Fairfield High

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Fairfield High

Bericht van Celiine_Famke op 1/6/2015, 21:54

Mariano Di Vaio

Hij zweeg, ook toen de vader van Nasha zei dat hij hem alleen waarschuwde. Zijn hoofd bonkte nog steeds en hij sloot weer heel even zijn ogen. Toen ze de oprit op reden opende hij zijn ogen weer en wreef hij voorzichtig in zijn gezicht, zodat hij de hechtingen niet los zou trekken. Zijn gezicht zat vol met zwellingen en blauwe plekken.
Toen hij Nasha aan zag komen lopen sprongen de tranen hem in zijn ogen. De auto stopte en Nasha trok meteen de deur aan zijn zijde open en pakte Mariano's handen vast. Hij stond voorzichtig en ietwat trillend op en sloeg zijn armen om haar heen. Het leek alsof nu pas de schrik tot hem door begon te dringen, alsof hij nu pas zijn emoties kon laten zien. Een aantal tranen liepen over zijn gehavende wangen.
Celiine_Famke

Aantal berichten : 2367
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 20

Profiel bekijken http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/6/2015, 21:57

Nasha Catori

Mariano stond voorzichtig op, ze zag hem trillen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en ze hield hem heel erg stevig vast. Zacht en voorzichtig streek ze over zijn rug heen en door zijn haren.
"Sst... rustig maar... lieve Mariano." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze beet op haar lip om zelf niet ook te gaan huilen. Nasha bleef heel erg graag sterk. Ze voelde hem zo erg trillen, het maakte haar vreselijk bezorgd.
"Gaat het een beetje... wat is er toch gebeurd..." Haar stem klonk wat hees toen ze dit aan hem vroeg, en ze was echt vol bezorgdheid over hem.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 1/6/2015, 22:25

Mariano Di Vaio

Hij klemde zijn kaken op elkaar en probeerde te kalmeren, probeerde sterk te zijn, zoals hij altijd was. Nu pas merkte hij dat dit hem meer deed dan hij had verwacht.
Nasha streek over zijn rug heen en door zijn haren. Het voelde fijn om bij haar te zijn. Maar was het wel slim om hier weer te zijn? Hij beet op zijn lip, hij wist het allemaal even niet meer. Hij wilde even niet nadenken.
Hij slikte even toen Nasha vroeg of het ging en wat er gebeurd was. Hij mompelde zachtjes dat hij dat straks, binnen, wel zou vertellen. Even nam hij wat afstand van Nasha en keek haar met betraande ogen aan.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/6/2015, 22:29

Nasha Catori

Ze hoorde hem heel zachtjes vertellen dat hij straks wel zou vertellen wat er gebeurd was, als ze binnen waren. Ze liet hem langzaam los toen hij wat afstand van haar nam en ze zag zijn ogen vol tranen.
"Ach, lieve Mariano..." Sprak ze teder en bezorgd. Ze streek heel voorzichtig de tranen van zijn gehavende gezicht en langzaam kreeg ze ook tranen in haar ogen, ze kon het echt niet aanzien om hem zo verdrietig te zien. Ze verstrengelde haar vingers met die van hem en kneep even zacht in zijn hand.
"Kom maar, dan gaan we naar mijn kamer, goed?" Vroeg ze hem zacht. "Of wil je liever naar je eigen huis? Dan rijd ik wel." Fluisterde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 1/6/2015, 22:39

Mariano Di Vaio

Hij bleef Nasha aankijken. Hij was echt onwijs blij met haar, hoe had hij hier alleen doorheen moeten komen? Of had hij deze problemen dan niet gehad? Hij haalde even diep adem en voelde dat Nasha zijn hand vastpakte en er zachtjes in kneep. Zijn keel was wat droog en hij slikte weer even.
"Mijn huis is ook goed.." zei hij zachtjes. Hij durfde Nasha's ouders niet zo goed onder ogen te komen nu, hij schaamde zich diep. En hij wilde rust.
Brezzo kwam aanrennen en ging voor Mariano staan. Normaal sprong de hond tegen hem op, maar blijkbaar had het dier door dat er iets niet helemaal klopte. Mariano kreeg het niet eens voor elkaar om een waterige glimlach op zijn gezicht te krijgen. Hij aaide de hond even kort over zijn kop.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/6/2015, 22:46

Nasha Catori

Zijn huis was ook goed. Ze knikte even en streek zacht door zijn haren heen met haar hand.
"Dat dacht ik al." Zei ze nu glimlachend tegen hem. Ze zag Brezzo de hoek om komen en Mariano glimlachte maar wat waterig naar zijn hond.
"Zal ik dan maar voor jou koken vanavond?" Vroeg ze nu aan Mariano en ze drukte zacht haar lippen op zijn voorhoofd. Ze nam hem daarna voorzichtig mee naar haar nieuwe auto en liet hem op de passagiersstoel zitten. Daarna pakte ze een kleedje uit de garage en legde die op de achterbank neer zodat Brezzo daar kon zitten. Ze liet de hond ook de auto in, daarna keek ze weer even naar Mariano.
"Ik pak nog even mijn tas en de foto's." Zei ze hem zachtjes. Niet veel later ging ze achter het stuur zitten en zette de tas voorzichtig naast de voeten van Mariano neer. Nu ze zich zoveel zorgen maakte om hem, dacht ze helemaal niet meer aan haar eigen problemen van gisteren. Ze startte de motor en liet de muziek heel zachtjes afspelen, daarna keek ze weer even met een lichte glimlach naar Mariano.
"Wil je er al wat over vertellen?" Vroeg ze hem zachtjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 1/6/2015, 22:55

Mariano Di Vaio

Hij glimlachte wat zwakjes toen Nasha maar voorstelde om dan maar te gaan koken voor hem, in plaats van andersom. Ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd en daarna liepen ze samen richting haar nieuwe auto. Hij stapte in en deed zijn riem om, waarna hij wat uit het raampje staarde. Zijn hoofd bleef bonken.
Nasha zei dat ze nog even haar tas zou pakken met de foto's. Hij knikte enkel wat. Niet veel later kwam ze weer terug en stapte ze ook in de auto. De motor werd gestart en heel zacht kwam er muziek op.
"Er is een lek.." mompelde Mariano nu zachtjes. Hij vertrouwde Nasha en besloot het dus gewoon te vertellen. "Ze dachten dat ik dat was, omdat.. Omdat.." Hij klemde zijn kaken even op elkaar en keek weer naar buiten. Met zijn hand ging hij even door zijn haren. Hij besloot de zin niet af te maken.
"Hij geeft mij nog één kans.." klonk zijn stem nu wat schor.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/6/2015, 23:06

Nasha Catori

Mariano begon te vertellen toen zij langzaam het pad afreed. Ze draaide de auto de weg op en reed richting zijn huis. Er was een lek, ze dachten dat hij het was, hij wilde vertellen waarom, maar zei uiteindelijk niets. Ze kon het wel raden...
"Het is vanwege mij... omdat ik de dochter van de burgemeester ben, denken ze dat je op die manier dingen aan hem doorspeelt..." Fluisterde ze. Ze vond het echt heel erg vervelend voor Mariano. Er werd hem nog één kans gegeven, hierdoor klopte haar hart wat angstig in haar keel.
"Anders... ik..." Ze slikte even en keek hem wat vluchtig en angstig aan, ze moest er niet aan denken om hem te verliezen. "Het komt goed, ik bedenk wel weer wat." Zei ze, het klonk niet zo zelfverzekerd als ze anders altijd deed, maar dat kwam omdat ze zich niet meer zo voelde, ze voelde zich veel onzekerder.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 1/6/2015, 23:16

Mariano Di Vaio

Nasha gokte al waarom ze dachten dat hij het lek was. En ze had gelijk. Hij knikte er dus ook kort om, maar zei niets.
"Ik heb het nergens over gehad met je vader.." mompelde hij zachtjes, alsof hij zelfs bang was dat Nasha zou denken dat hij inderdaad dingen doorgespeeld had.
"De politie is de laatste dagen steeds bezig met invallen op de opslagplaatsen. Op een of andere manier weten ze van die plaatsen af.. Terwijl we juist expres steeds verplaatsen.." zei hij zachtjes. Hij vroeg zich echt af hoe diegene die wel het lek was, het zo goed voor elkaar kreeg.
"Ik denk dat ik dit zelf op moet lossen.." zei hij toen Nasha zei dat ze wel weer wat zou bedenken.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 1/6/2015, 23:26

Nasha Catori

"Hé, natuurlijk geloof ik dat jij het lek niet bent! Echt, Mariano, ik weet hoe eerlijk je bent, je zou ze nooit verlinken." Zei ze nu meteen tegen hem. Hij begon over de invallen en ze knikte eventjes hierdoor.Hij dacht dat hij deze situatie zelf moest oplossen.
"Ik begrijp het, maar ik help je graag, Mariano..." Fluisterde ze nu en ze keek hem heel eventjes aan. Daarna parkeerde ze haar auto bij hem voor de deur en stapte ze uit. Ze opende de deur voor Brezzo eerst even en hielp daarna Mariano voorzichtig uit de auto.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 1/6/2015, 23:29

Mariano Di Vaio

Ze zei gelukkig dat ze geloofde dat hij het lek niet was, ze wist hoe eerlijk hij was. Niet veel later zei ze ook nog dat ze begreep dat hij dit zelf op moest lossen, maar ze hielp hem graag.
"Dat weet ik.." glimlachte hij waterig.
De auto stopte voor zijn deur en hij klikte de gordel los en opende de deur langzaam. Hij voelde zich stijf en stram en wilde niet weten hoe dat morgen ochtend zou voelen. Nasha liet Brezzo uit de auto en hielp Mariano daarna.
Samen liepen ze richting de deur van het huis, Mariano opende die en stapte naar binnen. Brezzo liep langs hem heen en liep naar de keuken waar hij brokjes begon te eten uit zijn voerbak.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/6/2015, 00:02

Nasha Catori

Hij wist gelukkig wel dat ze hem graag hielp. Dat vond ze fijn om te horen. Ze glimlachte weer even naar hem. Hij opende de deur en ze liep achter hem aan naar binnen.
"Ga maar lekker op de bank zitten, ik regel het allemaal wel voor je." Zei ze hem liefjes. Ze zocht naar een dekentje en wanneer ze die eenmaal gevonden had, legde ze die op de bank neer voor hem.
"Wil je wat drinken?" Wilde ze van hem weten. Ze kwam best vaak in het huis van Mariano en daardoor wist ze dus wel alles te vinden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/6/2015, 00:59

Mariano Di Vaio

Hij liep verder naar binnen en plofte op de bank neer. Even legde hij zijn hand op zijn borstkas, de pijnlijke ribben zeurden. Nasha zei dat zij het allemaal wel zou regelen en hij mocht blijven zitten, dit zorgde voor een glimlach op zijn gezicht. Ze was echt te lief voor hem, hij wist niet eens of hij wel vond dat hij het verdiende. Had hij zich niet gewoon zelf in de nesten gewerkt? Hij had verdomme nooit moeten gaan werken in de drugshandel. Hij zuchtte even zachtjes.
Nasha kwam aan met een dekentje en gaf die aan hem. Mariano trok het dekentje over zich heen en sloot zijn ogen weer even, om de hoofdpijn te verminderen.
"Doe maar water.." zei hij toen Nasha vroeg of hij iets wilde drinken. Hij had nu heel erg veel zin in iets sterks, maar dat zou hem sowieso geen goed doen nu.
Hij opende zijn ogen weer even en staarde voor zich uit. Hij dacht diep na. Hoe moest dit nou verder? Domenico en 'zijn' mannen zouden er sowieso achter komen als hij steeds bij Nasha over de vloer kwam, of zij bij hem. En als er steeds weer drugspanden opgerold zouden worden door de politie, zouden ze hem sowieso weer zien als lek. Mariano beet op zijn lip. Hij wilde ook echt niet afstand nemen van Nasha voor die stomme gasten en die stomme wereld. Waarom kon hij er nou niet gewoon van de ene dag op de andere dag mee stoppen?
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/6/2015, 01:10

Nasha Catori

Uit een keukenkastje pakte ze een glas en ze vulde die met water, ze rommelde wat in haar tas en vond nog een stripje paracetamollen voor hem. Ze zette het glas op de tafel neer en legde de strip ernaast. Ze glimlachte liefjes naar Mariano.
"Je vind wel een manier, ik weet het zeker." Zei ze zachtjes, ze zag namelijk dat hij in gedachten verzonken was.
Daarna liep ze weer de keuken in om eten te maken. Iets dat ze dus nog nooit van haar leven had gedaan. Ze trok de koelkast open en staarde er peinzend naar, wat was niet zo moeilijk om te doen? Met een lichte aarzeling pakte ze het doosje eieren. Een gebakken eitje kon ze vast wel maken.
Helaas ging het allemaal niet zoals ze had gehoopt, de eerste was compleet aangebrand, maar voor de rest was het redelijk, ze hoopte maar dat het te eten was... Ze legde de eitjes op een paar broodjes neer. Ze had alles over twee borden verdeeld en kwam zo weer terug naar de kamer.
"Ik geloof dat ik geen keukenprinses ben..." Sprak ze tegen Mariano.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 2/6/2015, 01:18

Mariano Di Vaio

Hij keek weer even op toen Nasha weer aan kwam lopen en hem een glas water gaf en er een strip paracetamollen bij legde. Ze glimlachte naar hem en zei dat hij wel een manier zou vinden, ze wist het zeker. Mariano glimlachte even zwakjes. "Ik hoop het maar.." zei hij zacht. Hij keek Nasha weer even na en pakte toen het glas. Hij nam een paar slokken water, drukte toen twee paracetamollen uit de strip en slikte die achter elkaar door met een flinke slok water.
Hij sloot zijn ogen weer even en liet Nasha haar gang gaan in de keuken. Hij had super graag voor haar willen koken, maar er was nu sowieso niets in huis en hij wist niet of hij nu in staat was om een van zijn favoriete maaltijden te bereiden.
Toen Nasha met twee borden terug kwam in de woonkamer en er eentje aan Mariano gaf, bedankte hij haar. Ze zei dat ze niet echt een keukenprinses was.
"Gewoon oefenen," grijnsde hij daardoor eventjes. Hoe slecht hij zich ook voelde, Nasha wist hem steeds weer vrolijker te krijgen. "En zo heel slecht ziet het er niet eens uit," zei hij nu, doelend over de eieren.
Rustig begon hij te eten, hij had niet veel honger, maar at alles op en het smaakte prima. "Het was lekker hoor," zei hij dan ook glimlachend tegen Nasha. "Ik beloof dat ik morgen wel kook, goed?" zei hij nu meteen. Hij had vandaag zo anders voor zich gezien. Hij had een gezellige middag willen hebben en daarna uitgebreid willen gaan koken en eten. Hij had Nasha echt willen verrassen met zijn kookkunsten.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 2/6/2015, 01:24

Nasha Catori

Hij grijnsde naar haar dat ze gewoon moest oefenen. "Ik vind het een beter idee als jij gewoon kookt, het is sowieso beter dan dit." Glimlachte ze hem toe. Hij gaf aan dat het eten er niet eens zo heel slecht uitzag.
"Vind je? Dankjewel." Sprak ze nu met een glimlach. Ze keek even toe hoe hij begon te eten, maar hij leek het echt lekker te vinden. Zelf begon ze nu ook te eten. Nadat hij klaar was zei hij dat het lekker was.
"Het viel inderdaad niet zo heel erg tegen. Hij beloofde dat hij de volgende dag zou koken.
"Afgesproken." Ze gaf hem weer een een knipoog en sloeg daarna haar armen om hem heen.
"Gaat het weer een beetje met je?" Vroeg ze zachtjes aan hem terwijl ze over zijn arm streek.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 5/6/2015, 00:49

Mariano Di Vaio

Nasha zei dat het afgesproken was dat hij de volgende dag zou gaan koken. Hij glimlachte daarom even. Hij vond koken leuk en kon ook nog heerlijke gerechten maken.
Ze sloeg haar armen om hem heen en hij deed hetzelfde. "Ja, het gaat wel," reageerde hij op haar vraag. "Al heb ik mij weleens beter gevoeld." Hij grijnsde eventjes. Daarna staarde hij wat voor zich uit en probeerde te bedenken hoe dit allemaal nou verder moest.
"Ik moet erachter komen wie wel het lek is.." zei hij nu gedempt. "Alleen dan kan ik voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.."
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 5/6/2015, 09:59

Nasha Catori

Hij sloeg zijn armen ook om haar heen en gaf aan dat het wel met hem ging. "Gelukkig..." Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze streek nu even langs zijn gezicht. Hij had zich ook weleens beter gevoeld, daardoor glimlachte ze lichtelijk, dat kon ze ook wel begrijpen dat het zo was, het was niet niets natuurlijk..
Hij gaf aan dat hij erachter moest komen wie dan wel het lek was, alleen dan kon hij het voorkomen. Ze keek hem hierdoor wat zorgelijk aan. "Pas je alsjeblieft wel op, Mariano, alsjeblieft..." Fluisterde ze zachtjes. Ze wilde niet dat het zijn dood werd, echt niet, dat leek haar verschrikkelijk.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 6/6/2015, 01:05

Mariano Di Vaio

Nasha streek over zijn gezicht en hij voelde een soort kippenvel opkomen. Hij glimlachte even naar Nasha en knikte kort toen ze fluisterde dat hij wel op moest passen.
"Natuurlijk pas ik op," zei hij. "Ik denk dat het gevaarlijker is als ik er niet achter kom wie het lek is. Als er dan weer dingen gebeuren kijken ze mij weer aan.." Hij haalde even diep adem, wat een flinke steek in zijn borstkas opwekte. Daardoor klemde hij zijn kaken even op elkaar.
"Misschien probeert iemand mij er wel voor op te draaien.. Of zo.." mompelde hij nu gedempt. Hij kon alleen echt niet bedenken wie dat dan kon zijn, of wie überhaupt het lek kon zijn. Hij vond het allemaal maar vreemd.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 12/6/2015, 23:05

Nasha Catori

Hij zou oppassen en hij dacht dat het gevaarlijker was wanneer hij er niet achter kwam wie het lek was. "Ja, dat denk ik ook, maar probeer het niet te hard, blijf wel opletten. Want ze doen zomaar dingen..." Ze zou het echt zo vervelend vinden wanneer er iets met hem zou gebeuren, dat leek haar afschuwelijk.
"Je kunt alles bedenken, Mariano, elke optie is mogelijk, genees eerst maar even, dat is beter dan je zo druk maken om alles." Glimlachte ze lichtelijk naar hem en ze drukte zacht een kusje op zijn wang.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 13/6/2015, 02:18

Mariano Di Vaio

Die nacht had hij slecht geslapen. Hij was steeds wakker geworden door pijn en had op een gegeven moment maar wat pijnstillers geslikt. Uiteindelijk was hij dan toch in slaap gevallen.
In de ochtend werd hij al bijtijds wakker. Hij ging rechtop zitten in het bed en keek even naar Nasha. Ze lag nog heerlijk te slapen. Een kleine glimlach ontstond op zijn gezicht. Hij had nooit verwacht dat zijn leven ooit zo zou gaan lopen.
Langzaam trok hij zich uit het bed en stond op. Zijn spieren voelden enorm stijf en pijnlijk. Toch was hij blij dat het maar bij wat kneuzingen was gebleven. Het had erger af kunnen lopen, veel erger.
Hij trok even wat simpele kleding aan; een joggingbroek en een simpel hemdje. Daarna liep hij naar beneden, waar hij begroet werd door Brezzo. Hij gaf Brezzo wat voer en begon daarna ontbijt voor te bereiden. Dat was wel het minste wat hij kon doen, Nasha deed al zoveel voor hem. Hij kookte wat eieren en stopte croissantjes in de oven.
Op de bank wachtte hij tot de croissantjes klaar zouden zijn. De geur van versgebakken brood zweef al door het hele huis.
Mariano zette de televisie even aan en keek het nieuws, het interesseerde hem altijd wel en er was verder toch niets boeiends. Hij keek wat afkeurend en met een vies gezicht toen zijn vader ineens in beeld kwam. Die zou morgen aankomen in Chicago, vele mensen keken daar onwijs naar uit. Mariano hoopte alleen maar dat hij snel weer zou vertrekken, hij hoefde hem echt niet te zien. Straks kwam hij hem nog tegen bij Nasha's ouders, daar zat hij ook niet echt op te wachten.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 13/6/2015, 16:20

Nasha Catori

Wat later dan Mariano werd ze wakker. Ze gaapte even en rekte zich wat lui uit. Ze sliep altijd heerlijk naast hem, ondanks alles wat er al was gebeurd, naast Mariano sliep ze fantastisch. Ze kwam langzaam overeind en haalde een hand door haar bos haren heen, het zat echt helemaal in de war. Daarna kwam ze uit bed, even kwam er een grijns op haar gezicht en ze trok een overhemd van Mariano uit de kast.
Dat zag je altijd in films, dat meiden het overhemd van hun vriendje droegen, ze wilde het eens uitproberen. Ze trok hem aan, hij was behoorlijk lang voor haar, maar dat kwam juist wel goed uit. Haar haren knoopte ze op haar hoofd in een knot en zo liep ze naar beneden in het kleine huisje. Het was totaal niet koud eigenlijk, met blote benen liep ze naar beneden, het rook heerlijk.
"Hmm... ben je lekker bezig?" Vroeg ze aan Mariano. Ze liep naar de bank toe en drukte zachtjes een kusje op de lippen van Mariano.
"Goedemorgen..." Glimlachte ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 16/6/2015, 01:24

Mariano Di Vaio

Afkeurend schudde hij zijn hoofd toen zijn vader vol met zijn gezicht voor de camera verscheen. Hij walgde echt van die man. Hij kon het niet eens een vader noemen, het was nog eerder een wildvreemde voor hem dan een vader.
Doordat hij zo op de televisie lette had hij Nasha nog niet naar beneden horen komen. Pas toen ze begon te praten merkte hij haar op en draaide hij zich om. Hij glimlachte naar haar en ontving een kusje.
"Goedemorgen, schoonheid," glimlachte hij naar haar. Zijn blik gleed even over haar heen en hij zag tot zijn verbazing dat ze een hemd van hem droeg. "Je gaat mij toch niet vertellen dat je geen kleding had?" grinnikte hij daardoor. Hoewel het hemd haar veel te groot viel, stond het goed.. Sexy eigenlijk. Een soort kort jurkje.
De kookwekker ging af en Mariano sprong overeind. "Heb je honger?" vroeg hij nu aan Nasha. "Ik heb behoorlijk wat klaargemaakt." Hij liep richting de keuken en haalde de croissantjes uit de oven en legde die in een schaal. Daarna pakte hij de gekookte eieren, pakte wat bestek en legde dat allemaal op de tafel die al gedekt was en vol spullen stond. Van de servetten had hij een leuk vormpje gevouwen.
"Ik zou zeggen, schuif aan en vreet jezelf vol," grijnsde hij nu naar Nasha. Hij stapte weer even richting de televisie en drukte die nu uit, daarna liep hij weer richting de tafel en nam zelf alvast plaats.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 16/6/2015, 16:30

Nasha Catori

Mariano wenste haar een goedemorgen en noemde har schoonheid, daardoor glimlachte ze breed naar hem. Ze keek even naar de televisie. "Is dat...?" Mompelde ze en ze trok even een wenkbrauw op terwijl ze naar het beeld keek. De naam die eronder stond aangegeven kwam haar bekend voor, Mariano had de naam van zijn vader ooit wel eens aan haar vertelt.
Hij begon over haar kleding. Ze gaf hem hierdoor een knipoog. "Ik wilde gewoon iets uitproberen wat je altijd in films ziet." Zei ze plagend. "Eigenlijk moet je me straks op het aanrecht tillen en me een kopje koffie aanbieden, maar dit ontbijtje ruikt veel te lekker." Grinnikte ze plagend tegen hem.
Ze hoorde de wekker afgaan en Mariano veerde meteen overeind. Hij vroeg of ze honger had en ze knikte meteen. Ze ging aan de mooie tafel zitten. Je zag aan alles dat Mariano wel luxe gewend was vroeger. Zelfs de servetten waren netjes gevouwen. Ze vond het leuk, zelf zou ze niet eens weten hoe dat zou moeten.
"Vreet jezelf vol? Klinkt niet echt elegant." Ze stak haar tong plagend naar Mariano uit en pakte daarna een van de croissantjes.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Celiine_Famke op 27/6/2015, 21:33

Mariano Di Vaio

Hij had nog wat dagen last gehad van spierpijn en kneuzingen, maar gelukkig was dat allemaal vrij snel weer weggetrokken. Uit zichzelf had hij zich even een paar dagen teruggetrokken van zijn 'werk' en was hij vooral samen geweest met Nasha. Vandaag was hij 's ochtends vroeg toch weer vertrokken om wat zaken te regelen en onbewust was hij er ook veel mee bezig om zijn 'collega's' goed in de gaten te houden. Hij wilde er achter komen wie wel het lek was, voordat hij nog een keer in de problemen zou komen. Want dan zouden de problemen nogal wat groter worden.
De dag duurde voor zijn gevoel heel erg lang. Toen hij nog gewoon alleen woonde en nooit echt wat te doen had, had hij eigenlijk niet veel problemen met dit 'werk' gehad. Maar nu hij steeds meer weer richting de goede kant van het leven leek te komen, besefte hij pas hoe diep hij erin zat en hoe graag hij hier eigenlijk vanaf zou zijn.
Godzijdank was het een rustige dag zonder rare onstuimige dingen en hij had ook geen politie gezien of iets in die richting. Gelukkig maar, want hij was bij een paar vrij grote loodsen geweest waar drugs opgeslagen werd. Het verlies zou in de miljoenen lopen voor zijn 'baas' als die allemaal opgedoekt werden.
Pas tegen etenstijd stapte hij in zijn auto en reed hij rustig richting zijn huis. Vanaf een afstandje zag hij Brezzo al in de tuin tegen het hek op springen. Mariano hield Brezzo als hij weg was buiten in de tuin, zodat hij het huis kon bewaken en omdat Brezzo het buiten leuker vond.
Celiine_Famke

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven