek even omhoog, hij wist dat ze waarschijnlijk alles wel in de gaten hield. Hij bleef staan, hij ging haar niet achterna. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 15:37

Aphrodite

Ze schudde haar hoofd door de reactie van haar dochter, stiekem liet dat haar ook wel grinniken, ze had pit genoeg.
Ze daalde af en stond niet veel later weer naast Apollo met een omslagdoek over haar hoofd.
"Win haar vertrouwen, ze is denk ik een beetje argwanend." Sprak ze met een grinnik.
"Of je moet haar niet leuk genoeg vinden natuurlijk, dan ga je gewoon weer terug." Ze haalde haar schouders even op en zag Chayenne af en toe toch wel even achterom kijken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 15:42

Apollo

Ze stond opeens naast hem en zei dat hij haar vertrouwen moest winnen, ze was een beetje argwanend. Of hij moest haar niet leuk genoeg vinden, dan moest hij teruggaan. 'Ze is in ieder geval mooi genoeg...' Was zijn reactie daarop. Hij keek weer even naar Chayenne en hij ademde diep in. 'Oke, vooruit. Ik heb toch niets te verliezen....' Zei hij tegen haar, daarna ging hij Chayenne achterna. Hij had haar snel ingehaald en hij ging naast haar lopen. 'Het spijt mij, ik begrijp dat je niet echt op mij gezelschap zit te wachten, natuurlijk... Maar ik voel mij schuldig over net en ik wil je niet zo weg laten gaan...' Zei hij tegen haar, zijn stem klonk kalm en ritmisch, misschien wel bijna onmenselijk. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 15:46

Chayenne Lahero

Ze moest toegeven dat de man onwijs leuk was, maar ze was doodsbang dat het fout zou gaan, op welke manier dan ook. Hij kwam ineens weer naast haar lopen en ze keek wat naar hem opzij. Het speet hem, hij begreep dat ze niet echt op zijn gezelschap zat te wachten, maar hij voelde zich schuldig en wilde haar niet zo weg laten gaan. Zijn stem was zo prachtig... hij sprak zo mooi.
Ze keek weer even naar hem opzij. "Ik weet niet wat ik van je moet denken. Je bent zo'n type die iedere vrouw kan krijgen die hij wilt en die dat ook zal doen. Je zal gebruik van me maken en dat wil ik niet. Daar heb ik geen zin in." Vertelde ze hem toch wel eerlijk, maar op harde toon.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 15:53

Apollo

Haar harde woorden drongen langzaam tot hem door en hij ademde diep in. Ze had gelijk, dat wist hij. Maar om het zo direct te horen, was toch iets wat hem een beetje verraste. Het duurde dus ook even voor hij reageerde. 'Je hebt gelijk...' Zei hij uiteindelijk. Hij ging niet liegen. Bij iemand anders had hij dat misschien gedaan, dan had hij haar hart kunnen veroveren met leugens en een geweldige nacht kunnen hebben, maar met haar moest hij voorzichtig doen en kon hij zulk soort dingen niet maken. 'Ik ben niet zo slecht als jij nu denkt, maar je hebt wel gelijk. Ik zal je tijd niet langer verdoen, maar mocht je er ooit voor open staan, dan kan je mij vinden...' zei hij tegen haar. Hij zou het dan wel merken en naar haar opzoek gaan, maar dat kon hij niet zo makkelijk uitleggen. Hij draaide zich om en hij liep met grote passen weg, tussen de mensen verdween hij. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 27/10/2014, 16:32

Chayenne Lahero

Hij zei ineens dat ze gelijk had, ze keek hem stomverbaasd aan. Dat wist ze ook wel, maar dat hij het zo toe gaf, had ze helemaal niet verwacht van hem. Daarna gaf hij aan dat hij toch niet zo slecht was als ze dacht, maar ze had wel gelijk. Hij ging haar tijd niet langer verdoen, maar mocht ze ervoor open staan. Ze werd steeds verbaasder, wat een rare gast...
"Ho, wacht eens even." Zei ze nu tegen hem, ze greep zijn arm vast.
"Ik begrijp er helemaal niets meer van. Betekent dit dus dat ik bij jou moet zijn voor een avondje plezier? Is dat de enige reden dat je zo vasthoudend bent?" Wilde ze graag van hem weten.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 27/10/2014, 17:08

Apollo

Hij had niet verwacht dat ze hem vast zou grijpen, hij keek haar doordringend aan. Haar vraag liet hem diep inademen. 'Nee, dat is niet eens echt waar ik naar op zoek ben. Ik zou er niets tegen hebben, natuurlijk. Maar ik heb nog nooit een relatie gehad, of ook maar een poging gedaan om iemand beter te leren kennen op die manier. Dat is compleet nieuw voor mij en ik zou je niet kapot willen maken als het niet goed blijkt te gaan. Ik weet heel goed hoe dingen kunnen lopen en ik ben heel erg veel weg voor mijn werk. Jij bent misschien wel gewoon te leuk voor mij,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Trouw was een nogal vaag begrip onder de goden en het zou waarschijnlijk ook gewoon niet werken. Hij kon wel iets van een relatie met haar op willen bouwen, maar zijn leven was gewoon veel te anders. 
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 33 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19 ... 33  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven