The 100. Survival isn’t who you are, it’s who you become.

Pagina 27 van 27 Vorige  1 ... 15 ... 25, 26, 27

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: The 100. Survival isn’t who you are, it’s who you become.

Bericht van xWildrose op 6/5/2015, 15:03

Ebony Blake

Natuurlijk werd ze door hem aangekeken wanneer ze het afkapte. Hij wilde van haar weten of het niet goed voelde. Die woorden liet haar even glimlachen en schudde haar hoofd. Recht keek ze hem aan en beet een beetje op haar lip. Een tik die ze niet afgeleerd kreeg, vaak had ze het ook helemaal niet door. Het gebeurde vaker als ze niet goed wist wat ze moest zeggen of zichzelf geen houding wist te geven. 'Jawel, juist wel. Het is gewoon dat.. ' Even hield ze haar adem vast. 'Weetje, laat ook maar.' Mompelde ze nog vluchtig voordat ze haar lippen opnieuw op die van hem drukte.
xWildrose

Aantal berichten : 922
Registratiedatum : 26-11-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/5/2015, 17:27

Roy Nirash

Ze glimlachte en schudde haar hoofd, hierdoor grijnsde hij even, zijn ogen twinkelden. Ze beet op haar lip, waardoor hij begon te twijfelen, hij keek haar vragend aan. Ze gaf later aan dat ze het wel fijn vond waardoor hij even opgelucht adem haalde. Er kwam nog een maar, maar daarna praatte ze er weer overheen dat hij het maar moest laten en ze zoende hem nu. Hij was blij verrast hierdoor en legde zijn hand in haar hals om haar terug te zoenen.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 6/5/2015, 18:22

Ebony Blake

Vragend werd ze door hem aangekeken, niet meer dan logisch aangezien het er naar uit had gezien dat ze hem ging afwijzen. Zijn hand voelde ze in haar hals en hij zoende haar terug. Haar huid voelde warm onder zijn vingertoppen. Haar hand lag op zijn borstkas en voor een moment kon ze werkelijk de dingen vergeten. De zorgen, de spanningen, het leek even weg te kunnen vloeien, net of het er nooit was geweest. Echter zorgde de klop op de deur dat ze terug de werkelijkheid werd in gesleurd en ze terug afstand nam. Vragend keek ze even naar Roy waarnaar ze haar blik naar de deur verlegde en haar keel schraapte.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/5/2015, 18:32

Roy Nirash

De zoen was heerlijk... hij genoot zo erg en zijn hoofd werd helemaal leeg. Alleen Ebony telde voor hem, zeker nu... haar zachte lippen op die van hem en haar hand gloeide haast op zijn borst. Hij schrok toen er werd aangeklopt, hij had weer even een paar seconden nodig om bij de tijd te komen, daarna grijnsde hij breed, hij straalde zo erg, ze deed echt iets met hem. Hij zag haar vragende blik, daarna keek hij naar de deur, hij had geen flauw idee wie dit nu kon zijn. "Kom maar binnen." Zei hij daarom maar gewoon.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 6/5/2015, 19:44

Ebony Blake

Zijn brede grijns zorgde ervoor dat ook haar mondhoeken omhoog krulden. Wanneer hij zei dat de persoon binnen mocht komen vloog de deur vrij hard open. Het was haar broertje en zijn blik gleed vluchtig van haar naar Roy. 'oo, hier ben je dus.' Reageerde hij en glimlachte een beetje. Ebony vond dit maar veel te ongemakkelijk en had het gevoel dat ze een beetje bloosde. 'Maar waarom ik hier kwam..' Begon hij, duidelijk gehaast. 'Er was net wat te zien in de lucht, het is verderop geland en er komt nu rook van de plek vandaan. Het is vast iets van de Ark...' Legde hij uit. Gelijk was Ebony alert. 'Is er al iemand heen?' Vroeg ze dan ook gelijk en Finn schudde zijn hoofd. 'Dan ga ik wel.'
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 6/5/2015, 21:41

Roy Nirash

De deur vloog open, diegene had duidelijk haast. Het was Finn, het broertje van Ebony. Hij zei dat ze hier dus was en Roy zag hoe ongemakkelijk Ebony zich daarbij voelde. Hij grinnikte even zachtjes. Finn begon weer te praten. Hij was gekomen omdat er net wat in de lucht te zien was, het was verderop geland en er kwam rook van de plek, hij dacht dat het van de Ark was.
"Verdorie." Mompelde hij eerst. Ebony wilde er meteen op af. "Ik ga mee, ik wil zien wat het is." Zei hij meteen, dit was niet eens met de hoofdreden om haar te beschermen, maar omdat hij vreselijk nieuwsgierig was.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 6/5/2015, 23:01

Ebony Blake

Naast haar hoorde ze Roy grinniken, waarschijnlijk viel het hem op dat ze zich ongemakkelijk voelde. Expres keek ze niet om en haar blik bleef gericht op Finn. Pas toen Roy zei dat hij mee ging keek ze opzij. 'Maar..' Begon ze, maar Finn viel haar in de reden. 'Ik wil ook mee, wie weet wat we aantreffen.' Ebony keek van Finn naar Roy en terug. 'Wie of wat het ook is, misschien treffen we het niet op de plek van landing aan. Ik heb liever dat je hier blijft Finn.' Was haar verklaring voor de afwijzing. Zijn kaak verstrakte, je zag het spiertje bij zijn kaak duidelijk bewegen. Het frustreerde hem ontzettend dat zijn zus hem zo klein hield, of hij dat allemaal niet aan kon. Ze hadden er al flink wat discussies over gehad, maar ze bleef het doen, ze had het niet eens echt door. 'Natuurlijk, voorspelbaar.' Zuchtte hij nog voordat hij wegliep. Ebony keek Finn na waarnaar ze even naar Roy keek voordat ook zij de kamer verliet. Eenmaal buiten viel de grote grijze rookwolk direct op.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 7/5/2015, 22:03

Roy Nirash

Finn wilde ook mee, maar Ebony wilde het liever niet hebben, hij liet de discussie tussen hun twee maar en wachtte gewoon tot ze klaar waren, daarna liep hij achter Ebony aan de kamer uit, hij keek bezorgd naar de rookwolk.
"Laten we gauw gaan." Zei hij mompelend. Hij graaide een pijl en boog van de grond voor zijn huis en begon vluchtig te lopen in de richting van de rookwolk. Eenmaal buiten het kamp keek hij Ebony even aan.
"Ik wil me er niet mee bemoeien... maar Finn wordt ook ouder en zelfstandiger, Ebony, hij kan het wel aan, denk ik..." Zei Roy haar nu zacht en hij keek even naar Ebony.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 8/5/2015, 12:17

Ebony Blake

Diep ademde ze in terwijl haar blik over de grote rookwolk gleed. Wat zou dit weer in godsnaam zijn? Wat betekende dit? Roy mompelde dat ze maar gauw moesten gaan en instemmend knikte ze. Eenmaal buiten het kamp begon Roy over haar broertje. Hij werd ouder en zelfstandiger en kon het volgens hem wel aan. Kort keek ze hem aan waarnaar ze weer strak voor zich uit keek. In eerste instantie zweeg ze en reageerde er totaal niet op. 'Daar ben ik het niet mee eens.' Was haar reactie een minuut later terwijl ze nog steeds strak voor zich uit keek. 'Hij is er veel te zacht voor en ik wil niet dat hem iets overkomt.' Was haar verklaring, zonder ook maar om te kijken. Verder ging ze er niet op in, ondertussen waren ze dan ook bijna aangekomen bij de plek. Ze gaf het teken dat ze moesten splitsen en daarom bewoog ze meer naar links. Hoe dichterbij je kwam hoe slechter het zicht was vanwege de rook. Haar ogen kneep ze samen en het leek toch echt op één van de 'vlucht' raketten van de Ark. Deze uitvoering was niet groot, dus ze konden nooit met veel zijn.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/5/2015, 11:28

Roy Nirash

Ze was het niet met hem eens, het liet hem toch even grinniken. "Natuurlijk niet." Plaagde hij, omdat ze zo vreselijk eigenwijs was. Haar broertje was er te zacht voor. "Nee, Ebony, je maakt hem zwak omdat je hem zo extreem beschermd. Ik denk dat hij het wel kan. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel, je wilt niet dat hij veranderd, dat hij weet hoe het voelt om dieren te vermoorden en dat hij hard word in het bos en niet meer je lieve kleine broertje zal zijn." Vertelde hij haar. Toen ze op de plek aan waren gekomen, wilde ze splitsen, hij knikte hierdoor alleen en liep in tegengestelde richting.
"Ga je dit menen?" Mompelde hij in zichzelf toen hij de raket zag. Het maakte hem bovendien ook nog eens kwaad. Ze moesten oprotten. Hij sprong op de raket en opende het deurtje in een snel tempo, daarna spande hij meteen zijn boog met de pijl en wachtte gespannen af wie eruit zouden komen, want hij zag niets...
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 10/5/2015, 18:58

Ebony Blake

Op haar hoede kwam ze dichterbij, maar hield haar omgeving constant in de gaten. Roy was in tegengestelde richting als zijzelf gelopen. Hij vond dat ze haar broertje zwak maakte door hem zo te beschermen. Dat had ze niet willen horen, dat was de harde waarheid. Maar daar aan toe geven wilde en kon ze niet. Om die reden was ze er niet op in gegaan. Deze gedachten leidde haar een beetje af. Aan de late kant had ze door dat ze vanachter benaderd werd. De persoon in kwestie had haar willen vast grijpen, maar Ebony was hem net op tijd af. De rollen draaide ze om en drukte hem met zijn rug tegen de boomstam aan. In een vluchtige beweging had ze haar zwaard gegrepen en prikte met de punt in de stof van zijn t-shirt, ten hoogte van zijn borst. Tegenover haar stond een jongeman van een jaar of 21/22 vermoedde ze. De jongeman in kwestie was lang en breed gebouwd en duidelijk getraind. Met haar gezicht wat gekanteld keek ze hem kort onderzoekend aan. Vaagjes herkende ze hem. 'Met hoeveel ben je hier?' Vroeg ze doordringend. Zijn handen sloeg hij onschuldig omhoog. 'Hoho, haal dat zwaard maar weg Ebony, ik doe niks. Ik ben alleen.' Was zijn tegenreactie. Ebony klemde haar kaken op elkaar, dit zinde haar helemaal niet. Het benauwde haar een beetje dat hij duidelijk wist wie zij was. Het zorgde er alleen maar voor dat ze de punt wat meer op zijn huid drukte, net niet tot bloedens toe. 'De waarheid graag.' Bromde ze nu. Ze wist al waar ze hem van kende. Op de Ark had ze hem regelmatig bij de trainingen voor de beveiliging gezien. Toen ze nog jonger was ging ze heel vaak met haar vader mee, daar had ze ook zo'n hoop geleerd. Ondertussen had deze jongeman zijn opleiding afgerond en werkte hij voor de bewaking op de Ark. Één van haar vaders mannen, al voor dat hij counselor werd, niet te vertrouwen dus. Langzaamaan begon het haar meer en meer te dagen waar ze hem van kende.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/5/2015, 19:05

Roy Nirash

Voorzichtig ging hij de raket in en onderzocht hij de ruimte, maar er was niemand, er was echt helemaal niets. Er was zo te zien maar plek voor één persoon. Hij kwam er weer langzaam uit en zag daar een jongen met Ebony praten. Haar zwaard prikte in zijn buik en Roy kwam langzaam dichterbij en ving wat dingen op.
"Wat doe je hier in godsnaam in je eentje?" Bromde Roy nu en hij keek de jongen doordringend aan, waarschijnlijk was hij ongeveer even oud.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 10/5/2015, 19:11

Ebony Blake

Ondertussen was Roy hun kant opgelopen en vroeg aan hem wat hij hier alleen deed. 'Dat wil ik prima allemaal vertellen maar kreeg daar niet bepaald de kans voor.' Klonk zijn stem geïrriteerd vanwege Ebony's wat opvliegende gedrag. 'Dus als je zo vriendelijk wilt zijn dat zwaard weg te halen zal ik het uitleggen.' Verduidelijkte hij zichzelf. 'Kom op zeg, ik druk je keel niet dicht, je kan prima praten zo. Dus bij deze brand los.' Reageerde ze droog, maar bijdehand op hem.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/5/2015, 19:18

Roy Nirash

Hij had het allemaal wel willen vertellen, maar daar had hij nog niet bepaald de kans voor gekregen.
"Doe niet zo moeilijk." Mopperde Roy tegen hem. Hij overdreef echt vond Roy. Hij wilde dat Ebony het zwaard weg zou halen zodat hij het kon uitleggen, Ebony zei wat droog dat hij prima zo kon praten.
"Volgens mij hebben wij ook alle reden om je niet te vertrouwen, ik geef haar groot gelijk." Sprak Roy en hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek naar de jongen. Hij had geen flauw idee wie het was.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 10/5/2015, 19:33

Ebony Blake

Kort keek ze even opzij naar Roy en glimlachte zwakjes. Ook hij beaamde dat hij niet zo moeilijk moest doen. Ze hadden alle reden om hem niet te vertrouwen. 'Dat is dan wederzijds.' Bromde de jongeman. Ja, ze waren dan oud bewoners van de Ark. Maar hij wist niet wat de aarde van ze gemaakt had hier. 'Je vroeg het net zelf, wat doe je hier in godsnaam alleen? Precies, dat is niet gebruikelijk. Als ik kwaad in de zin had dan had ik mezelf totaal anders opgesteld.' Vertelde hij hun, ditmaal wat rustiger. De rode substantie drupte uit de snee uit zijn voorhoofd. Hij had een flinke smak gemaakt, dat was ook duidelijk te zien aan de raket die aardig kapot was. 'Maar om jullie vraag dan maar te beantwoorden. Ik ben gevlucht van de Ark. Ik had niet gedacht hier ooit veilig aan te komen. Maar het was het waard, het loopt namelijk volledig uit de hand op de Ark.' Was zijn verklaring.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/5/2015, 19:40

Roy Nirash

De jongen vertrouwden hun ook niet en Roy haalde hierdoor even zijn schouders op. De jongen begon erover dat hij geen kwaad in de zin had, dan had hij zichzelf anders opgesteld. "Misschien... of je bent zo slim dat je eerst ons vertrouwen probeert te winnen." Sprak Roy nu doordringend. Hij zou eindelijk hun vraag beantwoorden, hij was gevlucht van de Ark. De blik van Roy werd verbaasder. Gevlucht? Hoe kon dat?
"Hoe heb je dat aangepakt? Alles is bewaakt daar, het kan niet dat ze je niet gezien hebben." Mompelde Roy. Hij begon nu wat nadenkend heen en weer te lopen. "Ik durf te wedden dat er nog meer mensen waren die met je mee wilden."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 10/5/2015, 19:49

Ebony Blake

Hij was gevlucht zei hij, maar Ebony betwijfelde of ze dat wel echt serieus moesten nemen. De jongeman zuchtte toen Roy de opmerking maakte dat het ook kon dat hij hun vertrouwen probeerde te winnen. De blik van Roy was duidelijk verbaasd toen hij vertelde dat hij was gevlucht. Roy wilde weten hoe hij dat had aangepakt. Gespannen klemde hij zijn kaken op elkaar. De laatste opmerking van Roy leek hem enigszins te raken. 'Daar ben ik me bewust van, dat was ook het hele idee, om met meer te gaan. Maar zoals jij al opmerkte. Ze moeten het gezien hebben en dat is wat er gebeurd is. ' Legde hij uit. Ondanks dat het oprecht overkwam vertrouwde Ebony er geen snars van.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 10/5/2015, 20:02

Roy Niirash

Hij zag meteen dat de jongen zijn kaken wat gespannen op elkaar klemde, daardoor bleef hij weer even stil staan om naar hem te kijken. Het was het idee om met meer te gaan, maar ze moesten het gezien hebben.
"Dus de rest is waarschijnlijk vermoord terwijl jij lekker in je eenmansraketje kon ontsnappen? Ik begrijp het niet, als je het plan had om met meer te gaan, was je nu toch wel in een grotere raket gekomen? Of heb je zelf het plan op het laatste moment gewijzigd." Hij had nog zoveel vragen in zijn hoofd van dingen waar hij niets van begreep.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 11/5/2015, 14:17

Ebony Blake

'Oordeel niet gelijk als je niet weet hoe het werkelijk is gegaan. ' Beet hij Roy fel toe, duidelijk op zijn teentjes getrapt. Roy merkte juist op dat het vreemd was dat hij met een kleine raket was. Diep, wat trillende ademde hij in. 'Dat was ook het idee ja..' Mompelde hij uiteindelijk. 'Maar zoals ik al zei, liepen dingen anders..' Voegde hij eraan toe. Je merkte aan hem dat hij het liever er niet over had, waarschijnlijk omdat hij donders goed wist wat de andere nu boven het hoofd hing. Het was vers, te confronterend. Ebony borg haar zwaard weer op en hij leek wat meer te kunnen ontspannen.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 11/5/2015, 16:19

Roy Nirash

"Ik probeer alleen maar een reactie uit te lokken." Reageerde hij nuchter op de jongen terug die nogal fel werd. Hij begon zijn eigen woorden weer te herhalen.
"Vertel ons dan hoe anders dat het liep." Vroeg hij nu wat zachter aan de jongen, hij wilde het weten hoe het er precies aan toe was gegaan.
Ebony deed haar zwaard weg en hij keek even opzij naar haar.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xWildrose op 11/5/2015, 19:32

Ebony Blake

Nuchter reageerde Roy dat hij alleen maar een reactie probeerde uit lokken, maar dat was hem duidelijk wel gelukt. Met de rug van zijn hand veegde hij langs zijn voorhoofd. De rode substantie plakte aan zijn hand, hij had namelijk een kleine snee in zijn voorhoofd. Roy vroeg aan hem hoe het dan anders liep. Het was niet dat hij het niet wilde vertellen, maar wilde niet alles gelijk op tafel gooien. Opnieuw ademde hij diep in. 'Oké.' Begon hij uiteindelijk zacht en leunde wat tegen de boomstam aan. Ebony had haar armen wat ongeduldig over elkaar heen geslagen. In dit wachten was ze niet zo goed. 'Deze raket wilde we gebruiken voor extra spullen en materialen. Stel we zouden het niet overleven, dan hadden we tenminste hoop dat dit veilig aankwam en jullie er nog iets aan hadden.' Legde hij hen geduldig uit. 'Ik was bezig met het inladen van de materialen... Maar toen werden we ontdekt. ' Je hoorde hem slikken. 'Ik wilde ze niet laten stikken, juist niet. Het probleem was juist dat ik de raket niet meer uit kon. Mijn beste vriend, die juist met dit gehele idee gekomen was, had de raket afgesloten en er voor gezorgd dat ik hier nu ben. ' Zijn stem stierf zachtjes weg. 'Nu tevreden?' Bromde hij een beetje, omdat het gevoelig lag. Zijn beste vriend werkte op het technische gedeelte van de Ark. Zo had hij de raketten aan de praat gekregen, deze waren namelijk buiten werking gezet. Daarnaast had hij hierdoor de camerabeelden en dergelijk weten te omtuinen. Hijzelf had zijn collega's ook weten te omtuinen, samen waren ze een goed team. Het plan had perfect geleken, maar iemand had ze verraden, dat kon niet anders.
xWildrose

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 27 van 27 Vorige  1 ... 15 ... 25, 26, 27

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: