Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 12:04

Chayenne Lahero

Myles vond het vreselijk en ze knikte een beetje daardoor. "Daarom is hij ook zo vaak weg..." Vertelde ze zachtjes. Tijdens de zoen werd ze dichter naar hem toe getrokken, ze moest toegeven dat ze het behoorlijk warm begon te krijgen nu. Door deze zoen. Het voelde zo fijn, ze sloeg haar armen om zijn nek heen.


Koningin Fay Lahero

Hij zou niet voor Rysha kiezen, ze knikte hierdoor even. "Weet ik..." Zei ze hem zacht. Ze wist dat hij zoiets nooit zou doen. Hij dacht wel aan haar, want hij had zoveel tijd met haar doorgebracht, hij miste haar zelfs.... dat terwijl hij altijd zo ontzettend trouw was. Ze zag de tranen in zijn ogen en ze streek zachtjes over zijn arm heen.
"Sst... het is niet heel erg, lieve Stephen... het is logisch dat je om haar geeft, je hebt een goed hart en je brengt veel tijd met haar door, ik begrijp wel dat je haar dan ook mist..." Zei ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 12:10

Myles Samira

hij was daarom zo vaak weg, nu was het allemaal wel wat logischer. Ze legde haar armen om zijn nek heen en daardoor werd hij iets gretiger, hij liet zich achterover op de kleden zakken en hij trok Chayenne voorzichtig bovenop zijn lichaam. Hij ademde diep in, hij wist dat het niet te ver mocht gaan, hij moest in de gaten houden hoe het voelde, want Stephen zou hun echt afmaken, dat wist hij zeker. Aan de andere kant... niemand hoefde dit toch te weten? Een keertje kon niet zo veel kwaad? Hij slikte even, dit mocht hij niet denken. Hij liet zijn handen weer over haar lichaam glijden en hij zoende haar in haar hals, heel voorzichtig en langzaam trok hij haar jurk iets omhoog. Hij kon niet voorkomen dat hij dit enorm graag wilde.

Koning Stephen Lahero

Ze streek over zijn arm heen en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. Ze begreep het wel, terwijl hij het helemaal niet begreep. 'Ik zou willen dat ik niets voelde,' fluisterde hij. Hij voelde juist heel veel. Hij miste haar, hij dacht aan haar, hij verlangde naar haar. Allemaal dingen die hij afschuwelijk vond. Hij wist dat zijn gevoelens voor Fay anders waren en sterker, hij zou haar nooit in de steek laten, maar toch. Toch was dit ontzettend pijnlijk en lastig. 'Het is gewoon heel verwarrend... het zorgt ervoor dat ik nergens meer zin in heb, als ik bij Rysha ben denk ik aan jou en als ik hier ben denk ik aan haar en ik word er helemaal gek van. Ik weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen,' zei hij eerlijk. Hij had amper zin om Fay te zoenen omdat het walgelijk vond als hij dan aan Rysha dacht, maar andersom zou dat ook zo zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 12:16

Chayenne Lahero

Ze liet zich gewoon door Myles meenemen, eigenlijk was ze wel nieuwsgierig naar wat hij van plan was. Hij trok haar bovenop zich en de zoen bleef doorgaan, zijn handen gleden over haar jurk heen en na een tijdje begon hij die omhoog te trekken. Ze pakte de jurk daarom vast en trok hem weer naar beneden.
"Niet doen, Myles..." Zei ze heel zacht tegen hem en ze keek hem even doordringend aan, ze wilde dit eigenlijk ook nog helemaal niet...


Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en ze drukte een kus in zijn haren daardoor. Hij wilde dat hij niets voelde. ze zuchtte daardoor zachtjes even. Hij zei daarna dat het heel verwarrend was, hij had hierdoor nergens meer zin in, bij Rysha dacht hij aan haar en andersom was het hetzelfde.
"Het spijt me voor je, ik vind het echt heel erg naar..." Zei ze hem zachtjes. Ze zuchtte even. "Ik weet het ook niet zo goed.. ik begrijp wel dat het verwarrend is... probeer gewoon te genieten, Stephen, probeer je niet schuldig te voelen..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 12:21

Myles Samira

Ze trok de jurk naar beneden en ze zei zacht dat hij het niet moest doen. Haar blik was doordringend en hij keek direct weg en hij slikte even. Hij ademde diep in, hij vond het een stuk moeilijker dan hij liet zien. Hij wist dat ze misschien beter helemaal niets konden doen, want ze zouden echt nog wel een tijd moeten wachten, maar hij verlangde er gewoon zo ontzettend erg naar. 'Het spijt mij,' zei hij zacht, zijn stem trilde lichtjes. Hij legde haar weer naast zich neer en hij nam wat afstand, anders was het helemaal verschrikkelijk.

Koning Stephen Lahero

Hij moest proberen er van te genieten, hij hoefde zich niet schuldig te voelen. Dat deed hij toch wel, hij kon gewoon niet anders meer. Het voelde gewoon heel akelig. Hij sloot zijn ogen even en hij pakte haar hand vast. 'Je hebt gelijk, ik moet vast gewoon wennen,' zei hij zacht tegen haar. Hij hoopte dat dat het was, dat het hierna beter zou gaan, dat hij er aan gewend zou raken. Hij streek langs haar gezicht en hij glimlachte een beetje, normaal zou hij haar nu zoenen, maar hij had er echt geen zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 12:26

Chayenne Lahero

Het speet hem. Ze streek zacht over zijn arm heen. "Het maakt niet uit, Myles, echt niet, we moeten nog een beetje afstemmen wat we doen en hoever we gaan met alles." Glimlachte ze hem toe. Ze werd weer naast hem neer gelegd en ze sloeg haar armen weer om hem heen, niet beseffend dat hij juist afstand van haar nam.


Koningin Fay Lahero

Ze glimlachte een beetje toen hij zei dat ze gelijk had. Hij moest vast wennen en ze knikte hierdoor even. Daarna streelde hij langs haar gezicht, ze wilde hem zoenen, maar iets hield haar tegen. Ze slikte eventjes en keek naar de grond. Hij had er echt geen zin meer in... Ze leunde tegen hem aan en hield hem vast. Het was ook gewoon fijn om dichtbij hem te zitten en met hem te praten. Nu wist ze waarom hij dingen deed en dat maakte de pijn veel minder erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 12:30

Myles Samira

Ze zei dat het echt niet uitmaakte, ze moesten nog een beetje afstemmen met hoe ver ze zouden gaan. Hij wilde net vragen wat ze wilde en wat niet toen ze opeens weer dicht tegen hem aanlag, waardoor hij trillend ademhaalde. 'Chayenne,' zei hij zacht, hij wist het maar met moeite uit te brengen. Het was duidelijk dat ze echt geen idee had hoe lastig het voor hem was, waarschijnlijk wist ze niet eens wat ze deed. Hij liet weer trillend zijn handen over haar lichaam heen gaan, maar hij wist met moeite te stoppen. Aan zijn blik was goed te zien dat hij het echt zwaar had.

Koning Stephen Lahero

Ze leunde wat tegen hem aan en hij dronk zijn glas leeg, hij staarde alleen maar wat voor zich uit. 'Zullen we zo gewoon naar bed gaan?' vroeg hij zacht. Hij wilde eigenlijk nog even met Chayenne praten, maar dat kon ook morgen wel. Het had geen haast. Hij had ook geen zin meer om te werken of om gezellig wat te drinken, wat ze vroeger nog wel eens deden met Nathan en Elvira. Hij wilde echt gewoon niets.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 12:34

Chayenne Lahero

Ze keek Myles vragend aan toen hij haar naam noemde, maar er kwam verder helemaal niets, zijn handen gleden weer even over haar lichaam heen. Ze begreep hem niet zo goed.
"Wat is er, Myles?" Vroeg ze daarom ook maar aan hem. Ze snapte er echt niets van.



Koningin Fay Lahero

Hij vroeg uiteindelijk of ze zo maar naar bed zouden gaan. Daardoor knikte Fay even. "Ja, is goed..." Sprak ze zachtjes. Ze kwam overeind en pakte zijn hand vast. Even keek ze hem diep in zijn ogen aan. "Ik hou heel erg veel van je, Stephen..." Fluisterde ze vol betekenis tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 12:38

Myles Samira

Ze begreep het nog steeds niet en hij haalde daardoor trillend adem. Hij vond het nogal ongemakkelijk om hier over te praten, dus besloot hij het niet te doen. Hij klemde zijn kaken op elkaar en hij had elk beetje zelfbeheersing nodig om zichzelf rustig te houden, maar het ging wel. Met moeite. 'Laat maar, het maakt niet uit,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht, hij bleef gewoon tegen haar aan liggen. 'Laten we het maar meteen bespreken, ik heb geen idee hoe jij er over denkt,' zei hij zacht. Hij wist totaal niet wat ze wilde en wat niet.

Koning Stephen Lahero

'Ik ook van jou, Fay. Zielsveel,' fluisterde hij. Hij streek kort langs haar wang en daarna nam hij haar mee naar hun slaapkamer. Hij sloot de deur achter zich en hij liep naar de badkamer toe, hij trok langzaam zijn kleding uit, nog steeds in gedachten verzonken. Hij leek het gewoon niet van zich af te kunnen zetten en het was heel irritant.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 12:49

Chayenne Lahero

Ze begon er steeds minder van te begrijpen... hij bleef wel bij haar liggen en daarna gaf hij aan dat ze het maar meteen moesten bespreken en dat hij geen idee had hoe zij erover dacht.
"Waarover? Over ons? Het gaat toch goed?" Vroeg ze nu aan hem.



Koningin Fay Lahero

Hij fluisterde dat hij ook zielsveel van haar hield, ze glimlachte hem eventjes toe. Eenmaal in hun slaapkamer liep hij meteen naar de badkamer toe waar hij zijn kleding uittrok. Ze ging achter hem aan en streek over zijn schouders.
"Heb je zin om samen in bad te gaan?" Vroeg ze hem nu zachtjes en met een kleine glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 12:54

Myles Samira

Hij was ontzettend druk met zich inhouden dat hij amper normaal kon nadenken. 'Ja, het gaat heel goed,' fluisterde hij. 'Ik doelde op wat jij wilt en wat niet. Omdat we geen idee hebben hoe ver we kunnen gaan,' zei hij zacht. Misschien was dit niet het beste moment om het er over te hebben, maar hij wilde het gewoon weten. Hij streek met trillende vingers langs haar hals en hij realiseerde zich dat hij echt heel erg op moest passen. Hij vond het te ongemakkelijk om zijn gevoel te bespreken, maar Chayenne wist duidelijk echt niet wat ze deed. Ze hoefde maar één keer te ver te gaan en hij kon zich waarschijnlijk niet meer inhouden. Hij had dit vanmiddag een klein beetje met Nathan besproken, hij hoopte dat hij dat ook met Chayenne zou doen, want Myles was zelf gewoon wat te laf om dat te doen.

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar handen op zijn huid en ze vroeg of hij zin had om samen in bad te gaan. Hij knikte langzaam, dat kon wel. Normaal zou hij hier anders op reageert hebben, maar het voelde voor hem ook echt anders nu. Hij keek haar wel even diep in haar ogen aan, maar daarna ging hij gewoon verder met het uittrekken van zijn kleding. Hij sloot zijn ogen even, hij had echt geen seconde van rust in zijn hoofd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 12:59

Chayenne Lahero

hij zei dat het heel goed ging, maar hij wilde weten wat zij wel of niet wilde, zodat ze een idee zouden krijgen hoever ze konden gaan.
"Gewoon zoenen en elkaar aanraken, dat vind ik wel oké." Zei ze met een klein glimlachje tegen hem. Myles gedroeg zich vreemd en ze had geen idee hoe ze daarmee om moest gaan. Hij streelde haar in haar hals en ze vond het best fijn, maar zijn vingers trilden wel wat, vond hij het gewoon eng om hierover te praten? Ze snapte het niet.


Koningin Fay Lahero

Hij knikte en gaf daarmee aan dat hij wel met haar in bad wilde. Hij ging verder met zijn kleding uittrekken en zij zorgde er alvast voor dat het bad volliep. Ze keek weer wat naar hem.
"Het doet me pijn om te zien dat je er zoveel moeite mee hebt..." Zei ze zachtjes. Daarna begon ze langzaam met het uittrekken van haar jurk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 13:04

Myles Samira

Ze vertelde wat ze oké vond en hij knikte langzaam. 'Heb jij....' begon hij nu. Hij wilde weten of ze hetzelfde voelde als hem, maar dat was waarschijnlijk niet zo. Anders zou ze nu wel anders doen. Hij kwam uit het niets overeind en hij keek haar verontschuldigend aan. 'Ik... ik weet dat je waarschijnlijk niets van mijn gedrag begrijpt en het spijt mij, maar ik kan het ook niet vertellen,' zei hij zacht, hij werd nu al helemaal rood. Hij vond dit gewoon gênant, hij kon hier niet over praten. 'Ik slaap vanavond even alleen, denk ik,' mompelde hij nog, daarna schoot hij de kamer uit. Hij vond het ongemakkelijk, hij herkende dit gevoel zelf ook niet goed en Chayenne duidelijk al helemaal niet, hij wist niet wat hij hier mee aanmoest. Chayenne was niet de enige die het allemaal niet wist.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het haar pijn deed om hem zo te zien, daardoor keek hij haar even aan, maar hij reageerde niet echt. Ze begon haar jurk uit te trekken en hij keek naar haar lichaam, maar het had niet het effect op hem waar hij misschien wel op gehoopt had. Hij had waarschijnlijk gewoon te veel aan zijn hoofd en omdat hij zo trouw was, voelde hij liever helemaal niets in plaats van dat hij aan Rysha dacht. Misschien was het beter om het gewoon te laten, ook als hij bij Rysha was. Gewoon even afstand houden om wat tot rust te komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 13:18

Chayenne Lahero

Hij deed steeds gekker, ze begreep helemaal niets van hem, wat was dit nou weer voor een onzin? Waarom vertelde hij het niet gewoon aan haar? Hoe moeilijk was dat nou. Hij werd ook helemaal rood en zei uiteindelijk dat hij die nacht alleen zou slapen en hij schoot haar kamer uit. Ze rende naar de deuropening toe en zag hem wegrennen.
"Myles!" Riep ze hem nog na, ze zuchtte zacht en wat verward, ze begreep helemaal niets van hem.


Koningin Fay Lahero

Hij reageerde niet eens op haar en hij keek wel naar haar lichaam, maar ze zag niets in zijn ogen. Ze slikte eventjes en zakte in het bad. Ze keek naar hem. "Stephen... alsjeblieft, dit is ook niet de oplossing..." Zei ze hem nu heel erg zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 13:24

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat dit ook niet de oplossing was, maar hij kon er niets aan doen. 'Het spijt mij, Fay,' fluisterde hij. Hij vond het afschuwelijk dat het niet zoals anders voelde, maar hij kon er gewoon niets aan doen. Hij ging naast haar zitten en hij sloot zijn ogen. Het zou toch niet echt zo zijn dat Fay niets meer met hem deed? Dat kon bijna niet, ze was prachtig en hij vond haar nog steeds heel erg mooi, hij begreep dit ook gewoon niet. Hij snapte niets van zichzelf.

Myles Samira

Hij twijfelde heel erg over wat hij moest doen, uiteindelijk wist hij maar één iemand waar hij naar toe kon, naar Nathan. Hij kon het vast ook wel met Fay bespreken, zijn eigen ouders waren hier niet en daar durfde hij het ook echt niet aan te vertellen, maar hij was veel te bang dat Stephen het zou horen van Fay, dus bleef Nathan over. Hij zocht de man op en hij vond hem uiteindelijk met Elvira, meteen voelde hij zich ongemakkelijk worden. 'Ik... ehm... zou je... met Chayenne willen praten?' vroeg hij heel zacht. Nathan leek hem meteen te begrijpen. 'Dat doe ik, ik ga er zo direct naar toe,' zei hij zacht, Myles vertrok weer en Nathan keek even opzij naar Elvira. 'Ze zouden beter op kunnen groeien bij ons,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht. Dat was een stuk makkelijker dan dit omslachtige gedoe omdat iedereen zich dood schaamde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 13:36

Koningin Fay Lahero

Het speet hem en ze streek even zacht langs zijn wang. "Wat kan ik doen, Stephen?" Vroeg ze nu aan hem. Ze wilde iets doen, iets om zijn gedachten te verzetten, om hem weer te krijgen zoals hij altijd was... Ze wist alleen niet hoe en wat ze kon doen. Misschien wist hij het zelf wel. Ze streelde zachtjes over zijn borstkas heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 13:40

Koning Stephen Lahero

Ze wilde weten wat ze kon doen, maar hij wist het ook niet zo goed. Misschien dingen doen waar hij echt een zwak voor had, maar hij wist dat het dan heftiger zou worden dan ze gewend was. 'Hoe ver wil je gaan?' vroeg hij zacht. Als ze zich liet vastbinden en dat soort dingen, zou dat toch wel iets bij hem los moeten maken. Normaal vond hij dat soort dingen aardig opwindend, dan zou het nu toch iets moeten doen. Hij wist het niet zo goed. Haar handen gleden over zijn borstkas heen, maar dat deed eigenlijk gewoon niets. Hij legde nu zelf zijn hand op haar lichaam neer en hij liet die over haar huid heen glijden, maar het hielp allemaal eigenlijk gewoon niet.

Nathan Gerono

Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en hij liep door de gangen heen, hij stond snel voor de deur van Chayenne en hij klopte kort aan. 'Chayenne... ik ben het, mag ik binnenkomen?' vroeg hij zacht aan haar. Hij had met zichzelf afgesproken wat hij wel en niet zo vertellen en zou doen, hij had het hier eerder met Fay over gehad en hij wilde zich daar heel erg graag aan houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 17:23

Koningin Fay Lahero

Hij vroeg haar zacht hoe ver ze wilde gaan. Ze keek hem hierdoor doordringend aan. "Heel ver..." Fluisterde ze hem hees toe. Ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden, maar het was anders dan normaal, het voelde niet zo tintelend... Ze drukte haar lippen in zijn hals en zoende hem daar uitgebreid.


Chayenne Lahero

Ze was maar weer terug naar binnen gegaan en staarde nu in het vuur terwijl ze aan Myles dacht, ze begreep er steeds wat minder van...
Ze hoorde geklop op de deur, ze herkende de stem, maar moest toch even nadenken, toen had ze in de gaten dat het Nathan was.
"Ja hoor, kom maar." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 17:39

Koning Stephen Lahero

Ze wilde heel ver gaan, de manier waarop ze het fluisterde zou hem normaal waarschijnlijk helemaal gek maken, maar nu niet echt. Opeens drukte ze haar lippen in zijn hals en hij sloot zijn ogen, nu pas begon hij iets te voelen. Hij vond dit heerlijk. 'Oké, ik wil wel wat proberen,' zei hij zacht. 'Laten we uit bad gaan...' voegde hij er met een glimlachje op zijn gezicht aan toe.

Nathan Gerono

Hij mocht binnenkomen, hij sloot de deur achter zich en hij ging naast Chayenne bij het vuur zitten. Hij bleef even stil, maar daarna keek hij opzij naar haar. 'Myles kwam naar mij toe,' zei hij zacht. 'Ik denk dat het goed is als ik je wat dingen uitleg, denk je niet?' vroeg hij daarna, heel rustig en glimlachend. Hij mocht Chayenne graag en hij vond het zelf helemaal geen probleem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 19:24

Koningin Fay Lahero

Ze schraapte zacht met haar tanden over zijn hals en hij zei uiteindelijk dat hij wel wat wilde proberen en wilde uit bad gaan.
Ze pakte zijn gezicht beet en keek doordringend in zijn ogen. "Ik zal alles doen wat je wilt, commandeer me..." Sprak ze hem hees toe, in haar ogen brandde het verlangen.


Chayenne Lahero

Nathan kwam bij haar zitten en vertelde dat Myles naar hem toe was gekomen en hij vroeg of het goed was als hij wat dingen uit zou leggen. "Begrijp jij hem wel dan? Ik snap er helemaal niets van, ik wil graag uitleg, hij doet zo vaag..." Vertelde ze mompelend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 19:34

Nathan Gerono

Hij grijnsde een beetje door wat ze zei. 'Natuurlijk begrijp ik hem, ik ben een man,' plaagde hij haar. Ze wilde wel graag uitleg, daar was hij blij mee, want als ze dat niet wilde kon hij niets doen. 'Wat begrijp je allemaal niet? Je kan mij alles vragen wat jij wilt weten, ik weet nu alleen maar dat het Myles wat te veel werd en dat hij het heel moeilijk vindt om eerlijk te zijn over zijn gevoelens tegenover jou, omdat hij het zelf ook niet goed snapt,' zei hij tegen haar.

Koning Stephen Lahero

Ze pakte zijn gezicht vast en door wat ze zei werd zijn blik nu toch verlangend. Ze kreeg het wel voor elkaar, het duurde gewoon even. 'Ik wil dat je in bed gaat liggen, zonder je af te drogen, nu meteen,' zei hij doordringend. Hij gleed met zijn vingers langs haar gezicht, maar hij deed helemaal niets. Hij kon zich heel goed inhouden nu en daar ging hij ook gebruik van maken ook.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 19:38

Chayenne Lahero

"Oh, dus dit is een mannending..." Mopperde ze nu. Ze schudde haar hoofd even. "Is elke man echt serieus zo vaag?" Vroeg ze nu en ze keek Nathan aan met een kleine grijns.
"Ik begrijp niet dat hij weg liep, dat hij niet praat tegen me wat hij wilt. Hij vroeg me wat ik wel en niet wilde, maar daarna rende hij weg. Waarom?" Vroeg ze aan Nathan.


Koningin Fay Lahero

Haar ogen twinkelden door die blik van Stephen, ze kon het wel... Hij wilde dat ze in bed ging liggen, zonder dat ze zichzelf af zou drogen en wel nu meteen. Ze knikte.
"Natuurlijk, mijn koning." Zei ze hem gehoorzaam. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht en daarna kwam ze uit bad en liep ze naar het bed toe, ze liet een heel spoor achter en het dekbed werd ook nat toen ze erop ging liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 19:42

Nathan Gerono

'Hey, niet zo praten, mannen zijn hartstikke leuk,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik ben ook helemaal niet vaag,' voegde hij er plagend aan toe. Ze begreep niet dat hij weg liep, ze vertelde wat er gebeurd was en hij knikte langzaam. 'Wat gebeurde er daar voor? Hij ging weg omdat hij dacht dat hij zijn gevoelens niet onder controle had. Omdat hij niet weet wat hij er mee moet en omdat hij zich enorm schaamt kan hij er niet over praten,' legde hij haar nu uit. 'Waarschijnlijk vindt hij het gewoon moeilijk om te wachten als jullie de grens op zoeken, dat is het,' zei hij.

Koning Stephen Lahero

Ze liep naar het bed en hij grijnsde een beetje. Hij liep naar de kast toe, haalde daar de linten uit de badjassen en hij liep naar het bed toe. Hij streek langzaam met zijn vingers over haar armen heen, daarna greep hij haar pols vast en bond hij die vast. Heel stevig, maar net niet te strak. Hetzelfde deed hij bij de andere, daarna gleden zijn handen naar haar benen toe. Hij genoot hier duidelijk van, het was gewoon een heerlijk gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 20:53

Chayenne Lahero

Hij zei grijnzend dat mannen hartstikke leuk waren. Ze rolde hierdoor met haar ogen. "Dat zeg je alleen maar omdat je een man bent!" Plaagde ze. Hij vroeg wat daarvoor gebeurde en legde het daarna uit. Myles had zijn gevoelens niet onder controle, hij schaamde zich ervoor en kon er niet over praten. Hij vond het waarschijnlijk gewoon moeilijk om te wachten als ze de grens opzochten.
Ze dacht hierdoor even na. "Ik vind het toch heel erg vaag... waarom kan hij er niet over praten? Hij hoeft zich er voor mij toch niet voor te schamen, we delen alles samen." Zei ze zacht.


Koningin Fay Lahero

Stephen pakte de linten van de badjassen en begon daarna haar polsen vast te binnen, stevig, maar pijn deed het niet. Ze onderging het zonder problemen en keek hem met een grijns aan. Ze vond het leuk om hem zo bezig te zien, ze wilde ook heel erg graag dat hij plezier had... Ze voelde zijn handen naar haar benen toe glijden en ze zuchtte zacht even omdat het fijn voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 21:48

Nathan Gerono

'En omdat ik hartstikke leuk ben,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik snap dat jij het vaag vindt, maar voor hem is het ook allemaal nieuw. Waarschijnlijk heeft hij nooit iets besproken met zijn ouders en weet hij niet zo goed hoe hij dit moet vertellen, dat is toch niet zo raar?' vroeg hij nu aan haar. 'Of vind jij het zo makkelijk om hier over te praten?' plaagde hij haar daarna weer. 'Natuurlijk hoeft hij zich er niet echt voor te schamen, maar omdat dit allemaal nieuw is, gebeurt het automatisch,' legde hij daarna uit.

Koning Stephen Lahero

Hij zag de grijns op haar gezicht, daardoor grijnsde hij zelf ook een beetje, ze leek het allemaal wel leuk te vinden. Hij pakte nu haar enkels vast en hij bond die net zo strak aan het bed, daarna keek hij weer op naar haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij zoende haar zacht en langzaam, hij had wel veel tijd nodig. Zijn blik gleed daarna over haar heen en hij ademde diep in, ze zag er echt geweldig uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 22:03

Chayenne Lahero

Ze begon te lachen door zijn woorden. Het was voor Myles ook allemaal nieuw en waarschijnlijk had hij nooit wat met zijn ouders besproken en wist hij ook niet hoe hij dit aan haar meost vertellen, dat was toch niet zo raar. "Jawel, hij kan het gewoon zeggen. Ik kan er beter over praten dan hij hoor. Ik heb er toch ook met jou over gepraat?" Vroeg ze hem nu. Het schamen ging automatisch omdat het allemaal nieuw was, hierdoor zuchtte Chayenne even.
"Dus stuurt hij jou maar om te praten, dat schiet voor hem toch niets op? Hoe moet ik me dan bij hem gedragen?" Wilde ze weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum